Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پلاستیکی و پلیمریصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید پلی الکترولیت | کاربرد پلی الکترولیت چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد پلی الکترولیت و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید پلی الکترولیت دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش پلی الکترولیت در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان پلی الکترولیت در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت پلی الکترولیت نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش پلی الکترولیت به روزرسانی می‌شود.

پلی الکترولیت ها پلیمرهایی هستند که واحدهای تکرار شونده آنها دارای گروه باردار هستند. پلی کاتیون ها و پلی آنیون ها پلی الکترولیت هستند. این گروه ها در محلول های آبی جدا می شوند و باعث می شوند پلیمرها شارژ شوند. از این رو خواص پلی الکترولیت هم به الکترولیت (نمک) و هم به پلیمرها (ترکیبات با وزن مولکولی بالا) شبیه است و گاهی اوقات پلی نمک نیز نامیده می شود.

محلول های پلی الکترولیت مانند نمک ها همگی رسانای الکتریکی هستند و مانند پلیمرها، محلول های چسبناک ایجاد می کنند. زنجیره های مولکولی باردار نقش بسیار اساسی در تعیین ساختار، ثبات و فعل و انفعالات مجموعه های مختلف مولکولی دارند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش پلی الکترولیت در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش پلی الکترولیت و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پلی الکترولیت در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده پلی الکترولیت در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید پلی الکترولیت در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش پلی الکترولیت را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد پلی الکترولیت ها

زمینه های فنی و صنعتی مختلف از خصوصیات منحصر به فرد این ترکیبات بهره برداری می کنند. بسیاری از مولکول های بیولوژیکی از جمله پلی پپتیدها، گلیکوزامینو گلیکان ها و DNA پلی الکترولیت های طبیعی هستند. از پلی الکترولیت های طبیعی و مصنوعی در صنایع مختلف استفاده می شود. این ترکیبات کاربردهای زیادی دارند که بیشتر مربوط به ویژگی های جریان پذیری و پایداری محلول های آبی و ژل های آنها است. به عنوان مثال، می توان از آنها برای بی ثبات سازی سوسپانسیون کلوئیدی و شروع لخته سازی (رسوب) استفاده کرد.

آنها همچنین می توانند برای انتقال بار سطحی به ذرات خنثی مورد استفاده قرار گیرند که آنها را قادر می سازد تا در محلول آبی پراکنده شوند. بنابراین اغلب از آنها به عنوان غلیظ کننده، امولسیون کننده، نرم کننده، پاک کننده و حتی گیرنده استفاده می شود. از آنها در تصفیه آب و بازیابی نفت استفاده می شود. بسیاری از صابون ها، شامپوها و مواد آرایشی شامل پلی نمک ها هستند. علاوه بر این آنها به بسیاری از غذاها و به مخلوط های بتن (فوق روان کننده) اضافه می شوند.

برخی از پلی الکترولیت هایی که روی برچسب های مواد غذایی ظاهر می شوند شامل پکتین، کاراگینان، آلژینات ها و کربوکسی متیل سلولز اکثرا منشأ طبیعی دارند. سرانجام این ترکیبات در مواد مختلفی از جمله سیمان استفاده می شوند. از آنجا که برخی از آنها محلول در آب هستند برای کاربردهای بیوشیمیایی و پزشکی نیز مورد بررسی قرار گرفته اند. کاربرد پلی الکترولیت های زیست سازگار برای پوشش های ایمپلنت، برای رهش کنترل شده داروها و سایر کاربردها در حال بررسی است.

پلی الکترولیت چیست و از خواص و کاربرد آن چه می دانید؟

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی پلی الکترولیت ها + قیمت خرید و فروش

خواص این ترکیبات در محلول با اثر متقابل الکترواستاتیک بین گروه های باردار در زنجیره و یون های با وزن مولکولی کم در محلول تعیین می شود. میدان الکترواستاتیک قوی تولید شده توسط بارهای موجود در این ترکیبات تأثیر قابل توجهی بر ساختار مولکول دارد به این معنی که به طور قابل توجهی ساختارهای ماکرومولکولی را تغییر می دهد.

با افزایش درجه تفکیک، اندازه موثر زنجیره ها (فاصله انتها به انتها، شعاع هیدرودینامیکی و غیره) افزایش می یابد و مولکول های پیچ خورده ای درست می شوند و در درجات بالایی از تفکیک پلی الکترولیت به شکل تقریباً خطی و شبیه چوب دیده می شوند.

وقتی درجه تفکیک تغییر می کند، خصوصیات فیزیکوشیمیایی تغییر قابل ملاحظه ای می کند. به عنوان مثال، ویسکوزیته محلول بسته به غلظت پلی الکترولیت در محلول، درجه تفکیک آن و غلظت یون آزاد (یونهای با وزن مولکولی پایین در محلول) می تواند صد درصد یا بیشتر افزایش یابد.

نظریه ای که برای محلول های الکترولیت با وزن مولکولی کم مطرح است برای محلول های پلی الکترولیت معتبر نیست. یون های با وزن مولکولی کم که در هنگام تفکیک گروه های قطبی این ترکیبات ظاهر می شوند، یک ابر ضد یون منتشر در اطراف سطح بارگذاری شده پلیمرها ایجاد می کنند. ترکیب محلول و مقدار آن بر ساختار و پویایی پلی نمک ها در محلول و همچنین ظرفیت تورم و پاسخ ویسکو الاستیک ژل های پلی نمک تأثیر می گذارد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های پلی الکترولیت

نام ماده پلی‌الکترولیت (Polyelectrolyte)
فرمول مولکولی پلی الکترولیت کاتیونی (C3H5NO)n(C9H18O2N-R)m
فرمول مولکولی پلی الکترولیت آنیونی (C4H5NO)n(C3H3O2Na+)m
فرمول مولکولی پلی الکترولیت نانیونیک (غیر یونی) (C4H6)n/2(C=O)2(NH2)2

رایج ترین گروه های پلی الکترولیت ها

سه گروه رایج آنیونی در این ترکیبات کربوکسیلات (–COO-)، فسفونات (–PO3H- ، –PO32-) و سولفونات (–SO3- ) هستند و متداول ترین گروه های کاتیونی، آمونیوم اولیه، ثانویه و کواترنر هستند (–NH3 + = NH2 + و ≡N + ). نوع گروه یونی، تعداد یون ها و ساختار واحد تکراری خصوصیات پلی الکترولیت ها مانند حلالیت در آب و سایر مایعات پیوند دهنده قطبی و هیدروژن ( الکل ها و غیره)، رسانایی الکتریکی و گرانروی محلول را تعیین می کند. برخلاف پلیمرهای غیر یونی، این خصوصیات به شدت به PH و نوع نمک بستگی دارد.

این ترکیبات می توانند از طریق شیمیایی با تعداد کمی از ترکیبات اتصال عرضی مناسب ایجاد کنند. پلی الکترولیت ها ساختارهای سه بعدی را تشکیل می دهند که به جای حل شدن در آب متورم می شوند. آنها می توانند از طریق پیوند هیدروژنی با مولکول های آب مقادیر زیادی از مایع را نسبت به جرم خود حفظ کنند.

هنگامی که این ترکیبات کمی بهم پیوسته باشند، آنها را هیدروژل یا پلیمرهای فوق جاذب (SAP) می نامند. توانایی آنها در جذب آب عامل غلظت یونی محلول آبی است. در آب دیونیزه و آب مقطر، SAP ها ممکن است آب را تا ۵۰۰ برابر وزن خود و از ۳۰ تا ۶۰ برابر حجم خود جذب کنند، یعنی یک هیدروژل می تواند بیش از ۹۹٪ مایع باشد. قدرت جذب و تورم کل SAP توسط نوع و مقدار لینک های عرضی در ساختار کنترل می شود. با دانستن خصوصیات فوق می توان به تولید پلی الکترولیت پرداخت.

پلی الکترولیت چیست و از خواص و کاربرد آن چه می دانید؟

قیمت انواع پلی الکترولیت ها

دو نوع پلی الکترولیت طبیعی و مصنوعی در مقیاس وسیعی تولید می شوند. پلی الکترولیت های طبیعی رایج عبارتند از پکتین (اسید پلی گالاکتورونیک)، آلژینات (اسید آلژنیک)، کربوکسی متیل سلولز و پلی پپتیدها. نمونه هایی از انواع مصنوعی رایج عبارتند از: اسید پلی اکریلیک، سولفونات پلی استایرن، پلی آلی آمین، کربوکسی متیل سلولز و نمک های آنها.

برخی از پلی الکترولیت های دیگر در مقایسه با گروه های جانبی باردار، دارای گروه های باردار در زنجیره اصلی هستند. این کلاس از پلی نمک ها معمولاً به عنوان پلی یونن ها شناخته می شوند. متداول ترین گروه باردار در ساختار اصلی آنها آمونیوم کواترنر است. این پلی آمین های یونی معمولاً از طریق واکنش منشاتکین آمین های مختلط و آلکیل دی هالیدها ساخته می شوند.

تعداد زیادی از دی هالیدها و آمین های ناپایدار به صورت تجاری در دسترس هستند که اجازه سنتز تعداد زیادی از پلی اتیلن های کاملاً مشخص از مواد اولیه نسبتاً ارزان و یک مسیر سنتز ساده را می دهد. فاصله یونی روی ستون اصلی پلیمر، یعنی چگالی بار و وزن مولکولی به راحتی قابل تنظیم است. علاوه بر این، بسیاری از گروه های عملکردی دیگر می توانند به راحتی ترکیب شوند، که به شما امکان اتصال متقابل و تنظیم خواص فیزیکی و مکانیکی را می دهد.

پرسش های رایج در مورد پلی الکترولیت

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش پلی الکترولیت را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی پلی الکترولیت در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

قیمت خرید و فروش پلی الکترولیت

برای خرید این ترکیبات می توانید بطور مستقیم با وارد کننده پلی الکترولیت تماس بگیرید. قیمت الکترولیت ها با توجه به نوع کاربرد و مقدار مورد نیاز شما متفاوت است. مثلا پلی الکترولیت مایع و جامد از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت فروش پلی الکترولیت کاتیونی

پلی الکترولیت کاتیونی یک ترکیب پلیمری خطی است، زیرا دارای انواع گروه های باردار، میل ترکیبی و جذب بالا و بسیاری از مواد تشکیل دهنده و دارای پیوند هیدروژنی است. عمدتا به طور کامل در آب سرد حل می شود. با اضافه کردن مقدار کمی از این پلی الکترولیت می توانید اثر لخته سازی زیادی ایجاد کنید.

این ترکیب پلیمری عمدتا در لخته سازی کلوئیدی با بار منفی، کدورت، سفید کننده، جذب، چسب و سایر عملکردها، برای رنگرزی، کاغذ، مواد غذایی، ساخت و ساز، متالورژی، فرآوری مواد معدنی، زغال سنگ، نفت و صنایع فرآوری و تخمیر محصولات آبی، کلوئیدهای آلی با سطوح بالاتر تصفیه فاضلاب، به ویژه برای فاضلاب شهری استفاده می شود.

قیمت خرید پلی الکترولیت آنیونی

این ترکیب پلیمری ویسکوزیته کمتری دارد و سریع تر حل می شود. در صنایع معدنی، صنایع کاغذسازی، کارخانه های فاضلاب شهری و تصفیه خانه ها استفاده می شود. به دلیل قدرت پاک کنندگی فوق العاده و مطمئن بسیار مورد توجه است. پلی الکترولیت آنیونی کاربردهای گسترده ای در تصفیه آب، بازیافت روغن، حذف رنگ، کاغذ سازی، پردازش مواد معدنی دارد. به دلیل اینکه دارای امولسیون های آنیونی و پلی آکریل آمیدهای خشک است می تواند در هر جایی که جداسازی مایع/جامد در تصفیه پساب های صنعتی مورد نیاز است، استفاده شود.

قیمت خرید پلی الکترولیت چینی

پلی الکترولیت چینی یکی از انواع محصولات موجود در بازار ایران است که برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید پلی الکترولیت چینی را با خرید آنلاین یا حضوری از فروشگاه های مواد شیمیایی به راحتی تهیه نمایید.

خرید پلی الکترولیت مایع

پلی الکترولیت مایع پلیمرهای محلول در آب هستند که از یک زنجیره پلیمری ترکیب شده با بارهای یونی تشکیل شده اند. بسته به ماهیت بار یونی، پلی الکترولیت را می توان به دو دسته کاتیونی، آنیونی و غیر یونی طبقه بندی کرد. پلی الکترولیت ها نیز بر اساس وزن مولکولی آنها طبقه بندی می شوند. پلی الکترولیت ها برای جداسازی جامد و مایع در تصفیه فاضلاب صنعتی و شهری ساخته شده اند.

خرید پلی الکترولیت

پلی الکترولیت ها برای انتقال بار سطحی به ذرات خنثی استفاده می شوند و آنها را قادر می سازند که در محلول آبی پراکنده شوند. بنابراین اغلب به عنوان غلیظ کننده، امولسیفایر، حالت دهنده، شفاف کننده و حتی کاهش دهنده کشش در تصفیه آب و برای بازیافت روغن استفاده می شوند. این ویژگی های کاربردی باعث می شود این پلیمر به عنوان یک ماده تولیدی برای استفاده در صنایع مختلف خرید و فروش شود.

فروش پلی الکترولیت تصفیه آب

پلی الکترولیت ها لخته سازهای شیمیایی هستند که در تصفیه آب استفاده می شوند. آنها عمدتا در مرحله انعقاد-لخته سازی و در تهویه و ضخیم شدن خط لجن عمل می کنند. مزایای پلی الکترولیت برای تصفیه آب شامل عملکرد بهتر در دوزهای پایین تر، محتوای جامد بالا و رطوبت کمتر در لجن آبگیری، افزایش نرخ فیلتراسیون و شفافیت مایع رویی، پایین آوردن مواد جامد معلق در فیلتر تجهیزات آبگیری لجن می شود.

قیمت فروش پلی الکترولیت شیان

پلی الکترولیت شیان به عنوان یک عامل لخته ساز برای تولید آب آشامیدنی تایید شده است، به ویژه در مناطقی که آب های سطحی حاوی مواد جامد معلق هستند استفاده می شود. این پلی الکترولیت را می توان به تنهایی یا بیشتر در ترکیب با نمک های فلزی استفاده کرد. نتیجه تشکیل لخته‌های فیزیکی بزرگتر است که سریع ‌تر ته نشین می ‌شوند و فیلترپذیری بهتر و کاهش حجم در لجن را ایجاد می ‌کنند. علاوه بر این با کاهش بار یونی می تواند به کاهش خورندگی آب نیز کمک کند.

قیمت پلی الکترولیت

طیف وسیعی از پلی الکترولیت ها با نام های تجاری متفاوت و در وزن های مولکولی مختلف و چگالی شارژ بسته به نیاز مشتری با قیمت های متفاوت در دنیا به فروش می رسد که با توجه به ویژگی ها و کاربرد قیمت های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته شده است. پلی الکترولیت ها عمدتا در فرآیندهای شناور، تخلیه اولیه، ضخیم شدن و آبگیری لجن آلی، چه در تصفیه پساب های صنعتی و چه در کارخانه های فاضلاب استفاده می شوند.

تفاوت پلی الکترولیت کاتیونی و آنیونی

پلی الکترولیت های کاتیونی و آنیونی مواد پلیمری با بارهای مختلف هستند. تفاوت کلیدی بین پلی الکترولیت کاتیونی و آنیونی در این است که پلی الکترولیت های کاتیونی می توانند در محلول های آبی جدا شوند تا گونه های پلیمری با بار مثبت تشکیل دهند، در حالی که پلی الکترولیت های آنیونی می توانند در محلول های آبی جدا شوند و گونه های پلیمری با بار منفی ایجاد کنند.

کاربرد پلی الکترولیت

پلی الکترولیت ها در طیف گسترده ای به صورت (منعقد کننده ها و لخته کننده ها)، مایع و جامد برای جداسازی موثر جامد یا مایع در مواردی مانند شفاف سازی آب خام، حذف رنگ، آبگیری لجن، روغن زدایی، پاکسازی رنگ و کاربردهای فرآیند صنعتی در صنایع فولاد ،معدن، پالایشگاه ها،مواد شیمیایی،منسوجات و سیمان بطور گسترده به کار برده می شود.

فروش پلی الکترولیت

پلی الکترولیت نوعی مولکول است که دارای چندین کاتیون و آنیون است. پلی الکترولیت پلیمری است که از چندین مولکول باردار الکتریکی تشکیل شده است که مونومر نامیده می شود. آنها در بسیاری از فرآیندهای صنعتی و بیولوژیکی از جمله تصفیه آب، دارورسانی و ژن درمانی مهم هستند.

انتظار می ‌رود بازار جهانی پلی ‌الکترولیت از ۱.۰۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به ۱.۴۸ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ رشد کند. رشد بازار جهانی پلی ‌الکترولیت را می‌ توان به افزایش تقاضا برای تصفیه آب و کاربردهای صنعت کاغذ و افزایش آگاهی در مورد مزایای استفاده از پلی الکترولیت ها در صنایع مختلف نسبت داد. علاوه بر این، انتظار می رود افزایش تقاضا برای مواد زیست تخریب پذیر و محصولات پایدار باعث رشد بازار جهانی پلی الکترولیت شود.

قیمت تولید پلی الکترولیت

پلی الکترولیت از ترکیب بین ذرات باردار مخالف تشکیل می شوند. اینها به دلیل برهمکنش الکترواستاتیکی بین پلی یونهای دارای بار مخالف تشکیل می شوند. کمپلکس های پلی الکترولیت تشکیل شده بین پلی اسید و پلی باز، کمی تحت تاثیر تغییرات pH محیط انحلال قرار می گیرند و به طور گسترده ای استفاده می شوند.

فروش پلی الکترولیت basf

کاربردهای عمده پلی الکترولیت های basf شامل صنایع آب، صنایع شیمیایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع کاغذ و خمیر کاغذ و همچنین رنگ و پوشش می باشد. انتظار می رود با توجه به افزایش تقاضا برای پلی الکترولیت ها از بخش های مختلف مانند شرکت های شهری، واحدهای صنعتی و موسسات تجاری، این بخش شاهد رشد قابل توجهی باشد.

صنایع شیمیایی بزرگترین بخش کاربردی بازار پلی الکترولیت است و انتظار می رود در دوره پیش بینی رشد قابل توجهی داشته باشد. انتظار می رود افزایش تقاضا برای پلی الکترولیت ها از بخش های مختلف مانند داروسازی، رنگ ها و پوشش ها و چسب ها باعث رشد این بازار شود. افزایش تقاضا برای مواد طبیعی در محصولات آرایشی و بهداشتی نیز به رشد این بازار کمک می کند. صنعت کاغذ و خمیر دومین بخش کاربردی بازار پلی الکترولیت است. انتظار می رود افزایش تقاضا برای مواد بازیافتی و جایگزین های پایدار برای مواد شیمیایی سنتی باعث رشد این بازار شود.

فروش پلی الکترولیت تصفیه فاضلاب

پلیمرهایی که واحد تکرار شونده آنها دارای یک گروه الکترولیت متصل به آن هستند، به عنوان پلی الکترولیت شناخته می شوند. پلی الکترولیت عمدتا در افزایش پایداری و سیالیت محلول ها و ژل های آبی استفاده می شود. به عنوان مثال، از آنها برای شروع رسوب و از طرف دیگر برای بی ثبات کردن محلول های کلوئیدی در صنایع استفاده می شود. آنها کاربرد جامع خود را در صنایع تصفیه آب و بازیافت نفت قرار می دهند. برخی از خواص حل کنندگی آنها در صنایع پزشکی و بیوشیمیایی استفاده می شود.

پلی الکترولیت ها به طور گسترده در صنایع معدنی برای جداسازی فلزات سمی از فلزات غیر سمی استفاده می شوند. آنها دارای خواصی مانند نرخ ساییدگی بالا و مقاومت در برابر مواد شیمیایی هستند و با هزینه مقرون به صرفه در دسترس هستند. از آنجایی که آنها لجن تقریبا ناچیزی تولید می کنند، در کارخانه های مدیریت فاضلاب بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. آنها پلیمرهای فوق جاذب هستند و توانایی جذب آب تا ۵۰۰ برابر بیشتر از حجم اصلی خود را دارند.

قیمت پلی الکترولیت آنیونی

پلی آنیون مولکولی است که از دو یا چند کاتیون به هم پیوسته توسط آنیون ها تشکیل شده است. پلی آنیون ها اغلب در کاربردهای صنعتی و کشاورزی استفاده می شوند زیرا حلالیت در آب بالا و سمیت کم دارند. آنها همچنین مولکول های همه کاره هستند و قادر به ایجاد پیوندهای قوی با سایر مواد هستند.

قیمت خرید پلی الکترولیت تیانران

پلی الکترولیت ها برای چندین دهه در مرکز تحقیقات بین رشته ای بوده اند. در زمینه علم پلیمر و ماده نرم، ابعاد برهمکنش های الکترواستاتیکی را ارائه کرده اند که فرصت های گسترده ای را برای خواص و کاربردهای فیزیکی جدید باز می کند. در مواد بیولوژیکی، پلی الکترولیت ها به اشکال مختلف، از پلی ساکاریدهای خارج سلولی گرفته تا مولکول ها و پروتئین های پیچیده DNA وجود دارند. پلی الکترولیت تیانران یکی از این محصولات است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد.

 

خرید پلی الکترولیت

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پلی الکترولیت از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پلی الکترولیت، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید پلی الکترولیت با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا