Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید پیروفسفات سدیم | کاربرد تترا سدیم پیروفسفات چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد تترا سدیم پیرو فسفات و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

همچنین اگر تصمیم به خرید تترا سدیم پیرو فسفات دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تترا سدیم پیرو فسفات در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان تترا سدیم پیرو فسفات در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت تترا سدیم پیرو فسفات نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تترا سدیم پیرو فسفات به روزرسانی می‌شود.

تترا سدیم پیروفسفات اغلب اوقات پیروفسفات سدیم نامیده می شود و با نام اختصاری TSPP در گرید صنعتی و غذایی در دسترس است. این ماده در صنایع غذایی استفاده گسترده ای دارد و در فرآوری گوشت، غذاهای دریایی و تولید خوراک حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد.

تترا سدیم پیروفسفات یک پودر یا گرانول سفید رنگ و بدون بو است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. تترا سدیم پیروفسفات یک ماده شیمیایی است که از آنیون دی فسفات و کاتیون های سدیم تشکیل شده است. در این مقاله نشریه جهان شیمی فیزیک خوانندگان را با این ماده آشناتر میکند.

مراکز خرید و قیمت فروش تترا پیروفسفات سدیم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تترا سدیم پیرو فسفات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تترا سدیم پیرو فسفات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تترا سدیم پیرو فسفات در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تترا سدیم پیرو فسفات در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تترا سدیم پیرو فسفات را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربردهای پیروفسفات سدیم (تترا سدیم پیروفسفات)

پیروفسفات سدیم به عنوان عامل بافرکننده، امولسیفایر، قوام دهنده و افزودنی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

پیروفسفات سدیم در تولید خمیردندان و نخ دندان بکار می رود تا مقدار تارتار موجود در آنها را کنترل کند و از طرف دیگر با از بین بردن کلسیم و منیزیم بزاق از رسوب آنها بر روی دندان ها و ایجاد پلاک جلوگیری کند.

این ماده همچنین در ترکیب محلول های شستشوی دهان بکار می رود تا به کاهش پلاک های دندانی کمک کند.

این ماده گاهی اوقات در شوینده های خانگی برای جلوگیری از رسوب املاح بر روی لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد اما به دلیل داشتن فسفات تاثیر سوء بر محیط زیست دارد و باعث افزایش رشد جلبک ها می شود.

کاربرد تترا سدیم پیروفسفات در صنایع غذایی

گرید غذایی این ماده که به عنوان افزودنی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد از نظر FDA ایمن شناخته می شود و در تولید داروها نیز بکار می رود.

تترا سدیم پیرو فسفات در فراوری گوشت ها برای حفظ رطوبت و جلوگیری از فساد استفاده می شود و در اکثر غذاهای کنسروی و آماده برای تثبیت بافت مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده برای ورآمدن خمیر به کیک ها و نان ها اضافه می شود و در ترکیب خوراکی های خاص مانند پنیرهای فرآوری شده بکار می رود. تترا سدیم پیروفسفات سطح PH را در غذاهای فراوری شده متعادل کرده و تعادل اسید – باز ماده غذایی را حفظ می کند. این ماده شیمیایی ماندگاری مواد غذایی را افزایش داده و مزه خوراکیها را بهبود می بخشد.

کاربرد تترا سدیم پیروفسفات

تترا سدیم پیرو فسفات در آب حل می شود اما در اتانول نامحلول است و اغلب برای اصلاح پروتئین های موجود در ماده غذایی بکار می رود تا این ترکیبات بتوانند در طول ذخیره سازی، ذوب و پخت، رطوبت را در محصولات ابقاء کنند.

این ماده با مهار کاتیون های چند ظرفیتی که مسئول اکسیداسیون لیپیدها و تند شدن محصولات هستند ماندگاری مواد غذایی را افزایش می دهند. تترا سدیم پیروفسفات در صنایع تولید پنیر به بافری کردن PH کمک کرده و پروتئین های شیر را سریع تر منعقد می کند و امولسیون سازی را افزایش می دهد.

در محصولات حاوی گوجه یون آهن را مهار می کند تا از سیاه شدن ماده غذایی پس از پخت جلوگیری کند و به عبارتی رنگ ماده غذایی را تثبیت می کند.

ایمنی برای انسان پیروفسفات سدیم یا تترا سدیم پیروفسفات

به دلیل اینکه مقدار بسیار کمی این ماده در مواد غذایی بکار می رود این ماده اغلب ایمن در نظر گرفته می شود. اما مطالعات نشان داده است هنگامیکه ترکیبات حاوی فسفات از جمله تترا سدیم پیروفسفات به عنوان افزودنی غذایی استفاده می شوند بطور متفاوتی سلامت را تحت تاثیر قرار می دهند زیرا سطح جذب آنها در بدن افراد مختلف متفاوت است.

مقادیر بالای فسفات با تسریع روند پیری و آسیب عروقی ممکن است سطح مرگ و میر عمومی و همچنین مرگ و میر افراد مبتلا به بیماریهای کلیوی و بیماریهای قلبی را سرعت ببخشد. بنابراین محققان توصیه می کنند که افراد کمتر از غذاهای فرآوری شده که حاوی تترا سدیم پیروفسفات و افزودنی های فسفات دار دیگر هستند، استفاده کنند و بیشتر خوراکی های حاوی فسفات طبیعی را مصرف کنند.

خرید تترا سدیم پیرو فسفات چینی

تترا سدیم پیروفسفات چینی یک ترکیب شیمیایی است که از واکنش اسید فسفریک با کربنات سدیم برای ایجاد دی سدیم فسفات تشکیل می شود که سپس برای به دست آوردن محصول نهایی بیشتر گرم می شود. در مواد غذایی از این افزودنی به عنوان امولسیفایر، غلیظ کننده، عامل پخش کننده و به عنوان بافر کننده pH استفاده می شود. این ماده معمولا در غذاهای بسیار فرآوری شده مانند ناگت مرغ، کنسرو ماهی تن و جایگزین های گوشت مبتنی بر سویا یافت می شود. هدف استفاده از این ماده در این غذاها اتصال پروتئین و آب برای نگه داشتن مواد کنارهم است.

فروش پیرو فسفات سدیم

پیرو فسفات سدیم یک جامد سفید است که به عنوان یک ماده افزودنی در صنایع غذایی و دارویی و در صنعت به حذف کلسیم کمک می کند و pH مایعات آلوده به سیمان را کاهش می دهد. در سطوح غلظت پایین، سریع الاثر و موثر است. ویسکوزیته و استحکام ژل را در سیالات حفاری آب شیرین کاهش می دهد. رس های واکنش پذیر را به طور فعال رقیق می کند. به شکستن ذرات و رسوبات خاک رس کمک کرده و آنها را قادر می سازد در طول توسعه چاه نفت استخراج شوند.

قیمت اسید پیروفسفات

اسید پیروفسفات یک ترکیب معدنی است که مانند سایر پیروفسفات ها به دلیل حرارت دادن در دمای بالا با فرآیند خشک کردن مضاعف تولید می شود. اسید پیروفسفات در درمان چرم برای از بین بردن لکه های آهن و به طور گسترده ای در صنایع غذایی برای اهداف واکنش پخت (خمیرها) استفاده می شود. همچنین برای تثبیت محلول پراکسید هیدروژن در برابر کاهش و در صنعت به عنوان پراکنده کننده در گل حفاری چاه نفت ون در فرآیندهای لبنی و طیور کاربرد وسیعی دارد.

کاربرد پیرو فسفات سدیم

پیرو فسفات سدیم یک پودر کریستالی یا سفید رنگ و بی بو است که به آن تترا سدیم پیروفسفات یا TSPP نیز می گویند. این ترکیب شیمیایی نمکی متشکل از پیرو فسفات و یون های سدیم است. برای تولید این ماده شیمیایی، اسید فسفریک با کربنات سدیم واکنش داده و دی سدیم فسفات تولید می‌ کند که سپس در دمای معینی حرارت داده می ‌شود تا پیروفسفات سدیم را تشکیل دهد. این محصول به دست آمده منبع خوبی از فسفر به عنوان یک ماده مغذی است.

این ماده شیمیایی کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. از این نمک بیشتر در صنایع غذایی به عنوان یک امولسیفایر یا یک بافر استفاده می شود. پیرو فسفات سدیم در صنایع تصفیه آب، صنعت تولید فلزات، صنایع آرایشی و بهداشتی و صنعت تولید رنگ نیز کارایی دارد.

کاربرد پیروفسفات در صنایع غذایی

پیرو فسفات سدیم یک پودر دانه ای بی آب، سفید رنگ و بی بو است. از این پودر در صنایع غذایی، به عنوان یک عامل خمیر مایه و بافر کننده برای کیک، نان، کلوچه، پنکیک و غیره استفاده می شود. همچنین به عنوان یک عامل جداکننده در سیب زمینی های کنسرو شده و غذاهای دریایی استفاده می شود و طعم، رنگ و بافت آن را حفظ و تقویت می کند.

تقاضا برای پیروفسفات سدیم در صنایع غذایی به طور قابل توجهی در حال گسترش است. این ماده شیمیایی عملکردهای چند منظوره ای را در نگهداری و طعم دهی مواد غذایی بدون تغییر طعم یا سایر خواص فیزیکی محصولات غذایی انجام می دهد. بنابراین، انتظار می رود که تقاضا برای این ماده در صنایع غذایی روز به روز در حال افزایش باشد.

تترا سدیم پیروفسفات در خمیر دندان

این ماده شیمیایی در تولید بسیاری از محصولات مراقبت شخصی مانند خمیر دندان استفاده می شود. تترا سدیم پیروفسفات در خمیر دندان به عنوان یک کنترل کننده استفاده می شود و کلسیم و منیزیم را در بزاق حذف می کند و از ایجاد جرم و پلاک بر روی دندان ها جلوگیری می کند.

خرید بنزوات سدیم

بنزوات سدیم یک ماده شیمیایی پرکاربرد در صنایع غذایی است که بیشتر به عنوان یک نگهدارنده در بسیاری از محصولات غذایی فرآوری شده استفاده می شود. این ماده شیمیایی به صورت یک پودر کریستالی بدون بو در بازار یافت می شود و از واکنش بنزوئیک اسید و سدیم هیدروکسید سنتز می شود.

قیمت خرید آهن پیروفسفات

آهن پیروفسفات یک ماده شیمیایی است که بیشتر به عنوان یک مکمل غذایی برای برطرف کردن کمبود آهن در کودکان استفاده می شود. کمبود آهن در بدن باعث بروز کم خونی یا آنمی می شود که برای سلامتی بدن مشکلات دیگری را به همراه خواهد داشت. امروزه کم خونی به یک مشکل شایع در جهان تبدیل شده است. آهن پیروفسفات به صورت مکمل برای درمان کم خونی توسط پزشکان تجویز می شود.

فروش سدیم تری پلی فسفات

سدیم تری پلی فسفات ترکیبی آلی است به طور گسترده در شوینده و پاک کننده استفاده می شود. در کاربردهای مختلف تجاری و صنعتی به عنوان یک عامل بافر، کنترل کننده pH و عامل امولسیون کننده استفاده می شود. این خواص پراکندگی عالی را نشان می دهد. همچنین می‌توان آن را در برخی از رنگ ‌ها و محصولات سرامیکی و سایر موارد استفاده کرد.

قیمت فروش پیروفسفات چیست

پیروفسفات ها گروهی از ترکیبات شیمیایی بسیار پرکاربرد هستند. نمک های پیروفسفات مانند دی سدیم پیروفسفات (Na2H2P2O7) و تترا سدیم پیروفسفات (Na4P2O7) کاملا شناخته شده بوده و از خنثی سازی جزئی یا کامل اسید پیروفسفریک به دست می آیند. پیروفسفات ها در بیوشیمی نیز حائز اهمیت هستند زیرا در ATP و سایر تری فسفات های نوکلئوتیدی یافت می شوند

قیمت STPP

STPP در گریدهای مختلف برای کاربردهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. برای آگاهی از قیمت این ترکیب شیمیایی شما می توانید به دفاتر فروش مواد شیمیایی یا سایت های معتبر عرضه مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

لیست قیمت سوربات پتاسیم

سوربات پتاسیم یک ترکیب شیمیایی است که به بیشتر به عنوان نگهدارنده در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش مصرف غذاهای بسته بندی شده و فرآوری شده بازار سوربات پتاسیم به عنوان یک تنظیم کننده یا نگهدارنده در این محصولات را گسترش داده است.

فروش سدیم پیرو فسفات

سدیم پیرو فسفات توسط بسیاری از فروشگاهی محصولات شیمیایی به فروش می رسد. این ماده شیمیایی امروزه در تولید انواع نان ها و شیرینی ها استفاده می شود و تقاضا برای آن روز به روز در حال افزایش است.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های تتراسدیوم پیروفسفات

نام انگلیسی
فرمول شیمیایی Na4P2O7
جرم مولی ۲۶۵.۹ g/mol
نقطه ذوب ۹۳ °C
نقطه جوش ۹۸۸ °C (1,810 °F; 1,261 K) (anhydrous); 79.5 °C (decahydrate)
چگالی ۲.۵۳۴ g/cm3

فروش تترا سدیم پیرو فسفات

تترا سدیم پیرو فسفات یک ماده شیمیایی پرکاربرد در صنایع شیمیایی است. این ماده خواص بسیار زیادی را به محصولات تولیدی اضافه می کند. خرید و فروش تترا سدیم پیرو فسفات به واسطه کاربرد گسترده این ماده بازار گسترده ای در سراسر جهان دارد.امروزه تترا سدیم پیرو فسفات توسط بسیاری از سایت های فروش محصولات شیمیایی به فروش می رسد.

قیمت سدیم پیرو فسفات

قیمت سدیم پیرو فسفات در بازار به عوامل مختلفی از جمله خلوص این ماده بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این ترکیب شیمیایی می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی یا نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

قیمت تترا سدیم پیرو فسفات

این ماده شیمیایی توسط بسیاری از سایت های فروش محصولات شیمیایی خرید و فروش می شود. قیمت این ترکیب شیمیایی می تواند بسیار متغیر باشد. توصیه می شود سدیم پیرو فسفات را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

پرسش های رایج در مورد تترا سدیم پیرو فسفات

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت تترا سدیم پیرو فسفات چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت تترا سدیم پیرو فسفات، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

خرید پیروفسفات سدیم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پیروفسفات سدیم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پیروفسفات سدیم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پیروفسفات سدیم را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید پیروفسفات سدیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا