Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومی

معرفی شرکت فلوکا و زمینه های فعالیت آن

شرکت فلوکا  ( Fluka Company )  در سال ۱۹۵۰ در کشور سوئیس تاسیس شد و یکی از شرکت های پیشرو در صنعت با تولید معرف های ارگانیک و غیر ارگانیک و استانداردهای مورد نیاز برای کلیه کاربردهای تحلیلی ، خلوص و اطمینان از دقت است. شرکت فلوکا در ابتدا بخشی از شرکت سیگما آلدریچ بود که طیف گسترده ای از مواد شیمیایی را به کاربران ارائه می داد.

در پایان سال ۲۰۱۵ ، شرکت آمریکایی Honeywell خط تولید حلال ها و مواد شیمیایی غیر آلی این شرکت را خرید و به دست گرفت. محصولات این شرکت هنوز در همان محل اولیه تولید می شوند بنابراین هیچ تغییری در کیفیت آنها صورت نگرفته و کاربران می توانند با خیال راحت از این مواد شیمیایی استفاده کنند.

فلوکا در حال حاضر بیش از ۳۲۰۰ ماده شیمیایی و محصول برای آنالیز ترکیبات با استفاده از روش های کروماتوگرافی و طیف سنجی تولید می کند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

فهرست مطالب

محصولات شرکت فلوکا

مواد شیمیایی فلوکا بیشتر برای استفاده در کروماتوگرافی و طیف سنجی تهیه می شوند و شامل معرفهای آنالیتیکی یا استانداردهای کروماتوگرافی ، کروماتوگرافی گازی یا کروماتوگرافی کایرال هستند.

معرف های Honeywell Fluka بیش از نیم قرن است که به هزاران دانشمند کمک می کند به نتایج دقیق و سازگار برسند. محصولات فلوکا اکنون به طور گسترده ای در انواع آزمایشات شیمی تحلیلی استفاده می شوند.

آزمایشگاه های تحقیقات شیمی در کلیه صنایع بزرگ در سراسر جهان  و خطوط تولیدی پیشرو مانند Hydranal ™  برای تیتراسیون کارل فیشر  و TraceSELECT ™ برای تجزیه و تحلیل ردیابی از محصولات این شرکت استفاده می کنند.

محصولات Honeywell Fluka  برای استفاده در شیمی تجزیه و تعدادی از تخصص های تحلیلی ، بهینه سازی شده و محصولات با کیفیت و قابل اطمینانی را در این شرکت پیدا خواهید کرد که برای کاربرد های شما مناسب هستند.

این شرکت در ایران  نمایندگی فعال دارد و کاربران و محققان می توانند معرف ها ، حلال ها و محیط کشت مورد نیاز خودشان را از طریق این شرکت ها تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا