Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومی

قیمت فروش و خرید مونو اتیلن گلایکول | کاربرد مونو اتیلن گلایکول

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد مونو اتیلن گلایکول و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید مونو اتیلن گلایکول دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش مونو اتیلن گلایکول در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان مونو اتیلن گلایکول در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت مونو اتیلن گلایکول نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش مونو اتیلن گلایکول به روزرسانی می‌شود.

امروزه ترکیبات مختلفی در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. مونو اتیلن گلایکول از ترکیباتی است که در صنعت به عنوان حلال از آن استفاده می‌شود. از خواص مونو اتیلن گلایکول حلالیت در آب و قطبی بودن آن است. این ویژگی مونو اتیلن گلایکول موجب استتفاده از آن در تولید ضدیخ شده است. از کاربرد مونو اتیلن گلایکول در تولید انواع پلیمر نیز استفاده می شود. انواع مونو اتیلن گلایکول توسط شرکت های تجاری مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. قیمت مونو اتیلن گلایکول به شرکت تولید کننده و کیفیت و خلوص آن وابسته است. خرید و فروش مونو اتیلن گلایکول به دلیل کاربردهای صنعتی مختلف در بازار مواد شیمیایی صنعتی بسیار صورت می پذیرد. برای خرید مونو اتیلن گلایکول می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه کرده و بدون واسطه اقدام به خرید نمود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش مونو اتیلن گلایکول در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش مونو اتیلن گلایکول و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان مونو اتیلن گلایکول در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده مونو اتیلن گلایکول در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید مونو اتیلن گلایکول در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش مونو اتیلن گلایکول را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

ایمنی در مصرف مونو اتیلن گلایکول باد رعایت گردد. زیرا تنفس بخارات این حلال می تواند موجب مسمومیت گردد. در ادامه این مطلب از جهان شیمی فیزیک به بررسی خواص و کاربرد مونو اتیلن گلایکول و نحوه خرید و فروش و قیمت آن می پردازیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این ماده صنعتی پرمصرف آشنا شوید.

مونو اتیلن گلایکول چیست + قیمت خرید و فروش

مونو اتیلن گلایکول از ساده ترین ترکیبات گلیکولی بوده و با نام اختصاری (MEG) نیز شناخته می شود. ۱ و ۲- اتان دی ال، اتیلن الکل، ۱ و ۲- دی هیدروکسی اتان و اسید هیدروکربنوس از دیگر نام های این ماده محسوب می شوند. تولید این ترکیب از مواد اولیه اتیلن در صنعت صورت می پذیرد. طی این پروسه حدواسط اتیلن اکساید تشکیل شده و با آب واکنش خواهد داد و ۱ و ۲- اتان دی ال سنتز می گردد. واکنش اشاره شده در حضور یک کاتالیزور صورت گرفته یا تحت شرایط قلیایی یا اسیدی قرار می گیرد. درنهایت مونو اتیلن گلیکول با حداکثر خلوص ۹۰% تولید می گردد.

مونو اتیلن گلایکول چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت خرید و فروش
مونو اتیلن گلایکول چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت خرید و فروش

مونو اتیلن گلایکول از رایج ترین ترکیبات آلی بوده و دارای خواص ضد یخ و ضد انجماد است. این ماده در تهیه رزین های پلی استر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از اجزای اصلی فرمولاسیون محصولات ضد یخ نیز MEG است. دی اتیلن گلیکول، تری اتیلن گلایکول و بوتیل گلیکول نیز ترکیبات مشابه MEG هستند که هر یک کاربردی ویژه در صنعت دارند. در ادامه این مطلب به بررسی خواص و کاربرد و نحوه مصرف مونو اتیلن گلایکول در صنعت می پردازیم. همراه ما باشید.

خواص مونو اتیلن گلایکول و قیمت خرید

  1. نام ماده: مونو اتیلن گلیگول
  2. طبقه بندی: ترکیبات آلی
  3. فرمول شیمیایی مونو اتیلن گلایکول: ۲(CH2OH)
  4. نقطه جوش: ۱۹۷ درجه سانتی گراد
  5. جرم مولکولی: ۶۲.۰۷ گرم بر مول
  6. شکل ظاهری: مایع شفاف و بی رنگ
  7. دانسیته: ۱.۱۱ گرم بر سانتی متر مکعب
  8. نقطه ذوب: ۱۲.۹- درجه سانتی گراد
  9. حلالیت: در آب و حلال های آلی محلول است.
  10. فشار بخار: ۰.۰۶ میلی متر جیوه

فروشندگان و تولید کنندگان مونو اتیلن گلایکول

تولید مونو اتیلن گلیکول از ترکیب حد واسط اتیلن اکساید صورت می پذیرد. این حدواسط با آب واکنش داده و ۱ و ۲- اتان دی ال تولید می شود. واکنش‌ در حضور کاتالیزور یا تحت شرایط قلیایی یا اسیدی انجام می پذیرد. این فرآیند از اسیدها و بازها به عنوان کاتالیزور نیز استفاده می‌شود. سطوح اسیدی یا pH های خنثی نیز در دمای بالا این مواد تولید خواهند شد. در نهایت مونو اتیلن گلیکول با درصد خلوص ۹۰٪ حاصل می شود.

تولید کنندگان مونو اتیلن گلایکول تجاری از طریق تولید اتیلن اکسید، بازیابی اکسید اتیلن و تولید و خالص سازی اتیلن گلیکول اقدام به تولید گسترده این محصول می نمایند.

توجه شود که بیشترین میزان اتیلن گلیکول را با pH اسیدی یا خنثی با مقدار زیاد آب می توان بدست آورد. ۹۰٪ اتیلن گلیکول تحت شرایط فوق بدست می آید.

مزایای خرید مونواتیلن گلایکول

این ماده یک ترکیب آلی صنعتی بوده و خواص مطلوب آن موجب کاربرد های صنعتی مختلفی گشته است. در ادامه به برخی از مزایا مصرف مونو اتیلن گلایکول در اشاره شده است. همراه ما باشید.

  • ساختاری مشابه آب داشته و از این رو به راحتی با آب مخلوط می گردد.
  • ماده ای صنعتی و در دسترس است.
  • هزینه کمی برای استفاده در صنعت دارد.
  • از قابلیت انتقال حرارتی بالایی برخوردار است.
  • پایداری بالایی دارد.
  • دارای نقطه انجماد کم و نقطه جوش بالا بوده و بنابراین برای استفاده در صنعت بسیار مطلوب است.

کاربرد مونو اتیلن گلایکول

کاربرد اتیلن گلایکول در ضد یخ

مونو اتیلن گلیکول خالص در حدود منفی ۱۲ درجه سانتی گراد انجماد می یابد. اما وقتی که با آب مخلوط گردد، مخلوط در دمای پایین یخ خواهد زد. معروف ترین کاربرد مونو اتیلن گلایکول استفاده از آن در تولید ضد یخ اتومبیل هاست. حل شدن MEG در آب باعث شکسته شدن پیوند هیدروژنی گشته و هنگامی که با آب مخلوط می گردد کریستالیزه نشده و بنابراین نقطه انجماد مخلوط کاهش خواهد یافت. بعلاوه استفاده از مونو اتیلن گلایکول علاوه بر اینکه نقطه انجماد مخلوط های آبی را کاهش می دهد، بلکه موجب افزایش نقطه جوش آن‌ها نیز می گردد. بنابراین دامنه دمای عملکرد مایعات انتقال گرما در هر دو انتهای مقیاس دما گسترش خواهد یافت.

افزایش دمای جوش به دلیل حضور اتیلن گلیکول خالص رخ می دهد. زیرا از نقطه جوش بسیار بالاتر و فشار بخار کمتر از آب خالص برخوردار است. درست همانطور که در بیشتر مخلوط های دو تایی مایعات فرار رخ می دهد.

مونو اتیلن گلایکول چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت خرید و فروش
مونو اتیلن گلایکول چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت خرید و فروش

دلیل خرید و مصرف مونواتیلن گلایکول چیست

از مزایا استفاده از این MEG در ضد یخ ها این است که نسبت به سایر ترکیبات شیمیایی مانند پروپیلن گلیکول خواص انتقال حرارت بهتری دارد. بعلاوه این ماده نسبت به پروپیلن گلیکول از ویسکوزیته کمتری در دمای صفر برخوردار است. ویسکوزیته بالا در سایر مواد می تواند موجب صرف انرژی بالاتر و افزایش هزینه ها شود. از لحاظ اقتصادی نیز این ماده بسیار به صرفه تر است. دلیل این مطلب این است که درصد كمتری از MEG در مقایسه با PG در صورت مخلوط شدن با آب برای رسیدن به همان نقطه انجماد لازم است.

خرید و کاربرد مونواتیلن گلایکول در ساخت پلیمر

اتیلن گلایکول یک ماده اولیه مهم در تولید پلیمر هایی همچون پلی اورتان، پلی اتیلن سوکسینات و پلی اتیلن ترفتالات محسوب می شود. جالب است بدانید ۵۵٪ مصرف مونو اتیلن گلایکول به تولید الیاف پلی استر مربوط می گردد. ۲۵٪ از تولید MEG نیز در بسته بندی ها و بطری های پلی اتیلن ترفتالات یا مورد استفاده قرار می گیرد.

در تولید پلی اتیلن گلیکول نیز استفاده از مونو اتیلن گلایکول به عنوان واکنش دهنده با اتیلن اکساید نقشی مهم ایفا می کند. واکنش فوق به شکل کاتالیستی انجام شده و انواعی مختلف از (PEG) به عنوان محصول تولید خواهد شد.

اتیلن گلایکول همراه با ترفتالیک اسید در حضور کاتالیزور شیمیایی حرارت داده می شوند و تولید پلی اتیلن ترفتالات صورت می پذیرد. در پایان PET با فرمی مذاب تولید می گردد. پلی اتیلن ترفتالات نیز پلاستیکی بسیار مرسوم و پرکاربرد است. این ماده در محصولاتی همچون کیسه های پلاستیکی، بطری های پلاستیکی آب معدنی و نوشابه، پتو های فضایی و سیلندرهای گاز مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات پلاستیکی حاوی PET و PE به عنوان ظروف نگهدارنده مواد شیمیایی کاربرد دارند. زیرا این ترکیبات خواص و ویژگی های متنوعی داشته و با محصولات بازی و اسیدی مختلفی سازگاری دارند.

فروش مونو اتیلن گلایکول برای کاربرد در صنعت نفت و گاز

کاربرد مونو اتیلن گلایکول در صنعت نفت و گاز بسیار حائز اهمیت است. انتقال و جابه‌جایی نفت و گاز در خطوط طولانی و ممانعت از آب‌دار شدن محصول با افزایش فعالیت نفت و گاز در آب های عمیق امری بسیار مهم است. درواقع برای پیشگیری از خوردگی، آب زدایی و ممانعت از آب دار شدن محصول در خطوط لوله بسیار حائز اهمیت است. استفاده ازمونو اتیلن گلایکول در گاز طبیعی از تشکیل و انجماد هیدرات ها در خطوط لوله ممانعت کرده و بنابراین مانع خوردگی سیستم خواهد شد.

مونو اتیلن گلایکول به منظور آب زدایی و جلوگیری از آب دار شدن محصول مورد استفاده قرار گرفته و از ایجاد گاز طبیعی آب دار جلوگیری می کند. از مزایا MEG این است که پس از تصفیه، مجدد قابل استفاده است.

گلیکول دهیدریشن سیستمی است که از یک مایع خشک کن و رطوبت زدا برای حذف آب و رطوبت از گاز طبیعی استفاده می کند. این فرآیند بسیار مهم است. زیرا گاز طبیعی حاصل شده از منابع زیرزمینی از بخار آب اشباع بوده و آسیب های جدی به تاسیسات و تجهیزات وارد خواهد نمود. بنابراین استفاده از glycol dehydration امری الزامی است.

گلایکول های متفاوتی برای حذف هیدرات ها در سیستم مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد مونو اتیلن گلایکول در گاز طبیعی از تشکیل و انجماد هیدرات ها در خطوط لوله پیشگیری کرده و بعلاوه از خوردگی سیستم نیز ممانعت می کند. جامداتی همچون یخ، هیدرات های گاز طبیعی هستند. این هیدرات ها هنگامی تشکیل می گردند که مولکول های آب و گاز طبیعی با هم ترکیب شوند. در چاه های گاز و لوله های فرعی انتقال گاز این پدیده ممکن است رخ داده و سبب انسداد آن ها شود. با افزودن و استفاده از مونو اتیلن گلایکول می توان از این پدیده ممانعت نمود.

خرید مونو اتیلن گلایکول برای استفاده در خنک کننده و انتقال دهنده های حرارت

از ترکیب فوق اغلب برای انتقال حرارت و جا به جایی در اتومبیل ها و کامپیوتر ها استفاده می شود. این ماده به عنوان خنک کننده در سیستم تهویه هوا و در سیستم های زمین گرمایی نیز جهت انتقال گرمای زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مونو اتیلن گلایکول چیست؟

مونو اتیلن گلایکول یا MEG مایعی شفاف و بی رنگ است که دارای ویسکوزیته خفیف، طعمی شیرین و تقریبا بدون بو است. این ماده تا حد زیادی در صنعت برای سنتز الیاف پلی استر و به عنوان یک جزء در ایجاد ضد یخ، خنک کننده ها و یخ زدا استفاده می شود زیرا با آب، الکل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر قابل اختلاط است. به دلیل تقاضای فوق العاده بالای آنها برای الیاف پلی استر و پلی اتیلن ترفتالات، چین و هند بزرگترین مصرف کنندگان مونواتیلن گلیکول در جهان هستند.

قیمت مونو اتیلن گلایکول در بورس کالا

مولکول آلی مونو اتیلن گلیکول که معمولا با نام های MEG، EG، ۱، ۲-اتاندیول یا ۱، ۲-دی هیدروکسی اتان شناخته می شود، دارای فرمول شیمیایی C2H6O2 است. در حال حاضر این ترکیب عمدتا از سوخت های فسیلی با استفاده از اتیلن به عنوان ماده اولیه تولید می شود، اما اکنون بازار MEG مبتنی بر زیست به شدت در حال رشد است.

این امر عمدتا ناشی از تمایل مصرف کنندگان به محصولات مشتق شده طبیعی، نیاز به کاهش ردپای کربن و افزایش نوسانات قیمت مواد خام پتروشیمی است. بازار مواد شیمیایی مبتنی بر زیست به طور کلی حدود ۱۰ درصد در سال در حال رشد است و شکی نیست که آینده بازار متعلق به MEG مبتنی بر زیست است. قیمت مونو اتیلن گلایکول در بورس کالا بسته به نوسانات بازار متفاوت است.

فروش مونو اتیلن گلیکول

مونواتیلن گلیکول یک مایع بی بو و بی رنگ است که در مواد واسطه شیمیایی برای حلال ها، رزین ها، جفت کننده های حلال و مرطوب کننده ها استفاده شده است. این ماده توسط فرآیند اکسیداسیون اتیلن در دمای بالا و در حضور کاتالیزورهای نقره اکسید کننده تولید می شود. اتیلن اکسید بعدا هیدراته می شود تا مونواتیلن گلیکول به دست آید. فروش مونو اتیلن گلیکول توسط شرکت های بسیاری در سراسر دنیا صورت می گیرد.

تولید کننده مونو اتیلن گلیکول

مونواتیلن گلیکول در کاربردهای مختلفی مانند خنک کننده ها و ضد یخ خودروها، امولسیون های آسفالتی، سیالات انتقال حرارت، خازن های الکترولیتی، کاغذ و چرم استفاده شده است. برخی از صنایع نهایی که از مونو اتیلن گلیکول استفاده می کنند شامل نساجی، بسته بندی، خودروسازی و پلاستیک هستند.

شرکت ‌های تولید کننده برجسته تلاش می ‌کنند تا حضور خود را در بازار جهانی گسترش دهند و ظرفیت های تولید را برای برآوردن نیازهای مشتریان در صنایع مختلف مانند بسته بندی و خودرو افزایش می دهند.

مونو اتیلن گلیکول شازند

مونو اتیلن گلیکول یک ماده اولیه ضروری است که در تولید الیاف پلی استر، رزین های پلی اتیلن ترفتالات (PET) و خنک کننده های موتور استفاده می شود. چین رتبه اول جهان در تولید و مصرف مونواتیلن گلیکول را در میان سایر کشورها دارا است. مونو اتیلن گلیکول شازند یکی از محصولات ایرانی با کیفیت است که نیاز کشور به این ترکیب پرکاربرد را برطرف کرده و جریان نقدینگی در بازار داخلی را افزایش می دهد.

مونو اتیلن گلیکول ضد یخ

مونواتیلن گلیکول به طور گسترده در تولید محصولات ضد یخ زدگی مختلف مانند مایعات ترمز هیدرولیک و محصولات خنک کننده مورد استفاده در خودروها استفاده می شود. این ماده به عنوان عامل انتقال حرارت و خنک کننده عمل می کند. افزایش استفاده از MEG به عنوان مایع یخ زدا در شیشه جلو اتومبیل ها و هواپیماها باعث رشد تجارت جهانی این ماده می شود.

معایب مونو اتیلن گلایکول پس از خرید و فروش

با وجد تمام مزایا و کاربرد هایی که برای مونو اتیلن گلایکول وجود دارد، معایبی نیز در استفاده از آن به چشم می خورد. در ادامه این مطلب به بررسی برخی از معایب استفاده از مونو اتیلن گلیکول می پردازیم.

  • EG ماده ای اشتعال پذیر است.
  • آب را به سرعت جذب می کند.
  • طعم و بوی شیرینی دارد که ممکن است موجب جذب کودکان و حیوانات خانگی شود.
  • می تواند برای سلامتی مضر باشد. درواقع اتیلن گلیکول به اسید گلیکولیک اکسید شده و سپس به اسید اگزالیک اکسیده می گردد. درنهایت ترکیب به دست آمده سمی است.
  • برای محیط زیست آسیب زا است.
  • ممکن است در خودرو ها موجب احتراق احتمالی شود. البته این امر در صورت نشت ضد یخ رخ می دهد.

عوارض مونو اتیلن گلایکول پس از فروش و خرید

مونو اتیلن گلیکول برای انسان سمی است. ازطرفی طعم شیرین آن موجب جذب کودکان و حیوانات خواهد شد. درواقع ممکن است این ماده به دلیل داشتن طعم شیرینش به صورت تصادفی یا عمدی مصرف گشته و در بدن به شکل ترکیبات سمی درآید. محصولات جانبی سمی این ماده در ابتدا سیستم عصبی مرکزی را تحت تاثیر قرار داده و سپس قلب و در نهایت به کلیه ها آسیب می زند. توجه شود که مصرف مقادیر بالا از این ماده کشنده است.

این ماده بی بو است و هیچ هشداری از قرار گرفتن در معرض استنشاق آن در غلظت های خطرناک معرفی نشده است. به همین دلیل است که محصولات ضد یخ جدید به جای این ترکیب از پروپیلن گلیکول هستند. زیرا ایمنی بیشتری دارد و در بدن به اسید لاکتیک تجزیه می شود که محصولی طبیعی از متابولیسم و ورزش است.

البته دوزهای پایین این ماده آلی در انسان سمیتی نشان نمی دهد.

مونو اتیلن گلایکول چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت خرید و فروش
مونو اتیلن گلایکول چیست و چه کاربردی دارد؟ قیمت خرید و فروش

خطرات زیست محیطی MEG

این ترکیب می تواند خطرات زیست محیطی مختلفی را داشته باشد. این ماده از اتیلن تولید می شود. فرآیند تولید با استفاده از تولید حرارتی یا کاتالیزوری هیدراته صورت می پذیرد. بنابراین در نتیجه استفاده از این ماده، فرآورده های جانبی مضر محیط زیستی مانند فلزات سنگین و مولکول های آلی و معدنی مخرب دیگر تولید خواهد شد.

قیمت مونو اتیلن گلایکول

قیمت این ماده تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. شرکت تولید کننده، درجه خلوص محصول، نرخ ارز و وزن بسته بندی تنها بخشی از عوامل موثر بر قیمت این ماده شیمیایی صنعتی هستند. خارجی یا ایرانی بودن محصول نیز بر قیمت آن موثر است. محصولات خارجی از قیمت های بیشتری نسبت به انواع ایرانی برخوردارند.

خریدار مونو اتیلن گلایکول

به دلیل کاربرد های صنعتی مختلف، خرید اتیلن گلایکول در بازار مواد شیمیایی صنعتی بسیار صورت می پذیرد. برای خرید این محصول می توان به سایت های معتبر فروش مواد شیمیایی صنعتی مراجعه کرده و بدون واسطه اقدام به خریدی به‌صرفه نمود.

سخن آخر
در این مطلب از جهان شیمی فیزیک به بررسی خواص و کاربرد و موارد مصرف مونو اتیلن گلایکول پرداختیم. این ماده کاربرد های صنعتی مختلفی داشته و بخصوص در تولید ضد یخ مورد استفاده قرار می گیرد. البته استفاده از این ماده دارای مزایا و معایبی است که در این مطلب به خوبی شرح داده شد. خرید و فروش MEG به عنوان یک ماده صنعتی بسیار صورت گرفته و به راحتی قابل تهیه است.

 

خرید مونو اتیلن گلایکول

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید مونو اتیلن گلایکول از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید مونو اتیلن گلایکول، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان مونو اتیلن گلایکول را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید مونو اتیلن گلایکول با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا