Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیغذایی و دارویی

پودر اپتی فست OPTIFAST چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

پودر شیک اپتی فست یکی از محصولات کاهش وزن است. مصرف اپتی فست نیازبدن به فیبر، پروتئین، اسیدهای چرب و کربوهیدرات را تامین و چربی اضافه بدن را از بین می‌برد و به حفظ توده عضلانی کمک زیادی میکند و فاقد گلوتن است. با این پودر می‌توان در سه تا شش ماه بین ۱۳ تا ۲۳ کیلوگرم کاهش وزن کم داشت. پودر شیک اپتی فست دارای ۲۰۱ کالری انرژی ٬ ۲۰ گرم پروتئین ٬ ۱۸ گرم کربوهیدرات و تنها ۴.۵ گرم چربی مفید و فیبر است. این پودر تمامی فاکتورهای مغذی رژیم  VLCD مخفف  Very Low Calories Diet یعنی رژیم خیلی کم ‌کالری را دارد. پودر کاهش وزن اپتی فست پس از تشخیص پزشک متخصص باید مصرف شود. در نشریه جهان شیمی فیزیک از پودر اپتی فست اطلاعاتی در اختیارتان قرار میدهیم.

پودر اپتی فست چیست

با تعداد زیادی رژیم غذایی مختلف برای انتخاب و داستان های بی شماری در مورد کاهش وزن، سخت است بدانید که آیا گزینه ایمن و موثری را انتخاب کرده اید یا خیر. یکی از راه های دانستن این است که مطمئن شوید رژیم غذایی انتخابی شما دارای پایه علمی قوی است، مانند برنامه های رژیم غذایی اپتی فست برنامه های غذایی اپتی فست از نظر بالینی، تغذیه و پزشکی تایید شده است.

برای شروع برنامه OPTIFAST VLCD، ابتدا باید با متخصص مراقبت های بهداشتی خود در مورد اینکه آیا این برنامه برای شما مناسب است صحبت کنید. سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام سطح نیازها و سبک زندگی شما را برآورده می کند، غذاها و محصولات OPTIFAST خود را خریداری کنید، برنامه اپتی فست را دانلود کنید و برای پشتیبانی به گروه خصوصی فیس بوک ما بپیوندید و آماده شروع کار هستید! بدون هزینه پیوستن یا قرارداد مورد نیاز است.

مشخصات اپتی فست نستله

  • کالری کم با حفظ حجم عضلانی
  • کم کالری و مناسب برای کاهش وزن
  • دارای فیبر و پروتئین بالا
  • مناسب برای رژیم بسیار کم کالری
  • تهیه سریع و آسان
  • فاقد گلوتن
پودر اپتی فست OPTIFAST چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
پودر اپتی فست OPTIFAST چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

روش مصرف پودر شیک اپتی فست

یک ساشه از اپتی فست را به ۲۵۰ میلی لیتر آب سرد یا گرم اضافه و هم بزنید تا حل شود. فقط آب جوش نباشد. حداقل دوره مصرف یک هفته است. هر روز دو لیتر مایعات کم کالری استفاده کنید. برای حل شدن پودر از شیکر استفاده شود.

عوارض پودر اپتی فست

برای کودکان، زنان باردار و شیرده و افراد بیش از ۶۵ سال مناسب نخواهد بود. بیش از میزان نیاز تجویز شده مصرف نشود.

مراحل کاهش وزن برنامه OPTIFAST  VLCD

۴ مرحله از برنامه اپتی فست VLCD وجود دارد. اگرچه بیشتر افراد از مرحله فشرده شروع می‌کنند و به مرحله تثبیت می‌رسند، شما می‌توانید از مرحله‌ای شروع کنید که به بهترین وجه با نیازها و اهداف کاهش وزن شما مطابقت دارد.

برنامه OPTIFAST VLCD چیست

برنامه اپتی فست VLCD یک برنامه رژیم غذایی بسیار کم کالری است که از ۴ سطح تشکیل شده است. The Intensive Level بخش رژیم غذایی بسیار کم کالری این برنامه است که یک جایگزین رژیم غذایی است که تا ۸۰۰ کالری را تامین می کند. پس از این مرحله Active 2 Level، Active 1 Level و Maintenance Level است که در آن مواد غذایی به تدریج دوباره معرفی می شوند و محصولات اپتی فست VLCD کاهش یافته و سپس حذف می شوند.

کاهش وزن با فاز فشرده برنامه اپتی فست VLCD  با محدود کردن کربوهیدرات و کل انرژی دریافتی به دست می آید. این امر بدن شما را قادر می سازد تا از طریق فرآیندی به نام کتوز از ذخایر چربی خود به عنوان انرژی استفاده کند. محصولات اپتی فست   VLCD حاوی کربوهیدرات، اسیدهای چرب و پروتئین هستند که به حفظ توده بدون چربی بدن کمک می کند در حالی که ذخایر چربی خود را از دست می دهید. آنها همچنین حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند تا اطمینان حاصل شود که شما تمام مواد مغذی مورد نیاز برای یک رژیم غذایی ایمن و سالم با کالری محدود را دریافت می کنید. اپتی فست VLCD در طیف گسترده ای از محصولات مانند سوپ، شیک، بارها و دسرها در طعم های مختلف موجود است.

فاز فشرده (تا ۱۲ هفته)

کالری دریافتی: ۶۰۰ تا ۸۰۰ کالری در روز

این مرحله برای کاهش وزن سریع، اولیه و موثر طراحی شده است. تنها منابع تغذیه در این مرحله سه محصول OPTIFAST VLCD، دو فنجان سبزیجات کم نشاسته و یک قاشق چای‌خوری روغن نباتی است که کمتر از ۸۰۰ کالری در روز تامین می‌کند. روزانه دو لیتر آب نیز باید مصرف شود.

شما می توانید تا ۱۲ هفته در این مرحله بمانید، اما این دوره متغیر است و به اهداف کاهش وزن شما بستگی دارد. اگر در پایان ۱۲ هفته اولیه هنوز مقدار قابل توجهی از وزن کم می شود، توصیه می کنیم قبل از تکرار مجدد فاز فشرده، حداقل به مدت دو هفته از مرحله انتقالی پیروی کنید.

در برخی موارد، اگر در مرحله فشرده به خوبی عمل می کنید و همچنان وزن بیشتری برای کاهش در پایان دوره ۱۲ هفته ای اولیه دارید، ممکن است متخصص مراقبت های بهداشتی به شما توصیه کند که برای مدت بیشتری در فاز شدید بمانید. توجه به این نکته بسیار مهم است که این کار فقط باید تحت دستورالعمل و نظارت متخصص مراقبت های بهداشتی انجام شود

فاز انتقال

کالری دریافتی: ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری در روز

مرحله انتقال برنامه OPTIFAST VLCD شامل دو محصول OPTIFAST VLCD و یک وعده غذایی کم کالری تقریبا ۴۰۰ کالری است. در طول این مرحله، حداقل دو فنجان سبزیجات کم نشاسته، یک وعده میوه، یک وعده لبنیات و دو لیتر آب میل کنید.

فاز تعمیر و نگهداری

کالری دریافتی: ۱۰۰۰-۱۲۰۰ در روز

در مرحله نگهداری، تنها یک ساشه OPTIFAST VLCD مصرف می شود و دو وعده غذایی کم کالری حدود ۴۰۰ کالری مصرف می شود. دریافت رژیم غذایی شامل یک ساشه OPTIFAST VLCD، دو وعده غذایی کم کالری (هر وعده تقریباً ۴۰۰ کالری)، حداقل دو فنجان سبزیجات کم نشاسته، دو وعده میوه، یک وعده لبنیات و دو لیتر آب است.

مرحله تثبیت

کالری دریافتی: ۱۲۰۰-۱۵۰۰ در روز

مرحله تثبیت جایی است که تمام محصولات OPTIFAST VLCD حذف می شوند و برای کمک به شما در حفظ تمرکز طولانی مدت بر حفظ کاهش وزن طراحی شده است. دریافت رژیم غذایی شامل سه وعده غذایی کم کالری با تقریبا ۴۰۰ کالری، دو وعده میوه و یک وعده لبنیات، به علاوه سبزیجات و آب کم نشاسته است. جزء تغذیه مرحله تثبیت نیاز به نظارت مداوم برای تنظیم برنامه غذایی و آموزش برای اطمینان از مدیریت وزن طولانی مدت دارد.

پودر اپتی فست OPTIFAST چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن
پودر اپتی فست OPTIFAST چیست؟ موارد و نحوه مصرف و عوارض آن

سبزیجات مجاز در برنامه OPTIFAST  VLCD

سبزیجات مجاز توصیه شده در برنامه OPTIFAST VLCD نشاسته کم یا کربوهیدرات کم و همچنین کالری کم هستند. برنامه OPTIFAST VLCD حداقل ۲ فنجان سبزیجات مجاز در روز را می‌طلبد، اما دوبرابر کردن این مقدار تفاوت چندانی در کاهش وزن شما ایجاد نمی‌کند. سبزیجات مجاز را مصرف کنید. آنها برای هیدراتاسیون، فیبر اضافی، ویتامین ها و افزایش حجم به رژیم غذایی شما عالی هستند. سبزیجات همچنین غذای واقعی را برای جویدن فراهم می کنند و رژیم غذایی شما را فراتر از محصولات OPTIFAST VLCD جالب نگه می دارند. خوردن سبزیجات در طول برنامه بخش مهمی از کمک به انتقال شما به یک رژیم غذایی متعادل و کنترل شده با کالری پس از حذف همه محصولات OPTIFAST VLCD است.

اپتی فست از نظر بالینی ثابت شده است

محصولات OPTIFAST توسط شواهد بالینی قوی پشتیبانی می‌شوند که نشان می‌دهد برنامه‌های غذایی می‌تواند به افراد در دستیابی به کاهش وزن پایدار کمک کند. انواع مختلفی از برنامه های رژیم غذایی اپتی فست وجود دارد که برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای کاهش وزن طراحی شده اند. دانشمندان ما به طور مداوم محصولات و برنامه های اپتی فست را به روز می کنند تا آخرین علم کاهش وزن را منعکس کنند.

اپتی فست از نظر تغذیه کامل و متعادل

محصولات OPTIFAST بر اساس دستور العمل های علمی طراحی شده توسط تیمی از متخصصان ساخته شده اند. اپتی فست گزینه‌های تغذیه‌ای کامل و متعادلی را برای شما به ارمغان می‌آورد که ثابت شده‌اند به شما کمک می‌کنند وزن اضافی را کاهش دهید و از آن جلوگیری کنید.

متخصصان تغذیه ما به طور مرتب محصولات OPTIFAST را به روز می کنند تا جدیدترین تفکر را در مورد علم کاهش وزن منعکس کنند. آخرین بازنگری خط محصول ما با استفاده از مواد با کیفیت بالا باعث افزایش سطح پروتئین، کاهش کربوهیدرات و حذف قندهای اضافه شده شد. کارشناسان ما سخت کار می کنند تا تعادل مناسبی از مواد مغذی کلان (پروتئین ها، کربوهیدرات ها و چربی ها) را در هر محصول فراهم کنند.

محصولOPTIFAST را می توان به عنوان بخشی از یک جایگزین رژیم غذایی استفاده کرد که شامل ۱۰۰٪ ارزش روزانه توصیه شده برای حداقل ۲۴ ویتامین و مواد معدنی است، و تضمین می کند که تمام ریز مغذی ها (ویتامین ها و مواد معدنی) مورد نیاز را دریافت می کنید. از نظر تغذیه ای محصولات اپتی فست به کاهش وزن و حفظ سلامتی شما کمک می کند.

ما از نزدیک با جامعه پزشکی کار می کنیم تا مطمئن شویم که برنامه ها و محصولات رژیمOPTIFAST ما از بالاترین استانداردهای پزشکی پیروی می کنند:

برنامه‌های OPTIFAST توسط بسیاری از مؤسسات پزشکی پیشرو در جهان و توسط بسیاری از هیئت‌های مشاوره متخصصان در زمینه چاقی پشتیبانی و اجرا می‌شوند. پزشکان در سراسر جهان از یک برنامه اپتی فست برای کمک به کاهش وزن ایمن و مؤثر بیماران خود استفاده می کنند.

آیا اپتی فست همان OPTISLIM است

خیر. فقط محصولات OPTIFAST VLCD توسط Nestlé Health Science تولید می شوند. در حالی که هر دو برند محصولات VLCD را برای کاهش وزن ارائه می دهند، فقط اپتی فست یک برنامه بالینی اثبات شده برای راهنمایی استفاده از محصولات خود ارائه می دهد.

کاهش وزن مورد انتظار در برنامه OPTIFAST چقدر است

نشان داده شده است که برنامه OPTIFAST باعث کاهش وزن سریع و موثر می شود، میانگین کاهش وزن ۱.۰-۲.۵ کیلوگرم در هفته در سطح فشرده، که در آن هر ۳ وعده غذایی با محصولات OPTIFAST VLCD جایگزین می شود.

آیا OPTIFAST موثر است

بله. بیش از ۸۰ مقاله بالینی جهانی وجود دارد که کاهش وزن ایمن و موثر را با پیروی از برنامه OPTIFAST نشان می دهد.

آیا محصولات اپتی فست طعم خوبی دارند

بله. محصولات OPTIFAST طعم خوبی دارند، آنها دارای امتیاز متوسط ​​۴.۸/۵ در وب سایت Chemist Warehouse هستند.

چقدر باید با برنامه اپتی فست ورزش کنم

ورزش به شما در کاهش وزن و همچنین به سلامت و تندرستی عمومی کمک می کند. توصیه می کنیم با متخصص مراقبت های بهداشتی خود در مورد برنامه ورزشی مناسب خود صحبت کنید. هیچ الزامات ورزشی اجباری در برنامه OPTIFAST وجود ندارد.

قیمت اپتی فست

قیمت این پودر باتوجه به شرکت سازنده متفاوت است.

اپتی فست سوپ جوجه

سوپ جوجه اپتی فست نستله تمامی مواد مغذی مورد نیاز بدن برای رژیم کم کالری را دارد و جایگزینی یک وعده غذایی است.

اپتی فست خرید

برای خرید اپتی فست به فروشگاههای آنلاین معتبر مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا