Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید ثعلب | کاربرد ثعلب چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد ثعلب و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید ثعلب دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش ثعلب در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان ثعلب در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت ثعلب نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش ثعلب به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش ثعلب در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش ثعلب و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان ثعلب در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده ثعلب در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید ثعلب در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش ثعلب را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

ثعلب ماده ای باسورین است که مانند نشاسته عمل می کند. این ماده خواص دارویی فراوانی دارد و در گذشته از لعاب آن برای تسکین و درمان ناراحتی های روده و معده استفاده می کردند. امروزه فراوانی ثعلب کمتر شده است و این گیاه در معرض نابودی قرار گرفته و مواد دیگری جایگزین آن شده است. ثعلب به دلیل ماده موکوس مانندی که دارد برای درمان بیماری های سوء هاضمه، سوزش سر دل، نفخ شکم و اسهال به ویژ در کودکان مؤثر است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

این ماده بیشترین کاربردی که دارد در صنعت بستنی سازی است. در ادامه این مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک در باره فواید ثعلب برای سلامتی و نحوه استفاده از آن صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

گیاه ثعلب

 

 

ثعلب با نام علمی Orchis mascula گیاهی چند ساله و پایا است. برگ های این درخت سبز و پهن است، برگی های بالایی آن دارای لکه هایی به رنگ قهوه ای است و برگ های تحتانیش دارای نوک تیز و باریک است.گل های این گیاه خوشه ای و به رنگ سفید یا صورتی است که خطوط و نقاط بنفش و ارغوانی دارد. این گیاه پیاز دارد که مورد استفاده قرار می گیرد. معمولآ از پیاز آن بعد از خشک و پودر کردن برای بستنی سازی استفاده می شود. زیرا این ریشه دارای مواد نشاسته ای است. رنگ پوسته خارجی ریشه آن صورتی و داخل آن سفید است. طعم‌ آن‌ كمی‌ شیرین‌، لزج‌ و كمی‌ تند است‌. محل رویش این گیاه در باغ ها و بیشه ها است. زمان گل دهی آن از اواخر ماه فروردین تا اواخر ماه خرداد است.

آرد ثعلب

جدول مشخصات

نام گیاه دارویی ثَعلَب
نام انگیسی گیاه دارویی salep
نام علمی گیاه دارویی orchidaceae
نامهای رایج گیاه دارویی ارکید، شاطریون، ونیله، سورقطون، سه برگ، سالپ، کوکهری
خاستگاه گیاه دارویی آسیا و اروپا به خصوص سه کشور ترکیه، یونان و ایران
طبع گیاه دارویی گرم و تر (دموی)
اثرگذاری گیاه دارویی اعصاب و روان, افزایش وزن, پوست و مو, تقویت سیستم ایمنی بدن, دستگاه گوارش, میل جنسی
خواص گیاه دارویی آرامبخش, افزایش دهنده قوای جنسی, بهبود خواب, بهبود هضم غذا, تقویت سیستم ایمنی بدن, جوان‌سازی پوست, درمان دل‌درد و دل‌پیچه, درمان ریزش مو, درمان لاغری, درمان نفخ معده, درمان یبوست, رفع جوش و آکنه, کاهش استرس و اضطراب
روش مصرف گیاه دارویی خوراکی, موضعی
عوارض گیاه دارویی منع مصرف عصاره یا دمنوش در زنان باردار، از کار افتادن تارهای صوتی و تشدید عفونت های دهانه رحم در صورت زیاده روی در مصرف، مضر برای افراد مبتلا به بیماری واریکوسل و افراد گرم مزاج

ترکیبات ثعلب

ثعلب دارای مقدار زیادی لعاب، نشاسته و آلبومین است. این ماده حاوی هیدرات کربن، قند، موسیلاژ مشابه باسورین‌، مواد پروتئیدی‌، آمیدون‌ تغییر داده شده و در آردی که از فکول غده که به نام ثعلب است، مقدار زیادی مواد لعابی‌ که موسیلاژ نام دارد و ماده ای شبیه صمغ عربی مواد رنگی و نشاسته و مقدار اندکی املاح معدنی و مقدار ناچیزی اسانس یافت می شود که بعد از فرایند خشک شدن به شکل کومارین در می آید.

خاستگاه ثعلب

خواص و مضرات ثعلب برای مردان، زنان و پوست و مو

این گیاه اغلب در آسیا و اروپا مخصوصاً در سه کشور ایران، ترکیه و یونان یافت می شود. این گیاه را حتی می توان در بیشه و باغ ها پرورش داد. برداشت زیاد و بیش از حد این گیاه، آن را در خطر انقراض قرار داده است. گونه های وحشی این گیاه را در قسمت شمال ایران مانند کوه های البرز به طرف آستارا و اردبیل یافت.

طبع ثعلب و روش استفاده

این گیاه طبع گرم و تری دارد. روش استفاده از این گیاه به دو روش خوراکی و موضعی است. این گیاه به سبب لعابی که دارد به عنوان طعم دهنده در آشپزی و جهت تهیه انواع دسر ها مانند پودینگ، بستنی و مربا و شیر موز استفاده می شود. هم چنین از این پودر برای تهیه دمنوش و چای و انواع نوشیدنی های داغ استفاده می کنند. روش ساده مصرف پودر ثعلب این است که آن را در شیر یا آب گرم مخلوط کنید و میل کنید.

در روش موضعی برای درمان ریزش مو استفاده می کنند، برای این منظور عصاره این گیاه را با پودر گل سرخ و روغن زیتون مخلوط کنید و روی سر خود بمالید. اجازه دهید این مخلوط حدود ۱۵ دقیقه روی سرتان بماند و بعد آن را بشویید.در کشور ترکیه این ماده را با شکر، دارچین و شیر داغ مصرف می کنند که بسیار پر طرفدار است و به آن سالپ (Salep) می گویند.

اسم ثعلب به انگلیسی و نام های دیگر آن

معنی کلمات
salep سحلب
saloop سحلب
orchid رنگ ارغوانی روشن
vanilla  وانیل ، وانیلی، درخت وانیل

از نام های رایج آن می توان به كوكره، لومیری، اوركیس، سه‌برگ، سالپ، ونیله، تولكی، ماسكولا، سحلب، ثعلب مصری، اركیده، اركید، خصیة الثعلب، سعلب، شاطریون، سورقطون، كوكهری و گل دختر ملكه آفتاب اشاره کرد.

انواع ثعلب

این ماده دارای انواع مختلفی است: هندی، دانمارکی، ژاپنی یا سانروز است. از بهترین نوع آن می توان به نوع دانمارکی و سانروز اشاره کرد.

کاربرد ثعلب در آشپزی

بیشترین کاربرد این ماده مربوط به آشپزی و مواد غذایی است.

تهیه حلیم با ثعلب

برخی افراد برای درست کردن حلیم به آن مقداری ثعلب اضافه می کنند تا کشدار شود و از مقدار گوشت آن کم می کنند، که این کار درستی نیست.

تهیه شیر موز با ثعلب

برای سفت شدن شیرموز می توانید از کمی پودر ثعلب استفاده کنید.

ثعلب برای تهیه ماست 

برای تهیه ماست می توانید از پودر ثعلب استفاده کرد که باعث سفت شدن ماست می شود و ماست سون از ماست هایی به همین نوع است.

ثعلب و شیر 

برای درست کردن شیر با ثعلب که یک نوشیدنی بسیار خوش مزه است به موارد زیر نیاز می با شد :

یک قاشق غذاخوری پودر ثعلب

یک و نیم قاشق غذاخوری شکر

یک لیتر شیر کامل

دارچین برای تزئین

شیر را حرارت داده تا به جوش آید. دریک کاسه کوچک، پودر ثعلب و شکر را مخلوط کنید و به آن ۲ تا ۳ قاشق چایخوری شیر داغ اضافه کنید. در ادامه مخلوط این ماده را در چند نوبت به شیر در حال جوش اضافه کنید و شیر را به هم بزنید تا غلیظ شود. حدود ۱۵ دقیقه به زمان نیاز دارد. حال نوشیدنی خود را مزه کنید، اگر تمایل دارید شیرین تر باشد به آن کمی شکر اضافه کنید. به جای شکر می توان از نبات و یا عسل استفاده کرد. این نوشیدنی را در فنجان قهوه بریزید و روی آن را با دارچین تزئین کنید. به جای دارچین، می توانید از پودر زنجبیل استفاده کنید.

ثعلب بستنی

این ماده باعث کش دار شدن بستنی می شود ومی توانید آن را حذف کنید و به جای ان از خامه در ترکیب بستنی استفاده کنید.

ثعلب در ترکیه

ثعلب بستنی چیست

غذاها و نوشیدنی های ترکیه مورد پسند اکثر افراد با هر سلیقه ای است. یکی از معروف ترین نوشیدنی های محبوب در ترکیه، ثعلب است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اگر هنگام زمستان به ترکیه سفر کرده باشید، احتمالاً نوشیدنی ثعلب را امتحان کرده اید. برای اینکه چنین نوشیدنی دلپذیر و خوش طعمی را تهیه کنید، باید ساقه های ارکیده وحشی را شسته و خشک کنید. سپس آن را آسیاب کنید. این نوشیدنی از زمان عثمانی بسیار محبوب بوده و به دلیل اینک سرشار از خواص دارویی است، از آن برای درمان سرفه، سرما خوردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می کردند و مورد توجه سلاطین بود.

 

مواد شیمیایی مرتبط با ثعلب

 

خرید ثعلب در کانادا

این ماده را قدیمی تر ها در عطاری به عنوان ثعلب پنجه می شناختند. همانطور که در قسمت بالا اشاره شد این ماده در دو مارک سانروز و دانمارکی در بازار موجود است.

خواص ثعلب

  • مقوی نیروی جنسی
  • در گذشته جهت تقویت كودكان همراه شیر به آن‌ها می‌دادند.
  • درمان رعشه (تشنج‌های كزازی)
  • درمان سرماخوردگی و اخلاط خونی
  • درمان ورم كلیه و مثانه
  • ریزش مو و تقویت مو
  • برای رفع ورم حاد روده
  • برطرف کردن عفونت کلیه و بیماری ‌های رایج کلیوی و مثانه
  • برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه
  • افزایش تقویت سیستم ایمنی
  • كم‌خونی
  • درمان یبوست و بهبود وضعیت دفع
  • جلوگیری از انزال زودرس
  • ناراحتی‌های معده
  • تقویت كننده اعصاب
  • درمان فلج و لقوه
  • جوانسازی پوست صورت
  • درمان دردهای عصبی
  • درمان یبوست و اسهال
  • درمان ورم کلیه و مثانه
  • رفع آکنه و جوش صورت

استفاده از ثعلب برای مراقبت برای پوست و مو 

 آکنه و جوش صورت
در طب سنتی این ماده به عنوان یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از جمله آکنه و جوش صورت استفاده می شود.

جوان سازی پوست صورت
این ماده به بازسازی سلول های پوستی کمک می کند، باعث سفت تر شدن پوست شده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

 درمان ریزش مو
از این ماده در طب سنتی به علت خواص زیاد و ریز مغذی های مفیدی که دارد برای تقویت مو و درمان ریزش مو استفاده می شود.

انواع ماسک های مو با ثعلب

ماسک ثعلب برای مو 

  • از این ماده و گل پنیرک می توان ژل برای موی سر تهیه کرد. برای این منظور ۵۰ گرم ثعلب + كمی روغن نارگیل + ۲۰ گرم گل پنیرك را در یک لیتر آب جوشانده مخلوط کنید و سپس آن را صاف کنید و صبر کنید تا سرد شود. این ژل برای تقویت مو مفید است.
  • ۵۰ گرم سبوس برنج در یک لیتر عرق گزنه بجوشانید و آن را صاف کنید، سپس به محلول ۵۰ گرم پودرثعلب اضافه کنید و بگذارید بجوشد. بعد از آن محلول زیر صافی را سرد کرده و از آن به عنوان ژل استفاده کنید.
  • پودرثعلب با گل سرخ و روغن زیتون ترکیب کنید و روی موی سر خود ماساژ دهید و تا مدت ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب و شامپو بشویید.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های ثعلب

نام ماده ثعلب (Salep)
Calories ۹۴.۶
Cholesterol ۴.۹ mg
Sodium ۱۲۹.۹ mg

فواید دارویی ثعلب برای سلامتی بدن 

خواص ثعلب برای مردان 

در طب سنتی از خواص ثعلب برای درمان ناتوانی جنسی مردان، اختلالات نعوظ استفاده می کنند. این ماده به عنوان یک داروی تقویت کننده قوی برای قوای جنسی مردان شناخته می شود.

درمان درد های عصبی با استفاده از ثعلب

علت های مختلفی برای دردهای عصبی وجود دارد. این ماده به عنوان تونیک اعصاب برای درمان دردهای عصبی استفاده می شود و استرس روی اعصاب بدن را ازبین می برد. برای این منظور می توانید یک لیوان شیر را با این ماده ترکیب کنید و بخورید.

درمان اسهال با ثعلب

این ماده دارای لعاب بالایی است در نتیجه می تواند به حرکات روده کمک کند و از بهترین روش های طبیعی برای درمان اسهال کودکان است.

کاربرد ثعلب برای تقویت سیستم ایمنی بدن
این ماده خواص ضد میکروبی قوی دارد و می تواند به سیستم ایمنی کمک مؤثری کند و احتمال ابتلا به سرف و سرما خوردگی را کاهش می دهد.

 

ثعلب را از کجا تهیه کنیم؟

باید این نکته را در نظر داشته باشید که احتمال این وجود دارد که ثعلب های موجود در بازار به روش های شیمیایی تهیه می شود. بنابراین بهتر است که در منزل آرد ثعلب را تهیه کرد. شما می توانید از عطاری ها غده های این گیاه را تهیه کنید و آن ها را در خانه آسیاب کنید.

خرید و فروش ثعلب

برای خرید و فروش ثعلب با کیفیت و خلوص بالا می توان به مراکز فروش معتبر مراجعه کرد. در بازار قیمت های مختلفی برای این ماده ارائه می شود. از دلایل اختلاف قیمت این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خالص یا ناخالص بودن
  • خرید مستقیم از تولید کننده یا دلال و واسطه
  • حجم خریداری شده

پرسش های رایج در مورد ثعلب

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش ثعلب را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی ثعلب در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

عوارض آرد ثعلب

مصرف به اندازه این ماده هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. ولی اگر بیش از اندازه استفاده شود، تارهای صوتی را از كار می‌اندازد. مصرف بیش از حد آن می‌ تواند منجر به تشدید عفونت ‌های دهانه رحم شود.

افرادی که به بیماری وریكوسل مبتلا هستند، باید از آن کمتر مصرف کنند. افرادی که گرم مزاج هستند باید با احتیاط از آن مصزف کنند چون ممکن است عوارضی مانند ضعف دستگاه گوارش و دستگاه عصبی داشته باشد.

به یاد داشته باشید که محصولات طبیعی همیشه لزوما بی ‌خطر نیستند و دوز، روش مصرف و تداخل آن ‌ها با دیگر مواد غذایی و داروها بسیار حائز اهمیت است. چنانچه به بیماری مبتلا هستید یا در شرایط خاصی به سر می ‌برید، حتما پیش از مصرف روزانه گیاهان دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

نکات مهم مصرف ثعلب در دوران بارداری و شیردهی

این ماده در دوران بارداری احتمال سقط جنین را افزایش می دهد، به همین دلیل زنان دردوران بارداری و شیردهی باید از آن پرهیز کنند.

 

فروش ثعلب ترکیه

ثعلب یک نوشیدنی محبوب در کشور ترکیه است. این نوشیدنی بیشتر در فصل سرما استفاده می شود. این نوشیدنی در فصل سرما به گرم نگه داشتن بدن به شما کمک می کند. امروزه ثعلب ترکیه یک برند جهانی شده است و به سراسر نقاط جهان صادر می شود. این نوشیدنی به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد در نقاط مختلف جهان طرفداران بسیار زیادی کسب کرده است.

ثعلب در بستنی

ثعلب در بستنی باعث بهبود قوام و خواص کشسانی محصول می شود. از این ماده در گذشته در تولید بستنی بسیار استفاده می شده است. اما امروزه به دلیل قیمت بالا، جایگزین های دیگری برای این ماده در تولید بستنی استفاده می شود.

ثعلب چه کاربردی دارد

ثعلب کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. بیشتر استفاده از این ماده در صنایع غذایی است. ثعلب به دلیل داشتن مواد مفید و مغذی بسیار زیاد، گاهی به عنوان دارو گیاهی نیز دسته بندی می شود. برخی از مهمترین کاربرد های این ماده عبارتند از:

  • رفع چین و چروک پوست
  • تهیه بستنی سنتی
  • درمان ریزش مو
  • رفع آکنه و جوش های صورت
  • تهیه دسر
  • تهیه دمنوش

خرید پودر ثعلب

این ماده در بازار به شکل پودر موجود می باشد. این پودر از خشک کردن غده های نوعی گیاه ارکیده بدست می آید. این گیاه بومی ترکیه است و دارای گل هایی خوشه ای به رنگ بنفش و گاهی سفید رنگ است. دلیل تبدیل ثعلب به صورت پودر، افزایش ماندگاری و راحتی در حمل و نقل است.

رنگ پودر ثعلب

رنگ پودر ثعلب سفید است. شما این پودر را می توانید در اندازه مختلف از فروشگاه های اینترنتی و عطاری های محل تهیه کنید.

کاربرد ثعلب در آشپزی

از این ماده در آشپزی برای افزایش قوام و بهبود طعم استفاده می شود. از این ترکیب می توانید در تهیه انواع دسرها، شیرینی ها، پودینگ، دمنوش و نوشیدنی از جمله شیرموز استفاده کنید.

طریقه مصرف ثعلب

شما از این پودر می توانید برای تهیه دمنوش، بستنی، سوپ و نوشیدنی مانند شیرموز در منزل استفاده کنید. به عنوان مثال طریقه مصرف ثعلب برای تهیه شیرموز به صورت زیر است.

ابتدا مقداری شیر را بر روی حرارت قرار دهید تا گرم شود.

نصف قاشق چای خوری پودر ثعلب را درون یک ظرف با شکر مخلوط کنید.

این پودر را به آرامی به شیر اضافه کنید و بهم بزنید.

در صورت کم بودن شیرینی، مقدار بیشتری شکر اضافه کنید.

شیر را درون لیوان ریخته و از نوشیدنی خوش طعم خود لذت ببرید

باید توجه داشته باشید که مقدار مصرف مجاز این پودر برای هر فرد ۲ گرم در روز است. طبع این پودر، گرم و مرطوب است. در صورت مصرف بیش از حد می تواند عوارض جانبی برای سلامتی شما ایجاد کند.

ثعلب چیست و از کجا تهیه می شود

ثعلب یک پودر سفید تا شیری رنگ است که از ریشه های ارکیده خاصی که بومی ترکیه هستند تهیه می شود. این ترکیب همانطور که در مقاله شرح داده شد خواص بی نظیری دارد و می توان از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی استفاده کرد. در حال حاضر پودر ثعلب را می توانید از فروشگاه های بزرگ، عطاری ها و فروشندگان مواد غذایی و خوراکی آنلاین به راحتی تهیه کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

ثعلب یک نوشیدنی سنتی خاورمیانه ای که به خودی خود یک دسر است، غنی و خامه ای است، فنجانی که در هوای سرد شما را سرشار از عشق و گرما می کند. بهترین سرو با مقداری آجیل و میوه های خشک است که علاوه بر بهبود مزه به بهبود خواص آن نیز کمک می کند.

برای تهیه این نوشیدنی یک قاشق غذاخوری ( ۲۰ گرم ) از پودر را در یک فنجان شیر سرد اضافه کنید – به میزان دلخواه با شکر شیرین کنید سپس روی حرارت ملایم هم بزنید تا بافت دلخواه به دست آید سپس در یک فنجان بریزید. ثعلب یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در فصل زمستان است که علاوه بر طعم متمایز، گرمای لازم را برای از بین بردن سرمای سخت زمستان فراهم می کند. برای لذت بردن کل خانواده و یک دسر عالی بعد از غذا برای همه است که به راحتی می توان آن را تهیه کرد.

این ترکیب با طعم بسیار قوی و رایحه بسیار قوی یک نوشیدنی پرطرفدار (۵ دقیقه ای) در کشورهای عربی و خاورمیانه است که خصوصا در ترکیه مصرف آن در فصول سرما بسیار بالا است.

قیمت ثعلب

قیمت خرید و فروش ثعلب برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید ثعلب نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد ثعلب نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت ثعلب است.

 

خرید ثعلب

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید ثعلب از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید ثعلب، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان ثعلب را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید ثعلب با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۳۵ دیدگاه ها

  1. سلام
    ببخشید یه سوال داشتم،
    این توضیحاتی که راجع به پودر ثعلب دادید و از خواص پودر ثعلب گفتید؛ فقط شامل گیاه میشه؟
    چون چیزی که به اسم پودر ثعلب یا CMC تو بازار فروخته میشه، اصلا ربطی به گیاه ثعلب نداره و از یک ترکیب شیمیایی به وجود میاد.
    قیمت این پودر CMC هم انگار از قیمت ثعلب اصل خیلی کمتر هست و اروزنتره.

    ممنون میشم در این مورد توضیح بدید

  2. چرا قیمت ثعلب دیجی کالا با بقیه سایت ها و فروشگاه ها اینقدر متفاوته؟
    تازگی ها بعضی از فروشنده ها قیمت کالاهاشون روی توی دیجیکالا پایین میارن، ولی در عوض جنس بی کیفیت و تقلبی به دست مشتری میدن

    من توصیه می کنم، برای خرید مواد شیمیایی صنعتی یا خوراکی به جای خرید از دیجیکالا از شرکت ها یا فروشگاه های تخصصی خرید کنید

  3. سلام
    من خودم مدرس حرفه ای شیرینی پزی پزی و مدیر آموزشگاه فنی و حرفه ای هستم
    با اینکه قیمت ثعلب ترکیه افزایش پیدا کرده، اما به همه علاقه مندان به غذاهای ترکی پیشنهاد می کنم؛ پک ۲۴ تایی، ثعلب ترکیه شرکت نستله را خریداری کنند، ترکیبی از آرد ثعلب و دارچین که بسیار خوشمزه است و در ترکیه با شیر داغ سرو می شود

  4. قیمت ثعلب قلوه ای

    من مدتی هست که به توصیه یکی از دوستان دنبال استفاده از ثعلب قلوه ای هستم که خوشبختانه قیمت ثعلب قلوه ای تو بسته بندی های کوچیک برای استفاده های شخصی خیلی مقرون به صرفه هست، فقط یه نکته بگم که ثعلب در عین حال که طبع گرمی داره؛ و رفع سردی خانم ها بسیار مفیده ولی استفاده بیش حد از اون مضر هست و می تونه باعث سقط جنین بشه

  5. تشکر فراوان برای اطلاعات خیلی مفیدتون

    من مدتیه که دنبال اطلاعاتی در مورد ثعلب کوهی و محل رویش آن در مناطق ایران هستم
    البته ابتدا به خرید و قیمت ثعلب کوهی بودم؛ اما بعدا متوجه شدم که ظاهرا بسیار کمیاب و نادر هست و به راحتی در دسترس نیست

    اگر اطلاعاتی در مورد محل رویش ثعلب کوهی در مناطق جنگلی ایران دارید؟ ؛ لطفا به بنده کمک کنید

  6. با اینکه قیمت ثعلب ۱۴۰۱ افزایش خیلی زیادی نسبت به سال قبل داشته، اما من و همسرم هنوز هم از طرفداران سرسخت ثعلب هستیم

    افزایش قیمت ثعلب شده که ثعلب کم کیفیت و تقلبی هم تو بازار زیاد بشه

    خیلی به ما خریداران ثعلب کمک می کنید ، اگر با ویدیو یا عکس ، طرز تشخیص ثعلب تقلبی از اصل رو آموزش بدید

  7. ثعلب بستنی چیست؟

    برای درست کردن بستنی خیلی رایج است که از ثعلب استفاده شود ، خصوصا برای بستنی های خانگی.

    می خواستم بدانم که چه تفاوتی بین ثعلب خانگی که در فروشگاه ها یه فروش می رسد و ثعلب صنعتی که توسط فروشندگان مواد شیمیایی فروخته می شود ، وجود دارد؟

    آیا تفاوت این دو نوع ثعلب فقط به شیوه مصرف آنها برمی گردد؟ یا. تفاوت های دیگری نیز در نوع و گرید وجود دارد؟

  8. من همیشه برای درست کردن بستنی از ثعلب استفاده می کردم و تصور اینکه بدون استفاده از ثعلب بستنی درست کنم تقریبا غیرممکن بود

    این چند وقت در سایت های مختلف درباره مضرات ثعلب شنیدم و خواندم ، البته گاها به خاطر اینکه مطالب خیلی متناقض بود؛ تصمیم که در مقاله شما درباره مضرات ثعلب سوال کنم

    تمایل دارم بدانم که مضرات ثعلب چیست؟

    و اینکه آیا زنان باردار مجاز هستند که هر هفته از ثعلب استفاده کنند یا خیر؟

  9. روز جمعه شما به سلامتی
    قیمت ثعلب خارجی و داخلی که در فروشگاه های زنجیره ای به فروش می رسه، در برخی از مواقع تفاوت زیادی داره؛
    یه راهنمایی می کنید که بهترین برند ثلب داخلی و خارجی برای خریداران و مصرف کنندگان عادی چی هست؟

    و از چه فروشگاه هایی در تهران میشه اون خریداری کرد؟

    با تشکر از لطف و کمک شما

  10. مزه پودر ثعلب مرغوب و سالم باید چطوری باشه؟

    و آیا از طریق مزه پودر ثعلب، رنگ، بو یا شکل ظاهری میشه پودر ثعلب تقلبی، نامرغوب یا خراب رو تشخیص داد؟

    این سوال خیلی مهمی برای من و خیلی از خوانندگان سایت هست؛ لطف بزرگی می کنید ، پاسخ بدید

  11. هرچند که فکر میکنم ، اینجا یک سایت تجاری خرید و فروش مواد شیمیایی هست؛

    ولی از خانم ها و اقایونی که بازدیدکننده جهان شیمی هستند؛ می خوام کمکم کنند، که اگر به دلیلی نخوایم از ثعلب در بستنی استفاده کنیم،
    بهترین جایگزین ثعلب با همون طعم و ویژگی ها برای استفاده‌ در منزل چیه؟

  12. وقت بخیر و عرض سلام

    کاربرد ثعلب در ماست چیست؟

    اضافه کردن به ماست باعث قوام و ماندگاری بیشتر ماست می‌شود یا باعث بهبود طعم و مزه ماست می گردد؟

    در این خصوص بهتر است، چه نکاتی را به ویژه هنگام تهیه ماست سنتی رعایت کنیم؟

  13. احتمالا خیلی ها اطلاع ندارند که ریشه گیاه ثعلب برای تقویت اسپرم بسیار موثر هست؛ توصیه ساده ای که به خیلی از دوستانم کردم؛ اینجا مجدد می گم

    پودر ثعلب ، دارچین، زنجبیل ، میخک ، زرده تخم مرغ و عسل رو با هم ترکیب کنید و روزی سه بار بخورید.

    من خودم قبلا تصور می کردم که ثعلب فقط برای بستنی استفاده میشه ، اما تازگی ها متوجه شدم که استفاده درست از اون باعث درمان خیلی بیماری ها میشه

  14. در خصوص ثعلب کوهی ، بگید که این ثعلب با ثعلب عادی که در مغازه‌ها به فروش می‌رسد ؛ چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی داره؟

    یه نکته هم خواستم باهاتون درمیون بذارم؛ نمی دونم درسته یا نه،
    مصرف طولانی مدت ثعلب، می‌تونه باعث اختلالات گوارشی بشه؟

  15. وقت بخیر سوال من جنبه تجاری دارد نه جنبه فنی با این حال فک می کنم هیچ جا تو اینترنت بهتر از اینجا برای پرسیدنش نیست. قیمت ثعلب هندی چقدر از ثعلب دانمارکی ارزونتر هست؟ شما که ثعلب دانمارکی، هندی و سانروز رو تو مقاله آوردید؛ چی میشد که حداقل قیمت و کیفیت اینها رو با همدیگه مقایسه می‌کردید.

  16. روز جمعه شما بخیر

    درباره نقش و کاربرد بوراکس جوشکاری سوالی داشتم، همانطور که شما هم اطلاع دارید؛ از بوراکس در جوشکاری برای تمیز کردن سطح فلزات استفاده می کنیم، سوال من دقیقا این است که آیا از بوراکس می توان برای جوشکاری همه فلزات استفاده کرد؟ چه نوع بوراکسی برای این کاربرد موثر و مفیدتر است؟

  17. قبل از اینکه درباره قیمت ثعلب خشک شده چیزی بپرسم، یک نکته جالب به خوانندگان سایت شما بگم؛ در ایران همه فکر می کنند که ثعلب فقط در بستنی استفاده می شود ، اما مثلا در کشور همسایه در ترکیه ثعلب ، شیر داغ و دارچین یک نوشیدنی پرطرفدار و خوشمزه است. یا مثلاً ترکیب ثعلب، روغن زیتون و گلسرخ برای درمان ریزش مو استفاده می شود. به نظر من در مورد ثعلب مثل خیلی از گیاهان دارویی اطلاعات کمی به مردم داده شده است.

  18. اولا از خریداران و فروشندگان یک راهنمایی می خواهم؛ که قیمت ثعلب در تهران چقدر از قیمت شهرستان ارزان تر است؟ دوما، لطفاً راهنمایی کنید که با توجه به قیمت فعلی ثعلب در بازار، خرید عمده ثعلب هر کیلو چقدر درمی‌آید؟

    خیلی خیلی از کمک ها و تلاش های شما و همکاران تان سپاسگزارم.

  19. چه کسی فکر می کرد که قیمت ثعلب ۱۴۰۱ نسبت به سال های پیش این همه افزایش قیمت داشته باشه، یکی سوالی واسم پیش اومد؛ که برای استفاده خانگی چه جایگزینی برای ثعلب وجود داره، که هم قیمتش ارزون باشه و هم خواص و ویژگی هاش تا حدودی مشابه ثعلب باشه؟ واقعا اگر جهان شیمی نبود نمی دونستم این سوال کجا مطرح کنم.

  20. قیمت ثعلب دیجی کالا بدک نیست، فقط نکته ای که وجود داره این هست که چون دیجیکالا خودش فروشنده نیست تشخیص فروشنده مناسب یکم کار سختیه. دوستانی که قبلا از دیجیکالا ثعلب ایرانی یا خارجی خریدن اگر براشون زحمت نیست، در انتخاب فروشنده به من کمک کنند.

  21. سلام.ثعلبااکثراقلابی شدن ای کاش فقط مرغوب نباشن.چندین بارثعلب ازعطاری های مختلف خریدم.بسیارکم حتی درحدنوک قاشق چایخوری داخل بستنی (درحالیکه تودستورتهیه گفته ۲قاشق چایخوری)میریزم مثل چسب کش میادجوری که دستم دردمیگیره موقع سروش.حس میکنم واقعاچسبه وموادشیمیاییه کاملا

  22. دیروز برای خرید ثعلب به بازار رفتم؛ وقتی فروشنده قیمت ثعلب کیلویی را گفت, واقعا متعجب شدم. اصلا در حوزه مواد شیمیایی از طرف صنف، اتحادیه سیستم نظارتی مدیریت بر قیمت ها وجود دارد؟

  23. قیمت ثعلب ۱۴۰۱ اصلا قابل مقایسه با دو سال پیش نیست ، یعنی من متعجب هستم در صنف و اتحادیه هیچکسی نیست که بر این قیمتهای افسارگسیخته نظارت کند؟ نمی دونم شاید چنین سازوکاری باشه من ازش بی‌خبرم.

  24. قصد خرید ثعلب نستله دارم؛ برادرم همیشه وقتی می خواد ثعلب بخره، تو فروشگاه ها دنبال ثعلب نستله می گشت. حالا نمی دونم چون کیفیت این ثعلب عالی بود یا اینکه به طعم اون عادت کرده بود.

  25. خرید ثعلب دیجی کالا چقدر نسبت به خرید ثعلب از بازار گرون تر هست؟ شخصا حداقل برای مواد شیمیایی خوراکی ، هیچ حس مثبتی نسبت به خرید از دیجیکالا ندارم ؛ حالا اینکه بقیه هم مثل من فکر می کنند یا نه، خیلی اطلاع دقیقی ندارم .

  26. دوستان محترم فروشنده قیمت ثعلب در تهران چقدر از قیمت ثعلب در شهرهای دیگر ارزان تر است؟ چون متوجه شدم اکثر خریداران خیلی تمایل دارند ثعلب را از تهران بخرند . قطعا این مسئله دلیل خاصی دارد و اگر کسی دلیل آن را می داند ، زیر این کامنت بنویسد.

  27. سلام عرض ادب و احترام .

    قبل از خرید ثعلب پنجه ای از عطاری می خواستم اطلاعاتی درباره یکی از کاربردهای درمانی این نوع ثعلب بگیرم. بهترین دستورالعمل و شیوه مصرف ثعلب پنچه ای برای تقویت مو چیست؟ همسرم اخیرا دچار ریزش مو شده، گفتم شاید این توصیه هم موثر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا