Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تبلیغات(رپورتاژ آگهی)

کفپوش تاتامی؛انواع کفپوش های فومی ورزشی و مهدکودک کدامند؟

امروزه برای طراحی دکوراسیون داخلی از روش‌ها و محصولات بسیار متنوع و البته جدیدی استفاده می‌شود. کفپوش یک نوع پوشش زینتی و بهداشتی از پیش‌ساخته شده‌ای است که برای کف تمامی بناهای سرپوشیده یا یک محوطه از آن استفاده می‌کنند. به کارگیری این محصول هم باعث زیبایی فضای مورد نظر شده و هم بهداشت و ایمنی را نیز افزایش می‌دهد. کفپوش تاتامی یکی از انواع این محصولات جدید و پرفروش است که در مدل‌های مختلفی نظیر ورزشی و مهد کودک و … به بازار عرضه می‌شوند. در این مطلب نشریه جهان شیمی و فیزیک سعی بر این داریم تا شما را انواع کفپوش‌ها آشنا کنیم و اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

کفپوش تاتامی؛ انواع کفپوش های فومی فدراسیونی، ورزشی و مهدکودک کدامند؟
کفپوش تاتامی؛ انواع کفپوش های فومی فدراسیونی، ورزشی و مهدکودک کدامند؟

کفپوش تاتامی

کفپوش تاتامی یک محصول جدید است که با فوم eva آن را می‌سازند. این کفپوش‌ها بسیار نرم و انعطاف‌پذیر هستند و برای ساخت آن‌ها از فوم‌های ضد آب و پلی اتیلن استفاده کرده‌اند. این محصولات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که همانند پازلی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

با وصل کردن تکه‌های این پازل شما یک تشک نرم و لطیف به‌عنوان کف ساختمان می‌سازید. نصب این محصولات کار بسیار راحتی است، گویا که تکه‌های یک پازل را در کنار یکدیگر قرار می‌دهید. به همین دلیل در مکان‌های زیادی می‌توان از آنها بهره برد.

دیگر زمان کاشی و سرامیک کردن کف ساختمان نیست، بلکه برای زینت دادن، بهداشت و همچنین ایمنی، این کفپوش‌ها محبوبیت پیدا کرده‌اند. این محصولات نیز خود در مدل‌های مختلفی برای کاربردهای خاصی طراحی شده‌اند و از پرکاربردترین آنها می‌توان به انواع کفپوش‌های فومی فدراسیون اشاره کرد.

شرکت بافوم، بهترین شرکت تولیدی کفپوش تاتامی

در زمینه تولید کفپوش شرکت‌های بسیار زیادی فعال هستند، اما اینکه چه شرکتی با چه سطح کیفیتی کفپوش را وارد بازار کند؛ اهمیت بسیار زیادی دارد. شرکت بافوم یکی از مجموعه معتبر و بزرگ، از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را با هدف تامین نیاز بازار آغاز کرده و هم‌اکنون نیز از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان نیاز داخلی این محصولات محسوب می‌شود.

بافوم از یک تیم حرفه‌ای و خلاق تشکیل شده که با مدیریتی توانمند و همراهی مهندسین متخصص توانسته چرخه صنعت خود را روز‌به‌روز رونق دهد. این مجموعه هم اکنون در زمینه تولید انواع فوم‌ها فعالیت دارد که کفپوش تاتامی یکی از منحصربه‌فردترین تولیدات این شرکت تولیدی و صنعتی است.

از محصولات آن می‌توان به انواع کفپوش ورزشی و مهد کودک در اشکال و طرح‌های مختلف یا حتی کفپوش فومی فدراسیونی اشاره کرد. کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت باعث شده تا هم اکنون به عنوان یکی از بی‌رقیب‌ترین تولیدکنندگان بازار شناخته شود. در ادامه به معرفی برخی از محصولات این شرکت می‌پردازیم.

تولیدات مطرح شرکت بافوم

شرکت بافوم انواع کفپوش تاتامی را با تنوع فوق‌العاده بالایی با بهترین ماشین‌آلات پیشرفته به تولید می‌رساند. این شرکت تولیدکننده، انواع این محصولات را به‌صورت عمده روانه بازار می‌کند. توجه داشته باشید که دسترسی به این شرکت و خرید عمده انواع محصولات از آن، با تخفیفات ویژه و قیمت مقرون به صرفه‌ای همراه خواهد بود.

شرکت بافوم، بهترین شرکت تولیدی کفپوش تاتامی
شرکت بافوم، بهترین شرکت تولیدی کفپوش تاتامی

کفپوش فومی مهدکودک

مهد کودک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی است که کودکان ما ساعت‌های زیادی را در آن حضور دارند. امکان سرخوردن و زمین افتادن کودکان در چنین مکان‌هایی بسیار زیاد است. برای ایمنی بیشتر و همچنین رعایت بهداشت، می‌توان برای کف مهد کودک، کفپوش تاتامی مهد کودک را انتخاب کرد.

کفپوش فومی مهدکودک دارای مزایای بسیار زیادی است. این محصولات معمولاً در چند میل مختلف تولید می‌شوند و تنوع فوق‌العاده بالایی دارند و به‌همین دلیل هر کس با توجه به نیاز خود می‌تواند گزینه مناسبی را از بین آنها انتخاب کند.

کفپوش‌های ورزشی و مهدکودک از نظر برخی ویژگی‌ها مشابه یکدیگر هستند. این محصول https://baafoam.com/ در طرح میوه، طرح سیرک، طرح حیوانات و یا طرح الفبای لاتین، مناسب استفاده برای مهد کودک طراحی شده است. این پوشش‌های نرم و راحت برای حفظ ایمنی کودکان طراحی شده‌اند و تنوع طرح بسیار زیادی دارند.

کفپوش فومی فدراسیونی یا ورزشی

کفپوش فومی فدراسیونی جزو منحصربه‌فردترین تولیدات شرکت بافوم است. این کفپوش‌ها نیز تنوع بسیار زیادی دارند و هر یک از انواع کفپوش های فومی فدراسیونی بسیار نرم و لطیف هستند. این محصول قابلیت شست‌وشو دارد و می‌توانید توسط آب و پودر لباسشویی مخصوصی آن را بشویید.

کفپوش تاتامی فومی فدراسیونی با نام کفپوش ورزشی نیز شهرت دارد. این کفپوش فومی ورزشی با بالاترین درجه کیفیت از نظر نرمی، لطافت، چگالی و همچنین مقاومت در برابر شرایط مختلف طراحی می‌شود. در ورزش‌های مختلفی می‌توان از این نوع محصولات بهره برد.

تولیدکنندگان باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی ورزشی این محصولات را طراحی کنند تا در برابر ضربه، سایش و شوک استقامت داشته باشند. این کفپوش‌ها را به‌عنوان تشک ورزشی رشته‌های مختلف ورزشی می‌توان استفاده کرد. زیرا دارای خاصیت جذب شوک هستند و مانع از دامنه حرکات گوناگون و سریع ورزشکاران نیز نمی‌شوند.

همچنین این محصولات دارای کناره‌های قفل شونده پازلی هستند که برای یکپارچگی آنها را طراحی کرده‌اند. در برابر مواد شیمیایی، مواد شوینده، اشعه مضر نور خورشید، حرارت و حتی یخ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به وجود عاج یک دست در تمام سطح تاتامی اشاره کرد.

جمع بندی

کفپوش تاتامی به‌‌عنوان یکی از کفپوش‌های منحصربه‌فرد و پرکاربرد در حوزه‌های مختلف است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کفپوش باعث برتری آن نسبت به دیگر انواع کفپوش‌های موجود در بازار می‌شود. این کفپوش‌ها با بافت‌های متنوعی در دسترس هستند که به تناسب هر مکان با هر شرایطی می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

اکثر افراد به دنبال کفپوش‌هایی هستند که علاوه بر نرمی و انعطاف پذیری، قدرت چسبندگی بیشتری داشته باشند و همچنین مقاومت آنها در برابر اصطکاک بسیار زیاد باشد. برای دستیابی به محصولات این‌چنینی باید یک مجموعه معتبر را انتخاب کرد و به‌طور دائم با آن همکاری کرد.

محصولات شرکت بافوم  به‌عنوان بی‌نظیرترین کفپوش‌های بازار در تنوع رنگ‌های مختلف و در اشکال و طرح‌های متنوعی به دست فروشندگان در سراسر استان‌ها می‌رسد. این مجموعه بهترین کفپوش‌ها را تولید و به‌صورت عمده روانه بازار می‌کند. اگر قصد خرید عمده دارید، می‌توانید از بهترین محصولات این شرکت یعنی کفپوش فومی فدراسیونی، مهد کودک و … بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت این شرکت تماس بگیرید و پاسخ سوالات مختلف خود را دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا