Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیعمومی

قرص فرمولاين ال ۱۱۲ براي لاغري چيست؟ کاربرد و عوارض آن

سبک زندگی امروز بشر، و روی آوردن به خوردن فست فود ها و غذاهای آماده پر کالری و مضر، درعین حال کم تحرکی و نداشتن برنامه ورزشی منظم، چاقی را به یکی از معضلات جهانی تبدیل کرده است. تحقیقات نشان می دهد استفاده از موادی مانند فیبرها که به کاهش جذب غذا در بدن کمک می کنند، می تواند در کاهش وزن نیز موثر باشد. قرص فرمولاین ال ۱۱۲ (Formoline L112)، یکی از دارو های مکمل کاهش وزن است که در ساخت آن از فیبر های طبیعی استفاده شده است. در این مقاله قصد داریم ویژگی های این محصول، طریقه مصرف، موارد مصرف و تاثیر آن بر بدن را مورد بررسی قرار دهیم.

هم چنين در نشريه جهان شيمي فيزيک، مقالات متعددي در مورد انواع محصولات لاغري به شکل قرص، پودر، شربت و… وجود دارند. مي توانيد با مطالعه اين مطالب، اطلاعات جامعي در مورد فوايد و عوارض مکمل هاي لاغري به دست آوريد. لطفا تا پايان با ما همراه باشيد.

قرص فرمولاين ال 112 براي لاغري چيست؟ کاربرد و عوارض آن
قرص فرمولاين ال ۱۱۲ براي لاغري چيست؟ کاربرد و عوارض آن

اطلاعاتی درمورد قرص فرمولاین

درساخت قرص فرمولاین ال ۱۱۲، از فیبرهای طبیعی استفاده شده است. ماده موثر در این فرمولاسیون، فیبر پلی گلوکوزامین است. این ماده نوعی فیبر خوراکی است که تمایل دارد در هنگام عبور از مجاری گوارشی، به چربی های غذا متصل شده و مانع جذب آنها شود. پلی گلوکوزامین همراه با چربی متصل به خود از بدن دفع شده و به کاهش میزان کالری دریافتی و در نتیجه کاهش وزن بدن کمک می نماید. در واقع این ماده نوعی فیبر غیر قابل هضم تهیه شده از پوشش سخت پوستان با منشا طبیعی است.

وجود فیبر در بدن،در سلامت روده، تقویت سیستم ایمنی و سلامتی دستگاه گوارش موثر است. فیبر ها می تواند منبع پری بیوتیک باکتری های خوب دستگاه گوارش باشند. داشتن رژیم های غذایی با فیبر بالا، خطر ابتلا به بیماری هایی همچون سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

نکته دیگر قابل توجه درباره فیبرها، واکنش آنها در تماس با مایعات است. حجم فیبر، به طور طبیعی، در تماس با مایعات افزایش می یابد. همین امر موجب ایجاد حس سیری، و میل کمتر به خوردن مواد غذایی می شود.

L112

ساختار شیمیایی این قرص، باعث چربی سوزی به صورت غیرمستقیم می شود. یعنی با کم کردن جذب چربی، به بدن آلارم می دهد تا چربی سوزی داشته باشد. مصرف این قرص برای افرادی که اراده طبیعی، برا ی چربی سوزی ندارند، می تواند تاثیرگذار عمل کند.

بالا رفتن میزان دفع چربی ها همزمان با کاهش جذب کالری، باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود. زمانی که چربی های اضافی بدن، برای تولید انرژی صرف می شوند، مکانیسم کم کردن وزن به بهترین شکل اتفاق می افتد.

یکی از دلایل چاقی، میل شدید به خوردن حتی در هنگام داشتن احساس سیری است. استفاده از این مکمل به شما کمک می کند، این میل کاذب را سرکوب کنید. قرص فرمولاین ال ۱۱۲، علاوه بر کاهش ولع خوردن، به افزایش متابولیسم بدن و بالا رفتن سطح انرژی نیز کمک می کند. ایجاد حس سرزندگی و شادابی، به ویژه در زمان ورزش کردن، کمک شایانی در کالری سوزی بدن می نماید.

طریقه مصرف فرمولاین ال ۱۱۲

این قرص کاهش وزن دارای مقدار مشخصی ویتامین ث، سیلیکون دی اکسید، استارات منیزیم گیاهی، پلیمر دی گلوکوآمین تهیه شده از پوسته سخت پوستان و سلولز گیاهی و تارتاریک اسید است.

طریقه مصرف، قرص فرمولاین ال ۱۱۲، برای کاهش وزن و حفظ وزن متفاوت است. معمولا توصیه می شود برای کاهش وزن، هر روز، دو عدد قرص و برای کنترل وزن، روزانه یک عدد قرص مصرف شود. بهتر است قرص ها را، همراه با وعده غذایی چرب میل کنید.

بهترین قرص لاغری

به نظر می رسد به دلایلی می توانیم از قرص فرمولاین ال ۱۱۲، به عنوان یکی از بهترین قرص های لاغری موجود، نام ببریم. قرص فرمولاین ال ۱۱۲، از جمله مکمل های کاهش وزنی است که عوارض بسیار کمتری نسبت به سایر نمونه های مشابه دارد. این دارو، روی سیستم اعصاب یا متابولیسم بدن تاثیر منفی ندارد. بر خلاف برخی داروهای مکمل، به هیچ وجه به کلیه ها و سلامت کلبد، آسیب نمی رساند. فیبر بالایی دارد و بصورت غیر مستقیم به چربی سوزی بدن کمک می کند.

یک انتخاب مناسب برای افرادی است که حتی با کم کردن میزان کالری دریافتی روزانه، بدنشان چربی سوزی انجام نمی دهد. با توجه به خارجی بودن، قیمت تقریبا مناسبی نیز دارد. محصول نام برده، از سازمان غذا و داوی کشور مجوز رسمی دارد. دو مورد از بهترین قرص های لاغری دیگر را در این مقاله به شما معرفی می کنیم. برای آشنایی با سایر قرص های لاغری نیز، می توانید در سایت جهان شیمی فیزیک به جستجو بپردازید.

سافت ژل هوديا براي لاغري چيست؟ کاربرد و عوارض آن

قرص لاغري ويت لاس ۴ چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن

پودر لاغري اپتي فست جوجه چيست؟ کاربرد، عوارض و قيمت آن

کارني ليکوئيد (ال کارنيتين) چيست؟ نحوه مصرف و قيمت آن

شربت درناسل براي لاغري چيست؟ معرفي و عوارض آن

قرص و کپسول لاغری اسلیم فول چیست؟ کاربرد و عوارض آن

قرص گلوکومانان

یکی دیگر از قرص های کاهش دهنده وزن که همانند فرمولاین ال ۱۱۲، دارای فیبر بسیار زیادی است، مکمل گلوکومانان است. این قرص، از عصاره ی ریشه گیاهی به نام کنجاک، که بومی نواحی شرق آسیا است، تهیه می شود. میزان کالری این گیاه بسیار کم و فیبر آن بسیار زیاد است. همین موضوع، موجب تاثیرگذاری آن در کاهش وزن، می شود.

تحقیقات نشان می دهد استفاده از این مکمل، باعث کنترل کلسترول، تری گلیسیرید و تنظیم قند خون ناشتا می شود. به جهت داشتن فیبر، به کم کردن اشتها و ایجاد حس سیری در بدن، منجر می شود. مصرف خوراکی گلوکومانان، در درمان یبوست نیز موثر است. گلوکومانان، با کاهش میزان جذب قند، از طریق به تاخیر انداختن روند طبیعی تخلیه معده، به بیماران دیابتی، به ویژه دیابت نوع دو، کمک می نماید. این مکمل، بصورت پودر ساشه ای بسته بندی می شود. می توانید این محصول را، به صورت محلول در آب مصرف نمایید. درباره میزان مصرف، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید.

قرص فرمولاين ال 112 براي لاغري چيست؟ کاربرد و عوارض آن
قرص فرمولاين ال ۱۱۲ براي لاغري چيست؟ کاربرد و عوارض آن

قرص یونیک اسلیم

قرص لاغری یونیک اسلیم، یک مکمل ضد اشتها و لاغر کننده گیاهی، ساخت کشور کانادا است. این محصول، در سال ۲۰۱۹، بعنوان یکی از موثرترین مکمل های چربی سوز معرفی شد.

این محصول گیاهی دارای عصاره نارنج تلخ، زیره، تخم کاسنی، لوتوس لیف استکه (نیلوفر آبی) و خواص گلوکومانان  و همچنین کافئین و اورلیستات نیز هست. مصرف این دارو، در چربی سوزی نواحی شکم، پهلو، باسن و ران که نسبت به سایر نواحی بدن چربی های فشرده دارند، موثر تر از سایر دارو ها عمل می کند. خوردن این قرص، باتوجه به گیاهی بودن ترکیباتش، عوارض جانبی خاصی ندارد. ممکن است به دلیل داشتن کافئین، در ابتدای مصرف، دچار کم خوابی یا تپش قلب شوید. این عوارض موقتی هستند. در صورت طولانی شدن می توانید با پزشک خود درباره مصرف آن، مشورت نمایید.

این محصول به صورت کپسول و در بسته بندی های ۳۰عددی، با کد ریجستری و هولوگرام تضمین اصالت کالا، در کشور ما، به فروش می رسد. مصرف دوره ای کامل آن، می تواند بین سه تا هشت کیلوگرم کاهش وزن را برای شما، به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های این محصول، می توان به کاهش فشار خون، افزایش متابولیسم طبیعی بدن، کم کردن اشتها، مفید برای قلب و تنظیم قند خون، داشتن خاصیت ضد سرطانی و آنتی اکسیدانی، دارا بودن انواع ویتامین ها و املاح معدنی مفید و پاکسازی بدن اشاره کرد.

قیمت این محصول در بازار ایران، در حال حاضر، بین ۳۶۰.۰۰۰ تومان تا ۴۰۰.۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

عوارض قرص قرص فرمولاين ال ۱۱۲

در صورت استفاده از اين مکمل در دوز توصيه شده در راهنماي محصول يا تجويز پزشک، عوارض جانبي به وجود نخواهد آمد. ترکيبات اصلي قرص فرمولاين ال ۱۱۲ فيبر هاي طبيعي هستند. به همين دليل نگراني از بابت خطر عوارض جانبي نداشته باشيد.

قیمت قرص فرمولاین ال ۱۱۲

یکی از مواردی که در مصرف مکمل ها، به ویژه مکمل ها خارجی وجود دارد، ثابت نبودن قیمت آنهاست. قرص فرمولاین ال ۱۱۲، یک مکمل کاهش وزن موثر و پرطرفدار ساخت کشور آلمان است. نوسانات ارزی، عدم دسترسی راحت و موجود نبودن دائمی این مکمل ها، از دردسر های مصرف قرص های خارجی است.

در حال حاضر این محصول با قیمت حدود ۱۷۰.۰۰۰ تومان در کشور ما به فروش می رسد. بسته بندی آن بصورت چهل عدد قرص، درون یک جعبه مقوایی همراه با بروشور توضیحات، انجام می شود. شما می توانید از طریق داروخانه های آنلاین، از موجود بودن این محصول اطمینان حاصل کرده و سپس به صورت حضوری یا آنلاین اقدام به خرید کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا