Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی های درمانی دارد؟

سنگ آمازونیت (Amazonite stone) یک سنگ قیمتی بسیار باستانی است که به دلیل زیبایی و خواص درمانی آن  بسیار شناخته شده است. این سنگ  قرن ها وجود داشته است و به طور گسترده ای برای ساخت مجسمه و جواهرات مورد استفاده قرار گرفته است.

نام این سنگ از بزرگترین رودخانه آمریکای جنوبی که همان رود آمازون است گرفته شده است و به سنگ آمازون نیز معروف است. سنگ آمازونیت به دلیل شباهت آن به یشم ، گاهی Pikes Peak یا یشم کلرادو نیز نامیده می شود.

سنگ آمازونیت یک سیلیکات است که معمولاً به رنگ سبز کم رنگ می باشد ، اما سنگ های آمازونیت دیگری نیز وجود دارد که به رنگ سبز مات ، سبزمایل به آبی ، سبزمایل به زرد یا سنگ آمازوئیت آبی فیروزه ای هستند. می توان این سنگ ها را به صورت سنگ های گرانیتی خشن یا سنگی براق و یک دست، بدست آورد، گاهی اوقات نیز روی آنها رگه های سفید رنگی وجود دارد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

خصوصیات فیزیکی سنگ آمازونیت

سنگ آمازونیت در مقیاس سختی ۶ تا ۶.۵ درجه بندی می شود. بیشتر نمونه ها  این سنگ مات هستند ، بنابراین بلورهای شفاف از ارزش بیشتری برخوردارند. از این سنگ معمولا برای ساخت گردنبندها و آویزها به صورت کابو یا برای تراشیدن مجسمه ها یا سایر وسایل زینتی استفاده می شود.

سنگ آمازونیت در رگه های هیدروترمال ، پگماتیت ها ، پگماتیت های گرانیت ، شیست ها و گنیس ها و همچنین به صورت دانه در سنگ های رسوبی یافت می شود. این ماده در سنگ های آذرین در اعماق دریا تشکیل شده است که بسیار آهسته سرد می شوند.

این سنگ زیبا در نقاط مختلف جهان به ویژه استرالیا ، ماداگاسکار ، روسیه ، نامیبیا ، هند ، کانادا و برزیل استخراج می شود. این سنگ همچنین در ویرجینیا و کلرادو در ایالات متحده نیز یافت می شود.

سنگ آمازونیت از نوع فلدسپات پتاسیم است و از رده معدنی میکروکلاین می باشد. این سنگ  بخشی از سیستم بلورهای سه کلینیکی است و دارای جلای شیشه ای است. اغلب این سنگ  ها رنگ آبی مایل به سبز دارند. معنای معنوی سنگ آمازونیت تسکین اضطراب و شفافیت در زندگی است.

سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی های درمانی دارد؟
سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی های درمانی دارد؟

چرا از سنگ آمازونیت استفاده می کنیم؟

این سنگ یک فیلتر انرژی خارق العاده است. این سنگ می تواند برای شما بسیار مفید باشد ، خصوصاً اگر زیاد از رایانه ، تبلت ، تلفن همراه یا مایکروویو استفاده می کنید. این وسایل با دود الکترومغناطیسی پر شده اند و این سنگ می تواند به پاکسازی هاله شما از این دودها  کمک کند.

همچنین این سنگ  در ایجاد آرامش در تمام چاکراهای بدن  شما کار خواهد کرد. همچنین، به شما کمک می کند انرژی های مردانه و زنانه خود را متعادل نگه دارید تا بتوانید از آنها به مثبت ترین شکل استفاده کنید.این سنگ به شما کمک می کند که افکار درهم و برهم خود را پاک کنید و خود را بهتر درک کنید.

این سنگ باعث شادی و خوشبختی زیادی برای شما خواهد شد. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه می توانید این شادی و خوشبختی را برای همیشه در زندگی خود حفظ کنید.آمازونیت یک سنگ حقیقت و شجاعت است و انرژی های مشابه سنگ لابرادوریت را دارد . هنگامی که این سنگ را در زندگی خود دارید ، می توانید انتظار داشته باشید که توسط حقیقت قدرت پیدا می کنید.

این سنگ اطمینان حاصل می کند که حواس شما با محیط اطراف شما هماهنگ است و بیشترین احساس ارتباط با خود را دارید. اگر می خواهید سنگی قدرتمند و جادویی  برای هدایت خود در زندگی داشته باشید ، آمازونیت همان چیزی است که لازم دارید.

خواص کریستال شفا دهنده سنگ آمازونیت

مدتهاست که از این سنگ زیبای روح و روان به عنوان طلسم حقیقت و امید استفاده می شود. همانطور که جریان انرژی ملایم طرح رنگ آن نشان می دهد ، که از سواحل رودخانه های سبز و انبوه جنگل های بارانی آمریکای جنوبی ناشی می شود. سنگ آمازونیت را می توان در ماسه های ماداگاسکار و  درعمق یخ تاندرا در کشور روسیه نیز یافت کرد.

این سنگ برای همیشه وجود داشته است و افسانه ها درباره این سنگ زیاد سخن گفته اند . آمازونیت سنگی بود که سپرهای شاهزاده خانم های جنگجوی آمازونی افسانه ای را می پوشاند. فضل و جلال این سنگ زیبا قرن ها گسترش یافته است ، همچنین این سنگ قیمتی بود که معابد و مقبره های توتانخامون را زینت می داد و برای ساخت لوح هایی که کتاب دست نیافتنی مردگان را تشکیل می داد ، استفاده می شد.

خصوصیات درمانی قوی و اتصالات عمیق به چاکرای قلب و چاکرای گلو ، آمازونیت را به عنوان یک سنگ خاص متمایز کرده است. اگر رویای زندگی عمیق تر ، ایستادن محکم و واقعی و ابراز عشق جهانی را دارید ، استفاده از این سنگ عرفانی می تواند یکی از بهترین تصمیماتی باشد که می گیرید. بیایید کمی بیشتر به ملکه سنگ های سبز عمیق بپردازیم و نگاهی دقیق به جادو و معانی پنهان پشت  این سنگ  شگفت انگیز بیندازیم .

خواص درمانی جسمی سنگ آمازونیت

در حالی که استفاده از سنگ های بهبود دهنده یک روش شگفت انگیز برای تقویت سلامت عاطفی و معنوی شما است ، سنگ آمازونیت همچنین یک سری از مزایای بهبود جسمی را نیز برای شما به ارمغان می اورد. ارتعاشات خنک این سنگ می تواند به تعادل مشکلات تیروئید مقدارمورد نیاز کلسیم را به استخوان های شما بازگرداند. همراه با تقویت سلامت استخوان ، سطح کلسیم بالاتر  می تواند به رشد و براقیت مو کمک کند.

آمازونیت همچنین در کمک به سلول ها برای بازسازی سلولی بسیار موثر است. استفاده از این سنگ بعد از بیماری یا آسیب دیدگی، دوران نقاهت را کاهش می دهد. مالش  و لمس این سنگ خنک کننده  بر روی بثورات پوستی می تواند به تمیز و آرام نگه داشتن این مشکلات پوستی کمک کند.

سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی های درمانی دارد؟
سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی های درمانی دارد؟

خواص درمانی ذهنی و عاطفی سنگ آمازونیت

اگر فکر می کنید ذهن شما گاهی مانند شیشه های خرد شده با افکار پراکنده  عمل می کند ، سنگ آمازونیت می تواند شگفت انگیزترین سنگ قیمتی برای به هم پیوستن همه آن رشته های احساسی فرسوده باشد.

آرامش بخشیدن به تمایلات اضطرابی و افکار خودتخریبی کاری است که این سنگ زیبا به بهترین وجه انجام می دهد. برای کسانی که با مشکلات گذشته دست و پنجه نرم می کنند ، سنگ آمازونیت  می تواند انرژی شفابخش خود را به شما تزریق کند تا بتوانید به جلو قدم بگذارید.

آمازونیت ابزاری شگفت انگیز برای کمک به پراکنده کردن تمام انرژی منفی جمع شده از دنیای شما است. چه کلمات تندی باشد که برای خود استفاده می کنید ، چه نظرات ناعادلانه ، عوارض جانبی فیزیکی ناشی از EMF ، یا نگرش سمی از سوی افراد دیگر ، این سنگ قیمتی همه  آنها را پراکنده می کند به گونه ای که ذهن  شما را واضح و مثبت نگه می دارد.

سنگ آمازونیت و ارتباط آن با ثروت

آمازونیت به سنگ موفقیت و فراوانی نیز معروف است. وقتی این سنگ را در اختیار داشته باشید ،  دچار احساس خوش شانسی و خوشبختی خواهید شد. این یکی از دلایلی است که باعث می شود افرادی که عاشق قمار هستند هنگام بازی این سنگ را همراه خود داشته باشند. این سنگ می تواند پول ، خوش شانسی  را به خود جلب کند!

وقت گذاشتن برای تصمیمات بزرگ ، پرهیز از صرف هزینه های ضروری و حتی داشتن چشم انداز بلند مدت در امور مالی و نحوه حمایت از خود برای یک روز بارانی ، همه اینها وقتی انرژی سنگ  آمازونیت وجود دارد ، کمی آسان تر می شود.

چگونه تشخیص دهیم سنگ آمازونیت ما واقعی است؟

هنگامی که می خواهید بدانید قطعه سنگ آمازونیت شما واقعی است یا خیر ، براق بودن آن را بررسی کنید. سطح این سنگ باید روشن و براق باشد.این سنگ باید جلای شیشه ای داشته باشد که آن را از سایر سنگ های  سبز رنگ دیگر متمایز می کند. از آنجا که این سنگ مات و شفاف است ، قضاوت برای وضوح می تواند چالش برانگیز باشد ، اما اهمیت زیادی ندارد.

با این حال ، تمام سنگ های این گونه نیمه قیمتی باید دارای وضوح عمیق باشند. پس از درخشش ، رنگ یک ویژگی مهم است. رنگ سبز به دلیل وجود ناخالصی های سرب در این سنگ می باشد. رایج ترین رنگ ها در این سنگ سبز مایل به آبی است ، در حالی که سبز خالص بسیار نادر است.

سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی های درمانی دارد؟
سنگ آمازونیت چیست و چه ویژگی های درمانی دارد؟

قیمت خرید و فروش سنگ آمازونیت

این سنگ را می توان به اشکال مختلف مانند گرد ، بیضی ، مربع و قلب برش داد. کابچون محبوب ترین شکل در این سنگ است. این خاصیت منحصر به فرد باعث شده این سنگ قیمتی مورد تقاضای طراحان جواهرات واقع شود. سنگ آمازونیت قیمت متوسطی دارد زیرا در مقادیر زیادی در دسترس است. با این حال ، اختلاف قیمت بین دو سنگ آمازونیت به دلیل تفاوت در اندازه ، وزن قیراط ، رنگ ، درخشش و اصالت خواهد بود.هرچه اندازه بزرگتر باشد ، گران تر خواهد بود. دستبند آمازونیت یک جواهر زیبا و همراه برای شما خواهد بود.

چگونه از سنگ آمازونیت خود مراقبت کنیم؟

برای پاکسازی و تمیز کردن این سنگ  فقط کافی است آنرا چند لحظه زیر آب ولرم بگیرید و سپس به آرامی خشک کنید. عنصر آب بودن به این معنی است که برای پاکیزه شدن دوباره این سنگ نیاز به چیز زیادی جز آب نیست. همراه با پاکیزه نگه داشتن این سنگ  ممکن است بخواهید برای تقویت قدرت ، آن را شارژ کنید. این سنگ به طرز شگفت انگیزی در برابر بوسه گرم خورشید واکنش نشان می دهد ، بنابراین به سادگی  سنگ آمازونیت خود را در مقابل نور آفتاب قرار دهید و اجازه دهید طبیعت کار خود را انجام دهد. با این حال ، توجه داشته باشید که این سنگ را بیش از حد در معرض نور خورشید نگذارید.

 در آخر

آمازونیت سنگ خوبی برای به همراه داشتن است زیرا ارتباط خوب و صادقانه را تشویق می کند. وقتی ارتباط خوبی داشته باشید دیگر جایی برای دروغ در زندگی شما وجود ندارد. همچنین این سنگ به شما کمک می کند تا صداقت و شرافت خود را حفظ کنید زیرا با از بین بردن انرژی منفی از جمله حملات روانی منفی ، توسط انرژی های مثبت و درمانی آن محافظت می شوید.

شما با کمک این سنگ به خرد شهودی و عشق پاک دست خواهید یافت. اگر در موقعیتی قرار گرفتید که به نظر می رسد همه چیز ناامید کننده است ، این سنگ به شما کمک می کند تا از این احساسات خلاص شوید. این سنگ به شما اعتماد به نفس می دهد و همه چاکراهای شما را تسکین می دهد و بر روحیه  شما اثر آرام بخشی دارد. به راستی سنگ آمازونیت یکی از بهترین سنگ هایی است که می توانید در کنار خود داشته باشید!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا