Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

سنگ آونتورین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

سنگ آونتورین (Aventurine stone) نوعی کوارتز میکرو کریستالی است که دارای تعداد زیادی جرقه درخشان در سراسر سنگ می باشد. این سنگ بسیار زیبا نام خود را از کلمه avventura   گرفته شده است که به معنای “تصادف یا بخت” است.

آونتورین عمدتا در مناطقی از برزیل ، روسیه و هند یافت می شود و به دست آوردن آن بسیار آسان است. این سنگ را به دلیل تراش و صیقل آسان ، می توان به شیوه های مختلف ، در جواهرات و زیورآلات استفاده کرد. به دلیل استفاده گسترده این سنگ اغلب به آن یشم هند نیز می گویند.

آونتورین معمولاً سبز رنگ است اما در رنگ های دیگری مانند  آبی ، قرمز ، نارنجی ، خاکستری و قهوه ای نیز می توان آن را  یافت. این سنگ دارای مواد معدنی پلاستیکی در کوارتز است که به آن کیفیت درخشاننده ای می دهد که به عنوان ماجراجویی شناخته می شود. سنگ آونتورین در رده  سنگ های معدنی کالسدونی قرار می گیرد و معنای کلی این سنگ زیبا رفاه و اعتماد به نفس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سنگ در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

خصوصیات کلی سنگ آونتورین

معنی این سنگ از واژه ایتالیایی Aventura گرفته شده است که به معنی شانس است و اشاره ای به ثروت بزرگی که این سنگ می تواند به شما ارزانی کند، دارد. این سنگ از مکان هایی تهیه می شود که دارای انرژی طبیعی بسیار بالایی هستند. این سنگ در سرزمین های رنگی هند ، اعماق مرطوب جنگل وحشی  آمازون ، گوشه و کنار روسیه و کوه های سرسبز برزیل و شیلی استخراج می شود.

آونتورین یک سنگ چاکرای قلب است و همیشه آماده است تا احساسات عشق و خیال را برانگیزد اما به روشی که احساس قدرت و سلامتی کنید. این سنگ همیشه آماده پرورش شماست و یک آرامش دهنده ، سازگار کننده  و یک سنگ فوق العاده مفید برای همه کسانی که می خواهند کمی بیشتر شانس به دنیای خود بیاورند.

سنگ آونتورین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟
سنگ آونتورین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

انواع مختلف سنگ آونتورین

 آونتورین سبز

این سنگ سبز رنگ محبوب ترین نوع از این سنگ قیمتی و شگفت انگیز است. برای کسانی که مشتاق جذب کمی بیشتر انرژی خوش شانسی به دنیای خود هستند آونتورین سبز  سنگی است که باید از آن بسیار استفاده کنند. این سنگ علاوه بر اینکه طلسم خوش شانسی است ، برای تسکین روح ، تنظیم انرژی شما و باز نگه داشتن قلب شما نیز بسیار کمک می کند.

آونتورین آبی

درخشش نرم این سنگ آبی رنگ در اینجا برای کمک به شما در دستیابی به راهنمایی معنوی و اتصال بصری سر و قلب می باشد تا شما بتوانید حقیقت خود را دریابید. آونتورین آبی به چاکرای گلو و چاکرای چشم سوم متصل می شود و یک درمانگر ذهنی بسیار عالی با ارتباط روانی است.

آونتورین قرمز

این سنگ قرمز رنگ ، سنگی از تجلی و عملکرد جادو می باشد که شما آن را در اختیار دارید. رنگ های آتشین این سنگ به  انرژی پرانای داخلی ما که به عنوان نیروی زندگی یا انرژی حیات ما نیز شناخته می شود ، ضربه می زنند و باعث تحریک و بیدار شدن آن می شود. هنگامی که انرژی پرانای ما بیدار می شود ، به ما کمک می کند تا انرژی کمتری را برای انجام کارها مصرف کنیم و همیشه انرژی ذخیره شده لازم را برای ادامه زندگی داشته باشیم.

سنگ آونتورین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟
سنگ آونتورین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

خواص درمانی سنگ آونتورین

سنگ آونتورین یک سنگ موفقیت برای شما خواهد بود . این سنگ بسیار قدرتمند با انرژی های مثبت است که به نظر می رسد بسیاری از امواج فراوانی و ثروت را به خود جلب می کند. بیاید نگاهی به خواص بسیار زیاد این سنگ زیبا بیندازیم.

خواص درمانی جسمی

آونتورین سنگی است که هزار مزیت درمانی دارد و اگرچه ابزاری استثنایی برای بالا بردن انرژی ذهن و روح است ، اما سحر و جادو خود را به بدن انتقال می دهد و باعث بهبود بسیاری از مشکلات می شود. اولین و مهمترین انرژی درمانی این سنگ ، این است که می تواند سیستم عصبی را متعادل سازد و برای کسانی که خیلی زود عصبانی می شوند یا دچار مشکلات روحی می شوند بسیار مفید است.

این سنگ به شما در کاهش فشار خون و تنظیم غده تیموس کمک می کند. به عنوان یک اتصال دهنده قلب ، همچنین به همه موارد مرتبط با گردش خون و تقویت قدرت قلب کمک می کند. استفاده از این سنگ برای کسانی که از یک بیماری طولانی مدت بهبود می یابند یک سنگ شگفت انگیز خواهد بود.

 خواص درمانی ذهنی و عاطفی

وقتی صحبت از بهبودی ذهنی و عاطفی می شود، سنگ آونتورین می تواند بسیار مفید واقع شود. همانطور که گفته شد ، این سنگ فرصتی شگفت انگیز است، که شانس خود را در زندگی افزایش دهید. این سنگ زیبا با متمایل کردن ذهن شما به جذب انرژی های مثبت  ، فراوانی را به زندگی شما ارمغان می آورد.

آونتورین اقدامات قاطع ، خصوصیات قوی رهبری را به همراه می آورد و شما را تشویق می کند که بدون توجه به موانعی که سر راه شما قرار دارد ، به راه خود ادامه دهید. سنگ آونتورین به شما فضا می دهد تا زخم های قدیمی خود را التیام دهید و از تجزیه و تحلیل بیش از حد خود دست بکشد.

خصوصیات متافیزیکی سنگ آونتورین

آونتورین سبز رنگ پاک کننده چاکرای قلب است و به شما کمک می کند تا انسدادهایی را که احتمالاً مانع موفقیت شما در زندگی و روابط شده است را از بین ببرید. این امر باعث می شود که شما در مسائل قدیمی گیر نکنید و این سنگ شما را ترغیب می کند وقتی صحبت از آنچه که در زندگی شما اتفاق افتاده است ، قدرت و شجاعت بیان پیدا کنید. هنگامی که چاکرای قلب جریان آزاد انرژی خود را بدست می اورد ،  بدان معنی است که ما بهتر می توانیم با تغییراتی که به طور طبیعی در زندگی  ما رخ می دهد، همسو حرکت کنیم و این چرخه ها را به عنوان بخشی از سفر خود در این دنیا بپذیریم.

سنگ آونتورین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟
سنگ آونتورین چیست و چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

استفاده از سنگ آونتورین در جواهر سازی

یکی از بهترین راه ها برای آوردن این سنگ زیبا به زندگی روزمره خود، استفاده از آن به عنوان جواهرات است. چه یک دستبند سبز آونتورین باشد ، چه یک آویز یا یک انگشتر یا هر کدام که ترجیح می دهید ، این سنگ واقعاً می تواند به شما در زندگی کمک کند تا موفقیت را بدست آورید. انتخاب جواهرات سنگ های قیمتی به این معنی است که سنگ ها قادرند ارتعاشات خود را مستقیماً به چاکراهای شما منتقل کنند و بدون هیچ مانعی باعث انتقال ارتعاشات شفابخش به شما شوند. جواهرات آونتورین به شما اطمینان می دهد که هرگز هنگام تصمیم گیری دچار مشکل نخواهید شد.

چگونه سنگ آونتورین قیمتی خود را پاکسازی کنیم؟

مانند تمام سنگ های قیمتی و شفابخش ، سنگ آونتورین نیز دوست دارد که همیشه تمیز و شارژ شود تا همیشه آماده عمل و انتقال انرژی به شما باشد. به عنوان یک کریستال کوارتز با درجه سختی ۷ در مقیاس موهس  ، نگه داشتن این سنگ کنار جواهرت قیمتی پیشنهاد نمی شود و بهتر است آن را در یک کیسه یا پارچه نرم جدا از دیگر جواهرات خود نگه دارید.

برای تمیز کردن این سنگ کافی است با کمی آب گرم و صابون آن را بشویید و با یک پارچه نرم در آخر آن را خشک کنید. با تمیز کردن این سنگ زیبا می توانید انرژهای منفی که در طول روز جذب این سنگ قیمتی شده است را از بین ببرید و آن را شارژ و تمیز نگه دارید.

سخن آخر

سنگ آونتورین یک سنگ فوق العاده شفابخش است که می تواند به زندگی هر شخصی که به انرژی های آن نیاز دارد وارد شود. این سنگ زیبا و قیمتی نه تنها قدرت خود را به درون شما انتقال می دهد و انرژی شما را بالا می برد ، بلکه سنگی عالی برای زمانی است که می خواهید این قدرت را به دنیا منتقل کنید تا بتوانید در نتیجه تمام سخت کوشی ها که در زندگی داشته اید به موفقیت برسید.

وقتی احساس می کنید مدتی است که انرژی های منفی شما را احاطه کرده اند ، سنگ آونتورین می تواند همه این انرژی ها را تغییر دهد و آنها را به انرژی های مثبت تبدیل کند و ثروت را به طرق مختلف برای زندگی شما به ارمغان بیاورد. نظر شما در مورد انرژهای شفابخش سنگ آونتورین چیست؟ آیا شما آماده پذیرش ثروت بیشتری هستید؟ آیا این سنگ زیبا با انرژی های جادویی که دارد ما را به خود جذب کرده است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا