Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قرص لاغری اسلیم می چیست و چه فوایدی برای کاهش وزن دارد؟

قرص لاغری اسلیم می نچرال ورد ساخت کشور آمریکا و یک مکمل غذایی مخصوص کاهش وزن است که با ترکیبات گیاهی چربی های انباشته شده در بدن را از بین می برد.

این قرص با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان برای حفظ و بهبود سلامتی فرد بسیار مفید است و با افزایش چربی سوزی به تناسب اندام نیز کمک خواهد کرد.

چاقی و اضافه وزن علاوه بر تاثیر بر قیافه ظاهری عوارض متعددی برای سلامتی دارد که مهمترین آنها ابتلا به سندرم متابولیک است. چاقی و اضافه وزن  با انباشته شدن چربی در ناحیه شکم و پهلو باعث افزایش خطر دیابت و بالا رفتن فشار خون شده و زندگی افراد را تهدید می کند. بنابراین برای در امان بودن از این عوارض جانبی می توانید از محصولات کاهش وزن مانند قرص لاغری اسلیم می استفاده کنید.

این محصولات با مکانیسم های مختلف متابولیسم بدن را افزایش داده و چربی های اضافه بدن را از بین می برند. برای کسب آگاهی بیشتر در رابطه با تاثیرات مفید این مکمل برای بهبود سلامتی در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

ترکیبات بکار رفته در قرص لاغری اسلیم می

قرص لاغری اسلیم می با بهره گیری از ترکیبات گیاهی زیر به افزایش متابولیسم و کاهش وزن کمک می کند:

  • عصاره چای سبز
  • گارسینیا کامبوجیا
  • عصاره گوارانا
  • عصاره رودیولا رزا
  • عصاره فلفل سیاه
  • کروم
قرص لاغری اسلیم می چیست و چه فوایدی برای کاهش وزن دارد؟
قرص لاغری اسلیم می چیست و چه فوایدی برای کاهش وزن دارد؟

مکانیسم اثر ترکیبات موجود در قرص لاغری اسلیم می

چای سبز

چای سبز و توانایی آن در کمک به کاهش وزن این روزها دیگر بر کسی پوشیده نیست. چای سبز با دارا بودن کافئین و اپی‌گالوکاتچین گالات  (EGCG) متابولیسم را افزایش داده و منجر به کاهش وزن می شود. چای سبز علاوه بر چربی سوزی با کاهش اشتهای فرد باعث می‌شود کالری کمتری مصرف شود و با این روش لاغری  و کاهش وزن را تسهیل می‌ کند.

چای سبز همچنین سرشار از ترکیبات آنتی ‌اکسیدان‌ است که با خنثی سازی رادیکال های آزاد آسیب رسان روند پیری را در بدن به تأخیر می اندازد و سال های بیشتری شما را شاداب و سرحال نگه می دارد. برخی تحقیقات نشان داده اند که خاصیت آنتی‌ اکسیدانی چای سبز از آنتی اکسیدان های طبیعی مانند ویتامین‌ C و ویتامین E بسیار قوی تر است.

گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا کامبوجیا میوه ای بومی کشور هند با ظاهری شبیه کدو تنبل کوچک وسبز رنگ است. این گیاه با کاهش اشتهای فرد و در نتیجه مصرف کالری کمتر از طریق رژیم غذایی به کاهش وزن کمک می کند. گارسینیا کامبوجیا همچنین به تنظیم سطح چربی و قند خون و همچنین افزایش چربی سوزی ‌ خصوصا چربی ‌های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو کمک کرده و سطح سلامت عمومی فرد را بالا می برد.

گوارانا

گوارانا گیاه بومی امریکای جنوبی است و به خاطر محتوای بالای کافئین شناخته می شود. کافئین یک ماده انرژی ‌زای طبیعی است و  سطح متابولیسم بدن را افزایش می‌ دهد.  گوارانا چربی سوزی را در بدن تحریک کرده و اشتها را نیز کاهش می دهد.  گوارانا و چای سبز موجود در فرمولاسیون قرص لاغری اسلیم می با اثرات سینرژیک  به راحتی باعث کاهش وزن بدن می شوند. یکی دیگر از خواص گوارانا تسهیل حرکت روده‌ ها در نتیجه جلوگیری از یبوست و سم‌ زدایی بدن است.

رودیولا رزا

رودیولا رزا گیاهی معروف به ریشه طلایی است که در ارتفاعات سردسیر جهان مانند سیبری رشد می ‌کند. این گیاه در گذشته برای افزایش قدرت و توانایی بدن و همچنین تقویت سیستم ایمنی استفاده می شده است. رودیولا رزا خواص آرام بخشی دارد و با کاهش استرس و تنش از پرخوری عصبی  جلوگیری کرده و با افزایش  متابولیسم و افزایش چربی سوزی به کاهش وزن کمک می کند.

عصاره فلفل سیاه

فلفل سیاه یک ادویه بسیار معروف و پرکاربرد است که همه معمولا در آشپزی از آن استفاده می کنند. این گیاه بومی هند است و به دلیل عطر و طعم خوب در بسیاری از نقاط دنیا کشت شود. فلفل سیاه یک ادویه بسیار موثر در کاهش وزن است زیرا با خواص ترموژنیک به چربی سوزی کمک می ‌کند.

پیپرین یا بیوپرین یکی از مشتقات عصاره گیاه فلفل سیاه است که خاصیت ترموژنیک قابل توجهی دارد  و به کاهش و کنترل وزن کمک می کند. علاوه بر این بیوپرین جذب ریزمغذی هایی مانند ویتامین A، ویتامین  B6، ویتامین  C، سلنیوم، بتاکاروتن و کو آنزیم Q10  را در بدن افزایش داده و خواص ضد افسردگی و ضد سرطان دارد.

کروم

کروم یک ماده معدنی کمیاب است که بر ترشح انسولین و کنترل قند خون موثر است به همین دلیل در ترکیب بسیاری از محصولات لاغری و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد . این مینرال به کنترل اشتها و کاهش میل به مصرف شیرینی کمک کرده و از مصرف کالری زیاد در رژیم غذایی روزانه جلوگیری می کند.

قرص لاغری اسلیم می چیست و چه فوایدی برای کاهش وزن دارد؟
قرص لاغری اسلیم می چیست و چه فوایدی برای کاهش وزن دارد؟

فواید مصرف قرص لاغری اسلیم می

  • کاهش بافت چربی های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو
  • کنترل اشتها و افزایش چربی سوزی
  • کاهش چربی خون و  کبد
  • دارای خواص آنتی ‌اکسیدانی و ضد سرطان
  • افزایش متابولیسم و چربی سوزی
  • کاهش اشتها و تمایل به مصرف شیرینی
  • خواص ترموژنز بالا

مزایای مصرف قرص لاغری اسلیم می

اضافه‌ وزن و چاقی از جنبه‌های مختلف سلامتی  بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و با کاهش وزن می توان سطح سلامتی بدن را بهبود بخشید. کاهش وزن می تواند خطر ابتلا به دیابت ، مشکلات مفصلی ، فشارخون و بیماری‌های قلبی – عروقی را کاهش داده و هزینه های اعمال شده بر فرد و سیستم بهداشتی را کاهش دهد.

از آنجاییکه پیروی از رژیم‌های لاغری و شرکت در فعالیت های بدنی برای افراد مقدور نیست می توان از فواید قرص های لاغری و چربی سوز برای رسیدن به وزن مطلوب استفاده کرد.

با قرص لاغری اسلیم چقدر کاهش وزن خواهیم داشت؟

از آنجاییکه ساختار بدنی و سطح سلامتی و متابولیسم هر فردی با دیگری متفاوت است دقیقا نمی توان گفت هر فردی با مصرف قرص لاغری چقدر وزن کمک کم می کند. ولی قطعا کاهش وزن وجود خواهد داشت و در صورت فعالیت بدنی مناسب و پیروی از رژیم غذایی ، کاهش وزن بهتری را تجربه خواهید کرد.

مقدار و نحوه مصرف قرص لاغری اسلیم می

قرص لاغری اسلیم می را صبح و عصر هر بار یک عدد همراه با یک لیوان آب مصرف کنید.

عوارض قرص لاغری اسلیم می

در صورت مصرف صحیح عارضه جانبی خاصی در پی نخواهد داشت. قرص اسلیم می یک مکمل گیاهی است که با افزایش متابولیسم بدن و کاهش اشتها به کاهش وزن کمک می کند. در فرمولاسیون اسلیم می هیچ ترکیب اضافی یا مضری وجود ندارد و شما در هر سنی می توانید از این مکمل برای رسیدن به وزن مطلوب استفاده کنید.

هشدار و پیشنهاد قرص لاغری اسلیم می

  • مقدار پیشنهادی مکمل را خودسرانه برای تسریع روند لاغری افزایش ندهید.
  • در دوران بارداری و شیردهی مصرف محصولات لاغری توصیه نمی شود.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو اعم از داروهای قلبی و داروهای رقیق ‌کننده خون حتما مسئله را با پزشک در میان بگذارید.
  • در صورت ابتلا به مشکلات کبدی و بیماری‌ های گوارشی فقط با تجویز پزشک قرص اسلیم می را مصرف کنید.
  •  این محصول حاوی کافئین است و ممکن است در افراد مبتلا به مشکلات خواب باعث بی خوابی شود.
  • قرص ها را در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

ایا قرص اسلیم می لاغر میکند

قرص اسلیم یکی از انواع قرص های لاغری موجود در بازار است. این قرص با استفاده از خواص گیاهانی تهیه شده است که برای لاغری و کاهش وزن مفید هستند. با استفاده از این قرص و رعایت رژیم غذایی حتما کاهش وزن را تجربه خواهید کرد.

کاهش وزن یکی از دلایلی است که بیماران دارو یا مکمل های مختلف را برای آن مصرف می کنند. کاهش وزن به بهبود سلامت کمک می کند و باعث می شود از بسیاری از بیماری ها در امان بمانید. کاهش وزن وزن اضافی را از روی مفاصل شما برمی دارد در نتیجه در دوران کهولت دچار دردهای مفصلی نخواهید شد. علاوه بر این کاهش کلسترول و چربی خون باعث بهبود سلامت قلب و عروق شده و کمک می کند سالهای بیشتری سالم و سلامت زندگی کنید.

استفاده از قرص اسلیم می به شما کمک می کند با کمترین عوارض به وزن دلخواه خود برسید. در صورت رعایت رژیم غذایی و فعالیت روزانه کاهش وزن شما بیشتر خواهد شد. با اینحال اینکه چقدر وزن می کنید به موارد مختلفی مانند سطح متابولیسم، اضافه وزن و فعالیت بدنی شما بستگی دارد.

علاوه بر این کاهش قابل توجه میزان قند مصرف شده در رژیم غذایی ممکن است به کاهش وزن کمک کند. امگا ۳ یک اسید چرب ضروری است که بدن ما نمی تواند آن را سنتز کند. این بدان معناست که ما باید امگا ۳ خود را از غذا یا مکمل ها دریافت کنیم. امگا ۳ در برخی منابع گیاهی نیز وجود دارد، از جمله دانه چیا، دانه کتان و گردو. به نظر می رسد افزودن امگا ۳ به رژیم غذایی باعث بهبود متابولیسم می شود که به نوبه خود به کاهش افزایش وزن کمک می کند. کمبود ویتامین D نیز ممکن است خطر چاقی را افزایش دهد. تحقیقات نشان می دهد کسانی که مکمل ویتامین D می کنند ممکن است دور کمر تا باسن کمتری داشته باشید که نشان می دهد وزن سالم تری دارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا