Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

خواص قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار چیست؟

قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار از برترین محصولات در رده چاق کننده ها است. هم چنین قیمت آن نسبت به کارایی که دارد، از نقاط قوت این محصول به حساب می آید. قرص چاقی جگوار بدون عوارض و بازگشت می باشد و دارای انواع ویتامین های B و C است.

داشتن اندامی مناسب و متعادل یکی از فاکتورهای مهم هرفرد در زندگی است. داشتن حس رضایت از خود و زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه می شود. بنابراین روش هایی که برای زیبایی به کار می رود، مورد استقبال مردم قرار می گیرند. امروزه یکی از دغدغه های بزرگ مردم در سراسر دنیا چاقی و لاغری است.

قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار از بهترین محصولاتی است که توانسته مشکل کمبود وزن و لاغری را برطرف کند. لطفا این مقاله را تا آخر بخوانید، زیرا درمورد خواص، تاثیرات، ترکیبات و نیز عوارض احتمالی این قرص صحبت شده است.

هم چنین در نشریه علمی جهان شیمی فیزیک بخوانید:

پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟

پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

خواص پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت چیست؟ قیمت و خرید سوپر پلنت

خواص قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار

 

"<yoastmark

این قرص تاثیر فوق العاده ای در چاق شدن عمومی و یکنواخت در تمامی بدن دارد. این قرص حاوی HGH است. HGH از انواع مختلفی از آمینو اسید تشکیل شده است. این ماده باعث تبدیل پروتئین به ماهیچه می شود. وجود HGH در قرص های چاقی باعث شده است که پروتئین موجود در غذایی که شما میل می کنید، در بدنتان تبدیل به ماهیچه شود.

بدن انسان ها با یکدیگر متفاوت است. تاکنون دیده اید بعضی افراد استعداد زیادی برای چاقی دارند و برعکس افراد دیگری هستند، که با وجود اینکه غذای بیشتری می خورند، همچنان لاغر هستند. علت این امر این است، که میزان ترشح غددی که مربوط به چاقی هستند در افراد مختلف، متفاوت است.

با مصرف این قرص، غدد مربوط به چاقی به طور طبیعی ترشح بیشتری خواهند داشت. این موضوع باعث چاق شدن طبیعی و یکنواخت بدن خواهد شد. چاقی که به صورت طبیعی انجام شود، هیچگونه بازگشتی نخواهد داشت.

ترکیبات گیاهی قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار

این قرص حاوی تمام ویتامینهای گروه ب است به غیر از ویتامین ب ۱۲، مگر این که جوانه گندم با این ویتامین غنی شده باشد. ویتامین ها شامل: ریبوفلاوین، نیاسین، پیروکسیدین، فولیک اسید، بیوتین، تیامین، پانتوتنیک اسیداست و قرص جگوار دارای ۱۶ نوع اسید آمینه است که همه آمینو اسید های ضروری را شامل می شود. در هر ۳۰ گرم این قرص، ۱۶ گرم پروتئین وجود دارد.

این قرص ۱۴ نوع مواد معدنی دارد، که شامل روی، آهن، مس، منیزیم، پتاسیم، منگنز، فسفر، سلنیوم، کروم و سایر مواد معدنی می شود. شگفت انگیز ترین ویژگی قرص جگوار، این است که می تواند صورت شما را زیبا و شاداب کند و جوانی را به شما بازگرداند. این قرص صورت شما را چاق و زیبا می کند و با پرکردن گودی های صورت، زیبایی را به شما هدیه می دهد. از این قرص می توان به جای تزریق بوتاکس و ژل که قیمت بالایی دارند، استفاده کرد.

صورت افراد اگر لاغر باشند، چین و چروک های آن خود را بیشترنشان می دهند. این موضوع برعمر افراد می افزاید و آن هارا پرسن تر نشان می دهد و بر عمر افراد می افزاید. این محصول چنین مشکلی را به خوبی رفع می کند.

مزایای قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار

"<yoastmark

  • این قرص دارای مواد آنتی اکسیدانی است و مانع ایجاد چین و چروک روی صورت می شود و درنتیجه باعث شادابی پوست صورت می شود.
  • پروتئین های موجود درقرص باعث حجیم شدن ماهیچه ها می شود.
  • ویتامین های B و C موجود در قرص خواص ضد لک به صورت می دهند.
  • جوانه گندم به دلیل فیبر بالایی که دارد، عملکرد روده ها را بهبود می بخشد.
  • کلسیم این قرص موجب استحکام استخوان هاو عملکرد بهترماهیچه ها می شود.
  • باعث افزایش جذب مواد پروتئینی می شود.
  • افزایش وزن همراه با ماهیچه سازی فوق العاده
  • دارای ترکیبات فشرده و الترا کنسانتره با تاثیر فوق العاده قوی
  • تنظیم متابولیسم بدن و بالابردن جذب مواد غذایی
  • بدون عوارض جانبی

همانطور که در موارد بالا مشاهده کردید، با مصرف این قرص، با یک تیر چند نشان می زنید. کمتر دارویی وجود دارد که همه این خواص را درخود بگنجاند.

مشخصات قرص چاقی جگوار بدن جگوار

هربسته از قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار ۶۰ عدد است. وزن هرقرص ۶۰گرم است.

روش مصرف قرص چاقی جگوار

 

"<yoastmark

۲ ساعت قبل از ناهار و دو ساعت قبل از شام یک عدد از این قرص را مصرف کنید. دوره مصرف این قرص به مدت یک ماه است.

روش نگهداری قرص چاقی جگوار

این قرص را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. مدت نگهداری آن یک سال است.

منع مصرف قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار

  • افراد زیر ۱۶ سال نباید از این قرص مصرف کنند.
  • افرادی که دچار بیماری ها ونارسایی های قلبی هستند، باید از مصرف این محصول خودداری کنند.
  • افراد بالای ۵۰ سال نباید از این قرص استفاده کنند.
  • افرادی که دچار ناراحتی ها و مشکلات معدوی یا گوارشی هستند،
  • افرادی که دیابت دارند.
  • زنان باردار و یا شیرده باید از مصرف آن خودداری کنند.
  • افرادی که فشارخون بسیار بالا و یا فشارخون بسیار پایین دارند.

خرید قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار

همانطور که می دانید، دارو خانه تنها منبع معتبر برای خرید داروها است. اگر قصد خرید داروی گیاهی جگوار را دارید، بهتر است به داروخانه ها مراجعه کنید و این دارو را تهیه کنید. این محصول به دلیل شهرت و محبوبیتی که دارد، متاسفانه تحت سو استفاده سودجویان قرار می گیرد و انواع تقلبی آن را وارد بازار می شود. هنگام خرید محصول به تاییدیه سازمان غذا و دارو و نیز تاریخ تولید و انقضای آن دقت فرمایید.

سخن پایانی

قرص چاقی جگوار تاثیری ۳ برابر قوی تر نسبت به سایر محصولات چاقی دارد. این محصول دارای کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین، املاح است و تا ۱۱ کیلو گرم افزایش وزن دارد. افزایش وزن در بدن به صورت یکنواخت صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا