Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

اعلام جدول خاموشی برق و قطعی برق شهر تهران

اعلام جدول خاموشی برق و قطعی برق شهر تهران در ماههای مرداد و شهریور سال ۱۴۰۰ توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ، به هموطنان ساکن پایتخت بشرح ذیل است :

ظرفیتهای کارشناسی و فنی شرکت توزیع نیروی برق جهت عدم خاموشی به کار گرفته خواهد شد .

مسوولین شرکت برق پایتخت ضمن تشکر از صبوری مردم و مشکلات گسترده در زندگی روزمره آنها و آسیب های مالی و جانی درخواست دارد مردم با صبوری لازم و دعا به درگاه ایزد منان جهت رفع این مشکلات حداکثر صرفه جویی در مصرف برق را داشته باشند .

جدول خاموشی های احتمالی شهر تهران به شرح ذیل از تاریخ ۲۷شهریور ماه لغایت ۱۵ مهر ماه اعلام میگردد .

جدول خاموشی برق و قطعی برق شهر تهران بر اساس نقشه جغرافیایی از تاریخ ۲۱شهریور ماه لغایت ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰(کلیک کنید)

 

دلایل کمبود برق و قطعی برق اعلام شد

بخاطر کاهش نزولات آسمانی و افزایش شدید مصرف برق این روزهای شاهد برق رفتن های گسترده در سراسر ایران هستیم یکی از دلایل اعلامی سازمان نیرو و اداره برق مصرف برق زیاد و مشکلات نیروگاه‌های برق آبی در تامین برق است . آخرین آمار نشان دهنده سرعت رشد زیاد و عجیب مصرف برق در سراسر ایران است که با مقایسه با آمار سال‌های گذشته بی نظیر است در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مصرف برق به مرز ۵۴ هزار مگاوات رسید در حالیکه پیک مصرف برق در سال قبل در زمان مشابه ۴۵ هزار مگاوات بوده است .

یکی از دلایل قطعی برق این موضوع اعلام شده است که کشور با مشکل استخراج رمز ارز بصورت غیر قانونی بخاطر بالا رفتن همزمان ارزش آن و قیمت دلار مواجه بوده است هر بیت کوین حدود ۷۰۰ کیلووات ساعت برق مصرف لازم دارد فعالیت گسترده ماینرها و استخراج کنندگان رمز ارز به دلیل برق ارزان مشکلات صنعت برق را دو چندان کرده است .

کاهش بارندگی و نزولات آسمانی نسبت به سالهای قبل و مشکلات بوجود برق نیز با آنکه در فصل سرد زمستان نیستیم بعنوان یکی از دلایل نام برده شده است .

مجموع مسائل در کنار مدیریت بد سبب شده تا خاموشی‌ های گسترده در سراسر کشور مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کند جهت کمتر شدن مشکلات مردم جدول خاموشی برق و قطعی برق در تمام استان ها و شهرها آماده و به مرور اعلام شده یا میشود .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا