Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری کالری بلاکر چیست – فواید و عوارض آن

قرص لاغری کالری بلاکر یک قرص لاغری کاملا طبیعی و ساخت کشور پرتغال است. این قرص های لاغری با کم کردن جذب چربی‌ و قند موجود در رژیم غذای باعث کاهش دریافت کالری‌ اضافی در بدن شده و به کنترل وزن کمک می‌کند. قرص لاغری کالری بلاکر یک مکمل بسیار قوی برای جلوگیری از افزایش وزن است و مصرف این قرص ها کنار رعایت یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت بدنی مداوم باعث تسریع کاهش وزن در شما شده و به شما کمک می‌کند خیلی راحت‌ تر به وزن دلخواه خود برسید. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

اهمیت کاهش وزن برای ارتقا سلامتی

کم کردن وزن  و رسیدن به تناسب اندام یک کار بسیار دشواراست ولی این کار برای داشتن یک بدن سالم و بهبود سلامت عمومی بدن بسیار لازم است . چاقی و اضافه ‌وزن علاوه بر تأثیر بر تناسب بدن و ظاهر، انسان را مبتلا به بیماری‌های مختلفی ، از جمله بیماری‌ های قلبی و عروقی و انواع سکته ‌ها به دلیل مسدود شدن عروق خونی با چربی و کلسترول خواهد کرد. از بین بردن چربی‌های ذخیره ‌شده در بدن مساوی با دور شدن از بسیاری بیماری‌ های خطرناک است.

امروز با وجود بسترهای متعدد ، اطلاعات عمومی افراد در زمینه کاهش وزن ، بسیار افزایش یافته است تا آنجایی که اکثر افراد به روش‌های مختلف به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند. در همین راستا مکمل‌های غذایی متنوعی برای کمک به کاهش وزن و تسهیل روند لاغری برای افراد تولید و به بازار عرضه‌ شده است. این قرص های لاغری با عملکردهای مختلف ازجمله افزایش سطح متابولیسم ، کاهش اشتها ، افزایش چربی سوزی و کاهش جذب کالری ‌های اضافی در بدن به افراد مختلف کمک می‌کنند تا آسان تر به وزن مورد نظر خود برسند.

قرص لاغری کالری بلاکر چیست - فواید و عوارض آن
قرص لاغری کالری بلاکر چیست – فواید و عوارض آن

مشخصات و ترکیبات قرص لاغری کالری بلاکر

قرص لاغری کالری بلاکر به روش ‌های بسیار خاصی ازجمله کاهش جذب کربوهیدرات ‌ها و چربی‌ های موجود در رژیم غذایی که روزانه از آنها استفاده  می کنیم ، باعث کاهش وزن در مصرف کنندگان می ‌شوند. ترکیبات موجود در این قرص لاغری عصاره‌های گیاهی و ویتامین‌هایی هستند که با عملکرد های خاصی  که در ادامه برای شما عزیزان شرح داده می‌شود به کاهش وزن به شما کمک می‌کنند.

چیتوسان

یکی از ترکیبات مؤثر موجود در قرص لاغری کالری بلاکر ، کایتوزان یا چیتوسان می باشد . این ترکیب ماده‌ ای از جنس فیبرهای چیتین است که از استخوان های سخت پوستانی همچون میگو و خرچنگ به دست می‌ آید. این ماده به عنوان فیبر رژیمی جهت کاهش وزن مورد استفاده بسیار زیادی قرار می ‌گیرد. چیتوسان یک ترکیب پلی ساکارید غیرقابل ‌هضم توسط دستگاه گوارشی انسان می باشد که مانند همه فیبرهای غذایی تأثیرات مثبتی بر عملکرد روده و معده دارد.

چیتوسان موجود در این نوع از قرص های لاغری فعالیت باکتری‌ های موجود در روده را افزایش داده و از ایجاد یبوست و نفخ در فرد جلوگیری  می ‌کند. همچنین با ورود به معده با جذب آب به شکل ژله درآمده و مانند یک نگهدارنده ، مولکول‌های چربی موجود در مواد غذایی را در خود نگه داشته و مانع جذب آن ‌ها در روده ‌و معده می‌شود ، بنابراین درحین مصرف این قرص های لاغری آب فراوان باید بنوشید .

این ماده یک ترکیب مفید برای کاهش کلسترول خون ، درمان نارسایی کلیوی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش وزن است. چیتوسان یک سم ‌زدای بسیار قوی می باشد که بدن را به خوبی پاک‌ سازی می‌ کند. همچنین برای درمان بیماری فشار خون بالا نیز مؤثر است زیرا چیتوسان حاوی یونهای مثبتی است که با یونهای منفی کلراید حاصل از مصرف نمک طعام ترکیب شده و به صورت نمک‌های محلول دفع می گردد و مانع بالا رفتن فشارخون در بدن می ‌شود.

عصاره لوبیای سفید

عصاره لوبیای سفید ، یکی دیگر از ترکیبات گیاهی موجود در قرص لاغری کالری بلاکر است . این ماده باعث کاهش قند خون بعد از مصرف مواد غذایی شده و در نهایت باعث  کاهش وزن می‌ شود . عصاره لوبیای سفید با کنترل آنزیم آلفا آمیلاز در بدن از تبدیل مواد نشاسته‌ ای به گلوکز جلوگیری کرده و بنابراین با دفع این مواد مانع اضافه ‌وزن می ‌شود. این ماده با دفع مواد نشاسته ‌ای داخل مواد غذایی باعث می ‌شود که گلوکز کمتری برای تبدیل به چربی در دسترس بدن قرار بگیرد و از چاقی فرد جلوگیری می‌کند.

عصاره لوبیای سفید دارای خواص بسیار زیادی برای بهبود سلامت بدن می باشد و این ماده می‌ تواند مقدار قند خون  در بدن را کنترل کند و مانع مقاومت انسولینی و درنتیجه ابتلا به دیابت نوع ۲ شود. همچنین این عصاره از ابتلا به بیماری دیابت ، بیماری‌ های قلبی و عروقی ، ابتلا به سرطان روده بزرگ و آرتریت نیز پیشگیری می ‌کند.

قرص لاغری کالری بلاکر چیست - فواید و عوارض آن
قرص لاغری کالری بلاکر چیست – فواید و عوارض آن

کروم

یکی از ترکیبات دیگر موجود در این قرص های لاغری کروم می باشد ، که نقش بسیار مهمی در عملکرد جذب چربی و قند  در بدن دارد. این عنصر با کاهش قند خون و افزایش حساسیت انسولینی در بدن برای درمان انواع دیابت ها بسیار مفید است و حتی در مواقع استراحت و کم ‌تحرکی فرد ، چربی سوزی را در بدن افزایش می ‌دهد و بدین ترتیب یک ماده  بسیار مفید برای کاهش وزن است. کروم علاوه بر موارد فوق با کاهش اشتها به کاهش وزن فرد نیز کمک می ‌کند.

ویتامین C

یکی دیگر از ترکیبات موجود در فرمولاسیون این قرص های لاغری ، ویتامین C می باشد که علاوه بر محافظت از بدن با تأثیرات آنتی‌اکسیدانی خود با عملکرد های مختلف به کاهش وزن در شما بسیار کمک می ‌کند. یکی از مکانیسم‌ های ویتامین C بر کاهش وزن به دلیل شباهت ساختار بیوشیمیایی ویتامین C و گلوکز است ، این دو ماده توسط یک گیرنده و به صورت رقابتی وارد سلول‌های بدن می‌ شوند. افزایش مصرف ویتامین C از طریق مکمل ‌ها باعث جذب بیشتر این ویتامین شده و با دفع گلوکز اضافی مانع اضافه ‌وزن و چاقی می ‌شود.

ویتامین C موجود در این قرص های لاغری متابولیسم چربی سوزی در بدن را افراد تسریع کرده و حتی می ‌تواند به عنوان جایگزین فعالیت ورزشی در افراد مسن مورد استفاده قرار بگیرد. افزایش مصرف ویتامین C تأثیرات انجام فعالیت های بدنی در چربی سوزی را به ‌شدت افزایش می‌ دهد. علاوه بر این ویتامین سی با تأثیر بر غدد فوق کلیوی و کاهش سطح کورتیزول یا هورمون استرس که باعث تجمع چربی خصوصاً در ناحیه شکم می‌شود، از چاقی و اضافه ‌وزن جلوگیری می‌ کند.

ویتامین B6

ویتامین B6  موجود در این  قرص لاغری که معروف به ویتامین مهربانی نیز می باشد ، با کاهش استرس و فشارهای روانی باعث کاهش وزن در مصرف کننده می شود. این ویتامین با کمک به ایجاد آرامش در اعصاب به ویژه مانع پرخوری عصبی شده و مصرف مواد غذایی اضافی را کاهش می ‌دهد. این ویتامین باعث بهبود عملکرد غده تیروئید می‌شود که تأثیر بسیار زیادی بر وزن افراد دارد و از اختلالات تیروئیدی در فرد جلوگیری می ‌کند.

مزایای مصرف قرص لاغری کالری بلاکر

این قرص لاغری یک مکمل کاملا طبیعی و با کارایی فوق‌ العاده مفید و تأثیرگذار در کنترل و کاهش وزن می باشد . این قرص لاغری با استفاده از تاثیرات عصاره گیاهان ، ویتامین ‌ها و مواد معدنی خاص ، در چربی سوزی و کاهش وزن به افراد کمک می‌ کند که سریع‌ تر به وزن دلخواه خودشان برسند. این قرص لاغری با ترکیبات خاصی که در خود دارد مانند چیتوسان چربی و کربوهیدرات های موجود در مواد غذایی را بدون نیاز به جذب دوباره ، از بدن دفع می‌کند و از چاقی و اضافه وزن جلوگیری می کند .

قرص کالری بلاکر با عملکردهای بسیار ساده متابولیسم چربی سوزی و دفع کربوهیدرات ها را تحت تأثیر قرار داده و مانع تبدیل آن‌ها به چربی ذخیره شده در بدن می ‌شود . ترکیبات بکار رفته در ساخت این قرص لاغری با کاهش اشتها ، ایجاد آرامش روانی ، افزایش حساسیت انسولینی و تأثیر بر عملکرد غده تیروئید در کنار انجام فعالیت بدنی ، خیلی سریع می‌توانند شما را به تناسب اندام برساند .

قرص لاغری کالری بلاکر چیست - فواید و عوارض آن
قرص لاغری کالری بلاکر چیست – فواید و عوارض آن

عوارض قرص لاغری کالری بلاکر

بر اساس تحقیقات انجام شده قرص لاغری کالری بلاکر یک مکمل کاملا طبیعی می باشد ، بنابراین مصرف این قرص هیچ عارضه جانبی در پی نخواهد داشت و تمام افرادی که از اضافه ‌وزن رنج می ‌برند می ‌توانند با مصرف این قرص لاغری علاوه بر رسیدن به تناسب اندام و وزن مطلوب، سلامت عمومی خود را نیز ارتقاء دهند.

مقدار و نحوه مصرف قرص لاغری کالری بلاکر

مصرف این قرص لاغری به صورت ۲ عدد قرص قبل از هر وعده غذایی می باشد. بیشتر از ۴ قرص در روز نباید مصرف نشود.

مزایا و خواص کلی قرص لاغری کالری بلاکر

  • کاهش جذب چربی‌  و کربوهیدرات‌ ها در بدن
  • کاهش و کنترل وزن با ترکیبات صد درصد گیاهی
  • کاهش مقاومت به انسولین در بیماری دیابتی و پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت
  • افزایش سلامت عمومی بدن
  • افزایش متابولیسم و عملکرد چربی سوزی در بدن
  • کاهش قند خون و کلسترول

هشدار و و منع مصرف قرص لاغری کالری بلاکر

  • زنان باردار و شیرده فقط با صلاحدید پزشک خود می توانند از این قرص مصرف کنند.
  • این محصول باید دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
  • برای بدست آوردن نتیجه بهتر ، می توان از رژیم غذایی کم ‌کالری در کنار مصرف این قرص استفاده کرد .
  • مصرف این قرص لاغری در افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود .
  • در صورت مصرف هرگونه دارویی قبل از مصرف این  قرص ها آن را به پزشک خود اطلاع دهید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا