Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پلاستیکی و پلیمریرنگ و رزینصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید تیتان | تیتانیوم دی اکسید چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد تیتانیوم دی اکسید و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید تیتانیوم دی اکسید دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تیتانیوم دی اکسید در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان تیتان در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت تیتانیوم دی اکسید نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تیتانیوم دی اکسید به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش تیتانیوم دی اکسید در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تیتانیوم دی اکسید و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تیتانیوم دی اکسید در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تیتانیوم دی اکسید در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تیتانیوم دی اکسید در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تیتانیوم دی اکسید را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

تیتان یک ترکیب معدنی سفید رنگ است که به دلیل ویژگی های غیر سمی، غیر فعال بودن از نظر شیمیایی و درخشان بودن کاربرد گسترده ای دارد و می تواند سفیدی و درخشندگی بسیاری از مواد را افزایش دهد. تیتان سفیدترین و درخشان‌ترین رنگ‌دانه شناخته شده با خصوصیات بازتابشی است که همچنین می تواند اشعه UV را دفع کند.

تیتان نام دیگر دی اکسید تیتانیوم (TiO2) است که حدود ۱۰۰ سال است در طیف گسترده ای از صنایع و کالاهای مصرفی مانند رنگ، روکش، چسب، کاغذ و مقوا، منسوجات، سرامیک، رنگ غذا، لوازم آرایش، داروها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در برابر حرارت پایدار و غیرقابل اشتعال است و حلالیت کمی دارد. تیتان از تیتانیوم به دست می آید که از نظر فراوانی نهمین عنصر موجود در پوسته زمین است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

تیتان یک افزودنی غذایی رایج است که در سایر محصولات مصرفی و مراقبت بهداشتی به عنوان فیلتر ضد آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده اغلب اوقات به عنوان ماده سفید کننده و گاهی اوقات به عنوان آنتی کیک مورد استفاده قرار می گیرد. تیتان برای حجم دهی و جذابیت ظاهری به پیراشکی ها، کیک ها و بسیاری از محصولات غذایی دیگر اضافه می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

کاربرد تیتانیوم دی اکسید در صنایع غذایی

تیتان در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد تا مواد غذایی عالی به نظر برسند. البته کاربرد تیتانیوم دی اکسید تنها به این مورد محدود نشده و تیتان می تواند در بسته بندی مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد تا از فساد خوراکی ها جلوگیری کند. تیتان در طیف وسیعی از مواد غذایی از شیرینی ها تا پنیرهای فراوری شده استفاده می شود و از آنجاییکه مواد غذایی با رنگ روشن، تازه تر به نظر می رسند تولید کنندگان، این ماده را به بافت مواد غذایی استفاده می کنند تا مشتری بیشتری جذب کنند.

بیش از ۵۰ سال است که تولید کنندگان مواد غذایی برای زیباسازی و جلب مشتری بیشتر از تیتان در مواد غذایی مختلف و اسنک‌های پر زرق و برق استفاده می کنند. تیتان در مواد غذایی به عنوان آنتی کیک عمل می کند و با ایجاد رنگ سفید طبیعی در انواع بستنی و روکش های کیک، کمک می کند تا این خوراکیها عالی و جذاب تر به نظر برسند.

استفاده از تیتان در بسته بندی های مواد غذایی نیز می تواند به عنوان یک حفاظ در برابر نور و خصوصا پرتو UV یا فرابنفش باشد که مواد غذایی، نوشیدنی ها، مکمل ها و داروها را از تخریب زودرس محافظت می کند و باعث افزایش ماندگاری محصول می شود. کلاس های خاصی از تیتان با درجه خلوص بالا نیز در قرص های دارویی، روکش های کپسول و همچنین به عنوان تزئین در بعضی از غذاها استفاده می شود.

تیتانیوم دی اکساید در برخی از محصولات دیگر مانند خمیردندان نیز به عنوان عامل ساینده جهت تمیزکردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در شیرینی ها، آب نبات ها و آدامس ها یافت می شود. روکش صاف و درخشان برخی از شکلات ها نیز حاوی تیتان است.

تیتان یا تیتانیوم دی اکساید چیست و چه کاربردهایی دارد؟
تیتان یا تیتانیوم دی اکساید چیست و چه کاربردهایی دارد؟

روش تولید تیتانیوم دی اکساید و کاربردهای تیتان

روش تولید تیان به مواد اولیه بستگی دارد. متداول ترین منبع معدنی ایلمنیت است. شن و ماسه معدنی روتیل فراوان همچنین می تواند با فرآیند کلراید یا سایر فرآیند ها برای تولید تیتان خالص سازی شود. ایلمنیت از طریق فرآیند سولفات یا فرآیند کلرید به دی اکسید تیتانیوم گرید رنگدانه تبدیل می شود. هر دو فرآیند سولفات و کلرید رنگدانه دی اکسید تیتانیوم را به شکل بلور روتیل تولید می کنند، اما فرآیند سولفات را می توان برای تولید فرم آناتاز تنظیم کرد. از آناتاز که نرم تر است در کاربردهای الیاف و کاغذ استفاده می شود. فرآیند سولفات به عنوان یک فرایند دسته ای اجرا می شود. فرآیند کلراید به عنوان یک فرآیند مداوم اجرا می شود.

کارخانه هایی که از فرآیند سولفات استفاده می کنند به عنوان منبع مناسب تیتانیوم به کنسانتره ایلمنیت (۴۵-۶۰٪ TiO2) یا مواد خوراک پیش تصفیه شده نیاز دارند. در فرآیند سولفات، ایلمنیت با اسید سولفوریک تیمار می شود تا پنتاهیدرات سولفات آهن (II) استخراج شود. روتیل مصنوعی حاصل با توجه به مشخصات محصول نهایی، یعنی درجه رنگدانه و غیره بیشتر پردازش می شود. در روش دیگر برای تولید روتیل مصنوعی از ایلمنیت در فرآیند Becher، ابتدا ایلمنیت را به عنوان وسیله ای برای جداسازی جزء آهن، اکسید می کند.

یک فرآیند جایگزین، معروف به فرآیند کلرید، ایلمنیت یا سایر منابع تیتانیوم را از طریق واکنش با کلر اولیه به تتراکلرید تیتانیوم تبدیل می کند که سپس با تقطیر خالص می شود و با اکسیژن واکنش نشان می دهد تا کلر را دوباره تولید کند و دی اکسید تیتانیوم را ارائه دهد. رنگدانه دی اکسید تیتانیوم همچنین می تواند از مواد اولیه بالاتر تیتانیوم مانند سرباره، روتیل و لوکوکسن از طریق فرآیند اسید کلرید تولید شود.

 

مواد شیمیایی مرتبط با تیتان یا تیتانیوم دی اکساید

 

کاربرد گرید رنگدانه تیتانیوم دی اکساید

از دی اکسید تیتانیوم گرید رنگدانه در طیف وسیعی از کاربردها که به ماتی و شفافیت بالایی نیاز دارند، استفاده می شود. در حقیقت، اکثر سطوح و موارد سفید و پاستلی حتی سایه های تیره نیز رنگ حاوی دی اکسید تیتانیوم هستند. دی اکسید تیتانیوم رنگدانه ای در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شود، از جمله:

خرید تیتانیوم دی اکساید برای رنگ ها و پوشش ها

دی اکسید تیتانیوم شفافیت با دوامی را ایجاد می کند و به اطمینان از دوام رنگ و محافظت از سطح رنگ شده کمک می کند. پلاستیک، چسب و لاستیک: این ترکیب می تواند به کاهش تردی و شکنندگی، محو شدن ترک خوردگی که می تواند در پلاستیک ها و سایر مواد در اثر قرار گرفتن در معرض نور ایجاد شود، کمک کند.

فروش تیتان برای تولید محصولات آرایشی و بهداشتی

از تیتان گرید رنگدانه در برخی از مواد آرایشی استفاده می شود تا به شما کمک کند لکه ها را پنهان کرده و پوست را روشن کند. این ترکیب امکان استفاده از پوشش های نازک تر از مواد آرایشی را برای همان اثر مطلوب فراهم می کند.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های دی اکسید تیتانیوم | تیتان

نام ماده دی‌اکسید تیتانیوم (Titanium dioxide)
فرمول مولکولی TiO2
جرم مولکولی ۷۹.۸۶۶ g/mol
چگالی ۴.۲۳ g/cm³
نقطه جوش ۲,۹۷۲ °C
نقطه ذوب ۷۹.۸۶۶ g/mol
دیگر نام ها تیتانیا

کاربرد تیتان در مقیاس نانو

درجه فوق العاده ریز دی اکسید تیتانیوم معمولاً در کاربردهای ویژه زیر استفاده می شود:

خرید دی اکسید تیتانیوم برای ضد آفتاب

این ترکیب در مقیاس نانو در حالی که به عنوان جاذب نور UV موثر عمل می کند، در برابر نور مرئی شفاف می شود. از آنجا که اندازه ذرات بسیار کوچک است، دی اکسید نانو تیتانیوم نور مرئی را منعکس نمی کند، اما نور ماورا UV بنفش را جذب می کند و مانعی شفاف ایجاد می کند که پوست را در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. طبق گزارش بنیاد سرطان پوست، استفاده از ضد آفتاب های حاوی دی اکسید تیتانیوم می تواند از بروز سرطان پوست جلوگیری کند.

فروش دی اکسید تیتانیوم برای کاتالیزورها

دی اکسید تیتانیوم در مقیاس نانو به عنوان ماده پشتیبانی برای کاربردهای کاتالیزوری استفاده می شود. عمده موارد استفاده آن در صنعت خودرو برای حذف انتشار گازهای مضر و در نیروگاه ها برای حذف اکسیدهای نیتروژن است.

تیتان یا تیتانیوم دی اکساید چیست و چه کاربردهایی دارد؟
تیتان یا تیتانیوم دی اکساید چیست و چه کاربردهایی دارد؟

خطرات زیست محیطی فروش تیتانیوم دی اکساید

دی اکسید تیتانیوم (TiO₂) بیشتر از طریق کارخانه های تصفیه فاضلاب به شکل نانوذرات وارد محیط می شود. رنگدانه های آرایشی – بهداشتی از جمله دی اکسید تیتانیوم هنگام شستشو پس از استفاده از مواد آرایشی وارد فاضلاب می شوند. پس از ورود به تاسیسات تصفیه فاضلاب، رنگدانه ها به صورت لجن فاضلاب جدا شده و با تزریق داخل خاک در سطح خاک پخش می شوند. ۹۹٪ از این نانوذرات به دلیل احتباس در لجن فاضلاب به خاک تزریق شده و وارد خاک می شود.

در محیط زیست نانوذرات دی اکسید تیتانیوم قابلیت حلالیت کمی دارد و پس از تشکیل سنگدانه ها در محیط خاک و آب پایدار هستند. در فرآیند انحلال، یونهای محلول در آب وقتی از نظر ترمودینامیکی ناپایدار هستند، معمولاً از محلول جدا می شوند. وقتی سطح بالاتری از مواد آلی محلول و ذرات رس در خاک وجود داشته باشد، انحلال TiO2 افزایش می یابد.

پرسش های رایج در مورد تیتانیوم دی اکسید | تیتان

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت تیتانیوم دی اکسید چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت تیتانیوم دی اکسید، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

قیمت تیتان در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش تیتان به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت تیتان می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

سمیت احتمالی دی اکسید تیتانیوم برای انسان بعد از خرید و فروش

تحقیقات روی موش ها، تجمع دی اکسید تیتانیوم در کبد، طحال و کلیه ها را نشان داده است اما بیشتر این مطالعات از دوزهای بالاتر از آنچه معمولاً مصرف می شود، استفاده کرده اند بنابراین مشخص نیست این اثرات در انسان اتفاق می افتد یا خیر.

در بررسی اداره ایمنی غذا در اروپا نشان داده است که جذب دی اکسید تیتانیوم بسیار کم است و هر ذره جذب شده عمدتا از طریق مدفوع دفع می شود. با این حال مشخص شده که سطح جزئی ۰.۰۱٪ توسط سلولهای ایمنی بدن جذب می شود و ممکن است به سایر اندام ها برسد.

اگرچه بیشتر مطالعات تا به امروز اثرات سوئی در رابطه با مصرف تیتان را نشان نداده اند، اما مطالعات طولانی مدت روی انسان در دسترس نیست بنابراین، برای درک بهتر نقش آن در سلامت انسان، تحقیقات بیشتری لازم است.

ایمنی فروش تیتان برای مصارف انسانی

تیتانیوم دی اکساید به دلیل انحلال پذیری ضعیف به راحتی جذب بدن نمی شود به همین دلیل به نظر نمی رسد مصرف آن در مواد غذایی تاثیر منفی بر سلامتی انسان ها داشته باشد.

تیتانیوم دی اکساید در مواد غذایی به عنوان رنگ غذا E171 مورد استفاده قرار می گیرد و طبق قوانین فعلی اروپا یک افزودنی غذایی ایمن در نظر گرفته می شود. این ماده وقتی که از طریق مواد غذایی مصرف می شود وارد خون نشده و بدون هیچ تغییر یا جذبی از سیستم گوارش دفع می شود. تیتان تمام مراحلی آزمایشی برای تائید یک افزودنی غذایی را طبق مقررات اروپا پشت سر گذاشته و مشخص شده است که این ماده در بدن یا محیط زیست انباشته نمی شود و بی خطر است و تاکنون هیچ رابطه ای بین آن و بیماریزایی در انسان گزارش نشده است.

تیتان موثرترین رنگ سفید موجود در مواد غذایی است و طبق تحقیقات ۵ برابر کارآمدتر از گزینه های دیگر مانند سیلیس یا کربنات کلسیم برای تولید رنگ سفید در مواد غذایی است. از طرفی جایگزین کردن این ماده با ترکیبات دیگر می تواند خطرات جدیدی برای سلامتی انسان ایجاد کند. البته تولیدکنندگان مواد غذایی می توانند برای ایمنی بیشتر مقدار مصرف این ماده را کاهش دهند تا خوراکی هایی جذاب و در عین حال ایمن تولید کنند.

تیتان چیست و قیمت تیتان

تیتان یا دی اکسید تیتانیوم تا حد زیادی مناسب ترین رنگدانه سفید برای به دست آوردن سفیدی و قدرت پنهان در پوشش ها، جوهرها و پلاستیک ها است. تیتان ضریب شکست بسیار بالایی دارد و نور مرئی را جذب نمی کند همچنین به آسانی به شکل ذراتی با اندازه مناسب شکل مناسب (کم و بیش کروی) در دسترس است.

تیتان یک رنگدانه گران قیمت است و کارایی پراکندگی، بهینه سازی، انتخاب و غیره را برای دستیابی به بهترین قدرت رنگ سفید و قدرت پنهان در فرمولاسیون بهبود می بخشد.

تیتان یکی از پرمصرف‌ ترین رنگدانه‌های غذایی به شکل پودری بی‌بو است که رنگ سفید یا کدورت غذاها و محصولات بدون نسخه از جمله کرم‌ های قهوه، آب نبات، ضد آفتاب و خمیر دندان را افزایش می ‌دهد.

کاربرد تیتان رنگ

رنگ تیتان سفید رنگ است در محدوده تقریبا ۰.۰۲ تا ۰.۰۵ درصد وزنی باعث سفید شدن یکنواخت را بدون اثرات نامطلوب بر بافت ایجاد می کند. انواع دی اکسید تیتانیوم برای افزایش سفیدی رنگ، پلاستیک و محصولات کاغذی اضافه می شود، اگرچه این تغییرات با گرید مواد غذایی آن متفاوت است

کاربرد تیتان ژل

تیتان ژل یکی از محصولات مردانه است که برای بهبود عملکرد جنسی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. ژل تیتان با افزایش خونرسانی و تغییرات هورمونی میل و عملکرد جنسی آقایان را بهبود می بخشد. ژل تیتان اختلالات نعوظ را برطرف کرده و با خواص آنتی باکتریال از بیماری های مقاربتی پیشگیری می کند.

سطح تیتان و تاثیر آن در کاربرد

سطح تیتان برخلاف سایر مواد سفید که ممکن است تحت تاثیر نور کمی زرد به نظر برسند، به دلیل نحوه جذب نور UV تیتان این ظاهر را ندارد و به صورت سفید خالص به نظر می رسد.

قیمت تیتانیوم دی اکسید

قیمت خرید و فروش تیتانیوم دی اکسید برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید تیتانیوم دی اکسید نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد تیتان نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت تیتانیوم دی اکسید است.

فروش ‌تیتانیوم دی اکسید

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروشتیتانیوم دی اکسید از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان تیتان در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

خرید و فروش تیتان چک

تیتان یا تیتانیوم چک یک ماده معدنی طبیعی است که از زمین استخراج، پردازش و تصفیه می شود و به انواع غذاها و همچنین سایر محصولات مصرفی اضافه می شود. در حالت طبیعی خود به اشکال مختلف کریستالی فله ای مانند آناتاز و روتیل وجود دارد، اما در طی فرآوری به پودر بسیار ریز تبدیل می شود.

در موادغذایی، تیتان چند کاربرد متفاوت دارد، مهم‌تر از همه، از فرم غذایی آن به‌عنوان رنگ ‌دهنده برای تقویت و روشن ‌تر کردن رنگ مواد غذایی سفید مانند محصولات لبنی، آب نبات، فراستینگ و پودر روی دونات استفاده می‌شود. کاربردهای غیرخوراکی این ماده استفاده در کرم های ضدآفتاب به عنوان محافظ پوست در مقابل اشعه خورشید است.

فروش تیتان مپ انگلیس

تیتان مپ انگلیس یک رنگدانه چند منظوره با کارایی بالا است که برای پراکندگی، تیرگی، براقیت و دوام در طیف گسترده ای از فرمولاسیون های داخلی و خارجی استفاده می شود. این ماده به رنگ سفید، برای افزایش رنگ و درخشندگی برخی مواد غذایی استفاده می شود و همچنین برای کاربردهای ایمنی مواد غذایی نیز یک عنصر کلیدی است. به ویژه برای غذاهایی که به اشعه ماوراء بنفش حساس هستند، از تیتان مپ برای اهداف ایمنی مواد غذایی برای جلوگیری از فساد و افزایش ماندگاری مواد غذایی استفاده می شود. دی اکسید تیتانیوم کاربردهای مشابهی در محصولات غیر غذایی دارد به عنوان مثال برای سفید کردن رنگ، کاغذ، پلاستیک، جوهر، لاستیک و در لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

 

خرید تیتانیوم دی اکسید | خرید تیتان

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید تیتان از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید تیتانیوم دی اکسید، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان تیتانیوم دی اکسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید تیتان با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۳۴ دیدگاه ها

  1. بازتاب: یو پی وی سی چیست
  2. دی اکسید تیتانیوم نمونه داخلی هم داره یا همه وارداتی و خارجی هست؟

    این ماده و مواد مشابه که توی محصولات آرایشی بهداشتی استفاده میشن ؛ از جایی مجوز می گیرند!؟

    زیر نظر سازمان خاصی هستن؟

    دی اکسید تیتانیوم کرونوس برند خوب و باکیفیتی هست؟
    لطفاً قیمت دی اکسید تیتانیوم کرونوس رو هم اعلام کنید

    1. سلام و وقت بخیر
      تا جایی که میدونم شرکت یکی از بزرگترین واردکنندگان تیتانیوم دی اکسید ایرانه…انبارشون هم تو شور آباد هست. مدل های مختلفی هم دارن..سایتشون رو میزارم ..یه چک میتونید بکنید.

  3. با سلام

    در مورد انواع برندها و قیمت پودر تیتانیوم رنگسازی می خوام از شما اطلاعاتی بگیرم

    خصوصا اینکه نیاز به یک مشاوره تخصصی برای میزان دوز مجاز پودر تیتانیوم در خط تولید کارگاه کوچک شکلات سازی دارم

  4. اول هفته شما بخیر باشه
    من قصد خرید تیتان دارم , منتها با توجه به اینکه شما در مقاله اشاره کردید که تیتان رنگ دانه ایی گران قیمت است ، آیا رنگ دانه در حد کیفیت تیتان و با قیمت مناسب تر در ایران موجود هست؟

  5. من دنبال فروشنده ای هستم که فروش دی اکسید تیتانیوم خوراکی با بهترین قیمت و کیفیت انجام بده

    آیا فروشنده هایی که تو کادر فروشندگان معرفی کردید ، می تونن توی اصل بودن تیتانیوم دی اکسید به من تضمین بدن؟

  6. با سلام
    با توجه به اینکه تیتانیوم دی اکسید در صابون و صنعت شوینده کاربرد فراوانی داره ، خیلی دوست دارم بدونم که آیا اکثر شرکت های ایرانی ، از تیتانیوم دی اکسید در تولید صابون استفاده می کنن؟
    و اینکه آیا تیتانیوم دی اکسید برای سلامت پوست انسان عارضه یا مشکلی داره ، خصوصا کسانی که با استفاده از شوینده های بهداشتی دچار حساسیت پوستی میشن؟!

  7. در صورتی که برای فروش تیتانیوم دی آکسیدخوراکی نیاز به ثبت سفارش ازیک بازرگانی از شهر تهران داشته باشیم ،
    می خوام بدانم که وظیفه هماهنگی و ارسال بار به همراه بیمه محموله بر عهده خریدار یا فروشنده؟

  8. روز خوش
    هم نیاز به اطلاعاتی راجع به قیمت اکسید تیتانیوم اوکراین دارم و هم خیلی عالی میشه توی مقاله تون کنستانتره تیتان اوکراین را با کنستانتره کهنوج و سیستان مقایسه کنید
    و به لحاظ کارایی و اثربخشی برای خرید به خریداران پیشنهاد کنید

  9. سلام به شما

    اگرموردی نداره، سوال من یک سوال تجاری نیست

    بلکه کنجکاو شدم که بدانم
    آیا پودر تیتانیوم دی اکسید تنها به عنوان رنگ دانه در مواد غذایی استفاده می شود یا اینکه به عنوان طعم دهنده نیز در کارخانه های مواد غذایی مصرف می شود؟

    شاید پیچیده ای نباشد ولی اگر پاسخ دهید ممنون می شوم

  10. درود
    یکی از آشنایان به من پیشنهاد داد که کرم تیتانیوم دی اکسید به عنوان ضد آفتاب برای تابستان و پاییز مناسب است.
    بین کرم های ضد آفتاب می خوام نظر شما چرا درباره کرم های spf جویا شوم و نیز بفرمائید که بهترین مارک ضد آفتاب که اصل باشد ازنظر شما چیست؟

  11. سلام علیکم

    آیا تیتانیوم دی اکسید یک حلال قوی محسوب می شود؟

    در چه محیط هایی حلالیت تیتانیوم دی اکسید فعال می شود؟

    و به عنوان آخرین مورد، آیا تیتانیوم دی اکسید نسبت به حرارت و گرما مقاوم است؟

  12. ما فروشنده تیتانیوم کلراید در تهران هستیم. با بیش از ۱۵ سال سابقه و تجربه فروش به نقاط مختلف کشور.
    هدف ما این است که بازرگانی خود را به کسانی که قصد خرید تیتانیوم کلراید را دارند معرفی کنیم .
    چگونه می توانیم در لیست فروشندگان پیشنهادی این مقاله قرار گیریم؟

  13. سلام.
    تبریک میگم. فکر نمی کردم چنین سایت قدرتمندی در حوزه مواد شیمیایی وجود داشته باشه .
    چند وقته که پیگیر دستیابی به لیست شرکت های واردکننده تیتانیوم دی اکسید هستم.
    می توانم بدانم که آیا شما چنین لیستی دارید و شرایط انتشار و رتبه بندی این شرکت ها در سایت دارید؟

  14. قیمت دی اکسید تیتانیوم کرونوس در بازار تهران کیلویی چند است؟

    سوال دیگری که از چند فروشنده پرسیدم و پاسخ مناسبی نگرفتم، اینه که دی اکسید تیتانیوم کرونوس نسبت به سایر برندها و شرکت های داخلی و خارجی چه مزایا و معایبی دارد؟
    و آیا کارشناسان جهان شیمی خرید این محصول را پیشنهاد می کنند؟

  15. کاربرد جوش شیرین در خمیر نان را خیلی از مردم می‌دانند؛ امکان دارد کاربرد جوش شیرین در غذا را به زبان ساده و کاربردی توضیح دهید.

    همچنین می خواستم بدانم که جوش شیرین ایرانی مرغوب تر است یا جوش شیرین خارجی؟

  16. شب و روز شما بخیر، اکسید تیتانیوم به عنوان رنگدانه خوراکی سفید در چه خوراکی هایی معمولا استفاده می شود؟ دلیل کارآمدی اکسید تیتانیوم نسبت به سیلیس و کربنات کلسیم چیست؟ و چه مزیتی نسبت به سایر رنگ های خوراکی دارد؟ از این مقاله نهایت استفاده را کردم؛ البته بیشتر دنبال تحقیقات علمی در مورد مضرات تیتان بودم که طبق مقاله شما و سایر مطالعات فعلا چیزی در این مورد اثبات نشد.‌

  17. اول از همه خدمت شما سلام عرض میکنم

    بعدش از شما خواهش می کنم که کمکم کنید، اطلاعاتی مفید درباره شرکت های معتبر فروشنده، کیفیت و قیمت اکسید تیتانیوم اوکراین بدست بیارم. از همه مهمتر از جنبه کاربرد و رضایت مشتریانی که این نوع تیتانیوم دی اکسید را خریده اند، مقایسه ای با سایر برندهای کشورهای دیگر انجام دهید.

  18. همانطوری که مستحضر هستید؛ پودر تیتانیوم دی اکسید یکی از انواع عرضه تیتان در بازار می باشد. در صورتی که در کارخانه روزانه به طور مداوم با پودر تیتانیوم دی اکسید سر و کار داریم؛ آیا استفاده از دستکش یا ماسک برای ایمنی و حفظ سلامتی الزامی است؟ در مورد راهکارهای حفاظتی و ایمنی مواد شیمیایی در این مقاله و سایر مقالات سایت توصیه خاصی ندیدم.

  19. سلام روز شنبه شما بخیر.
    آماری وجود داره ، بدونم چند شرکت وارد کننده تیتانیوم دی اکسید در سال ۱۴۰۰ بودن؟
    کلا در بازار مواد شیمیایی اغلب شرکت هایی که واردکننده تیتانیوم دی اکسید یا سایر مواد شیمیایی هستن، خودشون هم کار فروش جزیی رو انجام می دن یا به فروش عمده تیتان مشغول هستن و فروش جزیی رو به سایر شرکت های بازرگانی واگذار می کنن؟

  20. الان با این افزایش دلار، قیمت دی اکسید تیتانیوم کرونوس در بازار چنده؟ ما یه اشتباهی کردیم؛ ای کاش ماه پیش برای چند ماه آینده دی اکسید تیتانیوم می خریدیم. به هر حال از افزایش تیتان گریزی نیست.

  21. ما فروشنده با سابقه و فعال برای فروش دی اکسید تیتانیوم خوراکی هستیم. چطور می توانیم؛ چطور می توانیم از بنرهای بالای مقاله برای تبلیغ استفاده کنیم؟ حتما توضیح دهید.

  22. بازتاب: بررسی موارد کاربرد تیتانیوم دی اکسید (تیتان) در صنعت
  23. خواهشمندم با عنایت به لزوم ارایه مشاوره خرید برای خریداران انواع تیتانیوم ، خصوصا تیتان R868 شرایطی را فراهم کنید تا امکان دریافت مشاوره خرید برای خریداران فراهم شود. این نکته را عرض کنم، عموم فروشندگان مشاوره صادقانه ای را که بر مبنای واقعیت بازار و محصولات باشد ارایه نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا