Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آزمایشگاهیعمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید تری سدیم سیترات | کاربرد تری سدیم سیترات

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد تری سدیم سیترات و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید تری سدیم سیترات دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تری سدیم سیترات در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان شیرین کننده مصنوعی تری سدیم سیترات در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت تری سدیم سیترات نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تری سدیم سیترات به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش تری سدیم سیترات در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تری سدیم سیترات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تری سدیم سیترات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تری سدیم سیترات در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تری سدیم سیترات در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تری سدیم سیترات را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

تری سدیم سیترات (Trisodium Citrate) نمک سدیم اسید سیتریک است که طعم ترشی دارد و مانند نمک های دیگر کمی شور است. تری سدیم سیترات به عنوان سدیم سیترات نیز شناخته می شود. این ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی Na۳C۶H۵O۷ شناخته می شود.

تری سدیم سیترات معمولا به عنوان یک افزودنی غذایی، معمولا برای بهبود طعم یا به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. سدیم سیترات معمولا به ترکیبات سه تایی سدیم سیترات، منو، دی و تری سدیم سیترات اشاره دارد. این ترکیب شیمیایی همان چیزی است که به نوشابه ها هم طعم ترش و هم شور می دهد. سدیم سیترات می تواند به عنوان امولسیفایر روغن هنگام تهیه پنیر استفاده شود و اجازه می دهد تا پنیرها بدون چرب شدن ذوب شوند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

علاوه بر این، تری سدیم سیترات به عنوان یک آنتی اکسیدان در غذا و همچنین یک عامل جدا کننده استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی به راحتی در آب حل می شود و عملا در الکل نامحلول است و در هوای مرطوب مایع می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیریک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

سدیم سیترات چیست؟

سدیم سیترات به طور طبیعی در مرکبات، ذرت و برخی از مواد غذایی یافت می شود. نوع تجاری آن به صورت کریستال بی رنگ یا پودر سفید در دسترس است. آنالیز تری سدیم سیترات نشان می دهد که به صورت دی هیدرات تری سدیم سیترات و تری سدیم سیترات دهیدراته در بازار موجود است. تری سدیم سیترات دی هیدرات قیمت و کاربرد متفاوتی با قیمت سدیم سیترات دارد.

این ترکیب شیمیایی معمولا برای بهبود عملکرد ورزشکاران و به عنوان یک افزودنی غذایی استفاده می شود. این نمک به طور طبیعی منبع قوی از آنتی اکسیدان ها است و معمولا به عنوان نگهدارنده طبیعی در مواد غذایی استفاده می شود. برخی از تولید کنندگان نیز از این ماده در نوشیدنی های تولیدی خود برای افزایش اسیدیته یا امولسیون پنیر در طول فرایند پیری استفاده کرده اند. این ماده ممکن است به غذاها و نوشیدنی ها یا اسموتی ها و نوشیدنی های دیگر اضافه شود.

روش تولید تری سدیم سیترات

اسید سیتریک ممکن است از میوه ها و یا از طریق تخمیر مخمر یا حتی با استخراج حلال تولید شود. سپس سیترات سدیم با خنثی سازی اسید سیتریک با هیدروکسید سدیم تولید می شود. فرایند تولید این ترکیب شیمیایی در مقیاس بزرگ معمولا از ملاس (یا سایر ذخایر قند) صورت می گیرد. از این ترکیب شیمیایی در تولید ده ها محصول مراقبت شخصی مانند شامپو، نرم کننده، ضد آفتاب، مرطوب کننده صورت، لوازم آرایش، دستمال مرطوب کودک، شوینده مایع لباسشویی و صابون استفاده می شود.

تری سدیم سیترات چیست؟ ویژگی، کاربرد و قیمت خرید و فروش
تری سدیم سیترات چیست؟ ویژگی، کاربرد و قیمت خرید و فروش

خواص فیزیکی و شیمیایی تری سدیم سیترات

  • جرم مولکولی- ۲۹۴.۱۰ g/mol
  • CAS نامبر- ۶۱۳۲-۰۴-۳
  • انحلال پذیری – ۴۲۵ g/l (25 °C)
  • نقطه ذوب – ۱۵۰ °C
  • چگالی – ۱.۷۶ g/cm3

کاربرد تری سدیم سیترات در صنایع مختلف

در این بخش از مقاله به بررسی موارد کاربرد تری سدیم سیترات در صنایع مختلف می پردازیم.

استفاده از تری سدیم سیترات در تولید مواد غذایی

از این ترکیب شیمیایی معمولا در تولید مواد غذایی استفاده می شود و باعث بهبود طعم و همچنین ماندگاری بیشتر مواد غذایی می شود. تری سدیم سیترات به عنوان یک عامل بافر کننده و تنظیم کننده اسیدیته، عمدتا در صنایع غذایی استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی یک آنتی اکسیدان و نگهدارنده است که می تواند در برنامه های کاربردی مختلف در صنعت غذایی و همچنین مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

سدیم سیترات معمولا در صنایع غذایی به نام E331 شناخته می شود. این ترکیب شیمیایی را می توان در محصولاتی همچون ژلاتین، بستنی، ماست، مربا، شیرینی، پودر شیر، پنیرهای فرآوری شده، نوشیدنی های گازدار و شراب یافت.

این ترکیب شیمیایی همچنین در فرآیند تهیه پنیر به عنوان یک امولسیفایر روغن استفاده می شود. سدیم سیترات از جدا شدن چربی ها جلوگیری می کند و در نتیجه مانع از آن می شود که مواد غذایی بافت چرب داشته باشند.

تولید نوشیدنی ها با خرید تری سدیم سیترات

استفاده از این ترکیب شیمیایی در تولید نوشیدنی ها معمولا برای افزایش طعم است. بسیاری از تولید کنندگان نوشابه های لیموی، از اسید سیتریک و نمک های آن به عنوان راهی برای تقویت طعم و بهتر کردن مزه استفاده می کنند. علاوه بر این، تری سدیم سیترات می تواند به ایجاد قوام در اسیدیته و طعم آب میوه ها نیز کمک کند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با تری سدیم سیترات

 

خرید تری سدیم سیترات برای کاربرد در پزشکی

تری سدیم سیترات کاربردهای پزشکی نیز دارد و به عنوان عامل قلیایی کننده مورد استفاده قرار می گیرد. قرص سدیم سیترات و محلول سدیم سیترات با خنثی کردن اسید اضافی در خون و ادرار برای بهبود سلامتی بدن عمل می کند.

این ترکیب شیمیایی علاوه بر این برای درمان بیماری اسیدوز متابولیک نیز کارایی دارد. سدیم سیترات، پس از جذب در بدن به کاتیون های سدیم و آنیون های سیترات تجزیه می شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، یون های سیترات آلی به یون های بی کربنات متابولیزه می شوند که منجر به افزایش غلظت بی کربنات پلاسما می شود.

علاوه بر این، تری سدیم سیترات باعث بافر شدن یون هیدروژن اضافی و در نتیجه معکوس شدن بالقوه اسیدوز در بدن می شود، در حالی که بدن از افزایش اسیدیته در خون، پلاسما و سایر بافت های بدن رنج می برد.

سدیم سیترات علاوه بر این می تواند به عنوان ضد انعقاد خون در طول فریز پلاسما مورد استفاده قرار می گیرد، فرآیندی که خون را برای حذف آنتی بادی های مضر (مانند دیالیز) فیلتر می کند. این خاصیت ضد انعقادی ناشی از یون سیترات است که با تشکیل مجتمع های سیترات کلسیم، یون های کلسیم را در خون کلاته می کند. سدیم سیترات همچنین یک ماده شیمیایی کلیدی در ذخیره و حفظ خون در بانک های خون است.

تری سدیم سیترات همچنین می تواند به عنوان یک عامل بهبود دهنده در درمان ناراحتی های معده و تسکین بیماری اسیدوز لوله دیستال کلیه ناشی از عفونت های دستگاه ادراری، به دلیل خاصیت خنثی کنندگی مورد استفاده قرار گیرد.

تری سدیم سیترات چیست؟ ویژگی، کاربرد و قیمت خرید و فروش
تری سدیم سیترات چیست؟ ویژگی، کاربرد و قیمت خرید و فروش

خرید تری سدیم سیترات برای استفاده در صنایع

از این ترکیب شیمیایی به عنوان پاک کننده صنعتی برای پاکسازی دستگاه های تولید بخار و سیستم های آب گرم از لایه های کلسیم و زنگ زدگی استفاده می شود. همچنین به عنوان یک پولیش شیمیایی، برای تیمار آلومینیوم، مس و سایر سطوح فلزی استفاده می شود.

اسید سیتریک و نمک های آن به عنوان عوامل بافر کننده و کمپلکس کننده در حمام های آبکاری الکترو نیز استفاده می شود. کاربردهای صنعتی دیگر این ترکیب شیمیایی شامل سولفورزدایی گاز دودکش، بازیابی نفت و جلوگیری از آلودگی مواد راکتور هسته ای است.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های تری سدیم سیترات

نام ماده تری سدیم سیترات (Trisodium citrate)
فرمول مولکولی Na3C6H5O7
جرم مولکولی ۱.۷ g/cm³
چگالی (دانسیته) ۱.۴۴ g/cm³
نقطه ذوب ۳۰۰ °C
نقطه جوش ۳۰۹.۶ °C
انحلال‌پذیری در آب ۴۲.۵ g/100 ml (25 °C)

دیگر موارد کاربرد تری سدیم سیترات

از تری سدیم سیترات همچنین می توان در تمیز کردن ظروف استفاده شود. مشخص شده است که این ماده به ویژه در حذف رسوبات کربنات از کتری ها و همچنین تمیز کردن رادیاتورهای خودرو بسیار موثر عمل می کند. این ترکیب شیمیایی همچنین در مواد شوینده و قرص های ماشین ظرفشویی نیز استفاده می شود. سدیم سیترات به عنوان تنظیم کننده pH و نرم کننده آب نیز در برخی صنایع کارایی دارد.

قیمت تری سیترات سدیم

قیمت تری سدیم سیترات بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه، چارچوب، تجارت و منطقه استفاده نهایی متغیر است. علاوه بر این، هر بخش به همراه تجزیه و تحلیل توسعه یافته است تا همه اطلاعات مهم دوره پیش بینی را شامل شود. این تحقیق همچنین بازار را بر اساس منطقه به کشورهای مختلف تقسیم می کند. آنالیز منطقه ای شامل ارزیابی حجم و درآمد هر منطقه به همراه کشورهای مربوطه است.

تحلیلگران پیش بینی می کنند بازار جهانی تری سدیم سیترات در بالاترین میزان CAGR در دوره پیش بینی ۲۰۲۱-۲۰۲۸ رشد کند. این گزارش همچنین نمای ۳۶۰ درجه ای از چشم انداز رقابتی صنایع را ارائه می دهد. بنابراین به شرکت ها کمک می کند تا تهدیدها و چالش های پیش روی را درک کنند.

انتظار می رود که بازار جهانی سیترات سدیم با سرعت زیادی در طول دوره پیش بینی گسترش یابد، زیرا از آن در صنایع غذایی و آشامیدنی برای تنظیم تعادلPH، سبزیجات، درمان گوشت، جلوگیری از طعم و روشن شدن رنگ ها استفاده می شود.

سیترات سدیم به نمک ترش معروف است و به طور گسترده ای به عنوان افزودنی غذایی معمولا برای طعم دادن استفاده می شود. همچنین از آن به عنوان یک آنتی اکسیدان در غذا و همچنین به عنوان جدا کننده استفاده می شود. خرید سدیم سیترات گرید خوراکی با تقاضای بالایی مواجه است.

سیترات سدیم اسیدیته محصولات غذایی را کاهش می دهد و به نوشابه ها طعم می دهد. این ترکیب ذخیره سازی روغن را به عنوان امولسیفایر افزایش می دهد. در صنعت مراقبت های بهداشتی، سدیم سیترات به طور گسترده ای برای کنترل اسیدیته در خون و ادرار استفاده می شود.

تری سدیم سیترات چیست؟ ویژگی، کاربرد و قیمت خرید و فروش
تری سدیم سیترات چیست؟ ویژگی، کاربرد و قیمت خرید و فروش

بهتر است بدانید

بازار جهانی سدیم سیترات با تغییر روند صنعت داروسازی و صنایع غذایی و آشامیدنی در حال رشد است. عواملی مانند افزایش جمعیت شهری، تقاضا برای داروسازی، افزایش آگاهی مصرف کننده و رشد صنعت بسته بندی مواد غذایی باعث گسترش بازار جهانی سدیم سیترات سدیم شده است.

تقاضا برای غذا و نوشیدنی در منطقه خاورمیانه و آفریقا به سرعت در حال افزایش است و پیش بینی می شود که این روند در دوره پیش بینی نیز ادامه یابد. علاوه بر این، برآورد می شود که سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده کشورهای مختلف در صنعت مواد غذایی و آشامیدنی باعث افزایش تقاضا برای سیترات سدیم در دوره های پیش رو شود.

از نظر حجم و ارزش، پیش بینی می شود در بخش مواد غذایی و آشامیدنی طی طول دوره پیش بینی به سرعت در بازار رشد کند در صنایع غذایی و آشامیدنی، سدیم سیترات برای بهبود طعم و به عنوان یک عامل کنترل pH و یک عامل شلات کننده برای افزایش عملکرد آنتی اکسیدان ها و جلوگیری از فساد غذا استفاده می شود.

سیترات سدیم در درجه اول به عنوان یک افزودنی غذایی، معمولا به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. در سودا از سدیم سیترات به عنوان طعم دهنده استفاده می شود. سیترات سدیم همچنین دارای طعم تند و تیز در نوشیدنی های تجاری و آماده برای نوشیدن و مخلوط های نوشیدنی است. سیترات سدیم به عنوان امولسیفایر روغن در تولید پنیر استفاده می شود.

سیترات سدیم در مراقبت های بهداشتی مختلف و کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت مراقبت های بهداشتی، سدیم سیترات در کنترل PH برای بهبود ثبات و افزایش فعالیت مواد نگهدارنده استفاده می شود.

عوارض و خطرات تری سیترات سدیم پس از خرید و فروش

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA ) تائید کرده است که این ترکیب شیمیایی به طور کلی ایمن شناخته می شود و استفاده از آن در محصولات آرایشی ایمن و مفید است. مطالعات و تحقیقات انجام شده، نشان داده است که این ماده تحریک کننده یا حساس کننده پوست نخواهد نیست بنابراین همه افراد می توانند از آن استفاده کنند.

پرسش های رایج در مورد تری‌ سدیم سیترات

خرید تری‌ سدیم سیترات در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان تری‌ سدیم سیترات متصل می ‌کند. برای خرید تری‌ سدیم سیترات تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

فروش ‌تری سدیم سیترات

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش تری سدیم سیترات از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان تری سدیم سیترات در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

تری سدیم سیترات انساین ENSIGN

تری سدیم سیترات انساین ENSIGN یک ماده شیمیایی سفید رنگ بدون بو است که به عنوان یک افزودنی غذایی معمولاً به عنوان طعم دهنده یا نگهدارنده استفاده می شود. این نمک سه پایه اسید سیتریک است که با خنثی سازی کامل اسید سیتریک با هیدروکسید سدیم یا کربنات خلوص بالا و متعاقب آن تبلور تولید می شود. به عنوان یک تسریع کننده آماده سازی در محصولات گوشتی فرآوری شده استفاده می شود و دارای طعم شور و ملایم ترش است. همچنین به عنوان یک عامل طعم دهنده در انواع خاصی نوشابه های انرژی زا و برخی از آبمیوه ها به کار برده می شود.

فروش تری سدیم سیترات مارک جین هی (جین هه)

تری سدیم سیترات مارک جین هی به صورت پودر دانه ای سفید رنگ غیر سمی، محلول در آب و عملاً در اتانول نامحلول است. به دلیل ماهیت همه کاره آن، این ماده منحصر به فرد برای بسیاری از زمینه ها از جمله مواد غذایی و نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی و کاربردهای صنعتی مناسب است. همچنین این ماده واکنش پذیری کمی دارد و از نظر شیمیایی پایدار است به عنوان عامل بافر، جداکننده و امولسیون کننده استفاده می شود. کاملا زیست تخریب پذیر است به همین دلیل با زباله های معمولی یا فاضلاب قابل دفع است.

قیمت تری سدیم سیترات چینی

تری سدیم سیترات چینی از کریستال های بی رنگ تا سفید تشکیل شده و عملا بی بو است که با خنثی سازی کامل اسید سیتریک با منبع سدیم با خلوص بالا و متعاقب آن کریستالیزاسیون تولید می شود. این ترکیب pH را بافر می کند و عملکرد متیل پارابن ها را افزایش می دهد. در خمیر دندان ها و محصولات مصرفی دندانپزشکی، پاک کننده های دندان مصنوعی، دهان شویه ها و محصولات بهداشتی دهان استفاده می شود. این ترکیب در سال های اخیر محبوبیت فراوانی پیدا کرده است زیرا دوستدار محیط زیست در نظر گرفته شده و به راحتی زیست تخریب پذیر است بنابراین جایگزین مناسبی برای فسفات ها است.

خرید تری سدیم سیترات مارک کانبو (کامبو)

تری سدیم سیترات مارک کانبو معمولاً در کاربردهای مختلف فنی و صنعتی وهمچنین به عنوان کندگیر برای مخلوط ملات استفاده می شود. در صنعت نظافت نیز به دلیل ویژگی های تمیز کنندگی عالی و خاصیت غیر معمول آن که تقریبا خنثی است، کاربرد دارد. در عین حال ویژگی های یک اسید را مانند رسوب زدایی و یک ماده قلیایی در چربی زدایی ها به تصویر می کشد. به عنوان یک دی هیدرات نمکی در محصولات غذایی به عنوان طعم دهنده یا نگهدارنده استفاده می شود و به حفظ کیفیت و عملکرد محصول در طول زمان کمک می کند.

خرید و فروش تری سدیم سیترات تی تی سی ای TTCA

تری سدیم سیترات تی تی سی ای از خنثی کردن اسید سیتریک حاصل از فرآیند تخمیر غوطه ور ساخته می شود و به صورت کریستال های سفید شفاف که کمی طعم شوری دارد در بازارهای جهانی به فروش می رسد. این ماده در صنعت کاربردهای زیادی دارد از جمله حمام های چربی زدای قلیایی، مواد شیمیایی آبکاری برای مس و نیکل و مواد شیمیایی عکس. همچنین در صنایع کاغذ و خمیر کاغذ و صنعت نساجی نیز کاربرد فراوانی دارد. شرکت تی تی سی ای در بازارهای رقابتی یکی از باکیفیت ترین تری سدیم سیترات را ارائه می دهد.

خرید تری سدیم سیترات

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید تری سدیم سیترات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید تری سدیم سیترات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان تری سدیم سیترات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید تری سدیم سیترات با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

 




نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. توی مقاله خوب تون مارک های سدیم سیترات رو معرفی کردید ؛
    ولی این ابهام برام وجود داره که ، کاربرد محلول سدیم سیترات همون کاربرد پودر سدیم سیترات هست؟

    یعنی می تونیم پودرش رو محلول کنیم و ازش استفاده کنیم؟

  2. به عنوان نماینده خرید یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی به اطلاع فروشندگان تری سدیم سیترات خوراکی می رسانم ؛
    در صورتی که توانایی تامین و فروش عمده تری سدیم سیترات خوراکی مرغوب را با قیمت مناسب دارند, از طریق شماره در واتساپ درخواست و لیست قیمت خود را ارسال کنند

  3. با بررسی که بین چند فروشنده مواد شیمیایی انجام دادم ؛ متوجه شدم که ظاهراً قیمت تری سدیم سیترات ایرانی با قیمت تری سدیم سیترات چینی تفاوت زیادی دارد؛

    جدای از کیفیت و کارایی ، می خوام بدونم که به طور کلی ، بین تولیدکنندگان صنایع غذایی کدام نوع تری سدیم سیترات تقاضا و محبوبیت بیشتری دارد؟

    با سپاس

  4. در مورد قرص سدیم سیترات ، با وجود همه خواصی که این قرص دارد ؛
    به همه دوستان توصیه می کنم که تحت هیچ شرایطی بدون تجویز پزشک آن را مصرف نکنید.
    قرص سدیم سیترات علی رغم خواص زیادی که دارد ولی مصرف خودسرانه آن بسیار خطرناک است

  5. تعجب می کنم ؛ مقاله به این خوبی , ولی اصلا در مورد «سیترات سدیم دوآبه» توضیح ندادید .

    فک می کنم که اگر در مورد کاربرد، خواص و فرق آن با تری سدیم سیترات معلومی حتی اگر شده به شکل ویدیو محتوا اضافه کنید ؛ قطعا بیشتر از قبل برای خریداران کاربردی تر خواهد بود.

  6. با سلام
    بنده خریدار سیترات سدیم از شیراز هستم ، قبل از اینکه با فروشنده ای که شما پیشنهاد دادید تماس بگیرم؛
    در حق ما لطفی کنید و کاملا توضیح دهید که بعد از خریداری چطور سیترات سدیم تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟
    و چطور به درجه مرغوبیت آن پی ببریم؟

  7. دو نکته
    من دنبال طرز تهیه بافر سدیم سیترات تو اینترنت می گردم .

    در مورد سایر بافرها اطلاعات بیشتری وجود داره ، تو سایت شما هم اطلاعات زیادی راجع به این بافر نیست

    حتی نتونستم محدود عملکردی PH این بافر رو تو مقاله بالا متوجه بشم
    اگر میشه این موارد رو به مقاله اضافه کنید

  8. قبل ازاینکه سوالم را مطرح کنم باید اعتراف کنم که مثلا در مورد همین تری سدیم سیترات ، مقاله شما به نسبت سایت‌های دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است
    درباره تری سدیم سیترات دی هیدرات دنبال چند نکته خاص بودم که پیدا نکردم اگه در این مورد اطلاعات بیشتر ی قرار دهید کمک بسیار بزرگی به ما می کنید .

  9. خرید سیترات سدیم ضد انعقاد

    آیا در تولید تمام داروهای ضدانعقاد از دز مشخصی سیترات سدیم استفاده می شود؟

    در مورد مضرات احتمالی سیترات سدیم ضد انعقاد به طور ساده ، مختصر ‌ و مفید توضیح دهید.

  10. سلام و عصر بخیر

    طبق استانداردهای اتحادیه اروپا دز مصرف مجاز تری سدیم سیترات خوراکی در روز چقدر است؟ وزارت بهداشت چگونه مجاز مصرف مواد شیمیایی نظارت می کند؟

    لازم می دانم پیشاپیش از همه تلاش های شما قدردانی کنم.

  11. شما اطلاع دارید که قرص سیترات سدیم هم مشمول بیمه تکمیلی می شود؟
    متاسفانه تعداد زیادی از داروها علیرغم اهمیتی که برای بیماران دارند، تحت حمایت بیمه تکمیلی نیستند
    دلیلش را هم نمی دانم.

  12. می دونم قیمت سیترات سدیم هم مثل اکثر مواد شیمیایی و کالاهای دیگه ، تابع نرخ ارز هست؛ از شما می خوام، لطف کنید قیمت انواع ایرانی و خارجی سیترات سدیم رو حداقل ماهی یکبار در سایت قرار بدید. رو این پیشنهاد فکر کنید.

  13. اگر برای برخی از مقالات سایت مثل همین سدیم سیترات دی هیدرات ابهامات علمی یا انتقاداتی را بخواهیم گزارش دهیم؛ از طریق چه شماره ای امکان پذیر است؟ من شماره ای برای تماس پیدا نکردم.

  14. ضمن عرض سلام و احترام و خسته نباشید

    آیا تری سدیم سیترات در صنایع آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد؟
    کدامیک از انواع مواد شیمیایی در صنایع آرایشی و بهداشتی بیشتر استفاده می شود؟ چند مورد را ذکر می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا