Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

مزایا استفاده از سدیم سولفات در پودر لباسشویی

سدیم سولفات ماده ای رایج در تولید انواع شوینده هاست. سولفات سدیم جامدی کریستالی و سفید رنگ است که محلولیت بالایی در آب دارد. سدیم سولفات در پود لباسشویی استفاده شده و موجب حذف کثیفی و چربی از روی لباس ها می شود. کاربرد سدیم سولفات در پودر لباسشویی موجب نرم شدن آب شده و عملکرد مواد شوینده را بهبود می بخشد. سدیم سولفات در پودر لباسشویی موجب کاهش میزان کف شده و فرآیند تمیز کردن را بهبود می بخشد. استفاده از سدیم سولفات علاوه بر صنایع آرایش بهداشتی در تولید شیشه و سرامیک و صنایع غذایی هم کاربرد دارد. گرید استفاده شده سدیم سولفات در پودر لباسشویی صنعتی بوده و در صنایع غذایی از گرید خوراکی استفاده می شود. برای خرید سولفات سدیم در گرید های مختلف به سایت ها و مراکز معتبر فروش مواد شیمیایی صنعتی مراجعه نمایید.

توجه شود که قیمت سولفات سدیم در گریدهای مختلف متفاوت بوده و گرید های خوراکی از قیمت فروش بالاتری برخوردارند.

سدیم سولفات در پودر لباسشویی چیست

سولفات سدیم ماده ای مهم در شوینده‌های لباس ‌شویی محسوب می شود. این ماده به گونه ای موثر موجب از بین بردن کثیفی ها و چربی ها از سطوح پارچه می شود. این ماده موجب علاوه بر افزایش قدرت پاک کنندگی محصول، موجب کاهش مصرف انرژی در چرخه‌ شستشو نیز می شود. کاربرد این ماده موجب حفظ ظاهر لباس به مدت طولانی تری شده و در عین حال برای پارچه و محیط شوینده ای ملایم محسوب می شود.

انواع سدیم سولفات

سولفات سدیم با فرمول شیمیایی Na۲SO۴ شناخته شده و از نظر مولکولی در انواع هیدراته و بدون آب تولید و در بازار صنعتی عرضه می شود. فرم دکا هیدراته این ماده بیشترین مصرف را داشته و در ساخت شوینده و تولید کاغذ کارایی بسیار بالایی دارد.

خواص سدیم سولفات در پودر لباسشویی

  1. موجب کاهش تجمع کف بر سطوح می شود.
  2. به کاهش تولید کف در هنگام مخلوط شدن با آب منجر می شود.
  3. با معلق سازی ذرات کثیفی در محلول موجب بهبود عملکرد شستشو می شود.
  4. شستشوی راحت تر و سریع تری را امکان پذیر می کند.
  5. رسوبات آب سخت را حذف می کند.
  6. سولفات سدیم در پودر لباسشویی، لباس ها را کاملا تمیز کرده و از سیستم لوله کشی در برابر تجمع رسوبات آب سخت محافظت به عمل می آورد.
سدیم سولفات در پودر لباسشویی چیست؟
سدیم سولفات در پودر لباسشویی چیست؟

مزایا سدیم سولفات در پودر لباسشویی

سولفات سدیم به ذرات کثیفی و چربی متصل شده و موجب شسته شدن راحت تر آن‌ها می شود. این ماده با کاهش تولید میزان کف در روی پارچه‌ به بهبود فرآیند شستشو کمک می کند. این مزایا سدیم سولفات در پودر لباسشویی را برای حفظ بهتر ظاهر پارچه‌ها و لباس ها مناسب تر می کند.

سولفات سدیم با تسریع فرآیند شستشو، موجب کاهش انرژی مورد نیاز برای شستشوی لباس ها می شود.

سولفات سدیم موجب کاهش مدت زمان حل شدن مواد شوینده در آب شده و این موجب تسریع فرآیند شستشو خواهد شد.

سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایا کاربرد سدیم سولفات در پودر لباسشویی محسوب می شود.

سولفات سدیم توانایی بالایی در معلق سازی ذرات کثیفی طی فرآیند شستشو دارد. این مزیت موجب بهبود عملکرد مواد شوینده و شستشوی آسان لباس (پوشاک) می شود. سدیم سولفات در پودر لباسشویی به راحتی به پارچه ها نفوذ کرده و با نفوذ به عمق الیاف، تمیزی و پاکیزگی را به ارمغان می آورد.

کاربرد سولفات سدیم موجب کاهش میزان باقی مانده صابون در محلول شستشو و پارچه می شود.

مضرات سدیم سولفات در پودر لباسشویی

رعایت میزان و دستورالعمل مصرف سولفات باید درحین مصرف آن رعایت گردد. در غیر این صورت موجب سفت شدن یا تغییر رنگ لباس خواهد شد.

برخی از افراد ممکن است به سولفات سدیم حساسیت داشته باشند. بنابراین قبل از استفاده از محصولات شوینده به ترکیبات آن توجه نمایید.

همواره توصیه می شود که در خرید محصولات شوینده دقت نموده و از انواع دارای استاندارد استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا