Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییغذایی و داروییکشاورزی و دامپروریمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سی ام سی (CMC) | کاربرد کربوکسی متیل سلولز سدیم چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سی ام سی (کربوکسی ‌متیل سلولز) و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید سی ام سی دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سی ام سی یا کربوکسی ‌متیل سلولز در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سی ام سی (CMC) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سی ام سی نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سی ام سی (کربوکسی ‌متیل سلولز) به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش سی ام سی (CMC) در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سی ام سی و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کربوکسی متیل سلولز سدیم در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سی ام سی CMC در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سی ام سی در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سی ام سی را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

سی ام سی، کربوکسی ‌متیل سلولز Carboxymethyl cellulose (CMC) یا صمغ گلوکز یکی از مشتقات سلولز است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. کربوکسی ‌متیل سلولز سومین مشتق مهم صنعتی سلولز پس از سلولز گزانتات و سلولز استات است که در دو گرید غذایی و صنعتی تولید می شود.
سی ام سی یکی از مهمترین محصولات اتری سلولز است که به دلیل حلالیت کم در آب معمولا به صورت کربوکسی متیل سلولز سدیم مورد استفاده قرار می گیرد.
از آنجاییکه این ماده از سلولز طبیعی حاصل می شود، می تواند به صورت بیولوژیکی تجزیه شود و با محیط زیست بسیار سازگار است، بنابراین بدون نگرانی می توان بطور گسترده از آن استفاده کرد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

این ترکیب یک پلیمر محلول در آب آنیونی است که دارای خواص جذب و ابقاء آب عالی است و در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله مواد افزودنی غذایی و خوراکی، مواد آرایشی، مواد ضخیم کننده و اتصال دهنده مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد کربوکسی ‌متیل سلولز

این ترکیب به عنوان قوام دهنده، تثبیت کننده و اصلاح کننده ویسکوزیته در انواع مختلفی از مواد غذایی از جمله بستنی، غذاهای یخ زده و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.
گرید غیر خوراکی این ترکیب نیز در فرمولاسیون شوینده ها، حلال های حفاری نفت، در صنایع تولید کاغذ، رنگسازی، چسب، سرامیک و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود.
سی ام سی می تواند به جای ژلاتین در محصولات غذایی مختلف برای حفظ طعم، تازگی و افزایش ماندگاری مورد استفاده قرار بگیرد. کربوکسی ‌متیل سلولز گرید غذایی جهت افزایش مقاومت در برابر ذوب شدن، در تولید انواع شیرینی، بیسکویت و کیک، کلوچه ها، آب ‌نبات، آب میوه و نوشیدنی‌ ها، محصولات لبنی و گوشت، غذاهای منجمد، نودل ها، کنسروها و کمپوت های میوه استفاده می شود.
سی ام سی همچنین به طور گسترده در زمینه هایی مانند الکترونیک، سموم دفع آفات، چرم، پلاستیک، صنعت چاپ، سرامیک و صنایع شیمیایی با کاربرد روزمره کاربرد دارد.
در سموم دفع آفات و اسپری های مبتنی بر آب، کربوکسی ‌متیل سلولز به عنوان یک عامل سوسپانسیون کننده عمل می کند. این ماده مثل چسب عمل می کند و باعث می شود حشره پس از مصرف این ترکیب به گیاه بچسبد و از بین برود. این ماده به ترکیب کودهایی اضافه می شود که برای محیط زیست بسیار آلوده کننده هستند.

کربوکسی ‌متیل سلولز در رنگهای روغنی و پولیش ها نیز استفاده می شود و به عنوان یک قوام دهنده عمل می کند و رنگدانه را در مایعات معلق نگه می دارد.

کاربرد سی ام سی در صنایع غذایی

کاربرد سی ام سی به طور گسترده ای در صنعت بستنی است زیرا بدون نیاز به مخلوط کردن زیاد و یا درجه حرارت خیلی پایین به تولید بستنی کمک می کند. کربوکسی ‌متیل سلولز در تهیه محصولات نانوایی مانند نان و کیک استفاده می شود. استفاده از این ترکیب با صرفه جویی در مصرف مقدار چربی، هزینه کمتری به صنایع شیرینی پزی تحمیل کرده و باعث افزایش کیفیت نان می شود.

کربوکسی ‌متیل سلولز همچنین به عنوان امولسیفایر در بیسکویت های با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با پراکندگی یکنواخت چربی در خمیر، باعث افزایش حجم خمیر در قالب ها و برش ها شده و باعث تولید بیسکویت های خوش فرم با لبه های سالم می شود.
این ماده همچنین می تواند به کاهش مصرف زرده تخم مرغ یا چربی مورد استفاده در تهیه بیسکویت ها کمک کند. استفاده از این ماده در تهیه آب نبات، پراکندگی یکنواخت عطر و طعم را در این محصولات تضمین می کند و باعث بهبود بافت و کیفیت می شود. کربوکسی ‌متیل سلولز در تولید آدامس، مارگارین و کره بادام زمینی به عنوان امولسیفایر استفاده می شود.

این ماده در صنایع تولید لوازم آرایشی نیز کاربرد گسترده ای دارد و در تولید مواد دندانپزشکی و در خمیر دندان و ژل ها استفاده می شود. این اتر محلول در آب به عنوان قوام دهنده و تثبیت کننده در کرم ها، لوسیون ها و شامپوها استفاده می شود.

 

مواد شیمیایی مرتبط با سی ام سی

 

کربوکسی ‌متیل سلولز در پزشکی

این ماده با درجه خلوص بالا و گرانروی پایین برای پوشش قرص ها استفاده می شود. این ماده در محیط اسیدی معده نامحلول است اما در محیط قلیایی روده حل می شود. بنابراین می تواند برای تولید ژل های انتقال دارو و به عنوان تثبیت کننده سوسپانسون ها، امولسیون ها و چسب های زیستی مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع ابتکاری ترین کاربردهای سی ام سی در حوزه پزشکی است زیرا از محلول های آن برای تشکیل ژل هایی استفاده می شود که در جراحی قلب، قفسه سینه و قرنیه استفاده می شود. در عمل جراحی قفسه سینه، ریه ها با محلول کربوکسی ‌متیل سلولز پوشیده می شوند تا از نشت هوا و ورود مایعات به ریه ها جلوگیری شود.
در زمینه ارتوپدی، از محلول های این ماده به عنوان لوبریکانت مفاصل، بیشتر در مچ دست، زانو و مفصل ران استفاده می شود. این ماده برای جلوگیری از فرسایش، تورم و از بین رفتن احتمالی غضروف ها به این مفاصل تزریق می شود.

خطرات و عوارض سی ام سی

کربوکسی ‌متیل سلولز از نظر FDA و WHO ماده ای ایمن شناخته می شود و مصرف مجاز آن mg / kg 30 به ازای هر فرد است. در صورت تماس با کربوکسی ‌متیل سلولز محل را با آب گرم فراوان شستشو دهید و در صورت استنشاق، فرد را از محل دور کرده و اجازه دهید در هوای آزاد تنفس کند. در صورت ورود به چشم ها آنها را با آب فراوان شستشو دهید.

چسب سی ام سی چیست

سی ام سی دارای کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف است. یکی از این کاربردهای عمده آن استفاده به عنوان چسب است. از چسب سی ام سی در صنایع رنگ، تولید کاغذ و چسب کاغذ دیواری استفاده می شود. این چسب خاصیت یونی دارد و یک نوع صمغ سلولزی است. بنابراین به محیط زیست هیچگونه آسیبی وارد نمی کند. چسب هایی که چوب ها را به یک دیگر پیوند می دهند، به طور موثر با ترکیب CMC با نشاسته و فنل فرمالدئید ساخته شده اند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سی ام سی (cmc)

نام ماده کربوکسی متیل سلولز (Carboxymethyl cellulose)
فرمول مولکولی CH2-COOH
گرید کربوکسی متیل سلولز خوراکی ، کربوکسی متیل سلولز صنعتی
دیگر نام ها سلولوز گام

سی ام سی خوراکی

سی ام سی گرید خوراکی در صنایع غذایی به عنوان تثبیت کننده، غلیظ کننده و امولسیون کننده استفاده می شود. از این ماده بیشتر در تولید نوشیدنی های حاوی چربی و پروتئین مانند شیر سویا، شیر کاکائو، شیر نارگیل و غیره استفاده می شود. سی ام سی گرید خوراکی به دلیل خاصیت تثبیت کنندگی، از جدا شدن چربی موجود در این نوشیدنی ها جلوگیری می کند.

از سی ام سی خوراکی همچنین، می توان برای بهبود کیفیت نان و افزایش ماندگاری سایر مواد غذایی مانند ماکارونی، نیز استفاده کرد. این ماده غذایی همچنین دارای اثر ژل شوندگی در آب است بنابراین از آن در صنایع غذایی برای تولید ژل و مربا نیز استفاده می شود. این ماده در صنایع غذایی به دلیل داشتن خصوصیات زیاد، کاربرد های بسیار متنوعی دارد. سی ام سی گرید خوراکی هیچ گونه عوارضی برای سلامتی ندارد.

خرید سی ام سی

سی ام سی دارای دو گرید صنعتی و خوراکی است. شما برای خرید این ماده شیمیایی می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید این محصول کنید. همچنین می توانید سی ام سی را از فروشگاه های مواد شیمیایی موجود در شهر خود تهیه کنید.

نحوه استفاده از کربوکسی متیل سلولز

شما می توانید کربوکسی متیل سلولز را به شکل دارو برای درمان برخی از مشکلات خود مانند درمان خشکی و سوزش چشم استفاده کنید. به یاد داشته باشید قبل از مصرف هرگونه دارو، ابتدا با پزشک متخصص خود مشورت کنید. این دارو فقط برای استفاده به صورت قطره چشمی است، بنابراین از خوردن آن جدا خودداری کنید.

نحوه استفاده از کربوکسی متیل سلولز به شکل زیر است:

  • ابتدا قبل از استفاده به خوبی بهم بزنید.
  • دستان خود را قبل استفاده، حتما بشوید.
  • سپس دوز توصیه شده توسط پزشک را درون چشم خود ریخته و چشم خود را به آرامی ماساژ دهید.
  • این کار را حدود ۲ دقیقه انجام دهید.
  • سی ام سی صنعتی

پرسش های رایج در مورد سی ام سی (CMC)

چرا فروشندگان سی ام سی (CMC) در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران سی ام سی (CMC) می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه سی ام سی (CMC)، کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران سی ام سی (CMC) معرفی می ‌کنند.

سی ام سی صنعتی، کاربردهای بسیار متنوعی در صنایع گوناگون دارد. سی ام سی صنعتی به درصد خلوص بسیار بالا نیاز ندارد. برخی از کاربرد های این ماده شیمیایی در صنایع مختلف عبارتند از:

خرید سی ام سی در صنعت ساخت و ساز

این ترکیب شیمیایی در صنعت ساخت و ساز برای بهبود کیفیت سیمان و مصالح ساختمانی استفاده می شود. سی ام سی پراکندگی ماسه در سیمان را بهبود می بخشد و اثر چسبندگی آن را تشدید می کند. همچنین به عنوان چسب در این صنعت نیز استفاده می شود.

فروش سی ام سی در صنعت مواد شوینده

در صنعت تولید مواد شوینده از این ترکیب شیمیایی بسیار استفاده می شود. سی ام سی به عنوان یک بازدارنده در ترکیبات مواد شوینده برای جلوگیری از رسوب دوباره چربی عمل می کند.

CMC در صنعت کشاورزی

سی ام سی در صنعت کشاورزی به عنوان یک عامل تعلیق کننده در سموم استفاده می شود. از این ترکیب شیمیایی گاهی اوقات به عنوان کمکی در تخریب برخی کودهایی که بسیار آلاینده هستند، نیز استفاده می شود.

قیمت سی ام سی شاندونگ

سی ام سی شاندونگ، داری گرید خوراکی می باشد و ساخت کشور چین است. بسته های این محصول ۲۵ کیلوگرمی می باشد و دارای تاییدیه وزارت بهداشت است.

فروش صمغ سلولز

صمغ سلولز یا کربوکسی متیل سلولز (CMC)، یک صمغ مشتق شده از سلولز است. صمغ سلولز کاربرد های بسیار زیادی دارد. سلولزی که برای ساخت این صمغ استفاده می شود، بیشتر از پنبه بدست می آید. مهمترین کاربرد آن در صنایع داروسازی است. از آن به عنوان روکش قرص استفاده می شود. همچینین از صمغ سلولز در صنایع داروسازی به مقدار زیاد، در ساخت خمیر دندان نیز استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی در خمیر دندان باعث بهبود چسنبدگی مواد اولیه، ایجاد ویسکوزیته مناسب و لطافت محصول می شود.

قیمت سی ام سی

قیمت خرید و فروش سی ام سی برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید سی ام سی نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد سی ام سی نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت سی ام سی است.

فروش ‌سی ام سی

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش سی ام سی از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان سی ام سی در بازار مواد شیمیایی است.

خرید سی ام سی

برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

قیمت خرید سی ام سی صنعتی

سدیم کربوکسی متیل سلولز یک اتر سلولزی مهم به شکل پودر یا گرانول سفید یا شیری است. سی ام سی یک پلیمر جایگزین خوب است که پس از اصلاح شیمیایی الیاف طبیعی به دست می آید. این ترکیب به راحتی در آب سرد و گرم حل می شود. دارای خواص فیزیکی و شیمیایی غیرمعمول و بسیار جامعی مانند پخش کننده امولسیون کننده، پراکندگی و بی ضرر از نظر فیزیولوژیکی است.

سی ام سی یک مشتق پلیمری طبیعی با طیف وسیعی از کاربردها است. بی رنگ، بی بو، غیر سمی است و در حلال های آلی مانند اسید و اتانول حل نمی شود. محلول آبی آن مایع چسبناک شفاف قلیایی یا خنثی است و با سایر انواع نرم کننده و رزین آدامس سازگار است.

در صنعت می تواند به عنوان یک عامل رسوب مجدد ضد رسوب، به ویژه اثر رسوب مجدد ضد رسوب روی پارچه های الیاف مصنوعی آبگریز استفاده شود. وقتی ۱% به پودر لباسشویی اضافه کنید کثیفی در حین شستشو روی لباس ها رسوب نخواهد کرد. به دلیل خاصیت آنیونی، آلودگی ها را گردهم آورده و به یون منفی تبدیل می شود. بنابراین یک ماده ضد رسوب و رسوب مجدد ایده آل برای پودر لباسشویی است

قیمت پخش سی ام سی خوراکی

سی ام سی خوراکی نوعی صمغ با آب دوستی قوی است که می تواند با آب آزاد موجود در ماده مایع به سرعت ترکیب شده و به طور یکنواخت در آن پخش شود. هنگام هم زدن، بسیاری از حباب های هوای ریز تشکیل می شوند و به طور یکنواخت در مواد مایع پخش می شوند، به طوری که برای صاف کردن ساختار بستنی، سرعت انبساط و طعم بهتر می شود.

افزودن CMC به نوشیدنی های مایع (مانند آبمیوه و چای) می تواند مواد معلق را یکنواخت و بدون لایه بندی کامل کند. کمک می کند نوشیدنی ها رنگ های روشن و طعم ملایمی داشته باشید. از کریستالی شدن مجدد شکر در مایعات جلوگیری کرده و ماندگاری آن را افزایش می دهد.

غلظت دهنده سی ام سی

خاصیت تثبیت کننده و غلظت دهنده سی ام سی آن را به یک ترکیب پرکاربرد در صنایع غذایی تبدیل کرده است. کربوکسی متیل سلولز می تواند به عنوان یک جایگزین چربی عمل کند و استفاده از آن را در تولید محصولات پخته شده بدون گلوتن و غذاهای کم چربی افزایش یافته است. این ترکیب با فراهم کردن حجم و ویسکوزیته مورد نیاز خمیر برای تولید نان، به عنوان یک جایگزین برای گلوتن عمل می کند. محصولات بدون گلوتن معمولا سالم‌ تر تلقی می ‌شوند و می‌ توانند توده چربی و کاهش وزن را تسهیل کنند. بنابراین، افزایش آگاهی در مورد اثرات منفی مصرف گلوتن و چربی ها همچنان بر تقاضا برای همتایان بدون گلوتن آنها تأثیر می گذارد و در نتیجه باعث رشد بازار کربوکسی متیل سلولز می شود.

سی ام سی صنعتی

سی ام سی صنعتی به عنوان عامل تثبیت کننده در ساخت نانوذرات فلزی استفاده می شود که برای چندین کاربرد از جمله کیسه های یخ برای حفظ نقطه انجماد پایین مورد تقاضا هستند. افزایش تقاضا برای کربوکسی متیل سلولز صنعتی در باتری های خودروهای الکترونیکی، توسعه فیلم های کامپوزیت های بیوپلیمر، استفاده از کربوکسی متیل سلولز در چاپ چهار بعدی رنگ پلی اورتان و توسعه پوشش های فیلم خوراکی باعث رشد بازار جهانی گرید صنعتی این ترکیب شیمیایی شده است.

قیمت سی ام سی خوراکی

استفاده از کربوکسی متیل سلولز به عنوان یک تثبیت کننده در مواد غذایی و نوشیدنی بسیار گسترش یافته است. علاوه بر این، تقاضای فزاینده برای محصولات غذایی راحت و آماده مانند محصولات نانوایی، پیش مخلوط ها، مواد غذایی منجمد سریع و سس ها باعث استفاده گسترده از این ماده شده است. برای آگاهی از قیمت سی ام سی خوراکی می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

فروش سی ام سی

استفاده از کربوکسی متیل سلولز به عنوان یک عامل غلیظ کننده حتی در لوازم آرایشی و بهداشتی در حال افزایش است. همچنین به دلیل ساختار پلیمری محصول، CMC در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان عامل کف کننده فیلم و تقویت اثر مرطوب کنندگی کرم های آرایشی استفاده می شود. با توجه به مشخصات رئولوژیکی و خاصیت حفظ آب بالا، CMC به طور گسترده در فرمولاسیون خمیردندان برای ایجاد بافت صاف و احساس دهان استفاده می شود. فروش سی ام سی برای کاربردهای مختلف در بسیاری از شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی صورت می گیرد.

فروش سی ام سی سانرز

سی ام سی سانرز ساخت کشور ژاپن و یک محصول وارداتی است که برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب در کیسه های ۲۰ – ۲۵ کیلویی خرید و فروش می شود و در بازار ایران موجود است.

خرید سی ام سی چینی

سی ام سی چینی یکی از انواع این محصول شیمیایی پرکاربرد است که در بازار موجود است. شما می توانید آن را به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت سی ام سی ژاپنی

سی ام سی ژاپنی به عنوان یک محصول وارداتی در گریدها و کیفیت های مختلف در بازار ایران در دسترس است. این ترکیب را می توانید در صنایع مختلف مورد استفاده قرار دهید.

مرکز فروش سی ام سی شاندونگ

سی ام سی شاندونگ یکی دیگر از محصولات چینی موجود در بازار است. از این ماده می توانید برای بهبود ویسکوزیته و ضخیم کردن و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار دهید.

سی ام سی شاندونگ یولانگ چین

سی ام سی شاندونگ یولانگ چین به عنوان یک پلیمر آنیونی محلول در آب بر اساس مواد خام سلولزی تجدید پذیر تولید شده است. این ماده به عنوان اصلاح کننده رئولوژی آب را حفظ می کند و یک لایه بردار عالی است. این ویژگی‌ها آن را به عنوان یک هیدروکلوئید زیستی در کاربردهای متعدد به یک انتخاب ارجح تبدیل کرده است.

این ماده به عنوان افزودنی غذایی با درجه خلوص بالا مزایای متعددی مانند بهبود حس بهترمواد غذای در دهان و تثبیت پروتئین را ارائه می دهند. علاوه بر این، از گرید غذایی این محصول در کاربردهای مختلف مراقبت شخصی و دارویی استفاده می شود. نوع صنعتی آن نیز به عنوان عامل کنترل جریان قابلیت تشکیل فیلم خوبی دارد که این ویژگی ها سی ام سی را برای کاربردهای صنعتی متعدد مانند پردازش سطح کاغذ، استخراج معادن، مراقبت از پارچه، نساجی و سرامیک به یک ماده مناسب تبدیل می کند.

سی ام سی سانرز ژاپن

سی ام سی سانرز ژاپن به عنوان یک هیدروکلوئید از خمیر پنبه یا چوب به دست می آید. در صنایع غذایی به تنهایی یا در ترکیب با سایر هیدروکلوئیدها به عنوان یک عامل غلیظ کننده و تثبیت کننده و برای اتصال آب آزاد استفاده می شود. این ماده در محصولاتی مانند نوشیدنی ها، پنیر، بستنی، سس ها، محصولات پخته شده و دسرهای منجمد استفاده می شود. این محصول همچنین حداکثر بازده و عملکرد را ارائه می دهد تا محصولات با محتوای پودر کاهش یافته فرموله شوند و هزینه مواد خام کاهش پیدا کند. همچنین باعث بالا بردن کیفیت محصول و تکرارپذیری ثابت و بالا بردن زمان اختلاط و ایجاد ویسکوزیته پایدار در محصول نهایی می شود که این ویژگی ها دلیل استفاده از این ماده در طیف وسیعی از کاربردها است.

خرید کربوکسی ‌متیل سلولز (CMC)

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سی ام سی از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سی ام سی، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کربوکسی ‌متیل سلولز (CMC) را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سی ام سی با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۲۵ دیدگاه ها

  1. بازتاب: سی ام سی صنعتی چیست؟ کاربرد و ویژگی
  2. انواع کربوکسی متیل سلولز

    کربوکسی متیل سلولز به صورت گرد سفیدرنگ و بی‌بو است که امروزه در دو گرید خوراکی و صنعتی بکار گرفته می‌شود. این ماده یک پلیمر آنیونی است. به دلیل ویژگی ها و صاختاری که دارد از آن در کابردهای مختلف بسیار استفاده میشود.

    صنعت ساخت و ساز
    مواد شوینده

    صنعت کاغذسازی

    لوازم آرایشی
    پلاستیک

  3. نحوه استفاده از کربوکسی متیل سلولز
    همه راهنمایی های موجود روی بسته بندی محصول رو دنبال کنین. از محلولی که تغییر رنگ داده یا کدر شده است، استفاده نکنین. البته مارک های خاصی از این دارو (حاوی گلیسیرین همراه با پلی سوربات ها، از جمله مواد دیگر) ممکن است ظاهری شیری داشته باشن.

    تا زمانی که محلول تغییر رنگ نده، اشکالی نداره. برخی از قطره های چشم قبل از استفاده باید تکان داده بشن. برچسب رو بررسی کنین تا ببینین آیا باید محصول خود را قبل از استفاده تکان دهید یا خیر.

    معمولاً قطره ها ممکنه به دفعات مورد نیاز استفاده بشن. پمادها معمولاً در صورت لزوم ۱ تا ۲ بار در روز استفاده میشن. اگه از پماد یک بار در روز استفاده می کنین، بهتره اون رو قبل از خواب استفاده کنین

  4. برای خرید و قیمت پودر سی ام سی قنادی بین برندهای پسفیک هند، سانروز ژاپن و شاندونگ یولانگ چین کدوم برند رو به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب تر می دونید؟
    راستی بابت قسمت نظرات سایت تون هم خیلی ممنونم
    هیچ کدوم از شرکت های شیمیایی، اینطور باحوصله به سؤالات ما پاسخ نمی دن

  5. این که گفته میشه پودر سی ام سی فوندانت در برخی از برندها مثل پودر سی ام سی تایلوس ترک با هم واکنش پذیری خوبی دارند؛ تا چه حد درسته؟

    البته من اخیرا متوجه شدم که پودر سی ام سی به عنوان چسب خوراکی و فوندانت به کار برده میشه

  6. سلام

    ویسکوزیته سی ام سی چطور سنجیده می شود؟
    دلیل تفاوت ویسکوزیته های مختلف سی ام سی چیه؟

    آیا این ویسکوزیته های مختلف سی ام سی تو کاربردهاش هم تاثیر داره؟ یعنی هر ویسکوزیته ای کاربرد مشخصی داره؟

  7. درود و سلام
    امکان داره درباره کاربرد و قیمت کربوکسی متیل کیتوسان توضیحاتی بیش از آنچه که در مقاله ذکر کردید، ارایه کنید؟
    خصوصا اینکه هنوز متوجه نشدم کیتوسان نسبت به سلولز چه مزیتی دارد؟

    از وقت که برای بنده می گذارید پیشاپیش ممنونم

  8. من خریدار سی ام سی هستم ،
    با توجه به اینکه ما در تولید بستنی استفاده می کنیم؛ می خواهم بدانم که آیا استانداردی در رابطه با خرید و فروش سی ام سی و اطمینان از کیفیت سی ام سی وارداتی وجود دارد؟
    تا جایی که اطلاع دارم سازمان استاندارد ایران در این رابطه استانداردی را اعلام نکرده، اما به هر حال تشخیص مرغوبیت سی ام سی و تلبی نبودن آن قبل از خرید برای اهمیت بسیار زیادی دارد.

  9. سلام روز خوش
    اگر می توانید؛ در مورد کیفیت سی ام سی شاندونگ و تفاوتش با سایر برندهای سی ام سی اطلاعاتی برای خریداران قرار بدید

    ما برای کارخانه مواد غذایی در ساوه باید مقدار قابل توجهی سی ام سی خوراکی خریداری کنیم

    کمک شما در انتخاب نوع سی ام سی ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود

  10. یکی از فروشندگان هنگام ارایه پیش فاکتور فروش سی ام سی صنعتی خیلی تاکید داشت که سی ام سی کمفیکس پریمیوم محصول کشور ترکیه توانسته رضایت زیادی را بین مشتریان جلب کند
    و از این نظر بهترین انتخاب برای خریداران سی ام سی صنعتی است.
    شما این ادعای فروشنده سی ام سی را تایید می کنید؟

  11. چگونه می توانید برای خرید سی ام سی خوراکی در جنوب کشور و استان هرمزگان فروشنده یا فروشندگانی قابل اطمینان معرفی کنید؟ کلا وضعیت استفاده از سی ام سی خوراکی در صنایع غذایی ایران چگونه است؟ آیا می توان از آن به عنوان تثبیت کننده در تولید کیک و کلوچه هم استفاده کرد؟

    چه به این کامنت پاسخ دهید چه پاسخ ندهید؛ از سایت خوب شما بهره زیادی بردم واقعا خسته نباشید.

  12. حتما از افزایش قیمت چسب سی ام سی در بازار اطلاع دارید؛ با افزایش قیمت اخیر، پیدا کردن یک فروشنده مناسب تقریبا تبدیل به یک اولویت برای خریداران سی ام سی شده است. آیا وبسایت جهان شیمی به جز بنرها و کادر فروشندگان منتخب راه دیگری را پیشروی خریداران گذاشته است، تا بتوانند فروشندگان مناسب را پیدا کنند؟ مثل درج آگهی برای خریداران و فروشندگان

  13. چطور می تونیم مرغوبیت و اصالت سی ام سی فوندانت رو متوجه بشیم؟ من اولین بار هست که می خوام پودر سی ام سی بخرم و واقعا به تمام معنا هیچ تجربه ای ندارم؛ حالا که با سایت شما آشنا شدم، از شما می خوام که برای تشخیص اصالت سی ام سی من رو به محتوای این مقاله یا مقاله دیگه ارجاع ندید و زیر همین کامنت راهنمایی کنید.

  14. آیا کارخانه سی ام سی در تهران، اطراف تهران یا استان همجوار تهران وجود دارد؟ اطلاعی دارید که وضعیت تولید و مصرف در کشور چقدره و میزان و روند واردات سی ام س به چه میزان هست؟ به هر حال این کمکها و اطلاعات ارزشمند شما پشتوانه ای برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در صنعت مواد شیمیایی هست.

  15. بین برندها و مارک های خارجی سی ام سی، کدوم یکی باعث اصلاح بیشتر ویسکوزیته سی ام سی در تولید محصولات غذایی میشه؟ اون چیزی که من قبلا شنیدم، اینه که سی ام سی سانرز تو این مورد از همه بهتره. حالا دقیقا نمی دونم که چقدر این حرف درسته.

  16. خیلی برام عجیبه، تو بعضی مواد شیمیایی مثل سوکرالوز یا سی ام سی ویکیپدیا هم نتایج گوگل هست؛ بی اغراق بگم، حداقل برای مواد شیمیایی مقالات ویکیپدیا واقعا بدردنخوره و محتوای مفیدی توش پیدا نمی کنید. به نظر من گوگل به جای توجه به قدمت و مرجعیت سایت ها به محتوای مطالب اونها باید توجه بیشتری کنه.

  17. ما خودمون مصرف کننده سی ام سی هستیم . الان داشتم کادر پیشنهادی فروشندگان رو می دیدم ، به این نتیجه رسیدم؛ چقدر خوب دغدغه کسانی که دنبال خرید سی ام سی صنعتی هستند رو به درستی درک کردید. برای شرکت های تولیدی مثل ما هیچ چیزی سخت تر از پیدا کردن یک تامین کننده مناسب و پایدار نیست . به نظر می رسه شما توی جهان شیمی دقیقا همون قسمتی که ما مشکل داریم رو هدف گرفتید.

  18. در حال حاضر بیشترین و کمترین قیمت کربوکسی متیل سلولز را در بازار چطور میشه فهمید؟ بجز تماس با تک تک فروشندگان آیا سایت یا کانال تلگرامی هست که آخرین قیمت سی ام سی رو توش بشه پیدا کرد؟

  19. از کارشناسان سایت شما سه سوال دارم:

    بهترین شرایط نگهداری بعد از متیل سلولز خوراکی چیست؟

    برند برند خارجی متیل سلولز خوراکی در بازار چه برندی است؟

    فروشنده پیشنهادی شما برای خرید متیل سلولز خوراکی در اصفهان چه شرکتی است؟

  20. برخی از فروشندگان فقط سی ام سی صنعتی و بعضی سی ام سی خوراکی، آیا فروشندگانی که شما در این مقاله معرفی کردید، فقط فروشنده سی ام سی هستند یا مواد دیگری را هم می فروشند؟ از خدماتی که به فعالان و خریداران مواد شیمیایی می کنید بی اندازه ممنونم

  21. سلام
    مهمترین کاربرد صنعتی سی ام سی چیست؟
    به طور ویژه و خاص توضیح دهید ، چرا برخی از نویسندگان به برندهای سی ام سی چینی اقبال بیشتری دارند؟ البته شرح کوتاهی از کیفیت برندهای سی ام سی برای خریداران ضروری است.

  22. هم عجیبه هم جای تعجب داره!
    یعنی هیچ کسی نیست نظارت کنه، چرا قیمت پودر سی ام سی قنادی هفتگی افزایش پیدا می کنه. آخرین قیمت پودر سی ام سی کیلویی چقدر هست؟
    البته آخرین قیمت یا آخرین قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا