Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و داروییمحصولات شیمیاییویژه

قیمت فروش و خرید سوکرالوز | کاربرد سوکرالوز (Sucralose)

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سوکرالوز و موارد مصرف گوناگون آن است.

واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت
واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید سوکرالوز دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سوکرالوز در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان شیرین کننده مصنوعی سوکرالوز در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سوکرالوز نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سوکرالوز به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش سوکرالوز در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سوکرالوز و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سوکرالوز در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سوکرالوز در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سوکرالوز در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سوکرالوز را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

سوکرالوز یک شیرین کننده بدون کالری است که بدون افزودن کالری یا کربوهیدرات به شیرینی غذاها و نوشیدنی ها کمک می کند. سوکرالوز قند نیست ولی از طریق فرآیندی تهیه می شود که از ساکارز یا قند معمولی شروع می شود.

اگرچه سوکرالوز باعث شیرینی خوراکیها می شود اما ساختار آن از تجزیه آن توسط آنزیم های دستگاه گوارش جلوگیری می کند و بیشتر سوکرالوز مصرفی (حدود ۸۵ درصد) جذب نمی شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

تنها حدود ۱۵ درصد از این قند جذب بدن می شود و تقریبا تمام سوکرالوز جذب شده به سرعت از طریق ادرار دفع می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ماده شیرین کننده در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

سوکرالوز چیست و قیمت خرید و فروش آن چقدر است؟

سوکرالوز یک شیرین کننده و جایگزین قند مصنوعی است که در اتحادیه اروپا نیز با شماره E955 شناخته می شود. این شیرین کننده با کلرینه شدن ساکارز تولید می شود و حدود ۳۲۰ تا ۱۰۰۰ برابر شیرین تر از ساکارز، سه برابر شیرین تر از پتاسیم آسپارتام و آسولفام و دو برابر شیرین ساخارین سدیم است.

در حالی که سوکرالوز تا حد زیادی ماندگار است و برای استفاده در دمای بالا (مانند کالاهای پخته شده) ایمن در نظر گرفته شده است، اما برخی شواهد نشان می دهد که در دمای بالاتر از ۱۱۹ درجه سانتی گراد تجزیه می شود.

موفقیت تجاری محصولات مبتنی بر سوکرالوز از مقایسه آن با سایر شیرین کننده های کم کالری از نظر طعم، ثبات و ایمنی ناشی می شود. این ترکیب معمولاً با نام تجاری Splenda به فروش می رسد.

 

 

کاربرد سوکرالوز

کاربرد سوکرالوز در تولید محصولات غذایی و آشامیدنی بسیار زیاد است زیرا یک شیرین کننده بدون کالری است و باعث ایجاد پوسیدگی دندانی نمی شود. این ترکیب همچنین برای مصرف بیماران دیابتی و غیر دیابتی بی خطر است و بر میزان انسولین تأثیری ندارد.

اگرچه فرم پودر شده این شیرین کننده مبتنی بر سوکرالوز یعنی اسپلندا حاوی ۹۵٪ (به صورت حجمی) مواد حجیم کننده دکستروز و مالتودکسترین است که بر سطح انسولین تأثیر می گذارد.

سوکرالوز به عنوان جایگزین یا در ترکیب با سایر شیرین کننده های مصنوعی یا طبیعی مانند آسپارتام، پتاسیم استول سولفام یا شربت ذرت با فروکتوز بالا در خوراکیها استفاده می شود. این شیرین کننده در محصولاتی مانند آب نبات، میان وعده های صبحانه، قهوه آماده و نوشابه استفاده می شود و در میوه های کنسرو شده نیز وجود دارد.

این ماده در نوشیدنی های مختلف مانند آب میوه ها، نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا، نوشیدنی های حاوی کافئین و الکلی وجود دارد و معمولا مقدار مصرف آن در این نوشیدنی ها ۸% تا ۱۰% است.

سوکرالوز چیست و از کاربردهای آن چه می دانید؟
سوکرالوز چیست و از کاربردهای آن چه می دانید؟

دانستنی های جالب درباره Sucralose
سوکرالوز در تولید شیر سویا برای از بین بردن بوی لوبیای سویا و بهتر شدن طعم شیر استفاده شود. این ترکیب برای نوشیدنی های الکلی نیز مناسب است به عنوان مثال در شراب میوه ای، مقدار کمی از آن می تواند طعم و مزه را بهبود بخشد، این ترکیب اسیدیته برخی از محصولات شراب را پوشانده و طعمی شیرین، ملایم و بدون بو ایجاد کند.

 

شیرین کننده های مصنوعی مشابه با سوکرالوز

برخلاف آسپارتام، سوکرالوز در برابر حرارت پایدار است و می تواند در پخت و پز استفاده شود. این ترکیب می تواند مقدار قند موجود در محصولات قهوه را کاهش دهد بنابراین مصرف انرژی را کاهش می دهد. این ماده به تنهایی یا در ترکیب با سایر شیرین کننده ها مانند ساکارز، فروکتوز و شربت ذرت با فروکتوز بالا قابل استفاده است.

جالب است بدانید بیشتر ماست های سنتی با سوکرالوز شیرین می شوند و در مجموع ۶ تا ۱۰ درصد سوکرالوز باید در طول تولید ماست به آن اضافه شود. همه ما می دانیم که خوردن بیش از حد زیاد محصولات قندی باعث بیماری هایی مانند چاقی، تصلب شرایین کرونر می شود و خطری برای افراد دیابتی است که با اثرات ماست بر سلامتی مغایرت دارد. استفاده از این ترکیب برای جایگزینی ساکارز و سایر شیرین کننده ها می تواند به طرز موثری طعم ماست را بهبود بخشد و آن را شیرین و جذاب کند.

قیمت انواع سوکرالوز موجود در بازار

۳ نوع سوکرالوز در بازار وجود دارد. سوکرالوز خالص به صورت پودر و گرانول موجود است و چین بزرگترین تولید کننده و صادر کننده ای ماده در جهان است.

سوکرالوز مایع یک مایع شفاف و بی رنگ است و معمولاً از ۲۵٪ سوکرالوز یا غلظت های دیگر تولید می شود و ممکن است حاوی ترکیبات دیگری از جمله مواد نگهدارنده (مانند سوربات پتاسیم، بنزوات سدیم)، مواد اسیدی (به عنوان مثال اسید سیتریک، اسید سوکسینیک) باشد. فرم مایع پایدارتر است و ماندگاری بیشتری دارد.

عوارض سوکرالوز

مانند دیگر شیرین کننده های مصنوعی، سوکرالوز بسیار بحث برانگیز است. برخی ادعا می کنند که کاملاً بی ضرر است، اما مطالعات جدید نشان می دهد که ممکن است تأثیراتی بر متابولیسم بدن داشته باشد.

آیا خرید و مصرف سوکرالوز ایمن است؟

برای برخی افراد مصرف آن ممکن است سطح قند خون و انسولین را افزایش دهد. همچنین ممکن است به محیط باکتریایی روده آسیب برساند، اما این مورد باید در انسان مورد بررسی قرار گیرد.

ایمنی سوکرالوز در دمای بالا نیز زیر سوال رفته است بنابراین ممکن است بخواهید از پختن آن خودداری کنید زیرا می تواند ترکیبات مضر آزاد کند.

همانطور که گفته شد اثرات طولانی مدت سلامتی این شیرین کننده هنوز مشخص نیست، اما مقامات بهداشتی مانند سازمان غذا و دارو (FDA) آن را بی خطر می دانند.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سوکرالوز

نام ماده سوکرالوز (Sucralose)
فرمول مولکولی C12H19Cl3O8
جرم مولکولی ۳۹۷.۶۴ g/mol
نقطه ذوب ۱۲۵ °C
نقطه جوش ۶۶۹.۴ °C
انحلال‌پذیری در آب ۲۸۳ g/L (20 °C)

سوکرالوز سرطان

صدها میلیون نفر در سرتاسر جهان شیرین کننده های مصنوعی مصرف می کنند که می تواند در انواع زیادی از غذاها و نوشیدنی ها از جمله نوشابه ها، کیک ها و غذاهای مخصوص بیماران دیابتی و همچنین داروها یافت شود.

مشکل فزاینده چاقی در کشورهای توسعه یافته که از دهه ۷۰ در اروپا و ایالات متحده آغاز شد، منجر به افزایش تقاضا برای غذاها و نوشیدنی های کم کالری شده است. با این حال، گسترش بازار شیرین کننده های مصنوعی همچنین منجر به افزایش نگرانی در میان مصرف کنندگان از نظر ایمنی و اثرات بالقوه سلامت بلندمدت، به ویژه با توجه به خطرات بالقوه سرطان شده است.

در یک مطالعه جدید مشخص شد که موش ها پس از خوردن این شیرین کننده مصنوعی کم کالری در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان هستند. مطالعات اولیه ما بر روی موش‌ها نشان داد که مصرف این شیرین کننده احتمال ابتلا به چندین نوع سرطان را افزایش می دهد ولی تحقیقات بیشتری در این رابطه لازم است.

مضرات سوکرالوز

مجموعه تحقیقاتی که در سال‌های پس از اولین تایید سوکرالوز انجام شده است، نشان می‌دهد که ممکن است عوارض جانبی نامطلوبی داشته باشد. مطالعات نشان می‌ دهند که شیرین‌ کننده‌های مصنوعی از جمله سوکرالوز در واقع می‌ توانند میل به شکر را بدتر کنند.

سوکرالوز وقتی همراه با کربوهیدرات مصرف می شود ممکن است منجر به مقاومت انسولینی و افزایش وزن شود. مصرف نوشابه های رژیمی، از جمله آنهایی که دارای سوکرالوز هستند، ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش دهد.

برخی شواهد نشان می دهد که سوکرالوز برای باکتری های روده شما مضر است. برخی از پزشکان می گویند که اطلاعات ایمنی کافی برای استفاده از شیرین کننده های مصنوعی در زنان باردار یا شیرده، کودکان، افراد مبتلا به دیابت و مبتلایان به میگرن یا صرع وجود ندارد. این شیرین کننده ممکن است در دماهای بالا محصولات جانبی خطرناکی تشکیل دهد.

اگرچه این قند در ابتدا به عنوان یک افزودنی بی خطر و بی اثر در نظر گرفته می شد، اما شواهد به دست آمده تأثیر نامطلوب آن بر میکروبیوتای روده و سلامتی در حال حاضر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. مطالعات انجام شده نشان داد که این قند آسیب روده و التهاب را در مدل های حیوانی برای بیماری التهابی روده (IBD)، از جمله مدل های کولیت اولسراتیو و بیماری کرون تشدید می کند.

همچنین مشخص شد که سوکرالوز به شدت کولیت ناشی از سولفات دکستران (DSS) را تشدید می‌ کند و باعث ایجاد تغییراتی در میکروبیوتای روده، سد روده و اختلال در غیرفعال شدن پروتئازهای گوارشی با واسطه بیلی روبین دکونژوگه می‌ شود. به خوبی مستند شده است که IBD خطر ابتلا به سرطان کولورکتال (CRC) را افزایش می دهد- سومین سرطان شایع در سطح جهان که در کشورهای توسعه یافته از میزان بالایی برخوردار است.

سوکرالوز در رژیم کتوژنیک

اگر اهداف کتو شما شامل سلامت و تندرستی طولانی مدت باشد جایگزین های بسیار بهتری برای سوکرالوز وجود دارد. بهترین جایگزین در رژیم کتوژنیک استویا است. به یاد داشته باشید، شما همچنین می توانید با ترکیب دو یا چند شیرین کننده کم کربوهیدرات طعم های مختلف یا خواص دیگر را به دست آورید.

به عنوان مثال، شیرین کردن خوراکی ها با قند الکلی (مانند اریتریتول) می تواند طعم تلخ استویا را کاهش دهد. یا می توانید کمی عصاره میوه را به دستور غذاهای خود اضافه کنید. اما در نهایت، به خاطر داشته باشید که هر شیرین کننده تی حتی گزینه های سالم، طبیعی و بدون کالری، می توانند اعتیاد به شکر را تداوم ببخشد.

بنابراین اگر می‌ خواهید استفاده از شیرینی ها را کنار بگذارید بهترین راه حل این است که برای مدتی از مصرف شیرینی ‌ها اجتناب کنید، سپس برای ایجاد یک رابطه سالم‌تر با خوراکی‌ها با رژیم کتو تلاش کنید.

اگر در حال گذار به یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات یا سبک زندگی کتوژنیک هستید، طبیعتا چشمان شما جذب محصولات «بدون قند» و «کم کربوهیدرات» در قفسه‌ های فروشگاه‌های مواد غذایی می ‌شود. بسیاری از این محصولات حاوی سوکرالوز هستند. اگرچه مقدار کم این قند مصنوعی احتمالا به شما آسیب نمی رساند ولی مصرف مکرر آن ایده خوبی نیست.

تفاوت سوکرالوز و استویا

استویا یک شیرین کننده طبیعی است که از یک گیاه به دست می آید. اما سوکرالوز یک شیرین کننده مصنوعی است که با دست کاری مولکول قند طبیعی ساخته می شود و بسیار شیرین تر از آن است. این دو ترکیب را می توانید در پخت و پز و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار دهید. استویا کاملا بدون کالری است درحالیکه سوکرالوز مقداری کالری دارد. استویا به دلیل طبیعی بودن نسبت به سوکرالوز یک گزینه سالم تر در نظر گرفته می شود.

فروش سوکرالوز در ایران

سوکرالوز در ایران توسط بسیاری از شرکت ها تولید و به فروش می رسد. شما می توانید این شیرین کننده مصنوعی را در بسته بندی های مختلف برای مصارف شخصی یا صنایع تولیدی خریداری کنید.

آسه سولفام پتاسیم و سوکرالوز

آسه سولفام پتاسیم و سوکرالوز هر دو شیرین کننده های مصنوعی موجود در بازار هستند. سوکرالوز نسبت به آسه سولفام قدرت شیرین کنندگی بیشتری دارد. آسه سولفام پتاسیم و سوکرالوز هر دو برابر حرارت مقاوم هستند و در محصولات سرد یا پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرند. با اینحال از نظر مقاومت در برابر حرارت آسه سولفام پتاسیم قوی تر بوده و کاربرد گسترده تری دارد.

سوکرالوز و دیابت

سوکرالوز یک قند مصنوعی است که برخلاف شکر باعث افزایش قند خون نمی شود. استفاده از این ترکیب در محصولات مصرفی دیابتی ها به کنترل قند خون کمک کرده و به غذاهای آنها طعم شیرین می بخشد. استفاده از این شیرین کننده در مقادیر کم عوارض جانبی ندارد و باعث افزایش قند خون نخواهد شد.

قیمت سوکرالوز

سوکرالوز به عنوان یک جایگزین شکر بطور گسترده ای در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت سوکرالوز به برند تولید کننده و وزن بسته بندی این شیرین کننده بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این ترکیب می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید.

پرسش های رایج در مورد سوکرالوز

خرید سوکرالوز در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان سوکرالوز متصل می ‌کند. برای خرید سوکرالوز تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

خرید قرص سوکرالوز

قرص سوکرالوز یکی از اشکال شیرین کننده های مصنوعی موجود در بازار است که می توان در رژیم های کاهش وزن و کم کالری از آن استفاده کرد. این قرص معمولا توسط پزشک برای افراد دیابتی تجویز می شود زیرا باعث افزایش قند خون نشده و تقریبا بدون تغییر شکل از بدن دفع می شود. سوکرالوز یک شیرین کننده مصنوعی بدون کالری است که به طور گسترده در هزاران غذا و نوشیدنی در سراسر جهان استفاده می شود. از زمان معرفی این قند مصنوعی در حدود ۲۰ سال پیش، میلیون ها نفر به Splenda به عنوان راهی برای لذت بردن از برخی از شیرینی های مورد علاقه خود با کالری کمتر روی آورده اند. با جایگزینی سوکرالوز با شکر می توان به محدود کردن کالری دریافتی کمک کرد. این قند مصنوعی می تواند به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت که نیاز به نظارت بر مصرف قند دارند، مفید باشد زیرا غذاها و نوشیدنی ها را شیرین می کند اما باعث نمی شود که سطح قند خون آنها به اندازه قند معمولی افزایش یابد. با اینکه سوکرالوز کالری کمی دارد ولی این لزوما به این معنی نیست که به کاهش وزن کمک می کند. برخی از مطالعات نشان می‌دهند افرادی که شکر را با شیرین ‌کننده‌های مصنوعی جایگزین می‌کنند، ممکن است به طور متوسط ​​یک پوند یا کمتر اضافه وزن داشته باشند.‌ با اینحال بسیاری از افراد معتقدند که نوشیدن نوشیدنی های حاوی سوکرالوز یا سایر شیرین کننده های مصنوعی به آنها کمک می کند کالری ها را بهتر بشمارند و وزن سالم خود را حفظ کنند.

قیمت خرید سوکرالوز

قیمت خرید و فروش سوکرالوز برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید سوکرالوز نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد سوکرالوز نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده  نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت سوکرالوز است.

فروش ‌سوکرالوز

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش سوکرالوز از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان سوکرالوز در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

فروش سوکرالوز چینی

سوکرالوز چینی به عنوان یک  شیرین کننده همه منظوره مجاز شناخته شده است، به این  معنی که می تواند به عنوان یک ماده افزودنی در هر نوع غذا یا نوشیدنی استفاده شود. سوکرالوز چینی بطور استثنایی  پایدار است، بنابراین غذاها و نوشیدنی های شیرین شده با آن تحت طیف وسیعی از شرایط شیرین باقی می مانند.

سوکرالوز چینی درغذاهای منجمد مانند بستنی و سایر دسرهای منجمد  و همچنین غذاهایی که باید تا دمای  بالا گرم شوند مانند محصولات پخته شده و غذاهایی که نیاز به استریل کردن دارند اغلب استفاده می شود. همچنین به دلیل اینکه مانند قندها پوسیدگی زا یا  قابل تخمیر نیست، بنابراین خطر پوسیدگی دندان را افزایش نمی دهد.

قیمت سوکرالوز مارک جین هی (جین هه)

سوکرالوز مارک جین هی در میان سایر شیرین کننده های مصنوعی منحصر به فرد است زیرا از شکر واقعی ساخته شده است که در طی یک فرآیند شیمیایی ساختار شیمیایی آن را تغییر می دهند و آن را ۶۰۰ برابر شیرین تر از شکر و اساساً بدون کالری می کنند.

طرفداران این شیرین کننده آن را دوست دارند زیرا مانند برخی قندهای تقلبی مزه تلخی ندارد. به همین دلیل است که اجتناب از آن بسیار سخت است و چون در گرما ثابت می ماند، می توانید آن را همراه با شکر در محصولات پخته شده استفاده کنید. برند سوکرالوز جین هی در سراسر جهان در بسیاری از محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران خاص خود را دارد.

فروش سوکرالوز مارک کانبو (کامبو)

سوکرالوز مارک کانبو اغلب در محصولات مخصوص افراد دیابتی استفاده می شود زیرا هیچ اثر مستقیم منفی بر سلامتی در افرادی که از این شیرین کننده را برای طولانی مدت مصرف می کنند، پیدا نکرده اند. این مسئله هم برای افراد سالم و هم برای افراد دیابتی صادق می کند.این شیرین کننده مانند شکر طعم شیرینی را ایجاد می ‌کند، اما چیزی که آن را متمایز می ‌کند این است که پس از مصرف، سطح قند خون را افزایش نمی ‌دهد بنابراین علاوه بر اینکه بر انسولین تاثیر نمی گذارد، می تواند به کاهش وزن و کاهش اشتهای افراد نیز کمک کند و همچنین می تواند تمایل به مصرف غذاها و دسرهای شیرین را نیز در افراد کاهش دهد.

خرید سوکرالوز

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سوکرالوز از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سوکرالوز، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سوکرالوز را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سوکرالوز با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

‫۹۳ دیدگاه ها

    1. سلام ۲تا۴ قشق چایخوری امکان مصرف سوکرالوز در روز وجود ندارد شما سوکرالوز ناخالص استفاده کردید سوکرالوز خالص ۶۰۰ برابر شکر شیرین هست یعنی شما باید مغادل ۱۲۰۰ تا ۲۴۰۰ قاشق شکر استفاده کرده باشید
      سوکرالوز موجود در بازار بعنوان شیرین کننده چای و قهوه ناخالص هستند
      استفاده از آنها بمقدار ۲-۴ قاشق چایخوری در روز مشکلی برای سلامتی شما ندارد

      1. سلام
        تفاوت پودر سوکرالوز و ساخارین در وجود تلخی و نیز مقدار شیرین کنندگی هرکدام و تحمل دمایی متفاوت است . سوکرالوز بدون ته مزه تلخی و شیرین کنندگی بالاتر و تحمل دمایی بالاتر از پودر ساخارین هست .

    1. زمانی که قند سفید تازه ساخته شده بود ، ممکن بود نه کسی راجع به مضرات آن بداند و نه بنویسد.
      پس از کجا که این هم اثر خود را بعدها نشان ندهد.
      داستان روغن جامد و مایع را که به خاطر دارید.
      وقتی مردم از روغن جامد رویگردان شده بودند ، کارخانه ها حقه ی جدیدی به نام روغن مایع را پیش کشیدند.
      عوارض مواد جدید امری است زمان بر. خود را آزمایشگاه منفعت طلبی تجار نکنید.
      پس شیرینی های طبیعی ولو گران را با مقدار کمتر مصرف کنید و خیالتونو از همه چیز راحت کنید.
      کشمش، مویز، خرما، توت و …

  1. سلام

    به نظر شما شکر قهوه ای سالم تره یا سوکرالوز؟
    من به خاطر ضررهای شکر سفید از شکر قهوه ای استفاده می کنم
    اگه بخوام گهگداری برای کیک و شیرینی از سوکرالوز استفاده کنم، چقد می تونه مضر باشه؟

  2. آیا تبلیغاتی که در مورد ارتباط سوکرالوز و سرطان میشه صحت داره؟

    من جدیدا به مصرف سوکرالوز روآوردم؛ ولی خیلی نگرانم که ممکنه این ماده شیمیایی با تمام مزایایی که داره، مصرف طولانی مدت اون در درازمدت خطر ابتلا به سرطان داشته باشه

  3. آیا زنان باردار و شیرده می توانند سوکرالوز مصرف کنند؟
    سیاری از زنان باردار شکر رو از رژیم غذایی خود حذف می کنن برای جایگزینی اون از نوشیدنی ها و غذاهایی که شیرین کننده مصنوعی دارن استفاده می کنن
    زنان باردار و شیرده اغلب در مورد تاثیر مواد غذایی، نوشیدنی ها و داروها بر سلامت نوزادان خود نگران هستن

  4. آیا زنان باردار و شیرده می توانند سوکرالوز مصرف کنند؟
    سیاری از زنان باردار شکر رو از رژیم غذایی خود حذف می کنن برای جایگزینی اون از نوشیدنی ها و غذاهایی که شیرین کننده مصنوعی دارن استفاده می کنن
    زنان باردار و شیرده اغلب در مورد تاثیر مواد غذایی، نوشیدنی ها و داروها بر سلامت نوزادان خود نگران هستن

  5. ساختار سوکرآلوز
    در بازار انواع شیرین کننده های مصنوعی موجود هست که همگی طعم شیرین شکر (ساکارز) را بدون کالری تقلید می کنن.
    سوکرآلوز در میان شیرین کننده های مصنوعی منحصر به فرده زیرا از شکر واقعی ساخته شده باشه یک فرآیند شیمیایی ساختار شیمیایی شکر را تغییر می ده و اون را ۶۰۰ برابر شیرین تر از شکر – و اساساً بدون کالری می کنه.

    این ماده در به دلیل طعم شیرین و دلپذیری که داره در همه چیز از آدامس و نوشابه بدون قند گرفته تا بستنی و ماست وجود داره. و چون در گرما ثابت می مونه، می تونید اون را به جای شکر در محصولات پخته شده نیز استفاده کنین

  6. سوالی خدمتتون داشتم
    مزیت های استفاده از سوکرالوز نسبت به شکر چیه؟
    با توجه به اینکه در خیلی از خانواده ها افراد دیابتی هستن که به مصرف قند و شکر حساسن
    برای دیابتی ها، پخت کیک و شیرینی با سوکرالوز بهتره یا شکر؟

    1. مزیت استفاده از سوکرالوز به شکر عدم بالا رفتن قند خون هست همبنطور قیمت به صرفه تر سوکرالوز با توجه به مقدار شیرین کنندگی نیز هست
      چون مقدار مصرف سوکرالوز بخاطر شیرینی ۶۰۰ برابر خیلی کمتر هست عوارض خاصی هم ندارد

  7. سلام وقت بخیر

    می خواستم سوال کنم که آیا خرید و فروش سوکرالوز (Sucralose) به صورت گرمی یا کیلویی انجام میشه؟

    سوال دومی که دارم
    اینه که هر کیلو سوکرالوز به اندازه چند کیلو شکر هست؟ و اینکه آیا بین شیرین کننده ها سوکرالوز بیشترین نسبت شکر به هر کیلو داره؟

  8. آیا برای خرید سوکرالوز در تهران بازار معابر و قابل اعتمادی وجود دارد؟
    و اینکه اگر فروشنده سوکرالوز آن را با مواد دیگری ترکیب کند و عملا سوکرالوز تقلبی بفروشد؛ آیا این مسئله به راحتی قابل تشخیص است؟

  9. آیا برای خرید سوکرالوز در تهران بازار معتبر و قابل اعتمادی وجود دارد؟
    و اینکه اگر فروشنده سوکرالوز آن را با مواد دیگری ترکیب کند و عملا سوکرالوز تقلبی بفروشد؛ آیا این مسئله به راحتی قابل تشخیص است؟

  10. سلام

    یک سوال دارم .‌‌‌‌و یک تشکر

    آیا قرص سوکرالوز فقط برای افراد دیابتی مناسب هست؟ یا افراد عادی هم می تونن استفاده کنن

    آیا قرص سوکرالوز در داروخانه ها پیدا میشه؟ یا باید آنلاین سفارش بدیم

    همچنین خواستم از سایت مفید جهان شیمی که انصافا تونسته مرجع مواد شیمیایی در وب باشه تشکر کنم

  11. سلام
    آیا خرید اینترنتی سوکرالوز مطمئن تره!؟

    یا اینکه خرید سوکرالوز رو به شکل حضوری یا تلفنی انجام بدیم؟

    همچنین می خواستم بدونم که آیا از طریق سایت جهان شیمی فیزیک میشه خرید اینترنتی سوکرالوز رو انجام داد یا نه؟

  12. احتراما من یک سرمایه گذار هستم
    که تمایل به تولید و بومی سازی در داخل کشور دارم
    ابهامی که برام بوجود اومده اینه که فرمول شیمیانی سوکرالوز به حدی پیچیده است که هیچ تولیدکننده ای توان و تمایل تولید دانش بنیان این ماده رو نداره؟

  13. آیا امکانش هست که یک فروشگاه آنلاین معتبر برای خرید اینترنتی سوکرالوز معرفی کنید؟
    البته این روزها به فروشگاه های آنلاین بزرگ حتی مثل دیجیکالا نمیشه اعتماد کرد، چون اونها فروشنده نیستن و تنها واسط هستن و حتما باید اعتبار و سابقه فروشنده رو قبل از خرید بررسی کرد
    به همین خاطر از شما برای انتخاب یک سایت معتبر فروش سوکرالوز کمک گرفتم

  14. تشکر خیلی زیاد بابت محتوی مفید و آموزنده تون خصوصا برای افراد دیابتی

    توی مقاله هم از پودر سوکرالوز و هم قرص شیرین کننده سوکرالوز نام بردین؛ فقط تفاوت این دوتا رو با هم توضیح ندادید
    لطفا این مورد رو شرح بدید
    و اینکه آیا قرص سوکرالوز عوراض کمتری داره یا پودرش؟؟

  15. دستمریزاد و خسته نباشید

    آیا برای فروش شیرین کننده سوکرالوز نیاز به دریافت مجوز خاصی از اتحادیه صنف یا نهاد دیگری هست؟ یعنی من خریدار موقع خرید سوکرالوز نباید هیچ گواهینامه ای برای تایید محصول یا کسب و کار فروشنده بخوام؟

  16. چرا فروشندگان سوکرالوز انقد بی حوصله هستن؟؟؟؟!
    من عبارت سوکرالوز رو در گوگل سرچ کردم و انگار فروشندگان سوکرالوز تمایلی به فروش ندارن
    امیدوارم فروشندگان پیشنهادی سوکرالوز رو که در پایین مقاله معرفی کردید؛ واقعا فروشنده باشن

  17. امکان دارد شرکتی را معرفی کنید که نمایندگی معتبر یک شرکت خارجی برای فروش سوکرالوز در ایران باشد؟
    متاسفانه در حوزه مواد شیمیایی هیچ مرجع یا سایتی وجود ندارد که بتوان لیست شرکت های واردکننده قانونی هر ماده شیمیایی را مشاهده کرد اگر این مورد هم به سایتتان اضافه کنید، واقعا سایت تان بی نقص می شود

  18. من سال ۹۷ در نمایشگاه طب سنتی تهران با پودر استویا به عنوان شیرین کننده طبیعی آشنا شدم،
    حالا سوالی که برام پیش اومده این هست که با توجه به تفاوت قیمت پودر استویا و سوکرالوز، آیا استفاده از سوکرالوز واقعا مزیتی نسبت به پودر استویا داره؟

  19. بازتاب: عوارض سوکرالوز چیست و چه فوایدی دارد؟
  20. با سلام

    انتهای این مقاله فروشندگان پیشنهادی را معرفی کردید،

    شخصا دنبال مراکز فروش استویا در تهران در تهران هستم؛ خصوصا مراکز فروش حضوری

    آیا شرایطی وجود دارد، که به جز فروشندگان پیشنهادی، مراکز فروش در تهران و شهرستان ها هم که مورد تایید شما هستند؛ به مقاله اضافه شود؟

    لطفا این پیشنهاد را حتما مورد بررسی قرار دهید

  21. قیمت هر کیلو شکر استویا نسبت به هر کیلو قیمت شکر سفید ، به طبع گرانتر است ؛

    به همین خاطر از شما درخواست می کنم توضیح بدید، تبلیغات پیرامون استویا برای مصرف کننده نهایی چقدر واقعی است و چقدر تجاری؟

  22. سپاس فراوان و خسته نباشید

    دو سوال اساسی در مورد قرص شیرین کننده سوکرالوز دارم که جایی پاسخش را ندیدم

    ۱) آیا این قرص مصارف خانگی هم دارد؟ یا فقط در کاربردهای تجاری مثل قنادی ها از آن استفاده می شود؟

    ۲) با توجه به اینکه به جز قرص، سوکرالوز به اشکال دیگر هم خرید و فروش می شود؛ مزیت و کاربرد قرص سوکرالوز دقیقا چیست؟

    ۳) هر قرص سوکرالوز استاندارد باید چند گرم سوکرالوز باشد؟ آیا در این زمینه استانداردی داریم؟!

  23. سلام

    این روزها که خرید اینترنتی خیلی باب شده، پس اکثر بازرگانی های مواد شیمیایی فروش اینترنتی ندارند؟

    مثلا خودم دنبال خرید اینترنتی سوکرالوز هستم و چون برام داشتن نماد اعتماد اهمیت داره، خیلی دوست دارم از فروشگاه آنلاین خرید کنم؛ ولی هر چی جستجو می کنم فقط شرکت های بازرگانی می بینم که برای خرید نیاز به تماس هست

    شاید این مسئله علت خاصی داره!

  24. اونجور که من متوجه شدم، به لحاظ هزینه قیمت سوکرالوز غذایی پایین تر از قیمت شکر سفید است؛ فقط برای من یک سوال ایجاد شده

    اگر سوکرالوز در محصولات کم کربوهیدرات و کتوژنیک در قفسه های فروشگاه ها وجود داره؛ پس چرا در مصرفش باید احتیاط کرد؟

    چون کسانی که رژیم های کم کربوهیدرات دارند ، احتمالا چاره دیگری جز مصرف سوکرالوز ندارند

  25. تازگیا متوجه شدم که سوکرالوز از دیجی کالا گرفت ؛ یه بررسی کردم و فهمیدم که هم قرص شیرین کننده کندرل و هم قرص شیرین کننده سیم سیم در دیجیکالا بفروش می رسه

    یه راهنمایی کنید، که آیا این دو قرص شیرین کننده
    اولا مرغوب و خالص هستند؟
    دوما واقعا برای افراد دیابتی مناسب هست؟

    و سوما بین این دو کدوم رو برای خرید پیشنهاد می کنید؟

  26. اینکه گفته میشه عوارض سوکرالوز و عوارض شکر مصنوعی در یک حد و اندازه هست ، تا چه حد صحت داره؟

    اگر این مسئله درسته، پس چرا شرکت های صنایع غذایی به طور کامل سوکرالوز را جایگزین شکر نمی کنند؟

    خیلی ممنون که وقت می گذارید

  27. در مورد خرید سوکرالوز مزاحمتون شدم

    لطف کنید به این سوالم جواب بدید که برای پخت کیک آسپارتام مناسب تر هست یا سوکرالوز؟
    و بین این دو کدوم یکی نسبت به دما مقاومت بیشتری دارد؟

    اکثر فروشندگان سوکرالوز برای پاسخ به این سوالات درست راهنمایی نمی کنند

  28. سلام مجدد .
    من قبلا توسایتتون کامنت گذاشتم و شما جواب دادید .
    دست شما درد نکنه.
    تبلیغاتی که درمورد میزان کالری سوکرالوز و رژیمی بودن قرص های شیرین کننده گفته میشه تاچه حد صحت دارد ؟
    برای افرادی که قصد کاهش وزن جدی دارند سوکرالوز گزینه مناسبی است ؟

  29. سلام و ارادت
    با وجود اینکه مقاله سوکرالوز ویکی پدیا مقاله خیلی جالبی نیست ولی با این حال رتبه بالایی تو گوگل دارد .
    به نظرم کیفیت محتوای سایت هایی مثل جهان شیمی چندین برابر کیفیت محتوای ویکی پدیا است .

  30. راستش دو سه روز می خواستم از یک فروشگاه آنلاین سوکرالوز ماردین بخرم ؛ اما نظرات کاربران خیلی متناقض و گیج کننده بود، برخی خیلی رضایت داشتند و عده ای هم می گفتند که کیفیتش خیلی مناسب نیست

    به همین خاطر تصمیم گرفتم که از کارشناسان شیمیایی و غذایی شما سوال کنم که کیفیت سوکرالوز ماردین چطور هست؟

    و آیا برای کسانی که رژیم با کالری و قند پایین دارند، گزینه مناسبی می تونه باشه یا نه؟

  31. سوکرالوز قیمت

    به نظر می‌ رسه که با توجه به قیمت سوکرالوز تقاضا برای مصرف سوکرالوز بین مشتریان ایرانی روز به روز در حال افزایش هست، البته اینجا یک مسئله اساسی وجود داره؛ و اون اینکه تنوع برندهای سوکرالوز در بازار ایران در حال افزایش هست، هم برای فروش عادی و هم فروش آنلاین و اینترنتی.

    ازتون می خوام که یا لیستی از انواع برندهای خارجی سوکرالوز با هم مقایسه کنید یا اینکه خودتون پیشنهاد بدید که کدوم برند کیفیت و قیمت بهتری برای خرید داره

  32. قیمت هر کیلو شکر استویا چقدر از هر کیلو شکر سفید بیشتر است؟

    کلا می خوام بدونم که شکر استویا چه مزیت ویژه ای نسبت به شکر سفید داره که به خاطرش هزینه بیشتری پرداخت کنیم

    و به جز افراد دیابتی برای افراد عادی هم تاثیرات مثبت محسوسی داره؟

  33. قیمت استویا در ایران به نظر می رسه که برای تاجران و مصرف کنندگان در کشورهای همسایه جذاب باشه، ما در حوزه تولید استویا مدتی هست که فعالیت می کنیم؛ از بازرگانان و شرکت هایی که برای تسهیل صادرات استویا یا از طریق کارت بازرگانی خودشان می توانند با ما همکاری کنند، برای صادرات و فروش در کشورهای همسایه از آنها دعوت به همکاری می کنیم

  34. چند سال پیش ، در یک نمایشگاه طب سنتی شرکت کردم ؛ شرکت های مختلف و تولیدکنندگان محصولات و داروهای گیاهی در نمایشگاه حضور داشتند.

    به خوبی خاطرم هست که برخی از تولیدکنندگان و فروشندگان روی پودر استویا به عنوان یک شیرین کننده طبیعی تاکید زیادی داشتند.

    سوال من این است، که پودر استویا می تواند جایگزین کاملی برای انواع شکر در مصارف شخصی باشد؟

  35. بازتاب: بررسی موارد کاربرد سوکرالوز و آسپارتام و نکات مهم استفاده از آن ها
  36. الان خرید قرص شیرین کننده رژیمی از سایت های مختلف اینترنتی خیلی متداول شده، تقریبا چند سال پیش کمتر سایتی بود که قرص رژیمی می فروخت. حالا سوال من از بقیه دوستان و خریداران اینه که؛ بین سایت های مختلف فروش قرص سوکرالوز و آسپارتام از کیفیت محصولات کدوم سایت رضایت بیشتری داشتند؟

  37. یه گشتی توی فروشگاه های آنلاین زدم؛ چقدر شیرین کننده خارجی زیاد شده. طبیعتا اگر تو اون سایتها کامنت بذارم؛ هر فروشنده ای شیرین کننده خودش رو بهترین می دونه، گفتم هیچ جایی بهتر از اینجا نیست که افراد تجربیات خودشون رو درباره کیفیت شیرین کننده ها بیان کنن.

  38. این که گفته می شه، قرص شیرین کننده تسلا از کیفیت خوبی برخوردار هست؛ چقدرش ادعاست و چقدرش واقعیت؟ به نظرم نیاز هست در این مقاله یک جدول از قرص های شیرین کننده معروف تهیه کنید و کیفیت، کاربرد و عوارض اونها رو با هم مقایسه کنید. اگر امتیاز هم بدید که دیگه عالیه

  39. سلام و شب بخیر.
    چه ارتباط معناداری بین سوکرالوز و دیابت وجود دارد؟ یک فروشنده سوکرالوز تعریف می کرد؛ به یک فرد دیابتی پیشنهاد جایگزینی سوکرالوز را به جای شکر سفید داد و آن فرد بعد از چند ماه تغییر عادت غذایی، بسیار راضی بود.

  40. اکثر کامنت ها رو خوندم؛ ولی ندیدم کسی از کاربرد سوکرالوز برای پخت و پز کیک چیزی بگه. به لحاظ شیرینی، طعم و مزه جایگزینی سوکرالوز به جای شکر سفید باعث افت کیفیت کیک که نمیشه؟ کسی تجربه داره بگه؟

  41. می دونم سوالم خیلی پیش پا افتاده است؛ اما همین سوال ساده رو خیلی از سایت ها جواب نمی دن. چه فرقی بین پودر سوکرالوز و قرص سوکرالوز وجود داره؟ آیا تفاوتی در کاربرد یا میزان شیرین بودن اونا هست؟ پاسخ بدید ممنون میشم

  42. لطفا از چند جهت تفاوت سوکرالوز و استویا را بررسی کنید. مهمترین جنبه بحث ارگانیک بودن و سلامتی و جنبه دوم مقایسه قیمت سوکرالوز و استویا هست و جنبه سوم هم از نظر کاربرد در مصارف خانگی‌ . خیلی ممنون

  43. معمولا بهترین دوره مصرف پودر سوکرالوز چند ماه است؟ پودر سوکرالوز عموما چند ماه ماندگاری دارد؟ و در چه نوع بسته بندی هایی و با رعایت چه نکاتی بهتر است از آن نگه داری کنیم؟

  44. بیشتر سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین به فروش سوکرالوز برای مصرف کنندگان خرد می پردازند. در زمینه فروش عمده سوکرالوز ؛ طبیعتا جایی رو بهتر از اینجا پیدا نکردم. خواهش می کنم راهنمایی کنید.

  45. آماری وجود داره، که نشون بده قیمت سوکرالوز ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ و ۹۹ چند درصد افزایش داشته؟ نموار روند قیمت میانگین بازار ، اطلاعات جالبی برای خریداران هست که فکر نمی کنم در هیچ سایتی وجود داشته باشه.

  46. همانطور که همه اطلاع دارند ، بین سوکرالوز سرطان ارتباط معناداری وجود دارد. به نظر شما بین سوکرالوز ، آسپارتام و آس سولفام کدام شیرین کننده برای انسان مضرات کمتری دارد؟ اگر در این زمینه تحقیقات علمی و معتبری هم انجام شده است، لطفاً رفرنس دهید .

  47. درود بیکران

    کیفیت سوکرالوز جین هه چطور است؟ من خریدار عمده سوکرالوز نیستم ، برای مصرف شخصی می خواهم سوکرالوز بخرم . کلا تجربه و نظر خریداران سوکرالوز جین هه در مقایسه با بقیه انواع این شیرین کننده چگونه است؟

  48. آگهی هایی که برای فروش اسید سیتریک مونوهیدرات هستند؛ چگونه باید در سایت شما درج شوند؟ چه پلن تبلیغاتی برای درج تبلیغات فروشندگان اسید سیتریک و مواد شیمیایی پرکاربرد تعریف کرده اید؟
    شماره تماس بنده ۰۹۱۵******

  49. کاربرد سوکرالوز در صنایع غذایی فقط به آبمیوه ها محدود میشه؟ یا اینکه در کیک ، بیسکویت و شکلات هم استفاده میشه ؟ خب با این حساب چرا شرکت ها و کارخانه ها در محصولات شون ، از آسپارتام و آس سولفام استفاده نکنن؟

  50. در فروش عمده سوکرالوز ، قیمت فروش چقدر پایین تر از فروش جزیی سوکرالوز است؟ خواهشمندم با توجه به قوانین مالیاتی و لزوم ارایه فاکتور رسمی فروشندگانی را اعلام کنید که در صورت درخواست خریداران ، فاکتور و صورت حساب رسمی ارایه کنند.

  51. آیا اطلاعی دارید، که حجم فروش فروش سوکرالوز در ایران سالیانه چقدر است؟ سوکرالوز بیشتر از چه کشورهایی واردات می شود؟ اگر این اطلاعات را در اختیار دارید، بسیار با ارزشی است‌ ‌ .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا