Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

آشنایی با کاربردها و قیمت خرید سم علف کش کلین وید

سم علف کش کلین وید یک سم فوق العاده موثر  برای از بین بردن انواع علف های هرز پهن برگ و نازک برگ در مزارع و باغ ها است. کنترل علف های هرز  یکی از عمده ترین کارها در کشاورزی است. بهره وری پایین گیاه در کشاورزی عمدتا مربوط به کنترل ضعیف علف های هرز است. در واقع  تلفات ناشی از علف های هرز بیش از تلفات هر نوع آفات کشاورزی است و در شرایط تنش آبی ، علف های هرز با رقابت می توانند رطوبت را جذب کرده و عملکرد محصول را بیش از ۵۰ درصد کاهش دهند.

با توجه به مشکلات زیست محیطی و سم شناسی ایجاد شده توسط علف کش ها ، توسعه روش های ایمنی برای کنترل علف های هرز ضروری شده است. مالچ زیست تخریب پذیر ، علف کش های طبیعی ، آب داغ و برخی از روش های زراعی با موفقیت در بسیاری از کشورها به عنوان روش های ایمن برای کنترل علف های هرز در کشاورزی  پذیرفته شده است.  علف کش کلین وید یکی از سمومی است که به این منظور استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

خرید و فروش علف کش کلین وید

قیمت کلین وید به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و شما می توانید این سم را که در بطری های ۱۰۰ سی سی و در کارتن های ۱۰ تایی عرضه می شود را از فروشگاه های سموم کشاورزی تهیه کنید. علف کش کلین وید هندی در بازار ایران موجود است و کیفیت بالایی دارد.

آشنایی با کاربردها و قیمت خرید سم علف کش کلین وید
آشنایی با کاربردها و قیمت خرید علف کش کلین وید

نحوه استفاده سم کلین وید

علف کش کلین وید را می توان جهت کنترل تمام علف های هرز نازک برگ و پهن برگ یکساله و چند ساله طبق دستورالعمل در باغات و زمین های زراعی و غیر زراعی به کار برد.

علف کش کلین وید برای کنترل علف های سوروف، اویارسلام در مزارع برنج نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این سم به صورت مایع قابل حل در آب فرموله شده است و در تمامی دوزهای به غیر از دوز ۵۰ برای کنترل سوروف و پیزور موثر است. کلین وید یک علف کش جدید است که خیلی بهتر از سموم موجود می تواند در کنترل علف های هرز شالیزار موثر واقع شود.

برای استفاده بهینه از سم علف کش کلین وید قبل از مصرف با کارشناسان کشاورزی و گیاه پزشکی مشورت کنید تا علاوه بر کسب بهترین نتیجه در مقابله با علف های هرز هیچ آسیبی به محصولات شما نرسد.

ملاحظات عمومی سم علف کش کلین وید

هنگام استفاده از سم حتما از وسایل حفاظت شخصی مانند ماسک و دستکش و لباس کار استفاده کنید تا از مسمومیت پیشگیری شود. در طول سمپاشی از خوردن و آشامیدن و کشیدن سیگار خودداری کنید و در صورت بروز علائم مسمومیت مانند سردرد ، سرگیجه ، تهوع و اختلال در بینایی فورا با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید.

برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست به سم از شستشوی ظروف سم در آبهای جاری و رودخانه ها خودداری کرده وعلف کش را در جای خشک و خنک به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی در بسته بندی اصلی نگهداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا