Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

پودر لاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

پودر لاغری و چاقی رویال با کاهش وافزایش وزن باعث می شود، که به وزنی متعادل و ایده آل برسید. وزن متعادل این معنا است که شما احساس خوب و رضایتمندی نسبت به خود داشته و انرژی زیادی برای فعالیت روزمره خود داشته باشید.

وزن تنها یکی از فاکتورهای سنجش سلامتی شماست.  ‌BMI‌ معیار اصلی سنجش وزن است. ‏سن، ژنتیک، فعالیت‌های متابولیسمی و اینکه چقدر ورزش می کنید، نقش مهمی در وزن شما و احتمال ابتلای شما به بیماری بازی می کند.از این رو نباید هرگز خودرا با دیگران مقایسه کنید. شما با ایجاد تغییراتی در زندگی خود می توانید به وزن مطلوب خود برسید.  پودرلاغری و چاقی رویال ساخته شده از ترکیبات صد درصد ارگانیک و طبیعی راه حلی مناسب برای رسیدن به وزن ایده آل است. دراین مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی کامل این محصول می پردازیم . با ما همراه باشید.

پودرلاغری رویال 

پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

 پودرلاغری و چاقی رویال اغلب همراه با رژیم غذایی توسط متخصصان تغذیه یا مربیان باشگاه جهت تسریع و تسهیل روند کاهش وزن توصیه می شود. پودر لاغری رویال از مواد اولیه گیاهی ساخته شده است.  پودرلاغری و چاقی رویال صد درصد ارگانیک، کم کننده اشتها و کاهنده وزن است. 

پودرهای لاغر کننده شامل مواد مختلفی است که مجموع آن ها باعث کاهش وزن می شوند. پودرلاغری رویال از پودر قهوه سبز، پودر سیب ترش،پودرگلی،زیره سیاه و پودر شوید به دست آمده است. این نکته را همراه درنظرداشته باشید که پیش از شروع مصرف هرگونه مکمل غذایی ابتدا به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید. این محصول با کاهش اشتها و کم خوردن به کاهش وزن کمک می کند.

مشخصات پودر لاغری رویال 

 

موارد مصرف  لاغر کننده و چربی سوز قوی، برطرف کننده چاقی موضعی، کم کننده اشتها، ملین طبیعی
روش مصرف روزی ۲ تا ۳ نوبت هر نوبت یک پیمانه ۵ میل یک تا دولیوان آب قبل از غذا مصرف شود.
اجزاء فراورده  پودر قهوه سبز، پودر سیب ترش، پودرگلی، زیره سیاه و پودر شوید
عوارض مصرف اشتها را کاهش می دهد و از پرخوری های عصبی جلوگیری می کند.حرارت بدن را بالا می برد. باعث افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می گردد.
روش نگهداری این پودر فاقد مواد نگهداری است و بعد از باز شدن حتما دریخچال نگهداری شود
دوره مصرف دوره مصرف پودرلاغری رویال یک ماه است
موارد منع مصرف  افراد زیر ۱۳ سال

زنان باردار و شیرده

افراد حساس به دارو های گیاهی

 

توجه :

در داخل بسته بندی پودرلاغری و چاقی رویال یک بروشور قرار داده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر به بروشور داخل آن مراجعه کنید.

همچنین بخوانید : 

خواص پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت چیست؟ قیمت و خرید سوپر پلنت

فواید پودر لاغری رویال 

  • کاهش وزن و لاغری
  • از بین بردن نفخ و ورم معده
  • درمان یبوست و ملین طبیعی
  • کاهش اشتها
  • کاهش قند خون و کنترل دیابت
  • کاهش کلسترول و چربی خون
  • پاکسازی بدن خصوصا کبد
  • دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی
  • دارای خواص ضد التهابی و پیری

پودر چاقی رویال 

پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟
پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

پودر چاقی رویال روند چاقی را تسهیل و تسریع کند.  این داروی کاملاً گیاهی ارگانیک از مهم ترین و بهترین راه افزایش وزن است. به همین علت مکمل در دسته مکمل های چاقی بدون عوارض قرار می گیرد این نکته را باید همواره در نظر داشته باشید، که درمصرف پودر چاقی رویال نباید افراط کرد، زیرا می تواند به سلامت کلیه آسیب برساند.استفاده از این مکمل چاقی برای بانوان بی خطر است ومی تواند کمک بزرگی برای افزایش وزن بکند.پودررویال برای چاقی و اضافه وزن اثر فوق العاده و تضمینی دارد. این پودر شامل جوانه گندم ، جوانه جو ، عصاره مالت ، جینسینگ و جنتیانا می باشد .از نتایج مصرف  این پودر، افزایش وزن طبیعی و یکنواخت، بدون بازگشت برای بدن است.

ویتامین ها، املاح معدنی، ریز مغذی های مفید باعث تقویت عمومی بدن و افزایش جذب مواد غذایی می شوند. با مصرف پودر یا قرص رویال علاوه برتامین مواد موردنیاز بدن و تقویت سنتز بدن به وزن مطلوب خود می رسید.

مشخصات پودر چاقی رویال

موارد مصرف  افزایش اشتها،افزایش جذب غذا
ترکیبات جوانه گندم ، جوانه جو ، عصاره مالت ، جینسینگ و جنتیانا
نحوه مصرف  درروز دو وعده دقیقا نیم ساعت تا  چهل دقیقه بعد از صبحانه و شام یک قاشق چای خوری را در شیر یا آبمیوه مخلوط کنید و نوش جان کنید.

بهترین مقدار و زمان مصرف دو وعده در روز دقیقاً نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه بعد از صبحانه و شام یک قاشق چای خوری پودر رویال را در شیر یا آبمیوه مخلوط کرده و نوش جان کنید. ( بهترین زمان صرف شام بین ساعت ۸ یا ۹ می باشد).

عوارض استفاده  این محصول کاملا گیاهی می باشد. درداخل ترکیبات آن  موادی مانند کرتون که باعث افزایش وزن و چاقی موقت می شود نیست. نحوه تاثیر گذاری این پودر به این صورت است که باعث افزایش رطوبت به فرد مصرف کننده می باشد. افراد لاغر معمولا طبع گرم و خشک و یا سرد و خشک دارند، بنابراین با افزایش رطوبت بدن حس خواب آلودگی بصورت طبیعی دست می دهد. که در ۵ روز ابتدایی استفاده از این پودر مشکلی دارد . که بهتر است در این ایام از عرق کاسنی روزی ۳ لیوان کوچک استفاده شود.
روش نگهداری این پودر فاقد مواد نگهداری است و بعد از باز شدن حتما دریخچال نگهداری شود.
موارد منع مصرف در دوران بارداری و شیردهی و نیز افراد مبتلا به زخم معده شدید و فشار خون بالا ( فشار بالای ۱۶) منع مصرف دارد.
مدت مصرف بهترین حالت برای مصرف هر قوطی پودر رویال یک ماه است.

 

ویژگی های پودرچاقی رویال 

 

  • مناسب برای خانم ها و آقایان
  • افزایش وزن طبیعی و یکنواخت بدون بازگشت
  • اثر مداوم و موثر
  • تقویت عمومی بدن
  • افزایش جذب مواد غذایی
  • افزایش انرژی و نشاط در طی روز
  • تامین کامل ویتامین ها
  • تقویت سنتز بدن و افزایش وزن در یکماه

خرید پودر چاقی رویال

 

با توجه به تاثیرفوق العاده این مکمل گیاهی در اکثر مصرف کنندگان، متاسفانه افرادی سو استفاده گر با برند و نوع بسته بندی این مکمل، نمونه های تقلبی را تولید کرده اند. متاسفانه افرادی که ار نمونه های تقلبی آن استفاده کردند یا نتیجه نگرفته و یا اینکه دچار مشکلات گوارشی و دیگر مشکلات دربدن خود شدند. بنابراین برای تهیه این پودر ها به درب پلاستیکی و کرم رنگ آن و پلپ آن دقت فرمایید.

ایا پودر رویال باعث چاقی صورت میشود

پودر رویال یک مکمل غذایی مفید است که افراد برای افزایش وزن می توانند از آن استفاده کنند. این مکمل با افزایش اشتها و جذب مواد غذایی می تواند به شما کمک کند به وزن دلخواه خود برسید. این پودر حاوی جوانه گندم، جوانه جو، عصاره مالت، جینسینگ و بسیاری از ترکیباتی است که خواص سلامتی آنها ثابت شده است.

این مکمل برای چاقی کل بدن مفید بوده و به طبع باعث چاقی صورت نیز خواهد شد. ولی نمی توانید تنها از آن برای چاقی صورت استفاده کنید زیرا همچین تاثیری نخواهد داشت. این مکمل مانند تمام مکمل های چاقی جذب کالری را افزایش داده و کمک می کند راحت تر وزن اضافه کنید. این مکمل به راحتی در دسترس است و می توان آن را به صورت حضوری و آنلاین به راحتی تهیه کرد.

برای کسب نتایج دلخواه بهتر است این مکمل را طبق دستورالعمل مصرف نمایید و آن را بیش از حد استفاده نکنید زیرا ممکن است عوارض جانبی در پی داشته باشد. تمام مکمل های چاقی بر اساس افزایش کالری دریافتی فرد عمل می کنند زیرا تا دریافتی مناسب نداشته باشید امکان چاقی وجود نخواهد داشت. با اینحال مکانیسم های دیگری نیز در کنار افزایش کالری بکار می برند تا سریع تر به افزایش وزن کمک کنند. مثلا با افزایش اشتها کمک می کنند مواد غذایی بیشتری مصرف کنید که در نتیجه آن افزایش وزن را تجربه خواهید کرد.

پودر رویال نیز بر این اساس کمک می کند شما به وزن بالاتری که مورد نیاز شما است دست یابید. این پودر برای افرادی که در دوران نقاهت هستند نیز مفید است زیرا به افزایش اشتها و دریافت کالری بهتر کمک می کند. بنابراین روند بهبودی را تسریع خواهد کرد. بهتر است پیش از مصرف این مکمل با پزشک صحبت کنید تا دوز لازم و نحوه مصرف را برای کسب بهترین نتیجه برای شما تجویز کند.

کلام آخر

پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟
پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

استفاده از پودرلاغری و چاقی رویال برای تمامی افراد سفارش نمی شود. توصیه می شود پیش از استفاده از این مکمل ها به پزشک مراجعه کنید. با انجام یک چکاپ مطمئن شوید که به بیماری خاصی مبتلا نیستید. سپس زیر نظر یک متخصص تغذیه اقدام به مصرف پودرلاغری و چاقی رویال کنید.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: قیمت پودر چاقی رویال اصل

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا