Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیپلاستیکی و پلیمریرنگ و رزینصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید بوتیل استات | کاربرد بوتیل استات چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد بوتیل استات و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید بوتیل استات دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش بوتیل استات در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان بوتیل استات در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت بوتیل استات نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش بوتیل استات به روزرسانی می‌شود.

بوتیل استات مایعی شفاف و به شدت اشتعال پذیر با بویی شبیه موز است. بوتیل استات انحلال پذیری کمی در آب دارد اما در انواع الکل، کتون، گلیکول و استر به راحتی حل می شود. این ماده که به نام بوتیل اتانوئات نیز شناخته می شود یک ترکیب آلی است که بیشتر به عنوان حلال در تولید لاک و تولید اسانس های میوه بکار می رود.

این ترکیب حلالی با دمای جوش بالا و قطبیت متوسط است که در دمای اتاق یعنی دمای ۲۴ درجه سانتی گراد مشتعل می شود بنابراین باید در جای خنک و خشک و به دور از ترکیبات اکسید کننده، نور خورشید، حرارت و آتش نگهداری شود.

بوتیل استات یک استر بی رنگ و شفاف با فرمول مولکولی C6H12O2 است. بوتیل استات یک ترکیب آلی با کاربردهای گوناگون از جمله طعم دهنده غذا، حلال در فرآیند تولید لاک، جلا، جوهر، چسب و بعضاً به عنوان یک حلال با نقطه جوش بالا است.

استات بوتیل به سه شکل ایزومریک وجود دارد. ایزومرها دو یا چند شکل از یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولی یکسان، اما فرمول های ساختاری متفاوت و خصوصیات شیمیایی و فیزیکی متفاوت هستند. این ماده به دلیل رطوبت گیری پایین، قدرت حلالیت بالا و مقاومت در برابر هیدرولیز به عنوان یک ماده استخراج کننده در صنایع دارویی و در صنایع شیمیایی به کار می برد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد.

 

مراکز خرید و قیمت فروش بوتیل استات در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش بوتیل استات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان بوتیل استات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده بوتیل استات در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید بوتیل استات در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش بوتیل استات را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید و فروش بوتیل استات

بوتیل استات ایزومرهای زیادی دارد که از واکنش اسید استیک با بوتیل الکل تولید می شوند و اکثرا به عنوان حلال در صنعت تولید پلاستیک، منسوجات و چرم و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. ان – بوتیل استات محبوب ترین ایزمر بوتیل استات است و هر ساله در ایالات متحده هر ساله حدود ۱۰۰،۰۰۰ کیلوگرم از این ماده تولید می شود و ۹۰% آن در صنایع مورد استفاده قرارمی گیرد. قیمت این ترکیب بسته به خلوص و شرکت تولید کننده متفاوت است. و بازار خرید و فروش گسترده ای دارد.

روش تولید بوتیل استات + قیمت فروش

رایج ترین روش تولید استات بوتیل توسط استری شدن بوتانول و استیک اسید است که سپس توسط کاتالیزوری مانند اسید سولفوریک گرم می شود. در این واکنش اگر از ایزومر بوتانول استفاده شود، شما ایزومری از بوتیل استات خواهید داشت.

بوتیل استات یک استر است و استرها با اسیدها واکنش می دهند تا گرما را همراه با الکل ها و اسیدها آزاد کنند. اسیدهای اکسید کننده قوی ممکن است یک واکنش شدید ایجاد کنند که به اندازه کافی گرمازا باشد تا محصولات واکنش را مشتعل کند. گرما همچنین با اثر متقابل استرها با محلولهای سوزاننده ایجاد می شود. هیدروژن قابل اشتعال با اختلاط استرها با فلزات قلیایی و هیدریدها تولید می شود. این ماده به بسیاری از پلاستیک ها حمله می کند.

بوتیل استات چیست و چه کاربردهایی دارد ؟
بوتیل استات چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

خواص فیزیکی و شیمیایی بوتیل استات

بوتیل استات مایعی بی رنگ یا مایل به زرد است که به شدت بوی میوه ای می دهد. سوزش و سپس طعم شیرین آن یادآور طعم آناناس است. این ترکیب با عوامل اکسیدکننده قوی، اسیدهای قوی و بازهای قوی سازگار نیست.

این ترکیب با اتانول، اتیل اتر و کلروفرم قابل اختلاط است و بسیاری از پلاستیک ها و رزین ها را حل می کند. به طور تجربی تعیین و تشخیص غلظت آستانه بو به ترتیب ۳۰ میکروگرم در متر مکعب (ppm 3/6) و ۱۸ میکروگرم در متر مکعب است.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های آمونیوم بوتیل استات

نام ماده بوتیل استات (Butyl acetate)
فرمول مولکولی C6H12O2
جرم مولکولی ۱۱۶.۱۶ g/mol
چگالی (دانسیته) ۸۸۲ kg/m³
نقطه ذوب -۷۸ °C
نقطه جوش ۱۲۶ °C
دیگر نام ها Butyl acetate; Acetic acid n-butyl ester; Butile

 

کاربرد بوتیل استات در صنایع غذایی

این ماده بطور طبیعی در بسیاری از میوه ها یافت می شود و در تولید خوراکی‌هایی مانند پنیر، بستنی، شیرینی ها و کالاهای پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد.از آنجاییکه این ماده دارای بوی میوه ای خاصی است می تواند به عنوان ادویه ترشی جات استفاده شود. علاوه بر این، می توان از آن به عنوان ماده خشک کننده سریع مواد حساس به نور نیز استفاده کرد.

این ماده در صنایع غذایی به عنوان یک ماده طعم دهنده و خصوصا برای ایجاد طعم سیب و موز در آب نبات ها و آب میوه ها استفاده می شود. جالب است بدانید که طعم دلپذیر سیب ها خصوصا سیب سرخ از این ماده نشأت می گیرد. بوتیل استات به دلیل حلالیت کم در آب برای تولید جوهرهایی که برای مارک کردن سبزیجات و میوه ها استفاده می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

این ترکیب در صنایع رنگ / لاک، پوشش، مواد آرایشی، چرم، پاک کننده و صنایع دارویی کاربرد دارد. متداول ترین کاربرد صنعتی استات بوتیل در تولید لاک و رنگ (به دلیل فراریت کم ) و به عنوان حلال است. علاوه بر این، این محصول در تولید چرم مصنوعی، چسب، پلاستیک و پوشش های سخت و روکش های سطحی استفاده می شود.

کاربرد بوتیل استات در صنایع

متداول ترین کاربرد بوتیل استات به عنوان حلال در تولید لاک و رنگ است. از کاربردهای دیگر این ماده می توان به تولید چسب ها و روکش های سخت اشاره کرد. این ماده در صنعت داروسازی به عنوان حلال یا ماده استخراج کننده مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده همچنین در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، به عنوان حلال در عطرها و به عنوان ماده ضد خوردگی در محصولات پاک کننده کننده و مراقبت از خودرو نیز بکار می رود.

این ماده در تولید فیلم عکاسی، رزین، روکش مبلمان و وسایل خانه و ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. از دهه ۱۹۹۰، این ترکیب جایگزین حلال های دیگری شده است که جزء آلاینده های زیست محیطی خطرناک محسوب می شوند.این ماده همچنین همراه با بوتانول برای افزایش مقاومت رنگ و حلالیت بهتر آنها در صنایع رنگسازی نیز کاربرد گسترده ای دارد.

حلالیت بالا و مقاومت در برابر هیدرولیز شدن از ویژگیهای اساسی بوتیل استات برای استفاده در صنایع شیمیایی و دارویی است. این ماده در ترکیب با بنزن برای جلوگیری از کوبش موتور استفاده قرار می گیرد و به راحتی نیتروسلولز را حل می کند و به عنوان حلال در تولید لاک های نیتروسلولزی مورد استفاده قرار می گیرد.

بوتیل استات چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

این ماده به طور گسترده ای در رنگ نیترو، رنگ اکریلیک، رنگ پلی اورتان، رنگ پلی استر، رنگ آمینه، رنگ اپوکسی و سایر حلال ها استفاده می شود. به عنوان یک حلال برای فرآیند تولید رزین مصنوعی و رقیق کننده استفاده می شود.

در صنعت داروسازی استات بوتیل را می توان به عنوان آنتی بیوتیک، هورمون، ویتامین و در فرآیند تولید عصاره استفاده کرد فراریت این ترکیب متوسط ​​است و با نفوذ پذیری خوب در پوست می تواند به عنوان جاذب دارو به عنوان ترکیب تقویتی استفاده شود.

استات بوتیل می تواند به عنوان یک محیط واکنش برای سنتز تری آلکیل آمین اکساید، اتیلن دی آمین N-di-اتیل و غیره استفاده شود. همچنین می تواند برای فرآیند بازیابی اسید استیک برای آزوتروپ مورد استفاده قرار گیرد.

بوتیل استات یک حلال مفید در آزمایشگاه شیمی است و در تولید پنی سیلین-G که ماده اصلی بسیاری از آنتی بیوتیک های تجاری است، استفاده می شود. جالب است بدانید که بوتیل استات توسط حشرات در قالب فرمون زنگ دار در مواقعی که در معرض خطر دشمن قرار می گیرند، ترشح می شود تا سایر حشرات را از خطر آگاه کنند.

ایمنی و خطرات استفاده و خرید بوتیل استات برای سلامتی انسان

اطلاعات نسبتا کمی در مورد تاثیر بوتیل استات بر سلامت انسان ها در دسترس است. این ماده شیمیایی در تماس با پوست باعث ایجاد بثورات جلدی شده و مشکلات تنفسی و سوزش چشم ها نیز از عوارض قرار گرفتن در معرض این ماده شیمیایی است.

در مقایسه با دیگر ترکیبات آلی مشابه، فرض بر این است که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض غلظت های بالا بوتیل استات باعث آسیب به سیستم عصبی می شود. از آنجا که بیشتر افراد با بوتیل استات خالص روبرو نمی شوند ریسک بسیار کمی برای این عوارض وجود دارد مگر کارگرانی که در صنایع مختلف هر روز با این ماده شیمیایی در تماس هستند.

بوتیل استات در صورت بلع سمیت کمی دارد و مقدار کم آن نمی تواند مشکلی ایجاد کند. در هر صورت آسپیراسیون این ماده به ریه ها در حین بلع یا استفراغ می تواند باعث آسیب ریوی و مرگ شود. بنابراین در صورت بلعیده شدن نباید فرد را وادار به استفراغ کنید.

برای جلوگیری از تماس با پوست و چشم باید از تجهیزات محافظت شخصی از جمله عینک و دستکش لاستیکی یا پی وی سی استفاده شود. برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بخارات، باید کنترل های مناسب شامل تهویه طبیعی یا کافی انجام شود. برای اطلاعات بیشتر به SDS محصول مراجعه کنید.

استات بوتیل هم با آتش و هم در واکنش با هوا و آب جزء مواد به شدت قابل اشتعال طبقه بندی می شود. این ماده تحت دمای بالا و شعله های آتش به راحتی قابل اشتعال است. بخارات آن نیز سنگین بوده و می تواند به یک منبع احتراق منتقل شده و با هوا مخلوط های انفجاری تشکیل می دهند بنابراین باید در مراحل کار و توزیع این ماده احتیاط های لازم انجام شود.

پرسش های رایج در مورد بوتیل استات

خرید بوتیل استات در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان بوتیل استات متصل می ‌کند. برای خرید بوتیل استات تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

روش ذخیره سازی بوتیل استات

ذخیره سازی باید در یک مکان خنک، خشک و دارای تهویه مناسب و به دور از سایر عوامل اکسید کننده و اسیدهای قوی صورت بگیرد. استات بوتیل باید در معرض تابش مستقیم آفتاب، گرما و شعله های آزاد قرار نگیرد و در ظروف کاملا بسته مانند مخازن ساخته شده از فولاد ضد زنگ، آلومینیوم یا فولاد کربنی نگهداری شود.

ظروفی که باز می شوند باید با درب بسته و در سطح زمین نگه داشته شوند تا از ریختن و نشت آنها جلوگیری شود. اطمینان از جلوگیری از ورود استات بوتیل به فاضلاب ها، زیرزمین ها یا آبراهه ها و سرکوب بخارات آن در صورت لزوم برای کاهش گسترش خطر، مهم است.

فروش بوتیل استات صدفی

بوتیل استات صدفی با خلوص۹۹% مایعی با بوی میوه ای قوی است که معمولابه عنوان یک افزودنی غذایی استفاده می شود. علاوه بر استفاده در صنایع غذایی، به عنوان حلال برای لاک ها، جوهرها و چسب های مبتنی بر نیتروسلولز و همچنین در ساخت چرم مصنوعی، فیلم عکاسی، شیشه ایمنی و پلاستیک نیز به کار برده می شود. بوتیل استات یکی از مشتقات مهم ان-بوتیل الکل است که به صورت تجاری تولید می شود و به عنوان حلال در رنگ ها و پوشش ها با خشک شدن سریع استفاده می شود.

خرید بوتیل استات چینی

بوتیل استات چینی یکی از انواع این ماده شیمیایی است که در گریدهای مختلف با کیفیت گوناگون در بازار ایران موجود است. شما می توانید با قیمت های مختلف این ترکیب را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت خرید و فروش بوتیل استات چیست

بوتیل استات یک استر مایع بی رنگ و قابل اشتعال در دمای اتاق است. این ماده شیمیایی در بسیاری از انواع میوه ها وجود دارد و به سیب یا موز طعم شیرین می دهد. در صنایع غذایی از آن به عنوان طعم دهنده میوه های مصنوعی در محصولاتی مانند آب نبات، بستنی، پنیر و محصولات پخته استفاده می شود.

این ماده شیمیایی در صنایع بیشتر به عنوان یک حلال با نقطه جوش بالا با قطبیت متوسط ​​استفاده می شود. همچنین به عنوان حلال در لاک ناخن همراه با اتیل استات استفاده می شود. این ماده شیمیایی معمولا توسط فرآیند فیشر استریفیکاسیون بوتانول (یا ایزومر آن برای ساخت ایزومر بوتیل استات) و اسید استیک در حضور اسید سولفوریک کاتالیزوری در شرایط رفلاکس توسط این واکنش تولید می شود.

فروش نرمال بوتیل استات

نرمال بوتیل استات یک ترکیب شیمیایی پرمصرف در صنایع شیمیایی است. این ماده شیمیایی معمولا به عنوان حلال در تولید لاک، جوهر و چسب استفاده می شود. این محصول مایعی بی رنگ با بوی میوه است. این ماده شیمیایی با نقطه اشتعال ۲۴ درجه سانتی گراد بسیار قابل اشتعال است و با تمام حلال های آلی رایج (الکل ها، کتون ها، گلیکول ها، استرها) به شدت قابل اختلاط است. این ماده شیمیایی اختلاط پذیری کمی در آب دارد.

قیمت بوتیل استات

قیمت بوتیل استات در بازار می تواند بسیار متغیر باشد. قیمت این ماده شیمیایی به نوسانات بازار ارز، کیفیت محصول و کشور تولید کننده آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

بوتیل استات موارد مصرف

بوتیل استات موارد مصرف بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین مصرف این ماده شیمیایی به عنوان یک حلال برای تولید رنگ، لاک، چسب و پوشش های سخت شده است. بوتیل استات در صنعت داروسازی به عنوان حلال یا عامل استخراج استفاده می شود. سایر کاربردهای این ماده شیمیایی استفاده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، به عنوان یک عامل ضد خوردگی و استفاده در محصولات مراقبت از خودرو است.

خرید و خطرات بوتیل استات

بوتیل استات یک ماده شیمیایی است؛ بنابراین هنگام کار با آن باید اقدامات احتیاطی را رعایت کنید. شناخته شده است که بوتیل استات باعث بروز مشکلات تنفسی می شود. برای جلوگیری از هر گونه آسیب به سیستم عصبی، باید از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض غلظت های بالای این ماده اجتناب کرد. همچنین توصیه می شود هنگام کار با بوتیل استات از وسایل حفاظت شخصی مانند دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید.

قیمت فروش بوتیل گلیکول استات

بوتیل گلیکول استات یک ترکیب شیمیایی بسیار پرکاربرد در صنایع شیمیایی است. بوتیل گلیکول استات در بازار به صورت یک مایع زرد رنگ با بوی ملایم و میوه ای یافت می شود. این ماده شیمیایی ویژگی های بسیار خاصی مانند حالت روغنی، قدرت حلالیت بالا و دمای بالا تبخیر را دارد. این خواص باعث کاربرد بسیار زیاد این ماده در صنایع مختلف می شود.

کاربرد نرمال بوتیل استات

نرمال بوتیل استات یک ماده شیمیایی پرکاربرد در صنایع شیمیایی است. این ماده شیمیایی در برخی از محصولات غذایی یافت می شود. سایر کاربردهای این ماده شیمیایی عبارتند از:

از این ماده شیمیایی به عنوان حلال برای لاک ها نیز استفاده می شود. نرمال بوتیل استات نیتروسلولز مورد استفاده در لاک ها را به راحتی حل می کند. بنابراین به عنوان حلال در ساخت لاک های نیتروسلولزی استفاده می شود.

این ماده شیمیایی همچنین عنوان یک حلال در تولید لاک ناخن، پاک کننده ناخن، پوشش پایه و سایر محصولات مراقبت از ناخن استفاده می شود. از بوتیل استات همچنین به عنوان یک افزودنی به بنزین برای جلوگیری از ضربه زدن موتور استفاده می شود.

فروش جایگزین بوتیل استات

جایگزین بوتیل استات در بسیاری از صنایع شیمیایی، متیل استات است. متیل استات یک حلال صنعتی بسیار پرکاربرد است که از استری شدن الکل متانول و اسید استیک استیک در صنعت به دست می آید.

خرید بوتیل استات

برای خرید بوتیل استات شما می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی یا نمایندگی فروش این محصولات در شهر های خود مراجعه کنید. توصیه می شود بوتیل استات را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

فروش بوتیل استات

بوتیل استات یک ماده شیمیایی پرکاربرد در صنایع شیمیایی است. به دلیل تقاضای زیاد برای این ماده شیمیایی، فروش آن از طریق بسیاری از سایت های اینترنتی انجام می شود. شما می توانید این ماده شیمیایی را اینترنتی سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

کاربرد بوتیل استات

بوتیل استات یک مایع بی رنگ شفاف با بوی میوه ای شبیه موز است. این ماده شیمیایی دارای نقطه جوش ​​و فراریت متوسطی ​​است. این یک ماده شیمیایی بسیار همه کاره است و قدرت حلالیت خوبی برای نیترات سلولز، پلیمرها، رزین ها و روغن ها دارد. قدرت حلالیت آن شبیه ایزو بوتیل استات و متیل ایزوبوتیل کتون است و برای استفاده به عنوان جایگزینی برای این مواد شیمیایی در بسیاری از فرمول ها مناسب است.

بوتیل استات عمدتا به عنوان یک حلال استفاده می شود. این ماده شیمیایی اغلب در ترکیب با n- بوتانول در رنگ ها استفاده می شود. بوتیل استات همچنین کاربردهای عمده ای در صنعت چرم و در ساخت چسب ها و پوشش های سخت شده دارد. رطوبت سنجی کم، حلالیت بالا و مقاومت در برابر هیدرولیز باعث می شود که به عنوان یک عامل استخراج در آماده سازی های دارویی و در صنایع شیمیایی نیز استفاده شود.

بوتیل استات قیمت

بوتیل استات یک ماده شیمیایی پرکاربرد در صنایع به خصوص صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. این ترکیب شیمیایی توسط شرکت های بسیار زیادی در سراسر جهان تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت بوتیل استات به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و می تواند بسیار متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت این ترکیب شیمیایی می توانید به نمایندگی شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق سایت های فروش مواد شیمیایی از قیمت این ترکیب شیمیایی مطلع شوید.

دانسیته نرمال بوتیل استات

نرمال بوتیل استات یک ترکیب شیمیایی است که به صورت مایع بی رنگ با بوی مشخص میوه ای در بازار یافت می شود. نقطه ای اشتعال این ترکیب شیمیایی در دمای ۲۴ درجه سانتی گراد است، بنابراین بسیار اشتعال پذیر است. دانسیته نرمال بوتیل استات ۰.۸۸۲۵ g/cm۳ است. این ترکیب شیمیایی حلالیت بالای در انواع مواد شیمیایی حلال مانند الکل ها دارد، اما در آب به سختی حل می شود. وزن مولکولی آن ۱۱۶.۱۶ گرم بر مول است و نقطه  جوش آن بین ۹۶ تا ۱۲۶ درجه سانتی گراد‌ اندازه گیری شده است.

قیمت فروش بوتیل استات msds

بوتیل استات یک ترکیب شیمیایی است که هنگام کار با آن باید احتیاط کرد. msds یک برگه اطلاعاتی است که تولید کنندگان همراه مواد شیمیایی آنها را عرضه می کنند. در این برگه اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی مانند روش کار، ذخیره سازی، نکات ایمنی، میزان سمیت و نحوه درمان و بهبود بعد از مواجهه مستقیم با بوتیل استات بیان می شود. برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی دقت به این نکات بسیار مهم و حائز اهمیت است.

خرید بوتیل استات

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید بوتیل استات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید بوتیل استات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوتیل استات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید بوتیل استات با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. بازرگانی ******* شیمی با بیش از ۷ سال سابقه در حوزه فروش بوتیل استات مورد اعتماد شرکت های تولیدی و کارخانه های بسیاری بوده است. برای معرفی شرکت در بنر بالای این مقاله یا کادر فروشندگان پیشنهادی بوتیل استات چه روندی را باید طی کنیم؟ هزینه آن نیز چقدر است؟

  2. کدام کشورها در منطقه غرب و شرق آسیا در تولید بوتیل استات و سایر مواد شیمیایی مشابه اعتبار و شهرت بیشتری دارند؟ جدول چنین کشورهایی را برای همه مواد شیمیایی در یکی از مقالات سایت قرار دهید. بابت زحمات هم از شما متشکرم.

  3. چیزی که متوجه شدم , خطرناک بودن فشار بخار اتیل استات و لزوم توجه به پروتوکل های ایمنی و کنترلی در محیط های کاری است که با این ماده سر و کار دارند. بهترین دستورالعمل ایمنی برای به صفر رساندن خطرات ناشی از نشت بخار اتیل استات چیست؟

  4. درود امیدوارم عصر پنجشنبه خوبی داشته باشید. آیا اصلی ترین کاربرد بوتیل استات نرمال در تولید حلال لاک هاست؟ برای کسانی که به طور مداوم از موادی محصولاتی استفاده کنند که بوتیل استات نرمال در آنها استفاده می شود؛ چه خطراتی می تواند وجود داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا