Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
رنگ و رزینصنایع شیمیاییغذایی و داروییکشاورزی و دامپروری

قیمت فروش و خرید بنزیل الکل | کاربرد بنزیل الکل چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد بنزیل الکل و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید بنزیل الکل دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش بنزیل الکل در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان بنزیل الکل در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت بنزیل الکل نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش بنزیل الکل به روزرسانی می‌شود.

بنزیل الکل یک ترکیب ارگانیک با فرمول شیمیایی C۶H۵CH۲OH است که فنیل متانول نیز نامیده می شود. بنزیل الکل یک مایع بی رنگ با طعمی سوزاننده و بوی ملایم است که انحلال پذیری کمی در آب دارد اما در دی اتیل اتر و سایر الکل ها حل می شود.

در این مقاله وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک دوستان عزیز را با این ماده بیشتر آشنا می کند. این ماده بطور طبیعی در بسیاری از گیاهان، میوه ها و چای تولید شده و اسانس های استخراج شده از گل یاس و سنبل حاوی بنزیل الکل هستند. این ماده شیمیایی در صنایع از بنزیل کلراید یا از طریق هیدروژناسیون بنزآلدئید تولید می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش بنزیل الکل در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش بنزیل الکل و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان بنزیل الکل در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده بنزیل الکل در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید بنزیل الکل در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش بنزیل الکل را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

بنزیل الکل کاربرد گسترده ای در سنتز سایر ترکیبات بنزیل، در ترکیبات کمک دارویی، تولید عطر و طعم دهنده ها در صنایع غذایی دارد. این ماده به عنوان یک ماده نگهدارنده باکتریواستاتیک در غلظت کم در داروهای داخل وریدی، مواد آرایشی و داروهای موضعی استفاده می شود.

کاربرد بنزیل الکل 

این ماده یک الکل آروماتیک است که در طیف گسترده ای از فرمولاسیون محصولات آرایشی – بهداشتی به عنوان یک ماده معطر، نگهدارنده، حلال و کاهش دهنده ویسکوزیته مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب به طور گسترده ای به عنوان یک حلال برای پوشش های اپوکسی رزین، جوهرها و رنگهای استفاده می شود.بنزیل الکل می تواند به عنوان یک حلال دی الکتریک برای ساخت مجدد برخی از نانوسیم ها از طریق دی الکتروفورز استفاده شود.

از محلول بنزیل الکل ۱۰% می توان به عنوان ماده ضدعفونی کننده موضعی و آنتی باکتریال استفاده کرد. این ترکیب جز محلولهای مورد استفاده در سیگارهای الکترونیک است و به عنوان بی حس کننده موضعی نیز کاربرد دارد. محلول ۵% بنزیل الکل برای درمان شپش سر مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به دلیل خاصیت ضد قارچی و آنتی باکتریال در تولید صابون، شامپو و لوسیون های پوستی کاربرد دارد.

این ماده شیمیایی را می توان در نوارهای رنگی استفاده کرد خصوصا اگر ویسکوزیته سازگاری با سایر اجزاء داشته باشد در این صورت باعث چسبیدن بهتر رنگ به سطوح مختلف می شود. این ماده پیش ساز انواع استرهایی است که در ساخت صابون، عطر، طعم دهنده ها و رایحه ها و مواد افزودنی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. بنزیل الکل همچنین به عنوان یک ماده چربی زدا، پلی آمید رنگرزی و ماده اتصال دهنده مفید در صنایع استفاده می شود. این ماده همچنین برای ظاهرکننده عکس در عکاسی استفاده می شود.

این ماده شیمیایی ضریب شکستی تقریبا برابر با کوارتز و فیبر پشم دارد. اگر یک کوارتز روشن را در این محلول غوطه ور کنید تقریباً نامرئی می شود. این آزمایش برای تعیین اینکه آیا شی مورد آزمایش واقعاً از کوارتز ساخته شده است یا نه، استفاده می شود. به طور مشابه، پشم سفید غوطه ور در بنزیل الکل نیز تقریبا نامرئی می شود و آلودگی هایی مانند الیاف تیره، ناخالصی ها و مواد گیاهی آن مشخص می شوند.

بنزیل الکل برای شپش

بنزیل الکل برای درمان شپش سر توسط FDA برای درمان شپش سر تایید شده است و به صورت لوسیون ۵% در دسترس است. این ترکیب باید طبق دستورالعمل فقط برای افراد ۶ ماه به بالا قابل استفاده است و تنها شپش های زنده را از بین می برد. بنابراین بر روی تخم های شپش تاثیری ندارد.

بنزیل استات

بنزیل استات یک استر آلی با فرمول مولکولی C9H10O2 است. این ماده از تراکم بنزیل الکل و اسید استیک تشکیل می شود. مشابه بیشتر استرهای دیگر، رایحه ای شیرین و مطبوع دارد و به همین دلیل در محصولات بهداشت شخصی و مراقبت های بهداشتی کاربرد دارد. این ماده رایحه شیرین دلپذیری دارد که یادآور گل یاس است. علاوه بر این به عنوان یک عامل طعم دهنده نیز برای ایجاد طعم یاس یا سیب به انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی مانند لوسیون ها، کرم های مو و غیره استفاده می شود.

بنزیل الکل الکل نوع چند است

بنزیل الکل یک ماده مایع شفاف شبیه آب با رایحه ای بسیار ملایم و لطیف است که به طور گسترده در صنایع آرایشی و بهداشتی در کنار عطرسازی مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا محلول در الکل است و فقط تا حدی در آب حل می شود. اما به دلیل قطبیت، سمیت کم و همچنین یک حلال مفید است. این ترکیب یک الکل نوع اول است.

بنزیل الکل در شامپو

بنزیل الکل یک ماده نسبتا مطلوب است که تقریبا یکی از اولین انتخاب ‌ها برای شیمیدان‌ ها در هنگام تولید اقلام پاک ‌کننده مربوط به مراقبت از مو مانند شامپو و صابون است و حتی می ‌تواند هنگام حالت دادن به مو مفید باشد. ترکیب بنزیل الکل در شامپو علاوه بر اینکه باعث می ‌شود شامپو احساس بی‌ وزنی کند، قطعا می‌تواند یک سری فواید را به همراه داشته باشد.

استفاده منظم از بنزیل الکل می تواند باعث کلاژن سازی شود. به طور خلاصه، کلاژن پروتئینی است که بدن ما هنگام بهبودی پس از آسیب تولید می کند. به طور مشابه، زمانی که بنزیل الکل تولید کلاژن را افزایش می دهد، مو و پوست سر شما ممکن است قرمزی و روزاسه را سریع تر بهبود ببخشد و روند بهبود کبودی ها و جای زخم های روی پوست سر را تسریع می کند.

اگر از احساس سوزن سوزن شدن در پوست سر خود خسته شده اید و حشرات سفید و قهوه ای مانند دانه کنجد را می بینید که در اطراف تارها و پوست سر شما پرسه می زنند، از شامپوی حاوی بنزیل الکل استفاده کنید تا برای همیشه با این ناراحتی خداحافظی کنید.

در حالی که بیشتر انواع الکل به دلیل پاک کردن موها از روغن های طبیعی شناخته شده اند، بنزیل الکل حاوی عناصری است که می تواند به پوست سر خشک اجازه دهد تا رطوبت کمی را که دارد و بیشتر حفظ کند. از آنجایی که بنزیل الکل به طور گسترده ای به عنوان یک ماده نگهدارنده استفاده می شود، ماندگاری و کیفیت شامپو را در طولانی مدت حفظ می کند.

داروی بنزیل الکل

بنزیل الکل عمدتا به عنوان یک ماده کمکی در محصولات دارویی که به صورت عضلانی تجویز می شوند، مانند آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد التهابی یا داروهای ضد روان پریشی استفاده می شود تا به آنها خواص بی حسی ببخشد که باعث کاهش درد در محل تزریق می شود. این دارو برای درمان آلودگی شپش و گال استفاده می شود. اعتقاد بر این است که این الکل توسط شپش ها و کنه ها جذب می شود و با تأثیر بر سیستم عصبی، آنها را از بین می برد.

بنزیل بنزوات

بنزیل بنزوات یک ترکیب آلی است. در داروهای جایگزین تستوسترون (مانند نبیدو) که برای درمان هیپوگنادیسم تجویز می شوند، استفاده می شود. بیمارستان های دامپزشکی به عنوان کنه کش، گال کش و پدیکول کش از بنزیل بنزوات استفاده می کنند. ماده شیمیایی بنزیل بنزوات به عنوان دافع پشه و کنه عمل می کند. علاوه بر این، در صنعت عطرسازی به عنوان حامل رنگ، نرم کننده، حلال مشتق از سلولز و تثبیت کننده استفاده می شود.

عوارض بنزیل الکل

این ماده شیمیایی پس از مصرف در بدن به بنزوئیک اسید متابولیزه شده، در کبد با گلیسین واکنش می دهد و به صورت اسید هیپوریک از بدن دفع می شود. مقدار مصرف مجاز این ماده توسط سازمان بهداشت جهانی ۵mg/kg اعلام شده است و تاکنون مطالعات صورت گرفته در بر روی حیوانات هیچ عارضه جانبی را در رابطه با بنزیل الکل نشان نداده است. ولی حیواناتی که در معرض مقدار زیاد این ماده قرار گرفته اند کاهش مصرف مواد غذایی و کاهش رشد را نشان داده اند.

این ماده یک عنصر رایج در انواع محصولات خانگی است و می تواند باعث ایجاد درماتیت تماسی آلرژیک شدید در درصد قابل توجهی از افراد شود. بنزیل الکل به شدت سمی است و برای چشم تحریک کننده است و باعث نکروز قرنیه می شود. غلظت های بالای این ماده در افراد سالم می تواند منجر به اثرات سمی از جمله نارسایی تنفسی، گشاد شدن عروق، افت فشار خون، تشنج و فلج شود. در هرحال این ماده شیمیایی یک ماده سرطان زا محسوب نمی شود و هیچ اطلاعاتی در مورد اثرات تراتوژنیک یا تاثیر آن بر تولید مثل در دسترس نیست.

 

خرید بنزیل الکل

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید بنزیل الکل از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید بنزیل الکل، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بنزیل الکل را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید بنزیل الکل با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا