Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری آدیوس چیست – فواید و عوارض آن

آدیوس (Adios) یک قرص لاغری و کاهش وزن است که توسط یک شرکت انگلسی به نام Diomed Developments Ltd تولید می شود. یک بسته قرص لاغری آدیوس شامل ۱۰۰ عدد قرص است و تقریباً ۲ ماه برای مصرف کنندگان ممکن است ، ماندگاری داشته باشد .

قرص لاغری آدیوس برای کسانی است که می خواهند با استفاده از یک ترکیبات گیاهی وزن کم کنند مناسب است. با هر وعده غذایی با کنترل کالری ، یک قرص آدیوس بخورید و با ورزش منظم همراه باشید تا به وزن دلخواه خود برسید. این قرص از ماده ای استفاده می کند که به طور سنتی به عنوان کمک لاغری استفاده می شود و برای گیاهخواران نیز مناسب است.

این قرص یک داروی مجاز برای کمک به لاغری است. این قرص برای استفاده به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی با کالری کنترل شده مورد استفاده قرار می گیرد و این محصول برای استفاده بزرگسالان (۱۶ سال به بالا) و افراد مسن می باشد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با این قرص ارائه می گردد.

مواد موثره موجود در قرص لاغری آدیوس

ماده فعال این قرص گیاهی ،عصاره خشک شده یک جلبک گیاهی به نام Bladderwrack است. این ماده فعال با افزایش سرعت متابولیسم بدن می تواند به شما در کاهش وزن بسیار کمک کند.

اگر چاق هستید یا اضافه وزن دارید ، احتمال ابتلای شما به مشکلات مختلف سلامتی از جمله سرطان ، دیابت و بیماری  قلبی بسیار افزایش می یابد. حتی مقدار متوسطی از کاهش وزن می تواند به کاهش این خطرات برای سلامتی شما بسیار کمک کند. بهترین شانس شما برای کاهش وزن و پایین نگه داشتن وزن ، متعهد بودن به تغییر سبک زندگی است و این شامل داشتن رژیم غذایی سالم و انجام برخی فعالیت های بدنی منظم همراه با مصرف مکمل های مناسب برای کاهش وزن می باشد.

قرص لاغری آدیوس چیست – فواید و عوارض آن
قرص لاغری آدیوس چیست – فواید و عوارض آن

اضافه وزن چیست؟

وقتی افراد بیش از میزان کالری مورد نیاز بدن کالری دریافت می کند بدن کالری اضافی را به صورت چربی ذخیره می کند. چند پوند چربی اضافی در بدن برای اکثر مردم خطری برای سلامتی ایجاد نمی کند ، اما هنگامی که افراد الگوی مصرف کالری بیشتر از میزان سوزاندن کالری در بدن خود را حفظ می کنند ، چربی بیشتری در بدن آنها جمع می شود.

در نهایت ، بدن به جایی می رسد که میزان چربی بیش ازحد ذخیره شده در  بدن می تواند به سلامتی فرد آسیب برساند و پزشکان از اصطلاحات “اضافه وزن” یا “چاقی” استفاده می کنند.

همانطور که احتمالاً شنیده اید ، امروزه افراد بیشتری نسبت به گذشته دچار اضافه وزن هستند . “اپیدمی چاقی” کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان را تحت تأثیر قرار داده است ، بنابراین افراد جوان در حال حاضر با مشکلات سلامتی روبرو هستند که در بزرگسالان این مشکلات سلامتی خود را به صورت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و دیابت نوع ۲ نشان می دهند.

آیا قرص لاغری آدیوس موثر است ؟

بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد این محصول ، محققان معتقدند در صورت استفاده از این قرص به صورت صحیح ، ممکن است برای اهداف کاهش وزن مفید باشد . شرکت تولید کننده این قرص در مورد ادعاهایی که برای عملکرد محصول خود مطرح می کنند بسیار محافظه کار و به همین دلیل ، شواهد زیادی وجود ندارد که نشان می دهد ماده درون این قرص واقعاً موثر واقع می شود .

تئوری اصلی این محصول این است که ماده تشکیل دهنده این قرص ، حاوی مقدار زیادی ید است ، ماده ای که برای عملکرد صحیح و مفید غده تیروئید بسیار مهم است. با مصرف قرص لاغری آدیوس ، ممکن است میزان متابولیسم بدن شما افزایش یابد. همچنین این شرکت اظهار دارد که این محصول باید توسط افرادی که در حال حاضر رژیم های غذایی و ورزشی دارند ، مصرف شود  و این قرص  باید به عنوان یک کمکی و مکمل تلقی شود .

آیا قرص لاغری آدیوس برای همه افراد مناسب است؟

بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد این محصول ، این قرص به کسانی که باردار یا شیرده هستند توصیه نمی شود . همچنین این محصول برای کسانی که دارای اختلالات خونریزی هستند، مناسب نیست زیرا ممکن است لخته شدن خون را کندتر کند. اگر به ید حساسیت دارید باید از مصرف این محصول اجتناب کنید و این محصول را باید ۲ هفته قبل از جراحی مصرف نکنید.

همچنین این قرص ممکن است با برخی از داروها تداخل داشته باشد . برخی از داروهایی که نباید با این قرص ها استفاده شوند عبارتند از:

  • داروهای ضد انعقاد یا رقیق کننده خون ، مثلاً وارفارین
  • داروهای مورد استفاده برای درمان اختلالات تیروئید
قرص لاغری آدیوس چیست – فواید و عوارض آن
قرص لاغری آدیوس چیست – فواید و عوارض آن

چگونه این قرص ها به کاهش وزن  کمک می کنند؟

همانطور که گفتیم قرص لاغری آدیوس حاوی ماده فعال Bladderwrack thallus است. این قرص یک داروی گیاهی است که به طور سنتی به عنوان کمک لاغری و به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی با کنترل کالری استفاده می شده است. وقتی این قرص با یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم همراه باشد ، بهترین عملکرد را دارد.

شما برای خرید این قرص نیازی به نسخه ندارید، با این وجود قبل از اینکه، این قرص را خریداری و مصرف کنید با پزشک یا مشاوره تغذیه خود مشورت کنید .

قرص لاغری آدیوس را چگونه باید مصرف کرد؟

این قرص را سه بار در روز ، ترجیحاً در زمان مصرف وعده غذایی میل کنید. این قرص را با ورزش منظم و رژیم غذایی کنترل شده ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. بیش از دوز توصیه شده روزانه این قرص را مصرف نکنید ، اگر بیشتر از حد لازم این  قرص را مصرف کردید و احساس ناراحتی دارید ، بلافاصله با پزشک خود صحبت کنید زیرا مصرف بیش از حد این قرص می تواند منجر به اختلالات تیروئید در شما شود.

 آیا قرص لاغری آدیوس عوارض جانبی دارد؟

مانند همه داروها ، این قرص نیز می تواند عوارض جانبی داشته باشد ، گرچه همه افراد به آن مبتلا نمی شوند. اگر دوزهای بالای این قرص ها را مصرف می کنید و یا آنها را بیش از حد معمول مصرف می کنید ، ممکن است دچار اسهال شوید. اگر این اتفاق برای شما افتاد ، مصرف قرص را متوقف کنید و مایعات زیادی بنوشید. اگر هنگام مصرف این محصول این عارضه یا عوارض جانبی دیگری را تجربه کردید ، مصرف این قرص را سریعا متوقف کنید و بلافاصله به پزشک  مراجعه کنید.

هشدارها در رابطه با قرص لاغری آدیوس

این قرص ها حاوی مقادیر کمی لاکتوز و ساکارز هستند ، اگر پزشک به شما گفته است که نسبت به برخی از قندها عدم تحمل دارید (به عنوان مثال عدم تحمل لاکتوز ) ، قبل از استفاده از این محصول این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

استفاده از این قرص از نظر تئوری می تواند تأثیر مهمی بر روی داروهای رقیق شدن خون داشته باشد . اگر این داروها را مصرف می کنید ، همیشه قبل از مصرف قرص لاغری آدیوس به پزشک یا داروساز خود بگویید زیرا ممکن است نیاز باشد که شما را بیشتر تحت نظر داشته باشند.

مصرف قرص لاغری آدیوس با وعده های غذایی یک روش مناسب است ، زیرا به شما کمک می کند یادتان باشد که در فواصل تقریبا مساوی روزانه این قرص را مصرف کنید.  مشخص نیست که مصرف این محصول بر توانایی شما در رانندگی یا استفاده از ماشین آلات تأثیر می گذارد یا خیر . قبل از انجام این کارها ابتدا تاثیر این قرص را بر روی خود در امتحان کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا