Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آبمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید قرص کلر استخر | کاربرد قرص کلر چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد قرص کلر در مصارف خانگی و صنعتی است. همچنین اگر قصد خرید قرص کلر را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش قرص کلر در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان قرص کلر در نیز انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت قرص کلر هستند. با کیفیت ترین و معروفترین برند قرص کلر آمریکایی است و از برند های معروف میتوان به قرص کلر آکواپول آمریکا اشاره کرد .لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش قرص کلر و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش قرص کلر در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش قرص کلر و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان قرص کلر ساده و کات کبود در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده قرص کلر ساده و آنریم دار در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید قرص کلر در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش قرص کلر را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

قرص کلر حاوی ترکیبات شیمیایی است که برای ضد عفونی آب استخر و جلوگیری از رشد جلبک ها و دیگر میکروارگانیسم ها در آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. قرص کلر در واقع به جز کلر از مواد شیمیایی دیگری نیز تشکیل شده است و با درصد ۹۰ در بازار موجود است.

آب استخر برای پاکیزه نگهداشته شدن نیازمند رسیدگی های خاصی است زیرا در این حجم آب بسیاری از جلبک ها، ویروس ها، پروتوزو ها و باکتری ها رشد می کنند و ممکن است سلامت افراد را به خطر بیاندازند. از آنجاییکه آب استخر با پوست افراد تماس مستقیم دارد نمی توان هر ماده شیمیایی را برای ضد عفونی آن مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل کلر به صورت قرص و پودر به اشکال خاص در ترکیب با مواد شیمیایی دیگر تولید و عرضه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

روش استفاده از قرص کلر + قیمت خرید و فروش

کلر یکی از پرکاربردترین مواد شیمیایی برای ضدعفونی آب است و به طور گسترده برای ضدعفونی استخرهای شنا مورد استفاده قرار می گیرد. قرص کلر آنزیم دار به دلیل داشتن سولفات مس از تولید جلبک و سبز شدن استخر و لیز شدن کف استخر جلوگیری کرده و باکتریهای بیماریزا و سایر میکروارگانیسم ها را از بین می برد.

 

 

استفاده از این قرص ها ماندگاری آب را افزایش داده و نیاز به تعویض آب استخر را کاهش می دهد. این قرص ها برای استفاده در استخرهای خصوصی و عمومی کارایی خوبی ارائه می دهند.

قیمت فروش و خرید قرص کلر استخر | کاربرد قرص کلر چیست؟
قیمت فروش و خرید قرص کلر استخر | کاربرد قرص کلر چیست؟

به دلیل آن که انداختن مستقیم قرص در آب استخر ممکن است با توزیع نامناسب کارایی خوبی به همراه نداشته باشد، برای ضد عفونی آب قرص ۲۰۰ گرمی کلر را با استفاده از شناورها یا فیدرهای اتوماتیک به آب اضافه می کنند. در قسمت «روش های پخش قرص کلر در آب» انواع روش ها استفاده از قرص کلر برای ضدعفونی آب استخر به طور کامل توضیح داده شده است.

فروش انواع قرص کلر

در حال حاضر انواع قرص کلر به دو شکل آنزیم دار و ساده با خلوص ۹۰ درصد بصورت قرص های ۲۰ و ۲۰۰ گرمی برای ضد عفونی کردن آب استخرها و جکوزی و آبنماها با حلالیت ۱۰۰ % در آب و بدون ته نشینی در بازار وجود دارد.

از تابستان ۱۴۰۰ نوع فیک یا قلابی قرص کلر هم وارد بازار شد که پودر کلر ایرانی توسط دستگاه پرس شده و بعنوان قرص کلر در بشکه های اسقاطی کلر یا بشکه های کارتنی اسقاطی مواد دیگر بسته بندی و تحت عنوان قرص کلر چینی و هندی و ترکیه ای و … به بازار عرضه شده است که مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان بوجود آورده است که در زیر مختصر بعضی از مشکلات نام برده شده است :

  • حل شدن سریع ۱-۲ روزه در شناور و ۱-۲ ساعنه در دستگاه تصفیه استخر
  • کدر شدن آب استخر و سفید شدن و ابری شدن آب و نیاز به تعویض آب
  • ته نشینی لرد حل نشده قرص کلر در استخر
  • عدم میکروب کشی مناسب آب بعلت درصد کم کلر
  • از بین رفتن کلر در مواجه با نور آقتاب

فروشگاه اینترنتی که با مشتری فروشنده مستقیم در گیر نیستند و جوابگویی تلفنی هم فروشنده در سیستم ندارد یکی از مرکز اصلی فروش این نوع قرص های تقلبی هستند که فروشنده هیچ نوع مسئولیت و جوابگویی هم ندارد .

هر یک عدد قرص را می توان برای تصفیه ۱۰ هزار لیتر آب در یک هفته استفاده کرد. از مزایای این قرص اصل این است که به آرامی در آب پخش شده و دیگر نیاز به استفاده مکرر از پودر کلر به صورت روزانه نیست که برای استخرهای ویلاها خیلی خیلی مناسب است.

قیمت فروش و خرید قرص کلر استخر
قیمت فروش و خرید قرص کلر استخر

این قرص ها برای ضدعفونی استخرهایی که فقط آخر هفته استفاده می شوند یا در طول هفته امکان ضدعفونی کردن استخر با پودر کلر را ندارند، بسیار ایده آل است تابش نور خورشید پودر کلر استفاده شده در استخر را بی اثر نخواهد کرد . قاتل کلر در استخر روباز نور خورشید است که کلرهای ۹۰% بر خلاف کلرهای ۶۵ و ۷۰ درصد مقاومت خوبی در برابر نور خورشید دارند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با قرص کلر

احتیاط هنگام مصرف و خرید قرص کلر

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان انواع قرص های ضد عفونی کننده را با سایر مواد شیمیایی مانند پاک کننده های خانگی مخلوط نکنید. استفاده از این ترکیبات در استخرهای پرورش ماهی به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا اثرات جانبی زیادی غیر از مرگ نیز برای آنها به دنبال خواهد داشت.

از آنجاییکه گاز حاصل از حل کردن قرص های کلر کات کبود دار در آب بسیار خطرناک است حتما موقع باز کردن بسته بندی کلر و حل نمودن آن در آب از ماسک استفاده کنید و در محیط باز این کار را انجام دهید تا گازهای حاصل از طریق حلق و بینی استشمام نشود.

پودر و انواع قرص را در مکان خشک و خنک و دور از نور آفتاب و به دور از مواد قابل احتراق نگهداری کنید. قرص ها و حتی بسته بندی های آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

خرید و فروش قرص کلر آمریکایی آکواپول آنزیم دار و بدون آنزیم
خرید و فروش قرص کلر آمریکایی آکواپول آنزیم دار و بدون آنزیم

قیمت خرید و  کاربرد قرص کلر استخر

داشتن استخر در محوطه ویلا نیاز به سرمایه گذاری زیادی ندارد ولی برای حفظ پاکیزگی آب باید تمهیداتی را در نظر بگیرید. مهمترین عامل برای حفظ  پاکیزگی آب استخر افزودن کلر به آب است. کلر انواع مختلفی دارد اما موثرترین و راحت ترین نوع آن قرص های کلر هستند. در ادامه به بررسی کاربرد قرص کلر در تصفیه آب استخرها می پردازیم.

کلربه عنوان ضد عفونی کننده برای حفظ ایمنی آب استخر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. ضدعفونی کننده های حاوی کلر با از بین بردن عوامل بیماری زا در آب مانع بیماری هایی مانند اسهال، عفونت گوش شناگران و بثورات پوستی از جمله سندرم پای ورزشکار می شوند و به ایمن نگه داشتن آب کمک می کنند.

استفاده از قرص های کلر آسان است و در مقایسه با کلر پودری یا مایع با سرعت بسیار پایدار و یکنواخت در آب استخر پخش می شوند. در طول تجزیه قرص کلر در آب دو ترکیب اسید هیپوکلروس و یون های هیپوکلریت در آب تولید می شود.

کاربرد قرص کلر چیست؟
کاربرد قرص کلر چیست؟

هر دو ترکیب با اکسید کردن آلاینده های موجود در استخر، آب را به طور فعال ضدعفونی می کنند. در حالی که یون های هیپوکلریت آهسته تر آزاد می شوند ولی اسید هیپوکلروس به محض تماس با آب شروع به کار می کند. این دو ترکیب میکروب ها را از بین برده و آب را جهت شنا تصفیه و ایمن سازی می کنند.

قرص های کلر یک راه مطمئن موثر و مقرون به صرفه برای ضدعفونی کردن استخر است. آنها طوری طراحی شده اند که به تدریج حل شده و کلر را در آب آزاد می کنند و کوچک و کوچکتر می شوند.

آنها به دلیل سهولت استفاده در بین دارندگان استخر بسیار محبوب هستند. برخلاف گرانولی یا مایع ، هیچ اندازه گیری دقیقی در مورد قرص ها وجود ندارد. بنابراین باید مقدار مناسب قرص را با توجه به اندازه استخر خود مورد استفاده قرار دهید.

میزان مصرف قرص کلر + قیمت فروش

همانطور که شرح داده شد قرص های کلر در انواع آنزیم دار و ساده ۹۰ درصد ۲۰ و ۲۰۰ گرمی در بازار موجود هستند. میزان مصرف قرص کلر در استخر شنا به حجم آب، اندازه استخر، نوع قرص و همچنین میزان استفاده از آن بستگی دارد. قرص های کلر ۹۰% انتخاب مناسبی برای استخرهای روباز است.

به عنوان مثال قرص ۲۰۰ گرمی ۹۰% کلر را می توانید جهت ضدعفونی ۱۰۰۰۰ لیتر آب برای یک هفته استفاده کنید. اگر با این مقدار کلر به نتیجه مطلوب نرسیدید، می توانید مجددا ۱۰۰ گرم قرص کلر را به ازای هر ۱۰ هزار لیتر آب اضافه کنید. فرمول کلی پذیرفته شده برای استفاده از قرص کلر، ۱ عدد قرص ۲۰۰ گرمی برای هر ۱۰ هزار لیتر آب استخر به مدت یک هفته است.

پس از کلر زنی باید مقدار کلر آب و سطح PH را بررسی نمایید. در بهترین حالت سطح کلر آب بین ppm 1.5 تا ۲ و PH باید در بین ۷.۲ تا ۷.۶ باشد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های قرص کلر

نام ماده کلر (Chlorine)
نماد عنصر Cl
عدد اتمی ۱۷
نقطه جوش ℃۳۴ –
فاز در STP گاز
نقطه ذوب ۱۷۱.۶ K ​(-۱۰۱.۵ °C, ​-۱۵۰.۷ °F)
نقطه جوش ۲۳۹.۱۱ K ​(-۳۴.۰۴ °C, ​-۲۹.۲۷ °F)
چگالی (در STP) ۳.۲ g/L

روش های پخش قرص کلر در آب

کلر یکی از مهمترین ترکیبات ضدعفونی کننده آب است که روش های مختلفی برای استفاده از آن وجود دارد. استفاده از کلرزن های خطی (inline) یکی از روش های پخش کلر در آب است. با این روش مقدار ثابتی کلر در آب حل می شود و می توان آن را بر حسب میزان بار آلودگی و دفعات استفاده از استخر مشخص کرد.

استفاده از کلرزن های گازی روش دیگری است که امروزه کمتر متداول است و درصد بالایی کلر را وارد آب استخر می کند. این روش فقط شب ها که هیچ شناگری در استخر نیست مورد استفاده قرار می گیرد.

روش های رایج پخش قرص کلر

در این بخش سه روش رایج پخش قرص کلر در آب استخر را معرفی می کنیم.

پخش قرص کلر با کلر زن شناور

کلرزن شناور، ظرفی سبد مانند و دارای شیارهایی در اطراف است که در سطح آب استحر شناور شده و به جهات مختلف حرکت می کند. برای پخش قرص کلر و ضدعفونی آب تنها کافی است قرص های کلر را در داخل شناور قرار داده و آن ها بر روی آب رها کنید. کلر زن شناور با حرکت در سطح آب، به آرامی کلر را در آب حل می کند. این روش بسیار ارزان، ساده است اما ممکن است شناور در گوشه ها و یا پشت پله ها و نردبان گیر افتاده و نتواند به طور کامل استخر را کلرزنی نماید.

فروش قرص کلر استخر کلر زن شناور
فروش قرص کلر استخر کلر زن شناور

پخش قرص کلر با اسکیمر

با قرار دادن قرص کلر در داخل اسکیمر،جریان آب پرفشار موجود در سیستم فیلتر و گردش آب استخر، کلر را در خود حل کرده و در ادامه وارد آب استخر می کند. فراموش نکنید که در زمان خاموش بودن پمپ، قرص های کلر را از اسکیمر خارج کنید تا به سیستم گردش آب آسیبی وارد نشود.

خرید قرص کلر استخر اسکیمر
خرید قرص کلر استخر اسکیمر

کاربر قرص کلر با دستگاه کلرزن اتوماتیک

روش سوم استفاده از دستگاه کلرزن اتوماتیک یا کلریناتور است که به راحتی پارامترهای کیفی آب را اندازه گیری کرده و با دریافت فرمان شروع یا توقف کار تزریق کلر را با اندازه مشخص انجام می دهند. استفاده از سیستم های اتوماتیک برای استخرهای خصوصی و عمومی بسیار راحت و مناسب است زیرا احتمال خطای انسانی را به حداقل رسانده و سلامت و کیفیت آب استخر را تضمین می کند. استفاده از دستگاه کلر زن اتوماتیک راه کاری بسیار کارآمد و البته گران قیمت برای ضد عفونی آب است.

پرسش های رایج در مورد قرص کلر

خرید قرص کلر در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان قرص کلر متصل می ‌کند. برای خرید قرص کلر تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

خرید قرص کلر آمریکایی

قرص کلر آمریکایی یک ترکیبی اختصاصی از کلر است که میزان مواد شیمیایی استخر را برای شفاف نگه داشتن آب استخر کاهش می‌دهد. معروفترین برند قرص کلر آمریکایی , آکواپول آمریکا میباشد که در کارخانه آکواپول آمریکا در کشور چین تولید میشود و دو نوع قرص کلر آمریکایی آنزیم دار و بدون آنزیم دارد .

AQUAPOOL
AQUAPOOL

نماینده انحصاری واردات این شرکت آمریکایی شرکت جهان امید مهر آتنا در ایران است . این قرص چیزی بیش از یک ضدعفونی ‌کننده برای شما خواهد بود. حاوی یک شفاف کننده، یک ضد لکه و جلبک و یک ماده جرم گیر است که به شما کمک می کند تا استخر خود را در شرایط عالی نگه دارید.همچنبن به آرامی حل می شوند و عمر طولانی تری دارند. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، بلکه محافظت ثابت و قابل اعتمادی را در برابر رشد باکتری ها و جلبک ها فراهم می کند. بعلاوه، قرص های‌ کلر آمریکایی قوی ‌تر و با بوی کمتری هستند و همچنین حاوی یک مهارکننده UV هستند که در برابر اشعه ‌های مضر UV مقاومت می ‌کنند تا سطوح کلر ثابت و مطلوب را حتی در گرم ترین روزها حفظ کنند.

فروش قرص کلر چینی

قرص کلر چینی به گونه ای طراحی شده است که به آرامی در یک دوره ۳-۵ ، بسته به آبی که روی آنها جریان دارد، روزه حل می شود. از آنجایی که این قرص نسبتاً آهسته کلر را آزاد می کند، ممکن است لازم باشد قبل از اولین استفاده، مقدار دوز را افزایش داده  تا سطح کلر سریعتر تعیین شود. استفاده از قرص‌ کلر چینی آسان است و کلر را با سرعت بسیار پایدارتر و ثابت ‌تری در مقایسه با پودر کلر در آب استخر پخش می ‌کند. علاوه بر عملکرد علیه میکروب ‌ها، به دلیل واکنش‌ پذیری بالا، پتانسیل غیرفعال کردن آنزیم‌ها را نیز دارد اما آنزیم های سیتوپلاسمی را تحت تاثیر قرار نمی دهد و از این رو آب حتی برای مصرف بی خطر است.

قیمت قرص کلرایرانی (تقلبی)

این قرص کلر در واقع از پودر کلر با کیفیت پایین تهیه می شود و توسط افراد سودجو با قیمت پایین تر به فروش می رسد اغلب صاحبان استخر به دلیل اینکه این قرص قیمت پایین تری دارد از آن در استخرها استفاده می کنند. قرص کلرتقلبی هنگام استفاده در آب استخر مانند یک خمیر نرم می شود و به سرعت نیز در آب ناپدید می شود در حالیکه قرص های استخر در حالت عادی چندین روز زمان نیاز دارند که کاملا در آب استخر حل شوند. این قرص ها نه تنها عملکرد خاصی ندارند بلکه باعث ایجاد مشکلات پوستی می شوند. برای تهیه قرص استخر غیرتقلبی بهتر است این قرص ها را از مراکز معتبر خریداری کنید.

قیمت فروش قرص کلر کات کبود دار

قرص کلر کات کبود دار یک قرص کلر چند منظوره استخر با قابلیت ضدعفونی مداوم برای از بین بردن باکتری ها و رفع کدورت و تیرگی  آب استخر، تخریب جلبک ها، لخته سازی، سختی و تثبیت کلر است. قرص کلر کات کبود دار یک قرص با عملکرد دوگانه است که با جلبک ها مبارزه می کند و آب را تمیز می کند.

می توان از آن با یک مولد نمک، به عنوان یک جلبک کش پایه در شروع فصل و به عنوان درمان شوک در صورت سبز شدن استخر استفاده کرد. همچنین با سوپرکلره سازگار است و کف تولید نمی کند. این قرص با انحلال آهسته و ماندگاری برای کلرزنی مداوم با مزیت افزوده جلبک کشی و شفاف کننده های داخلی برای نگهداری آسان طراحی شده است و یک محصول ایده آل برای استفاده در دوره های تعمیر و نگهداری تعطیلات یا زمستان است.

قیمت قرص کلر

قیمت خرید و فروش قرص کلر تابعی از قیمت کشور تولید کننده و قیمت روز ارز دارد و در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد قرص های کلر نیز شرایط به همین صورت است. برای مثال قیمت قرص کلر ۲۰۰ گرمی که به صورت پنج عددی و در یک محفظه پلاستیکی درب دار نگهداری می شود، متفاوت با محصولاتی است که در حجم بالا توزیع و پخش می شوند. تهیه از شرکت های وارد کننده اصلی نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت قرص کلر است.

فروش ‌قرص کلر

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش قرص کلر از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان قرص کلر در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از  اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

نکته مهم در خرید قرص کلر

اگر به دنبال خرید قرص کلر هستید بسیار مهم است که حتما محصول مورد نظر خود را از فروشندگان معتبر تهیه نمایید. هم اکنون قرص کلر ۹۰% (معمولا چینی) در بازار موجود است. اما متاسفانه برخی از افراد سودجو  کلر ۶۵% به عنوان قرص های کلر پرس شده ۹۰% به فروش می رسانند. البته کیفیت قرص های تقلبی در زمان استفاده در استخر به طور کامل قابل مشاهده است.


کلام پایانی

اگرچه استفاده از کلر راهکار بسیار مناسبی برای از ضدعفونی آب استخر و از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها است اما بسیار مهم است که هرگز کلر را با دیگر مواد شیمیایی و پاک کننده‌های دیگر مخلوط نکنید. ترکیب مواد شیمیایی با یکدیگر می تواند باعث ایجاد واکنش‌های شیمیایی خطرناک شود. همچنین فراموش نکنید که سطح بالای کلر می‌تواند باعث پوست را تحریک کند، پس در هنگام کار با کلر حتما وسایل حفاظت کننده چشم و بینی استفاده کنید.

  • خرید از شرکت ها و فروشگاه های معتبر و ثبت تلفن فروشنده برای تهیه در دفعات بعد
  • بسیار مهم است که  ظرف حاوی کلر در شرایط صحیح نگهداری شود.
  • کلر می‌ تواند بوی شدیدی در فضا ایجاد کند، به همین دلیل در فضای بسته از کلر استفاده نکنید.

خرید قرص کلر

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید قرص کلر از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید قرص کلر، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کلر قرصی را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید قرص کلر با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

‫۸۲ دیدگاه ها

    1. سلام
      قرص کلر بعلت قوی بودن و درصد خلوص بالا ۹۰% برای آب آشامیدنی مناسب نیست ولی قرص کلر بهترین گزینه برای تصفیه آب استخرهای شنا بخصوص ویلاها و نیز تانکرهای آب که برای شستشو استفاده میشوند هست.

    1. سلام
      قرص کلر به راحتی در شناور قرص کلر یا دستگاه کلر زن خطی استخر قابل استفاده است و در شناور طی ۲ هفته به مرور حل میشود در سیستم کلر زن خطی ۳تا ۷ روزه حل میشود . این حل شدن آهسته قرص را گزینه خیلی خوبی برای استخرهای شنا ویلاها و منازل مسکونی کرده است.

    1. سلام
      بهترین قرص کلر استخر قرصی هست که در مدت ۲ هفته به مرور زمان در اّب استخر حل شود و در انتها هیچ باقی مانده ای نداشته باشد و کامل در آب حل شود و قرص های دانه آبی دار یا کات کبود دار بهترین نوع هستند ولی بخاطر تقلب زیاد سعی کنید از جای معتبر تهیه کنید
      قرص کلر بر خلاف پودر کلر ۹۰% باید باشند و معمولا” در ایران قرص های کلر چینی خوب هستند قرص کلر تحت عنوان ایرانی هم نداریم چون ایران توانایی تولید کلر ۶۵% به بالاتر را ندارد.

    1. سلام قرص کلر اصل در شناور ۲ هفته طول میکشد تا حل شود و در انتها هیچ باقی مانده ای نخواهد داشت
      در داخل سبد اسکیمر یا دستگاه تصفیه آب اتوماتیک ۳-۴ روز طول میکشد حل کامل شود

  1. دوستان دقت کنید که برای خرید قرص کلر از فروشنده معتبر خرید کنید. من متاسفانه یکبار قرص کلر تقلبی خریدم که نمی دونم آهک بود یا شایدم داروی نظافتی و… . بعد از یک روز قرص کاملا وا رفت و تمام آب استخر رو به لجن کشیده شد. بعدش روی آب هم ذرات سفید سفید به وجود اومده که اصلا معلوم نبود چی هستن.

    1. بله این نکته خیلی مهم هست
      من یک هفته بعد از اینکه قرص نامرغوب استفاده کردم، درب کلر زن رو که باز کردم مثل این بود که پودر گچ و چسب داخلش پر کرده باشی. قرص کلر خمیری شده بود و تو آب به خوبی حل نشده بود.
      قرص کلر اگر کیفیت خوبی نداشته باشه یا فاسد و بی کیفیت باشه باعث میشه که تمام سیستم کلرزن خطی جرم بگیره. اینجوری ممکنه هم کلر زن خطی از بین بره و هم مبدل گرمایی بعد از کلر زن جرم بگیره.

    2. آیا تفاوت قیمت قرص کلر که تو بعضی از سایتها خیلی از ارزونتر از سایتهای دیگه هست، فقط به خاطر تفاوت درصد خلوص قرص کلر هست؟ یا اینکه عوامل دیگه موثر هست!؟ آخه تو چند ماه اخیر قیمت قرص کلر بین فروشندگان خیلی متفاوت شده

  2. سلام
    من قرص کلر از یک سایت آنلاین خریدم ولی بعد از استفاده ذرات زرد رنگی در کف استخر ته نشین شده. پرس و جو کردم بهم گفتم احتمالا قرص ها فاسد بودن. به نظر شما ممکنه قرص های کلری که خریدم تقلبی بوده باشن؟

    1. سلام بله قرص کلر خریداری شده شما تقلبی بود
      قرص کلر اصل تا آخرین گرم حل میشود خیلی از جاها پودر کلر ایرانی را پری میکنند به جای قرص کلر به مشتری میفروشند که سبب کدر و خراب شدن آب استخر مبشود

  3. سلام
    شما میزان مصرف قرص کلر در استخر رو تو مقاله گفتین

    اما ما که نمی تونیم میزان کلر استفاده شده تو استخرهای عمومی رو اندازه گیزی کنیم
    قبل کرونا وقتی تو استخرای مختلف می رفتم خیلی وقتا چشمم می سوخت؛ راهی وجود داره که بشه این مسئله رو متوجه شد

    1. سلام
      قرص کلر ایرانی یا قرص کلر نیروکلر اصفهان نداریم از ابتدای سال ۱۴۰۰ بخاطر گرانی تقلب در قرص کلر بوجود آمد که کلر ایرانی کیلویی ۲۰ هزار تومان را بهمراه سولفات مس بصورت قرص پرس میکنند و بعنوان قرص کلر ایرانی یا ترکیه ای یا ژاپنی و … بفروش میرسانند که مشکلاتی مثل عدم کارایی لازم و خراب شدن و کدری آب را در بر دارد قرص کلر ماده تری کلرو ایزو سیانات هست که ۹۰ درصد کلر آزاد میکند و تا گرم آخر حل میشود ولی قرص کلر فیک و قلابی هیپوکلریت کلسیم هست که نهایت ۶۵ درصد کلر آزاد میکند و در آب کامل حل نمیشود و آب استخر را شفاف شفاف نمیکند یکی از مراکز فروش این نوع قرص ها و اصولا” کلرهای قلابی سایت دیجی کالا هست که بعلت حجم فعالیت نظارت خاصی روی کالا ندارند و از کامنتهای زیر محصول قرص کلر متوجه عدم کیفیت و قلابی بودن محصولات میتوان شد
      پوکلرید کلسیم

    1. سلام قرص کلر آمریکایی مثل قرص کلر سولوکس در چین ولی با تکنولوژی آمریکا تولید میشود که کیفیت بالاتری نسبت به قرص کلر چینی دارد که حل شدن ۱۰۰درصد در آب استخر و شفافیت بالا آب از مزایا آن است.

  4. تاثیر قرص کلر بی کیفیت در خراب شدن استخر

    انواع قرص کلر تقلبی در بازار توسط افراد سود جو عرضه میشi که در واقع پودر کلر بی کیفیته که با دستگاه فشرده شده و مثه قرص های ۲۰۰ گرمی اصلی بسته بندی میشن و در بازار خرید و فروش میشه. قرص کلر در هنگام استفاده و تماس با آب استخر مثه خمیر نرم میشه و تاثیری در بهبود و نگهداری استخر و نیز میکروب زدایی استخر نداره. قرص کلر درجه یک حداقل ۴ روز زمان نیاز داره که در آب استخر حل بشه

    1. سلام
      قرص کلر در شناور ۲ هفته و در دستگاه تصفیه آب ۳ تا ۴ روز طول میکشد حل شود
      اگر قرص کلر سریع در آب حل بشه قلابی و ایرانی هست . ضعیف و باعث کدورت آب میشه
      پودر کلر ایرانی را پرس کردن با چند برابر قیمت به شما دادن

    1. سلام
      قرص کلر چینی با حلالیت ۱۰۰% و زمان تحلیل شکلی قرص در آب ۲ هفته ای
      وجود لرد و باقی مانده و نیز تحلیل شکلی قرص در عرض ۱ روز نشانه تقلبی بودن قرص کلر هست قرص ایرانی قلابی کیفیت پایین و بد داده اند

  5. روز بخیر و خسته نباشید به کارشناسان نشریه جهان شیمی فیزیک

    من چندین بار برای استخر قرص کلر تهیه کردم و راضی ام، اما با جستجو در اینترنت متوجه شدم که برندهای مختلفی از قرص کلر با درصدهای متفاوت وجود دارد
    می تونید در حق من لطفی کنید و در انتخاب برندهای مرغوب قرص کلر به من کمک کنید
    بینهایت سپاسگزارم و امیدوارم خداوند به شما در این ماه مبارک پاداش فراوان بده

  6. هزاران هزار درود

    من کارمند یک استخر در کرمانشاه هستم، در مورد خرید قرص کلر می خوام از شما مشاوره بگیرم

    قرص کلر سایز ۳ اینچ، تا استخر چند متری رو جواب می ده؟ و قیمتش در چه حدودی هست؟
    و به نظر شما آیا نسبت به سایر قرص های کلر مزیتی داره؟ یا نه

  7. سلام و مرسی بابت اطلاعات مفید

    قرص کلر کات کبود دار چه مزیتی نسبت به قرص کلر عادی داره؟
    قیمت خرید قرص کلر کات کبود دار اچ وک پول بسته ۵ عددی توی سایت شما چنده؟ و اینکه توضیح بدید چطور می تونیم از شما خرید کنیم؟

  8. در مورد قیمت قرص کلر آنزیم دار استخر متاسفانه نتوستم اونچه که می خواستم تو اینترنت پیدا کنم؛ آیا می تونم برای خرید و فروش قرص کلر آنزیم دارم با فروشندگان پیشنهادی که در کادر فروشندگان معرفی کردید، تماس بگیرم؟

  9. سلام و عرض ادب و احترام به همه فعالان حوزه شیمیایی خصوصا سایت وزین جهان شیمی
    من یک فروشنده مواد شیمیایی در استان فارس هستم؛ و این امکان را دارم که با اعتباری که در استخرهای استان دارم، فروش عمده و تک قرص کلر آنزیم دار استخر را به صورت تضمینی انجام بدهم
    در صورتی که تمایل به همکاری در فروش یا اعطای عاملیت فروش دارید، لطف بفرمایید در کامنت اعلام کنید.

    با تشکر

  10. قیمت قرص کلر استخر چقدر هستش؟

    چون هر سایتی که باز می کنیم، قیمت قرص کلر توش متفاوته، یه سایت زده ۲۰۰، یه سایت زده ۲۲۰، یه جای دیگه زده ۳۵۰، همه هم می گن که قصر کلر ما اصل هست و تقلبی نیست
    راستش من هنوز متوجه نشدم که تفاوت قرص کلر تقلبی با اصل چیه؟
    خوشبختانه چون سایت شما توی گوگل بالا بود، من اتفاقی با شما آشنا شدم
    شما که می گید مرجع مواد شیمیایی در ایران هستید، به ما خریداران قرص کلر کمک کنید

  11. سلام
    من چند باری قرص کلر از بازار خرید
    اما به دلیل مشغله کاری می خوام اینترنتی سفارش بدم
    با توجه به اینکه سایت جهان شیمی معتبره
    آیا شما فروش اینترنتی قرص کلر دارید؟
    آیا خرید اینترنتی قرص کلر استخر مطمئن هست؟

  12. قرص کلر آنزیم دار با قرص کلر کات کبود دار چه فرقایی داره؟
    اصلا فرقی می کنه که از کدومشون استفاده کنیم؟

    مرکز فروش قرص کلر آنزیم دار تصفیه آب استخر تو شمال تهران کجا هست؟
    که بتونیم به راحتی تهیه کنیم

    یه سوال آخر اینکه
    به چه نکاتی دقت کنیم که موقع خرید قرص کلر کلاه سرمون نذارن؟ و قرص کلر تقلبی بهمون نندازن

    1. سلام
      قرص کلر آنزیمدار همان کات کبود دار است که علاوه بر ضدعفونی آب از سبز شده آب جلوگیری میکند
      قرص کلر خوب ۲ هفته طول میکشه آب بشه و باقی مونده نداره غیر این تقلبی است و کیفیت پایین

  13. خسته نباشید
    بین برندهای قرص کلر آمریکایی کدومشون کیفیت بالاتری داره؟

    من شنیدم قرص کلر آمریکایی ریز جزو بهترین ها هست، آیا این مطلب درسته؟
    مزیت و برتری قرص کلر آمریکایی ریز نسبت به بقیه قرص‌های کلر چیه؟

    1. سلام
      قرص کلر درشت ۲۰۰ گرمی برای استخر و ۲۰ گرمی برای جکوزی کاربرد دارد قرص های کلر آمریکایی مثل سلوکس برند آمریکایی هستند ولی در عمل در چین با کیفیت آمریکا تولید میشوند و کیفیت ۹۰% دارند .

  14. سلام
    من در استخر خانه غاز و اردک هم نگهداری می کنم. می خواستم بدونم چه قرص کلری رو می تونم استفاده کنم که هم جلبک زدایی و گندزدایی بشه از استخر و اینکه غاز و اردک آسیب نبینن. در صورتی که از قرص کلر ۹۰% استفاده بشه بعد از چه مدت امکانش هست که این پرنده ها بتونن داخلش بدون ترس از آسیب دیدگی شنا کنن و یا آب بخورن؟ ممنون میشم جواب بدید.

  15. سلام و وقت بخیر و سپاس از مطلب خوبتون. من برای آب استخر از روش کلر زنی استفاده کردم اما نتیجه خوبی نداد و اینکه رگه هایی روی دیواره های استخر ایجاد شده. مثل اینکه کلر استفاده شده کیفیت خوبی نداشته. پیشنهاد شما برای ضد عفونی کردن چیه و اینکه آیا برندهای ایرانی می تونن کار رو با کیفیت قرص های خارجی انجام بدن؟ برای خرید قرص کلر دیجی شیمی و سایت شما رو مطالعه کردم، اما باید اول از کیفیت کار مطمئن بشم و بعد خرید کنم. لطفا راهنمایی کنید و اگر فکر می کنید که محصول با کیفیت و قیمت مناسبی هست، پیشنهاد بدید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا