Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

روش های کاربرد و قیمت سم حشره کش بیسکایا

حشره کش بیسکایا یک سم سیستمیک با اثرات تماسی – گوارشی و ضربه ای است که با اختلال در سیستم عصبی حشرات باعث از بین رفتن طیف گسترده ای از حشرات مضر و آسیب رسان می شود. این سم متعلق به گروه سموم کلرونیکوتینیل است که با سموم حشره کش رایج ارگانوفسفره، کاربامات ها و پایروتیروئیدی متفاوت عمل می کند.

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد حشره کش بیسکایا و سموم آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید حشره کش بیسکایا دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم حشره کش بیسکایا در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم و حشره کش بیسکایا در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت حشره کش بیسکایا نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش حشره کش بیسکایا به روزرسانی می‌شود.

این سم با ایجاد اختلال در انتقال پیام های عصبی در سیستم اعصاب مرکزی باعث فلج شدن حشرات شده و با ناتواتی در تغذیه آنها را از بین می برد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

کاربرد حشره کش بیسکایا

سم حشره کش بیسکایا کاربرد های بسیار زیادی در صنعت کشاورزی دارد. از این سم برای دفع آفات استفاده می شود. این سم دارای ویژگی های همچون پایداری خوب در برابر شرایط جوی، افزایش تاثیرات بیولوژیکی بر روی آفات و چسبندگی خوب بر روی سطح برگ ها است.
این حشره کش با اختلال بر روی عملکرد سیستم عصبی حشرات باعث از بین رفتن این آفات می شود. شما می توانید از آن برای دفع آفات از محصولات کشاورزی استفاده کنید.

بیسکایا با تاثیر بر ناقلین عصبی باعث فلجی و در نهایت مرگ آفات مختلف خواهد شد. با استفاده از حشره کش ها می توان جلوی خسارت های جبران ناپذیر را گرفت و بازدهی محصولات کشاورزی را افزایش یافت. بیسکایا بر روی حشرات پوره و بالغ تاثیر گذار است و با مشاهده آفات می توان اقدام به سمپاشی کرد.

روش های کاربرد و قیمت سم حشره کش بیسکایا

مقدار و روش مصرف سم حشره کش بیسکایا

این آفت کش با دوز ۰.۵ لیتر در هزار برای مقابله با پسیل پسته و کرم سیب مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین زمان مصرف مشاهده پوره های پسیل یا حشرات بالغ است تا از گسترش آفت در مزرعه جلوگیری شود. این حشره کش را می توان برای کنترل پسیل مرکبات ، کرم سیب و سوسک کلزا نیز مورد استفاده قرار داد.

ملاحظات عمومی سم حشره کش بیسکایا

این حشره کش را می توان با بسیاری از سموم دفع آفات مخلوط کرد و مورد استفاده قرار داد. برای بررسی اثرگذاری مخلوط سموم ابتدا بخش کوچکی از مزرعه را سمپاشی کنید و پس از اطمینان از ایمن بودن باقی مزرعه را سمپاشی کنید.

استفاده از دوز توصیه شده بیسکایا باعث زردی یا گیاهسوزی نخواهد شد. بنابراین با خیال راحت از این حشره کش استفاده کنید. دوره کارنس این سم برای محصولات ۲۱ روز می باشد.

این سم با دارا بودن مقدار مناسبی ماده بیولوژیکی فعال چسبندگی و پایداری خوبی در برابر باران دارد و همین امر هدر رفت سم را کاهش می دهد.

ملاحظات اختصاصی سم حشره کش بیسکایا

هنگام استفاده از این حشره کش حتما از لباس های محافظ و ماسک و دستکش استفاده کنید تا احتمال مسمومیت کاهش یابد. در صورت آلوده شدن هر قسمت از بدن به سم محل را با مقدار زیادی آب و صابون شسته و لباس های آلوده را فورا عوض کنید.

در صورت بروز علائم مسمومیت از جمله سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و اختلال در بینایی فورا با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید. سم را در انبارهای خشک و خنک به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی در ظرف اصلی نگهداری کنید.

قیمت حشره کش بیسکایا

قیمت سم بیسکایا که با نام تیاکلوپرید نیز شناخته می شود در بازار ایران تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی از جمله نوسانات قیمت دلار و شرکت تولید یا توزیع کننده است. این سم در بطری های ۱ و ۵ لیتری در دسترس است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت قیمت سم بیسکایا مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش سم بیسکایا

برای اطلاع از قیمت فروش سم بیسکایا از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش سم  بیسکایا در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم بیسکایا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا