Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آبرنگ و رزینصنایع شیمیاییغذایی و داروییکشاورزی و دامپروریمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید بنتونیت | کاربرد بنتونیت چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد بنتونیت و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید بنتونیت دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش بنتونیت در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان بنتونیت در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت بنتونیت نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش بنتونیت به روزرسانی می‌شود.

بنتونیت یک ماده طبیعی است که به طور عمده از اسمکتیت رس تشکیل شده است. بنتونیت با تبدیل خاکستر آتشفشانی به مینرالهای رسی در محیط های دریایی تولید می شود و به صورت لایه هایی بین دیگر سنگ ها قابل مشاهده است.

وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک در این مقاله بشرح خواص و کاربردهای بنتونیت در ادامه مطالب می پردازد .بنتونیت در ایران به نام گل سرشوی یا گل ارمنی شناخته می شود و کاربرد گسترده ای در تولید محصولات آرایشی – بهداشتی دارد.

این ماده عمدتاً از مواد معدنی کریستالی متشکل از گروه اسمکتیت تشکیل شده است که شامل سیلیکات‌های آلومینیومی آبدار حاوی آهن، منیزیم، سدیم یا کلسیم هستند. بنتونیت سدیم و کلسیم و پتاسیم انواع شناخته شده این ترکیب شیمیایی هستند که استفاده از هر یک به خصوصیات فیزیکی خاص آنها بستگی دارد.

بنتونیت مقادیر زیادی آب را جذب می کند و گاهی تا چندین برابر حجم اولیه خودش متورم می شود و توده های بزرگ ژله ای تولید می کند. از بنتونیت سدیم برای آب بندی، ذوب فلز، تولید آزبست و پشم معدنی، به عنوان گل‌های حفاری، در سیمان های پرتلند و بتن، سرامیک، امولسیون، حشره کش ها، صابون ها، داروسازی ها و رنگ ها استفاده می شود.

بنتونیت در تولید کاغذ، شفاف سازی آب، آب میوه و به عنوان نرم کننده آب برای از بین بردن کلسیم آب سخت استفاده می شود.

 

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش بنتونیت در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش بنتونیت و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان بنتونیت در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده بنتونیت در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید بنتونیت در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش بنتونیت را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد بتونیت در پزشکی

بنتونیت یک رس طبیعی با دانه نرم و بافت ریز است که در ترکیب با آب خمیری تشکیل می دهد که از گذشته تاکنون از مزایای درمانی آن استفاده می شود. این ماده برای درمان بثورات پوستی مانند آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.

بنتونیت در بسیاری از محصولات پوستی وجود دارد و برخی افراد نیز با هدف تسکین مشکلات گوارشی یا از بین بردن سموم بدن آن را به مواد غذایی یا نوشیدنی های خودشان اضافه می کنند.

خواص خرید و استفاده از بنتونیت برای سلامتی

دانشمندان معتقدند كه بنتونیت با جذب چربی های اضافی و گرد و غبار از روی پوست عمل می كند. این ماده با چسبیدن به مولکولها و یونها، آلودگی ها و سموم را جذب و از بین می برد.

وقتی‌که این ماده به عنوان ماسک بر روی پوست استفاده می شود چربی های اضافی و باکتریها را جذب کرده و یک درمان طبیعی برای آکنه به حساب می آید. بنتونیت شامل مواد معدنی طبیعی مانند کلسیم، منیزیم و آهن است که ممکن است مزایای دیگری هم داشته باشد.

این ماده برای کاهش وزن افرادی که مواد غذایی پرچرب مصرف می کنند مفید است. بنتونیت همچنین می تواند به درمان یبوست و تنظیم حرکات دستگاه گوارش کمک کند و حتی برای درمان سندرم روده تحریک پذیر نیز موثر است.

این ترکیب در صورت مصرف خوراکی می تواند باعث دفع فلزات سنگینی مانند سرب شود که مشکلات متعددی برای سلامتی افراد ایجاد می کند. تحقیقات نشان داده است که مصرف بنتونیت ممکن است برای در دفع سرب اضافی از بدن مفید باشد.

خواص درمانی رس هایی مانند بنتونیت به دلیل غلظت بالای مواد معدنی مانند سیلیس، کلسیم، منیزیم، سدیم، آهن و پتاسیم است که می تواند سموم، فلزات سنگین، ناخالصی ها و مواد شیمیایی را جذب کرده و از بین می برد. به همین دلیل بتونیت یکی از اجزا اصلی موجود در دتاکس ها و محصولات پاک کننده است.

این ماده همچنین به جذب اکسیژن در سلول ها کمک می کند زیرا هیدروژن اضافی را جذب می کند و به سلول ها اجازه می دهد تا به جای آن اکسیژن را جایگزین کنند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های بنتونیت

نام ماده بنتونیت (Bentonite)
ویژگی هر گرم از این ترکیب دارای سطح بزرگ ۶۰۰ تا ۸۰۰ متر مربع است.
نقطه جوش ۳۸۱.۸ °C
برخی از موارد کاربرد بنتونیت به عنوان تصفیه کننده و رنگبری روغن
بنتونیت در خوراک دام
استفاده از آن در کشاورزی
حفاری چاه نفت
گندله سازی
بستر حیوانات اهلی
دیگر نام ها گِل ارمنی

کاربرد خرید بنتونیت در صنایع

بنتونیت با توجه به ترکیب و ساختار کاربرد گسترده ای در صنایع دارد. این ویژگیها خصوصا وقتی که این ماده در آب حل می شود، قابل مشاهده است.

بسیاری از کاربردهای صنعتی بنتونیت از ویژگی تورم این ماده در آب و تولید سوسپانسیون ویسکوز نشات می گیرد. بنتونیت با انحلال در آب ذرات کلوئیدی تشکیل می دهد که مساحت سطحی بزرگی نسبت به وزن رس دارند به همین دلیل این ماده می تواند یک تثبیت کننده عالی امولسیون یا محیطی برای حمل سایر ترکیبات شیمیایی باشد.

ازآنجایی‌که بنتونیت بار منفی دارد می تواند با فلزات دارای بار مثبت مانند سرب واکنش دهد که این مسئله می تواند سرب موجود در فاضلاب را از بین ببرد.

این ماده با بسیاری از مواد آلی شیمیایی واکنش نشان می دهد و ترکیباتی را تشکیل می دهد که به عنوان مواد ژله کننده در بسیاری از مایعات ارگانیک مورد استفاده قرار می گیرد.

پرسش های رایج در مورد بنتونیت

خرید بنتونیت در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان بنتونیت متصل می ‌کند. برای خرید بنتونیت تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

ایمنی و خطرات و نکات کهم فروش بنتونیت

FDA استفاده از محصولات حاوی رس بنتونیت را مجاز نمی داند زیرا متخصصان دریافته اند که برخی از این محصولات ممکن است حاوی فلزات سنگین باشند.

در سال ۲۰۱۶، FDA به مصرف کنندگان هشدار داد كه به دلیل داشتن سطح بالای سرب از نوع خاصی از بنتونیت استفاده نكنند. بنابراین برای استفاده از محصولات حاوی بنتونیت باید به دنبال محصولی با مارک یا منبع معتبر باشید.

قبل از استفاده از این ماده یا هر نوع داروی طبیعی روی پوست ابتدا آزمایش آلرژی انجام دهید. برای این منظور مقدار کمی از محصول را به ناحیه داخلی آرنج بمالید و ۲۴ ساعت صبر کنید. اگر هیچ واکنشی رخ نداد، به استفاده از محصول ادامه دهید.

فروش بنتونیت حفاری

رایج ترین کاربرد بنتونیت در سیالات حفاری است،هنگامی که خاک رس بنتونیت با آب مخلوط می شود، یک سوسپانسیون ژل چسبناک تشکیل می دهد که به عنوان پایه ای برای سیال حفاری عمل می کند. بنتونیت موجود در مایع شستشو، ابزارهای برش را روان و خنک می کند و در عین حال از خوردگی محافظت می کند. از آنجایی که سیال حفاری فشار هیدرواستاتیکی ایجاد می کند، مانع از نفوذ سیال و گاز می شود. مایع حفاری قلمه های مته را به سطح منتقل می کند. هنگامی که پمپ های تصفیه دارای دوره های بیکاری هستند، تیکسوتروفی بنتونیت مانع از ریختن مواد سنگی به داخل شفت سوراخ شده می شود.

قیمت خرید بنتونیت کشاورزی

بنتونیت کشاورزی یک بنتونیت سدیمی طبیعی است که ظرفیت تبادل کاتیونی بسیار بالایی دارد. دارای خاصیت جذب طبیعی، حفظ آب و خاصیت چسبندگی خاک است که منجر به بهبود حاصلخیزی خاک و جلوگیری از شستشوی کودها می شود. بسیاری از خاک های شنی از نگهداری کم آب و دهیدراته شدن در هنگام خشک شدن رنج می برند. بنابراین استفاده از بنتونیت کشاورزی هر دوی این مشکلات را در کاربردهای مختلف از کشاورزی گرفته تا باغبانی خانگی بهبود می بخشد. همچنین برای کانال ها و آب بندی های ذخیره آب در مقیاس بزرگ با ایجاد یک مانع پوششی بالا می تواند مفید باشد.

خرید بنتونیت

بنتونیت به صورت پودر خریداری می شود و سپس با آب مخلوط می شود و تبدیل به خاک رس می شود. در داخل این خاک رس، می توانید ذرات بسیار کوچکی را پیدا کنید که به بنتونیت اجازه می دهد زمین را ضد آب کند. یکی از خواص بنتونیت ویسکوزیته بالای آن است. این امر بنتونیت را در برابر تغییر شکل ناشی از تنش برشی مقاوم می کند.

از دیگر خواص این نوع خاک رس، خواص رئولوژیکی، خاصیت جذبی و خاصیت تیکسوتروپیک است. به این معنی که در ترکیب با آب چسبناک می شود و مایعات را جذب می کند و اجازه می دهد تا محلول ویژگی های یک ژل را به دست آورد که تغییر شکل و حرکت آن را آسان می کند.

فروش بنتونیت ارت

بنتونیت ارت یک فیلوسیلیکات آلومینیومی جاذب و یک خشک کننده طبیعی است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد که عمدتا برای محافظت از بسته بندی های صنعتی استفاده می شود. این پودر می ‌تواند ساینده باشد بنابراین این ویژگی آن را برای بسته ‌بندی تجهیزات بسیار حساس مانند دوربین‌ها، دوربین‌ های فیلم برداری، دوربین‌های دوچشمی، میکروسکوپ یا سایر مواد ظریف ایده‌آل می ‌سازد.

بنتونیت خوراکی چیست + قیمت فروش

بنتونیت خوراکی یک پودر ریز از خاکستر آتشفشان است که از ماده اصلی سیلیکات آلومینیوم هیدراته و سایر مواد معدنی مانند کلسیم، آهن و منیزیم تشکیل شده است. این پودر دارای برخی از خواص منحصر به فرد است که باعث می شود بسیاری از افراد آن را به صورت خوراکی یا موضعی استفاده کنند. زیرا معتقدند که می تواند سموم با بار منفی را جذب کند. از بنتونیت خوراکی به عنوان راهی برای سم زدایی بدن، بهبود هضم، بهبود رنگ پوست و آکنه و درمان زخم ها، نفخ و اسهال و سایر موارد دیگر اغلب استفاده می شود.

موارد مصرف بنتونیت

از پودر بنتونیت می توان به عنوان یک دهان شویه طبیعی استفاده کرد. خاصیت اتصال آن می تواند به راحتی مواد ناخواسته اطراف دندان و لثه را از بین ببرد. در صورت مصرف به صورت خوراکی، بنتونیت می تواند به حفظ باکتری های سالم در دستگاه گوارش و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. همچنین می توانید از این پودر برای ماسک صورت استفاده کنید. به عنوان یک قاعده کلی، انواع پوست چرب و مستعد آکنه می توانند بیشتر از این ماسک بهره ببرند. در حالی که افرادی که پوست خشک یا حساس دارند باید کمتر از ماسک بنتونیت استفاده کنند.

مشخصات بنتونیت + قیمت خرید بتونیت

بنتونیت یک کانی رسی بسیار کلوئیدی است که به دلیل داشتن خواص متعددی مانند هیدراتاسیون، تورم، جذب آب، ویسکوزیته، تیکسوتروپی آن را به محصولی چندکاربردی برای صنایع مختلف مانند ریخته گری، گندله سازی، ساخت و ساز و مهندسی عمران، بازارهای زیست محیطی، حفاری، روغن ها و سایر بازارهای غذایی، کشاورزی، مواد دارویی و آرایشی، مواد شوینده رنگ ها و براق کننده ها و کاغذ تبدیل کرده است.

لیست قیمت انواع بنتونیت

دو نوع بنتونیت وجود دارد. نوع اول بنتونیت سدیم است که هنگامی که توسط آب فعال می شود، می تواند تا شش برابر اندازه خود متورم شود و خاصیت الکترومغناطیسی دارد که این ویژگی باعث می شود این پودر بسیار جاذب و برای خارج کردن سموم مفید باشد. نوع دوم بنتونیت کلسیم است که در مقایسه با بنتونیت سدیم کوچک تر است که باعث می شود که برای معدنی سازی مجدد موثرتر از بیرون کشیدن سموم از پوست باشد. این ذرات کوچک می توانند از طریق دیواره روده بزرگ وارد جریان خون شوند و در آنجا از سموم را دفع کرده و مواد معدنی را نگه دارند.

قیمت فروش پودر بنتونیت

پودر بنتونیت خالص بطور طبیعی سرشار از مواد معدنی مانند آهن، سدیم، کلسیم، پتاسیم و منیزیم است و از خاکستر آتشفشانی به وجود آمده است.از این پودر در صنایع مختلف استفاده می شود اما اغلب برای سم زدایی بدن مورد استفاده می گیرد. افزودن آب به پودر بنتونیت، بار الکتریکی منفی به آن می دهد که به نوبه خود، سموم را از بدن خارج می کند. پودر بنتونیت در سطح مولکولی برای پاکسازی بدن از سموم عمل می کند و همچنین مواد مغذی غنی را به پوست باز می گرداند.

کاربرد بنتونیت

بنتونیت به طور گسترده در مهندسی عمران استفاده می شود. می تواند به عنوان سیال حفاری بسیار مفید باشد. علاوه بر این، اغلب در مکان های آلوده برای جداسازی محل به همراه دیواره دیافراگمی استفاده می شود. علاوه بر این، از این نوع خاک رس به دلیل اینکه در تماس با ادرار اثر جاذب دارد، در ظرف زباله استفاده می شود. سایر کاربردهای بنتونیت شامل استفاده در ریخته گری فلزات، شفاف سازی نوشیدنی ها و بهبود خاک های شنی در کشاورزی است.

فروش بنتونیت

خرید و فروش بنتونیت بازار گسترده ای دارد زیرا این ماده شیمیایی بسیار پرکاربرد است. برای خرید این ماده می توانید به دفاتر فروش این ماده شیمیایی مراجعه نمایید.

قیمت بنتونیت

قیمت بنتونیت به برند و کیفیت این ماده بستگی دارد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت این ماده شیمیایی به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

خرید خاک بنتونیت

بنتونیت از اهمیت تجاری بالایی برخوردار است و دارای خواص سفید کنندگی ذاتی است، از این رو به عنوان خاک رس سفید کننده نیز شناخته می شود. خاک رس بنتونیت یک عنصر رایج در محصولات سم زدایی و پاکسازی است. استفاده های خارجی رایج این خاک شامل استفاده به عنوان ضماد، سم زدایی در حمام و دستور العمل های مراقبت از پوست است. این ماده دارای اثر قلیایی بر بدن است و در صورت مصرف صحیح می تواند به تعادل باکتری های روده کمک کند.

خاک بنتونیت توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. برای خرید این خاک می توانید به این سایت ها مراجعه کرده و خاک بنتونیت را خریداری کرده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید. شما همچنین می توانید این خاک را از برخی از نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی نیز خریداری کنید.

موارد مصرف بنتونیت

بنتونیت نوعی خاک رس است که در هنگام پراکندگی در آب قابلیت متورم شدن و ژل شدن دارد. این خاک در ساختمان سازی عمدتا در کارهای گودبرداری و پی سازی استفاده می شود. کلمه بنتونیت نامی است که از محلی به نام فورت بنتون در ایالات متحده آمریکا گرفته شده است که در آنجا این خاک کشف شده است. موارد مصرف این خاک عبارتند از:

کاربرد بتونیت بر روی پوست

در صورت مخلوط کردن خاک رس بنتونیت و آب با یکدیگر، می توان از خمیر به دست آمده برای برطرف کردن هر گونه تحریک پوستی مانند لک، نیش حشرات، بریدگی، خارش پوست یا سوختگی استفاده کرد. گفته می شود که این خاک به ویژه خارش پوست ناشی از اگزما، پسوریازیس، آبله مرغان و غیره را آرام می کند.

خرید بتونیت برای سم زدایی زیر بغل

ترکیبی از خاک رس بنتونیت و سرکه سیب برای سم زدایی زیر بغل در طب سنتی بسیار توصیه می شود.

خرید بتونیت برای ماسک صورت

بسیاری از محصولات زیبایی از خاک رس بنتونیت به دلیل توانایی آن در اتصال و حذف سموم و ناخالصی ها استفاده می کنند. برای داشتن پوستی صاف و سالم، ماسک خاک رس بنتونیت را به سادگی با مخلوط کردن با آب تهیه می کنیم. سپس آن به مدت ۲۰ دقیقه بر روی صورت گذاشته و با آب گرم می شویم. این کار را می توانید یک یا دو بار در هفته انجام می دهید. پودر خاک رس بنتونیت مخلوط با سرکه سیب نیز یک ماسک صورت عالی و متعادل کننده ایجاد می کند.

خرید بتونیت برای صابون خانگی

این خاک را می توان به صابون خانگی خود اضافه کرد تا حالتی ابریشمی به خود بگیرد. صابون خاک رس بنتونیت برای پوست های چرب و آکنه دار بسیار عالی و مفید خواهد بود.

خرید بتونیت برای سلامت دهان

به دلیل توانایی عالی این خاک در اتصال با فلزات سنگین، سموم و همچنین تامین مواد معدنی، می توان از آن در دستور تهیه پودر دندان رمینرالیزه کننده استفاده کرد. حتی می توان از آن به تنهایی برای مسواک زدن نیز استفاده کرد.

خرید بتونیت برای سفید کردن و بازسازی مجدد دندان ها

علاوه بر استفاده در پودر دندان، از بنتونیت مخلوط با آب می توان به عنوان دهان شویه قلیایی و حذف کننده سموم نیز استفاده کرد. برای تهیه این دهانشویه می توان ۱/۲ قاشق چایخوری خاک رس را در ۱/۴ فنجان آب در یک شیشه کوچک ریخته و آن را به خوبی مخلوط کرده و ۱ تا ۲ دقیقه به عنوان دهانشویه استفاده کرد.

خرید بتونیت برای درمان ورم پستان

ضماد یا ماسکی که از خاک رس بنتونیت و آب تهیه می شود را می توان به صورت خارجی برای درمام ورم پستان استفاده کرد. همچنین می توان از بنتونیت، به همراه ویتامین C و روغن ماهی برای درمان عفونت داخلی نیز استفاده کرد.

خرید بتونیت برای پودر بچه

خاک رس بنتونیت می تواند یک پودر بچه بسیار تسکین دهنده برای استفاده در مواقع عفونت یا قرمزی پوست باشد. همچنین می توان آن را به صورت ماسک خاک رس برای کمک به سرعت بخشیدن به بهبودی پوست نیز استفاده کرد.

قیمت بنتونیت درمان مشکلات گوارشی یا تهوع صبحگاهی

برای جلوگیری از تهوع صبحگاهی در اوایل بارداری می توان ۱/۲ قاشق غذاخوری خاک رس بنتونیت را در آب مصرف کرد. این خاک به بهبود حالت تهوع کمک کرده و باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. توصیه می شود قبل از مصرف این خاک در دوران بارداری با پزشک یا متخصص پزشکی خود مشورت کنید.

قیمت خرید بنتونیت پاکسازی داخلی بدن

بنتونیت به بهبود هضم کمک کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد. مصرف این خاک باعث رشد سریعتر ناخن ها و موها نیز می شود.

قیمت فروش بنتونیت درمان حیوانات خانگی

برای حیوانات خانگی که بیمار هستند، استفراغ می ‌کنند یا علائم بیماری دیگری را نشان می‌ دهند، می‌ توانید بنتونیت را به آب آن‌ ها اضافه کرده یا با قطره چکان یا سرنگ بدون سوزن به صورت خوراکی به آنها بدهید. این خاک باعث می شود تا حیوانات شما به سرعت از بیماری‌ هایی که می ‌توانند جدی باشند، بهبود یابند.

خرید بنتونیت

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید بنتونیت از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید بنتونیت، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بنتونیت را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید بنتونیت با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. فروش انواع بنتونیت با گرید مختلف
    ارسال مستقیم از کارخانه به صورت تناژ بالا با مناسب ترین قیمت
    انواع پودری با سایز های مختلف میکرونیزه، پودری، دانه بندی و گرانوله
    خوراک دام و طیور
    ۰۹۱۵۵۲۴۹۷۳۴

  2. چند معدن بنتونیت در کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین معرفی کنید .

    آیا در کشورهایی مثل بولیوی و ونزوئلا که ارتباط سیاسی خوبی هم با ایران دارند ، معدن بنتونیت وجود دارند؟ در صورت وجود داشتن ، چه ظرفیتی برای استخراج دارند؟

  3. سلام
    یکی فروشگاه های آنلاین معروف خرید بنتونیت رو برای متقاضیان به صورت آنلاین فراهم کرده؛ می خوام پیشنهاد شما و بقیه خریداران رو جویا بشم که خرید بنتونیت از این سایت راه مطمئن و معقولی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا