Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
رنگ و رزینصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اکسید کبالت | کاربرد اکسید کبالت چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اکسید کبالت و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید اکسید کبالت دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اکسید کبالت در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان مصنوعی اکسید کبالت در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اکسید کبالت نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اکسید کبالت به روزرسانی می‌شود.

اکسید کبالت یک ترکیب معدنی است که کریستالهای آن به رنگ قرمز تیره، سبز زیتونی، خاکستری با سیاه هستند. اکسید کبالت بیشترین مصرف را در صنعت تولید سرامیک دارد و برای لعاب های آبی و میناکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

وبسایت جهان شیمی فیزیک در این مقاله شما را بیشتر با اکسید کبالت آشنا می کند. این ماده معمولا با حرارت دادن هیدروکسید کبالت موجود در محلول‌های کبالت که با هیپوکلریت سدیم رسوب داده شده اند در صنعت تولید می شود و در صنایع شیشه و سرامیک کاربردهای بسیاری دارد.

 

مراکز خرید و قیمت فروش اکسید کبالت در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اکسید کبالت و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اکسید کبالت در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اکسید کبالت در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اکسید کبالت در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اکسید کبالت را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

روش های تولید اکسید کبالت + قیمت فروش

  1. با واکنش نیترات کبالت با اسید اگزالیک
  2. نیترات کبالت با رسوب کربنات سدیم
  3. با استفاده از سدیم دودسیل سولفات سدیم به عنوان سورفکتانت آلی است. در صنایع شیمیایی اکسید کبالت برای تولید نمک های کبالت مورد استفاده قرار می گیرد.

در بسیاری از مناطق جهان محتوای کبالت موجود در خاک و گیاهان بسیار کم است و سلامت موجودات زنده را تحت تاثیر قرار نمی دهد و حتی می توان آنرا به خاک یا خوراک دام ها اضافه کرد.

کاربرد اکسید کبالت در پزشکی

اگرچه این ماده کاربردهای گسترده ای در تولید ابر رساناها، شبه رساناها، حسگرها، MRI و زیست پزشکی دارد اما سنتز بیولوژیکی آن در مقیاس نانو با یک روش کاملا سبز برای تولید نانوذرات اکسید کبالت یک دستاورد بزرگ در علوم پزشکی است.

نانوذرات این ماده پتانسیل ضد باکتریایی متفاوتی در برابر سویه های مختلف باکتریایی بیماری زا نشان می دهند. این ترکیبات نسبت به ماکروفاژها با گلبولهای قرمز سازگاری بیشتری دارند و دارای خواص آنتی اکسیدانی، قدرت احیاء کنندگی و مهار آنزیم ها هستند. این ترکیب همچنین پتانسیل درمان لیشمانیاز را دارد ولی مطالعات بیشتری برای سازگاری و عدم سمیت آن برای سلولهای زنده لازم است.

سایر موارد کاربرد اکسید کبالت

این ماده در همه دماها با ایجاد رنگ متالیک فلزی برای لعابکاری مورد استفاده قرار می گیرد. کبالت قدرتمندترین رنگ در صنایع تولید سرامیک است که در اکثر سیستم ها پایدار است. این ماده مانند مس در طول اکسیداسیون به صورت فعال ذوب می شود. درک دقیق اینکه پودر اکسید کبالت چیست و چگونه تجزیه می شود بسیار پیچیده است.

نمک های کبالت معمولاً با فعالیت اسیدهای مناسب بر روی فلز کبالت یا اکسید کبالت ساخته می شوند. برخی از نمک های کبالت، به ویژه ترکیبات آلی آن خشک کننده های عالی رنگ ها، لاک و جوهر هستند. لینولات های کبالت، رزین‌ها، اولئات ها، استئارات ها و نفتنات ها حاوی ۴ تا ۱۲ درصد کبالت هستند که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اکسید کبالت

نام ماده کبالت(II،III) اکسید (Cobalt(II,III) oxide)
فرمول مولکولی Co3O4
جرم مولی ۲۴۰.۸ g/mol
چگالی (دانسیته) ۶.۱۱ g/cm³
نقطه ذوب ۸۹۵ °C
نقطه جوش ۹۰۰ °C
دیگر نام ها cobalt oxide cobalt(IIIII) oxide cobaltosic oxide tricobalt tetroxide

 

ویژگی های اکسید کبالت + قیمت فروش

اکسید کبالت خالص حاوی ۷۸.۶٪ فلز کبالت است و پودر خام آن برای کاربرد در لعاب‌کاری به اکسید کبالت واقعی تجزیه نمی شود مگر اینکه در کوره گرم شود.

بطور معمول ۱۴۰ تا ۴۵۰۰ گرم (۵ اونس تا ۱۰ پوند) اکسید کبالت در هر تن شیشه برای ایجاد رنگ آبی در شیشه های ساختمانی، بطری ها و شیشه های فیلتر نوری مورد استفاده قرار می گیرد. برای خنثی کردن رنگ زرد آهن در ظروف و شیشه های پنجره، مقادیر کمی اکسید کبالت، ۱ تا ۴۵ گرم (۰.۰۴ تا ۱.۶ اونس) در هر تن شیشه مورد نیاز است.

حدود ۴۵۴ گرم (۱ پوند) این ماده در هر تن خاک رس خشک نیز برای خنثی کردن رنگ آهن در ظروف سفالی، سرویس بهداشتی و کاشی استفاده می شود و در مقادیر بیشتر برای افزودن رنگ آبی بکار می رود.

شایان ذکر است که اگر گریدهای سرامیکی تجاری اکسید کبالت خوب آسیاب نشوند لکه های لعابی در محصول نهایی ایجاد خواهند کرد و بسته به اینکه ذرات تا چه درجه ای در محصول تجمع داشته باشند رنگ سرامیک و لکه های آن متفاوت خواهد بود.

فروش اکسید کبالت نانو

مجموعه نانوذرات اکسید کبالت (Co3O4) از ذراتی با قطرهای حدود ۱۴ نانومتر تشکیل شده است و در چندین صنعت کاربرد دارد. نانوذرات اکسید کبالت (Co3O4) به دلیل نسبت سطح به حجم بالا، هزینه کم، پایداری شیمیایی و فیزیکی عالی به عنوان کاندیدای غیرمجاز برای تخریب فوتوکاتالیستی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

اکسید کبالت نانو دارای خواص نوری، الکتریکی و مغناطیسی برجسته ‌ای هستند که می‌ توانند برای سنجش گاز، ابرخازن‌ها و باتری‌های لیتیوم یونی استفاده شوند.

آنها را می توان به عنوان حسگر شیمیایی و ماده دی الکتریک مورد بهره برداری قرار داد. اندازه کوچک ذرات، رسانایی نوع p، شکاف باند انرژی دوگانه، ماهیت کریستالی خوب، مقدار بالای ثابت دی الکتریک، مقدار کم تلفات دی الکتریک و رسانایی AC خوب آنها را به عنوان حامل های بار کارآمد در حسگرهای شیمیایی و خازن ها تبدیل کرده است.

اکسید کبالت نانو به عنوان آند باتری ‌های لیتیوم یونی استفاده می‌ شود. نانوذرات اکسید کبالت، نسبت سطح به حجم بالا و طول مسیر کوتاهی را برای انتقال کاتیون لیتیوم ارائه می ‌دهند که منجر به ظرفیت تخلیه بالا و برگشت‌پذیری بالا در چرخه می ‌شود.

اکسید کبالت نانو ممکن است برای بهبود پایداری ابعادی آند و جلوگیری از تجمع ذرات در طی فرآیندهای شارژ و تخلیه لیتیوم بر روی بسترها لنگر شود. برای اینکه بتوان از خواص مختلف نانوذرات اکسید کبالت بهره برد،باید در کنترل اندازه، تک پراکندگی و ساختار کریستالی دقت زیادی کرد.

پرسش های رایج در مورد اکسید کبالت

خرید اکسید کبالت در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان اکسید کبالت متصل می ‌کند. برای خرید اکسید کبالت تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

قیمت اکسید کبالت

قیمت اکسید کبالت به عوامل مختلفی همچون گرید و خلوص آن و همچنین نوسانات قیمت دلار در بازار ایران بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت این ترکیب شیمیایی می توانید به فروشگاه های مواد شیمیایی اینترنتی مراجعه نمایید.

فروش اکسید کبالت

فروش این ماده شیمیایی توسط بسیاری از شرکت های مواد شیمیایی به صورت جزئی و عمده صورت می گیرد. فروش این ترکیب با گریدهای مختلف در دفاتر فروش صورت می گیرد.

خرید اکسید کبالت

خرید اکسید کبالت با گریدهای مختلف از دفاتر فروش مواد شیمیایی به صورت آنلاین و حضوری امکان پذیر است. شما می توانید برای کاربردهای مختلف آن را در اندازه های مختلف تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کاربرد اکسید کبالت

بیشتر به عنوان رنگدانه در صنعت سرامیک و شیشه برای رساندن رنگ سیاه یا آبی به محصول نهایی استفاده می شود. این ترکیب دارای فرمول شیمیایی Co3O4 با وزن مولکولی ۲۴۰.۸۰ g/cm3 و چگالی ۶.۱۱ g/cm3 است. این پودر به رنگ سیاه است و ماهیت نامحلول در آب را نشان می دهد.

همچنین در صنایع شیمیایی برای تولید نمک کبالت استفاده می شود. پودر اکسید کبالت یک ترکیب بی بو با درجه خلوص بالا است و اثربخشی عالی را تضمین می کند. به طور یکنواخت پخش می شود و در عین حال ظاهر و رنگ جذابی به ظروف سفالی، سرامیک و مینا می دهد.

قیمت خرید پودر کبالت

پودر کبالت و ترکیبات کبالت از دیرباز شناخته شده‌اند و به‌عنوان آبی کبالت عمدتاً برای رنگ ‌آمیزی شیشه و سرامیک مورد استفاده قرار می‌ گرفتند. در قرون وسطی، آنها اغلب سنگ معدن نقره و مس با ارزش به حساب می آمدند. با این حال، از آنجایی که نمی‌ توان آن‌ها را فرآوری کرد و به دلیل وجود آرسنیک در اثر حرارت، بوی بدی از آن‌ها خارج می‌ شد خیلی مورد توجه نبودند.

پودر اکسید کبالت در باتری های لیتیوم یون استفاده می شود. همچنین در شیشه، سرامیک، جوهر، رنگ و لاک استفاده می شود. همچنین برای ظاهر جذابش به عنوان آبکاری استفاده می شود. اکسید کبالت در لعاب، شیشه و لعاب استفاده می شود و قوی ترین رنگ سرامیکی است.

واکنش کبالت

کبالت تا حدودی یک عنصر واکنشی است. با اکسیژن موجود در هوا ترکیب می شود، اما آتش نمی گیرد و نمی سوزد مگر اینکه به صورت پودر باشد. کبالت توانایی واکنش با اکثر اسیدها برای تولید گاز هیدروژن را دارد. با این حال کبالت با آبی که در دمای اتاق است واکنش نشان نمی دهد.

فرمول شیمیایی کبالت سولفات

فرمول شیمیایی کبالت سولفات CoSO₄۶H₂O است. سولفات کبالت یک نمک بی بو، صورتی مایل به رز، سمی، کریستالی و فلزی است. در صنایع الکتروشیمیایی، به عنوان خشک کن در رنگ و جوهر، در باتری های ذخیره سازی و همچنین در ساخت سایر محصولات تجاری و مصرفی استفاده می شود.

فرمول شیمیایی کبالت کلرید

فرمول شیمیایی کبالت کلرید CoCl۲ است این ترکیب شیمیایی برای ساخت درزگیرها، چسب ها و چسب ها استفاده می شود. همچنین برای آبکاری الکتریکی، به ویژه برای آبکاری اجسام با فلز کبالت استفاده می شود. فلزات سطحی یکی دیگر از کاربردهای صنعتی رایج این ترکیب است.

فرمول شیمیایی کبالت اکسید

فرمول شیمیایی کبالت اکسید Co۳O۴ در سرامیک ها، اکسید کبالت عمدتاً در تولید لعاب و لغزندگی استفاده می شود و می توان آن را از طریق قلم مو یا سایر تکنیک های تزئین سطح اعمال کرد. همچنین می توان آن را به خاک رس چینی یا سنگی اضافه کرد. آب تأثیر کمی بر فلز کبالت دارد. واکنش بین فلز کبالت داغ و بخار باعث تولید اکسید کبالت (II CoO ) می شود.

تولید کبالت + قیمت فروش اکسید کبالت

کبالت بطور طبیعی تقریبا در همه جا مانند خاک، ذخایر معدنی و در کف دریا وجود دارد. این ماده همیشه با عناصر دیگری مانند نیکل، مس، آهن و آرسنیک ترکیب می شود و معمولا به عنوان یک محصول جانبی از استخراج فلزات دیگر جمع آوری و تهیه می شود. البته کبالت خالص از طریق فرآیند حرارت دهی سنگ معدن و ذوب شدن آن تهیه می شود محصول نهایی یک فلز محکم و براق به رنگ خاکستری-نقره ای است. کبالت از نظر شیمیایی فعال بوده و می تواند ترکیبات بسیاری را تشکیل دهد و به همین دلیل به صورت گسترده در باتری ها و آبکاری الکتریکی و آلیاژهای موتور هواپیما استفاده می شود.

کبالت در درجه اول به عنوان یک محصول جانبی از معدن نیکل و مس استخراج می شود. از آنجا، کبالت با ذوب احیا کننده تولید می شود. این ترکیب در درجه اول در باتری های لیتیوم یون استفاده می شود. از دهه ۱۹۶۰، تولید معدن کبالت در جهان در جمهوری دموکراتیک کنگو متمرکز شده است.

فروش اکسید کبالت

اکسید کبالت به عنوان یک اکسید پایدار و یک رنگ رایج در سفال است که به صورت پودری و به رنگ مایل به سیاه دیده می شود. این ترکیب بسیار قوی است و در مقادیر بسیار کم آبی روشن یا غلیظ تولید می کند. البته هنگامی که این ماده با منیزیم در غلظت های مناسب مخلوط شود، می تواند رنگ بنفش ملایمی را ایجاد کند. این ترکیب به طور گسترده ای در صنعت سرامیک به عنوان افزودنی برای تهیه انواع لعاب ها و لعاب های آبی رنگ و همچنین در صنعت تولید شیمیایی برای تولید نمک کبالت (II) استفاده می شود. اکسید کبالت در آب نامحلول است و می تواند با اسیدهای معدنی واکنش نشان دهد.

قیمت فروش نانو اکسید کبالت

نانو اکسید کبالت یک پودر سفید با ساختار کریستال اسپینل است که به عنوان یک ماده مغناطیسی مهم و نیمه هادی نوع P شناخته می شود. این ماده برای انسان به عنوان یک ماده مضر درجه بندی می شود و برای محیط زیست نیز خطرناک است بنابراین در صورت تماس مستقیم می تواند باعث واکنش های پوستی آلرژیک شود. نانو اکسید کبالت را می توان با استفاده از شرایط مختلف مصنوعی به روش بارش همگن تهیه کرد که از طریق تجزیه حرارتی هیدروکسیدهای کبالت در هوا در ۳۵۰ درجه سانتی گراد تولید می شوند. این ماده به عنوان حامل کاتالیزور و به عنوان یک ماده فعال الکترود، در شیشه و رنگ چینی و رنگدانه ها قابل استفاده است.

اکسید کبالت چه رنگی است

اکسید کبالت یک جامد سیاه رنگ با خاصیت ضد فرومغناطیسی است که با افزودن سولفید و یا اکسیدهای پودری دیگر می تواند در هنگام ساخت شیشه تغییر رنگ پیدا کند. البته از این ترکیب در سرامیک عمدتا برای لعاب و شستشو استفاده می شود که می توان آن را از طریق قلم مو، برگردان و یا سایر تکنیک های تزئین سطح استفاده کرد. همچنین می توان این ماده را به خاک رس چینی و یا سنگی نیز اضافه کرد. البته از آنجایی که اکسید کبالت به اندازه کربنات کبالت پودری نیست بیشتر احتمال دارد رنگدانه های آبی را به صورت لکه های آبی ایجاد کند کیفیتی که هنرمندان و صنعتگران معتقدند می تواند بسیار زیبا باشد.

قیمت روز اکسید کبالت

اکسید کبالت قرن هاست که به عنوان عامل رنگ آمیزی در لعاب برای سرامیک های کوره ای استفاده می شود. استفاده از این ماده بسیار قدمت دارد و بر روی سفال های مربوط به سال ۱۴۰۰ پیش از میلاد کشف شده است. هنگامی که از اکسید کبالت به عنوان لعاب استفاده می شود، رنگ خود را به طور نامحدود حفظ خواهد کرد. این یکی از قوی ترین اکسیدها و عامل رنگ آمیزی است که معمولا در لعاب استفاده می شود علاوه بر این در خشک کن های مورد استفاده با رنگ های مبتنی بر روغن برای تسریع در درمان آنها نیز استفاده می شود. با توجه به کاربردهای این ترکیب شیمیایی بهتر است مصرف کنندگان قیمت روز اکسید کبالت را از طریق سایت های اینترنتی چک کرده و اقدام به خرید نمایند.

فروش نانو ذرات اکسید کبالت

نانو ذرات اکسید کبالت به صورت پودر تولید و به بازار عرضه می شوند. این ماده از ذرات اکسید کبالت با قطر کمتر از ۱۰۰ نانومتر تشکیل شده است. نانو ذرات اکسید کبالت به عنوان یک نانو ذرات مغناطیسی دارای کاربردهای متعدد در میکروباکتری ها، نانوسیم ها و کاربردهای آلیاژ و کاتالیزورهای خاص است. همچنین در سنسورهای دما و گاز و در دستگاه های الکتروکرومیک نیز قابل استفاده است. مهمتر از همه این ماده در سنتز آلی و در کاتالیزورهای ناهمگن و به عنوان یک ماده کاتالیزوری الکترونگاتیو مفید است. این ذرات نانو توسط تولید کنندگان به صورت کلی و جزئی به فروش می رسند که البته قیمت آن نیز با توجه به نوسانات بازار قیمت گذاری می شود.

فرمول شیمیایی کبالت سولفات

کبالت سولفات یک ماده صورتی ملایم، سمی و کریستالی است که اغلب در صنعت به عنوان یک ماده خشک کن در رنگ ها و جوهرها و باتری های ذخیره سازی و همچنین در بسیاری از محصولات تجاری و مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در آب محلول است و فرمول شیمیایی آن نیز COSO4 است. این ترکیب همچنین به عنوان مکمل کبالت برای پیشگیری و درمان کمبود کبالت و به عنوان محلول پاشی و یا استفاده با کودهایی مانند کلرید پتاسیم قابل استفاده است.همچنین یک عنصر کلیدی در تولید باتری های لیتیوم یونی است که برد و دوام را برای خودروهای برقی فراهم می کند.

خرید اکسید کبالت

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اکسید کبالت از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اکسید کبالت، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان اکسید کبالت را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اکسید کبالت با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. چه سایت خوبی، از اینکه بدون دریافت هزینه به سوالات و ابهامات کاربران جواب می دهید؛ ممنونم

    حسین طاهری هستم از استان فارس؛ فروشنده اکسید کبالت نیستم و به عنوان خریدار این ماده، می خواهم بدانم, روند قیمت اکسید کبالت در سال ۲۰۲۳ چگونه خواهد بود؟

  2. شبتون عالی. مدیر تامین خط تولید یک کارخانه مواد غذایی در استان مرکزی هستم. خواستم بپرسم به طور مثال اگر کارخانه ما متقاضی خرید پودر اکسید کبالت باشد؛ جهان شیمی در انتخاب تامین کننده و ارتباط ما با آنها چه نقشی را می تواند ایفا کند؟

  3. چرا هیچ فروشنده معتبری برای فروش اکسید کبالت در تبریز نمی تونم پیدا کنم؟ میشه از شما خواهش کنم، برای شهرستان های بزرگ کشور هم فروشنده و شرکت های بازرگانی قابل اعتماد معرفی کنید؟

  4. تشکر و خسته نباشید‌.

    بین کشورهای آسیایی، کدوم کشورها در تولید اکسید کبالت سرآمدتر و قوی تر هستند؟ هرچند خیلی ها اکسید کبالت چینی رو پیشنهاد می کنند، ولی خیلی مایلم در خصوص بهترین تولیدکنندگان اکسید کبالت نظر شما رو بدونم.

  5. شب همگی بخیر. نانو اکسید کبالت چه خواص ویژه ای دارد، که در صنایع الکترونیک به طور گسترده استفاده می شود؟ با فهمیدن کاربردهای گسترده نانو اکسید کبالت جدا هم متعجب شدم و هم خیلی کنجکاو.

  6. ظهر بخیر.
    اول از همه تلاش های شما تشکر می کنم. با یک بررسی اجمالی متوجه شدم، جای تبلیغ و معرفی شرکت های تولید کننده اکسید کبالت خیلی خالیست . چیزی که واضحه این هست که خیلی از تولیدکنندگان مواد شیمیایی از وجود چنین جایگاهی برای تبلیغ و معرفی خود آگاه نیستند؛ امیدوارم بتوانید بیش از پیش این زمینه و فرصت عالی را اطلاع رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا