Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیاییویژه

قیمت فروش و خرید جوش شیرین | کاربرد جوش شیرین چیست؟

این مقاله شامل ویژگی‌های شگفت انگیر و کاربرد جوش شیرین (بی کربنات سدیم) در صنایع و مصارف خانگی است. اگر قصد خرید جوش شیرین (Bicarbonate of Soda) را دارید، برای آگاهی از مناسب ترین قیمت خرید و فروش جوش شیرین در بازار می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان جوش شیرین در بخش پایانی مقاله استفاده نمایید. وزن و برند تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت جوش شیرین هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش بی کربنات سدیم به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش جوش شیرین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش جوش شیرین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان جوش شیرین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده جوش شیرین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید جوش شیرین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش جوش شیرین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

بیکینگ سودا (Baking soda) که به نام بی کربنات سدیم یا هیدروژن کربنات سدیم و همچنین بیکینگ پودر نیز شناخته می شود، معمولاً در پخت مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و تقریباً در هر خانه ای نیز یافت می شود. این ترکیب شیمیایی بدون بو بوده و دارای طعم تقریبا شور است. جوش شیرین به صورت پودر سفید در دسترس است و کاربردهای مختلفی در آشپزی و مصارف دارویی دارد.

همچنین این ترکیب شیمیایی یک درمان خانگی موثر برای بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا و از بین بردن پلاک های دندانی است. بی کربنات سدیم یک منبع خوب سدیم است که به جلوگیری از عفونت مثانه و سنگ کلیه بسیار کمک می کند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

جوش شیرین دارای خواص ضد میکروبی نیز می باشد و ممکن است در صورت استفاده به صورت موضعی از بدن و پاها را در برابر عفونت ها محافظت کند. کاربرد این ترکیب شیمیایی فقط به سلامتی محدود نمی شود، بلکه در آشپزی و نظافت نیز بسیار استفاده می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

کاربرد جوش شیرین چیست

جوش شیرین، در صنعت به نام بی کربنات سدیم شناخته می شود. این ترکیب شیمیایی کاربرد های بسیار زیادی در صنعت و استفاده در منزل به عنوان ضد عفونی کننده و سفید کننده دارد.

 

شما می توانید از این ترکیب شیمیایی در یخچال و گنجه های خود برای جذب بوی بد استفاده کنید. همچنین می توانید آن را در جعبه های کفش خود به عنوان یک خوشبو کننده قرار دهید و یا می توانید آن را در کیسه هایی ریخته و آنها را برای برطرف کردن بوی پا در کفش خود نگهداری کنید.

همچنین از این ترکیب می توانید برای تمیز کردن مخلوط کن ها، تابه ها و حذف غذاهای سوخته از تابه نیز استفاده کنید. برای این کار ظروف، ماهیتابه ها و… را در محلول جوش شیرین خیس کرده و سپس آن ها را تمیز کنید.

بوی ماهی را نیز می توانید با خیساندن ظروف نگهداری ماهی در آب مخلوط با جوش شیرین از ظروف و ماهی تابه ها برطرف کنید. این ترکیب شیمیایی ظروف چینی را تمیز کرده و لکه های قهوه را از بین می برد.

کاربرد جوش شیرین

جوش شیرین یک پودر قلیایی بسیار ملایم است که هنگام مخلوط کردن آن با آب، کمی pH را افزایش می دهد. همچنین یک ضد عفونی کننده ملایم است که از رشد باکتری ها جلوگیری می کند. این ترکیب شیمیایی یک آنتی باکتریال و خنثی کننده pH است.

جوش شیرین چیست

تاریخچه جوش شیرین

تاریخچه جوش شیرین به هزاران سال بر می گردد. اولین کسانی که از این ماده برای تمیز کردن دندان های خود و تهیه رنگ استفاده کردند، مصریان باستان بودند. در سال ۱۸۰۱ داروساز والنتین رز، به بی کربنات سدیم اعتبار بخشید. در سال ۱۸۴۶ نیز دو نانوای آمریکای، جان دوایت و آستین چرچ از جوش شیرین برای تهیه نان استفاده کردند و اعتبار بیشتری به این ترکیب شیمیایی بخشیدند.

تاریخچه جوش شیرین

ارزش غذایی جوش شیرین

این ترکیب شیمیایی حاوی آب و سدیم است و هیچ گونه کالری، چربی و کربوهیدراتی ندارد.

 

مواد مغذی مقدار
آب [g] ۰.۲
خاکستر [g] ۳۶.۹
سدیم [mg] ۲۷۳۶۰
 سلنیوم [µg] ۰.۲

 

فواید و مزایای جوش شیرین برای سلامتی

فواید جوش شیرین برای سلامتی شامل کاهش خطر و جلوگیری از بروز اسهال، اسیدوز متابولیک، افزایش اسیدیته معده، زخم معده و مسمومیت دارویی است. این ترکیب شیمیایی فواید و کاربردهای زیادی دارد که در ادامه شرح داده می شود.

استفاده از بیکینگ پودر ممکن است اسیدیته را کاهش دهد
جوش شیرین دارای خواص ضد اسیدی بسیاری قوی است و برای رفع سوء هاضمه، اسیدیته شدید و سوزش سر دل بسیار مفید است. این ترکیب شیمیایی به تسکین علائم بیماری زخم معده کمک می کند و به دلیل داشتن خاصیت قلیایی، برای کاهش اسیدیته در ادرار و خون نیز بسیار توصیه می شود.

آشنایی با خواص جوش‌ شیرین

کاربرد جوش شیرین اسیدوز متابولیک را درمان می کند
بی کربنات سدیم برای به حداقل رساندن خطر اسیدوز متابولیک و کاهش عوارض آن بسیار مفید است. همچنین در صورت بروز اسیدوز توبولار کلیوی، علائم این بیماری را تسکین می دهد.

خرید جوش شیرین برای کمک به درمان آفت
زخم های دستگاه گوارش که به آن زخم های آفتی نیز می گویند، ضایعات برجسته کوچکی هستند که روی بافت های نرم دهان یا لثه ایجاد می شوند. این زخم ها می توانند بسیار دردناک باشند و خوردن و صحبت کردن را دشوار می کنند. برای درمان این زخم ها، توصیه می شود از محلولی به نام دباکترول استفاده کنید. توجه به این نکته ضروری است که دباکترول ممکن است هنگام مصرف باعث تحریک این زخم ها نیز شود.

در صورت بروز سوزش زیاد در هنگام مصرف این محلول، می توانید از محلول جوش شیرین (بی کربنات سدیم) و آب برای خنثی کردن اثر محلول دباکترول استفاده کنید. اگر پس از استفاده از این محلول سوزش دهان هنوز هم ادامه داشت، سریعا به پزشک مراجعه کنید.

کاربرد جوش شیرین برای تسکین علائم مسمومیت
بی کربنات سدیم همچنین برای تسکین علائم مسمومیت های مختلف مانند مسمومیت ناشی از متیل الکل، سالیسیلات ها و غیره مفید است. طبق تحقیقی که در سال ۲۰۱۷ در مجله بین المللی نفرولوژی منتشر شد، تجویز بی کربنات سدیم ممکن است در دفع سموم ایجاد شده بر اثر این مسمومیت ها مفید باشد.

خرید جوش شیرین برای خواص ضد خارش
بی کربنات سدیم دارای خواص ضد خارش است و به درمان بسیاری از بیماری های مختلف پوستی می تواند کمک کند. برای این کار محلول یا خمیری که از جوش شیرین تهیه شده است را باید بر روی پوست خود قرار دهید.

فروش جوش شیرین برای کاهش ورم
نیش حشرات از جمله زنبورها معمولاً دردناک هستند و این درد به طور خودکار با ورم قسمت های آسیب دیده ادامه می یابد. از محلول حاوی جوش شیرین و آب، برای تسکین درد و کاهش تورم ناشی از نیش حشرات بسیار استفاده می شود. برای اثر بخشی بهتر محلول آماده شده باید دارای نسبت بالایی از جوش شیرین در مقایسه با آب باشد.

کاربرد جوش شیرین برای بهبود عملکرد ورزشکاران
یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که مصرف بی کربنات سدیم، به دلیل داشتن مقدار زیادی سدیم ممکن است در بهبود عملکرد ورزشکاران دوی سرعت و ورزشکاران دیگر در حین ورزش های طولانی مدت مانند دوچرخه سواری بسیار مفید است.

خاصیت ها و موارد کاربردی شگفت انگیز جوش شیرین

خرید جوش شیرین برای کمک به بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا
سرماخوردگی و آنفولانزا در همه گروه های سنی در سراسر جهان بسیار شایع است. رژیم غذایی سالم و مراقبت های بهداشتی مناسب برای جلوگیری و حفاظت از بدن در برابر این بیماری ها بسیارشایع است. جوش شیرین برای تسکین سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار مفید است. شستشوی بینی با محلول حاصل از مخلوط کردن آب ولرم، نمک و بیکینگ پودر به پاکسازی مخاط بینی کمک می کند. برای بهبودی سریع تر می توانید، این کار را دو تا سه بار در روز تکرار کنید.

 استفاده از جوش شیرین برای از بین بردن پلاک های دندانی
استفاده از جوش شیرین فقط برای بهبود مشکلات پوستی و عفونت ها محدود نمی شود، بلکه برای دندان ها نیز می تواند مفید باشد. یک مطالعه نشان داده است که استفاده از محلول بیکینگ پودر برای از بین بردن پلاک از دندان ها بسیار موثر است. لازم به ذکر است که این ماده می تواند موجب ساییده شدن سطح دندان نیز بشود.

آیا جوش شیرین فعالیت های ضد باکتریایی دارد
وجود باکتری هایی مانند استرپتوکوکوس موتانس با پوسیدگی دندان ها و سلامت کلی دهان ارتباط مستقیم دارند. استفاده از محصولات خوراکی بر پایه بی کربنات سدیم، ممکن است به کاهش سطح این باکتری در دهان کمک کرده و از دندان ها در برابر پوسیدگی محافظت کند.

جوش شیرین سرشار از سدیم است
سدیم یکی از مواد معدنی ضروری برای سلامتی بدن است. بی کربنات سدیم منبع خوبی از سدیم است بنابراین ممکن است به مدیریت فشار خون و عملکرد مناسب ماهیچه ها و اعصاب بسیار کمک کند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با جوش شیرین (بی کربنات سدیم)

 

خرید جوش شیرین برای کاهش خطر ابتلا به سنگ کلیه
فواید جوش شیرین برای سلامتی شامل جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه در بدن نیز می باشد. تشکیل سنگ کلیه در بین عموم مردم بسیار شایع است.سنگ های کلیوی از مواد مختلفی در بدن بوجود می آیند که شامل سنگ های کلسیمی، سنگ های سیستینی، سنگ های اسید اوریکی و غیره هستند.

سنگ های کوچک تر معمولا خود به خود از بین می روند و یا دفع می شوند، اما گاهی اوقات اگر سنگ ها بزرگ باشند، ممکن است باعث ایجاد درد شدید در فرد شوند. بی کربنات سدیم به کاهش تشکیل سنگ و حذف مواد ایجاد کننده این سنگ در کلیه ها، بسیار کمک می کند.

از خواص و کاربردهای متنوع جوش شیرین چه می دانید؟

فروش جوش شیرین برای بهبود تنفس شود
دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود، فرد تنفس خوبی نداشته باشد. از میان تمام دلایل برای نداشتن یک تنفس خوب، وجود باکتری در دهان، دلیل اصلی بروز این مشکلات خواهد بود. محلول جوش شیرین یک راه حل فوری برای برطرف کردن این نوع از مشکلات می باشد.

برای این کار یک قاشق چای خوری نمک را با بی کربنات سدیم در آب مخلوط کنید، این محلول نقش موثری در بهبود تنفس خواهد داشت. شما می توانید این محلول را هر روز غرغره کنید تا مطمئن شوید که باکتری های موجود در دهان خود را به طور کامل از بین برده اید.

کاربرد جوش شیرین برای کاهش عفونت های مثانه
جوش شیرین همچنین ممکن است به کاهش خطر ابتلا به عفونت های مثانه به شما بسیار کمک کند. عفونت مثانه یک بیماری بسیار شایع است و ناشی از باکتری هایی است که در مثانه شما تکثیر می شوند. با مصرف محلول تهیه شده از جوش شیرین و یک فنجان آب، از بروز این نوع عفونت ها می توانید پیشگیری کنید یا آن ها را درمان کنید.

خرید جوش شیرین برای سلامت پا
استفاده از بی کربنات سدیم همراه با روغن های اساسی ممکن است به محافظت از پاهای شما در برابر عفونت های میکروبی و بوی بد بسیار کمک کند. یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده است که ترکیبات معطر حاوی جوش شیرین و روغن های ضروری از رشد، قارچ ها و باکتری ها در پا جلوگیری می کند.

جوش شیرین همچنین به دلیل خاصیت لایه برداری طبیعی که دارد به از بین بردن پینه ها و میخچه های پوست مرده بسیار کمک می کند. همچنین به دلیل داشتن خواص ضد میکروبی قوی که دارد به جلوگیری از عفونت در پاها بسیار کمک می کند.

 

 کاربردهای جوش شیرین که شما را شگفت‌ زده خواهند کرد

عوارض جانبی مصرف جوش شیرین

این ترکیب شیمیایی دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می باشد، اما در صورت مصرف بیش از حد ممکن است باعث بروز عوارض جانبی در فرد شود. این عوارض جانبی عبارتند از:

مصرف بیش از حد بی کربنات سدیم ممکن است باعث بروز بیماری های مختلفی همچون سندرم شیر قلیا در فرد شود و باعث بروز مشکلاتی همچون استفراغ، اسهال، ضعف عضلانی و اسپاسم می شود.

هنگام مصرف محصولات حاوی جوش شیرین باید مراقب باشید و توصیه می شود، در صورت ابتلا به بیماری های مرتبط با فشار خون و بیماری های کلیوی و همچنین داشتن شرایطی همچون بارداری یا شیردهی با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

چگونه جوش شیرین را در خانه ذخیره کنیم؟

به طور کلی، این ترکیب شیمیایی به صورت خالص ماندگاری طولانی دارد. افزودن جوش شیرین به مواد غذایی مانند عدس، لوبیا در حین پخت مواد غذایی باعث پخت سریع تر این مواد غذایی می شود. همچنین افزودن bicarbonate of soda به پیاز به سرخ شدن سریع تر آن بسیار کمک می کند. در منزل از محلول آن می توانید به عنوان یک ضدعفونی کننده برای جراحات سطحی نیز استفاده کنید.

جوش شیرین چیست و آشنایی با مهم ترین کاربرد های آن

جوش شیرین را از کجا بخریم؟

شما می توانید این ترکیب پرکاربرد را برای کاربردهای گوناگون از سوپرمارکت ها یا شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی خریداری کنید. قیمت جوش شیرین بسته به نوع و وزن بسته بندی متفاوت است و امکان خرید اینترنتی آن نیز فراهم است.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های جوش شیرین

نام ماده سدیم بی ‌کربنات (Bicarbonate of Soda)
فرمول مولکولی NaHCO3
جرم مولکولی ۸۴.۰۰۷ g/mol
چگالی (دانسیته) ۲.۲ g/cm³
نقطه ذوب ۵۰ درجه سلسیوس (۱۲۲ درجه فارنهایت؛ ۳۲۳ کلوین)
نقطه جوش ۸۵۱ درجه سلسیوس (۱٬۵۶۴ درجه فارنهایت؛ ۱٬۱۲۴ کلوین)
حلالیت غیر قابل حل در اتانول
دیگر نام ها سدیم هیدروژن‌ کربنات, Baking soda

معادله واکنش جوش شیرین با آب

جوش شیرین در آب به خوبی حل می شود. واکنش جوش شیرین در آب به صورت یونی است. یعنی در آب به صورت کاتیون سدیم (Na) و آنیون بی کربنات (HCO۳) تجزیه می شود. معادله واکنش شیمیایی جوش شیرین با آب عبارتند از:

NaHCO۳ → HCO۳ + Na

HCO۳ + H2O → H۲C0۳ + OH

مضرات جوش شیرین

جوش شیرین در صورت مصرف به صورت خوراکی در کوتاه مدت و تزریق داخل وریدی (IV) و به طور مناسب با نظارت پزشکی به احتمال زیاد ایمن است. محصولات ضد اسید بدون نسخه حاوی بی کربنات سدیم توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ایمن و موثر در نظر گرفته می شوند.

مصرف جوش شیرین به صورت خوراکی در دوزهای بالا احتمالا نا امن است. عوارض جانبی مصرف بیش از حد آن شامل پارگی معده و تغییرات جدی در سطح الکترولیت ها بوده است. اطلاعات کافی برای دانستن اینکه آیا Sodium bicarbonate هنگام استفاده روی پوست بی خطر است یا خیر، وجود ندارد. برخی دیگر از مضرات جوش شیرین در صورت مصرف بیش از حد عبارتند از:

مضرات جوش شیرین در کتواسیدوز دیابتی

جوش شیرین اسیدهای خون به نام کتون را افزایش می دهد که با عارضه دیابت همراه است. افراد مبتلا به این بیماری باید از مصرف جوش شیرین اجتناب کنند.

عوارض بیکربنات سودا برای تورم (ادم)

از آنجایی که جوش شیرین حاوی سدیم است، می تواند خطر تورم ناشی از مایعات اضافی در بدن را افزایش دهد. افراد مبتلا به نارسایی قلبی، بیماری کبد یا سایر شرایط مرتبط با تجمع مایعات باید با احتیاط از بی کربنات سدیم استفاده کنند.

خطر جوش شیرین در سطوح بالای کلسیم در خون

افرادی که سطح کلسیم خونشان بالاست، ممکن است در دفع جوش شیرین دچار مشکل شوند. بنابراین، استفاده از بی کربنات سدیم ممکن است خطر بروز عوارض جانبی مانند سندرم شیر قلیایی را افزایش دهد.

مضرات جوش شیرین در سطوح بالای سدیم در خون و و ریسک فشار خون بالا

جوش شیرین ممکن است باعث افزایش سطح سدیم در خون شود. افرادی که در حال حاضر سطوح بالای سدیم در خون را دارند، باید از مصرف بی کربنات سدیم اجتناب کنند.
Bicarbonate of Soda ممکن است فشار خون را افزایش دهد. افرادی که فشار خون بالایی دارند باید از مصرف بی کربنات سدیم اجتناب کنند.

عوارض احتمالی بی کربنات سودا برای سطوح پایین پتاسیم در خون

جوش شیرین ممکن است سطح پتاسیم خون را کاهش دهد. افرادی که سطح پتاسیم پایینی دارند، باید از مصرف بی کربنات سدیم خودداری کنند.

نکات منفی استفاده از سدیم هیدروژن‌ کربنات برای کمبود آهن

جوش شیرین میزان جذب آهن در بدن را کاهش می دهد. افراد مبتلا به کمبود آهن باید بی کربنات سدیم و مکمل های آهن را جداگانه مصرف کنند.

خرید و مصرف جوش شیرین برای عفونت

جوش شیرین یک آنتی باکتریال، ضد قارچ و خنثی کننده pH است. این ترکیب شیمیایی به دلیل داشتن خواص ضد باکتریالی بسیار قوی، می تواند با عفونت های ناشی از باکتری در بدن مبارزه کند. از این ترکیب می توانید برای درمان برخی از مشکلات مانند عفونت های ادراری، عفونت های باکتریالی واژن، عفونت های دهانی و غیره تحت نظر پزشک استفاده کنید.

پرسش های رایج در مورد جوش شیرین

چطور می توانم بهترین فروشنده جوش شیرین را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده جوش شیرین، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش جوش شیرین به طور مرتب بررسی می‌ شود.

 

بخور جوش شیرین برای درمان کرونا

جوش شیرین به دلیل داشتن خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی، از زمان همه گیری کرونا، در برخی از مقالات به صورت بخور به عنوان درمان کننده کرونا معرفی شده است.

در بخور جوش شیرین، از آنجایی که می دانیم که این ماده در صورت تجزیه حرارتی باعث تولید بخار آب و گاز دی اکسید کربن می شود و چیز دیگری تولید نمی کند، بنابراین هیچ خاصیتی درمانی به صورت بخور برای درمان کرونا ندارد. حتی ممکن است به دلیل استنشاق گاز کربن دی اکسید باعث بروز برخی از مشکلات در افراد با مشکلات زمینه ای نیز شود. بنابراین این اظهار نظرات درباره بخور جوش شیرین برای درمان کرونا هیچ گونه پایه علمی ندارد.

برای درمان بیماری های ویروسی مانند کرونا دو نکته بسیار مهم است. ابتدا داروی مصرفی باید بتواند ویروس را از بین ببرد و در نهایت بتواند علائم بیماری را کنترل کند. هنگامی که جوش‌ شیرین را در آب می ‌ریزیم و حرارت می ‌دهیم، این ترکیب شیمیایی به دلیل داشتن نقطه جوش پایین بلافاصله تجزیه می شود. چیزی که شما از این نمک سدیم استنشاق می کنید، بخار آب و گاز دی اکسید کربن است. ترکیبات اصلی جوش شیرین در ته ظرف، باقی می ماند.

این اظهار نظرات درباره بخور جوش شیرین برای درمان کرونا، احتمالا بر اساس مطالعات انجام شده در آمریکا بر روی جوش شیرین است. در کشور آمریکا به چند بیمار کرونایی با استفاده از دستگاه نبولایزر بخور این ماده داده شده است. مشاهدات بهبودی وضعیت ریه بیماران را نشان داده است. بخور دستگاه نبولایزر با بخور سنتی بسیار متفاوت است.

در بخور با دستگاه نبولایزر، دارو درون این دستگاه ریخته می شود و دستگاه دارو را به صورت ذرات بسیار ریز و نرم تبدیل می کند. این ذرات ریز به مولکول های آب یا بخار آب می چسبند و با استنشاق به داخل بدن راه پیدا می کنند. در این روش سایز و سرعت ذرات وارد شده به دستگاه تنفسی بسیار مهم است. بنابراین باید توسط پزشک این کار انجام شود. این روش باعث بهبود بیماران کرونایی در این مطالعات شده است اما باز هم نیاز به تحقیقات بیشتری است.

 

Ph جوش شیرین

جوش شیرین از آنجایی که در آب یک محلول قلیایی بوجود می آورد بنابراین ph آن بالاتر از ۷ است. ph جوش شیرین در آب حدود ۸.۵ است.

مرگ با جوش شیرین

این ترکیب شیمیایی در دنیای امروزه انسان نقش بسیار اساسی در بسیاری از فرآیندهای تولید دارد. اما جوش شیرین می تواند باعث مرگ نیز شود. اگر شما به طور اتفاقی یک قاشق از این ترکیب شیمیایی را درون یک لیوان شربت عسل حل کنید، این ماده می تواند در عرض چند ساعت باعث مرگ دردناک شما شود. جوش شیرین در عسل باعث بوجود آمدن یک ترکیب بسیار سمی می شود که باعث می شود تمام رگ های بدن شما ترک بردارد. بنابراین از مصرف جوش شیرین با عسل شدیدا خودداری کنید.

جوش شیرین چین

جوش شیرین چین محصول کشور چین بوده و به دلیل کیفیت مناسب در بازارهای جهانی به فروش می رسد. این ماده پرکاربرد اغلب در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت شخصی مانند لوسیون ها استفاده می شود. در خمیردندان با از بین بردن ذرات ریز غذا یا نوشیدنی هایی که می توانند مینای دندان را لکه دار کنند به سفیدی دندان ها کمک می کند. همچنین یک عنصر رایج در دئودورانت است زیرا می تواند به خنثی کردن رایحه های بدبو و اسیدی کمک کند.

علاوه بر این مقدار کمی از این ماده همراه با سایر مواد موجود در کیک، کلوچه و سایر محصولات پخته شده برای ایجاد واکنش شیمیایی که موجب انبساط یا بالا آمدن خمیر در داخل اجاق داغ کمک می کند. بدون جوش شیرین و عدم ایجاد این واکنش شیمیایی کلوچه ها، کیک ها و نان ها کاملا صاف و بدون پف خواهند بود.

جوش شیرین مالان چین

جوش شیرین مالان چین به عنوان یک عنصر رایج در محصولات پاک کننده، شوینده و چربی زدایی به کار برده می شود. در محصولات پاک کننده، این ماده با سرکه واکنش داده و محلولی ایجاد می کند که به بازکردن زهکشی ها یا از بین بردن کثیفی در اجاق ها کمک می کند. سایندگی جزئی آن برای از بین بردن بقایای سوخته یا چربی بسیار کارآمد است.این محصول همچنین می تواند با افزایش سطح pH آب به افزایش کارایی مواد شوینده لباس و به دفع کثیفی از الیاف کمک کند. جوش شیرین مالان چین به عنوان یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب به صورت عمده در بازار به فروش می رسد.

جوش شیرین مالان ایران

جوش شیرین مالان ایران به صورت پودر سفید و محلول در آب در صنایع غذایی و تجاری استفاده می شود. به عنوان یک ماده فعال در محصولات ضد اسید که برای تسکین سوزش سر دل و درمان سوء هاضمه اسیدی تجویز می شوند، استفاده می شود. این ماده با خنثی کردن سریع اسید معده و تسکین موقت علائم رفلاکس اسید علائم بیماری را کاهش می دهد. همچنین این جوش شیرین خالص به عنوان یک عامل خمیر کننده در محصولات پخته شده استفاده می شود. جوش شیرین زمانی فعال می شود که با یک ماده اسیدی و یک مایع ترکیب شود. پس از فعال شدن، دی اکسید کربن تولید می شود که به محصولات پخته شده اجازه می دهد بالا بیایند و سبک و کرکی شوند.

جوش شیرین فجر مشهد

جوش شیرین فجر مشهد به عنوان یک محصول با کیفیت و خالص به راحتی ترکیبات آلی مانند خاک و چربی را حل می کند. علاوه بر این، ساختار معدنی هر ذره جوش شیرین یک ساینده ملایم برای تمیز کردن بدون بر جای گذاشتن خراش ایجاد می کند. این محصول ایرانی یک ماده طبیعی و ماده ای بی خطر است که کاربردهای زیادی از کالاهای روزمره گرفته تا داروسازی و فراتر از آن دارد. فجر مشهد به عنوان تولید کننده جوش شیرین در ایران برای پاسخگویی به نیازهای روزافزون و برنامه های کاربردی در حال گسترش، مجموعه ای از گریدها را ارائه می دهد و تلاش هایی را برای توسعه محصولات جدید انجام می دهد.

جوش شیرین معین مشهد

جوش شیرین معین مشهد یک پودر سفید با فرمول مولکولی NaHCO3 و pH 8.5 ( محلول آبی ۱٪، ۲۵ درجه سانتیگراد) است و یکی از موادی است که کمترین خاصیت قلیایی را دارد. این محصول یک ماده معدنی بی خطر و فوق العاده ایمن بوده که می توان آن را به شکل پایدار در دمای اتاق و فشار معمولی نگهداری کرد. این جوش شیرین ایرانی در داروسازی، به عنوان افزودنی در مواد شوینده، بیکینگ پودر، مواد غذایی حیوانی، افزودنی خوراک طیور، مواد خام شیمیایی، مواد شیمیایی کشاورزی، عامل اطفاء حریق، مواد تمیزکننده انفجار آبی، مواد خنثی کننده گازهای خروجی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

جوش شیرین ایرانی

جوش شیرین ایرانی در طیف وسیعی از گریدهای بر اساس اندازه ذرات، مواد افزودنی و انطباق برای بخش‌ هایی از جمله داروسازی، دیالیز، غذا، خوراک دام و تصفیه گازهای دودکش تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول در مقیاس بزرگ از روش مرطوب به صورت کریستال با تزریق گاز دی اکسید کربن به سود سوزآور حاصل از الکترولیز تولید شده و سپس با استفاده از یک غربال بر اساس اندازه ذرات مرتب شده و به محصولاتی با گریدهای مختلف تبدیل می شود.

جوش شیرین شیراز

جوش شیرین شیراز از کریستال های سفید بی بو یا پودر کریستالی با حداقل میزان قلیایی بودن (سطح pH حدود ۸) تشکیل شده است که هنگام تجزیه در دمای بالا یا در جو مرطوب، دی اکسید کربن آزاد می کند و به عنوان یک عامل بافر pH مفید است. این محصول از واکنش دی اکسید کربن با سود سوزآور با کیفیت بالا تولید می شود و از آنجایی که این ماده معدنی کمترین خاصیت قلیایی را در بین تمام ترکیبات سدیم دارد، در طیف وسیعی از کاربردها از ترکیبات دارویی (داروی معده، دیالیز مصنوعی)، مواد مرتبط با غذا (بیکینگ پودر، کنترل pH، مواد قنادی و غیره)، مواد افزودنی خوراک دام و مواد شوینده و پاک کننده استفاده می شود.

قیمت جوش شیرین

قیمت جوش شیرین برای هر کیلو می تواند می تواند متغیر باشد. به طور کلی قیمت جوش شیرین متناسب با وزن میزان محصول مورد نظر، نرخ ارز و البته کشور سازنده است. برای اطلاع از قیمت جوش شیرین می توانید به فروشگاه های معرفی شده در انتهای مقاله مراجعه کنید. همچنین می توانید این ترکیب شیمیایی را در اندازه کم، از سوپر مارکت ها و عطاری های محل خود تهیه کنید.

فروش ‌جوش شیرین

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش جوش شیرین از لیست فروشندگان پیشنهادی در بخش بعدی مقاله استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان جوش شیرین در بازار مواد شیمیایی ایران است. برای اطلاع از شماره تماس و آدرس و سایر شرکت موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید جوش شیرین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید جوش شیرین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید جوش شیرین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان جوش شیرین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید جوش شیرین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۶۳ دیدگاه ها

    1. سلام
      حالب است بدانید جوش شیرین از مشتقات نفتی هست اما خوراکی میباشد اولین تولید کننده آن در ایران پتروشیمی شیراز بود که الان تولید ندارد . جوش شیرین با آنکه خوراکی هست با طبیعت بدن انسان ناسازگار است .

  1. جوش شیرین‌از‌مشتقات‌نفت‌نیست
    گاز‌کربنیک‌را‌درمحلول‌سردشده‌نمک‌
    طعام‌امونیاکی‌وارد‌می‌کنندچون‌
    جوش شیرین‌در‌اب‌سرد‌نا‌محلول
    است‌‌رسوب‌می‌کند‌ورسوب‌را پس
    از‌سانتریفیوژ‌کردن‌جدا‌می‌کنند.

  2. بازتاب: کاربردهای شگفت انگیز جوش شیرین
  3. جوش شیرین برای تسکین ناراحتی معده

    از جوش شیرین می تونید به عنوان درمانی خانگی برای تسکین سریع ناراحتی معده استفاده کنین. به عنوان یک ضداسید طبیعی، جوش شیرین اسید معده که موجب سوزش سر دل و سوء هاضمه می شه رو خنثی می کنه، که به نوبه خود تسکین سریع علائم را در پی داره

    نصف قاشق چایخوری جوش شیرین را در نصف لیوان آب ترکیب کنین

    این محلول را برای خنثی کردن اسید معده مصرف کنین

    در صورت نیاز، پس از گذشت چهار ساعت این کار را تکرار کنین

  4. جوش شیرین برای گلودرد خیلی مفیده و می تونه موثر باشه

    غرغره جوش شیرین مخلوط با آب نمک می‌تونه به تسکین گلودرد نیز کمک کنه غرغره کردن این محلول می‌تونه باکتری‌ها رو از بین ببره و از رشد قارچ‌ها جلوگیری کنه
    غرغره کردن و به آرامی خوردن ترکیبی از ۱ فنجان آب گرم، ۴/۱ قاشق چایخوری جوش شیرین و ۸/۱ قاشق چایخوری نمک را توصیه می‌شه
    در صورت نیاز از شستشو هر سه ساعت یکبار استفاده کنین این مورد برای درمان سوزش گلو در کرونا هم مفیده

    فقط تاکید می کنم
    دقت که اصلا نباید جوش شیرین وارد بدن شما بشه

  5. با این روش میشه از جوش شیرین برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه استفاده کرد

    جوش شیرین برای خنثی کردن pH بالای پوست مؤثره و همینطور میتونه باعث از بین رفتن کثیفی، چربی و سلول های مرده پوست بشه. میتونید از این ماده برای مقابله با جوش های سر سیاه هم استفاده کنین. کافیه ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین را با ۲ قاشق غذاخوری آب مخلوط کنین.خمیر رو روی صورت و مناطقی که جوشای سرسیاه هستند بزنین و ماساژ بدید.بعدش با آب گرم پوست رو بشورید و در پایان مرطوب کنین. این ترکیب باعث خشک شدن پوست می شه بنابراین نباید بیش از دو بار در هفته استفاده بشه

  6. از جوش شیرین برای درد نقرس هم میشه استفاده کرد
    درصورتی که می خواین از جوش شیرین به عنوان یک داروی خونگی برای درمان نقرس استفاده کنین، نصف قاشق چایخوری جوش شیرین را در آب مخلوط کرده و سپس میل کنین.

    این محلول رو میشه چندین بار در روز مصرف کرد. اما توجه داشته باشین که دوز توصیه شده روزانه جوش شیرین ۴ قاشق چایخوری هست. بیش از دوز توصیه شده مصرف نکنین

  7. فرق بین جوش شیرین و بکینگ پودر چیه؟

    جوش شیرین و بکینگ پودر دو ماده ای هست که نامشان آشناست و به علت داشتن نقش تخمیری در بیشتر غذاهایی که نیاز به تخمیر دارد استفاده میشه. اگرچه این دو ماده به طور وسیع در آشپزی کاربرد دارد، اغلب مصرف کنندگان فرق بین این دو را نمی دونن و با جایگزین کردن یکی به جای دیگری نتیجه مطلوبی نمی گیرن.

    جوش شیرین برای موادی که نیاز به پخت طولانی در فر ندارده و بکینگ پودر برای موادی که به پخت طولانی نیاز داره مصرف می شه.
    جوش شیرین طعم تلخی داره اما تلخی بکینگ پودر کمتره.

    مصرف بیش از آن حدی که در دستور غذایی ذکر شده، باعث تلخی و بالا آمدن خیلی سریع و ریزش مواد خواهد شد.
    استفاده کمتر از این مواد باعث سفت شدن ماده پخته شده خواهد شد.
    به طور معمول برای هر ۱۴۰ میلی لیتر مایع نصف تا یک قاشق مرباخوری جوش شیرین استفاده می شه (هر یک قاشق مرباخوری معادل ۵ گرم است).
    برای هر ۱۲۵ گرم آرد، یک قاشق مرباخوری بکینگ پودر استفاده کنین.
    بکینگ پودر عمر مفید محدودی بین ۶ تا ۱۲ ماه داره و باید در جای خنک و خشک و ظرف دربسته نگهداری بشه.
    جوش شیرین عمر مفید نامشخص داره و باید در مکان خنک و خشک و ظرف در بسته نگهداری بشه.
    برای امتحان خاصیت آن، یک چهارم قاشق مرباخوری جوش شیرین را با دو قاشق مرباخوری سرکه مخلوط کنین. مخلوط به دست آمده باید بلافاصله جوش بیاید.
    برای امتحان خاصیت بکینگ پودر یک قاشق مرباخوری آن را در نصف لیوان آب جوش مخلوط کنید. در صورت جوشیدن، قابل استفاده است

  8. باز کردن گرفتگی سینک با جوش شیرین به راحت ترین روش ممکن
    باز کردن لوله فاضلاب با جوش شیرین کار ساده ای هست. نصف فنجان جوش شیرین رو داخل لوله بریزید و نصف فنجان سرکه رو وارد لوله کنین و فورا با درب خروجی سینک یا لوله را با یک پلاستیک ( استپر ،پارچه و….) بپوشونید. بعد از چند دقیقه دوباره نصف فنجان سرکه را در لوله بریزید و دوباره آن را بپوشانید.در نهایت بعد ۳۰ دقیقه یک لیتر آب جوش را وارد لوله کنید

    یک راه دیگه استفاده از جوش شیرین اینه که نصف فنجان جوش شیرین و نصف فتجان نمک رو مخلوط کرده و داخل سوراخ لوله سینک بریزید به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس آرام آرم آب جوش رو وارد آن کنین تا گرفتگی لوله برطرف بشه

  9. برطرف کننده‌ی بوی بد کفش با جوش شیرین کار راحتیه

    دو قاشق چای خوری جوش شیرین رو در کفش های خود بریزین تا به کاهش بوی اونا کمک کنه.

    شما می تونید هر شب بعد از استفاده از کفش، مقداری جوش شیرین تو کف اون بریزین، سپس تا صبح اونو به حال خود رها کنین. صبح قبل از استفاده مجدد، کفش ها رو کاملا از جوش شیرین پاک کرده و اونها رو بپوشین، اینجوری کفش تون بوی بد نمی گیره

    حداقل ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین رو داخل هر کفش بریزین. جوش شیرین باید کامل کفی کفش را بپوشونه. اگه کفش شما بزرگه، ممکنه بیشتر از یه قاشق غذاخوری جوش شیرین نیاز داشته باشه

  10. چرا برای استعلام قیمت جوش شیرین با هر فروشنده ای تماس می گیرم، قیمت متفاوتی میشنوم؟ یعنی قیمت جوش شیرین انقد در بازار نوسان داره؟
    چرا هیچ سایت مرجعی نیست که بتونیم قیمت جوش شیرین رو با خیال راحت اونجا استعلام کنیم؟

  11. درود بی پایان
    میشه قیمت جوش شیرین صنعتی و خوراکی رو اعلام کنین؟
    راستش من می خواستم با شما ارتباط بگیرم اما نمی دونم چطور باید با شما تماس بگیرم چون هم شماره واتساپ پایین سایت هست هم کادر فروشندگان پایین مقاله
    بالاخره برای استعلام قیمت از کی کمک بگیرم

  12. جوش شیرین چیست؟
    بنده به عنوان یک کارشناس طب سنتی خدمت شما عرض می کنم که جوش شیرین یک ماده مضر است که نانوایی ها بدون اطلاع مشتری برای حجم دادن نان اضافه می کنند؛ البته ای کاش میشد ماده شیمیایی دیگری را به عنوان جایگزین به نانواها معرفی کرد که در حوزه تخصص شماست.

  13. خسته نباشید
    در مورد جوش شیرین دامی میشه کمی توضیح بدید؟
    آیا جوش شیرین دامی کارخانه پارس شیراز مورد تایید کارشناسان سایت جهان شیمی هست؟
    و اگر نکته ای در رابطه با خرید یا استفاده از جوش شیرین دامی اهمیت داره بفرمایید

  14. آیا جوش شیرین گرید صنعتی و خانگی دارد؟

    چون اخیرا متوجه شدم، که جوش شیرین در عطاری هم به فروش می رسد
    به همین خاطر می خوام بدونم، که جوش شیرین عطاری یا سوپرمارکت با جوش شیرینی که مواد شیمیایی می فروشند، متفاوته؟

  15. نیاز مبرم و فوری به جوش شیرینی صنعتی دارم
    بیشتر از قیمت جوش شیرین صنعتی ، چیزی که خیلی مهمه کیفیت جوش شیرین هست که با خیال راحت و بدون دغدغه تو خط تولید استفاده کنم

    ممنون می شم راهنمایی کنید ؛ از کجا تهیه کنم؟

  16. درود و سپاس

    من یک دامدار تو ایلام هستم ، لطفا توضیح بدید چرا باید به تغذیع دامها جوش شیرین اضافه بشه ؟
    چه مزایایی داره؟
    میزان مصرف مجاز روزانه هم دام سنگین چقدره؟

    لطفا یه لیست از فروشندگان و قیمت جوش شیرین دامی هم به انتهای مقاله اضافه کنین

    ممنون از زحمات سایت خوب جهان شیمی

  17. جوش شیرین در زندگی امروز کاربردهای زیادی داره ، از صنایع آرایشی بهداشتی تا صنایع غذایی

    با اینکه اکثر مردم دقیقا نمی دونن “جوش شیرین چیست” اما حداقل یکبار اسم این ماده شیمیایی به گوششون خورده و ذهنیت بدی نسبت به اون دارن

    به عنوان کسی که چندین سال در صنف پخت فعال بودم ؛ پیشنهاد می کنم سعی کنید از نان هایی استفاده کنید که جوش شیرین کمتری توش استفاده می شه

    البته مثلا تو کیک هم از جوش شیرین استفاده میشه ، ولی اون چیزی که مردم هر روز استفاده می کنن؛ نان هست نه کیک

    در انتخاب نان خیلی خیلی دقت کنید

  18. تا قبل خوندن مقاله شما، تصورم از جوش شیرین به عنوان یک ماده مضر بود که به وفور در نان استفاده میشه؛ اما با فهمیدن کاربرد جوش شیرینی خیلی ترغیب شدم که بعد از مدت ها دوباره جوش شیرین بخرم، فقط یکم تردید دارم که از کجا جوش شیرین بخرم؟
    چون از طرفی قیمت جوش شیرین در عطاری ارزون تر هست ولی جوش شیرین فروشگاه ها و مغازه ها بسته بندی شده و مطمئن تره

  19. خانمای کدبانو و سرآشپز که اهل پخت و پز هستن، تو رو خدا به این سوالم جواب بدید؛

    به لحاظ کیفیت و قیمت جوش شیرین کیلویی یا فله ای بخرم یا جوش شیرین فروشگاهی بخرم از مارک ناشناخته؟
    راستی تو شهرک غرب اگه یه عطاری خوب و باسابقه می شناسید که با خیال راحت ازش جوش شیرین بخرم، معرفی کنید

  20. بازتاب: جوش شیرین (Sodium bicarbonate) چیست؟ آشنایی با کاربرد های آن
  21. بازتاب: کاربرد جوش شیرین صنعتی چیست؟
  22. آیا جوش شیرین باعث مرگ می شود؟

    در اینکه جوش شیرین یا بی کربنات سدیم یک ماده شیمیایی کاربردی و بسیار ارزشمند است هیچ شکی نیست؛
    ولی در مورد تاثیرات جانبی، عوارض و خطرات جوش شیرین خیلی کم صحبت شده است، به خاطر خطرات و عوارض زیاد جوش شیرین و طریقه صحیح مصرف آن ویدیوها و مطالب بیشتری به خوانندگان غیرصنعتی خود ارایه کنید.

  23. ۱)در شهر کرمانشاه برای یک خرید مطمئن، جوش شیرین از کجا تهیه کنیم؟
    ۲) با توجه به رنگ یا شکل ظاهری یا از طریق بو چطور تشخیص دهیم که جوش شیرین کهنه است یا تازه؟

    ۳) بین برندهای جوش شیرین در فروشگاه های زنجیره ای کدام یک برای استفاده خانگی و پخت و پز نان و کیک بهتر است؟

  24. یک دوست خانوادگی در مورد کاربرد جوش شیرین برای اعصاب تجربیات و مطالبی به ما گفت.
    تصمیم گرفتم هم از کارشناسان طب سنتی شما در این مورد سوال کنم که چقدر این مسئله صحت دارد و هم در صورت تایید دستورالعمل دقیق آن را توضیح دهید.

    این روزها خیلی از دروغ‌ها را به اسم طب سنتی پخش می‌کنند ، پاسخ و راهنمایی شما قطعا به علاقمندان غیرمتخصص طب سنتی کمک زیادی می‌کند.

  25. خیلی گفته میشه که بهتر هست نانوایی های سنتی به خاطر عوارض جوش شیرین از استفاده از اون اجتناب کنند؛

    به شخصه و به خاطر شرایط کاری مجبور هستم از نان‌های صنعتی استفاده کنم؛
    آیا در پخت همه نان‌های صنعتی هم جوش شیرین استفاده می‌شود؟

  26. یه سوال ساده دارم که شاید مسخره به نظر بیاد.

    جوش شیرین از چی درست شده؟ از این نظر برام سوال ایجاد شد که چندین بار در برنامه‌های تلویزیونی درباره مضرات جوش شیرین گفته شد. دوست دارم بدونم که جوش شیرین واقعا چی هست و چه مضرات و فوایدی داره.

  27. سلام. چطور می توانم ویدیویی درباره طرز تهیه جوش شیرین پیدا کنم؟ حالا فرقی نمی کند که ویدیو توسط شما تولید شده باشد یا توسط سایت های خارجی.‌ اگر لینک چنین ویدیویی را درباره جوش شیرین در اختیار دارید، زیر همین کامنت درج کنید.

  28. دوستی دارم که کارش فروش و خرید جوش شیرین صنعتی هست. یکبار اتفاقی ازش شنیدم که در خود سیلوهای آرد، گاها از جوش شیرین، ویتامین سی و سایر مواد شیمیایی برای غنی سازی آرد استفاده می کنند. واقعا اضافه کردن این مواد چقدر به حفظ و ارتقای سلامت آرد کمک می کند؟

    بجز این مواد چه ترکیبات شیمیایی دیگری به آرد اضافه می شه؟

  29. سلام . قیمت یک بسته جوش شیرین برندهایی مثل گلها و گلستان در وزن مشخص از بقیه برندها کمی گرون تره ، بین مارک های مختلف جوش شیرین در بازار ، کدوم مارک به نسبت از بقیه کیفیتش بهتره؟ بین برندهای مختلف جوش شیرین ، تفاوتی از نظر نوع و کاربرد ، وجود داره؟ از پاسخگویی شما تشکر می کنم .

  30. دیدم که تو مقاله فروشنده جوش شیرین معرفی کردید، خب الان عطاری ها هم جوش شیرین می فروشن ؛ با این اوصاف چه فرقی می کنه ، جوش شیرین رو از فروشندگان مواد شیمیایی بخریم یا از عطاری ها و فروشگاه ها؟ یعنی تنها فرقش به خرید و فروش عمده جوش شیرین برمی‌گرده؟

  31. درود پیشاپیش ازتون کمال تشکر رو دارم. می خوام برای خرید جوش شیرین عمده برم بازار بزرگ تهران ، یه آدرس دقیق می خوام تو کدوم راسته و کدوم مغازه ها می تونم جوش شیرین رو به صورت عمده و با قیمت خوب بخرم؟ حتما هم می خوام خریدم حضوری باشه ‌ . لطفا راهنمایی کنید.

  32. نمی دونم قیمت جوش شیرین در عطاری تو وضعیت فعلی چقدره, چون آخرین باری که جوش شیرین خریدم پارسال بود. اما راستش این پرسش توی ذهنم اومد؛ که آیا جوش شیرین فله در عطاری از نظر بهداشتی هیچ مشکلی ندارد؟

  33. خدمت سایت خوب جهان شیمی عرض سلام دارم. برای خرید جوش شیرین دامی به صورت عمده چند بازرگانی معتبر معرفی کنید؛ به علاوه اینکه بفرمایید، کدام تولیدی در ایران جوش شیرین دامی باکیفیت تری تولید می کنند؟

  34. الان که داریم به شب یلدا نزدیک میشویم، چقدر احتمال دارد که قیمت هر کیلو جوش شیرین افزایش پیدا کند؟

    قبلا مقایسه ای انجام دادم؛ بین قیمت جوش شیرین در عطاری و قیمت جوش شیرین در فروشگاه‌ها. آیا ارزانتر بودن جوش شیرین در عطاری به جنس و نوع کیفیت همبستگی دارد؟

  35. وقت بخیر و عرض ادب

    قیمت روز جوش شیرین را تقریبا از هر فروشنده ای که استعلام می گیرم ، با اعداد نسبتا متفاوتی روبرو می شوم. یعنی هیچ سایت یا مرجعی نیست که بتوان قیمت روزانه یا هفتگی جوش شیرین را از طریق آن فهمید؟

  36. تفاوت بیکربنات سدیم و جوش شیرین چیست؟ توی سایت تون جستجو کردم ، دیدم که برای بیکربنات سدیم و جوش شیرین دو مقاله جداگانه دارید. اما تا جایی که اطلاع دارم، این ماده یکی هستند!!!!!

  37. افرادی که خریدار جوش شیرین هستند؛ برای
    جرید جوش شیرین صنعتی به شماره زیر در واتساپ پیام بفرستند. قیمت ما مناسب و کیفیت تضمین شده است. فقط در صورتی که واقعا قصد خرید دارید پیام بفرستید.

  38. چه مواردی باعث می‌شود که فرق جوش شیرین صنعتی و خوراکی را بهتر درک کنیم؟ راستی چرا از اینفوگرافی و شیوه های مدرن تر برای مصورسازی اطلاعات استفاده نمی کنید؟ خیلی جذابیت سایت را بالا می برد.

  39. بعید می دونم، قیمت جوش شیرین دیجی کالا تفاوت چندانی با قیمت بازار داشته باشه. البته تردیدی وجود نداره که خرید کالای آنلاین بسیار راحتتر از خرید حضوری هست. فقط حواستون باشه که کاملا بررسی کنید؛ گول قیمت ارزون رو نخورید و جوش شیرین کم کیفیت یا تقلبی نخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا