Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری کربو اسلیم چیست و چه عوارضی برای فرد دارد؟

قرص لاغری کربو اسلیم هلث اید ساخت کشور انگلیس و یک محصول تسهیل کننده کاهش وزن است. این قرص لاغری با ترکیبی طبیعی از عصاره لوبیای سفید، عصاره چای سبز و کروم ساخته شده و با مهار ترشح آنزیم هضم کننده کربوهیدرات ها بدون عوارض جانبی کمک می کند که فرد با جذب کالری کمتر به وزن مطلوب برسد.

چاقی و اضافه وزن دلیل ابتلا به بسیاری از بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون و بیماری های قلبی و عروق است که هر سال باعث مرگ هزاران نفر در سراسر جهان می شود. از آنجاییکه پیروی از رژیم های غذایی لاغری برای بسیاری از افراد دشوار است محصولات لاغری برای کمک به کاهش وزن تولید و به بازار عرضه شده اند و بازار خرید و فروش این محصولات بسیار داغ است به همین دلیل حتما محصولات لاغری را از مراکز معتبر خریداری نمایید. در ادامه مقاله با این قرص لاغری بیشتر آشنا می شویم لطفا همراه ما باشید.

ویژگی های قرص لاغری کربو اسلیم

  • جلوگیری از جذب کربوهیدرات های دریافتی از رژیم غذایی
  • افزایش سرعت متابولیسم چربی ها و تبدیل آنها به انرژی
  • حاوی ترکیبات طبیعی مؤثر برای کاهش وزن و لاغری
  • کمک به تنظیم قند خون و پیشگیری از دیابت
  • فاقد هر گونه عوارض جانبی به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی
  •  مناسب برای همه افراد از جمله گیاهخواران و بیماران مبتلا به دیابت، سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز

ترکیبات موجود در قرص لاغری کربو اسلیم

قرص کربو اسلیم با توجه به ترکیبات بکار رفته در آن با دو مکانیسم باعث کاهش وزن می‌شود. ۱- مصرف این قرص مانع از جذب چربی و کربوهیدرات مصرفی از طریق رژیم غذایی در بدن می ‌شود. ۲-  با افزایش متابولیسم و در نتیجه چربی سوزی به کاهش وزن فرد کمک می کند. در ادامه مکانیسم اثر ترکیبات موثر این قرص و نحوه اثربخشی آنها شرح داده می شود.

خواص عصاره لوبیای سفید

عصاره لوبیای سفید یکی از ترکیبات موثر موجود در قرص کربو اسلیم است که با مهار جذب کربوهیدرات ها در بدن کار می کند. این ترکیب با مهار موقت آنزیم آلفا آمیلاز که نقش قابل توجهی در هضم کربوهیدرات ها دارد از هضم و جذب پلی ساکاریدها و تبدیل آنها به گلوکز جلوگیری کرده و مانند فیبرهای غذایی، بدون جذب کالری آنها را از روده دفع می کند. با این کار از تبدیل گلوکز به اسیدهای چرب در بدن جلوگیری کرده و مانع اضافه وزن فرد می شود.

در این شرایط سوزاندن چربی ها تنها راه بدن برای تولید انرژی خواهد بود که منجر به کاهش وزن می شود. مؤثر بودن عصاره لوبیای سفید در کاهش وزن در تحقیقات مختلف به اثبات رسیده است و هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد عارضه جانبی ناشی از آن وجود ندارد این عصاره گیاهی با مهار جذب کربوهیدرات و در نتیجه کنترل قند خون برای بیماران دیابتی هم مفید است.

قرص لاغری کربو اسلیم چیست و چه عوارضی برای فرد دارد؟
قرص لاغری کربو اسلیم چیست و چه عوارضی برای فرد دارد؟

خواص چای سبز

چای سبز بومی کشور چین است و همه ما از فواید آن برای سلامتی بسیار شنیده ایم. کاتچین ترکیب فعال موجود در چای سبز است که خواص بی نظیری برای لاغری و کاهش وزن دارد. این ترکیب با افزایش متابولیسم بدن و اکسیداسیون چربی ها انرژی مصرفی حاصل از آنها را در بدن بالا می برد و به چربی سوزی کمک می کند.

این قرص با مهار جذب چربی ها و تنظیم سطح قند خون باعث مهار ورود گلوکز به داخل سلول های چربی شده و از تجمع بافت چربی در بدن جلوگیری می کند. تاثیرات چای سبز در تنظیم قند خون برای کنترل و کاهش اشتها به اثبات رسیده است.

خواص کروم

کروم یک ماده معدنی ضروری است که تاثیر اصلی و مهم آن در بدن بر روی گیرنده های انسولینی موجود در سطح غشاء سلول ها است. کروم با این مکانیسم سبب ورود گلوکز از جریان خون به داخل سلول شده و به تنظیم سطح گلوکز خون و کاهش اشتها کمک می کند.

تحقیقات مختلف بر روی این مینرال نشان داده است که سطح بالای کروم در بدن به کاهش سطح قند خون و کاهش سطح کلسترول کمک کرده و با افزایش توده عضلانی و کاهش توده چربی باعث کاهش وزن می شود. همه موارد ذکر شده اگر با فعالیت بدنی و  رژیم غذایی متعادل همراه شود نتایج فوق العاده ای به همراه خواهد داشت.

روش مصرف قرص لاغری کربو اسلیم

روزانه ۲ تا ۳ عدد کپسول قبل از هر وعده غذایی غنی از کربوهیدرات مصرف کنید. در صورت نیاز  و با تجویز پزشک می توانید مصرف قرص لاغری کربو اسلیم را تا ۶ عدد کپسول در روز افزایش داد.

عوارض جانبی قرص لاغری کربو اسلیم

به دلیل ترکیبات طبیعی به کار رفته در فرمولاسیون این قرص لاغری تاکنون عارضه جانبی خاصی برای این محصول گزارش نشده است. با اینحال در برخی موارد نادر عوارض گوارشی خفیفی در برخی از افراد ممکن است رخ دهد. توصیه می ‌شود برای کاهش مشکلات گوارشی احتمالی زمانی که از این قرص استفاده می ‌کنید حتما در طی روز آب کافی بنوشید.

قرص لاغری کربو اسلیم چیست و چه عوارضی برای فرد دارد؟
قرص لاغری کربو اسلیم چیست و چه عوارضی برای فرد دارد؟

تداخلات دارویی قرص لاغری کربو اسلیم

این فراورده نیز مانند همه داروهای دیگر ممکن است با برخی محصولات و داروها تداخل داشته باشد. بنابراین پیش از مصرف کربو اسلیم حتما پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. لیست داروهایی که ممکن است با کربو اسلیم تداخل داشته باشند، منتشر نشده است بنابراین از پزشک خودتان در این رابطه سوال کنید.

واکنش های آلرژیک

ترکیبات گیاهی موجود در این مکمل در برخی از افراد ممکن است واکنش های آلرژیک ایجاد کند. عصاره چای سبز و عصاره لوبیا ترکیباتی گیاهی موجود در کپسول کربو اسلیم  هستند و ممکن است برای برخی افراد حساسیت ‌زا باشند. بنابراین در صورت تجربه علائمی مانند خارش یا تورم زبان، لب یا گلو فورا مصرف قرص ها را قطع کرده و با پزشک خود تماس بگیرید.

عوارض مصرف بیش از حد

همانطور که در توضیحات ارائه شد می ‌توانید مصرف قرص کربو اسلیم را تا ۶ عدد قرص در روز افزایش داد. اما مصرف بیشتر این قرص با هدف تسریع کاهش وزن بیشتر ممکن است عوارض شدیدی را به دنبال داشته باشد. تحقیقات نشان داده است مصرف بیش از حد عصاره لوبیای سفید در برخی افراد باعث  سردرد، نفخ، یبوست یا اسهال می شود. مصرف بیش از حد کروم نیز از طریق مصرف این مکمل ممکن است باعث اختلالات خواب ، سردرد، ، ضربان قلب نامنظم، واکنش‌های آلرژیک و آسیب به کبد و کلیه شود.

هشدار مصرف قرص لاغری کربو اسلیم

  1. مانند سایر قرص های لاغری مصرف این فراورده در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.
  2. توجه داشته باشید که این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  3. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف قرص کربو اسلیم با پزشک مشورت نمایید.
  4. مقدار توصیه شده این مکمل را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  5. در صورت ابتلا به هر بیماری خاصی و مصرف دارو قبل از مصرف این قرص حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
  6. در صورت حساسیت به ترکیبات موجود در کپسول لاغری کربو اسلیم مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید.

شرایط نگهداری قرص لاغری کربو اسلیم

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود. درآخر باید بگوییم که در فرمولاسیون کپسول کربو اسلیم هیچ رنگ مصنوعی، طعم ‌دهنده شیمیایی یا نگهدارنده  بکار نرفته است بنابراین همه افراد از جمله گیاهخواران و بیماران مبتلا به دیابت، سلیاک و عدم تحمل به لاکتوز می توانند با خیال راحت از این مکمل جهت رسیدن به وزن دلخواه خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا