Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟

سنگ گارنت (Garnet) سنگی شبیه انار با درخشش قرمز تیره است که فوراً روح را برمی انگیزد. این سنگ قیمتی گرانبها از مدت ها قبل به دلیل ارتباطات غنی با خلاقیت و عشق شناخته شده است. گارنت با هزار داستان به نام خود به زمین آمده است. گفته می شود این سنگ تنها چراغ روی کشتی نوح بود که آن را به عنوان سنگی مشخص می کرد که تنها امیدهای وجود شاخه زیتون در پایان یک مبارزه بزرگ را در خود جای داده بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سنگ زیبا با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

فراتر از متون کتاب مقدس ، گارنت را می توان در افسانه های یونان باستان نیز یافت. گفته می شود پرسفونه کلید اصلی ایجاد گارنت را در خود دارد. وقتی الهه آفتاب توسط هادس اسیر شد و به جهان زیرین منتقل شد. او هادس را فریب داد تا دانه های اناری که می گفتند، وجود او با آنها برای همیشه گره خورده است را بخورد. با این حال ، پرسفونه نیاز داشت که در زیر نور خورشید راه برود و کسی نبود که از دنیا دور بماند. او با هادس معامله کرد که زمان خود را بین زمین و جهان زیرین تقسیم می کند و بنابراین فصل ها متولد شدند. نام لاتین انار Granatum است و با یک نگاه به این سنگ های قرمز روشن شما متوجه خواهید شد که چگونه این جواهرات نام خود را انار گرفته اند.

به دلیل داستان پرسفونه ، گارنت به سنگ شجاعت و قدرت تفکر مثبت تبدیل شده است. این  سنگ یک طلسم برای مسافرانی است که به دنبال یافتن راه خود در دنیا می باشند. این سنگ را می توان در بسیاری از گوشه و کنار جهان به صورت  درخشان یافت کرد. در هند ، ماداگاسکار ، سریلانکا و چند جای دیگر می توان این سنگ را استخراج کرد. گارنت یک سنگ قیمتی دارای جنسیت درخشان است و همه آن از آتش و نور تشکیل شده است و عمیقا به چاکراهای ریشه ای ما متصل می شود (مانند تمام سنگ های قرمز) اما همچنین  بر روی شبکه خورشیدی و قلب ما نیز کار می کند.

قیمت خرید و فروش سنگ گارنت

قیمت سنگ گارنت در بازار بر اساس رنگ و کیفیت آن متفاوت است مثلا قیمت سنگ گارنت عسلی با سنگ گارنت آبی متفاوت است. معمولا سنگ گارنت سبز قیمت بالاتری دارد و جواهرات گارنت نیز مانند انگشتر سنگ گارنت و دستبند سنگ گارنت هر یک قیمت متفاوتی دارند.

سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟
سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟

پیشینه تاریخی سنگ گارنت

در مصر باستان از این سنگ در مجسمه های ایسیس ، الهه باروری زمین ، به عنوان نمادی از قدرت وی استفاده می شده است. در قرن هجدهم این سنگ ها را در گوشواره های حلقه ای قرار می دادند و این سنگ مورد علاقه برای ساخت قلاب ها و دستبندها در انگلیس بوده است.

قبایل مختلف آسیایی از گارنت به عنوان گلوله استفاده می کردند و معتقد بودند که به دلیل رنگ قرمزی که دارد آسیب شدیدتری نسبت به گلوله های سربی به دشمن وارد می کند.

خصوصیات فیزیکی سنگ گارنت

گارنت کاملاً سنگی با دوام است و در مقیاس سختی از ۷ تا ۷.۵ درجه بندی می شود . یک گردنبند ساخته شده از گارنت در قبر مرد جوانی پیدا شده است که قدمت آن به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد و نشان دهنده دوام این سنگ است. گارنت در واقع نام خانواده ای متشکل از ده گوهر مختلف با ساختار شیمیایی مشابه است که رنگ های مختلفی از قرمز تا نارنجی ، زرد ، سبز ، قهوه ای ، بنفش ، صورتی یا حتی سیاه را در بر می گیرد. تفاوت اصلی بین این سنگ ها در تغییرات جزئی رنگ ، تراکم و ضریب شکست آنهاست.

گارنت ها در بسیاری از سنگ های دگرگونی و برخی از سنگ های آذرین تقریبا به وفور یافت می شوند. این سنگ ها تحت دما و فشار بسیار بالا تشکیل می شوند. این سنگ در بخش های خاصی از جهان ، حتی در ذرات کوچک شن و ماسه در بسیاری از سواحل  و همچنین در ساختمان های سنگی به مقدار فراوان دیده می شود. گارنت در آفریقا ، هند ، روسیه ، آمریکای جنوبی ، ماداگاسکار ، پاکستان و ایالات متحده یافت می شود.

انواع مختلف گارنت

این سنگ زیبا به اشکال مختلفی وجود دارد که آن را به یک سنگ شگفت انگیز تبدیل می کند. هر سبک از این سنگ قیمتی دارای ویژگی های درمانی خاص خود است ، به این معنی که شما می توانید سنگ قیمتی براقی را مناسب با نیاز خودتان انتخاب کنید.

گارنت سبز

سایه های سبز در کنار هم قرار می گیرند تا سبک محبوب تری از Grossular Garnet ایجاد کنند (اگرچه در رنگ های قرمز ، طلایی و نارنجی نیز وجود دارد). این سنگ زیبا ، یک سنگ فراوان است و به چاکراهای ریشه ، چاکرای شبکه خورشیدی و چاکرای قلب متصل می شود.

گارنت خورشید

Spessartine Garnet به لطف انرژی جسورانه درخشان و تابش اشعه های طلایی خود ، گارنت خورشید لقب گرفته است. این سنگی است که نور خود را بر ترس های درونی تاریک می تاباند ، حقیقت را روشن می کند و انرژی خلاق را بیدار می کند.

گارنت قهوه ای

Almandine Garnet با سایه های خاکی پوشیده شده و قرمز پرشور  که  با رنگ های قهوه ای زمینی ترکیب شده است. این سنگ ، یک سنگ چاکرای ریشه ای است و به خوبی به احساس قدرت و شجاعت کمک می کند.

گارنت صورتی

Pyrope Garnet جذابیت زرشکی، صورتی این سنگ بسیار زیاد است و به خوبی با پایه و چاکراهای تاج همسو می شود و گرما و شگفتی را به تمام بدن هدیه می دهد. همچنین به عنوان گارنت Rhodolite  نیز شناخته می شود.

گارنت آندرادیت

Andradite Garnet به رنگ های زیتونی ، زرد و سیاه وجود دارد و سنگی از ایمنی  و امنیت می باشد و ارتباط نزدیک با دیگران را به خود جلب می کند. با پایه  قوی، قلب و چاکرای شبکه خورشیدی کار می کند تا شما را به یک ترازبندی کامل و صمیمی برساند.

گارنت زمردی

Garnet Uvarovite یک سنگ کمیاب به رنگ سبز زمردی است و نوعی گارنت است که قلب را تحریک می کند و موجی از معنویت  را برای شما به ارمغان می آورد.

سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟
سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟

معنای معنوی گارنت

این سنگ قیمتی زیبا یک کریستال قرمز روشن و آتشین است و تصور می شود یکی از قدیمی ترین بلورهایی است که برای محافظت معنوی در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته است. نام آن از granatum لاتین به معنای انارآمده است ، به این دلیل که بلور این سنگ نمایانگر دانه های این میوه خوشمزه است.

با این حال ، گارنت با نام های دیگری از جمله carbuncles که به معنی “زغال سنگ آتش” است نیز شناخته می شود زیرا به نظر می رسد که کریستال های آن همیشه سوخته اند. به عنوان یکی از چهار عنصر اصلی  کیفیت آتش در سطوح بسیار بالا در داخل بلورهای این سنگ وجود دارد. آتش بازنمایی معنوی تحول و تبدیل است. این قدرت تبدیل انرژی از یکی به دیگری است. به همین دلیل در طول تاریخ در رویه های شیمیایی و سایر روش های متافیزیکی مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر می خواهید چیزی را در روح خود تغییر دهید ، استفاده از عناصر اصلی آتش و به طور خاص گارنت می تواند به شما کمک کند تا حرکت و ارتعاشات را در داخل بدن  خود افزایش دهید. این سنگ برای از بین بردن انرژی های راکد و تبدیل خود به شخصی که می خواهید بسیار مفید است.

این سنگ همچنین نمایانگر شکل گیری احساسات  می باشد. گارنت یک جواهر رایج است که زنان و مردان به عنوان ابزاری برای افزایش جذابیت و میل جنسی از آن استفاده می کنند. قدرت داخل کریستال گارنت یک درمان طبیعی برای افزایش گردش خون است که منجر به افزایش حساسیت و تمایل در لحظات صمیمی می شود.

گارنت مغز را تحریک می کند تا به روش های جدید به ایده ها و مفاهیم فکر کند. با قرار دادن گارنت روی میز کار یا پوشیدن آن به عنوان بخشی از لباس خود ، می توانید پرورش دهنده خالق درونی خود باشید.

سرانجام ، گارنت نمایانگر قدرت و انرژی مردانه است. گارنت به عنوان یک بلور در مردانه الهی ، می تواند به کسانی که به قدرت آن اعتقاد دارند و روزانه با آن کار می کنند ، اجازه دهد ریسک بیشتر و اقدامات بیشتری در زندگی خود انجام دهند. این سنگ برای تمام جنسیت ها قابل استفاده است ، گارنت می تواند شما را به شخصی قوی ، خلاق ، پرشور تبدیل کند که همیشه می خواستید، باشید.

 خواص درمانی سنگ گارنت

خواص درمانی این سنگ زیبا که به عنوان یک سنگ درمانی بسیار غنی از  آن یاد می شود فراوان است. قرمز ، سبز یا طلایی براق برخی از رنگ های این سنگ است که اعتماد به نفس ، انرژی جنسی و صداقت واقعی را تامین می کند. برای کسانی که نیاز به یک دست کمک رسان در ایستادن قوی و سربلند روی این زمین دارند این سنگ انبوهی از مزایای زیبایی و خواص را برای انسانها به ارمغان  آورده است.

خواص درمانی جسمی

برای کسانی که میل جنسی کمی دارند یا در مورد صمیمیت جسمی مشکل دارند استفاده از این سنگ زیبا می تواند بهترین راه حل برای شروع قدرت جنسی شما باشد. گارنت که سنگی قدرتمند برای افزایش میل جنسی است ، از روشن کردن آتش در جسم شما ، آوردن یک انرژی گسترده و کمک به شما برای داشتن احساس آمادگی برای درخواست آنچه می خواهید ، دریغ نمی کند.

با تابش گرما و رنگ خون غنی  این سنگ همچنین سنگی باشکوه برای کمک به دفع سموم بدن و بهبود گردش خون است. این سنگ قیمتی ، سنگی است که می خواهد جریان خون ، ضربان قلب و متابولیسم بدن شما را در حد توانایی خود حفظ و بهبود ببخشد. برای کسانی که به دنبال سنگی هستند که به بدن آنها کمک کند مواد مغذی مورد نیاز را جذب کند این سنگ بسیار مناسب خواهد بود.

سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟
سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟

خواص درمانی ذهنی و عاطفی

گارنت یک گوهر باشکوه برای کسانی است که می خواهند در رابطه خود به همه چیز برسند نام دیگر این سنگ، سنگ تعهد نیز می باشد. این سنگ در پاک کردن انرژی های منفی با دفع سموم ، نه تنها از بدن بلکه به طور کلی از زندگی شما مهارت دارد. این سنگ با چاکراهای زمینی همکاری می کند تا شما را ایمن و ثابت قدم نگه دارد تا کمتر در دام شک و حسادت بیفتید.

گارنت سنگی است بسیار نشاط آور با رنگ های غنی و درخشش گرم کننده ای که با  خواص درمانی بسیار زیاد خود به شما کمک می کند. استفاده از این سنگ برای مواقعی که احساس می کنید باید متعادل شوید یک طلسم شگفت انگیز است.

برای کسانی که غالباً خود را در اثر بحران احساسی گم می کنند ، گارنت سنگی است که می تواند شما را از آن لبه وجودی و احساسی دور نگه دارد. این امر باعث می شود تا غریزه زنده ماندن در شما افزایش یابد و اطمینان حاصل شود که مهم نیست که چه مشکلی برای شما به وجود می آید زیرا در بهترین حالت، همیشه توانایی مدیریت آن را خواهید داشت.

گارنت و ثروت

هنگام تصمیم گیری های مهمی که می تواند بر شغل ، تجارت یا روابط حرفه ای شما تأثیر بگذارد ، باید از نظر ذهنی آماده و قوی باشید. گارنت می تواند شما را در راه رسیدن به ثروت راهنمایی کند زیرا کمک می کند چارچوب ذهنی قوی داشته باشید. این سنگ  می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

خصوصیات متافیزیکی گارنت

یکی از اصلی ترین هدایای معنوی که از درخشش این سنگ قیمتی دریافت می کنید ، نیروی زمینی می باشد که از چاکراهای ریشه ای شما به وجود می آید. چاکرای پایه ما یکی از مهمترین چاکراها است زیرا احساس امنیت و اتصال را به جای شناور ماندن در فضا حفظ می کند. این سنگ زیبا همچنین روی چاکرای حفره ای  که پایه و اساس تمام خلاقیت ها و حتی خود جنسی ما است ، به خوبی کار می کند. اگر می خواهید انرژی چی (chi) خود را به هم بزنید و اجازه دهید نور از روی چاکراهای شما عبور کند ، گارنت یک سنگ بی نظیر برای این کار است.

سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟
سنگ گارنت چیست و از خواص متافیزیکی آن چه می دانید؟

چگونه کریستال گارنت خود را تمیز کنیم؟

تمیز و شارژ نگه داشتن این سنگ لازم است تا اطمینان حاصل کنید که  این سنگ قرمز آماده است تا هر زمان که لازم باشد ، قدرت درمانی خود را برای شما به ارمغان بیاورد. برای پوشنده ای که به انرژی مواج گارنت قرمز اعتماد می کند تمیز کردن منظم آن برای از بین بردن انرژی های منفی ضروری می باشد.

پاک کردن این سنگ بسیار ساده است،  کمی آب صابون کمک زیادی می کند تا این سنگ خورشید بار دیگر بدرخشد. اطمینان حاصل کنید که آب خیلی گرم نباشد. همچنین مطمئن شوید که گارنت خود را خوب شسته اید و کاملاً خشک کرده اید. همچنین می توانید سنگ خود را برای مدت کوتاهی در زیر نور آفتاب قرار دهید تا این سنگ به عنصر مورد علاقه خود که خورشید است نزدیک شود.

در آخر

گارنت سنگی با شکوه است که به زندگی شما وارد می شود و به شما کمک می کند جلوی مهارهای خود را بگیرید. خواه کمی به دنبال میل جنسی خود بروید یا به دنبال بهبودی عمیق چاکرای ریشه باشید ، یا بخواهید از قوانین جذب استفاده کنید ، این سنگ همیشه آماده است تا راه را برای شما روشن کند. درست مانند نوری که نوح را در تاریکی هدایت کرد ، یا مانند میوه سرخی که صعود و سقوط فصلی را نشان می دهد ، ارتباط این سنگ با اسطوره شناسی هم اتفاقی جادویی نیست. این گوهر قرمز درخشان ، نشاط را به میز شما می آورد و شما را دعوت می کند تا همیشه درخشش گرمای درونی خود را صرف نظر از آنچه در اطراف شما می گذرد ، احساس کنید. نظر شما در مورد سنگ گارنت چیست؟ آیا گارنت قرمز نیروی زندگی را در شما برمی انگیزد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا