Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید لسیتین مایع و پودری| کاربرد لسیتین چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد لسیتین و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید لسیتین دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش لسیتین در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان لسیتین در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت لسیتین نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش لسیتین به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش جوش شیرین در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش جوش شیرین و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان جوش شیرین در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده جوش شیرین در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید جوش شیرین در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش جوش شیرین را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

لسیتین (Lecithin) یک ماده مایع، چرب به رنگ زرد قهوه ای است که از بافت های گیاهی یا حیوانات بدست می آید. لسیتین یک ترکیب آمفی فیلیک است یعنی توانایی جذب آب و چرب d را دارد و برای نرم کردن بافت مواد غذایی، ایجاد امولسیون و هموژن سازی مخلوط های مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

در گذشته تخم مرغ منبع اصلی لسیتین بود، اما اکنون بسیاری از غذاها از لسیتین سویا که یک جایگزین نسبتاً ارزان با تولید آسان است استفاده می کنند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

لسیتین چیست؟

این ماده مخلوطی از گلیسیروفسفولیپیدها از جمله فسفاتیدیل کولین، فسفاتیدیل اتانول آمین، فسفاتیدیل اینوزول، فسفاتیدیل سرین و اسید فسفاتیدیک است.

این ترکیب در درجه اول برای تثبیت مواد تشکیل دهنده خوراکیها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای جذب روزانه ماده مغذی کولین به غذاهای مختلف اضافه می شود.

لسیتین را می توان با استفاده از حلالهایی مانند هگزان، اتانول، استون، اتر نفت یا بنزن به راحتی با روش شیمیایی یا به صورت مکانیکی استخراج کرد.

این ترکیب معمولاً از منابعی مانند زرده تخم مرغ، منابع دریایی، سویا، شیر، کلزا، پنبه دانه و روغن آفتابگردان قابل استخراج است. این ماده حلالیت کمی در آب دارد اما یک امولسیفایر عالی است.

 

 

در محلول آبی، فسفولیپیدهای آن بسته به هیدراتاسیون و دما، می توانند لیپوزومها، صفحات دو لایه، میسل ها یا ساختارهای چند لایه تشکیل دهند. این امر منجر به تولید نوعی سورفاکتانت می شود که معمولاً به عنوان آمفیپاتیک طبقه بندی می شود. لسیتین به عنوان یک مکمل غذایی و افزودنی غذایی به فروش می رسد.

کاربرد لسیتین در صنایع غذایی

این ترکیب به خیس شدن سریع و کامل پودرها در سیستم های آبی کمک می کند. به عبارتی کاربرد لسیتین در پودرهای فوری برای اصلاح هیدراتاسیون و انحلال سریع تر است.

این ماده امکان کنترل ویسکوزیته را در محصولات مایع و نیمه مایع فراهم می کنند. به عنوان مثال، شکلات و روکش های مرکب از لسیتین برای کنترل ویسکوزیته استفاده می کنند.

این ترکیب کشش سطحی چربی ها را تا حد زیادی کاهش می دهد و باعث می شود ذرات شکلات، شکر و سایر محصولات شیر به خوبی حل شوند. این پوشش باعث افزایش جریان پذیری ذرات مواد غذایی می شود و قابلیت اختلاط را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. میزان استفاده معمولی از این ترکیب برای اصلاح ویسکوزیته از ۰.۲٪ -۰.۶٪ از وزن کل محصول است.

این ماده باعث جداسازی راحت و کامل مخلوط های مواد غذایی از ظروف و دستگاه ها شده و صرف وقت برای این روند را به حداقل می رسانند. بطورکلی فرمول روغن های گیاهی حاوی ۲% لسیتین است که در روغن های دیگر می تواند تا ۱۰% نیز افزایش یابد.

لسیتین چیست و چه مصارف و کاربردی دارد؟
لسیتین چیست و چه مصارف و کاربردی دارد؟

 

مواد شیمیایی مرتبط با لسیتین

 

توجه این ماده به تشکیل یک فیلم پایدار کمک کرده و از چسبندگی مواد غذایی به یکدیگر جلوگیری می کند. بنابراین بهترین ترکیب برای اختلاط مستقیم خصوصا در محصولات پختنی است و مانع چسبیدن آنها به مخازن مخلوط می شود.

این ترکیب عمر مفید محصولات غذایی را افزایش داده و در حین سرخ شدن به بهبود بافت و انتشار طعم مواد غذایی کمک می کند.

استفاده از این ماده در خمیر و پخت و پز باعث کاهش مصرف چربی و تخم مرغ می شود، حتی به توزیع مواد در خمیر کمک کرده و تخمیر را تثبیت می کند، حجم را افزایش می دهد و از سلول های مخمر موجود در خمیر هنگام یخ زدگی محافظت می کند.

برای بهینه سازی عملکرد لسیتین ممکن است این ترکیب به صورت آنزیماتیک هیدرولیز شود. در لسیتینهای هیدرولیز، بخشی از فسفولیپیدها که حاوی یک اسید چرب است توسط فسفولیپاز برداشته می شود، به چنین فسفولیپیدها لیزوفسفولیپید گفته می شود.

این ترکیب همچنین ممکن است توسط فرآیندی به نام فراکسیون اصلاح شوند. طی این فرآیند، لسیتین با یک الکل که معمولاً اتانول است مخلوط می شود. برخی از فسفولیپیدها، مانند فسفاتیدیل کولین به خوبی در اتانول محلول هستند در حالی که اکثر فسفولیپیدهای دیگر در اتانول به خوبی حل نمی شوند. پس از جداسازی اتانول با تبخیر، لسیتین غنی شده با فسفاتیدیل کولین جدا می شود.

لسیتین چیست و چه مصارف و کاربردی دارد؟
لسیتین چیست و چه مصارف و کاربردی دارد؟

سایر کاربردهای لسیتین

این ترکیب در صنعت داروسازی به عنوان ماده خیس کننده، عامل تثبیت کننده و غنی سازی کولین عمل کرده و به امولسیون و کپسوله سازی داروها کمک می کند و یک عامل آنتی کیک است.

می توان از این ترکیب برای تزریق چربی داخل وریدی و برای مصارف درمانی استفاده کرد. در خوراک دام، چربی و پروتئین را غنی می کند و باعث بهبود کیفیت پلت می شود.

در صنعت رنگسازی این ماده برای پوشش های محافظ سطوح یا جوهر چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب با خاصیت آنتی اکسیدانی به عنوان یک مهار کننده زنگ زدگی عمل می کند و تقویت کننده رنگ، کاتالیزور، اصلاح کننده، نرم کننده و پراکنده ساز است.

این ماده خواص تقویت کننده و تعلیق کننده و مرطوب کننده دارد و به حفظ مخلوط یکنواخت چندین رنگدانه و حذف رنگدانه های اکسید فلزی کمک کرده و از سفت شدن رنگدانه ها جلوگیری می کند.

این ماده کف را در رنگهای مبتنی بر آب از بین برده و به پراکندگی سریع رنگهای مبتنی بر لاتکس کمک می کند.

ایمنی و عوارض جانبی لسیتین

این ترکیب توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای مصارف انسانی ایمن شناخته شده و مورد تأیید است. این ترکیب در اتحادیه اروپا به عنوان یک ماده افزودنی غذایی، با عنوان E322 شناخته می شود.

این ماده منبع کولین، یک ماده مغذی ضروری است و مطالعات بالینی فواید آن برای بهبود آکنه، بهبود عملکرد کبد و کاهش کلسترول را نشان می دهند.

لسیتین مشتق از تخم مرغ معمولاً برای کسانی که به تخم مرغ حساسیت دارند مشکلی ایجاد نمی کند زیرا این فرآورده بسیار تمیز و عاری از پروتئین های تخم مرغ ایجاد کننده آلرژی است. به طور مشابه، لسیتین سویا حاوی پروتئین های حساسیتی کافی برای اکثر افراد حساس به سویا نیست پس می توانید با خیال راحت از محصولات حاوی این ترکیب استفاده کنید.

کاربرد لسیتین سویا

خواص شیمیایی لسیتین سویا باعث شده است که از نظر کاربردی و تغذیه ای بسیار ارزشمند شود. تولید کنندگان مواد غذایی از لسیتین سویا در محصولات غذایی آماده و فراوری شده، مانند مارگارین، بستنی، خوراکی های پروتئینی، سس های سالاد و غیره استفاده می کنند. این افزودنی مواد غذایی دارای خواص زیر است:

  • به عنوان یک امولسیفایر عمل می کند (باعث می شود روغن و آب با هم مخلوط شوند)
  • با تثبیت امولسیون ها عمر مفید محصولات را افزایش می دهد
  • به عنوان یک عامل ضد کف و ضد کهنه شدن عمل می کند
  • کریستالیزاسیون قند و چربی کاکائو را کاهش می دهد
  • از جمع شدن پودرها هنگام مخلوط شدن با آب یا شیر جلوگیری کنید
  • بلور شدن قند را کنترل می کند.

لسیتین سویا در تولید محصولات خوراکی شاهدانه نیز کاربرد دارد. خواص پیوندی آن به روغن شاهدانه کمک می کند تا به طور یکنواخت در سراسر محصول پخش شوند. این افزودنی غذایی همچنین کاربردهای مختلفی در صنایع رنگ، خودروسازی، نساجی، لاستیک سازی و صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های لسیتین

نام ماده لسیتین (Lecithin)
فرمول مولکولی C46H89NO8P+
pH pH در اکثر محصولات لسیتین حدود ۷ است.
نمک ها بیشتر محصولات غذایی حاوی سطح نمک از ۱٪ -۲ هستند.

 

لسیتین از کجا ترشح می شود

لسیتین بطور طبیعی در بدن انسان و در کبد، مایع صفراوی و مغز تولید می شود. کبد لسیتین را از غذا سنتز می کند و آن را در سراسر سیستم گردش خون بدن پراکنده می کند. این ماده از سلول ها در برابر تخریب توسط اکسیداسیون محافظت می کند و به تقویت ساختارهای سلولی در بدن نیز کمک کند.

لسیتین سویا چیست

لسیتین سویا ماده ای است که منحصرا از سویا ساخته می شود. لسیتین سویا یک جایگزین گیاهی برای لسیتین ساخته شده از محصولات حیوانی مانند تخم مرغ است. این ماده یکی دیگر از منابع رایج لسیتین موجود در دسترس است.

نام‌ دیگر این ماده، فسفولیپید سویا است. بسته به شکل مورد نیاز برای استفاده خاص، لسیتین سویای فرآوری شده را می توان به صورت پودر یا مایع تهیه کرد. این ماده حاوی ویتامین ها، کولین و اسیدهای چرب خوب است.

کاربرد لسیتین

لسیتین را می توان در کاربردهای مختلفی مانند تهیه شکلات و شیرینی، محصولات آماده، نوشیدنی ها، مارگارین ها، نانوایی، تنقلات، مکمل های غذایی، کاربردهای صنعتی، دارویی و محصولات مراقبتی استفاده کرد.

خرید لستین برای استفاده در صنایع دارویی

کولین یک عنصر حیاتی در بدن انسان، حیوان و ساختار گیاهی است. بدون وجود کولین، غشای سلول‌های ما سفت می ‌شود و از ورود و خروج مواد مغذی به سلول جلوگیری می ‌کند. لسیتین، منبع عالی کولین است که باعث افزایش جذب، حل شدن و کاهش سمیت دارو در بدن می شود.

فروش لستین استفاده در خوراک حیوانات

مقادیر زیادی لسیتین در خوراک دام به عنوان امولسیفایرهای اقتصادی، مکمل های کولین و منابع اسیدهای چرب ضروری استفاده می شود. علاوه بر این، از پودرهای لسیتین بدون روغن و لسیتین های مایع در تهیه خوراک دام ها استفاده می شود. زیرا این ماده ته نشینی و تراکم دانه های خوراک را بهبود می بخشد.

استفاده از لستین در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی

لسیتین یک نرم کننده و تسکین دهنده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. علاوه بر این، لسیتین خواص مرطوب کنندگی فوق العاده ای دارد و به آبرسانی بهتر پوست کمک می کند. فسفولیپید هایی که به طور طبیعی در لسیتین وجود دارند، قادر به جذب آب از هوا هستند. با این کار، هیدراتاسیون را برای پوست افزایش می دهند. این عمل باعث می شود که یک افزودنی عالی برای کرم های ترمیم کننده یا محصولات مخصوص پوست های خشک شود.

خرید لستین برای استفاده در مکمل های سلامتی

لسیتین به شکل گرانول به عنوان مکمل غذایی ضروری عمل می کند. این ماده می تواند در بدن باعث بهبود مواردی از جمله عملکرد بهتر کبد و مغز، کمک به بهبود عملکرد قلب و کاهش دهنده کلسترول، تقویت کننده حافظه، بهبود جذب ویتامین ها و بهبود عملکرد تولید مثل و رشد در بدن می شود.

نقش لسیتین در شکلات

لسیتین یک ماده اختیاری در تهیه شکلات تلخ است. بنابراین ممکن است آن را به عنوان لسیتین سویا روی برچسب محصولات مشاهده کنید. از این ماده به مقدار کم در تهیه برخی از شکلات ها استفاده می شود و ماندگاری محصول را افزایش می دهد.

لسیتین سویا امولسیفایری است که به شکلات اضافه می شود تا به مواد اولیه شکلات کمک کند تا به کره کاکائو به خوبی بچسبند. همچنین باعث بهبود ویسکوزیته (جریان پذیری) شکلات در هنگام ذوب شدن می شود.

پرسش های رایج در مورد لسیتین

خرید لسیتین در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان لسیتین متصل می ‌کند. برای خرید لسیتین تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

ساختار لسیتین

این ترکیب یک فسفولیپید است که از گلیسرول، دو اسید چرب، یک گروه فسفات و کولین تشکیل شده است. اندازه زنجیره، موقعیت و درجه اشباع نشدن این اسیدهای چرب یکسان نیست و این امر باعث تنوع در تولید لسیتین های با عملکردهای بیولوژیکی متفاوت می شود. لسیتین خالص به رنگ سفید و مومی شکل است اما لسیتین تجاری قهوه ای تا زرد روشن است و قوام آن از پلاستیک تا مایع می تواند متفاوت باشد.

شکل ساختار لسیتین به این صورت است که گلیسرول که شامل سه اتم کربن است به عنوان ستون فقرات مولکول لسیتین عمل می کند. دو اسید چرب با گلیسرول در اتم های کربن ۱ و ۲ و گروه فسفات به اتم کربن ۳ مرتبط هستند. کولین نیز به نوبه خود با گروه فسفات مرتبط است.

قرص لسیتین

این قرص که از لسیتین طبیعی سویا ساخته می شود حاوی بیش از ۶۰ درصد لسیتین است. این قرص به صورت مکمل برای بهبود عملکرد مغز و همچنین کبد بسیار مفید است. استفاده از این قرص برای موارد زیر توصیه می شود:

  • برای کسانی که فشار خون بالا، چربی خون بالا و قند خون بالا دارند.
  • برای کسانی که قصد پیشگیری از بیماری های مغزی یا قلبی -عروقی را دارند.
  • برای کسانی که قصد بهبود حافظه یا پیشگیری از زوال عقل را دارند.
  • برای کسانی که بیش از حد الکل می نوشند یا اختلال عملکرد کبدی دارند.
  • برای کسانی که پوست خشن، کلواسما، یا لکه های پیری بر روی پوست دارند.

افرادی که قرص و یا مکمل های لسیتین را مصرف می کنند باید توجه داشته باشند که مصرف روزانه این مکمل نباید بیش از ۵۰۰۰ میلی گرم در روز باشد. شما می توانید یک یا دو عدد از این قرص های مکمل را در روز مصرف کنید.

لسیتین هندی

لسیتین هندی یکی از بهترین لسیتین های موجود در بازار است که از طریق واردات از کشور هند تامین می شود. لسیتین هندی به عنوان یک چربی گیاهی از سویا تهیه شده است که رنگ آن زرد است و دارای مقادیر زیادی چربی اشباع شده است. این محصول به دو شکل جامد و مایع تولید و برای کاربردهای مختلف در دسترس قرار گرفته است. مصرف عمده این لسیتین گیاهی در صنعت شکلات سازی است که به عنوان عامل نگهدارنده مدت ماندگاری شکلات را افزایش می دهد. همچنین با جایگزین شدن به جای مصرف کره کاکائو از نظری اقتصادی هزینه تولید را کاهش می دهد. لسیتین هندی همچنین در حجم گسترده ای برای برآورده کردن نیاز مصرف کنندگان در بشکه های ۲۲۰ لیتری وارد و عرضه می شود.

لسیتین آرژانتینی

لسیتین آرژانتینی تولید شده توسط کشور آرژانتین و یک روغن گیاهی است که از دانه های سویا تهیه شده است. این لسیتین با کیفیت بالا در بسته بندی ۲۰۰ کیلویی به بازار عرضه می شود. لسیتین آرژانتینی به عنوان یک لسیتین گیاهی تهیه شده از دانه ‏های روغنی خوراکی سویا به صورت مایع و جامد موجود است. شکل مایع آن اغلب در صنعت مواد غذایی استفاده می شود و شکل جامد آن در صنعت دارو در مکمل های غذایی کاربرد دارد.علاوه بر این لسیتین پودری در شیرینی پزی و پخت انواع نان و همچنین پودرهای بدنسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

لسیتین شیوام

لسیتین شیوام یکی از لسیتین های پرکاربرد و پرمصرف است که توسط کشور هند در حجم گسترده ای به بازارهای جهانی عرضه می شود. این لسیتین گیاهی در مقادیر بسیار بالایی در صنعت شکلات سازی و سایر صنایع مشابه استفاده می شود. این محصول به عنوان یک عامل نگهدارنده،حجم دهنده و ایجاد ساختار مناسب در اغلب مواد غذایی به کار برده می شود. لسیتین شیوام اغلب به عنوان یک عامل امولسیون کننده استفاده می شود زیرا سازگاری خوبی در هنگام ترکیب شدن با سایر مواد اولیه از خود نشان می دهد. به دلیل داشتن این ویژگی ها در بازارهای جهانی مورد توجه تولیدکنندگان و کارخانجات صنایع غذایی قرار گرفته است.

لسیتین پسفیک

لسیتین پسفیک به عنوان یک افزودنی غذایی و چربی گیاهی و یک ماده اولیه در صنایع مختلف استفاده می شود. این لسیتین تولید کشور هند بوده و اغلب به عنوان یک عامل بهبود دهنده کیفیت محصول تولیدی و همچنین افزایش ماندگاری در صنعت مواد غذایی استفاده می شود. لسیتین پسفیک یکی از برندهای بسیار معتبر و مرغوب هندی است که با توجه به کیفیت بالا قیمت بسیار مناسبی دارد. کشور هند در زمینه تولید لسیتین جزء بهترین های جهان شناخته شده است به همین دلیل بیشترین میزان واردات در کشور ما نیز از کشور هند صورت می گیرد.

لسیتین کارگیل

لسیتین کارگیل تولید کشور آمریکا است که به دلیل کیفیت بالا نسبت به سایر لسیتین های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد. این لسیتین به عنوان یک ماده افزودنی در صنعت غذا به تولید کنندگان برای تولید محصولات کم چرب با کیفیتی بالا کمک می کند. بنابراین می تواند مشکلاتی که در هنگام تولید محصولات کم چرب غالبا به دلیل چربی کمتر به وجود می آید از جمله عدم مخلوط شدن کافی مواد اولیه، چسبندگی به ماشین آلات و دشواری برای فرم دهی خمیر و خشکی محصولات را به دلیل عدم وجود رطوبت با اضافه کردن مقدار چربی بسیار کم و خالص از بین ببرد.

قیمت لسیتین

قیمت خرید و فروش لسیتین برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید لسیتین نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد لسیتین نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت لسیتین است.

فروش ‌لسیتین

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش لسیتین از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان لسیتین در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید لسیتین

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید لسیتین از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید لسیتین، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان لسیتین را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید لسیتین با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۳۳ دیدگاه ها

  1. من یه کارگاه کوچیک شکلات سازی راه اندازی کردم و می خوام برای بهتر شدن کیفیت و طعم شکلات ها از لسیتین مایع استفاده کنم

    لطفا من راهنمایی کنین از کجا با قیمت مناسب لسیتین مایع پیدا کنم؟

    یه سوال دیگه هم داشتم ؛ مقدار دوز مناسب برای استفاده تو شکلات چقدر هست؟

  2. با احترام

    یکی از دوستانم یک مرکز دام کوچک راه انداخته و من به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شدم ،
    سوالم اینه که برای خوراک دام ، از پودر لسیتین استفاده کنیم یا لسیتین مایع؟

    همچنین می خواستم بدونم که دوز بی خطر لسیتین برای خوراک دام روزانه چقدر هست؟!

    خیلی ممنون که وقت می ذارید

  3. میشه کمک کنید که “لسیتین از کجا تهیه کنیم؟”
    خصوصا تو تهران دنبال یه فروشنده شیمیایی باتجربه و کاربلد هستم که بتونم برای کارگاه مون ازش لسیتین سویا بخرم
    شما خودتون فروشنده لسیتین هستید، یا اینکه فروشندگان لسیتین رو فقط معرفی می کنید؟

  4. لسیتین سویا e322 چیست؟

    از خوندن مقاله تون لذت بردم، ولی یک نکته هست که براساس تجریبات خودم در صنایع غذایی دوست داشتم با مخاطبان جهان شیمی درمیون بذارم

    و اون اینکه چرا برخی شرکت ها در تولید شکلات از لسیتین سویا e322 استفاده می کنند, یکی از دلایش کاهش چربی و کمتر شدن نقش کره کاکائو در شکلات هاست

    با وجود اینکه استفاده بیش از حد لسیتین مضر هست ولی وجودش فوایدی در تولید محصول نهایی داره،

    به نظرم اگر لیست شرکت های فروشنده لسیتین رو در سایت قرار بدین؛ با تجربه ای که خودم از نیاز شرکت ها دارم خیلی مفیدتر خواهد بود

  5. آیا تفاوتی فسفولیپید لسیتین با لسیتین معمولی وجود داره؟
    همچنین برای فرایند فراکسیون که ترکیب لسیتین با الکل است ؛ اگر امکان دارد، در مورد شرایط و چگونگی در شرای واقعی بیشتر توضیح دهید

  6. بازتاب: لسیتین چیست و از کجا تهیه کنیم؟| خرید لسیتین سویا
  7. شرکت های بسیاری و فروشندگان مختلفی در تهران و شهرستان‌ها در زمینه خرید و فروش لسیتین سویا کار می کنند، فعالیت اکثر این شرکت ها در زمینه مواد شیمیایی خوراکی مثل لسیتین غیرتخصصی است‌ ‌و قیمت فروش آنها نیز بالاتر از قیمت بازار است.
    درصورتیکه تمایل به خرید لسیتین سویا از بازرگانی *، که هم واردکننده و هم فروشنده این ماده شیمیایی است؛ با شماره * تماس بگیرید.

  8. امروز یکی از همکاران تو اداره نکته جالبی گفت؛ اینکه لسیتین خوراکی در اکثر کیک ها و بیسکوئیت ها استفاده می شود و حتی در بیشتر شکلات‌هایی که بچه‌ها دوست دارند.

    درنهایت خیلی مفصل توضیح داد که لسیتین خوراکی خیلی سرطان‌زاست.

    به عقیده شما میزانی از لسیتین که در مواد غذایی استفاده می شود، برای یک انسان بالغ خطرناک است؟

  9. لسیتین سویا صنعتی توسط چه شرکت‌هایی در ایران تولید می‌شود؟

    قیمت لسیتین خارجی نسبت به لسیتین ایرانی چگونه است؟ و کیفیت چه برندهایی از لسیتین صنعتی برای کاربردهای صنعتی مناسب‌تر است؟

  10. جایی در مقاله شما دیدم که یکی از کاربردهای قرص لسیتین را پیشگیری از زوال عقل یا آلزایمر ذکر کردید؛ ۱) شیوه مصرف قرص لسیتین باید چگونه باشد؟ ۲) آیا مجاز هستیم که در دوره زمانی دو تا سه ماهه، روزانه از قرص لسیتین استفاده کنیم؟ ۳) آیا قرص لسیتین تداخلی با بیماری های قلبی و عروقی دارد؟

  11. سلام و عرض ادب
    برای فروش لسیتین پودری، فروشنده چه مجوزهایی باید داشته باشد؟ آیا عضویت در اتحادیه فروشندگان مواد شیمیایی می تواند تضمینی باشد که فروشنده، لسیتین یا سایر مواد شیمیایی تقلبی به ما نمی فروشد؟ از شما کمال تشکر را بابت کمک به ما خریداران دارم.

  12. دورود‌. این روزها که قیمت اکثر مواد شیمیایی مثل لسیتین در حال افزایش است؛ اطلاع از تفاوت قیمت عمده فروشی و خرده فروشی لسیتین برای هر خریداری اهمیت زیادی دارد. پیشنهاد می کنم روی اطلاع رسانی قیمت انواع مواد شیمیایی از طریق یک سرویس پیامکی یا در قسمتی از سایت تون به طور ویژه کار کنید

  13. شما که لیست فروشندگان لسیتین رو در مقاله قرار دادید چرا برای کسانی که دنبال خرید اینترنتی لسیتین هستن، سایت های معتبر و تخصصی یا صفحات مربوط به فروش آنلاین لسیتین در اونها رو معرفی نمی کنید؟ یعنی سایت هایی که هم کیفیت لسیتین اونها مناسب هست و هم شرکت فروشنده اونها توسط کارشناسان شما بررسی شده اند.‌

  14. دلیل من از این کامنت یک درخواست و راهنمایی برای خرید لسیتین پودری است. کارگاه کوچک تازه تاسیس ما، محلی برای آزمایش انواع مواد شیمیایی ندارد. در شرایطی مجبور هستیم به دلایل زیادی ماده شیمیایی خریداری شده را به آزمایشگاه بفرستیم. در صورتی که برای شما مقدور هست، چند آزمایشگاه معتبر و با هزینه مناسب را در استان اصفهان برای ما معرفی کنید.

  15. احتراما به نمایندگی از شرکت بازرگانی ****** که در حوزه واردات، فروش و خرید لسیتین سویای خوراکی بیش از یک دهه سابقه فعالیت حرفه ای دارد؛ از سایت وزین جهان شیمی، تقاضا دارم که نحوه واگذاری بنر این مقاله و شرایط معرفی خود به خریداران بالقوه مواد شیمیایی را بیان بفرمایید. شماره تماس بنده ۰۹۱۲******* است.
    یک نکته دیگر؛ قیمت تخفیفی بنرها و خدمات خود را برای واگذاری ۶ ماهه و یک ساله هم اعلام کنید.

  16. بعضی از فروشندگان می گویند که فقط عمده فروشی دارند؛ مثلا در مورد لسیتین ادعا می کنند، برای خرده فروشی لسیتین در اوزان بسیار پایین حاضر به ارایه پیش فاکتور نیستند‌ عرضم به حضور شما، فروشندگان لسیتین یا هر ماده شیمیایی دیگری؛ که در مقالات سایت شما معرفی می شوند، فقط عمده فروشی دارند یا خرده فروشی هم در حوزه فعالیت های آنهاست؟

  17. درود و عرض ادب

    کاربرد لسیتین در مواد غذایی چگونه است؟ این درسته که تقریبا در اکثر کیک ها و بیسکوئیت های آماده لسیتین استفاده میشه؟ با توجه به این موارد می تونیم لسیتین رو در دسته بندی مواد شیمیایی پرکاربرد قرار بدیم؟

  18. باز هم یه سوال تکراری ولی مهم؛ در شهرستان لسیتین از کجا تهیه کنیم؟ احتمالا همانطور که در ابتدای مقاله گفتید، توصیه به خرید فروشندگان در تهران می کنید؛ ولی سوال من اینه که برای خرید لسیتین یا هر ماده دیگر چطور می تونم، اعتبار و سابقه فروشنده رو ارزیابی کنم و بهش اعتماد کنم؟ از کمک شما ممنونم.

  19. خوشبختانه یا متاسفانه قصد خرید لسیتین آفتابگردان ندارم. بلکه می خواهم بدانم، که چه تفاوتی بین لسیتین آفتابگردان و لسیتین سویا وجود دارد؟ کدام یک مضرتر هست؟ و لسیتین آفتابگردان در چه فرآورده های غذایی و خوراکی بیشتر استفاده می شود؟

  20. قصد خرید مکمل لسیتین از مارک بلژیکی را داشتم ، که حس کردم بهتر است قبل از خرید از کسانی که تجربه استفاده از این مکمل را داشته اند؛ در مورد اثرات و نتایج آن سوال کنم. دوستان واقعا مکمل لسیتین در کاهش کلسترول بد خون چقدر تاثیرگذاره؟ هیچگونه تداخلی با داروهای کاهش چربی خون داره یا نه؟ و اگر قرص لسیتین رو بی وقفه طی چند ماه استفاده کنیم ؛ عوارضی هم داره؟

  21. یه عزیز دیگه هم سوال کرده ، تو رو خدا کمک کنید .

    برای تقسیم بندی لسیتین ، انواع لسیتین به چند دسته کلی تقسیم میشه؟ همچنین موقع خرید لسیتین ، فروشنده لسیتین چینی را داد؛ ولی من هیچ آشنایی با برندهای چینی ندارم. لطف کنید برندهای چینی لسیتین در بازار ایران را نیز معرفی کنید و بگید بهترین برندها از نظر شما کدام هستند؟

  22. جایی در مقاله شما دیدم که یکی از کاربردهای قرص لسیتین را پیشگیری از زوال عقل یا آلزایمر ذکر کردید؛ ۱) شیوه مصرف قرص لسیتین باید چگونه باشد؟ ۲) آیا مجاز هستیم که در دوره زمانی دو تا سه ماهه، روزانه از قرص لسیتین استفاده کنیم؟ ۳) آیا قرص لسیتین تداخلی با بیماری های قلبی و عروقی دارد؟

  23. حاشیه سود فروش لسیتین ایرانی در بازار ایران چقدر است؟ قیمتی که فروشندگان اعلام می کنند؛ با هم تفاوت زیادی دارد. چگونه می توان، استعلام قیمت مناسبی از برخی مواد شیمیایی پرفروش داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا