Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پلاستیکی و پلیمریرنگ و رزینصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید هاردنر | کاربرد هاردنر برای رزین اپوکسی چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد هاردنر و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید هاردنر دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش هاردنر در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان هاردنر در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت هاردنر نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش هاردنر به روزرسانی می‌شود.

هاردنر (Hardener) به معنای سخت کننده جزئی از انواع خاصی از مخلوط هاست. هاردنر در بعضی از مخلوط ها برای افزایش مقاومت مورد استفاده قرار می گیرد و در مخلوط های دیگر می تواند به عنوان ترمیم کننده استفاده شود.

هاردنر می تواند یک واکنش دهنده یا کاتالیزور در واکنش شیمیایی باشد که در طی فرآیند اختلاط رخ می دهد. سخت کننده ممکن است به عنوان شتاب دهنده نیز شناخته شود.

این ترکیب شیمیایی به دو شکل در ساخت و ساز کاربرد دارد؛ در نوع اول به عنوان جزء واکنش زا و سخت کننده در محصولات دو جزئی رزینی مانند اپوکسی ها ، سیلیکونها ( هاردنر سیلیکون ) پلی یورتان ها و پلی یورا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد دوم می توان هاردنر پودری یا مایع را بر روی سطوحی مانند کف پارکینگ ها و انبارها استفاده کرد زیرا باعث افزایش مقاومت سطحی در آنها می شود.

 

مراکز خرید و قیمت فروش هاردنر در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش هاردنر و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان هاردنر در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده هاردنر در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید هاردنر در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش هاردنر را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 کاربرد هاردنر

استفاده از این ترکیبات تقریبا همیشه برای کاربردپذیری رزین اپوکسی جهت اهداف مورد نظر ضروری است. بدون هاردنر، رزین اپوکسی هیچگاه به خواص مکانیکی و شیمیایی چشمگیر دست پیدا نمی کند.

انتخاب نوع صحیح سخت کننده به برآورده سازی انتظارات از مخلوط اپوکسی برای کاربردهای مورد نظر کمک خواهد کرد.

از اینرو همیشه باید روی رزین و این ترکیبات تحقیقاتی انجام شود تا اطمینان حاصل شود که مخلوط اپوکسی نهایی عملکرد مطلوبی خواهد داشت.

از هاردنر برای ترمیم رزین های اپوکسی نیز استفاده می شود. با این وجود ، افزودن سفت کننده به رزین اپوکسی ممکن است باعث نشود که مخلوط اپوکسی به اندازه کافی و به سرعت ترمیم شود. در این صورت ممکن است سخت کننده دیگری مورد نیاز باشد.

همچنین می توان از هاردنر با مواد افزودنی خاص استفاده کرد. این افزودنی ها می توانند به عنوان کاتالیزور عمل کنند و روند ترمیم را تسریع کنند.

هاردنر در ترکیب اپوکسی ها برای ساخت و ساز ، جایی که کارها در دماهای پایین و رطوبت زیاد انجام می شود به علت مقاومت شیمیایی خوب مورد استفاده قرار می گیرد.

از این ترکیبات برای محافظت کفپوش های اپوکسی و برای ترمیم کلیه رزین های اپوکسی مایع و ترکیبات آنها و همچنین درزگیرها استفاده می شود.

قیمت خرید انواع هاردنر و کاربردهای آن

قیمت هاردنر پلی آمیدی

با توجه به استحکام ، چسبندگی ، انعطاف پذیری و خاصیت ضد آب بودن ، برای روکش کف ، کشتی ها و پرایمرهای سنگین و چسب های مصالح ساختمانی استفاده می شود.

فروش هاردنر پلی آمینی

ماده ای شفاف و براق است بنابراین نه تنها برای پوشش کف داخلی بلکه در زمینه هایی که به مقاومت شیمیایی نیاز دارند مانند کارخانه ها و آزمایشگاه ها استفاده می شود.

خرید هاردنر انهیدرید

این سخت کننده به دلیل داشتن مقاومت عالی در برابر حرارت و عایق بودن ، به عنوان قالب برای ساخت انواع مختلفی از تجهیزات برقی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به دلیل کاربردپذیری عالی برای مواد کامپوزیت نیز کاربرد دارد.

قیمت فروش هاردنر فنالامین

با قابلیت خشک کردن و سخت شدن بسیار عالی در دماهای پایین و مقاومت بسیار عالی در برابر مواد شیمیایی به طور عمده در صنعت کشتی سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب به عنوان پوشش گیاهان ، لوله ها و مواد مختلف فلزی استفاده می شود.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های هاردنر رزین اپوکسی

نام ماده هاردنر
کاربرد به عنوان جزء واکنش زا و سخت کننده در محصولات دو جزئی رزینی مانند اپوکسی ها
هاردنر پودری یا مایع را برای افزایش مقاومت سطوحی مانند کف پارکینگ ها و انبارها

قیمت هاردنر

انتظار می رود تقاضای فزاینده برای اپوکسی و هاردنر در صنایع ساخت و ساز و انرژی و کاربردهای ساختمانی، بازار عوامل اپوکسی را در طول سال های پیش بینی شده هدایت کند. قیمت هاردنر با توجه به کاربردهای آن در صنایع مختلف طی سالهای اخیر به صورت مداوم تغییر کرده است. برای آگاهی از قیمت هارنر می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

قیمت خرید هاردنر رزین اپوکسی چیست

بیشتر رزین های اپوکسی از واکنش بیسفنول A (BPA) با اپی کلروهیدرین اضافی ساخته می شوند، بنابراین گروه های انتهایی گلیسیدیل اترها هستند. وزن مولکولی و وزن معادل اپوکسی توسط نسبت اپی کلروهیدرین EPC:BPA کنترل می شود. رزین های اپوکسی مبتنی بر بیسفنول F (BPF) نسبت به اپوکسی های مبتنی بر BPA انعطاف پذیرتر هستند. رزین های اپوکسی مبتنی بر BPA هیدروژنه هوازدگی بیرونی را بهبود می بخشند زیرا گروه های معطری که UV را جذب می کنند، وجود ندارند.

سایر انواع رزین اپوکسی شامل اپوکسی نوولاک (EN) و اپوکسی فنولیک (EP) هستند. رزین های اپوکسی نوولاک (EN) چگالی اتصال متقابل بالاتری را ارائه می دهند زیرا عملکرد بالاتری دارند (زنجیره های جانبی عملکردی اپوکسی) و بنابراین چگالی اتصال عرضی بالاتر و مقاومت شیمیایی بهتری را ارائه می دهند. اپوکسی های فنولیک همچنین به دلیل مقاومت شیمیایی همراه با مقاومت در برابر خوردگی عالی شناخته شده اند.

پرسش های رایج در مورد هاردنر و هاردنر رزین اپوکسی

قیمت هاردنر در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش هاردنر به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت هاردنر می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت هاردنر رزین اپوکسی چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت هاردنر رزین اپوکسی، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

قیمت رزین و هاردنر

تقاضای روزافزون صنعت ساختمان و ساخت و ساز و آخرین پیشرفت ها در مواد کامپوزیت سبک، عوامل برجسته ای هستند که تقاضا برای بازار را تحریک می کنند. علاوه بر این، با مقررات مربوط به بهره وری سوخت که برای استفاده از مواد سبک وزن توسط خودروسازان و سازندگان قطعات هوافضا تنظیم شده است، بازار رونق قابل توجهی به دست خواهد آورد.

به دلیل خواص فیزیکی استثنایی مانند مقاومت در برابر خوردگی و آب، انعطاف ‌پذیری و چقرمگی، پیش ‌بینی می شود که تقاضا برای سخت‌ کننده‌ های اپوکسی مبتنی بر پلی ‌آمید در کاربردهای فراوان مرتبط با چسب‌ ها، پوشش ‌ها، بتونه‌ ها، درزگیرها و کپسوله‌ سازی الکتریکی افزایش یابد.

فروش هاردنر

تغییر مداوم به سمت ساخت و ساز ساختمان های تزئینی و افزایش هزینه های دولت برای ساخت و ساز پایدار، تقاضای بازار را برای رزین و هاردنر را در بخش ساختمان و ساخت و ساز افزایش می دهد.

کاربرد هاردنر رنگ خودرو چیست

هاردنر رنگ خودرو یکی از ترکیباتی است که برای قوام دادن به رنگ خودرو استفاده می ‌شود. این ترکیب به رنگ اضافه می‌ شود تا آن را سفت و محکم کند و زمان خشک شدن را نیز کاهش دهد. بنابراین کمک قابل توجهی به صنعت خودروسازی می کند.

هاردنر چه رنگی است

هاردنر بسته به نوع آن رنگ های مختلفی دارد. بیشتر کلاس‌ های سخت‌ کننده‌ ها به دمای بالای حدود ۱۵۰ درجه سانتی ‌گراد برای پخت کامل نیاز دارند. گرمای ناکافی در طول پخت منجر به پلیمریزاسیون ناقص می شود و منجر به خواص مکانیکی، شیمیایی و مقاومت حرارتی کمتری می شود.

فروش و خرید هاردنر رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی یک پوشش محافظ است که اغلب برای سطوح مختلف استفاده می شود. به دلیل دوام و طبیعت طولانی مدت آن شناخته شده است. بسیاری از افراد رنگ اپوکسی را برای نیازهای کفپوش خود انتخاب می کنند زیرا قابل اعتماد هستند. بهترین روش ها برای استفاده از رنگ اپوکسی به خوبی مستند شده است.

رنگ اپوکسی نوعی رنگ است که از یک رزین و یک سخت کننده یا دو جزء مجزا تشکیل شده است. این دو ماده را با هم ترکیب کنید تا با یک واکنش شیمیایی منجر به نتیجه ای بادوام و ماندگار شود. رنگ اپوکسی اغلب در کف سیمانی استفاده می شود زیرا می تواند ترافیک سنگین و فرسودگی را تحمل کند.

قیمت هاردنر سیلیکون چیست

هاردنر سیلیکون یک کاتالیزور است که باعث پلیمریزاسیون سیلیکون برای کاربردهای مختلف می شود. هاردنر در کنار ترکیبات خاص از جمله اپوکسی ها و سیلیکون ارائه می شود و برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید رزین هاردنر چیست

رزین های اپوکسی پرکاربردترین رزین ها در سازه های کامپوزیتی با کارایی بالا هستند. آنها با یک سخت کننده یا هاردنر که می تواند انواع مختلفی داشته باشد، مخلوط می شوند تا یک ساختار متقاطع ایجاد کنند که مکان های زیادی را برای پیوند هیدروژنی برای مولکول های آب، مانند گروه های هیدروکسیل (O-H)، گروه های فنل (O-C) ، گروه های آمین (N-O) و گروه های سولفون (O-S) فراهم می کند.

انواع هاردنر رزین اپوکسی

رزین های اپوکسی را می توان بر اساس زنجیره شیمیایی که گروه اپوکسی راکتیو به آن متصل است، دسته بندی کرد. در اینجا رایج ترین انواع رزین اپوکسی آورده شده است:

رزین های اپوکسی آلیفاتیک: این رزین های اپوکسی از طریق اپوکسیداسیون باند دوگانه یا از طریق واکنش با اپی کلروهیدرین ایجاد می شوند.

رزین های اپوکسی سیکلوآلیفاتیک: این اپوکسی دارای یک یا چند حلقه آلیفاتیک در مولکول حلقه اپوکسی است. آنها ساختار آلیفاتیک مشخص، مقدار زیادی اکسیران و بدون کلر دارند. این ساختار شیمیایی منجر به ویسکوزیته کم، ثابت دی الکتریک کم، مقاومت در برابر آب و هوای قوی و دمای انتقال شیشه ای بالا (Tg) می شود.

رزین های اپوکسی بیسفنول: بیسفنول-آ دی گلیسیدیل اتر (DGEBA) یک رزین محبوب برای کاربردهای تجاری است. از واکنش بیسفنول-A و اپی کلروهیدرین به وجود می آید.

رزین‌های اپوکسی نوولاک: این رزین‌ ها با عملکرد بهبود یافته برای تقویت چگالی پیوند متقابل سیستم پخته‌ سازی شده ایجاد می‌ شوند که آنها را برای کاربردهایی در دمای بالا که به مقاومت شیمیایی شدید نیاز دارند، ایده ‌آل می‌ سازد. اپوکسی های نوولاک حاوی ترکیبات آلی فرار (VOCs) یا حلال نیستند.

رزین های اپوکسی گلیسیدیل آمین: با سطح عملکرد بالا، این اپوکسی ها از واکنش بین اپی کلروهیدرین و آمین های آروماتیک تولید می شوند. آنها دارای گریدهای صنعتی هستند که در دمای اتاق ویسکوزیته کم تا متوسط ​​دارند، بنابراین پردازش آنها آسان تر است.

رقیق کننده های رزین اپوکسی: رقیق کننده های اپوکسی از الکل های آلیفاتیک یا پلی ال ها ساخته می شوند. این مواد می توانند تک کاره، دو منظوره یا عملکرد بیشتر باشند.

رزین و هاردنر قیمت

رنگ اپوکسی یک گزینه قابل اعتماد برای کسانی است که به دنبال روشی محکم اما ارزان برای آب بندی کف با روکش نازک هستند. یادگیری تمایز بین رنگ اپوکسی و پوشش برای انتخاب گزینه ای که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد ضروری است. اگر به دستورالعمل های محصول پایبند باشید و سطح را به درستی آماده کنید، بهترین نتیجه را از کار اپوکسی خود خواهید گرفت. برای آگاهی از قیمت رزین و هاردنر قیمت به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

نسبت رزین به هاردنر

هنگام اعمال رنگ یا پوشش، همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و از نسبت گفته شده پیروی نمایید. هنگام استفاده از رنگ اپوکسی روش آماده سازی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که سطح تمیز، خشک و عاری از چربی یا روغن است. اگر کف به اندازه کافی آماده نشده باشد، رنگ اپوکسی به خوبی نمی چسبد و ماندگاری کمتری خواهد داشت.

رنگ اپوکسی را با قلم مو، غلتک یا اسپری بدون هوا اعمال کنید. اگر از برس یا غلتک استفاده می ‌کنید، در قسمت ‌های کوچک کار کنید تا از چکه شدن و ریزش جلوگیری کنید. پس از خشک شدن لایه اول، برای دوام بیشتر، لایه دوم را مجددا بمالید.

رزین و هاردنر از کجا بخریم

رزین های اپوکسی پلیمرهای واکنش پذیر و پیش پلیمرهایی هستند که حاوی گروه های اپوکسید هستند. اپوکسی ها پس از افزودن کاتالیزورها یا واکنش دهنده های مشترک مانند فنل ها و آمین ها با خود واکنش می دهند. در مقایسه با انواع دیگر رزین ها این ترکیبات دارای خواص مکانیکی و مقاومت شیمیایی و حرارتی بالاتری هستند. تطبیق پذیری آنها به این معنی است که در کاربردهای مختلف مانند چسباندن اجزای سازه ای، عایق الکتریکی و پوشش بتن موثر هستند. بسته به نوع اپوکسی، می توان آن را بر روی مواد مختلفی از جمله چوب، فلز، پلاستیک و سنگ استفاده کرد.

رزین و هاردنر را می توانید از تمام فروشگاه های مواد شیمیایی، رنگ فروش ها و بسیاری از سایت های اینترنتی برای کاربردهای مختلف تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فروش رزین و هاردنر

رزین ماده ای است که با انجام فرآیندی به نام پخت به پلیمرهای سفت تبدیل می شود. اما آنها به یک گروه انتهایی واکنشی نیاز دارند تا بتوانند به جامد تبدیل شوند. این گروه انتهایی می تواند اپوکسید یا آکریلات باشد. رزین برای شروع فرآیند پخت نیاز به سخت کننده یا هاردنر دارد. برای سخت شدن رزین باید با یک سخت کننده مخلوط شود یا در مورد رزین UV باید در معرض نور UV قرار گیرد. از رزین ها می توان برای ساخت شیشه اکریلیک یا پلکسی گلاس استفاده کرد اما می توان از آنها برای ساخت اپوکسی نیز استفاده کرد.

ترکیب رزین و هاردنر

کیت رزین اپوکسی به عنوان یک سیستم دو بخشی عرضه می شود: قسمت A – رزین و قسمت B – سخت کننده. مخلوط کردن این دو جزء با هم باعث واکنش شیمیایی بین رزین و سخت کننده می شود و آنها را از یک مخلوط مایع به جامد تبدیل می کند.

دستورالعمل های ترکیب رزین برای اطمینان از دریافت نتایج عالی بسیار مهم است. اندازه گیری و اختلاط دقیق و ایمن رزین های اپوکسی یک مهارت ضروری برای هر هنرمند یا صنعتگر است تا مطمئن شود اپوکسی های شما به درستی عمل می کنند!

 

خرید هاردنر

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید هاردنر از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید هاردنر، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان هاردنر را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید هاردنر با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

.

 

 




نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. بین انواع هادرنر که با عنوان های رزین های اپوکسی آلیفاتیک، رزین های اپوکسی سیکلوآلیفاتیک، رزین های اپوکسی بیسفنول، رزین‌های اپوکسی نوولاک ، رزین های اپوکسی گلیسیدیل آمین ازشون نام بردید ؛ کدوم شون در ایران تولید نمیشن و به طور ۱۰۰٪ از خارج وارد میشه؟

  2. بهترین هاردنر رنگ در حال حاضر چه برندی است؟ لیستی از انواع هاردنر از شرکت های مختلف با کیفیت بالا، چه آنهایی که در ایران استفاده می شوند و چه آنهایی که استفاده نمی شوند، ذکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا