Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

سنگ فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟

سنگ فلوریت (Fluorite stone) نوعی فلوراید کلسیم است. این سنگ از خانواده کانی های هالید است و بخشی از سیستم بلور مکعب است.  فلوریت یک سنگ بسیار شفاف است و این سنگ به رنگ های بنفش ، سبز ، زرد ، سیاه ، سفید ، صورتی و سایه های رنگ های دیگر در این سنگ وجود دارد. این سنگ  یک نور فلورسنت دارد که رنگ های مختلف را در زوایای مختلف نشان می دهد. معنای کلی  فلوریت ، اعتماد به نفس و عشق به خود می باشد.

این سنگ در مناطق گرمسیری مکزیک و برزیل بسیار یافت می شود ، جای تعجب نیست که این سنگ انرژی درخشان خورشید را برای ما به ارمغان می آورد. با یک نگاه به این سنگ زرق و برق دار فوراً این حس در شما به وجود می آید که زندگی پتانسیل ساده و متعالی را دارد. سنگ فلوریت همچنین به عنوان سنگ نبوغ نیز شناخته می شود ، این یک واقعیت است  که این سنگ درخشان یک ذهن جادویی دارد  و سردرگمی را در شما از بین می برد تا بتوانید استعداد واقعی خود را نشان دهید. در اصل ، این سنگ را به نام Fluorspar می شناسند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

ویژگی سنگ فلوریت

فلوریت به عنوان یکی از خوش رنگ ترین سنگ های معدنی در جهان در نظر گرفته می شود که دلیل بیشتری برای دوست داشتن این سنگ  است. سنگ فلوریت سرشار از کلسیت و کلسیم فلوراید است.

سنگ فلوریت هنوز هم یک رمز و راز برای جهانیان می باشد و به همین دلیل بسیار مورد احترام است. به نظر می رسد که این  سنگ جادویی به روشی زیبا  با بدن انسان و زمینه های انرژی ارتباط برقرار می کند و افزایش روحیه ، آرامش  ، خواب عمیق تر و همچنین سایر مزایای جسمی ، عاطفی و متافیزیکی را به آن شخص هدیه می کند.

خرید سنگ فلوریت

قیمت فلوریت بسته به رنگ آن متفاوت است مثلا قیمت سنگ فلوریت بنفش با قیمت سنگ فلوریت سبز و قیمت سنگ فلوریت بنفش متفاوت است. برای خرید این سنگ های زیبا حتما به جواهر فروشی های معتبر مراجعه کنید.

سنگ فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟
فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟

رنگ های مختلف سنگ فلوریت

فلوریت شفاف (Clear Fluorite)

سنگ فلوریت شفاف با چاکرای تاج ارتباط برقرار می کند و ذهن شما را در شفافیت غرق می کند. این سنگ برای کسانی که تمایل دارند در تفکر خود غرق شوند و تمایل به دیدن چیزها با نور ساده تری داشته باشند یک افزودنی شگفت انگیز در زندگی آنها خواهد بود. این سنگ شفاف احساس گناه و آشفتگی را در شما کاهش می دهد و راه را برای مسیرهای روشن تر و تفکر مبتنی بر راه حل باز می کند. فلوریت شفاف همچنین یک سنگ عالی برای کار هماهنگ با سنگ های دیگر است و آن را به گزینه ای محبوب برای ترازبندی چاکراها و افزایش انرژی سایر سنگ های مورد علاقه شما تبدیل می کند.

فلوریت آبی (Blue Fluorite)

سنگ فلوریت آبی که یک درمانگر خارق العاده چاکرای گلو است ، دوست دارد صدای شما را بلندتر کند بنابراین با وضوح واقعی قلب کار دارد. انرژی آبی آرام این سنگ همه چیز در مورد تفکر منطقی و بیداری معنوی را به شما هدیه می دهد.

فلوریت سبز (Green Fluorite)

سنگ فلوریت سبز که یک نوازنده چاکرای قلب است  و یک سنگ با انرژی پاک کننده بسیار با شکوه است. اگر در قلب و روح احساس کسل شدن دارید این سنگ به سرعت انرژی لذت بخشی از تفکر اصلی را برای شما به  ارمغان می آورد. برای کسانی که می خواهند رفتارهای اعتیاد آور خود را از بین ببرند و هدف واقعی یا عالی خود را در زندگی پیدا کنند ،این سنگ بسیار مفید می باشد.

فلوریت بنفش (Purple Fluorite)

این سنگ بسیار زیبا دارای سایه های اسطوخودوس دوست داشتنی  با رنگ های روشن و شفاف بنفش بسیار آرامش دهنده می باشد. مشابه انرژی سنگ آمتیست ، سنگ بنفش فلوریت همه چیز در مورد استفاده از انرژی چاکرای چشم سوم است و محافظت های زیادی ایجاد می کند و یک لذت رویایی در زندگی شما را به وجود می آورد. این سنگ  دارای نور درخشان و عشق است و یک سنگ حرز عالی برای کسانی است که خواهان برقراری ارتباط معنوی بیشتری در زندگی هستند.

فلوریت زرد (Yellow Fluorite)

سنگ های طلایی برای کسانی که می خواهند چاکرای شبکه خورشیدی خود را پاک کنند کارایی دارد. این سنگ با ایجاد تعادل و بهبود انرژی در شما معجزه می کند. فلوریت زرد تمام تلاش خود را برای رساندن شما به منافع عمومی و تصمیم گیری با نیت روشن و مثبت می کند.

سنگ فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟
 فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟

رنگین کمان فلوریت (Rainbow Fluorite)

ارتعاشات مثبت ناشی از این سنگ افسانه ای پر از انرژی مثبت است. این سنگ با شکوه و در عین حال آماده ، برای اعتلای روح شما، خلاقیت را در شما بر می انگیزد، شما را به شهود جهانی متصل می کند و همیشه آماده است تا نگرانی های شما را از بین ببرد و به جای آن یک ذهنیت مثبت در شما ایجاد کند.

خواص درمانی سنگ فلوریت

این سنگ یکی از پاک کننده های انرژی منفی است تا شما بتوانید بر اساس حقیقت و وضوح تصمیم گیری کنید. این سنگ برای کسانی که با جهت گیری دست و پنجه نرم می کنند و به کمی کمک در بخش اعتماد به نفس  نیاز دارند بسیار کارایی دارد. سنگ فلوریت برای بهبود  مشکلات جسمی ، عاطفی و روحی شما خواص درمانی افسانه ای را به ارمغان می آورد.

خواص درمانی جسمی

همراه با شفافیت ذهن ،سنگ فلوریت همچنین دوست دارد که خلوص و سلامتی  را به بدن شما وارد کند. فلوریت یک سنگ عالی برای کسانی است که مایل به سم زدایی بدن خود هستند زیرا انرژی های این سنگ تماماً برای دفع افکار ، الگوها و رفتارهای سمی از جمله مسائل اعتیاد آور استفاده خواهد شد.

فلوریت به لطف انرژی پاک و بی پایان خود ، به عنوان یک سنگ ضد ویروس عالی نیز شناخته می شود. هنگامی که در ابتدای علائم ویروسی به این سنگ رجوع کنید ، این سنگ می تواند از انرژی خود برای کمک به ترشحات بدن برای دفع عفونت قبل از تغییر وضعیت استفاده کند. این سنگ  به ویژه در درمان مشکلاتی مانند روماتیسم و ​​آرتروز بسیار موثر است.

خواص درمانی ذهنی و عاطفی

هنگامی که صحبت از سلامتی احساسی می شود ، مهم است که به یاد داشته باشید که سنگ فلوریت نام خود را از کلمه Flux گرفته است. وقتی با دنیای اطراف خود در جریان هستیم ، می توانیم مستقیم فکر کنیم با خود صادق باشیم و بر اساس تفکر روشن تصمیم بگیریم.

چیزی که ما در مورد سنگ فلوریت بسیار دوست داریم این واقعیت است که می داند چگونه تعادل زیبایی را در بدن ما برقرار کند. این سنگ شما را زمین نگه می دارد و به شما احساس امنیت و ثبات می دهد. اما همچنین شما را دعوت می کند کمی بالاتر از حد خود بروید و از بیرون چارچوب فکر کنید ، به خلاقیت خود بله بگویید و خود را در یک نور سفید شفابخش قرار دهید.

داشتن این سنگ در زندگی می تواند به شما نیرو دهد تا احساسات فروخورده خود را آزاد کنید. این سنگ می تواند به شما در ابراز غم ، عصبانیت یا ترس کمک کند و می تواند راه را برای برقراری ارتباط صادقانه تر با شخصی که دوستش دارید هموارتر کند. این سنگ می تواند به شما کمک کند احساسات قوی خود را به روشی سالم و بدون آسیب رساندن و آسیب دیدن به شریک زندگی خود منتقل کنید.

سنگ فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟
فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟

ارتباط سنگ فلوریت با شانس و ثروت

وقتی نیاز به تصمیم گیری بی طرفانه دارید این سنگ می تواند بسیار مفید باشد. فلوریت به سنگ نابغه معروف است، بنابراین می توانید با استفاده از این سنگ ،انتظار داشته باشید که مسائل پیچیده را با سهولت و اطمینان خاطر انجام دهید. این سنگ می تواند تمرکز شما را بر روی کار و اهداف مورد نظر افزایش دهد و همچنین می تواند به شما در جذب و حفظ اطلاعات بیشتر کمک کند.

برای رسیدن به ثروت و شکوفایی ،سنگ  فلوریت زرد اغلب در میان توصیه شده ترین این نوع از سنگ ها قرار می گیرد. البته این فقط به این دلیل نیست که سایه زرد که در این سنگ دیده می شود نزدیک به طلا ، نماد کلاسیک ثروت است.

خصوصیات متافیزیکی سنگ فلوریت

یکی از قوی ترین ویژگی های سنگ فلوریت توانایی غیرمعمول آن در مقابله با هرگونه انرژی منفی موجود در اطراف شما است. این سنگ به شما امکان می دهد تمام احساسات خود را باور کنید ، اما به جای غرق شدن در احساسات به شما کمک می کند چشم انداز داشته باشید. این سنگ می تواند یک پاک کننده عالی هاله برای شما باشد و همیشه آماده است که  تعادل را در چاکراهای شما ایجاد کند.هر کدام از رنگ های این سنگ بر روی چاکرای خاصی کاربرد دارد، فلوریت آبی برای گلو ، سبز برای قلب ، بنفش برای چشم سوم معنوی و شفاف برای تاج کارایی دارد.

کاربرد فلوریت در جواهر سازی

یکی از بهترین روش ها برای جذب انرژی شفابخش سنگ فلوریت ، انتخاب جواهرات این سنگ می باشد، خواه آویز ، انگشتر ، یا یک دستبند باشد ، داشتن این سنگ در کنار پوست باعث ایجاد ارتعاشات پاک کننده چاکرا در همان مکان مورد نیاز می شود. نکته ای در رابطه با تماس مستقیم با این سنگ ها وجود دارد که به نظر می رسد قدرت آنها را افزایش می دهد ، تقریباً مانند اینکه آنها قادر به ارتعاشات منحصر به فرد  در شما هستند و با سلول های شما ارتباط برقرار می کنند.

سنگ فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟
سنگ فلوریت چیست و از خواص متافیزیک آن چه می دانید؟

چگونه سنگ فلوریت خود را پاکسازی کنیم؟

به عنوان یک سنگ جمع كننده ها و شفادهنده انواع مختلف این سنگ ها هر از گاهی نیاز به کمی پاکسازی دارند تا در اوج قدرت خود قرار گیرند. به سنگ خود مانند یک جارو برقی نگاه کنید ، پس از مکیدن تمام این انرژی های منفی و تاریک، گاهی اوقات نیاز به تخلیه و شارژ مجدد دارد تا بتواند به ابزاری باورنکردنی برای محافظت از شما تبدیل شود. در حالی که بسیاری از سنگ ها و بلور ها می توانند به راحتی با آب و صابون شسته شوند ، سنگ فلوریت یک سنگ نسبتاً نرم است و انجام این نوع پاکسازی با گذشت زمان ممکن است یک اثر مخرب  روی این سنگ داشته باشد. شما می توانید با یک دستمال نرم سنگ خود را پاکیزه کنید.راه دیگر برای پاکسازی فلوریت شما استفاده از چوب مریم گلی برای سوزاندن این انرژی های منفی می باشد.

در آخر

سنگ فلوریت برای کسانی که فقط در زندگی خود به مقدار کمی شفافیت اضافی احتیاج دارند یک سنگ باورنکردنی است. تصمیم گیری می تواند سخت باشد و ذهن به راحتی با شبکه های درهم و انتخاب های گسترده درگیر شود. این بسیار مشکل است که دائماً با احساسات عمیق خود در ارتباط باشیم و آنچه را که واقعاً از قلب می خواهیم بدست آوریم . سنگ فلوریت این را می داند و با پاکسازی چاکرا ها و تمیز کردن عمیق هاله ، موفق می شود به شما در تصمیم گیری مناسب کمک کند.

سنگ فلوریت انرژی مثبت شما را تحریک می کند ، داشتن این سنگ فوق العاده است زیرا به شما در کاهش ترس از آینده کمک می کند. وقتی با انرژی قدرتمند این سنگ محاصره شوید می توانید به تعقل بی طرفانه دست یابید و بسیار شهودی شوید. این سنگ می تواند به شما کمک کند تا بهتر روی چیزها و افرادی که زندگی شما را غنی می کنند، تمرکز کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که توهمات را از خود دور کنید و با فضل و اطمینان با حقیقت کنار بیایید. اگر می خواهید همه این موهبت های شگفت انگیز را در زندگی خود داشته باشید ، قطعاً  باید از سنگ فلوریت استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا