Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومی

قیمت فروش و خرید خاک تونسیل | کاربرد خاک تونسیل چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد خاک تونسیل و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید خاک تونسیل دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش خاک تونسیل در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان خاک تونسیل در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت خاک تونسیل نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش خاک تونسیل به روزرسانی می‌شود.

خاک تونسیل نوعی خاک اکتیو جهت تصفیه و رنگبری انواع روغن های صنعتی و فراورده های نفتی با نقطه اشتعال پایین است. خاک تونسیل برای تصفیه پساب کارخانه های رنگسازی به دلیل مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش ها بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

خاک تونسیل یا خاک رنگبر از بقایای فسیلی دیاتومه ها که نوعی جلبک های تک سلولی هستند بدست می آید و جهت تصفیه مورد استفاده قرار می گیرد. ذخایر فسیلی زیادی از دیاتومه ها در سراسر جهان وجود دارد ولی خلوص بالایی جهت استفاده تجاری ندارند. قیمت خرید و فروش خاک تونسیل به عوامل متعددی بستگی دارد و به دلیل کاربرد گسترده بازار آن بسیار پر رونق می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مراکز خرید و قیمت فروش خاک تونسیل در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش خاک تونسیل و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان خاک تونسیل در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده خاک تونسیل در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید خاک تونسیل در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش خاک تونسیل را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

این خاک معمولا حاوی ۱۰–۱۸٪ رطوبت است که اگر کاملاً خشک شود ساختار آن فرو می ریزد و باعث کاهش قدرت رنگبری آن به دلیل کاهش سطح می شود بنابراین تحت شرایط خاص آماده سازی شده و در کیسه های ۲۵ کیلویی به بازار عرضه می شود.

خاک تونسیل چیست

این ترکیب که به نام های دیگری از جمله خاک کمک تصفیه، خاک رنگبر یا خاک دیاتومه شناخته می شود ترکیبی با تخلخل بالا، سطح تماس بالا، نفوذ پذیری، ظرفیت جذب بالا و تراکم پایین است که به دلیل این ویژگیهای خاص کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد.

این خاک از نظر شیمیایی کاملاً خنثی بوده و واکنش شیمیایی خاصی نشان نمی دهد ولی دارای ذرات زبر و قدرتمندی است که یک قالب پایدار تشکیل می ‌دهند و به همین دلیل به راحتی ته نشین نمی شوند و می توان آنرا به راحتی به محلول های مختلف جهت تصفیه اضافه کرد.

خاک کمک تصفیه استریل و خنثی بوده به همین دلیل در فیلتراسیون مایعات غذایی، صنایع نوشابه سازی و داروسازی نیز کاربرد گسترده ای دارد. از نظر چگالی این خاک ۲۰ تا ۵۰ درصد سبک تر از سایر فیلتر ها بوده می توانند به تصفیه اجزای کمتر از میکرون نیز کمک کنند.

 کاربردها و قیمت خرید و فروش خاک تونسیل
کاربردها و قیمت خرید و فروش خاک تونسیل

کاربردهای خاک تونسیل

خاک تونسیل مشتق شده از ماده معدنی رس طبیعی بنتونیت است. این خاک توسط یک فعال سازی اسیدی ایجاد می شود که ساختار لایه ای خاص آن را تغییر می دهد. تبادل یونی با پروتون ها باعث می شود آب اضافی بین لایه ها وارد شود و مواد معدنی متورم شوند.

بدین ترتیب مساحت سطحی آن پنج برابر افزایش می یابد و سطح فعال شده تا حد زیادی بزرگ شده و می تواند تمام مواد و ناخالصی های ناخواسته را جذب کند.

مهمترین کاربرد این خاک به عنوان کمک تصفیه در پالایش انواع مختلف مایعات از جمله فاضلاب صنعتی و پساب های کارخانجات صنعتی، تولید شکر  کارخانجات تولید روغن خوراکی و صنعتی تولید کنستانتره و آبمیوه ها، تولید آب معدنی و آشامیدنی است.

علاوه بر این خاک رنگبر برای فیلتراسیون ذرات ریزی که قابل فیلتر شدن با صافی های کاغذی نیستند مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ویژگی سایندگی خفیف در محصولاتی مانند خمیر دندان، اسکراب صورت بکار می رود.

این ترکیب برای حذف ذرات ریز مانند رنگ و بو، روغن و شربت ها بکار می رود و به جذب مواد کلوئیدی کمک می کند. تخلخل زیاد و عدم واکنش شیمیایی با موادی که تصفیه می‌شوند از مزایای مهم خاک تونسیل برای صاف کردن شربت ها و مایعات با غلظت زیاد با سرعت نسبتاً بالا است.

خاک رنگ بر را از کجا تهیه کنیم

خاک رنگ بر در واقع خاک رسی است که بدون نیاز به سایر مواد پاک کننده روغن ها و بسیاری از مایعات را تصفیه می کند. این ماده اغلب برای روغن هایی که به صورت طبیعی از گیاهان و حیوانات تهیه می شوند به منظور تصفیه آنها و تولید یک ماده خالص به کار برده می شود.

علاوه بر این در صنعت شیرینی پزی نیز برای تجزیه روغن ها و به عنوان یک ماده حل کننده در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و به عنوان عامل جذب کننده چربی ها استفاده می شود. این محصول را می توان از بسیاری از شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی به صورت مستقیم تهیه کرد.

خاک رس فعال چیست

خاک رس فعال ماده ای است که برای تصفیه روغن ها و حلال های صنعتی و چربی ها به منظور از بین بردن مواد ناخالص مانند رنگ و ذرات و همچنین از بین بردن بو استفاده می شود. این ماده در صنعت کاربرد فراوانی دارد به عنوان مثال برای بالا بردن کیفیت و خواص در فرمولاسیون روان کننده های صنعتی و همچنین به عنوان تسریع کننده واکنش در ترکیبات نفتی به کار برده می شود. علاوه بر این برای از بین بردن اثرات عفونی در آزمایشگاه های بیولوژیکی از روی البسه و وسایل نیز کارایی دارد.

تونسیل چیست

تونسیل یک ماده معدنی است که از فسیل میکروارگانیسم های تک سلولی تهیه شده است. به منظور خالص سازی روغن های خوراکی و صنعتی و برای از بین بردن ذرات و مواد مضر استفاده می شود که پس از انجام تصفیه روغن مورد نظر کاملا شفاف خواهد شد.

این ماده اغلب از خاکستر آتشفشان تولید می شود که حاوی مقادیر بالایی از سیلیکات آلومینیوم نیز هست. تونسیل به عنوان یک ماده متخلخل و با تراکم پایین در صنعت نساجی نیز به کار برده می شود زیرا می تواند به عنوان یک عامل جداسازی ناخالصی ها از پشم کارایی بسیار خوبی داشته باشد.

قیمت خاک رنگبر

قیمت خاک رنگبر به عنوان یک محصول وارداتی و با کیفیت با توجه به نوسانات بازار جهانی و کشور تولید کننده این خاک تعیین می شود. این ماده پرکاربرد در صنایع اغلب برای تصفیه چربی ها و روغن ها، به عنوان کاتالیزور و رنگ زدا در روغن های صنعتی و برای تولید روان کننده های صنعتی و همچنین تصفیه هیدروکربن ها و حلال های آلی به کار برده می شود. این خاک پس از استفاده برای تصفیه روغن و سایر مواد شیمیایی کارایی خود را از دست می دهد.

خاک رنگبر روغن سوخته

خاک رنگبر روغن سوخته یکی از روش هایی است که در صنعت برای از بین بردن ناخالصی و همچنین تصفیه روغن به کار برده می شود. این ترکیب طی یک فرآیند ساده تشکیل شده است و به استفاده از اسید نیازی ندارد و برای ظرفیت های کم قابل استفاده است. از خاک رنگبر که به عنوان یک ماده متخلخل شناخته می شود برای تصفیه روغن سوخته استفاده می شود. اما این روش به دلیل دفع زیاد خاک رنگبر آلوده می تواند موجب ایجاد مشکلات زیست محیطی شود.

خاک رنگبر بنتونیت

خاک رنگبر بتونیت یک گزینه مناسب برای خالص سازی و حذف ناخالصی ها از روغن ها و چربی های خوراکی و با کاربرد صنعتی است که باعث ایجاد کیفیت مناسب و بهبود شفافیت ظاهر روغن می شود.

شفافیت روغن برای خریداران روغن به عنوان یک گزینه مهم برای تعیین کیفیت روغن در نظر گرفته می شود. این ماده به طور طبیعی دارای ویژگی های تصفیه کنندگی است زیرا هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد ذرات و ناخالصی ها را در بین دانه ها و منافذ خود نگه می دارد و مایعات و روغن ها را به خوبی خالص سازی می کند.

فولر ارث

فولر ارث نوعی خاک تصفیه است که برای جداسازی ذرات و رنگ ها در هنگام پالایش روغن ها استفاده می شود. این محصول اغلب از کشورهایی مانند هند، انگلستان و آمریکا به سایر کشورها صادر می شود. این ماده همچنین اگر فعال شده باشد می تواند رنگدانه های طبیعی و خوراکی را نیز از انواع روغن جداسازی کند. فولر ارث به عنوان یک حلال موثر در سفید کردن گوگرد و پالایش روغن های گیاهی و همچنین برای استریل کردن لباس ها و تجهیزات در مراکز هسته ای استفاده می شود.

خاک رنگبر افرا

خاک رنگبر افرا یک محصول ایرانی است که با کیفیت بالا و خلوص متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. این ماده که برای پالایش انواع روغن به کار برده می شود به دو شکل پودر و گرانول با قدرت جذب بالا تولید شده است. این ماده در بسیاری از صنایع مانند کشاورزی و باغبانی به عنوان کمپوست و کود، صنایع شیمیایی برای بتونه کاری و جذب مواد رادیواکتیو و در محصولات محیط زیست مانند پودرهای آتش نشانی استفاده می شود.

 

خرید خاک تونسیل

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید خاک تونسیل از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید خاک تونسیل، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان خاک تونسیل را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید خاک تونسیل با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا