Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

سنگ ابسیدین چیست و از خواص درمانی آن چه می دانید؟

سنگ ابسیدین (Obsidian)  یک سنگ شیشه ای آتشفشانی است که به طور طبیعی تشکیل می شود . این سنگ از خنک شدن سریع گدازه فلسیک ناشی می شود و به طور طبیعی سیاه رنگ با بافت و درخشش شیشه ای است.  اما  چندین رنگ دیگر از این سنگ نیز وجود دارد از جمله رنگین کمان ، دانه برفی ، طلا و ماهون.

سنگ ابسیدین بسیار سخت و شکننده است و در گذشته معمولاً برای ساخت ابزار استفاده می شده است. معنای کلی این سنگ ایمنی و زمینی بودن است. درجه سختی این سنگ ۵.۵ در مقیاس موهس می باشد و استفاده از این سنگ را برای هنرمندان و صنعتگران نسبتاً آسان می کند. انسانهای ماقبل تاریخ به دلیل انعکاس پذیری زیاد این سنگ از آن به عنوان آینه استفاده می کردند.

سنگ شیشه ای آتشفشانی ابسیدین تاریک و رویایی است و مانند شمشیری در برابر انرژی منفی می باشد همچنین مانند لنگرگاهی قدرتمند برای نگه داشتن شما در این زندگی است. در حالی که برخی از افراد ممکن است چشمان خود را به سمت سنگ های روشن تر بچرخانند ، اما ابسیدین یک سنگ بسیار زیبا می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سنگ زیبا در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

قیمت خرید و فروش ابسیدین

قیمت این سنگ قیمتی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد مثلا قیمت هر گرم سنگ ابسیدین سبز با قیمت هر گرم سنگ ابسیدین سیاه متفاوت است. همچنین قیمت سنگ ابسیدین سبز با سنگ آبسیدین دانه برفی متفاوت است.

تاریخچه سنگ ابسیدین

سنگ ابسیدین با خنک شدن سریع گدازه های آتشفشانی به روشی طبیعی و علمی شکل می گیرد که باعث سخت شدن آن مانند شیشه می شود. این سنگ از ابتدای جهان وجود داشته است و از سال ۱۰۰ قبل از میلاد توسط مایاها در تجارت استفاده می شده است.

سنگ ابسیدین را می توان در سراسر کره زمین ، از سواحل نیلگون و کلبه های ماهیگیری یونان گرفته تا یخ و آتش ایسلند  و جنگل های افسانه ای و شهرهای از دست رفته مکزیک یافت. آبسیدین سنگی است که در بسیاری از بازه های تاریخی از آن نام برده شده است . سنگ ابسیدین که مورد علاقه  قوم های مایا و آزتک بوده است ، به روش های مختلفی از جواهرات تا کالاهای خانگی و ساخت سلاح های جنگی استفاده می شده است.

اما جذابیت این سنگ فراتر از سودمندی ابزاری آن بوده است. این سنگ مورد علاقه شامیان ، شفا دهندگان و روحانیون عصر حجر بوده است . لبه های تیز این سنگ نمادی از سوراخ شدن تاریکی برای آشکار کردن نور سفید حقیقت بود. سطح صیقلی آن شبیه آینه ای است که با وضوح شفاف به آینده نگاه می کند و ریشه های آتشفشانی آن صحبت از چاه انرژی خام است که در صورت مهار می تواند روح را به لرزه بیندازد.

این سنگ براق و تاریک چهره های بسیاری دارد و برای کسانی که می خواهند کمی از نزدیک به این سنگ محافظت کننده و زمینی عمیق تر نگاه کنند بسیار جذاب است.

سنگ ابسیدین چیست و از خواص درمانی آن چه می دانید؟
سنگ ابسیدین چیست و از خواص درمانی آن چه می دانید؟

انواع مختلف سنگ ابسیدین

انواع مختلفی از این سنگ براق وجود دارد و همگی با سایه های خاصی رنگ آمیزی شده اند. در اینجا انواع مختلف سنگ ابسیدین آورده شده است تا به شما کمک کند بهترین سنگ را برای خودتان انتخاب کنید.

سنگ ابسیدین سیاه (Black Obsidian)

ابسیدین سیاه به اندازه شب تاریک است و ابزاری قدرتمند برای کسانی است که به دنبال محافظت ، زمین گیری ، بهبودی عمیق و پاره شدن پرده های دروغ برای یافتن حقیقت هستند.

سنگ ابسیدین رنگین کمان (Rainbow Obsidian)

با رنگهای درخشان خود که در زیر سطح می رقصند یک سنگ رویایی است. مانند رنگ های چرخان در روغن ، از این سنگ برای قرار گرفتن در مرکزیت زمین استفاده می شود. همچنین برای تقویت چاکرای ریشه نیز استفاده می شود.

سنگ ابسیدین برف ریزه (Snowflake Obsidian)

هیجان دست یافتن به شگفتی ها همراه با این سنگ وجود دارد ، جایی که الگوهای رقص سفید از زیر سطح تاریک شناور می شود. ابسیدین برف ریزه سنگی است که به دلیل توانایی آن برای کمک به شما در تغییر الگوها شناخته می شود و همراه با انواع ارتعاشات تسکین دهنده اعصاب خرد شده شما خواهد بود.

سنگ ابسیدین ماهور (Mahogany Obsidian)

طرح رنگی غنی که در این سنگ موج می زند به دلیل قدرت محافظتی شدید آن شناخته شده است. برای هر کسی که لحظه ای آسیب پذیر در زندگی داشته باشد ، آبسیدین ماهور اطمینان حاصل می کند که تمام این حملات از بین رفته است.

سنگ ابسیدین طلایی (Golden Obsidian)

ابسیدین گلد که به عنوان سنگ جادوگر نیز شناخته می شود ، به فعال سازی چشم سوم شما کمک می کند و انرژی های منفی را دفع می کند ، بنابراین با استفاده از این سنگ زیبا می توانید یک جهش به زندگی بالاتر داشته باشید.

خواص سنگ ابسیدین

این سنگ زیبا و قیمتی غنی از خواص درمانی است به همین دلیل این سنگ بسیار با ارزش تر از طلا در نظر گرفته شده است. این سنگ در واقع تحریک کننده رشد ، محافظت کننده و اتصال دهنده ای برای چاکرای ریشه ای شما می باشد. این سنگ قیمتی فقط در تنظیم ذهن متوقف نمی شود ، بلکه برای حفظ سلامت جسمی و عاطفی شما نیز مفید می باشد .

سنگ ابسیدین چیست و از خواص درمانی آن چه می دانید؟
سنگ ابسیدین چیست و از خواص درمانی آن چه می دانید؟

خواص درمانی جسمی

ابسیدین به عنوان یک سنگ بسیار محافظ ، همیشه آماده است تا تمام بدن شما را برای عمل آماده نگه دارد و این به معنای کمک به سم زدایی هر ذره از بدن شما می باشد. این سنگ قیمتی گردش خون را  کامل و سالم حفظ می کند. این سنگ زیبا همچنین می تواند برای کسانی که از مشکلات گوارشی رنج می برند بسیار مفید باشد و برای کسانی که مشکل کیسه صفرا دارند شگفت آور باشد .

در حقیقت ، سنگ ابسیدین به سادگی می خواهد تا شما در سلامت کامل رشد کنید. این سنگی است که ضربان قلب شما را قوی و با صدای بلند و سالم نگه می دارد و کریستالی است که باعث التیام عمیق بافت های بدن می شود تا بدن شما بتواند جوان ، شاداب  و پر از انرژی باشد .

خواص درمانی ذهنی و عاطفی

این سنگ محافظ کاملا آماده کمک به بهبودی عمیق شما ، به دلیل محافظت از شما در هنگام احساسات منفی و انرژی های منفی است. مهم نیست که احساس بد شما از چه چیزی ناشی می شود ، این سنگ زیبا تلاش خواهد کرد تا از شما محافظت کند. ابسیدین یک سنگ همراه است که واقعاً به شما کمک می کند تا احساس امنیت کنید.

اگرچه برخی از افراد ممکن است از رنگ تیره تر این سنگ برای چیزی که رنگ های روشن تری را به مهمانی می آورد ، دور بمانند ، اما مهم است که به یاد داشته باشیم که همه چیز در زندگی متعادل است. بدون شب هیچ روزی نیست و بدون تاریکی هیچ نوری وجود ندارد. اینجاست که این سنگ  برای خدمت به شما وارد می شود. آبسیدین سنگی است که به دنبال حقیقت است و بیشتر از آنکه شما را ترغیب به راه رفتن در باطل کند ، بیشتر به دنبال یافتن راههایی برای مقابله با تمام زوایای مختلف شخصیت خودتان است تا وقتی که سرانجام  شما را به  داخل نور هدایت کند.

به طور خلاصه ، این سنگ  به شما جرأت لازم برای کشف ناشناخته ها ، پذیرفتن آنچه را که واقعاً هستید  و از بین بردن آسیب های قدیمی و متوقف نگه داشتن همه چیزهایی که دیگر به شما خدمت نمی کنند را می دهد. وقتی هنر رها کردن و رو به رو شدن با خود عمیق تر را داشته باشید، فضای زیادی برای رشد شما بوجود می آید و آماده رسیدن به آسمان خواهید بود .

خصوصیات متافیزیکی سنگ ابسیدین

یکی از قوی ترین ارتباطاتی که می توانید از سنگ ابسیدین انتظار داشته باشید توانایی این سنگ در تقویت چاکرای ریشه ای شماست. این چاکرا یکی از مهمترین چاکراهای ماست به دلیل اینکه ما را در زمین نگه می دارد بدون توجه به آنچه در جهان پیرامون ما اتفاق می افتد. وقتی چاکرای ریشه مسدود می شود ، احساس عدم تحرک و ناپایداری می کنیم ، گویی خطر یا انرژی منفی در هر نوبت منتظر ما است. درصورتی که این سنگ  انرژی شفابخش خود را مستقیماً به مکان های مورد نیاز ارسال می کند.

برای قرن ها حکما و شفا دهندگان نیز به کمک این سنگ برای کمک به چاکرای چشم سوم متوسل شده اند. آنها اعتقاد داشتند که صفات آینه مانند سنگ آبسیدین می تواند نگاهی اجمالی به قلمرو دیگری داشته باشد و می تواند راه را به سوی دانش بالاتر و شعور کیهانی هدایت کند. آبسیدین سیاه به دلیل کمک به تقویت چاکرای شبکه خورشیدی شناخته شده است . این سومین چاکرای ما در بدن است و به بهترین وجه با مکانی که عزت نفس و احساس ارزش ما از آنجا سرچشمه می گیرد ، مرتبط است.

وقتی شبکه خورشیدی مسدود شود می تواند تعادل ما را از بین ببرد و احساس گم شدن ، از بین رفتن یا حتی خجالتی بودن ایجاد می کند. با استفاده از این سنگ می توانید به درون خود نگاه کنید و انسدادی را که مانع از زندگی در بهترین حالت بدون ترس می شود ، را برطرف کنید.

سنگ ابسیدین و ارتباط آن با ثروت

وقتی نوبت به ثروت می رسد ابسیدین یک سنگ خوش شانسی است زیرا می تواند بدشانسی را به خوش شانسی تبدیل کند! وقتی یک سنگ آبسیدین را با خود همراه داشته باشید ، بیشتر متمرکز خواهید شد. در رویکرد های خود عملی تر خواهید بود. این سنگ قدرت تشخیص و شفافیت ذهنی بیشتری به شما می دهد.

اگر احساس می کنید در کاری گیر کرده اید و هیچ یک از برنامه ها یا رویاهایتان به جلو حرکت نمی کند ، این سنگ  برای شما عالی خواهد بود . این سنگ به شما اشتیاق و انگیزه تغییر را می دهد تا درنهایت بتوانید به جلو حرکت کنید.

سنگ ابسیدین چیست و از خواص درمانی آن چه می دانید؟
سنگ ابسیدین چیست و از خواص درمانی آن چه می دانید؟

سنگ ابسیدین و ارتباط آن با عشق و روابط

مانند بسیاری از سنگ های قیمتی موجود ، سنگ آبسیدین یک سنگ شفابخش بسیارعالی است که اگر می خواهید زندگی عاشقانه تری داشته باشید ، می توانید از آن استفاده کنید. گرچه دقیقاً سنگ عشق نیست ، اما انرژی های شفابخش این سنگ می تواند به شما کمک کند عشقی را که می خواهید پیدا کنید یا با مشکلاتی که در روابط خود با آن روبرو هستید ، کنار بیایید.

به عنوان مثال ، این سنگ می تواند به شما کمک کند تا از شر انرژی های بد اطراف خود ، شریک زندگی یا رابطه خود خلاص شوید. این سنگ می تواند تمام افکار و احساسات بدی که به رابطه شما آسیب می رسانند را از بین ببرد.

استفاده از سنگ ابسیدین در جواهر سازی

یکی از موثرترین راه های استفاده از این سنگ در زندگی انتخاب جواهرات ابسیدین است. قرار دادن این سنگ شفابخش روی پوست این اطمینان را به ما می دهد که همه آن ارتعاشات منفی و مضرر از بین می روند و تمام چاکراهای مهم تقویت و پاک می شوند. سنگ ابسیدین  به صورت دستبند ،گوشواره ، آویز و انگشتر در رنگ های مختلف برای کمک به شما ساخته می شود.

چگونه سنگ قیمتی ابسیدین خود را پاکسازی کنیم؟

مانند هر سنگ قیمتی محافظ و پایه ، ضروری است که وقتی صحبت از انرژی می شود ، سنگ ابسیدین خود را در حالت پاکیزه نگه دارید. سنگ های شفابخش قدرتمند می توانند مسدود شوند و با تمیز کردن و شارژ مجدد می توانند به خوبی انرژی های خود را در اختیار شما بگذارد . پاکسازی سنگ قیمتی آبسیدین به آسانی انجام می شود برای این کار باید آن را  زیر آب بگیرید.

قیمت سنگ ابسیدین سیاه

ابسیدین سیاه یک شیشه آتشفشانی منحصر به فرد است که در بین علاقه مندان به کریستال و انرژی درمانی ها محبوبیت دارد. دارای سطحی صاف و بازتابنده است که به آن اجازه می دهد انرژی منفی را جذب کرده و ارتعاشات مثبت را تقویت کند. ابسیدین سیاه با انرژی قدرتمند خود نه تنها در زمینه انرژی درمانی بلکه در جواهرات و دکوراسیون منزل نیز محبوب شده است.

ابسیدین سیاه یک سنگ زمین قوی است که به شما کمک می کند با زمین ارتباط برقرار کنید و حس ثبات و قدرت را در درون تقویت کنید. این سنگ می تواند شما را در برابر منفی گرایی، حملات روانی و سایر ارتعاشات مضر با عمل به عنوان سپری که جلوی منفی ها را می گیرد و آن را با انرژی مثبت جایگزین می کند، محافظت کند. پوشیدن یا حمل ابسیدین سیاه می‌تواند به شما کمک کند که زمین و محافظت بمانید، به خصوص در مواقع سخت، زمانی که احساس خستگی یا اضطراب می‌کنید.

ابسیدین سیاه به شما کمک می کند تا احساسات منفی مانند خشم، ترس و اضطراب را رها کنید و شما را تشویق می کند که مثبت گرایی و تعادل را در زندگی خود بپذیرید. ابسیدین سیاه همچنین می تواند به شما در شناسایی زمینه هایی از زندگی که نیاز به توجه دارند، مانند روابط، کار یا رشد شخصی کمک کند. مدیتیشن با ابسیدین سیاه می ‌تواند بینش‌های ارزشمندی را در مورد بهزیستی عاطفی شما ارائه دهد و به شما کمک کند تا مشکلات اساسی را برطرف کنید.

ابسیدین سیاه با چاکرای ریشه مرتبط است که بر قسمت پایین بدن و سیستم ایمنی بدن نظارت دارد. اعتقاد بر این است که ابسیدین سیاه می تواند التیام و بازسازی را تحریک کند، به ویژه برای پوست و دستگاه گوارش. همچنین می تواند به کاهش درد و التهاب، تقویت گردش خون و بهبود سلامت کلی بدن کمک کند. قرار دادن ابسیدین سیاه روی ناحیه آسیب دیده یا استفاده از آن در طول یک جلسه درمانی می تواند به فعال شدن خواص فیزیکی شفابخش آن کمک کند.

سخن آخر

اگر کسی می خواهد در زندگی خود امنیت و آسایش داشته باشد، سنگ ابسیدین یک همراه عالی برای آن شخص می باشد. این سنگ  در اثر گدازه هایی که از آتشفشان به سرعت خنک می شوند متولد می شود. به همین دلیل است که دارای چنین انرژی های قوی می باشد ، این سنگ عناصر آتش ، آب و زمین را با هم ترکیب کرده است. شما باید از این سنگ زیبا استفاده کنید زیرا سنگ حقیقت است، شما همیشه می توانید از داشتن حقیقت بیشتر در زندگی خود بهره مند شوید!

این سنگ می تواند اسرار بسیاری زیادی را برای شما فاش کند و می تواند به بزرگترین سوالات شما در مورد زندگی و عشق پاسخ دهد. این سنگ همچنین می تواند معنای عمیق ترین اسرار زندگی شما ، افرادی را که دوست دارید و به طور کلی جهان را به شما نشان دهد. نظر شما در مورد ویژگی های سنگ آبسیدین چیست؟ آیا آماده هستید با کمک این سنگ زیبا و جادویی از تاریکی به سمت روشنایی حرکت کنید؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا