Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کلر ایرانی | کاربرد کلر استخر ایرانی چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کلر ایرانی در مصارف خانگی و صنعتی است. همچنین اگر قصد خرید کلر ایرانی را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کلر ایرانی ( پودر کلر پارس تبریز و نیروکلر اصفهان و کلران سمنان )در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کلر ایرانی در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت کلر ایرانی هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کلر ایرانی و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش کلر ایرانی در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کلر ایرانی و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کلر ایرانی در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کلر و فروشنده کلرایرانی در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کلر ایرانی در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کلر ایرانی را به شما معرفی کنیم.

شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

کلر ایرانی یکی از ترکیبات کلر دار است که به پرکلرین نیز مشهور است. این ماده ی سفید رنگ، قابلیت انحلال در آب را داشته و از خاصیت گند زدایی برخوردار است. به همین دلیل، برای ضد عفونی کردن آب آشامیدنی، فاضلاب، آب استخر، محیط های آلوده عمومی مانند بیمارستان ها و ورزشگاه ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

پرکلرین یا پودر کلر ایرانی، از پرکاربردترین ترکیبات کلر در صنعت به شمار می رود که دارای درصد خلوص ۶۰ تا ۶۵ درصد است.

نکته پرکلرین را با نام های کلرین، کلسیم اکسی کلراید، اسید هیپو کلرو، نمک کلسیم، پودر سفید کننده و هیپو کلریت کلسیم نیز می شناسند.

جالب است بدانیم که کلر ایرانی دارای فرمول شیمیایی Cl۲ می باشد. این ماده در دمای اتاق گازی شکل است. بوی تند و زننده ای دارد. نام آن برگرفته از یک واژه ی یونانی به معنای سبز کم رنگ است. گاز کلر به رنگ سبز مایل به زرد دیده می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

این ماده دارای واکنش پذیری بسیار بالایی است. از این رو، به سرعت با دیگر ترکیبات واکنش داده و ترکیبات نمکی تولید می کند. ساده ترین ترکیب کلر دار که در طبیعت می شناسیم نمک طعام با فرمول شیمیایی NaCl است.

نکته برای تولید کلر ایرانی از روش الکترولیز محلول آب نمک استفاده می شود. این فرایند به سه شیوه انجام می گیرد. برای تولید انبوه کلر در محیط های صنعتی، از روش الکترولیز سلول جیوه استفاده می شود که به انرژی زیادی نیاز دارد.

در شیوه ی دیگر، الکترولیز سلول دیافراگم مورد استفاده قرار می گیرد. این شیوه نسبت به شیوه ی الکترولیز سلول جیوه به انرژی کمتری نیاز دارد.

 

 

سومین و پیشرفته ترین شیوه، روش الکترولیز غشایی است. در این روش از ممبران پلاستیکی به عنوان فیلتر استفاده می شود. این فیلتر از قطعات اصلی فرایند تصفیه به شمار می آید که شامل چند ورقه، صفحه و یا همان غشاء است. فیلتر ممبران مانع از ورود برخی ذرات به آب شده و تنها به مولکول های آب خالص اجازه ی عبور می دهد.

توجه انواع کلر هایی که در بازار ایران ارائه می شوند عبارتند از : کالر پارس، کلر نیرو کلر و کلر آمریکایی و کلر چینی و کلر هندی. در بین برند های مختلف کلر آمریکایی ، برند آکواپول از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

قیمت فروش و خرید کلر ایرانی | کاربرد کلر استخر ایرانی چیست؟
قیمت فروش و خرید کلر ایرانی | کاربرد کلر استخر ایرانی چیست؟

پیش از این در نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی کلر آمریکایی و کلر هندی پرداخته شده است. در این مقاله به معرفی و بررسی کلر ایرانی، ویژگی، کاربرد و قیمت خرید و فروش آن می پردازیم:

مشخصات ظاهری کلر ایرانی چگونه است؟ + قیمت خرید و فروش

از ویژگی‌های ظاهری کلر ایرانی می‌توان گفت که ماده ای جامد به رنگ سفید است. به راحتی در آب حل می شود. دمای جوش آن ۳۴- درجه ی سانتیگراد ست. درصد خلوص آن بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است. در بازار به صورت بشکه‌های پلاستیکی که ظرفیت ۳۰ و ۴۰، ۴۵ و ۵۰ کیلو گرمی دارند به فروش می رسد.

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی چگونه است؟

این ماده در دسته ی مواد شیمیایی صنعتی قرار می گیرد و به دلیل مصرف بالایی که دارد به وسیله ی شرکت های مختلفی به بازار عرضه می شود.

این محصول به صورت بسته های ۲۵، ۳۰ و ۴۵ کیلو گرمی، با درصد خلوص های ۶۰ و ۶۵ % در بازار به فروش می رسد.

کلر ایرانی نسبت به سایر محصولات شیمیایی از قیمت متوسطی برخوردار است و به راحتی از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری است. هنگام خرید باید به این نکته توجه شود که محصول از شرکت های معتبر خریداری شده و از کیفیت بالا برخوردار باشد.

خرید کلر ایرانی دارای چه ویژگی هایی است؟

کلر ایرانی، ماده ای سمی با بوی تند و زننده است که استنشاق آن موجب بروز خفگی می شود. وجود این گاز در محیط های بسته احتمال وقوع انفجار را تا اندازه زیادی افزایش می دهد.

به دلیل خاصیت اکسید کنندگی بسیار بالایی که دارد، به راحتی با دیگر عناصر ترکیب می ‌شود. علاوه بر این، ناپایداری بسیار بالای این گاز موجب می شود در مخازن ویژه از آن نگهداری شود.

ویژگی مشترک کلر، پودر کلر و کلر استخر چیست؟ + قیمت فروش

هیپوکلرید کلسیم با نام تجاری کلر یا پودر کلر شناخته می شود. این ماده ی شیمیایی برای تصفیه آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. پودر کلر علاوه بر خاصیت میکروب کشی، یک اکسید کننده ی قوی محسوب می شود که برای سفید کردن پارچه‌ به کار می رود.

کلر استخر، برای ضد عفونی کردن آب استخر به کار می رود. علاوه بر این، به عنوان یک عامل اسید کننده، سفید کننده و گند زدا کاربرد دارد. این ماده ی سمی بوی خفه کننده ای داشته و به صورت ترکیب با سایر عناصر مانند سدیم و اغلب در نمک طعام، کارنالیت و سلولیت یافت می شود.

مواد شیمیایی مرتبط با کلر ایرانی (نیروکلر – پارس)

چگونه می توان کلر ایرانی را تولید کرد؟ + قیمت فروش

کلر ایرانی را می توان طی یک واکنش چند مرحله‌ ای بین کلر و کلسیم هیدروکسید تولید کرد. این فرایند در مجاورت سود مایع یا همان هیدروکسید سدیم انجام می شود :

Cl۲ + ۲ Ca(OH)۲ _________  Ca (ClO)۲ + CaCl۲ + ۲ H۲O

طی این واکنش دوغاب پرکلرین به دست می‌آید. پس از این مرحله، برای تولید پرکلرین لازم است، فرآیند فیلتراسیون و خشک شدن نیز انجام شود.

توجه

تولید کلر با ایجاد آلودگی ها، خطرات زیست محیطی و اقتصادی همراه است. برای تولید کلر از ترکیباتی مانند نمک طعام، کارنالیت و سلولیت استفاده می شود. به همین دلیل، تولید این ماده در ایران توسط اداره محیط زیست ممنوع و کنترل شده است.

از این رو، اغلب کلر هایی که در صنایع مختلف و یا تصفیه استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد، از کشورهای چین، هند و ژاپن وارد می شود. تفاوت این محصولات در میزان درجه خلوص آن ها می باشد.

کاربرد کلر ایرانی چیست و خرید کلر ایرانی چه کاربرد هایی دارد؟

 

کاربرد کلر استخر ایرانی چیست؟
کاربرد کلر استخر ایرانی چیست؟

کلر ایرانی دارای کاربرد های فراوانی است. در این قسمت به برخی از مهمترین موارد کاربرد کلر ایرانی اشاره می کنیم :

  • برای ضدعفونی کردن آب استخر، آب آشامیدنی، ظروف، حمام، توالت و محل های آلوده عمومی مانند بیمارستان ها و ورزشگاه ها کاربرد دارد.
  • به عنوان یک ضد قارچ، ضد میکروب و گند زدا به کار می رود.
  • به عنوان یک ماده ی گند زدا در ذخائر کوچک آب مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در ساخت حشره کش ها کاربرد دارد.
  • برای تقویت رنگدانه های رنگ ها به کار برده می شود.
  • در تهیه ی فرآورده های نفتی کاربرد دارد.

توجه

  • در تولید گاز خردل مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در تولید فرآورده‎های پلاستیکی کاربرد دارد.
  • در صنعت نساجی بسیار پرکاربرد است.
  • در صنعت کاغذ سازی، در ساخت کاغذ به عنوان سفید کننده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت کشاورزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنایع پزشکی از آن برای ساخت و تولید عینک‌های ایمنی و لنزهای چشمی استفاده می‎ شود.
  • در صنایع نظامی و دفاعی، برای تولید عینک ‌های دید در شب و جلیقه‌های ضد گلوله کاربرد فراوانی دارد.

تاثیرات محیطی خرید و خطرات استفاده از کلر ایرانی چیست؟

گاز کلر یک ماده ی سمی محسوب می شود. از این رو، استفاده از کلر و ترکیبات حاوی آن همواره می تواند با خطراتی همراه باشد. به همین دلیل، هنگام استفاده از این ترکیبات باید شرایط ایمنی را به طور کامل رعایت کرد. از جمله خطراتی که استفاده از این ماده می تواند به دنبال داشته باشد به صورت زیر است :

  • کلر پس از مخلوط شده در آب، در هوا پراکنده می شود. این مورد در شرایط ویژه ای امکان پذیر است. در این صورت، بخش قابل توجهی از کلر آزاد شده وارد هوا و آب های سطحی می شود. این امر موجب می شود کلر آزاد شده با مواد شیمیایی دیگر واکنش دهد.
  • باید از ورود این ماده به زمین یا آب های زیر زمینی جلوگیری شود. زیرا این ماده واکنش پذیری بسیار بالایی دارد.
  • در صورت تماس مکرر با کلر، تاثیرات منفی بر سیستم ایمنی بدن، سیستم گردش خون، قلب و دستگاه تنفسی جانداران ایجاد می شود.
    قیمت خرید کلر ایرانی
    قیمت خرید کلر ایرانی
  • استفاده بیش از حد کلر ایرانی موجب بروز مشکلات پوستی و تحریک بافت اطراف چشم می شود.
  • گاز کلر آزاد شده از این ترکیب، می‎تواند در سیستم تنفسی بدن مشکل ایجاد نماید.
  • این ماده مانند وایتکس خاصیت رنگبری دارد. از این رو، هنگام استفاده از آن حتما از لباس مراقبت شود.
  • به دلیل سمی بودن توصیه می شود هنگام باز کردن درب مخزن، حتما از ماسک استفاده شود.

توجه 

  • اگر از تاریخ انقضاء آن گذشته باشد، اضافه کردن این ماده به آب سبب تلخ شدن طعم آن خواهد شد. مدت زمان استفاده از محصول پس از باز کردن درب بسته ‎بندی، حدود یک ماه و نیم است.
  • از ترکیب این ماده با هر ماده شیمیایی دیگر به شدت خود داری شود.
  • در صورت اشتعال، از آب برای کنترل حریق استفاده شود.
  • اگر این ماده با مخاط بینی و چشم تماس پیدا کرد، با آب فراوان شستشو داده شود.
  • اگر این ماده به هر علتی بلعیده شد، سریعا به پزشک مراجعه شود.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کلر ایرانی

نام ماده کلر (Chlorine)
نماد عنصر Cl
عدد اتمی ۱۷
نقطه جوش ℃۳۴ –
فاز در STP گاز
نقطه ذوب ۱۷۱.۶ K ​(-۱۰۱.۵ °C, ​-۱۵۰.۷ °F)
نقطه جوش ۲۳۹.۱۱ K ​(-۳۴.۰۴ °C, ​-۲۹.۲۷ °F)
چگالی (در STP) ۳.۲ g/L

چگونه می توان از کلر ایرانی نگهداری کرد؟ + قیمت

  • کلر ایرانی نسبت به رطوبت و گرما بسیار حساس بوده و واکنش نشان می ‌دهد. از این رو، باید در محیط کاملا خشک و خنک نگهداری شود.
  • برای این منظور، لازم است بشکه‌ های حاوی پودر کلر ایرانی را روی پالت‌های چوبی قرار داد. فاصه ی این پالت‌ها از سطح زمین حدود ۱۰ سانتیمتر بوده و مانع از نفوذ رطوبت کف می شود.
  • نگهداری این ماده در مجاورت گرما، احتمال بروز انفجار را افزایش می دهد. به همین دلیل، از قرار دادن مخزن پودر کلر ایرانی در مجاورت با مواد قابل اشتعال و بودار مانند بنزین، نفت، گازوئیل، سموم کشاورزی، مواد ضدعفونی کننده و… جدا خودداری شود.
  • از نگهداری پودر کلر ایرانی در ظروف سرباز پرهیز شود. زیرا، این امر منجر به پخش شدن بوی ماده در فضا خواهد شد.
  • توجه شود ظروف حاوی پرکلرین، در مجاورت مواد غذایی قرار نگیرد.
  • توصیه می شود ظروف حاوی پرکلرین در محلی قرار گیرد که دور از دسترس کودکان باشد.

شرایط صادرات کلر ایرانی و قیمت فروش به خارج از کشور چگونه است؟

تهران- ایرنا، یک شرکت دانش بنیان ایرانی است که موفق به تولید کلر و سود سوزآور ( سود مایع ) عاری از ناخالصی جیوه و دوستدار محیط زیست شده است. این دستاورد، علاوه بر بازارهای داخلی به ۱۵ کشور جهان نیز صادر می ‌شود.

مشتریان این محصول از صنایع مختلف آب و فاضلاب، شوینده و بهداشتی، نیروگاه‌ها، صنعت آب و فاضلاب، صنعت نساجی، صنایع دارویی و غذایی دارد. این ماده در فرآیند تولید بیش از ۳۰ هزار ماده شیمیایی کاربرد دارد.

هم‌اکنون این محصول به ۱۵ کشور جهان از جمله عراق، سوریه، افغانستان، اوکراین، پاکستان، گرجستان، ارمنستان و… صادر می شود.

قیمت کلر ۷۰%

کلر ۷۰% یکی از انواع کلر موجود در بازار است که کاربردهای مختلفی دارد. کلر ۷۰ % توسط شرکت های ایرانی و خارجی تولید و به بازار عرضه می شود. شما می توانید بر اساس بودجه و اهداف کاربردی کلر ۷۰% خارجی یا ایرانی را به راحتی خریداری کرده و برای ضدعفونی آب یا اهداف دیگر در صنایع مورد استفاده قرار دهید. درصد بالاتر کلر به خصوص برای استخرهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش کلر استخری

کلر استخری یا پودر کلر نوعی کلر است که برای ضدعفونی آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. کلر استخری به صورت پودر، مایع و قرص در دسترس است. استفاده از قرص کلر راحت تر از انواع دیگر است زیرا به تدریج در آب حل شده و علاوه بر ضدعفونی آب pH را نیز کنترل می کنند. کلر استخری بر اساس نوع آن به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و با درصدهایی مختلفی به بازار عرضه می شود.

خرید کلر ایرانی ۶۵%

کلر ایرانی درصد خلوص های ۶۰ و ۶۵ % در بازار موجود است و از کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین از نظر قیمت نسبت به سایر محصولات شیمیایی خارجی مقرون به صرفه تر است.  کلر ایرانی ۶۵% مارک نیروکلر و پارس کلر را می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

کلر ایرانی ۶۵% برای تصفیه آب آشامیدنی در تصفیه خانه های کوچک و همچنین صنایع غذایی جهت ضدعفونی محصولات خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربردهای کلر ایرانی با درصد خلوص ۶۵ می توان به ضدعفونی فاضلاب های منزل و بیمارستان اشاره کرد.

پرسش های رایج در مورد کلر ایرانی

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت کلر ایرانی چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت کلر ایرانی، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

قیمت کلر ایرانی

قیمت خرید و فروش کلر ایرانی برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. همچنین به طور کلی شرکت تولیدکننده عامل مهم دیگری در تعیین قیمت کلر ایرانی است.

فروش ‌کلر ایرانی

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کلر ایرانی از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان کلر ایرانی در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

قیمت خرید کلر ایرانی ۶۰ درصد

این کلر به شکل مواد دانه ای سفید با جریان آزاد و محتوای کلر ۶۰ درصد دارای PH تقریبا خنثی است که تأثیر کمی بر قلیائیت و PH آب تصفیه شده دارد و باعث تشکیل پوسته نمی شود و معمولا با استفاده از هیپوکلریت کلسیم استفاده می شود. همچنین بدون آب است و در مقایسه با دی کلرو ایزوسیانوریک اسید (دی کلر) آب دار، پایداری طولانی و محتوای کلر بیشتری را فراهم می کند.

کلر ایرانی ۶۰ درصد یک ضد عفونی کننده کارآمد با طیف وسیع کاربرد ضد باکتری و ضد جلبک است که به طور گسترده در ضد عفونی و استریل کردن آب آشامیدنی، رستوران، هتل، بیمارستان، حمام عمومی، استخر شنا، هوا، کارخانه فرآوری مواد غذایی و مزارع لبنی استفاده می شود.

قیمت فروش کلر ایرانی ۶۵ درصد

این محصول به عنوان یک ضد عفونی کننده در بسیاری از کاربردها از جمله فاضلاب، آب آشامیدنی، سفید کننده پالپ، استخرها و اسپاها و موارد دیگر استفاده می شود. این محصول تولیدی را می توان به صورت دانه ای دوز کرد و یا با استفاده از دستگاه اندازه گیری و با آب مخلوط و به صورت مایع استفاده کرد.

گرانول های کلر ایرانی ۶۰% یک گزینه سریع و آسان برای آزمایش هیدرواستاتیک و ضد عفونی خط آب در طول نصب های جدید و تعمیرات لوله کشی سیستم ارائه می دهند وکمتر خورنده هستند و PH خنثی تری نسبت به سایر اشکال کلر دارند. این کلر همچنین دوز ثابت کلر را برای ضد عفونی کردن و از بین بردن باکتری ها و جلبک های ناخواسته فراهم می کند.

خرید کلر ایرانی پارس تبریز

کلر ایرانی پارس تبریز یک عامل کلرزنی و دارای عملکرد پایدار و با راندمان بالا و بدون هیچ اثر بدی است که به طور معمول به صورت پودر، گرانول و قرص عرضه می شود. این محصول به طور گسترده ای برای کلرزنی آب استخر استفاده می شود.

به عنوان یک ضدعفونی کننده به طور گسترده برای استریل کردن استخرها و آب آشامیدنی، مبارزه با بیماری های عفونی استفاده می شود و بسیار موثر است. زیرا می تواند به سرعت ویروس ها، باکتری ها و هاگ ها را از بین ببرد و می تواند به طور موثر از ایجاد آنها برای مدت زمان طولانی جلوگیری کند.

فروش کلر ایرانی نیروکلر اصفهان

این محصول علاوه بر داشتن کلر که با ضدعفونی کردن آب باکتری ها و دیگر موجودات زنده را از بین می برد، حاوی محلول جلبک کش هم است. همچنین یکی دیگر از مزایای بزرگ نیروکلر اصفهان این است که حاوی شفاف کننده آب است و این قابلیت را دارد که برخی زباله ها و ذراتی که به داخل آب راه پیدا می کنند، مانند پوست مرده و جلبک ها که بسیار کوچک هستند و نمی توانند توسط سیستم فیلتر استخر به دام بیفتند را به آسانی از بین می برد.

این کلر همچنین دوز ثابتی از قدرت ضدعفونی کنندگی را فراهم می کند که آب را ایمن نگه می دارد و به دلیل اینکه اغلب حاوی مواد شیمیایی دیگری مانند تثبیت کننده های کلر (اسید سیانوریک) است می تواند به حفظ کلر نیز کمک کند.

خرید کلر ایرانی کلران سمنان

این محصول یکی از گزینه های عالی برای صاحبان استخر به عنوان یک ضدعفونی کننده سریع است که به آب اضافه می‌شود تا محلول بیوسیدال مناسبی برای ضدعفونی و تمیز کردن در مراقبت‌های بهداشتی و سایر محیط‌ های سخت که ضدعفونی بخشی جدایی ‌ناپذیر از رژیم بهداشتی روزمره است، ارائه دهد.

کلر ایرانی کلران سمنان کاملاً محلول است و با حل شدن آهسته، از آب استخر برای مدت طولانی محافظت می کند و بقایای صمغی یا رسوب در فیدرهای قرص، دیسپنسرها، کفگیرها یا روی دیواره های استخر ایجاد نمی کند. هنگامی که همراه با یک شناور شیمیایی از این کلر استفاده شود به آرامی در استخر رها می شود تا بتواند به طور مداوم آب استخر را تمیز نگه دارد.

قیمت بهترین کلر ایرانی (پارس تبریز)

یکی از بهترین محصولات ایرانی، کلر پارس تبریز است. شکل تثبیت شده این کلر به توزیع یکنواختی در سراسر آب استخر ایجاد می کند. به همین دلیل برای استفاده در تغذیه کننده شیمیایی اتوماتیک یا پخش کننده کلر شناور ایده آل است.

همچنین برای ایمنی و حمل آسان به صورت جداگانه بسته بندی شده است. کلر پارس تبریز مقدار کلر یکنواخت و ثابتی در اختیار شما قرار می دهد تا استخر و آبگرم به خوبی ضد عفونی شود، در نتیجه شما می توانید آب استخر را به بهترین نحو ایمن و سالم نگه دارید. این کلر همچنین برای آب سخت و متوسط نیز موثر و کارآمد است.

خرید کلر ایرانی

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کلر ایرانی از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کلر ایرانی، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کلر ایرانی را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کلر ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

‫۳۶ دیدگاه ها

  1. خوب میشد توی جایی از مقاله تون لیست قیمت کلر ایرانی رو به تفکیک برندهای مختلف ارایه می کردید و توضیح می دادید که هر کدوم از برندها نسبت بقیه مزایا و معایبی دارن و درنهایت پیشنهاد می دادید که ما از کدوم برند کلر ایرانی با توجه به کاربردی که می خوایم خریداری کنیم؛ البته جا داره از زحماتی بابت تهیه این مطلب کشیده شده کمال تشکر رو داشته باشم.

  2. سلام علیکم

    من یک خریدار کلر از کابل هستم و متوجه شدم که از طریق سایت شما می توانم با فروشندگان کلر در ایران ارتباط برقرار کنم
    اگر قصد داشتم باشم چند تن کلر را برای واردات به افغانستان خریداری کنم قیمت هر کیلو کلر به صورت عمده چقدر تمام می شود؟

    خداوند به روزی شما برکت عطا کند

  3. ارادت و ادب فراوان
    من مهدی سجادی، فروشنده مواد شیمیایی و تجهیزات استخر در یزد هستم
    از اونجا که طی این مدت اعتماد زیادی به سایت جهان شیمی پیدا کردم، تمایل دارم که به من برای خرید کلر ایرانی به صورت عمده یک فروشنده باسابقه و کار درست معرفی کنید

  4. سلام مهندس
    بهترین پودر کلر ایرانی در بازار چیه؟
    شما تو انتهای مقاله تون فروشندگان پیشنهادی پودر کلر رو معرفی کردید
    ای کاش بهترین برندهای پودر کلر ایرانی رو هم توی یک لیست یا جدول ارایه می شد، دیگه نور علی نور می شد

  5. چرا انقدر توضیحات در مورد کلر آمریکایی تو سایت جهان شیمی کم هست؟

    من حس می کنم شاید به این خاطر که کلر آمریکایی مورد تایید شما نیست یا اینکه تقاضا و اهمیتش در بازار نسبت به سایر کلرها مثل کلر هندی و کلر ایرانی کمتره

  6. سلام
    شما تو مقاله تون گفتید که کلر بسیار خطرناک و واکنش پذیر با محیط هست
    برای استفاده از کلر باید چه نکات ایمنی رو رعایت کنیم که به خودمون، دست و چشم مون آسیب نرسه؟!

    آیا پروتوکل های خاصی برای کار با کلر تعریف شده؟

  7. سلام
    ممنون خیلی مقاله خوب و کاملی منتشر کردید
    یک فروشنده مجازی هم معرفی کردید
    اما یه سوالی دارم، محل فروش کلر در تهران کجاست؟
    برای خرید کلر نیازه بریم حضوری و از کیفیت کلر اطمینان پیداکنیم؟
    آخه می ترسم کلر تقلبی بهم بفروشن

  8. سلام
    چند وقتی هست که کلر آمریکایی در بازار نایاب شده

    آیا این مسئله به خاطر افزایش قیمت کلر آمریکایی و تحریم های آمریکا هست؟
    یا عوامل دیگری در این کمبود بازار تاثیر داره؟
    چه جایگزینی برای کلر آمریکایی پیشنهاد می کنید؟

  9. آقا این قیمت آزادسازی بشه، همه بازارا رو تحت تاثیر قرار میده
    بازار مواد شیمیایی هم که بیشترش وارداتی از این قضیه استثنا نیست
    لطفا از کارشناساتون بپرسید
    پیش بینی میکنن حدودا چند درصد افزایش قیمت کلر آب رو شاهد خواهیم بود؟

  10. درودها

    راجع به خرید کلر ایرانی چنتا سوال داشتم

    آیا روباز بودن و سرپوشیده بودن، فصل تابستان و پاییز و مسایلی از این دست، روی نوع و میزان خرید کلر تاثیر داره؟

    آیا شما برای انتخاب و خرید کلر ایرانی واحد مشاوره هم دارید؟

    1. سلام
      کلر ایرانی ۶۰ و ۶۵ درصد هستند برای استخر سرپوشیده بد نیستند ولی استخر روباز به کلر کیفیت بالا نیاز دارد کلر ۹۰ درصذ چون در برابر نور خورشید مقاوم است استفاده کنید نور خورشید قاتل کلر است .کلر ۹۰% خیلی مقاوم است

  11. در مورد مضرات کود سولفات آمونیوم سوال دارم که هیچ جایی را بهتر از سایت شما برای پرسش آن پیدا نکردم.
    با وجود اینکه همه جا صحبت از مزایای کود سولفات آمونیوم است ولی حتما استفاده نادرست ازاین کود مضراتی هم دارد .
    اگر می‌شود بیان کنید که چه میزان و در چه زمانی از سولفات آمونیوم استفاده کنیم می تواند برای خاک و محصول مضر باشد ؟

  12. برای استخرهای شخصی خرید کار مایع بهتره یا پودر کلر؟

    همچنین برای ضدعفونی کردن سبزیجات و برخی از میوه ها، پرکلرین رو توصیه می کنید یا پودر کلر؟

    از اینکه وقت می گذارید و به ما کمک می کنید از شما ممنونم

  13. وقت بخیر و احترام و ادب.

    قیمت کلر جامد چند درصد با سایر کلرها مثل کلر مایع ایرانی فرق دارد؟

    به علاوه خیلی ساده می خواهم بدانم که کاربرد کلر جامد چیست و آیا برای استخرهای خانگی مناسب است؟

    از اینکه خیلی صبورانه و بادقت به سوالات و ابهامات کابران تجاری و غیرتجاری پاسخ می دهید از شما ممنونم

  14. قیمت کلر اصفهان نسبت به ماه پیش تغییر داشته است؟
    نوسانات قیمت دلار به طور غیرمستقیم روی قیمت کلر ایرانی چقدر تاثیر دارد؟
    و سوال آخرم اینکه؛ از کلر ایرانی می توانیم، برای ضدعفونی کردن همه نوع استخر ایرانی و خارجی استفاده کنیم؟

  15. سوالی دارم که مربوط به فروش کلر استخری است. برای استخر ویلایم کلر چینی خریدم؛ متاسفانه بهترین شرایط نگهداری کلر و اصول ایمنی استفاده از آن باید چگونه باشد؟ ممکن است در این خصوص راهنمایی کنید.

  16. وقت شما رو نمی گیرم؛ یک راست می رم سر موضوع اصلی. قیمت کلر جامد، کیفیت کلر جامد، تفاوت کاربردش با کلر مایع، مارک های خوب داخلی و خارجی و خلاصه علاقه مندم از هرچیزی که به کلر جامد مربوط می شه؛ اطلاعات مختصری داشته باشم. لطفا حول این موضوع هم محتوی و مقالات بیشتری تولید کنید.

  17. یک فروشنده کلر وقتی صحبت از دیجیکالا شد؛ به من صراحتا گفت که هرچند قیمت کلر استخر دیجی کالا پایین تر از قیمت بازار است، و گاهی حتی تفاوت های عجیب و غریبی با قیمت بازار دارد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که کلر خریداری شده اصل ‌ و معتبر باشد و درصد خلوص کلر همان چیزی باشد که فروشنده ادعا کرده است‌. من شخصا خرید کلر از دیجیکالا را پیشنهاد نمی کنم.

  18. محل فروش کلر در تهران کجاست؟ کلر برای استخر تجاری نمی خوام، قصد خرید عمده هم ندارم؛ فقط یه جا باشه که با اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب بشه حتی برای خرید جزیی هم کلر خرید. اگه جای خوبی باشه؛ قطعا ترجیحم اینه که دفعات بعد کلر رو از اونجا تلفنی بخرم.

  19. درود و سلام. در اکثر مقالات شیمیایی به یک نکته کلیدی و مهم اشاره می کنید؛
    «خرید و فروش قرص کلر در تهران ارزان تر، راحت تر و مطمئن تر از خرید قرص کلر در شهرستان است»
    راست و حسینی! جمله بالا چقدر مبنای تجاری و بازاری دارد؟ یعنی برای خرید هر ماده شیمیایی حتما باید با شرکت های بازرگانی تهران تماس بگیریم؟

  20. من خریدار کلر ایرانی هستم. تعدادی از سایتها و آگهی های فروش کلر پارس در متن آگهی به کلر مایع اشاره می کنند .‌ راستش یکم دچار تردید شدم ؛ اصلا چیزی به نام کلر مایع وجود دارد؟ در مورد این موضوع ، فکر می کنم که این عبارت اشتباها مصطلح شده. امکان دارد، این ابهامات را برطرف کنید؟

    کم لطفی است اگر از تلاش های شما و کارشناسان و همکارانتان برای رشد و توسعه بازار مواد شیمیایی در ایران تشکر نکنم. واقعا خسته نباشید.

    1. سلام
      ۹۰کیلو کلر جامد ایرانی بشکله ای دارم به تاریخ تولید ۱۴۰۱/۱۰پلمپ شده، اگه خریداری کیلویی ۱۰۰هزار تومان مناسب برای آب آشامیدنی و استخر
      اگه از خرید راضی بودید ماهیانه ۹۰کلیو،سه بشکه ۳۰کیلویی میتوانم واستون ارسال کنم.
      تماس با من

      موسوی

  21. لیست قیمت کلر استخر می خوام ، ترجیحا هم برندهای داخلی توش باشه هم خارجی . درصد خلوص و گرید هم برای هر کدوم ذکر شده باشه. تخفیف هم می خوام، چون قصد خرید عمده دارم. به موبایل من در واتساپ ارسال کنید
    ۰۹۱۲******

  22. فصل داغ خرید کلر استخر تهران از بهار شروع میشه . به طور طبیعی قیمت کلر استخر سال دیگه به خصوص در فروردین ماه افزایش پیدا می کنه. اگه الان کلر بخریم ، در چه شرایطی ازش نگه داری کنیم تا حداقل دو سال زمان ماندگاری باکیفیت داشته باشه؟

    متشکرم ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا