Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کرونوس ۲۲۲۰ | کاربرد کرونوس ۲۲۲۰ چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کرونوس ۲۲۲۰ و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید کرونوس ۲۲۲۰ دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کرونوس ۲۲۲۰ در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کرونوس ۲۲۲۰ در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کرونوس ۲۲۲۰ نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کرونوس ۲۲۲۰ به روزرسانی می‌شود.

کرونوس ۲۲۲۰ نوعی ترکیب شیمیایی پرکاربرد در صنایع شیمیایی است که مزایایی زیادی را به محصولات تولیدی اضافه می کند. کرونوس ۲۲۲۰ نوعی دی اکسید تیتانیوم فرآوری شده است که در بازار به صورت پودری سفید رنگ، بی بو و غیرقابل اشتعال یافت می شود.

دی اکسید تیتانیوم یک ماده شیمیایی پرکاربرد است که در طبیعت به دو نوع آناتاز و روتیل یافت می شود. کرونوس ۲۲۲۰ در اصل نوعی رنگدانه سفید روتیل است. این ماده شیمیایی دارای ویژگی های بسیار خاصی است که در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماده شیمیایی، لطفا تا انتها با ما در این مقاله از نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش کرونوس ۲۲۲۰ در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کرونوس ۲۲۲۰ و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کرونوس ۲۲۲۰ در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کرونوس ۲۲۲۰ در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کرونوس ۲۲۲۰ در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کرونوس ۲۲۲۰ را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.
پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید و فروش کرونوس ۲۲۲۰ و دی اکسید تیتانیوم چیست

رنگدانه دی اکسید تیتانیوم (TiO2) یک پودر سفید رنگ ریز است. هنگامی که این ماده شیمیایی در رنگ استفاده می شود، حداکثر سفیدی و کدورت را ایجاد می کند. دی اکسید تیتانیوم به عنوان یک مات کننده موثر به شکل پودر عمل می کند، به این معنی که توانایی بالایی در پوشاندن یا پنهان کردن بستر زیرین محصولات مختلف دارد.

این ماده شیمیایی به عنوان یک رنگدانه برای ایجاد سفیدی و شفافیت در محصولات مختلفی مانند رنگ ها، پوشش ها، پلاستیک ها، کاغذها، جوهرها، مواد غذایی، داروها (قرص ها) و همچنین در بیشتر خمیردندان ها استفاده می شود. امروزه رنگدانه دی اکسید تیتانیوم (TiO2) به دلیل ضریب شکست بسیار مناسب، مهمترین ماده ای است که در صنعت رنگ برای ایجاد سفیدی و شفافیت استفاده می شود.

دی اکسید تیتانیوم به دو صورت آناتاز و روتیل در بازار موجود است. اتم های این ماده شیمیایی در حالت روتایل بسیار چگال تر از نوع آناتاز است. این ماده شیمیایی را می توانید به راحتی از طریق سایت های اینترنتی فروش محصولات شیمیایی خریداری کنید.

ویژگی های کرونوس 2220
ویژگی های کرونوس ۲۲۲۰

روش ساخت رنگدانه دی اکسید تیتانیوم + قیمت فروش کرونوس ۲۲۲۰

رنگدانه دی اکسید تیتانیوم (TiO2) از پردازش ماسه معدنی روتیل و سرباره های مبتنی بر ایلمنیت تولید می شود. بیش از ۹۰ درصد از مواد اولیه تولید دی اکسی تیتانیوم مانند روتیل و ایلمنیت برای استفاده در تهیه پوشش های صنعتی، رنگ ها، لوازم آرایشی، کاغذ، پلاستیک و سایر کاربردها استفاده می شود.

کشور آمریکا و آفریقای جنوبی بزرگترین ذخایر مواد خام مورد نیاز برای تولید این رنگدانه را در اختیار دارند. از آنجایی که دی اکسید تیتانیوم در صنایع مختلف بسیار کاربرد دارد، روز به روز تقاضا برای این رنگدانه سفید روبه افزایش است.

کاربرد کرونوس ۲۲۲۰ و ویژگی های کرونوس ۲۲۲۰

استفاده از این ماده شیمیایی، مزایا و خواص بسیار زیادی را به محصولات مختلف اضافه می کند. کرونوس ۲۲۲۰ در محلول های اسید و بازی قوی به راحتی حل می شود. اما این رنگدانه سفید در آب، محلول های قلیایی رقیق و مواد آلی نامحلول است. این ماده شیمیایی قابلیت پراکندگی بالایی دارد و بسیار مقرون به صرفه است. یکی از مزایای استفاده از این ماده در ساخت پلاستک افزایش ماندگاری این محصولات در فضای باز است.

این رنگدانه سفید هنگام استفاده در محصولات مختلف شکنندگی و ترک خوردگی را به مقدار زیادی کاهش می دهد و استحکام بافت محصولات را افزایش می دهد. این ماده شیمیایی قدرت پوشانندگی بسیاری بالای نسبت به سایر رنگدانه های سفید دارد. این نوع از دی اکسید تیتانیوم پایداری حرارتی بسیار مناسبی دارد و برای سلامتی انسان بی خطر است. اما توصیه می شود هنگام کار با آن نکات ایمنی را رعایت کنید.

 کاربرد کرونوس ۲۲۲۰

اصلی ترین کاربرد این رنگدانه سفید، تولید محصولات پلاستیکی است. کرونوس ۲۲۲۰ استحکام و دوام این محصولات را در برابر نور خورشید افزایش می دهد. همچنین پراکندگی نور و مقاومت پلاستیک را در برابر عوامل جوی افزایش می دهد. از این ماده شیمیایی در تولید پلی استایرن، پلی اتیلن، پلی الفین ها، خمیرهای بازی و پی وی سی های سخت و نرم بسیار استفاده می شود.

از کرونوس ۲۲۲۰ در صنایع شیمیایی برای به عنوان رنگدانه سفید برای تولید محصولاتی مانند سرامیک، لاستیک، سیمان، کاشی، رنگ خودرو، رنگ های ساختمانی با پراکندگی نور بالا، پوشش های فلزی، رنگ های بر پایه آب، جوهر چاپ، کاغذ و تولید قرص و کپسول های دارویی بسیار استفاده می شود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های تیتان کرونوس ۲۲۲۰

نام ماده تیتانیوم دی اکسید (Titan Kronos 2220)
فرمول مولکولی TiO2
جرم مولکولی ۷۹.۸۶۶ g/mol
چگالی (دانسیته) ۴.۲۳ g/cm³
نقطه ذوب ۳,۳۴۹°F (1,843°C)
نقطه جوش ۵,۳۸۲°F (2,972°C)
دیگر نام ها Titanium dioxide, Titanium(IV) oxide
 کاربردهای کرونوس 2220 در صنایع
کاربردهای کرونوس ۲۲۲۰ در صنایع

چگونگی ذخیره و نگهداری از کرونوس ۲۲۲۰

کرونوس ۲۲۲۰ نوعی رنگدانه دی اکسید تیتانیوم است که در صنایع شیمیایی بسیار کاربرد دارد. براساس تحقیقات انجام شده این ماده شیمیایی در دسته مواد غیر سمی و بی خطر طبقه بندی می شود. عوارض جانبی هنگام کار با این ماده شیمیایی گزارش نشده است، اما تحقیقات نشان داده است که گرد و غبار دی اکسید تیتانیوم می تواند باعث بروز مشکلات تنفسی در افراد شود. بنابراین توصیه می شود هنگام کار با آن از وسایل حفاظت شخصی مانند ماسک، دستکش و عینک استفاده شود.

محل مناسب برای ذخیره سازی کرونوس ۲۲۲۰ باید دارای تهویه مناسب باشد. همچنین این ماده شیمیایی باید دور از رطوبت، نور خورشید و سایر مواد شیمیایی دیگر نگهداری شود.

فروش کرونوس ۲۲۲۰

این رنگدانه سفید در صنایع مختلف بسیار محبوب شده است و روز به روز تقاضا برای آن در بازار روبه افزایش است. برای خرید کرونوس ۲۰۲۰ شما می توانید به سایت های فروش محصولات اینترنتی مراجعه کنید. قیمت این محصول شیمیایی براساس کیفیت، کشور تولید کننده و نوسانات بازار ارز می تواند بسیار متغیر باشد. توصیه می شود این رنگدانه سفید را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

پرسش های رایج در مورد کرونوس ۲۲۲۰

چرا فروشندگان کرونوس ۲۲۲۰ در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران کرونوس ۲۲۲۰ می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه فروش کرونوس ۲۲۲۰ کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران کرونوس ۲۲۲۰ معرفی می ‌کنند.

خرید کرونوس ۲۲۲۰

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کرونوس ۲۲۲۰ از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کرونوس ۲۲۲۰، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کرونوس ۲۲۲۰ را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کرونوس ۲۲۲۰ با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا