Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آبصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کلر هندی استخر | کاربرد کلر هندی آکوافیت چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کلر هندی در مصارف خانگی و صنعتی است. همچنین اگر قصد خرید کلر هندی را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کلر هندی مارک آکوافیت در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کلر هندی در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت کلر هندی هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کلر هندی و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش کلر هندی در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کلر هندی و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کلر هندی آکوافیت در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کلر هندی آکوافیت در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کلر هندی در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کلر هندی را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

کلر هندی یا کلسیم هیپو کلریت، یک ماده ی معدنی است که با نام پرکلرین نیز شناخته می شود. این ماده از ترکیب نوعی آهک و کلرید کلسیم حاصل می شود و فرمول شیمیایی آن به صورت Ca(CLO)۲ است. این ماده، به عنوان یک میکروب کش قوی شناخته شده و برای ضد عفونی کردن، گند زدایی و سفید کنندگی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته به دلیل سابقه ی طولانی استفاده از پودر کلر برای ضد عفونی کردن آب و فاضلاب، کلمه ی کلرزنی معادل ضد عفونی کننده به کار می رود.

کلر آکوافیت هند به شدت بوی کلر می دهد. اشتعال زا نیست اما، در مجاورت مواد قابل انفجار نقش اکسید کنندگی دارد و موجب ایجاد واکنش های نا خواسته می شود. این ترکیب همراه با آمونیاک، آمین و سولفید های آلی، واکنش های انفجاری ایجاد می کند.

توجه از مخلوط ترکیب های کلسیم هیپو کلریت و سدیم هیپو کلریت، گاز سمی تولید می شود که به شدت به ریه آسیب وارد می کند.

در ایران پودر کلر یا پرکلرین همچون کلر ۶۵% نیروکلر اصفهان و کلر ۶۵% پارس تبریز و کلر ۶۰% و ۶۵% کلران سمنان تولید می شود. به دلیل مصرف بالایی که این ماده دارد و همچنین کمبود آن در داخل کلر ژاپنی، کلر چینی، کلر آلمانی، کلر آمریکایی و کلر هندی وارد می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کلر هندی آکوافیت بهترین نوع پودر کلر ۷۰% یا هیپو کلریت کلسیم نیست که در بازار ایران به فروش می رسد بلکه از نظر کیفیت در رده کلرهای ۷۰% از رقیب ژاپنی خود در کیفیت پایین تر است ولی از نظر قیمت مناسبتر است. که این قیمت مناسبتر دلیل استفاده زیادتر در استخرها شنا با توجه به کیفیت پایین تر است.

این ترکیب در بشکه های ۴۵ کیلویی و با درصد خلوص های ۶۵ % و ۷۰ %، ارائه می شود.

نکته کلر هندی ۷۰ %، دارای PH معادل ۸/۱۰ است که موجب می شود PH آب در محدوده ی بهینه ۲/۷ تا ۶/۷ قرار گیرد. کاهش PH آب همواره با مشکلاتی رو به رو است. از جمله این که، موجب خوردگی سطوح مختلف و تاسیسات سیستم می شود.

این ترکیب به راحتی در آب حل نمی شود و معمولا” لرد و باقی مانده دارد. به همین دلیل، در کارخانجات تولید مواد نوشیدنی، شیلات، برای ضد عفونی کرده آب استخر، آب آشامیدنی، سرویس های بهداشتی، شستشوی میوه و سبزیجات و سفید کنندگی پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

نکته مقدار کلر هندی لازم برای ضد عفونی کردن آب، به کیفیت شیمیایی آن بستگی دارد.

جالب است بدانیم که به طور کلی پنج نوع ترکیب کلر دار وجود دارد که عبارتند از:

  • سدیم هیپو کلیریت
  • کلسیم هیپو کلیریت
  • لیتیم هیپو کلیریت
  • دی کلر
  • تری کلر

عملکرد کلر موجود در همه ی ترکیبات فوق، یکسان نیست و با توجه به ساختار و ویژگی هایی که دارند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک سعی داریم به معرفی کلر هندی، ویژگی ها، کاربرد و قیمت خرید و فروش آن بپردازیم.

کلر هندی دارای چه انواعی است؟ + قیمت خرید کلر هندی

بک مدل کلر هندی وجود دارد که متناسب با ویژگی های خاص خود، کاربرد های متفاوتی نیز دارد.

  • کلر هندی آکوافیت – Aqua fit

در این مقاله به بررسی کلر هندی مدل آکوافیت می پردازیم که بیشترین کاربرد را دارد.

 

مراکز خرید و قیمت فروش کلر هندی در تهران و شهرستان‌ ها
مراکز خرید و قیمت فروش کلر هندی در تهران و شهرستان‌ ها

 

مواد شیمیایی مرتبط با کلر هندی + قیمت خرید و فروش

 

قیمت خرید و فروش کلر هندی آکوافیت چگونه است؟

قیمت کلر آکوافیت هند تابعی از قیمت کشور مبدا و قیمت ارز دارد . این محصول به صورت بسته های ۴۵ کیلو گرمی، با درصد خلوص های ۶۵ و ۷۰ % و به شکل پودر در بازار به فروش می رسد

کلر هندی نسبت به سایر کلر ها از قیمت متوسطی برخوردار است و به راحتی از شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی قابل خریداری است. هنگام خرید باید به این نکته توجه شود که محصول از شرکت های معتبر خریداری شده  باشد.

چگونه کلر هندی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

از آن جایی که این ماده بسیار محبوب است و کاربرد های فراوانی دارد، نمونه های تقلبی آن در بازار بسیار یافت می شود. برای تشخیص نمونه ی اصلی، باید با ویژگی های ظاهری محصول به خوبی آشنا بود. این ویژگی ها عبارتند از :

  • توجه به دیکته کلمه aquafit
  • نمونه های اصلی درب سفید رنگی دارند.
  • در بسته بندی نمونه اصلی، مهر تاریخ انقضا وجود دارد.
  • نمونه اصلی را می توان فقط به صورت بسته های ۴۵ کیلویی تهیه کرد.
قیمت فروش کلر هندی
قیمت فروش کلر هندی

خرید کلر هندی دارای چه مزایایی است؟

این محصول به عنوان یکی از نمونه های پر طرفدار موجود در بازار دارای مزایای بی نظیری است که در ادامه به آن اشاره می کنیم :

  • یک ماده ی ضد عفونی کننده و اکسید کننده قوی محسوب می شود.
  • به شکل گرانول یا پودری تولید می شود که می تواند به راحتی در آب حل شود.
  • پس از استفاده هیچ گونه عوامل آلوده کننده به محیط اضافه نمی کند.
  • قابلیت تخریب کلرامین را دارد.
  • به دلیل این که پایدار سازی نشده است در فرایند کلر زنی رشد سریعی دارد.
  • دارای خاصیت قلیایی است و به ثابت نگه داشتن PH آب استخر در صورت اضافه شدن عوامل اسیدی به آن، کمک می کند.
  • دارای کلسیم است که می تواند از تجهیزات در برابر زنگ زدگی محافظت کند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کلرهندی

نام ماده کلر (Chlorine)
نماد عنصر Cl
عدد اتمی ۱۷
نقطه جوش ℃۳۴ –
فاز در STP گاز
نقطه ذوب ۱۷۱.۶ K ​(-۱۰۱.۵ °C, ​-۱۵۰.۷ °F)
نقطه جوش ۲۳۹.۱۱ K ​(-۳۴.۰۴ °C, ​-۲۹.۲۷ °F)
چگالی (در STP) ۳.۲ g/L

فروش و کاربرد کلر هندی | کلر هندی چه کابرد هایی دارد؟

کلر هندی کاربرد های فراوانی دارد. از مهم ترین موارد کاربرد کلر هندی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • از بین برنده ی باکتری، جرم و جلبک است.
  • برای ضد عفونی کردن آب استخر به کار می رود.
  • آب آشامیدنی و فاضلاب را ضد عفونی و گند زدایی می کند.
  • در قالی شویی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنایع مختلف مانند کارخانجات تولید مواد نوشیدنی و شیلات کاربرد دارد.
  • برای سفید کردن پارچه در صنعت نساجی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای شستشو و ضدعفونی کردن میوه ها و سبزیجات استفاده می شود.
  • در ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی کاربرد فراوانی دارد.

نحوه استفاده از کلر هندی در سیستم های تزریق چگونه است؟

توصیه می شود برای استفاده از پودر کلر هندی در سیستم های تزریق از راهنمای زیر استفاده شود :

  • ابتدا محلول کلر را در یک ظرف پلی اتیلنی تمیز آماده می کنیم.
  • به مقدار مورد نیاز آب ولرم را به ظرف آماده سازی محلول اضافه می کنیم.
  • بر اساس جدول راهنمایی که در ادامه به آن می پردازیم، مقدار کلر مورد نیاز را به آب داخل ظرف اضافه می کنیم.
  • سپس محلول را با یک همزن پلاستیکی یا چوبی به آرامی هم می زنیم. باید دقت شود محلول از لباس، پوست و چشم دور باشد. کلر هندی با سرعتی معادل ۵ تا ۱۰ دقیقه در آب حل می شود و بعد از حل شدن مقداری رسوب در ته ظرف ایجاد می شود. این رسوب ایجاد شده مربوط به وجود یون های کربنات در آب و تا حدی نیز ساختار خود پودر کلر می باشد.
  • در صورت استفاده از پمپ تزریق، بهتر است نازل مکش پمپ را کمی بالاتر از کف مخزن تنظیم کنیم. رسوب کف ظرف با استفاده از یک نازل در کف مخزن و در بازه های زمانی مشخص به راحتی قابل تخلیه است.

جدول راهنمای میزان غلظت محلول کلر نسبت به حجم محلول

غلظت محلول کلر  حجم محلول بر حسب لیتر
 ۱۰۰ ۵۰۰  ۱۰۰۰
درصد وزن پودر کلر مورد نیاز (KG)
۰.۱ ۰.۱۵ ۰.۸ ۱.۵
۱  ۱.۵ ۷.۷ ۱۵.۴
۲ ۳.۱  ۱۵.۴ ۳۰.۸
۳ ۴.۶ ۲۳.۱  ۴۶.۲
۴  ۶.۲ ۳۰.۸  ۶۱.۵
۵ ۷.۷ ۳۸.۵ ۷۶.۹

خرید و نحوه استفاده از پودر کلر هندی برای ضد عفونی آب استخر چگونه است ؟

از پودر کلر هندی هنگام راه اندازی استخر، ضد عفونی روزانه آب استخر، شوک کلر زنی و کنترل میزان PH آب استخر استفاده می شود. در ادامه به توضیح هر یک از این موارد می پردازیم.

چگونه از پودر کلر هندی در زمان راه اندازی استخر استفاده می شود؟

در صورت استفاده از پودر کلر برای اولین بار در ضد عفونی استخر، توصیه می شود به ازای هر ۱۰۰۰۰ لیتر آب استخر، ۶۰ گرم پودر کلر به آب اضافه شود. پس از ۳۰ دقیقه کلر به طور یکنواخت در آب استخر پخش می شود و می توان مقدار کلر آزاد باقیمانده را اندازه گیری کرد.

در صورت کمتر بودن میزان کلر آزاد از ۰.۶ ppm، دوباره به همان مقدار قبل کلر به آب اضافه کرده و مجددا مقدار کلر آزاد اندازه گیری می شود تا به میزان ۰.۶ تا ۱ ppm برسد. اگر طی عملیات، میزان کلر آزاد در آب استخر به بیش از ۲ ppm رسید، منتظر بمانید تا شرایط استخر ثابت بماند و میزان کلر آزاد در آب آن به کمتر از ۲ ppm برسد.

چگونه از پودر کلر هندی برای ضد عفونی روزانه آب استخر استفاده می شود؟ + قیمت فروش

برای ضد عفونی کردن روزانه ی آب استخر با پودر کلر، به ازای هر ۱۰۰۰۰ لیتر آب استخر، ۴۰ تا ۵۰ گرم کلر را به آب آن اضافه می کنند. سپس با اندازه گیری مقدار کلر آزاد باقیمانده، غلظت آن را به ۰.۶ تا ۱ ppm می رسانند.

به عنوان یک قاعده کلی می توان این گونه گفت : اگر ۱۲ گرم پودر کلر به ۱۰،۰۰۰ لیتر آب اضافه شود، تقریبا به میزان۱ ppm، کلر آزاد را افزایش می دهد. برای تاثیرگذاری و پخش شدن بهتر پودر کلر در آب استخر، بهتر است ابتدا پودر را در آب حل کرده و سپس آن را به آب استخر اضافه کنند. برای تهیه محلول نیز، به ازای هر ۱۵ گرم پودر کلر یک لیتر آب در نظر گرفته می شود.

چگونه از کلر هندی برای شوک کلرزنی استخر استفاده می شود؟ + قیمت فروش

هنگامی از شوک کلر زنی استفاده می شود که جلبک و خزه در دیواره و کف استخر رشد کرده باشد و باعث لیز شدن سطح آن شود. در این مرحله به ازای هر ۱۰۰۰۰ لیتر آب استخر، ۱۲۰ گرم پودر کلر را به صورت محلول در آورده و به آب استخر اضافه می کنند.

توصیه می شود قبل از ورود محلول به استخر، مقدار کلر آزاد باقیمانده اندازه گیری شود. این مقدار قبل از ورود به استخر باید کمتر از ۲ ppm باشد. زمان مناسب برای شوک کلرزنی با پودر کلر، شب هنگام و در شرایطی است که کسی از استخر استفاده نمی کند. در صورت لزوم باید این کار را تکرار کرد.

پرسش های رایج در مورد کلر هندی

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش کلر هندی را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی کلر هندی در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را در این مقاله می توانید مشاهده کنید.

چگونه از پودر کلر برای کنترل PH آب استخر استفاده می شود؟

 

قیمت خرید کلر هندی آکوافیت
قیمت خرید کلر هندی آکوافیت

چنانچه PH آب استخر در محدوده ۷.۲ تا ۷.۶ باشد، کلر هندی اثر بخشی بیش تری خواهد داشت. در صورت استفاده از پودر کلر در استخر، مقدار PH آب آن را باید به صورت روزانه اندازه گیری کرد. علاوه بر این، میزان قلیایی بودن آب نیز باید به صورت روزانه کنترل شود. بهتر است این میزان در محدوده ی ۵۰ تا۱۰۰ ppm باشد.

استفاده از پودر کلر هندی برای تنظیم و کنترل مقدار PH و قلیایی بودن آب استخر، موجب تمیزی و کیفیت بالای آب استخر می شود.

جدول پیشنهادی مقدار مصرف پودر کلر هندی برای استخر

حجم استخر ( لیتر ) کلرزنی در زمان راه اندازی ( گرم ) کلرزنی ( گرم ) شوک کلرزنی ( گرم )
۱،۰۰۰ ۶  ۴-۵ ۱۲
۵،۰۰۰ ۳۰ ۲۰-۲۵  ۶۰
۱۰،۰۰۰ ۶۰ ۴۰-۵۰  ۱۲۰
۱۵،۰۰۰ ۹۰ ۶۰-۷۵ ۱۸۰
۵۰،۰۰۰ ۳۰۰ ۲۰۰-۲۵۰ ۶۰۰
۱۰۰،۰۰۰ ۶۰۰ ۴۰۰-۵۰۰ ۱،۲۰۰

فروش کلر آکوافیت هندی

کلر آکوافیت هند یکی از انواع کلر موجود در بازار است و به راحتی به صورت آنلاین و حضوری قابل خریداری است. مراکز فروش کلر هندی را می توانید در اینترنت سرچ کنید. کلر هندی یکی از انواع کلر موجود در بازار است که کیفیت متوسطی دارد.

قیمت قرص کلر استخر

قرص کلر استخر چینی یکی از ضدعفونی کننده های استخر است که به دلیل سهولت مصرف کاربرد زیادی دارد. قرص کلر در انواع مختلف و با درصدهای مختلف در دسترس است و صاحبان استخر می توانند بر اساس نیاز خود هر یک را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. قرص کلر معمولا برای مدت ذو هفته آب استخر را ضدعفونی کرده و همه میکروارگانیسم ها و جلبک های موجود در آب را از بین می برد.

لیست قیمت کلر هندی استخر

کلر استخر در انواع مختلف خارجی و داخلی در بازار موجود است و با قیمت های مختلف عرضه می شود. به دلیل نوسانات دلار در بازار ایران برای دریافت لیست قیمت کلر هندی استخر می توانید با شرکت های فروشنده مواد شیمیایی تماس بگیرید.

فروش کلر مایع قیمت

کلر مایع نوعی کلر است که پایداری زیادی ندارد ولی برای ضدعفونی استخر و امکان مختلف مانند سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت کلر مایع نیز در بازار به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و در اندازه های مختلف در بازار موجود است. استفاده از کلر مایع برای استخرهای کوچک مقرون به صرفه است.

محل فروش کلر در تهران

مراکز فروش زیادی در سطح شهر تهران اقدام به فروش کلر می کنند بنابراین به راحتی می توانید جهت تامین کلر مورد نیاز خود به این مراکز مراجعه نمایید سرچ در اینترنت گزینه مناسبی برای پیدا کردن این مراکز است.

قیمت خرید دبه کلر

کلر به اشکال مختلفی تولید می شود و بر همین اساس در بسته بندی های مختلف دبه یا بشکه موجود است که حمل و نقل آن آسان است و در اندازه های مختلف ۱۸ و ۲۵ و ۳۰ و ۴۵ کیلویی بسته به یرند در دسترس است.

قیمت فروش کلر هندی ۷۰ درصد

کلر هندی ۷۰ درصد یکی از محصولات باکیفیت است که با pH پایین می تواند تا ۵۰٪ در هزینه های اصلاح pH صرفه جویی کند. این کلر همچنین حاوی نمک کمتری نسبت به بسیاری از ضدعفونی‌ کننده‌های جایگزین است و برای شرایط آب سخت و نرم مناسب است و همچنین دارای کلسیم اضافه شده برای جلوگیری از سختی است. کلر هندی به مخازن ذخیره فله یا محفظه ثانویه نیاز ندارد و ماندگاری آن حدود ۳۰ ماه در صورت نگهداری مناسب است.

قیمت خرید کلر هندی آکوافیت هند

کلر هندی آکوافیت هند به‌ عنوان یک گزینه استاندارد با ویژگی ضد رسوب اضافی در دسترس است. این رسوب در سیستم‌ های تغذیه‌ کننده به صورت اختصاصی معمولا به ‌صورت دستی از طریق یک مخزن انحلال مجهز به دستگاه اختلاط اضافه می ‌شود.

این کلر یکی از کارآمدترین ضدعفونی‌ کننده‌ها با طیف وسیع کاربرد برای آب آشامیدنی و استخرها است که با میکروارگانیسم‌ هایی که شامل باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ ها و گیاهان میکروسکوپی مانند جلبک‌ها هستند، به راحتی و به سرعت مقابله می کند. همچنین این قابلیت را دارد که از کلر اضافه شده به سیستم های آبی به خوبی محافظت کند.

فروش کلر هندی بشکه ۴۵ کیلویی

کلر هندی برای افزایش سریع غلظت کلر در آب برای رسیدن به سطح ایده آل استفاده می شود. همچنین برای حفظ غلظت کلر پایدار اغلب به شکل پودر در شوینده های لباسشویی و محصولات پاک کننده برای سفید کردن و ضد عفونی کردن و دراکسید کننده‌ها، باکتری‌ کش‌ها و کپک‌ کش‌ ها در کاربردهای تصفیه آب از جمله خوراک آب، فاضلاب، برج‌ های خنک‌ کننده و نیازهای کلی کلرزنی به کار برده می شود.

هنگام استفاده از این کلر هندی که در بشکه های ۴۵ کیلویی عرضه می شود بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که برای تضمین ایمنی و سلامت استفاده کنندگان استخر و آبگرم بهتر است pH استخر را در محدوده ۷.۲ تا ۷.۸ حفظ کنید.

 

خرید کلر هندی

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کلر هندی از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کلر هندی، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کلر هندی آکوافیت را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کلر هندی با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

‫۴۳ دیدگاه ها

  1. بازتاب: نشریه جهان شیمی، بانک اطلاعاتی آنلاین در حوزه مواد شیمیایی
  2. بعضی از فروشنده ها می گن که پودر کلر هندی آکوافیت از پودر کلر ایرانی کیفیت بهتری داره و بعضی بالعکسش می گن
    من کامنتای سایت رو که خوندم متوجه شدم که خیلی کارشناسانه و بی طرفانه جواب می دید.
    خواهش می کنم یک بار برای همیشه مشخص کنید، که پودر کلر هندی آکوافیت بهتره یا پودر کلر ایرانی؟
    باز هم بابت زحماتی که می کشید از شما ممنونم

  3. احتراما می خواستم سوال کنم
    مزیت قرص کلر هندی نسبت به سایر قرص های کلر در بازار چیه؟ همچنین کدوم برند قرص کلر هندی را برای خرید مطمئن پیشنهاد می کنید؟
    سپاس فراوان از وقتی که برای پاسخ به این کامنت می گذارید

  4. ما یک استخر خصوصی منطقه شمال شهر تهران با مشتری های سختگیر و وسواسی هستیم

    اینکه دولت می گه با آزادسازی قیمت ها، قیمت بقیه اقلام گرون نمیشه، آیا شامل مواد شیمیایی هم میشه؟
    من نگران افزایش قیمت کلر هندی هستم، اگر این افزایش بیش از حد انتظار باشه
    آیا جایگزینی کلر هندی با کلر پارس اون نتیجه مطلوب رو داره؟
    یا چاره ای جز استفاده از کلر هندی نیست؟

  5. قیمت قرص کلر توسط فروشندگان مختلف خیلی نوسان و تفاوت داره
    اما راستش من هیچ سایتی رو پیدا نکردم، که تفاوت قرص کلر ایرانی، هندی و ژاپنی رو توضیح بده و به من خریدار قرص کلر کمک بکنه
    لطفاً اگر می تونید در این زمینه راهنمایی کنید

  6. من در یکی از سایت های تولیدکننده کلر خوندم که کار با کلر و مشتقات اون حتما نیاز به آموزش و دقت داره
    امکانش هست در مورد مضرات پودر کلر توضیح بدید و
    اینکه برای پیشگیری از هرگونه خطرات جانبی چه نکات ایمنی رو هنگام کار کلر پودری یا کلر مایع باید رعایت کنیم ؟

  7. خسته نباشید به سایت وزین جهان شیمی

    سوالم در مورد واردات قرص کلر هندی اینه که آیا فقط یک شرکت وارد کننده قرص کلر هندی است؟

    و اگر شما لیست واردکنندگان کلر هندی رو دارید ، معرفی می کنید؛ تا بی واسطه از واردکننده خرید کنیم

  8. درودها
    من در شهرستان دماوند پخش قرص کلر و مواد شیمیایی را انجام می دهم
    با توجه به ارتباطاتی که پیدا کردم می توانم نمایندگی برندهای معتبر قرص کلر ، پودر کلر و سایر اقلام کلر را به عهده بگیرم
    لطفا برای برقراری ارتباط با وارد کنندگان معتبر کلر هندی اکوافیت بنده را راهنمایی کنید

    1. سلام
      قرص کلر در تمام دنیا ۹۰% هست
      قرص کلر که در ایران بنام قرص کلر ایرانی و هندی و ژاپنی ارائه مبشود قلابی هستند و پودر کلر یا هیپوکلریت کلسیم هستند که پرس شده و قدرت تصفبه کم و کدر کننده آب و … هستند در خرید دقت کنید قرص کلر آب استخر را کدر کرد قلابی است به فروشنده عودت دهید

  9. سایت جهان شیمی، سایت خوب و پرباری هست
    شما
    برای خرید و فروش کلر آکوافیت در کشورهای همسایه مثل کردستان عراق مشاوره هم میدین؟

    من ارتباطات خوبی با تجار شهر اربیل دارم، ولی شناختی از بازار بین‌المللی مواد شیمیایی ندارم
    حتی حاضر هر مبلغی که بفرمایید، هزینه مشاوره رو هم بپردازم

  10. مطلب تون در مورد قرص کلر اکوافیت خیلی مفید و کاربردی بود. ممنون

    لطفا راجع به سایر شرکت ها و کارخانه های هندی تولید کننده قرص کلر مطلب و مقاله با همین کیفیت بذارید

    بعضی سایتها فقط قیمت و اسم مواد شیمیایی رو گذاشتن ولی سایت جهان شیمی با جزییات و توضیحاتش به خواننده کمک می کنه
    اون چیزی رو که می خواد و براش مفیده انتخاب کنه

  11. سلام
    من تو مقاله خوندم که از قرص کلر هندی تو قالیشویی ها استفاده میشه
    می خوام بدونم تو شستشوی خانگی فرش هم میشه از این قرص کلر هندی استفاده کرد؟
    اگه آره
    میزان مجاز و قابل قبول برای شستن یه فرش۱۲ متری چقدره؟

    ممنون که جواب میدید

  12. تو رو خدا از شما خواهش می کنم ؛ یکبار برای همیشه و به زبان ساده ،

    برای ما خریداران کلر در شهرستان ، تفاوت کلر ایرانی و هندی رو توضیح بدید

    خصوصا اینکه این روزها کلر تقلبی حتی از طریق سایت های قانونی معتبر تو بازار زیاد شده

  13. سلام
    ممنون از مطالب خوب و مفیدتون
    برخی ادعا می کنند که غالب کلر هندی موجود در بازار تقلبی هست ، این مطلب چقدر صحت داره؟
    برای از خرید کلر هندی اصل ؛ اگر اطلاعاتی از وارد کننده کلر هندی یا نمایندگان معتبر فروش کلر هندی در اختیار دارید لطف تو قسمتی از سایت تون قرار بدید

    من شخصا به سایت جهان شیمی بیش از هر اتحادیه و صنفی اعتماد دارم.

  14. یه پیشنهاد خیلی خوب برای شما دارم ؛
    من فکر می کنم اگر یه فروشگاه آنلاین ساده ولی قوی داشته باشید که بتونید از فروشندگان مختلف به واسطه شما مواد شیمیایی خریداری کنیم خیلی می تونه هم برای خریدارا و هم برا فروشنده ها مفید باشه
    اینجوری یک خریدار می تونه مثلا برای آگاهی از قیمت پودر کلر ژاپنی چنتا فروشنده رو با هم مقایسه کنه و خودش انتخاب کنه

    نظرتون چیه؟

  15. در مورد فروش کلر ژاپنی ؛ لطفا بگید که آیا کلر ژاپنی نای کلن و استارکلن بشکه ۴۵ کیلویی با خلوص ۷۰% موجود دارید؟

    من تو خرید کلر یه کم عجله دارم ،
    همچنین به عنوان مشاوره خرید بگید به لحاظ کیفی و درصد خلوص کلر ژاپنی مرغوب تره یا کلر هندی؟

  16. چطور می تونم نمایندگی فروش کلر پارس رو در شهر بیرجند اخذ کنم؟
    ای کاش از طرف شما شرایطی بود که می تونستم با تولیدکننده ارتباز برقرار کنم؛
    راستی یه سوال دیگه هم دارم و اون اینکه

    بجز کلر پارس، تولیدکننده معتبر دیگه ای هم در ایران داریم که بشه بااطمینان از محصولات کلرش استفاده کرد؟

  17. سلام

    با توجه به اینکه قیمت همه چیز و مواد شیمیایی در حال افزایش هست، آیا نگه داری و انبارکردن کلر در یک سال و استفاده کم کم به مرور کلر از کیفیت و کارایی اون کم نمی کنه؟
    برای نگه داری درازمدت بهتره قرص کلر رو بخریم یا پودر کلر؟

    لطفا فروشنده ای که کیفیت و قیمت بشکه کلر رو تضمینی ارایه بده معرفی کنید

  18. کلر هندی ۷۰ درصد موجود دارید؟

    فروشندگانی که حاضر هستند برای فروش عمده کلر هندی به شرکت ما تخفیف مناسبی را درنظر بگیرند، لطف کنند
    از طریق شماره واتساپ زیر و ارتباط با دفتر فروش تهران لیست قیمت خود را ارسال نمایید

    درنظر داشته باشید که علاوه بر تخفیف مورد انتظار کیفیت محصول نیز برای مجموعه ما اهمیت بسیار بالایی دارد

  19. سوالی دارم که پاسخش برای شما سخت نیست ولی برای من حیاتیه

    سمت نیاوران و اندرزگو مرکز یا فروشگاهی برای خرید و فروش کلر ژاپنی و انواع دیگه کلر خارجی وجود داره؟

    حقیقتا در حال امکان سنجی یک طرح تجاری هستیم و اطلاعات شما می تونه برای ما بسیار راه گشا باشه

  20. با توجه به افزایش قیمت کلر هندی آکوافیت و همچنین افزایش وبا در کشور آیا استفاده از کار هندی برای ضدعفونی کردن سبزیجات و میوه ها انتخاب مناسبی هست؟

    به طور کلی برای ضدعفونی کردن سبزیجات چه کلری را پیشنهاد می کنید؟

  21. قیمت کلر ژاپنی در ماه های اخیر افزایش خیلی زیادی داشته است ؛
    با توجه به این شرایط ، به نظر شما کیفیت کلر ایرانی پارس در حد کلر ژاپنی هست؟

    چون اگر اینطور باشه ؛ به صرفه تر هست که برای استخر شخصی کلر ایرانی را جایگزین کلر خارجی مثل کلر هندی و ژاپنی کنم

  22. درود و سلام

    بهترین فروشنده کلر در تهران کجاست؛ البته هم تهران، هم شمیرانات؟

    جسارتا خواهش می کنم ، اعتمادی که خریداران کلر به سایت و مجموعه شما بدست آورده اند را بیهوده خرج نکنید و در معرفی بهترین فروشنده کلر حتما حساسیت و دقت بالایی داشته باشید. البته من شخصا به شما اعتماد نداشتم؛ هرگز در سایت شما کامنت نمی گذاشتم و از شما در این مورد نمی پرسیدم

  23. تقریبا پیدا کردن فروشنده کلر هندی کار چندان سختی نیست ، به استثنای فروشندگان معتبر که تشخیص و شناخت آنها کار هر کسی نیست ؛
    ولی من به نمایندگی از کارخانه و شرکت تولیدی در پی شرکت های واردکننده کلر هندی هستم

    شما اطلاعاتی از لیست این شرکت ها دارید؟
    در این صورت برای ما ایمیل کنید
    شرکت برای پرداخت هزینه در این مورد مشکلی ندارد

  24. سلام

    آیا دلیل خاصی وجود دارد، که برخی از فروشندگان مواد شیمیایی از ارایه لیست قیمت کلر هندی و برخی دیگر از انواع کلر به صورت پیش فاکتور امتناع می کنند؟

    و قیمت کلر هندی یا حتی سایر مواد شیمیایی دیگر را تنها به صورت شفاهی بیان می کنند.
    آیا ارایه پیش فاکتور برای فروشندگان می تواند تعهدات قانونی یا مشکلاتی دیگر ایجاد کند؟

    چون شما فروشنده نیستید ، فکر می کنم که بتوانید با صداقت این مسئله را شفاف کنید

  25. خیلی از کاربران و خریداران همانطور که در کامنت ها مشخص هست، دنبال لیست قیمت کلر استخر هستند. با این حجم تقاضا چرا قیمت کلر استخر رو به عنوان یک بخش ثابت در را داخل مقاله قرار نمی دید، که هر چند وقت یکبار آپدیت بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا