Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص اکوفن بایول بایورگا چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟

امروزه ریزش مو یکی از دغدغه های افرادی است که به این عارضه دچار شده اند. قرص اکوفن بایول بایورگا می تواند با داشتن مواد مغذی برای کاهش و بهبود ریزش مو تاثیر بسزایی ایفا کند. کاربرد قرص اکوفن بایول بایورگا به دلیل دارا بودن مواد غنی برای ساخت کراتین که در سلامت مو بسیار پراهمیت است، می باشد. از خواص قرص اکوفن بایول بایورگا می توان به دارا بودن آمینواسید های گوگردی، انواع ویتامین ها و املاح مفید اشاره نمود که برای جلوگیری از ریزش مو مفید است. خرید و فروش قرص اکوفن بایول بایورگا در کشور ما ایران در داروخانه ها و مراکز مجاز دیگر صورت گرفته و از مزایا قرص اکوفن بایول بایورگا درخشانی و لطافت و استحکام موهاست.

مزایا و کاربرد های فراوان قرص اکوفن بایول بایورگا ما را برآن داشت تا در نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی نحوه ی تولید و کاربرد و خواص و عوارض قرص اکوفن بایول بایورگا بپردازیم. با ما همراه باشید.

مصرف قرص اکوفن بایول بایورگا چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟
مصرف قرص اکوفن بایول بایورگا چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟

 نحوه نگهداری و چگونگی مصرف قرص اکوفن بایول بایورگا را به عنوان ضد ریزش مو می دانید ؟

مقدار مصرف قرص اکوفن بایول بایورگا در بزرگسالان و بالغین دو قرص در روز با فواصل زمانی منظم و در کودکان روزانه یک قرص است که باید با یک لیوان آب حداقل تا ۳ ماه میل گردد تا اثرات معجزه آسایش به عنوان ضد ریزش مو نشان داده شود. توجه شود که به هیچ وجه مقدار استفاده از این قرص خودسرانه افزایش داده نشود مگر با دستور پزشک مربوطه.

مانند بسیاری از قرص ها و داروهای دیگر، قرص اکوفن بایول بایورگا باید در محلی خشک و خنک و به دور از رطوبت نگهداری شده و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ممانعت گردد و دمای محیط نگهداری آن کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد باشد.

عوارض قرص اکوفن بایول بایورگا چیست؟ آنها را می شناسید ؟

هر دارو، چه از دسته ی گیاهان دارویی و چه از دسته ی داروهای شیمیایی، علاوه بر دارا بودن خواص منحصر بفرد درمانی می تواند عوارضی را هر چند ناچیز در بعضی افراد سبب شود.

  • E104 ماده ای است که به عنوان یک رنگ دهنده ی شیمیایی شناخته می شود و در این محصول وجود دارد، E104 ممکن است روی فعالیت و تمرکز کودکان عوارض ناخواسته ای ایجاد نماید.
  • عوارض قرص اکوفن بایول بایورگا می تواند در دستگاه گوارش تاثیر منفی بگذارد، بنابراین افرادی با سابقه بیماری های گوارشی می توانند برای کاهش عوارض ناشی از مصرف، قرص را همراه با غذا مصرف کنند و یا در این باره با پزشک خود مشورت نمایند.
  • مصرف قرص اکوفن بایول بایورگا می تواند منجر به ایجاد حساسیت گردد که در صورت مشاهده مصرف آن بلافاصله قطع گردد.
  • این قرص صرفا یک مکمل غذایی و رژیمی بوده و برای تشخیص و یا درمان بیماری نیست.

ترکیبات شیمیایی بایول بایورگا، داروی درمان ریزش مو را می شناسید ؟

  • سیستئین
  • متیونین
  • اسپیرولینا جلبک
  • ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین B8 و (بیوتین)، ویتامین B3(PP)
  • زینک

ریزش مو چیست و چرا از قرص بایول بایورگا در درمان آن استفاده می شود؟

قبل از اینکه به برسی خواص این قرص شگفت انگیز بپردازیم. به بررسی اینکه ریزش مو چیست و چه عللی می تواند داشته باشد می پردازیم.

علل ریزش مو در افراد گوناگون بنا بر سبک زندگی مختلف، متفاوت است. برخی از ریزش مو ها ممکن است در اثر قرار گرفتن در محیط های آلوده و غنی از رادیکال آزاد اتفاق بیوفتد. بعضی از ریزش موها ممکن است به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید و محیط های آزمایشگاه های شیمیایی رخ دهد.

عمل های جراحی و عواملی مانند استرس و حاملگی نیز می تواند با ایجاد شوک در بدن باعث ریزش مو گردد. البته ریزش مو ناشی از بارداری معمولا بعد از وضع حمل رخ داده و می توان با مزایا قرص اکوفن بایول بایورگا جلوی ریزش موی ناشی از آن را گرفت.

خوردن قرص اکوفن بایول بایورگا چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟
خوردن قرص اکوفن بایول بایورگا چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟
نکته

برخی از عوامل ریزش مو به صورت ارثی می باشد که داروها روی این نوع ریزش مو تاثیر چندانی ندارند و برای درمان باید از روش های تهاجمی مانند کاشت موی سر استفاده گردد.

ریزش مو می تواند به دلیل فقر ویتامین ها و املاح ضروری بدن به دلیل تغذیه ی نامناسب یا رژیم های درمانی رخ دهد.

برای رفع این مشکلات می توان از مولتی ویتامین های مخصوص مو مانند: قرص اکوفن بایول بایورگا، کپسول هیرویت، کپسول هیر اکتیواتور سان لایف، قرص پرفکتیل پلاتینیوم، قرص نورکرین فارمامدیکو، قرص ریجن دایت اسی، کپسول آناکپس، قرص سیستین B6 کپسول نوتری کپ استفاده نمود.

 برخی خواص قرص اکوفن بایول بایورگا را بشناسید:

  • به بهبود ريزش مو کمک می کند.
  • با دارا بودن انواع پروتئين و ويتامين باعث استحکام ریشه و تقویت ساقه ی مو می شود.
  • موهاي ضعيف و ناخن هاي شکننده را درمان می کند.
  • نمک و قند در ترکیبات قرص اکوفن بایول بایورگا وجود ندارد و کالری آن پایین است.
  • بالاترین مقدار مجاز زینک یک معجزه گر ضد ریزش مو را داراست.
  • با داشتن ويتامين هاي موثر گروه B و مقادير بالاي منيزيم و پروتئين هيدروليز شده گندم به داشتن ناخن هایی سالم و موهایی درخشان کمک می کند.
  • کاملا گياهي بوده و تقریبا عوارض جانبي خاصی ندارد.
  • جذب آهن در بدن را تحریک می کند.
  • ضدچروک و خاصیت آنتی اکسیدانی (آنتی اکسیدان) دارد.

بررسی مزایا قرص اکوفن بایول بایوگا در کنترل ریزش مو

اسپیرولینای موجود در فرمولاسیون قرص درمان ریزش مو اکوفان منبعی است از: پروتئین، مواد معدنی، کاروتنوئید و آنتی اکسیدان.این ماده مواد مغذی بسیار مفیدی برای سلامت عمومی بدن داراست و نتیجه مصرف آن در قرص اکوفن سلامت پوست و مو را به ارمغان می آورد. اسپیرولینا ویتامین هایی مانند بکمپلکس، بتا کاروتن، ویتامین E و املاحی مانند منگنز، مس، آهن و روی را داراست که در سلامت پوست و مو نقش فراوانی دارد و باعث افزایش استحکام و زیبایی مو خواهد شد.

نیاسین موجود در قرص اکوفن بایول بایورگا برای درمان ریزش مو چه می کند؟

یکی از خواص قرص اکوفن بایول بایورگا دارا بودن نیاسین در فرومول بندی آن است. نیاسین در خون رسانی به پوست سر و فولیکول های مو نقش بسزایی داشته و با افزایش خون رسانی موجب می شود گردش خون در پوست بخوبی انجام شده و اکسیژن و مواد مغذی به پوست سر و ریشه ی موها برسد و از ریزش مو جلوگیری شود. علاوه براین استفاده از این ویتامین باعث آرامش اعصاب و کاهش استرس که یکی از عوامل ریزش موست، خواهد شد و اینگونه جلوی ریزش مو را خواهد گرفت.

بیوتین موجود در این قرص چه می کند؟

بیوتین یکی از ویتامین هایی مهم در کنترل ریزش موهاست که نسبت به بقیه ی ویتامین ها تاثیر بیشتری بر کنترل ریزش مو ایفا می کند و بنابران مصرف آن نیز بیشتر خواهد بود. بیوتین برای سنتز پروتئین های ضروری سلامت پوست و مو مانند کلاژن و کراتین بسیار مهم است و چون عامل مهمی در تکثیر سلولی به حساب می آید می تواند به سرعت موی ریخته شده را جاگزین نماید. با خرید قرص اکوفن بایول بایورگا می توان این ماده ی مفید را به بدن رساند.

ویتامین های B5 و B6 برای درمان ریزش موی سر چه می کنند ؟

  • ویتامین B5 انرژی را افزایش داده و مواد مغذی را به فولیکول ‌های مو می رساند، این مواد مغذی باعث رشد سریع تر موها شده و از ریزش موی سر جلوگیری می نماید. B5 به دلیل تغذیه ی نامناسب ممکن است به اندازه ی کافی به بدن نرسد و موجب ایجاد مشکلاتی مانند ریزش مو گردد. با تهیه و خرید قرص اکوفن بایول بایوگا می توان بر کمبود این ماده در بدن فائق آمد.
  • ویتامین B6 در خون‌ سازی به ویتامین B12 کمک می‌کند. این ویتامین با افزایش خون ‌رسانی به فولیکول‌ ها موی سر باعث رشد موها شده و مانع ریزش مو می‌شود. یکی از دلایل مهم ریزش مو کم خونی است پس با اسفاده از ویتامین و مصرف آهن باید کم خونی را رفع نمود. ویتامین B6 استرس را کاهش داده، با استفاده از سیستئین و متیونین به چرخه رشد مو و سنتز کراتین کمک می‌کند. بدیهی است با افزایش سنتز کراتین رشد و استحکام موها افزایش یافته و از شر موهایی نازک و کم‌پشت رهایی می یابید.
آیا قرص اکوفن بایول بایورگا چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟
آیا قرص اکوفن بایول بایورگا چه تاثیری بر درمان ریزش مو دارد ؟

جبران کمبود ویتامین B8 با مصرف اکوفن بایول بایورگا !

B8 یا اینوزیتول که در قرص اکوفنن بایول فرمول بندی شده است با ریزش موی ناشی از افزایش دهیدروتستوسترون (DHT) که در آقایان شایع است، مقابله می کند. این ریزش مو به دلیل تبدیل تستسترون به DHT رخ می دهد و با تحت تأثیر قرار دادن فولیکول‌ مو موجب تضعیف ریشه ی مو شده و درنهایت منجر به ریزش موها خواهد شد. برای دریافت این ویتامین مهم در کنترل ریزش مو، خرید قرص اکوفن بایول بایورگا پیشنهاد می گردد.

تولید و خرید و فروش قرص اکوفن بایول بایورگا

تولید قرص اکوفن بایول بایورگا همانطور که از نامش پیداست توسط برند بایول بایوگای فرانسه انجام می شود. تولید قرص اکوفن بایول بایورگا به دلیل کاهش و بهبود عوارض ناشی از ریزش مو بوده و بسیار در این امر موثر واقع می شود. خرید و فروش قرص اکوفن بایول بایورگا در دارو خانه ها و مراکز فروش مجاز دارو انجام می شود. امروزه به دلیل شیوع بیماری کرونا داروخانه های اینترنتی با مجوز از سازمان مربوطه راه اندازی و رواج پیدا کرده است. قیمت قرص اکوفن بایول بایورگا در بازار ایران نسبت به روش های دیگر درمان ریزش مو مانند مزوتراپی و کاشت مو بسیار مناسب بوده و با مصرف این قرص می توان تا حدودی بر مشکلات ریزش مو فائق آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا