Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

آشنایی با کاربردهای سم موش کش و جونده کش وارفارین

وارفارین یکی از سموم بسیار موثر برای از بین بردن جوندگان و موش ها در انبارهای غلات ، مزارع و منازل است. این سم از گروه آنتی کواگولانت (كومارين) است و با مهار سنتز پروترومبین با خونریزی داخلی جوندگان را از بین می برد. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد آسم موش کش و جونده کش وارفارین است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم موش کش و جونده کش وارفارین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم موش کش و جونده کش وارفارین در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم موش کش و جونده کش وارفارین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم موش کش و جونده کش وارفارین نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم موش کش و جونده کش وارفارین به روزرسانی می‌شود.

ما برای کنترل جمعیت جوندگانی همچون موش معمولی ، موش صحرایی و سنجاب ها مجبور به استفاده از سموم هستیم. این سموم به شکل پلت یا طعمه های مسموم تهیه می شوند. در نتیجه این جانوران با تغذیه از این طعمه ها مسموم شده و از بین می روند.

جونده کش وارفارین یکی از این سموم است که به طور گسترده استفاده می شود. قیمت خرید و فروش این سم در بازار بسته به شرکت تولید کننده و وزن بسته بندی متغیر است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

کاربرد سم موش کش و جونده کش وارفارین

وارفارین را می توان برای از بین بردن موش‌ های خانگی و انباری ها ، موش صحرایی ، سنجاب ها در مزارع، جنگل‌ ها و موش ها در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار داد.

وارفارین بی بو و بی مزه است و وقتی با طعمه غذا مخلوط شود بسیار موثر است ، زیرا جوندگان به طعمه باز می گردند و به مدت چند روز تغذیه خود را ادامه می دهند.

استفاده از وارفارین به عنوان سم موش در حال حاضر در حال کاهش است ، زیرا بسیاری از جمعیت موش ها در برابر آن مقاومت شده اند و سموم با قدرت قابل توجه تر هم اکنون در دسترس هستند.

روش مصرف سم موش کش و جونده کش وارفارین

وارفارین را باید در مکان هایی که موش ‌ها و سایر جوندگان فعال و در رفت و آمد هستند ، استفاده کرد. در محیط های رو باز باید طعمه ها را بپوشانید.

برای کشتن سنجاب ها سم را با دانه گندم مخلوط  کنید و قبل از استفاده ۳-۲ ساعت در معرض هوای آزاد قرار دهید.

در داخل انبارهای غلات بهتر است طعمه ‌ها را داخل لوله قرار دهید و در صورت ضرورت طعمه های مسموم را جايگزين كنيد.

ملاحظات اختصاصی سم موش کش و جونده کش وارفارین

این جونده کش برای موش ها بسیار لذیذ است و ايجاد ترس نمی کند. برای محافظت از درختان در تاریخ مشخص و فقط بين ۱۵ مارس تا ۱۵ آگوست طعمه گذاری انجام دهید و هرگز در همه جا به صورت وسيع از این سم استفاده نکنید.

ملاحظات زيست محيطی سم موش کش و جونده کش وارفارین

سميت این موش کش برای پستانداران ۳۷۴- ۱۸۶ میلی ‌گرم بر کیلوگرم است. پرندگان نسبت به این آفت کش مقاوم هستند.

هنگام طعمه گذاری از دستکش استفاده کنید و در صورت تماس با پوست محل را با آب و صابون شستشو دهید. درصورت بروز علائم مسمومیت با در دست داشتن برچسب سم فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید.

برای پیشگیری از مسمومیت ثانویه لاشه را جمع آوری کرده ، دفن کنید یا بسوزانید. طعمه‌ های مسموم را دور از مواد غذایی و آب نگهداری کنید.

شرایط نگهداری

سم را در بسته بندی اصلی و دور از دسترس کودکان ، حيوانات خانگی خصوصاً سگ‌ ها و گربه ها نگهداری کنید.

قیمت سم موش کش و جونده کش وارفارین

قیمت خرید و فروش سم موش کش و جونده کش وارفارین برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم موش کش و جونده کش وارفارین مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم موش کش و جونده کش وارفارین

برای اطلاع از قیمت فروش سم موش کش و جونده کش وارفارین از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم موش کش و جونده کش وارفارین در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم موش کش و جونده کش وارفارین

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: سمپاشی انواع موش های شهری (سم موش، تله گذاری، طعمه گذاری)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا