Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آبصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید پودر کلر (هیپوکلریت کلسیم) | کاربرد کلر پودری چیست؟

در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، خواص و کاربرد پودر کلر (هیپوکلریت کلسیم) در مصارف خانگی و صنعتی است. همچنین اگر به دنبال خرید پودرکلر هستید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش پودر کلر می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کلر پودری هیپوکلریت کلسیم در انتهای مقاله استفاده نمایید. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش پودر کلر به روزرسانی می‌شود. برند تولیدکننده، یکی از عوامل بسیار تاثبرگذار در تعیین قیمت پودر کلر است.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش پودر کلر در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش پودر کلر و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پودر کلر (هیپوکلریت کلسیم) در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کلر پودری در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید پودر کلر در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش پودر کلر را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

هیپوکلریت کلسیم یا پودر کلر (Calcium hypochlorite) یک ترکیب معدنی با فرمول Ca (ClO) 2 است که در مقیاس تجاری از طریق واکنش گاز کلر با هیدروکسید کلسیم تولید می شود. هیپوکلریت کلسیم در آب سخت محلول نیست و ترجیحاً در آب نرم تا متوسط استفاده می شود و به دو شکل خشک (بی آب) و هیدراته وجود دارد.

وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک در این مقاله به بررسی تاثیر و قیمت خرید و فروش پودر کلر خواهد پرداخت. ما را تا پایان مقاله همراهی کنید. پودر کلر با نام های دیگری از جمله پرکلرین و هیپوکلرید کلسیم نیز شناخته می شود و برای تصفیه آب، ضد عفونی کردن استخرها، سفید کردن کاغذ، پارچه و سایر منسوجات استفاده می شود.

هیپوکلریت کلسیم ماده فعال اصلی محصولات تجاری به نام پودر سفید کننده، پودر کلرین یا آهک کلرینه شده است. هیپوکلریت ها فعالیت ضد میکروبی وسیعی دارند و باقی مانده سمی از آنها به جا نمی ماند. آنها ارگانیسم های خشک و ثابت و همچنین بیوفیلم های تشکیل شده بر روی سطوح را از بین برده و سمیت حاد پایینی دارند.

پودر کلر در دمای اتاق یک جامد سفید / خاکستری است با بوی قوی کلر است زیرا با مولکولهای آب در حضور هوا واکنش نشان می دهد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

این ماده به عنوان یک باز قوی عمل می کند زیرا به راحتی H+ را هنگام انحلال در آب جذب می کند. این ترکیب همچنین یک ماده اکسید کننده قوی است زیرا می تواند به سادگی الکترون ها را بپذیرد.

کاربرد هیپوکلریت کلسیم چیست + قیمت خرید و فروش

هیپوکلرید کلسیم یک ماده اکسید کننده قدرتمند است، به ویژه در صورت وجود آب یا در دمای بالا باعث آزاد شدن گازهای اکسیژن و کلر می شود. بنابراین، لازم است تا زمان استفاده به صورت محلول نگهداری شود.

کاربرد هیپوکلریت کلسیم در شیمی آلی به دلیل خاصیت اکسیدکنندگی بسیار زیاد است. به عنوان مثال از این ترکیب جهت تجزیه گلیکول‌ها، اسیدهای α-هیدروکسی کربوکسیلیک و اسیدهای کتو و همچنین برای تولید آلدهیدهای کوچک تر یا کربوکسیلیک اسید استفاده می شود.

قیمت خرید و کاربرد پودر کلر چیست

کاربرد پودر کلر با درصد خلوص ۶۵% و ۷۰% و ۹۰% معمولاً برای ضد عفونی کردن استخرهای عمومی و آب آشامیدنی است. پودر کلر همچنین در تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، تمیز کردن سرویس های بهداشتی خانگی، ضدعفونی سبزیجات و همچنین برای تمیزکردن استخرهای پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

هیپوکلریت کلسیم همچنین می تواند در واکنش با هالوفرم برای تولید کلروفرم مورد استفاده قرار گیرد. از این ماده می توان برای اکسیداسیون فرآورده های تیول و سولفید در سنتز آلی استفاده کرد و از این طریق بوی آنها را کاهش داده و دفع آنها را بی خطر ساخت.

نکته

هیپوکلرید کلسیم ۶۵% اغلب برای ضد عفونی کردن حجم زیادی از آب به منظور اطمینان از رفع آلودگی های آن برای مصارف خانگی استفاده می شود.

پودر کلر ممکن است با ترکیبات کربن به شدت واکنش نشان دهد و با ذرات ریز کربن ترکیب و یک ماده انفجاری تشکیل دهد. واکنش این ماده با استیلن منجر به تولید مواد منفجره می شود.

همچنین تماس پودر کلر یا پرکلرین با ترکیب شیمیایی با مواد آلی، روغن ها، هیدروکربن ها و الکل هایی مانند متانول یا اتانول ممکن است باعث انفجار شدید شود.

پودر کلر یا پرکلرین با نیترومتان یک واکنش تأخیری شدید می دهد و با ترکیبات سولفوری آلی مانند سولفیدها خودبخود مشتعل می شود. اکسید آهن موجود در ظروف فلزی نگهداری هیپوکلرید کلسیم تجزیه این ماده را با تولید گاز اکسیژن تحریک می کنند.

خرید پودر کلر استخر

پودر کلر محبوب ترین ماده شیمیایی است که به عنوان ضدعفونی کننده استخر برای تمیز نگه داشتن آب و جلوگیری از رشد جلبک ها و میکروارگانیسم ها استفاده می شود. کلر صرف نظر از شکل آن کاربرد گسترده ای در تصفیه و ضد عفونی آب دارد.

عملکرد ضد عفونی کنندگی کلر در نتیجه فرآیندی به نام الکترولیز صورت می گیرد. این ماده با شکستن دیواره های سلولی میکروارگانیسم هایی مانند باکتری ها و جلبک ها آنها را اکسید کرده و باعث از بین رفتن یا غیرفعال شدن آنها می شود.

با تکمیل این فرآیند کلر نیز تجزیه می شود و تاثیر آن کمتر و کمتر می شود. به همین دلیل است که باید به طور منظم کلر را به استخر خود اضافه کنید.

نحوه استفاده از پودر کلر + قیمت فروش

پودر کلر را می توانید برای گندزدایی مکان های مختلف و حتی منزل مورد استفاده قرار دهید. برای استفاده ابتدا لازم است کلر را در آب رقیق کنید. مثلا برای ضدعفونی سرویس های بهداشتی داخل منزل، امکان عمومی، وسایل آشپزخانه و سطوح مختلف باید ابتدا محلول ۰.۱ کلر را تهیه کنید.

از آنجاییکه پودر کلر معمولا به صورت ۶۵ تا ۷۰ درصد تولید و عرضه می شود باید ۱۵ گرم آن را در ۱۰ لیتر آب سرد حل کنید تا محلول ۰.۱ % تهیه شود. ماندگاری این محلول ۲۴ ساعت است و پس آن قدرت ضدعفونی کننده آن از بین خواهد رفت.

پودر کلر از کجا بخریم

پودر کلر را می توانید به صورت حضوری یا اینترنتی از فروشگاه های مواد شیمیایی و لوازم استخر و همچنین کارخانه های تولید کلر مانند نیرو کلر اصفهان خریداری نمایید. قبل از خرید حتما در مورد مقدار و روش مصرف از فروشنده سوال کنید.

نحوه استفاده از پودر کلر در استخر + قیمت خرید و فروش

مقدار مورد نیاز پودر کلر بر اساس نتایج آزمایشات شیمیایی آب مشخص می شود. شما می توانید مستقیما کلر را از داخل بسته بندی به آب استخر اضافه کنید. توجه داشته باشید که پودر کلر در آب بسیار محلول است و حلالیت آن در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد ۲۱۴ گرم در لیتر است.

روش دیگر استفاده از کلر پودری این است که ۳ گرم پودر را برای هر متر مکعب از حجم استخر در نظر بگیرید. سپس آن را در ۳ ضرب کنید. به عنوان مثال ۳۰۰ گرم کلر برای استخری با حجم ۱۰۰ متر مکعب مورد نیاز است. شما می توانید پودر کلر را ابتدا در یک ظرف ۲ یا ۳ لیتری آب حل کرده و سپس آن را داخل استخر بریزید.

مضرات پودر کلر پس از خرید و فروش

اگرچه پودر کلر به به طور موثر عوامل بیماری زا و جلبک های موجود در استخر را از بین می برد یا غیرفعال می کند اما بوی قوی و آزاردهنده ای ایجاد کند که باعث تحریک چشم یا پوست می شود.

استفاده از پودر کلر استخرهای بتنی و وینیلی را به مرور زمان خراب می کند و حتی در صورت تماس طولانی مدت با کف استخر رنگ پوشش های وینیلی را سفید می کند.

قیمت هیپوکلریت کلسیم

قیمت خرید و فروش هیپوکلریت کلسیم برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در پایان مقاله معرفی شده اند، با قیمت مناسب اقدام به خرید هیپوکلریت کلسیم نمایید. شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت هیپوکلریت کلسیم است.

فروش ‌هیپوکلریت کلسیم

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش هیپوکلریت کلسیم از لیست فروشندگان پیشنهادی در انتهای مقاله استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان هیپوکلریت کلسیم در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

 

مواد شیمیایی مرتبط با پودر کلر (هیپوکلریت کلسیم)

ایمنی و خطرات هیپوکلریت کلسیم و راهنمای خرید

آلودگی با هیپوکلریت کلسیم معمولا با قرارگرفتن در معرض گرد و غبار این ماده شیمیایی یا تماس محلول های آن با پوست صورت می گیرد. این ماده به شدت خورنده است و بخارهای خطرناکی آزاد می کند که برای سلامتی خطرناک هستند.

پودر هیپوکلریت، محلول ها و بخار آن برای چشم، پوست و مجاری تنفسی تحریک کننده و خورنده است. بلع و تماس پوستی با این ماده باعث آسیب بافت های در معرض می شود.

قرار گرفتن در معرض گازهای آزاد شده از هیپوکلریت ممکن است باعث سوزش چشم ها، بینی و گلو شود. سرفه و همچنین تنگی تنفس و تورم راههای هوایی و ریه ها از عوارض احتمالی قرارگرفتن در معرض این ماده است.

هیپوکلریت کلسیم در آب تجزیه می شود تا کلر و اکسیژن آزاد شود. اثرات سیستمیک پس از بلع این ماده نادر است اما ممکن است اسیدوز متابولیک رخ دهد.

هیپوکلریت کلسیم یک ماده سمی و غیرقابل اشتعال است اما سوختن مواد قابل احتراق را تسریع می کند. قرار گرفتن طولانی مدت این ترکیب شیمیایی در معرض آتش و گرما ممکن است منجر به تجزیه شدید مواد و پارگی ظروف شود.

پودر کلر یا پرکلرین باید در یک مکان خشک و سرد و به دور از اسیدها، مواد آلی و فلزات ذخیره شود. فرم هیدراته این ماده برای کاربرد ایمن تر است. اگر این ماده با اسید مخلوط شود گاز بسیار سمی کلر را آزاد خواهد کرد.

عوارض هیپوکلریت کلسیم + قیمت فروش

هیپوکلریت کلسیم به عنوان خورنده طبقه بندی می شود و باعث سوختگی شدید پوست و آسیب چشم ها می شود. در صورت بلعیده شدن به عنوان مضر طبقه بندی می شود.

بررسی عوارض هیپوکلریت سدیم و کلسیم بر روی موش ها نشان می دهد که ماده بلعیده شده به سرعت به جریان خون می رسد و مکانیسم های اصلی دفع آن از طریق ادرار و مدفوع است. اسید هیپوکلروس از آنیون های کلرید تحت واکنش سیستم ایمنی تشکیل می شوند. این ترکیب در صورت تماس با چشم و پوست باعث آسیب می شوند.

تفاوت هیپوکلریت سدیم و کلسیم به همراه قیمت

هیپوکلریت سدیم و کلسیم دو ترکیبی هستند که برای ضد عفونی کردن و تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. این ترکیبات حلالیت بالایی در آب دارند که یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود.

این دو ترکیب به طور گسترده ای برای ضد عفونی آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین تفاوت آنها این است که هیپوکلریت سدیم برای کلرزنی استخرهای بزرگ مناسب است ولی هیپوکلریت کلسیم برای ضدعفونی استخرهایی با حجم آب کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. هیپوکلریت کلسیم، کلر بیشتری نسبت به هیپوکلریت سدیم دارد.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های پودر کلر

نام ماده کلر (Chlorine)
نماد عنصر Cl
عدد اتمی ۱۷
نقطه جوش ℃۳۴ –
فاز در STP گاز
نقطه ذوب ۱۷۱.۶ K ​(-۱۰۱.۵ °C, ​-۱۵۰.۷ °F)
نقطه جوش ۲۳۹.۱۱ K ​(-۳۴.۰۴ °C, ​-۲۹.۲۷ °F)
چگالی (در STP) ۳.۲ g/L

خرید پودرهیپوکلریت سدیم

پودر هیپوکلریت سدیم یک ترکیب ضدعفونی کننده فوق العاده برای از بین بردن قارچ، ویروس و باکتری است. این ترکیب بطور گسترده ای برای ضدعفونی کردن آب استخر و آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب در فرمولاسیون بسیاری از شوینده ها با درصدهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این پودر به صورت محلول در آب برای ضدعفونی سرویس های امکان عمومی و در منازل به عنوان آب ژاول مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب خاصیت پاک کنندگی فوق العاده ای دارد که به میزان PH و غلظت کلرین بستگی دارد. توجه داشته باشید که پودرهیپوکلریت سدیم بی آب ناپایدار است و ممکن است در اثر اصطکاک یا گرم شدن منفجر شود.

لوزی خطر هیپوکلریت کلسیم

هیپوکلریت کلسیم یک ترکیب ناپایدار است زیرا در ترکیب خود حاوی گاز کلر است که امکان ترکیب آن با گاز دی اکسید کربن موجود در هوا وجود دارد. گاز کلر سمی است و منجر به مسمومیت، مشکلات کلیوی و سوزش چشم ها خواهد شد بنابراین هنگام استفاده از این ترکیب موارد ایمنی را رعایت کنید. این ترکیب غیر قابل اشتعال است اما به عنوان یک اکسید کننده با مواد قابل احتراق واکنش داده و خاصیت انفجاری دارد.

واکنش هیپوکلریت کلسیم با آب

هیپوکلریت کلسیم برای ضدعفونی کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب همچنین برای از بین بردن مسمومیت های غذایی نیز مفید است و در ترکیب با آب با نسبت های مختلف به از بین بردن سموم در صنایع غذایی کمک می کند.

هیپوکلریت کلسیم یک ماده اکسید کننده قوی است و در آب باعث آزاد شدن گازهای اکسیژن و کلر می شود. این ماده به عنوان یک باز قوی وقتی با آب واکنش می دهد آنیون هیپوکلریت را تشکیل می دهد که خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد.

پرسش های رایج در مورد پودر کلر

چطور می توانم بهترین فروشنده پودر کلر را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده پودر کلر، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش پودر کلر به طور مرتب بررسی می‌ شود.

چرا فروشندگان هیپوکلریت کلسیم در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران هیپوکلریت کلسیم می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه هیپوکلریت کلسیم، کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران هیپوکلریت کلسیم معرفی می ‌کنند.

قیمت پودر کلر

قیمت خرید و فروش پودر کلر برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید هیپوکلریت کلسیم مدنظر خود نمایید. شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت پودر کلر است.

فروش ‌پودر کلر

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش پودر کلر از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان هیپوکلریت کلسیم در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

قیمت خرید پودر کلر ایرانی

پودر کلرایرانی رایج ترین شکل کلر است که توسط صاحبان استخرهای خصوصی در ایران استفاده می شود زیرا استفاده از آن آسان است. پودر کلرایرانی اغلب کمی گران تر از نوع مایع و دارای pH پایین تری است، به این معنی که برای حفظ تعادل آب مناسب، آنقدر برای اسید هزینه نمی کنید. پودر کلر از شناگران در برابر باکتری ها و میکروب هایی محافظت می کند که می توانند مشکلاتی مانند عفونت گوش یا اسهال ایجاد کنند.

این پودر کلرهنگامی که به درستی و طبق دستورالعمل سازنده استفاده شود، نه تنها بی خطر است، بلکه با از بین بردن میکروب های مضر روی سطوح به حفظ سلامت افراد کمک می کند. با این حال، هنگام استفاده از این پودر بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کنید و آن را در شرایط خشک و دور از نور خورشید نگهداری کنید.

قیمت فروش پودر کلر خارجی

پودر کلر خارجی یکی از بهترین مواد شیمیایی برای ضدعفونی کردن استخر شما است که برای ضدعفونی کردن آب به اندازه کافی ایمن و در غلظت های مناسب برای کشتن باکتری ها، میکروب ها و ویروس ها قوی است. همچنین با ضدعفونی کردن، اکسید می شود و به تمیز نگه داشتن استخر کمک می کند. این پودر سطح اسید سیانوریک را در آب استخر افزایش نمی دهد.

با توجه به این مزیت و با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است در ساعات بعدازظهر در حالی که پمپ فیلتر در حال کار است، از این پودر استفاده کنید تا از تخریب به وسیله اشعه ماوراء بنفش خورشید جلوگیری شود. این پودر برای استفاده در استخرهای شنای مسکونی و تجاری برای از بین بردن آلاینده‌های آلی، کشتن باکتری ‌ها و کنترل جلبک ‌ها نیز مفید و موثر است.

فروش پودر کلر پارس تبریز

پودر کلر پارس تبریز به راحتی در آب حل می شود و به سرعت برای از بین بردن جلبک ها و باکتری ها بدون برجای گذاشتن اثر قابل توجهی عمل می کند. حتی اگر این پودر کلر بر پایه کلسیم باشد، سطح سختی کلسیم را در آب استخر به میزان قابل توجهی افزایش نمی دهد و فقط به سرعت برای از بین بردن آلاینده های موجود در آب عمل می کند و در عین حال از رشد بالقوه جلبک ها در آینده نیز جلوگیری خواهد کرد.

البته بسته به سطوح شیمیایی آب مانند pH بالا و سختی کلسیم، این پودر کلر می تواند باعث کدورت یا کدر شدن آب در هنگام اضافه شدن شود که معمولاً خود به خود برطرف می شود. پودر کلر پارس تبریز همچنین حاوی هیچ تثبیت کننده یا ماده فعال اضافه ای نیست بنابراین افزودن آن سطح اسید سیانوریک در آب استخر را در صورتی که قبلاً بالا رفته باشد را افزایش نمی دهد.

خرید پودر کلر کلران سمنان

پودر کلر کلران سمنان یک پودر کلر مقرون به صرفه است که به طور کامل در آب حل می شود و خاصیت ضدعفونی کننده بالایی را ارائه می دهد به همین دلیل برای استفاده در خانه‌ ها، اماکن ورزشی، هتل‌ها، مراکز کنفرانس، ساختمان‌های اداری، بیمارستان‌ها و مدارس ایده ‌آل است.

این پودر برای ضد عفونی کردن آب استفاده می شود و بخشی از فرآیند بهداشت فاضلاب و پسماندهای صنعتی است. همچنین در طول تولید کاغذ و پارچه، از این پودر به عنوان سفید کننده استفاده می شود. در محصولات تمیز کننده، از جمله سفید کننده خانگی که کلر محلول در آب است و در تهیه کلریدها، حلال ‌های کلردار، آفت‌ کش‌ها، پلیمرها، لاستیک‌ های مصنوعی و مبردها اغلب استفاده می ‌شود.

قیمت پودر کلر نیروکلر اصفهان

این پودر کاملاً عاری از اسید سیانوریک (تثبیت کننده) است و یک محصول انتخابی برای اطمینان از ضد عفونی موثر بدون مواجهه با مشکلات تثبیت بیش از حد است. این محصول با کیفیت برای ضدعفونی آب در نظر گرفته شده برای مصرف انسان استفاده می شود و یک راه حل فوری برای از بین بردن آلودگی های آب است.

پودر کلر نیروکلر اصفهان بدون گاز زدایی و تولید مواد نامحلول، کمتر از ۴ درصد (آب مقطر) است که می تواند از مشکلات مربوط به تثبیت بیش از حد جلوگیری کند. این پودر کلر به عنوان یک ضدعفونی کننده بسیار موثر و مقرون به صرفه برای مصارف تولیدی و صنعتی کوچک تا متوسط مناسب ​​است و در برابر همه میکروارگانیسم های مرتبط با آب (باکتری ها، ویروس ها، تک یاخته ها، قارچ ها، مخمرها) به خوبی عمل می کند.

قیمت خرید پودر کلر آکوافیت هند

پودر کلر آکوافیت هند برای استفاده در سیستم های پمپ کلر و سیستم های ضد عفونی بسیار کاربردی است این نوع پودر با انحلال سریع برای ضدعفونی کردن خطوط لوله، سیستم‌ های توزیع، ضدعفونی مخازن ذخیره ‌سازی و مخازن بسیار عالی عمل می ‌کند. این پودر کلر را می توان به طور مستقیم به استخر اضافه کرد زیرا به دلیل شکل دانه ای سریع تر در آب حل می شود. شما به سادگی می توانید مقداری پودر کلر را به صورت تصادفی در مناطق مختلف استخر بریزید. پودر کلر آکوافیت هند حاوی کلر تثبیت شده با غلظت بالا است که تاثیری روی PH ندارد و کلر از دست رفته در برابر نور خورشید را کاهش می دهد و با کنترل جلبک ها و باکتری ها در استخرهای شنا فیلترها را نیز مسدود نمی کند.

قیمت فروش پودر کلر سلوکس آمریکا (چین)

این پودر جامد سفید با بوی قوی کلر و محلول در آب، با پایداری خوب است که آلودگی ایجاد نمی کند. این محصول یک ضد عفونی کننده با طیف وسیع از کاربردهای بسیار موثر است که می تواند به سرعت ویروس ها، باکتری ها و هاگ ها را از بین ببرد و به طور موثر از رشد آنها نیز جلوگیری کند.

پودر کلر سلوکس آمریکا نه تنها به دلیل قابلیت باکتری کشی با راندمان بالا، بلکه به دلیل استفاده آسان، مصرف کمتر،عدم آسیب رساندن به انسان و حیوانات و عدم آلودگی محیط زیست به شدت توسط صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به راحتی رطوبت را جذب می کند، بنابراین بهتر است در مکان تاریک و خشک و دارای تهویه با ظروف پلاستیکی یا ظروف سرامیکی نگهداری شود.

قیمت پودر کلر ژاپنی

پودر کلر ژاپنی یک پودر سفید و دارای خلوص بالا است و یکی از پرکاربرد ترین، مؤثرترین و ایمن ‌ترین ضدعفونی ‌کننده در قارچ ‌کش‌های اکسید کننده است که می تواند به طور موثر میکروارگانیسم های بیماری زا مانند اسپور باکتری ها، باکتری ها و قارچ ها را از بین ببرد و اثر کشنده خاصی بر ویروس های هپاتیت دارد.

این پودر می تواند به سرعت جلبک های سبز آبی و قرمز آب در گردش، برج های خنک کننده و استخرها را از بین ببرد و به سرعت مهار کند و همچنین یک اثر کشنده قوی بر روی باکتری های کاهش دهنده سولفات، باکتری های آهن و قارچ های سیستم های آب در گردش دارد. پودر کلر ژاپنی هیچ اثر نامطلوبی بر بدن انسان و حیوانات و حتی محیط زیست ندارد به همین دلیل در بازار داخلی و خارجی بسیار محبوب است.

قیمت پودر کلر استار ژاپن

پودر کلر استار ژاپن به عنوان ضدعفونی کننده، بیوسید، دئودورانت صنعتی و شوینده استفاده می شود. این پودر نسبت به ضد عفونی کننده های آب که قبلا استفاده می شد کارآمدتر است زیرا مکانیسم اثر آزادسازی کلر آن در غلظت های کم با سرعت ثابت است. پودر کلر استار ژاپن یک پودر کلر قوی است به همین دلیل به عنوان یک ضد عفونی کننده محصولات به طور گسترده در زمینه پیشگیری از بیماری، مراقبت های بهداشتی، آبزی پروری حیوانات و همچنین حفاظت از گیاهان و سایر صنایع استفاده می شود.

همچنین برای گندزدایی آب آشامیدنی، ضدعفونی آب صنعتی، ضدعفونی ظروف غذاخوری، ضدعفونی استخرها، گندزدایی دام، طیور، گندزدایی پرورش ماهی، ضدعفونی محیطی و ضدعفونی منظم در بیماری های عفونی و استریلیزاسیون پیشگیرانه نیز اغلب استفاده می شود.

فروش پودر کلر نئو ژاپن

این پودر کلر یک ترکیب آلی با انحلال آهسته است که استفاده از آن با دوزهای بسیار کم، بدون هیچ گونه ماده نامحلول پس از استفاده به دلیل تصفیه بالا، آسان است. این محصول برای از بین بردن باکتری ها، جلبک ها و سایر آلاینده های آلی موجود در آب استخر و آب آشامیدنی ایده آل است. استخرهای شنای ضدعفونی شده با با پودر کلر نئو ژاپن شفاف به رنگ آبی روشن به نظر می رسند.

این نوع پودر کلر اثرات مختلفی از جمله از بین بردن جلبک ها، دئودورانت ها و تصفیه آب و همچنین سفید کننده دارد. این ماده دارای اثر ضد باکتری و سفید کنندگی قوی است به همین دلیل به طور گسترده در عملیات استریلیزاسیون، شستشوی سفید کننده پارچه های الیاف پنبه ای و کنفی، مواد ضد چروکیدگی پشم، کلرزنی لاستیک و گل حفاری روغن و فاضلاب و ضد عفونی کردن باتری استفاده می شود.

خرید و فروش پودر کلر آب شرب

پودر کلر و کلرامین مواد ضدعفونی کننده اصلی هستند که در سیستم های آب شرب استفاده می شوند. کلر خالص به ندرت برای تصفیه آب به کار برده می شود و اغلب از پودر کلر به دلیل اینکه ایمن تر، مقرون به صرفه تر و در دسترس است،استفاده می شود. مزیت کلیدی کلرزنی با استفاده از پودر کلر نسبت به سایر روش های ضدعفونی این است که مقداری از آن در آب باقی می ماند و در نتیجه می تواند از آلودگی مجدد جلوگیری کند.

همچنین می توان بدون تجهیزات تخصصی دوز مناسب را اندازه گیری و استفاده کرد زیرا اندازه گیری آن آسان است. با این حال، باید به دقت مورد استفاده قرار گیرد و نظارت و دوز باید به دقت مدیریت شود تا از ضدعفونی مناسب آب شرب اطمینان حاصل شود.

قیمت خرید پودر کلر استخر شنا

کلر پودری معمولی ترین شکل کلر مورد استفاده در محیط استخر شنا است و معمولاً کمی گرانتر از کلر مایع است، اما استفاده از آن بسیار ساده تر است و pH پایین تری دارد، بنابراین در هنگام استفاده تأثیر کمتری بر تعادل استخر دارد. پودر کلر اغلب برای استفاده به صورت مستقیم در استخر پاشیده می شود یا قبل از ریختن در آب استخر در یک ظرف جداگانه حل می شود. این پودر اصلی ترین ماده شیمیایی است که برای ضدعفونی استخرهای خانگی و یا عمومی استفاده می شود.

این محصول به عنوان یک عنصر شیمیایی تولید شده توسط الکترولیز آب شور باکتری های مضر را با سطح کلر موجود ۱۲-۱۵ درصد از بین می برد. pH مناسب کلید یک استخر سالم است. هنگامی که PH از ۷.۸ بالاتر می رود، پودر کلر شما موثرتر واقع می شود و پتانسیل ایجاد لکه و رسوب افزایش می یابد. به همین ترتیب، pH کمتر از ۷.۲ اسیدی در نظر گرفته می شود و ممکن است باعث تحریک پوست و چشم و همچنین خوردگی تجهیزات استخر شود.

فروش پودر کلر ۹۰%

این پودر کلر با غلظت ۹۰ درصد کلر و داشتن محتوای کلر بالا برای استفاده در استخرهای بزرگ مفید است و می تواند از دست دادن کلر در طول روز را کاهش دهد. این پودر بسیار پایدار است و مانند بسیاری از ترکیبات هالوژن دیگر از بین نمی رود. رشد جلبک ها را کاهش می دهد و به آرامی در آب حل می شود و امکان دوز گیری مداوم و اندازه گیری کلر را نیز فراهم می کند. پودر کلر ۹۰% در تصفیه آب استخر شنا، تصفیه آب آشامیدنی و حذف جلبک از آب در گردش صنعتی استفاده می شود .همچنین در ضدعفونی کردن ظروف، ضدعفونی پیشگیرانه منازل، هتل ها و اماکن عمومی، بهداشت و کنترل بهداشت در بیمارستان ها و ضدعفونی محیط تغذیه ماهی، کرم ابریشم، دام و طیور نیز اغلب به کار برده می شود.

فروش پودر کلر ۷۰%

پودر کلر ۷۰% یک ماده شیمیایی قوی و غلیظ برای ضدعفونی کردن استخراست. این پودر به راحتی جلبک ها و آلاینده های آلی و غیر آلی را از بین می برد و برای نگهداری هفتگی آب استخر نیز بسیار عالی است. پودر کلر ۷۰% کلر فوق العاده ای را ارائه می دهد و می تواند سطح کلر آب استخر شما را در مواقعی که به آن نیاز دارید سریعاً افزایش دهد. فرقی نمی ‌کند از این پودر به عنوان ضدعفونی کننده استخر یا برای نگهداری آب استخر استفاده کنید در هر صورت برای ایمن نگه داشتن آب استخر برای شنا بسیار موثر است. این محصول حاوی ۷۰ درصد ماده فعال برای تثبیت و ضدعفونی کردن آب است که به آرامی در آب حل می شود و اسید هیپوکلرو را تشکیل می دهد که جلبک ها و باکتری ها را می کشد و ریشه کن می کند.

قیمت پخش پودر کلر ۶۵ %

پودر کلر۶۵% رایج ترین ترکیب برای کلرزنی استخر است که در بسته بندی های ۵ کیلوگرمی، ۲۰ کیلوگرمی و ۴۵ کیلوگرمی در بازار موجود است. این پودر دارای pH پایین حدود ۷ است، بنابراین در صورت استفاده از تنظیم کننده pH نیازی به افزودن مقدار زیادی از آن نخواهید داشت. این پودر به سرعت در آب حل می شود و بلافاصله شروع به کار می کند.

به دلیل اینکه حاوی تقریباً ۶۵٪ کلر است، بنابراین می توان از آن به عنوان کلر شوک استفاده کرد. این نوع پودر کلر در آب سخت تقریبا محلول نیست به همین دلیل اغلب در آب های نرم تا متوسط ​​استفاده می شود. همچنین در پاک کننده های حمام، اسپری های ضدعفونی کننده خانگی، خزه ها و جلبک ها و علف کش ها و به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده پودر سفید کننده برای سفید کردن پنبه و کتان مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید پودر کلر ۶۰%

این محصول حاوی ۶۰ درصد کلر است و علاوه بر اینکه سریع تر حل می شود نیازی به محیط ثانویه برای کمک به پراکندگی در سراسر استخر ندارد. پودر کلر۶۰% یک ضد عفونی کننده قوی با طیف وسیعی از کاربردها با اثرات ضد باکتری و یک دئودورانت جلبکی است که به طور گسترده در ضد عفونی و استریل کردن آب آشامیدنی، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان، حمام عمومی، استخر شنا، هوا، کارخانه فرآوری مواد غذایی استفاده می شود. هنگامی که این پودر کلر در آب آشامیدنی استفاده شود می تواند به طور موثری جلبک ها، باکتری ها، قارچ ها، هاگ ها و رنگ و بوی آلاینده هایی مانند سولفید هیدروژن در آب را از نیز کاملا از بین ببرد.

خرید هیپوکلریت کلسیم ایرانی

هیپوکلریت کلسیم ایرانی به عنوان یک ترکیب رایج برای کلرزنی انواع آب استفاده می شود. با این حال، از آن همراه با کلر استفاده نمی شود زیرا این دو ماده هنگام ترکیب بسیار واکنش پذیر هستند. این ماده به عنوان جایگزینی برای هیپوکلریت سدیم که پرمصرف ترین ماده شیمیایی برای ضدعفونی است، استفاده می شود. همچنین به عنوان یک ضد عفونی کننده در مواردی که احتمال وجود مواد رادیواکتیو یا ریختن مواد شیمیایی سمی وجود دارد، استفاده می شود.

این ترکیب با بسیاری از مواد واکنش نشان می دهد و مواد خنثی و بی ضرری را تشکیل می دهد که برای افراد و حیوانات خطرناک نیستند. این ماده یکی از محبوب ترین موارد استفاده از محلول سفید کردن الیاف، پارچه، خمیر چوب وابریشم است.

فروش هیپوکلریت کلسیم خارجی

هیپوکلریت کلسیم خارجی یک عامل اکسید کننده عمومی است که در شیمی آلی کاربرد فراوانی دارد. این ترکیب می تواند در واکنش هالوفرم برای تولید کلروفرم استفاده شود. کلروفرم معمولاً در نگهداری اقلام مختلف و همچنین به مقدار کم در ساخت مبرد استفاده می شود. واکنش هالوفرم یک واکنش دو تا سه مرحله ای است که در آن هالوژنی مانند برم برای تشکیل هیپوهالیت استفاده می شود.

این ماده شیمیایی به صورت پودر سفید یا خاکستری روشن، قرص، گرانول یا پودر مخلوط در دسترس قرار می گیرد. همچنین هم در آب و هم در الکل با مقداری حلالیت واکنش نشان می دهد و بوی تندی ندارد. علاوه بر این، در حدود ۱۰۰ درجه سانتیگ راد ذوب می شود و به شکل آبی تبدیل می شود.

قیمت خرید و فروش هیپوکلریت کلسیم پارس تبریز

هیپوکلریت کلسیم پارس تبریز یک محصول باکیفیت و نسبتاً پایدار است و کلر قابل دسترس بیشتری نسبت به هیپوکلریت سدیم (سفید کننده مایع) دارد. این محصول یک جامد سفید رنگ است، اگرچه نمونه های تجاری آن زرد به نظر می رسند و به دلیل تجزیه آهسته آن در هوای مرطوب، به شدت بوی کلر می دهد.

این ماده در آب زیاد حل نمی شود به همین دلیل اغلب در آب نرم تا متوسط ​​سخت استفاده می شود. این محصول به دو صورت خشک و هیدراته در دسترس قرار دارد. این ماده در آشپزخانه برای ضدعفونی سطوح و تجهیزات و به عنوان پاک کننده های حمام، اسپری های ضدعفونی کننده خانگی، جلبک کش ها، علف کش ها و مواد شوینده به کار برده می شود.

قیمت فروش و خرید هیپوکلریت کلسیم کلران سمنان

هیپوکلریت کلسیم کلران سمنان یک محصول ایرانی است که آب گل آلود را تمیز و قابل شرب می کند. به عنوان یک عامل ضدعفونی کننده موثر باعث گندزدایی سریع، انعقاد، لخته سازی، بافر، جذب تبادل یونی، تجمع و رسوب می شود و برای تصفیه آب کدر در مواقع ضروری اغلب به کار برده می شود.

این محصول در مقادیر متریک تن برای مصارف صنعتی تولید می شود. این ماده شیمیایی نسبتاً پایدار و محلول در آب به شکل گرانول، قرص و پودر در دسترس است که معمولاً برای ساخت پاک کننده های خانگی، علف کش ها، اسپری های ضدعفونی کننده استفاده می شود. کارخانه های کاغذسازی، دباغی ها و کارخانه های نساجی نیز از از این ترکیب برای تصفیه فاضلاب خود استفاده می کنند.

قیمت هیپوکلریت کلسیم نیروکلر اصفهان

هیپوکلریت کلسیم یک ترکیب نسبتاً پایدار است که از نظر خواص ضدعفونی شبیه هیپوکلریت سدیم است و نسبت به هیپوکلریت سدیم (سفید کننده مایع) کلر قابل دسترس بیشتری دارد. هیپوکلریت کلسیم نیروکلر اصفهان به عنوان پودر کلر یا پودر سفید کننده برای تصفیه آب و به عنوان یک عامل سفید کننده به بازار عرضه می شود. این ماده شیمیایی علاوه بر تصفیه آب، در آشپزخانه ها برای ضدعفونی سطوح و تجهیزات آشپزخانه و سایر کاربردهای رایج شامل پاک کننده های حمام، اسپری های ضدعفونی کننده خانگی استفاده می شود. اگر این ترکیب حاوی کلر را در انبار خشک نگهداری کنید، پایداری عالی دارد و در طول زمان قدرت خود را حفظ خواهد کرد.

راهنمای خرید هیپوکلریت کلسیم آکوافیت هند

هیپوکلریت کلسیم آکوفیت هند یک نمک بر پایه کلسیم است که به صورت پودر سفید روشن در دسترس است. این ماده شیمیایی معدنی محلول در آب و ترکیب غیر آلی هیپوکلریت کلسیم است. هیپوکلریت کلسیم ماده اصلی فعال در پودر کلر تجاری، پودر سفید کننده یا محصولات آهک کلردار است که برای تصفیه آب و سفید کردن اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از پردازش آهک با گاز کلر در فازهای مختلف به دست می آید.

فروش هیپوکلریت کلسیم سلوکس آمریکا (چین)

هیپوکلریت کلسیم سلوکس آمریکا (چین) یک محصول با کیفیت است بهتر است در آب با سختی بسیار کم و تامین آب با قلیائیت کم استفاده شود، زیرا در غیر این صورت ممکن است رسوب اتفاق بیفتد. هیپوکلریت کلسیم سلوکس آمریکا عمدتاً برای ضدعفونی آب استفاده می شود.

این ترکیب در درجه اول برای آب آشامیدنی و برای آب ستخرهای شنا مصرف می شود. این ماده شیمیایی به شدت در آب حل می شود و برای آب استخرها جهت جلوگیری از واکنش با سایر مواد شیمیایی کم کلر مخلوط می شود. همچنین برای ضد عفونی آغل دام ها نیز استفاده می شود، به ویژه پس از اینکه یک بیماری ویروسی باعث مرگ حیوان شده باشد.

فروش هیپوکلریت کلسیم کلر ژاپنی

هیپوکلریت کلسیم کلر ژاپنی یک عامل اکسید کننده است که کاربردهای آن به طور گسترده در شیمی آلی شناخته شده است. کلروفرم ممکن است با استفاده از این محصول در فرآیند هالوفرم ساخته شود. کشاورزان در مواردی که آب کثیف به داخل آکواریوم راه پیدا می کند، از این ترکیب برای ضدعفونی آکواریوم ها استفاده می کنند.

همچنین می توان به عنوان خنثی کننده هنگام نشت مواد شیمیایی بسیار سمی از این ماده شیمیایی استفاده شود زیرا هم برای انسان ها و هم برای حیوانات در منطقه ایمن قرار دارد. هیپوکلریت کلسیم کلر ژاپنی همچنین می تواند به عنوان یک عامل تمیز کننده استفاده شود که در آن با آب مخلوط می شود تا مواد سفید کننده ایجاد شود.

قیمت هیپوکلریت کلسیم کلر استار ژاپن

هیپوکلریت کلسیم کلراستار ژاپن به عنوان یک ترکیب یونی در دمای اتاق کاملا پایدار است و بوی کلر مشخصی دارد و برخلاف برخی از محصولات حاوی هیپوکلریت کلسیم که محتوای کلسیم آب را سخت می کنند و فیلترها را مسدود می کنند حاوی مواد جرم‌گیری است که از این عمل جلوگیری می کند.

این محصول در کارخانه های لبنی،، آبجوسازی، کارخانه‌ های کنسروسازی، تأسیسات فرآوری مواد غذایی و کارخانه‌ های بطری‌ سازی نوشیدنی برای کنترل باکتری‌ ها، مدیریت بو و تمیزی عمومی استفاده می ‌شود. همچنین در داخل و اطراف خانه، قایق ها، کمپینگ ها و تریلرها برای از بین بردن کپک اغلب به کار برده می شود.

قیمت خرید هیپوکلریت کلسیم نئو ژاپن

هیپوکلریت کلسیم نئو ژاپن یک ماده جامد سفید زرد رنگی است که بوی قوی کلر دارد و زیاد در آب محلول نیست. به همین دلیل ترجیحا باید در آب نرم تا سختی متوسط ​​استفاده شود. این محصول به دو شکل خشک و هیدراته در بازار موجود است که فرم هیدراته برای استفاده ایمن تر است.

هنگام کار با این محصول باید نهایت دقت را به کار برد. همیشه در جای خشک و خنک و دور از هرگونه مواد آلی نگهداری شود. هنگام مخلوط کردن آن با آب، بی خطرترین کار اضافه کردن هیپوکلریت کلسیم به آب است. برای استفاده در استخرهای روباز، این ترکیب غیرآلی را می توان به عنوان یک ضد عفونی کننده در ترکیب با اسید سیانوریک استفاده کرد.

خرید هیپوکلریت کلسیم آب شرب

اکثر سیستم‌های آب آشامیدنی از ضدعفونی ‌کننده‌ های مبتنی بر کلر، معمولا سفید کننده‌ های کلر مایع (محلول‌های هیپوکلریت سدیم) استفاده می‌ کنند. زیرا این ماده شیمیایی یک انتخاب مقرون به صرفه برای بهداشت آب است و برای ضد عفونی کردن مقدار زیادی آب فقط به مقدار بسیار کمی از آن نیاز خواهید داشت.

همچنین استفاده از این ماده شیمیایی بسیار آسان است. بسیار پایدار است و ممکن است در هنگام استفاده به تجهیزات کمتری نیاز داشته باشد. به علاوه، حمل و نقل آن نیز آسان است. نکته مثبت دیگر، مدت زمان ذخیره سازی آن است. در واقع می توانید هیپوکلریت کلسیم را برای مدت طولانی بدون نگرانی در مورد کاهش توانایی آن در ضد عفونی کردن آب نگه داری کنید.

خرید هیپوکلریت کلسیم استخر شنا

هیپوکلریت کلسیم برای استخر شنا حاوی گرانول های کلریت با حداقل ۶۵% هیپوکلریت کلسیم است که یک کلر گرانول سفید و بدون جریان آزاد است که یک باکتری کش و جلبک کش عالی برای استخرهای شنا است. هیپوکلریت کلسیم تجاری تهیه شده با آخرین تکنولوژی کیفیت بالا، اندازه ذرات یکنواخت و حداقل گرد و غبار را تضمین می کند. همچنین به سرعت حل می شود و آب استخر را تا حد ممکن شفاف و درخشان می کند.

بنابراین می توان از این ماده شیمیایی برای استخرهای خانگی و تجاری استفاده کرد. به عنوان یک ضدعفونی کننده محبوب آب استخر می تواند در مناطق آب سخت و نرم استفاده شود. در آب سخت ، کلسیم اضافی هیچ مشکلی در عملیات ایجاد نمی کند، مشروط بر اینکه پارامترهای استخر عادی رعایت شود. در آب های نرم، هر بار که کلر مصرف می شود کلسیم مفیدی به آب استخر اضافه می کند.

فروش هیپوکلریت کلسیم ۹۰%

هیپوکلریت کلسیم ۹۰% یک ماده جامد پودری سفید یا خاکستری مایل به خاکستری با بوی تند خاص، خورنده و سمی است که وقتی در آب حل می شود، گرمای زیاد و اکسیژن تازه تولید می کند. هنگامی که با مواد آلی و روغن واکنش نشان می دهد، به دلیل تجزیه شدید باعث احتراق و انفجار می شود. این محصول قابلیت انحلال بالایی دارد و دارای عملکردهای سفید کننده و میکروبی قوی است. به عنوان سفید کننده قوی در صنایع نساجی و کاغذ استفاده می شود و برای میکروب کشی (یا استریل کننده) در تصفیه فاضلاب صنعتی، تاسیسات بهداشتی و همچنین استخر، آب آشامیدنی، سبزیجات و پرورش کرم ابریشم کاربرد دارد.

فروش هیپوکلریت کلسیم ۷۰%

اگر به آب تمیز و عاری از جلبک، باکتری و سایر میکروارگانیسم ها نیاز دارید، هیپوکلریت کلسیم ۷۰% یک ماده شیمیایی رایج است که برای ضدعفونی و سفید کردن آب می تواند به شما کمک کند. این ماده ماندگاری بیشتری دارد و درصد بیشتری از کلر را در محلول نسبت به سفید کننده مایع آزاد می کند.

هیپوکلریت کلسیم تقریبا پایدار و محلول در آب است و به شکل گرانول، قرص و پودر در دسترس قرار دارد. این ماده شیمیایی معمولا برای ساخت پاک کننده های خانگی، علف کش ها، اسپری های ضدعفونی کننده و کارخانه های کاغذ سازی، دباغی ها به کار برده می شود.

فروش عمده هیپوکلریت کلسیم ۶۵ %

هیپوکلریت کلسیم ۶۵% یک ترکیب معدنی با مواد فعال به نام پودر سفید کننده، پودر کلر یا آهک کلردار است که معمولا برای ضدعفونی استخرهای عمومی و ضد عفونی آب آشامیدنی استفاده می شود. به طور کلی مواد تجاری با خلوص ۶۵% تا ۷۳% با سایر مواد شیمیایی موجود مانند کلرید کلسیم و کربنات کلسیم حاصل از فرآیند تولید فروخته می شوند. به عنوان یک ماده شیمیایی ضد عفونی کننده به دلیل واکنش های خطرناک با برخی از مواد شیمیایی رایج استخر، کمتر از سایر اشکال کلر به صورت ترکیبی استفاده می شود و به طور کلی ایمن در نظر گرفته می شود.

قیمت فروش هیپوکلریت کلسیم ۶۰%

هیپوکلریت کلسیم ۶۰% (پودر سفید کننده پایدار) با کیفیت به صورت گرانول یا پودر (یا در صورت درخواست به صورت بریکت ۷ گرمی / پاستیل فشرده) در بشکه های ۴۰ یا ۴۵ کیلوگرمی تولید می شود. میزان کلر موجود در آن حداقل ۶۰% و میزان رطوبت آن حداکثر ۱۰٪ برای حمل و نقل است .غلظت فلزات سنگین (آرسنیک، سرب، کادمیوم، جیوه و غیره) در این محصول صفر است و با حرارت دادن در ۱۰۰ درجه سانتی گراد به مدت دو ساعت، بیش از ۱/۱۵ کلر موجود را از دست نمی دهد. زمان ماندگاری این پودر سفید ثابت و بدون توده یا ناخالصی سخت معمولا ۲ سال بسته به شرایط متفاوت است.

خرید پودر کلر، هیپوکلریت کلسیم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پودر کلر از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پودر کلر، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پودرکلر را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید پودر کلر با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

‫۳۶ دیدگاه ها

  1. بازتاب: از مضرات پودر کلر برای سلامتی چه می دانید؟
  2. ما برای خرید پودر کلر، بین ایرانی و خارجی بودن آن دچار تردید شده ایم
    ممنون می شوم اگر کارشناسان فروش سایت جهان شیمی از این قضیه اطلاع دارند به ما کمک کنند، که آیا به جز قیمت پودر کلر ایرانی؛ پودر کلر ایرانی و خارجی تفاوت کیفت زیادی دارد؟
    همچنین به نظر شما چگونه پودر کلر ایرانی اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

    1. سلام درصد کلر تعیین کننده کیفیت کلر هست کلر ایرانی ۶۰-۶۵ درصد هستند کلر های خارجی ۷۰ و ۹۰ درصد هستند برای استخر شنا درصد بالا بهتر است ولی برای شرب کلر ایرانی کفایت میکند
      البته بخاطر افزایش قیمت خیلی از استخرهای عمومی کلر های ایرانی یا هندی استفاده میکنند که کیفیت پایین تر دارد و بو تند دارند و آب را کدر میکنند ولی برای استخر خانگی بهتر است کلرهای ۹۰% استفاده شوند
      تقلب در پودرهای کلر خارجی دیده میشود در ایرانی خیر
      تست راحت و دقیق ااین هست که پودر کلری که سریع در عرض چند دقیقه حل شود و باقی مانده نداشته باشد بهترین کلر است در مورد قرص کلر برعکس نباید زود حل شود

    1. سلام فروشندگان در شهرستان معمولا” از تهران بار تهیه میکنند برای قیمت پایین تر بهتر است از فروشنده معتبر و با سابقه در تهران تلفنی تهیه کنید کار ارسال را هم خودشان انجام میدهند برای مقدار کم به صرفه تر است از شهر خودتان تهیه کنید

  3. آیا کلر اصفهان یک برند تجاری معتبر و شناخته شده است؟

    خیلی خوشحال میشم اگه توی مقاله تون در مورد کلر اصفهان برای کسانی که دنبال این قرص کلر ایرانی هستن، توضیح بدید
    در ضمن لطف کنید قیمت کلر اصفهان رو هم اعلام کنید

  4. مقاله تون خوبه و ویدیوی خوبی هم قرار دادید
    فقط پیشنهاد می کنم درباره نحوه استفاده از پودر کلر برای ضدعفونی هم یک ویدیوی جداگانه درست کنید
    یا اینکه دستورالعمل آموزشی نحوه مصرف پودر کلر رو شرح بدید

  5. یک مسئله فنی می خوام با شما مطرح کنم
    با توجه به آشفته بازاری که پیش اومده و احتمال قیمت پودر کلر ایرانی در ماه های آینده، بدترین چیز برای یک خریدار اینه که پودر کلر تقلبی تهیه کنه

    اینکه گاها دیده می شه در برخی از استخرها اضافه کردن پودر کلر ایرانی باعث بوی تند میشه، نشونه عدم مرغوبیت یا بی کیفیت بودن پودر کلر هست؟
    لطفا راهنمایی کنید

  6. راستش دلیل این همه نوسان توی بازار کلر متوجه نمیشم

    مثلا قیمت پودر کلر تو هر سایتی متفاوته
    کامنت های سایت رو هم خوندم ، چیزی متوجه نشدم
    میشه یکبار کامل توضیح بدید که قیمت پودر کلر ایرانی و خارجی تابع چه عواملی هست؟!

  7. ویدیوی‌ بالا رو دیدم، خیلی برای آشنایی اولیه با کاربرد ‌قرص کلر مفید بود
    اما در نهایت به این سوال من جواب نداد
    که مهمترین تفاوت در خرید، کاربرد و مصرف بین قرص کلر و کلر گرانول یا پودر کلر چیه؟
    پیشاپیش از وقتی که برای راهنمایی من و بقیه خواننده ها می ذارید؛ ممنونم

  8. سلام
    با کم شدن کرونا، استخرها باز شدن و بعد از دو سال بالاخره تونستیم بریم استخر
    سوالی که دارم اینه که
    مقدار پودر کلر برای استخر تا چه میزان مجاز هست؟
    چون من چنتا استخری که رفتم هم بوی تند کلر داشت، هم چشم بدجوری می سوزنه

  9. آیا نحوه استفاده از پودر کلر در استخر خانگی و استخر عمومی تفاوت داره؟
    استخر خانگی ما معمولا آخر هفته ها ازش استفاده می کنیم و در طول هفته خالیه
    در حالی که استخرهای عمومی هر روز چندین بار افراد مختلف میان و میرن

  10. سلام

    قیمت پودر کلر ژاپنی نسبت به سایر پودر کلرهای وارداتی قیمت خیلی بالاتری داره؟!

    فروشنده های قرص کلر ژاپنی ادعا می کنن، قرص کلر چینی کیفیت و درصد خلوص کمتری دارن، و می تونن به استخر آسیب برسونم

    آیا این تفاوت کیفیت توی قرص کلر ژاپنی انقد هست که به ازاش هزینه اضافه رو بپردازیم!؟

  11. بعضی برای خرید مواد شیمیایی به شکل به بازار مواد شیمیایی در تهران مراجعه می کنن ، بعضی هم به شکل تلفنی خریداری می کنن

    اخیرا خرید و فروش پودر کلر ایرانی به شکل آنلاین نیز امکانپذیر شده ،

    با تجربه ای که کارشناسان فروش شما دارند ,
    کدام شیوه را پیشنهاد می کنید؟

  12. برای یه مجموعه ورزشی با چنتا استخر مخلتف ، که کار نگه داری و تمیز کردن کمتر بخواد ؛
    از پودر کلر ایرانی استفاده کنیم بهتره یا پودر کلر ژاپنی؟

    از کیفیت و قیمت پودر کلر ژاپنی با کدوم برند ایرانی قابل جایگزینی هست؟

  13. لطفا یک مطلب جداگانه برای معرفی و بررسی کلر نیروکلر اصفهان در سایت درج کنید

    اگه یک جدول بود که قیمت انواع کلرها مثل قیمت کلر اصفهان و سایر کلرهای ایرانی و خارجی رو توش می ذاشتید به راحتی می شد با هم مقایسه کرد

    ممنون از مطالب خوب سایت جهان شیمی

  14. سلام
    ممنون که خیلی خوب و دقیق کلر و کاربردهای اون رو توضیح دادید

    اگه براتون امکان داره ، محل فروش کلر در تهران رو هم به این مقاله اضافه کنین
    با وجود تمام سایت های ریز و درشتی که برای خرید کلر و قرص کلر هست ؛ ولی هیچی نمی تونه جای خرید حضوری و دیدن قبل خرید رو بگیره

  15. من صاحب استخر تجاری یا خریدار عمده کلر نیستم؛ بلکه برای ویلای خودم دنبال انتخاب و خرید کلر مناسب هستم.

    یکی از فروشندگان به من گفت که قیمت کلر استخر بنا به دلایل مختلف، بین استخر شخصی و تجاری متفاوت هست؛ آیا مسئله درسته؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا