Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید اسکوربیک | کاربرد اسید اسکوربیک

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید اسکوربیک و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید اسید اسکوربیک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اسید اسکوربیک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان شیرین کننده مصنوعی اسید اسکوربیک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اسید اسکوربیک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید اسکوربیک به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش اسید اسکوربیک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید اسکوربیک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اسکوربیک اسید در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اسید اسکوربیک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید اسکوربیک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید اسکوربیک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

اسید اسکوربیک (ascorbic acid) یا ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است که در شرایط مختلف برای افراد تجویز می شود. اسید اسکوربیک به شکل کریستال یا پودر سفید یا کمی زرد با طعم کمی اسیدی خرید و فروش می شود. این ترکیب به سرعت در معرض نور و هوا تجزیه می شود و پایداری کمی دارد. اسید اسکوربیک در الکل محلول ولی در کلروفرم، اتر و بنزن نامحلول است. فرمول شیمیایی آن C6H806 و وزن مولکولی آن ۱۷۶.۱۳ است. اسید اسکوربیک یکی از مواد تشکیل دهنده تعدادی ویتامین و برخی داروهای ضد سرفه و سرماخوردگی است.

بدن ما برای ساخت کلاژن برای سلامتی و ترمیم پوست، استخوان ها، دندان ها و غضروف ها به ویتامین C نیاز دارد. ما ویتامین C را از غذایی که می خوریم، به ویژه میوه و سبزیجات دریافت می کنیم. کمبود ویتامین C در رژیم غذایی ما در طی یک دوره زمانی می تواند منجر به بیماری به نام اسکوربوت شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

علائم اسکوربوت شامل خونریزی از لثه، کبودی، دردهای مفصلی و عضلانی است. کمبود ویتامین C را می توان با مکمل های ویتامین C (به عنوان مثال قرص اسید اسکوربیک) و خوردن غذاهای غنی از ویتامین C درمان کرد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

آیا اسید اسکوربیک و ویتامین C یکسان هستند؟

بله، اسید اسکوربیک همان ویتامین C است که وقتی افراد آن را از رژیم غذایی خود به اندازه کافی آن را دریافت نمی کنن به عنوان مکمل غذایی استفاده می شود.

 

کمبود ویتامین C وقتی اتفاق می افتد که افراد غذای غنی از ویتامین C را به اندازه کافی مصرف نمی کنند یا دچار مشکلات سوء جذب روده ای هستند که ممکن است بر توانایی بدن آنها برای جذب اسید اسکوربیک تأثیر بگذارد. علاوه بر این، ویتامین C نمی تواند در بدن ذخیره شود، به همین دلیل بسیار مهم است که سعی کنید آن را تا حد ممکن در رژیم غذایی خود بگنجانید.

ویتامین C علاوه بر کمک به بهبود زخم ها و حمایت از سیستم ایمنی بدن به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند که ممکن است در بیماری های قلبی، سرطان و سایر بیماری ها نقش داشته باشد.

اسید اسکوربیک چیست و از فواید و عوارض آن چه می دانید؟
اسید اسکوربیک چیست و از فواید و عوارض آن چه می دانید؟

مصرف چه مقدار اسید اسکوربیک بی خطر است؟

ویتامین C را می توان به صورت خوراکی مصرف کرد، به صورت موضعی روی پوست استعمال کرد، به عضلات تزریق کرد یا از طریق وریدی مورد مصرف قرار داد. بزرگسالان بین ۱۹ تا ۶۴ سال به ۴۰ میلی گرم ویتامین C در روز نیاز دارند.

مصرف بیش از ۲۰۰۰ میلی گرم در روز به طور بالقوه خطرناک است و ممکن است باعث سنگ کلیه و همچنین اسهال شدید شود. توصیه می شود افرادی که در گذشته سنگ کلیه داشته اند بیش از ۱۰۰۰ میلی گرم اسید اسکوربیک در روز مصرف نکنند زیرا می تواند به طور بالقوه می تواند آنها را دوباره به سمت ایجاد سنگ کلیه سوق دهد.

چه زمانی باید اسید اسکوربیک مصرف کنم؟

درصورتی که پزشک دستورالعمل خاصی برای شما تجویز نکند می توانید اسید اسکوربیک را هر زمانی یادتان است قبل یا بعد از غذا مصرف کنید.

اگر به شما دستور داده شده است كه دوز بیشتر، یعنی بیش از ۲۵۰ میلی گرم مصرف كنید، به شما توصیه می شود آن را به دوزهای منقسم تقسیم كنید. اطمینان حاصل کنید که قبل و شروع مصرف اسید اسکوربیک چه زمان و چه مقدار از آن را باید مصرف کنید، زیرا عدم مصرف مقدار صحیح منجر به تجربه یک یا چند عارضه جانبی می شود.

آیا خرید اسید اسکوربیک برای شما مضر است؟

همانطور که به طور کلی در مورد همه مکمل ها مشاهده می شود، مصرف اسید اسکوربیک در صورت رعایت دستورالعمل های سازنده و مصرف دوز مناسب برای شما بی خطر است اگر قصد استفاده از این مکمل را دارید، با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که مصرف آن برای شما مفید است.

اسید اسکوربیک چیست و از فواید و عوارض آن چه می دانید؟
اسید اسکوربیک چیست و از فواید و عوارض آن چه می دانید؟

عوارض جانبی مصرف اسید اسکوربیک چیست؟

عوارض جانبی که باید در اسرع وقت به پزشک یا متخصص بهداشت خود گزارش دهید شامل موارد زیر است:

  • واکنش های آلرژیک مانند بثورات پوستی، خارش یا کهیر، تورم صورت، لب ها یا زبان
  • مشکلات تنفسی
  • اسهال همراه با سردرد یا حالت تهوع
  • گرگرفتگی یا قرمزی پوست
  • درد در ناحیه کمر، پهلو یا معده

عوارض جانبی که معمولاً به مراقبت پزشکی نیاز ندارند شامل طعم بد دهان و ناراحتی معده است که در صورت ادامه یا آزار دهنده بودن به پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی گزارش دهید.

هنگام استفاده از اسید آسکوربیک باید مراقب چه چیزهایی باشم؟

از یک رژیم خوب پیروی کنید. مصرف مکمل ویتامینه جایگزین رژیم غذایی متعادل نیست. برخی از غذاهایی که به طور طبیعی حاوی ویتامین C هستند شامل مرکبات، فلفل سبز، کلم بروکلی، کلم و گوجه فرنگی هستند. اگر دیابت دارید، دوزهای بسیار بالای اسید اسکوربیک می تواند در آزمایش تشخیص قند در ادرار تداخل ایجاد کند.

اگر سطح گلوکز ادرار خود را بررسی کردید با پزشک یا متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید. برای جلوگیری از ایجاد پوسیدگی دندان بعد از استفاده دندان ها را بشویید یا مسواک بزنید.

 

مواد شیمیایی مرتبط با اسکوربیک اسید

 

تداخلات دارویی اسید اسکوربیک

  • دفروکسامین
  • مکمل های آهن

این لیست ممکن است همه تداخلات احتمالی را توصیف نکند. لیستی از تمام داروها، گیاهان دارویی، داروهای بدون نسخه یا مکمل های غذایی که استفاده می کنید را به ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود بدهید. همچنین اگر سیگار می کشید، الکل می نوشید یا از داروهای غیرقانونی استفاده می کنید به آنها بگویید. بعضی از ترکیبات دیگر ممکن است با ویتامین C تداخل داشته باشند.

اسید اسکوربیک چیست و از فواید و عوارض آن چه می دانید؟
اسید اسکوربیک چیست و از فواید و عوارض آن چه می دانید؟

خطرات مرتبط با فروش و مصرف اسید اسکوربیک چیست؟

به طور کلی مصرف اسید اسکوربیک خطر کمی دارد ولی اگر در یکی از دسته های زیر قرار گرفتید باید مراقب باشید:

عوارض مصرف اسکوربیک اسید در بارداری یا شیردهی

مصرف بیش از حد ویتامین C در دوران بارداری به طور بالقوه می تواند برای نوزاد تازه متولد شده مشکلاتی ایجاد کند. ویتامین C در صورت مصرف خوراکی توسط خانم های باردار یا شیرده به مقدار زیاد، احتمالاً ایمن نیست.

عوارض مصرف اسیداسکوربیک در نوزادان و کودکان

به کودکان یک تا سه ساله نباید بیش از ۴۰۰ میلی گرم ویتامین C در روز داده شود، کودکان چهار تا هشت ساله نباید بیش از ۶۵۰ میلی گرم در روز مصرف کنند. کودکان نه تا ۱۳ ساله بیش از ۱۲۰۰ میلی گرم در روز و افراد ۱۴ تا ۱۸ ساله، بیش از ۱۸۰۰ میلی گرم در روز مصرف نکنند.

خرید اسکوربیک اسید بیماران جراحی قلب

باید از مصرف مکمل های حاوی ویتامین C یا سایر ویتامین های آنتی اکسیدان مانند بتاکاروتن یا ویتامین E قبل یا بعد از آنژیوپلاستی خودداری کنید، زیرا ممکن است بر روند بهبودی آنها تأثیر بگذارد.
بسیاری از گروه های در معرض خطر و شرایط سلامتی وجود دارد که ممکن است با مصرف ویتامین C تحت تأثیر قرار گیرد. همیشه قبل از مصرف مکمل ها با پزشک عمومی خود صحبت کنید.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید اسکوربیک

نام ماده اسکوربیک اسید (Acetic acid)
فرمول مولکولی C6H8O6
جرم مولکولی ۱۷۶.۱۲ g/mol
چگالی ۱.۶۵ g/cm3
نقطه جوش ۵۵۳ °C
نقطه ذوب ۱۹۰ °C
دیگر نام ها Vitamin C

روش نگهداری اسید اسکوربیک

این دارو را دور از دسترس اطفال، در دمای اتاق بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد (۵۹ و ۸۶ درجه فارنهایت) یا طبق دستور روی برچسب بسته نگهداری کنید. آن از گرما و رطوبت محافظت کنید. پس از گذشتن تاریخ انقضا داروی استفاده نشده را دور بیندازید.

کاربرد اسید اسکوربیک

اصلی ترین کاربرد اسید اسکوربیک یا ویتامین C برای پیشگیری و درمان اسکوربوت است. تجویز تزریقی آن برای بیماران مبتلا به کمبود حاد یا افرادی که جذب اسید اسکوربیک (ویتامین c) خوراکی آنها نامشخص است، مطلوب است.

علائم کمبود خفیف ممکن است شامل رشد استخوان و دندان معیوب، التهاب لثه، خونریزی لثه و لق شدن دندان ها باشد. حالت های تب دار، بیماری مزمن و عفونت (ذات الریه، سیاه سرفه، سل، دیفتری، سینوزیت، تب روماتیسمی و غیره) نیاز به اسید اسکوربیک (ویتامین c) را افزایش می دهند. اختلالات خونی عروقی، سوختگی، تاخیر در شکستگی و بهبود زخم نشانه هایی برای افزایش مصرف روزانه هستند.

اسید اسکوربیک چیست

اسید اسکوربیک یا ویتامین C یک ویتامین محلول در آب است به این معنی که بدن شما آن را ذخیره نمی کند. شما باید آنچه را که نیاز دارید از مواد غذایی از جمله مرکبات، کلم بروکلی و گوجه فرنگی تامین کنید. هنگامی که افراد ویتامین C کافی را از رژیم غذایی خود دریافت نمی کنند مکمل های ویتامین ث برای آنها مفید است. تقریبا تمام مکمل های ویتامین C موجود در بازار از اسید اسکوربیک ساخته می شوند. بسیاری از آب ‌میوه‌ها، محصولات میوه ‌ای، مواد غذایی سالم و ارگانیک حاوی اسید اسکوربیک هستند.
شما برای رشد و ترمیم بافت ها در تمام قسمت های بدن خود به ویتامین C نیاز دارید. ویتامین C به بدن کمک می کند تا کلاژن، پروتئین مهمی که برای ساختن پوست، غضروف، تاندون ها، رباط ها و رگ های خونی استفاده می شود را بسازد. ویتامین C برای التیام زخم ها و ترمیم و حفظ استخوان ها و دندان ها ضروری است. همچنین به جذب آهن در بدن کمک می کند.

پرسش های رایج در مورد اسید اسکوربیک

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش اسید اسکوربیک را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی اسید اسکوربیک در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

قرص اسید اسکوربیک چیست

قرص اسید اسکوربیک همان قرص ویتامین ث  است که در شرایط مختلف توسط پزشک برای افراد تجویز می شود. این قرص با اثرات آنتی اکسیدانی از متابولیسم پشتیبانی می کند و برای ارتقاء سیستم ایمنی تجویز می شود. قرص ویتامین ث  باعث افزایش تولید لوکوسیت ها می شود و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

نام دیگر اسید اسکوربیک و قیمت خرید و فروش

نام دیگر اسید اسکوربیک، ویتامین ث است و بیشتر به این نام شناخته می شود. در طی فرآوری نوشیدنی هایی مانند آب میوه، میوه ها خرد شده، صاف می شوند، خمیر می شوند و فیلتر می شوند. متأسفانه، این فرآیند بسیاری از ویتامین C طبیعی موجود در میوه ها را از بین می برد.

بنابراین تولید کنندگان آب میوه و سایر محصولات نوشیدنی از  ویتامین ث در محصولات خود به عنوان یک افزودنی طبیعی استفاده می کنند. این اسید طبیعی برای تجدید یا بهبود ارزش غذایی کلی نوشیدنی بدون تأثیر بر طعم استفاده می شود.

اسید اسکوربیک خوراکی و قیمت آن چیست

اسید اسکوربیک خوراکی برای استفاده در صنایع غذایی تولید و به بازار عرضه می شود. معمولا قیمت آن بالاتر از گریدهای دیگر است. این ترکیب به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا به آرد نانوایی، نوشیدنی ها و بسیاری از آب میوه ها و کنسروها اضافه می شود.

کمبود اسید اسکوربیک

اگر میزان ویتامین ث در رژیم غذایی کافی نباشد افراد در معرض خطر کمبود اسید اسکوربیک قرار خواهند گرفت. کمبود ویتامین ث به اشکال مختلفی مانند خونریزی لثه ها خود را نشان می دهد.

رایج ترین و محبوب ترین استفاده از ویتامین C از طریق مکمل ها است. این مکمل ها اغلب به شکل پودر یا قرص هستند و برای محافظت از سلول ها، حفظ سلامت پوست و افزایش زمان بهبودی از سرماخوردگی، آنفولانزا و سایر بیماری های مشابه استفاده می شوند. با آگاهی بیشتر مردم از سلامتی خود و راه حل های مقرون به صرفه تر و در دسترس تر، استفاده از مکمل های ویتامین C به شدت افزایش یافته است.

اسید اسکوربیک در ادرار

اسید اسکوربیک یک ویتامین محلول در آب است که در صورت مصرف بیش از حد از طریق ادرار از بدن دفع می شود. این ترکیب را می توانید به صورت مکمل یا از طریق رژیم های غذایی حاوی مقدار زیادی میوه و سبزیجات به اندازه نیاز بدن دریافت کنید. بدن انسان قادر به ساخت ویتامین ث و ذخیره آن نیست و اضافی آن از طریق ادرار دفع خواهد شد.

قیمت اسید اسکوربیک

قیمت خرید و فروش اسید اسکوربیک برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید اسید اسکوربیک نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد اسکوربیک اسید (ویتامین ث) نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت اسید اسکوربیک است.

فروش ‌اسید اسکوربیک

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید اسکوربیک از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان اسکوربیک اسید (ویتامین ث) در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

فروش اسید اسکوربیک زیبو

اسید اسکوربیک زیبو تنها شکل فعال ویتامین C است، اما به اکسیداسیون نیز بسیار حساس است. برای اطمینان از ثبات بهتر در فرمولاسیون و افزایش نفوذ ویتامین C به پوست، اشکال مختلف و مشتقات پایدار اسید اسکوربیک تولید و روانه بازار شده است. این اسید اسکوربیک یکی از بهترین گریدهای موجود در بازار (پودر فوق ریز اسید اسکوربیک) است.

این محصول کمترین ردپای کربن را برای تولید اسید اسکوربیک در مقایسه با منابع اصلی جایگزین دارد. اسید یک ترکیب طبیعی با خواص آنتی اکسیدانی است که در بسیاری از مواد غذایی مانند مرکبات، گوجه فرنگی اسکوربیک و فلفل قرمز یافت می شود. اسکوربیک اسید ماده مغذی ضروری برای بدن انسان و همچنین یک مکمل غذایی رایج است.

قیمت اسید اسکوربیک چینی

اسید اسکوربیک چینی یکی از بهترین اسید اسکوربیک های وارداتی است که با داشتن کیفیت مناسب توانسته در سطح جهانی بازار خوبی را بدست آورد.عملکرد اصلی اسکوربیک اسید در محصولات مراقبت شخصی به عنوان یک آنتی اکسیدان است. در حالی که اسکوربیک اسید زمانی که به عنوان مکمل مصرف شود به جلوگیری از آسیب سلولی در بدن انسان کمک می کند، خواص آنتی اکسیدانی موجود در محصول نهایی به محافظت از یکپارچگی محصول و افزایش عمر مفید محصول کمک می کند. همچنین می توان از آن به عنوان تنظیم کننده pH نیز استفاده کرد.

 

خرید اسید اسکوربیک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید اسکوربیک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید اسکوربیک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان اسکوربیک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید اسکوربیک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

 




نوشته های مشابه

‫۲۹ دیدگاه ها

  1. سلام و وقت بخیر

    ما برای شرکت مون که در حوزه دارو فعالیت می کنه ، به شدت نیازمند اسید اسکوربیک مرغوب هستیم
    متاسفانه تجربه تلخی از خریدهای قبلی اسید اسکوربیک داریم

    لطفا ما رو راهنمایی کنید ، اسید اسکوربیک از کجا تهیه کنیم؟

  2. من می خوام از این به بعد روزانه ویتامین سی مصرف کنم ؛
    منتها نمی دونم که کدوم یکی از اشکال دارویی ویتامین سی برای من مناسب تره؟
    مثلا قرص بتر سی ، قرص جوشان ویتامین سی یا قرص جوشان کلسیم – سی

    تو بیشتر سایتها به این اشاره نکردن که تفاوت اشکال دارویی ویتامین سی با هم چیه؟ و حتی تفاوت دوز مصرف شون چگونه است؟

    اگر کمک کنید ممنون میشم

  3. یکی از اطرافیان ما پارسال تابستون به کرونا مبتلا شد؛ و در بیمارستان پرستارها دوزهای بالای ویتامین سی بهش تزریق می کردن. الحمدالله حالش خوب شد.
    من خودم الان باردارم و به جهت پیشگیری، از قرص ویتامین سی استفاده می کنم؛
    فقط نمی دونم که دوز قرص ویتامین c برای زن باردار در دوره سه ماه دوم چقدر باید باشه؟

  4. من متاسفانه چند سالی که به علت شرایط کاری کمی دچار چین و چروک پوست شدم
    به توصیه یکی از دوستام، تصمیم گرفتم برای رفع چین وچروکای پوستم از پودر اسکوربیک اسید افتاده کنم؛ منتها بین دو محصول شک دارم، یکی پودر آلمانی اسید اسکوربیک و دیگری هم پودر اسکوربیک اسید کانادایی دی‌اوردینری .
    اگر کسانی که این کامنت من رو می خونن از این محصولات استفاده کردن؛ تجربه شون بگن و تو خرید به من کمک کنن، خیلی خوشحال می شم

  5. سلام خسته نباشید
    برای استفاده از اسید اسکوربیک تو خط تولید آبمیوه از اسید اسکوربیک آلمانی استفاده کنیم مناسب تر هست یا نوع چینی؟

    یه سوال دیگه هم داشتم، آیا اسید اسکوربیک تولید داخلی هم داریم؟ یا همه مدل های موجود تو بازار وارداتی و تولید کشورهای دیگه هست؟
    با توجه کیفیت خرید پودر اسید اسکوربیک آلمانی به صرفه تر هست یا اسید اسکوربیک چینی؟

  6. درود و تشکر

    با توجه به شباهت های اشتراکاتی که بین ویتامین ث و اسید آسکوربیک وجود داره؛ لطفا بگید که چه چیزی ویتامین ث اسید آسکوربیک رو از هم متمایز می کنه؟

    یعنی این دو ماده یکی هستن یا اندک تفاوت هایی با هم دیگه دارن؟

  7. سلام و درود
    من قصد خرید اسیداسکوربیک رو دارم ، منتها نیاز به راهنمایی شما دارم؛
    چون برای اولین بار است که می خواهم اسید اسکوربیک خریداری کنم؛ لطفا در مورد تشخیص اسید اسکوربیک اصل از تقلبی و میزان مرغوبیت آن بنده رو راهنمایی کنید

  8. یه نکته خیلی جالب، در مورد نیمه عمر ویتامین سی اینه که نزدیک ۲۰۰ برابر از نیمه عمر اسید اسکوربیک فعال است.
    فقط یک سوال که برام بوجود اومد اینه که آیا بدون اسید اسکوربیک امکان استفاده از ویتامین سی برای تامین نیازهای بدون وجود داره؟

  9. بازتاب: قیمت فروش و خرید اسید اسکوربیک خوراکی | کاربرد اسکوربیک اسیدخوراکی چیست؟
  10. عصر بخیر سلام

    قبلا چیزهایی درباره سرطان زا بودن نیتریت و نیترات موجود در سوسیس و کالباس شنیده بودم. اما امروز مطلبی خواندم که اسید اسکوربیک در سوسیس خاصیت سرطان زایی نیترات و نیتریت را خنثی می کند. آیا خود اسید اسکوربیک در سوسیس عوارض جانبی و خطرناکی برای بدن انسان ندارد؟

    بابت خوبتون هم به شما خسته نباشید می گم

  11. سوال فوری دارم؛ انواع آسکوربیک اسید موجود در بازار کدام است؟ متأسفانه بیشتر فروشندگان فقط آنچه که موجود دارند را به خریدار پیشنهاد می کنند، نه آنچه واقعا برای خریدار اسکوربیک اسید و کاربرد مورد نیاز او مناسب است. بین انواع موجود توصیه خود را از بهترین برند اسید اسکوربیک نیز ارایه کنید.

  12. خیلی از اوقات آدم ناراحت میشه وقتی می بینه که متصدیان داروخانه به ساده ترین سوالات پاسخ نمی دن. انگار که وظیفه ای جز فروش دارو ندارن. مثل همین برخوردی که هنگام خرید ویتامین سی با اون روبرو شدم. در عوض اینجا سوالم می پرسم، که موارد منع استفاده از ویتامین C کدام است؟ مثلا برای گروههای مختلف سنی یا افراد با بیماریهای خاص یا زنان باردار

  13. سوالم برخلاف پرسش بقیه خوانندگان سایت، به خرید و فروش اسید اسکوربیک ارتباط مستقیمی نداره؛ فقط می خواستم بدونم که وضعیت تولید اسید اسکوربیک در کشورهای همسایه ما، خصوصا عراق و ترکیه چطور هست؟ و آیا از ایران به این کشورها صادراتی هم داریم یا خیر؟

  14. ما از جمله کاربرانی هستیم که با هدف خرید اسید اسکوربیک خوراکی وارد سایت شما شدیم. اگر اغراق نکنم، نشریه جهان شیمی یک سایت بی نظیر و بی رقیب در حوزه مواد شیمیایی صنعتی و خوراکی است. من خودم کارمند یک شرکت خصوصی تولید مواد غذایی هستم؛ ولی امروز به این قضیه فکر میکردم که خودم اگر فروشنده اسید اسکوربیک بودم، هیچ سایتی را بهتر از اینجا برای تبلیغات نمی دونستم پیدا کنم.‌

  15. دوتا سریع ، کوتاه و ساده دارم:

    ۱) قیمت اسکوربیک اسید مرک در حاضر چنده؟
    ۲) در تهران از کجا می تونم، اسید اسکوربیک مرک رو به راحتی پیدا کنم؟

    از طریق گوگل به اطلاعاتی درباره فروشندگان مرک دست پیدا نکردم.

  16. تردیدی ندارم، خیلی از افرادی که وارد این مقاله می شوند؛ هدفشان خرید پودر اسید اسکوربیک است. بی صبرانه مشتاق هستیم؛ از طریق سایت شما فرصتی داشته باشیم، اسید اسکوربیک، اسید سیتریک و سایر محصولات و مواد اولیه شیمیایی را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن به خریداران و شرکت های ایرانی معرفی کنیم. خواهش می کنم درباره شرایط همکاری و تبلیغات حرفه ای ، اطلاعات و بروشورهای خود را برای ما ارسال کنید.

  17. دورود. اینکه در مقاله گفتید اصلی ترین کاربرد اسید اسکوربیک در تولید ویتامین سی هست؛ به این معنی که ویتامین سی که داروخانه می خریم، به خاطر مواد شیمیایی که توش استفاده شده ، ممکنه برای برخی مردم مضراتی هم داشته باشه؟ پس اگه اینطوره درباره مضرات. احتمالی ویتامین سی ایرانی و خارجی و بهترین مارک ویتامین سی در داروخانه یه راهنمایی کوچیک کنید.

  18. از مضرات اسید اسکوربیک برای کسانی که مشکلات زخم معده یا رفلکس مری دارند، بیشتر بنویسید ؛ قبلا جایی خوندم اسید سیتریک و فرآورده های غذایی که توش به کار برده می شه برای کسانی که مشکل زخم معده یا اسید معده اصلا مناسب نیست . اولا ؛ این گفته چقدر صحت داره؟ دوما؛ در صورت صحت ، برای سایر اسیدها مثل اسکوربیک اسید هم صدق می کند؟

  19. بازرگانی رهام پارس (تامین کننده مواد اولیه شیمیایی و افزودنی های غذایی)
    اقلام زیر در انبار شورآباد موجود میباشد

    ✅آسپارتام
    ✅سوکرالوز
    ✅آسکوربیک اسید (ویتامین ث)
    ✅سی ام سی (CMC)
    ✅تری سیترات سدیم

    #قیمت_رقابتی
    جهت ثبت سفارش با شماره زیر تماس بگیرید
    ********۰۹۳*☎️

  20. مایلم نظر خریداران با سابقه ای که قبلا پودر اسکوربیک اسید اوردینری را خریده اند؛ در مورد کیفیت استفاده از آن بدانم. برند اسکوربیک اسید اوردینری از نظر کیفی جزو چه دسته ای از برندها محسوب می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا