Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و داروییکشاورزی و دامپروریمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کازئینات سدیم | کاربرد کازئینات سدیم چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کازئینات سدیم و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید کازئینات سدیم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کازئینات سدیم در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کازئینات سدیم در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کازئینات سدیم نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کازئینات سدیم به روزرسانی می‌شود.

کازئینات سدیم پروتئین شیر با کیفیت عالی است که بطور گسترده در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شود. کازئینات سدیم ارزش غذایی بالایی دارد و یک منبع پروتئین فوق العاده مفید برای تغذیه انسان است زیرا حاوی تعداد زیادی اسیدآمینه است.

کازئینات سدیم نام بیوشیمیایی کازئین است که نوعی پروتئین موجود در شیر همه پستانداران و جزء اصلی پنیرهای بسته بندی شده و منبع اصلی پروتئین آنهاست.

این ماده از شیر تازه پاستوریزه شده از طریق رسوب اسیدی کازئین و سپس خنثی سازی و خشک کردن بدست می آید. کازئین پروتئین اصلی شیر گاو است و ترکیب اصلی پنیر را تشکیل می دهد و به صورت کازئینات سدیم در صنایع غذایی استفاده می شود.

کازئینات سدیم خیلی بیشتر از کازئین در صنایع غذایی استفاده می شود، زیرا نسبت به کازئین محلول تر است. کازئینات، معمولاً به صورت نمک سدیم یا کلسیم موجود است و اغلب در محصولات گوشتی به عنوان امولسیفایر یا مایه پنیر، منبع پروتئین، تثبیت کننده کف و افزودنی استفاده می شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش کازئینات سدیم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کازئینات سدیم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کازئینات سدیم در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کازئینات سدیم در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کازئینات سدیم در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کازئینات سدیم را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

ویژگی های کازئینات سدیم

بعلت قیمت خرید و فروش مناسب کازئینات سدیم یک ترکیب چند کاربردی است که به عنوان امولسیفایر، طعم دهنده، جذب کننده آب و چربی و قوام دهنده مورد استفاده قرار می گیرد.

دو نوع کازئین وجود دارد، کازئین اسید و کازئین رنت . کازئین اسید از طریق اسیدی شدن شیر تا رسیدن به نقطه ایزوالکتریک کازئین (۶/۴ pH pH) حاصل می شود و کازئین رنت توسط انعقاد آنزیمی بدست می آید.

کازئین و کازئینات سدیم در اصل یک ماده هستند ولی کازئین بطور طبیعی در شیر یافت می شود اما کازئینات سدیم به عنوان مکمل پروتئینی تولید می شود.

این ماده حدود ۹۰ درصد پروتئین دارد و یک نوع ایده آل از کازئین است زیرا می تواند هنگام مخلوط شدن با یک مایع به راحتی حل شود. این کیفیت برای افزودن به محصولات غذایی، هم از نظر ساختار و هم برای بهبود محتوای غذایی لبنیات کم چرب، مفید است.

برای تولید کازئینات سدیم از شیر کم چرب استفاده می شود زیرا وجود چربی ماندگاری کازئین را کاهش می دهد. علاوه بر این چون میکروارگانیسم ها می توانند بر روی رنگ و قوام کازئین به صورت منفی تأثیر بگذارند، شیر باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

کاربرد کازئینات سدیم

این ماده به عنوان ماده‌ اتصال دهنده، سفید کننده و ورآورنده در صنایع غذایی استفاده می شود. این ماده در تهیه سوسیس، کالباس و به عنوان جانشین شیر و خامه در محصولات مختلف مانند پنیر، ماست و بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.

پروتئین های کازئین مانند کشک به ساخت توده عضلانی کمک می کنند خصوصا اگر با تمرینات بدنسازی همراه شوند. ساختار شیمیایی کازئین مانند حباب است و اجازه می دهد اسیدهای آمینه آهسته و پیوسته وارد جریان خون شوند.

این ماده به تدریج طی چند ساعت عضلات را به روش پایدار تغذیه می کند. استفاده از پودر کازئین قبل از تمرین می تواند مواد مغذی مورد نیاز عضلات را به خوبی تامین کند.

مصرف كازئينات سديم و ساير اشكال كازئين قبل از رفتن به رختخواب بسیار مفید است زیرا در حین خوابیدن، عضلات را ریکاوری و بازسازی می کنند.

ایمنی و خطرات خرید کازئینات سدیم

این ماده در صنایع غذایی، تولید مواد لبنی و مکمل های ورزشی و لاغری، فراوری گوشت، سفید کننده قهوه و غذاهای آماده استفاده می شود.

از نظر FDA کازئینات سدیم یک ماده غذایی ایمن در نظر گرفته می شود ولی برخی عوارض جانبی حاصل از مصرف این ماده توسط مصرف کنندگان گزارش شده است که در ادامه شرح داده می شود.

این ماده ممکن است در افرادی که به شیر حساسیت دارند واکنش آلرژیک ایجاد کند که شامل خارش چشم، بثورات پوستی، تورم صورت، زبان و گلو و آبریزش بینی است .

این افراد همچنین ممکن است یبوست، تولید بیش از گاز در دستگاه گوارش و اسهال را نیز تجربه کنند که معمولاً چندین هفته طول می کشد. آنافیلاکسی که یک واکنش آلرژیک تهدید کننده زندگی است می تواند در بدترین شرایط ممکن اتفاق بیافتد.

همچنین این خطر وجود دارد که کازئینات سدیم با گلوتامیک اسید که یک اسید آمینه غیر ضروری است آلوده شود. گفته می شود که گلوتامیک اسید به خودی خود باعث سردرد، بی حسی، حالت تهوع و گرگرفتگی می شود، هرچند این موضوع هنوز مورد بحث است.

اما صرف نظر از اینکه فرد به شیر آلرژی داشته یا نداشته باشد، مصرف مقادیر زیادی کازئینات سدیم می تواند فشار غیرضروری بر کلیه ها اعمال کند که برای سلامتی مضر است.

قیمت کازئینات سدیم خوراکی

کازئینات سدیم خوراکی شکلی از کازئین است که به دلیل تولید ساده، ارزش غذایی عالی و خواص عملکردی بالا، از جمله پایداری حرارتی، به طور گسترده در صنایع غذایی به عنوان یک ماده کاربردی در طیف گسترده ای از محصولات غذایی استفاده می شود. کازئینات سدیم خوراکی با رسوب اسیدی کازئین، واکنش با یک عامل خنثی کننده تولید و سپس خشک می شود و رنگ ظاهری آن کرم روشن است و طعمی خنثی دارد.

فروش کازئینات سدیم پگاه

کازئینات سدیم پگاه یکی از انواع کازئین موجود در بازار است که با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می شود و شما می توانید برای کاربردهای مختلف از آن استفاده کنید.

خرید کازئینات سدیم ایران

کازئینات سدیم ایران یکی از محصولات ایرانی با کیفیتی است که با قیمت مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. شما به راحتی می توانید این محصول را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کاربرد کازئینات سدیم

کازئینات سدیم معمولاً به عنوان یک افزودنی غذایی در صنایع غذایی استفاده می شود. این ترکیب به دلیل بهبود ویژگی های تغذیه ای، خاصیت ژل کنندگی(ویسکوزیته خوب) برای تغییر بافت و پایداری شیمیایی انواع محصولات مانند داروها، صابون، آرایش و محصولات مراقبت شخصی، مکمل های غذایی (غذای کودک و تغذیه ورزشی) کرم های قهوه، نوشیدنی ها و محصولات رژیمی و پنیرهای فرآوری شده استفاده می شود.

کاربرد کازئین در سوسیس و کالباس

سوسیس و کالباس حاوی کازئین سدیم هستند. کازئینات سدیم به عنوان یک افزودنی غذایی بر پایه کازئین برای افزایش محتوای پروتئین و به عنوان امولسیون کننده برای سوسپانسیون چربی ها و روغن ها و بهبود خواص تغذیه ای استفاده می شود. این ترکیب به عنوان یک عامل نگهدارنده به انواع فرآورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس اضافه می شود. استفاده از این پروتئین شیر موجب می شود که فرآورده های گوشتی بافت طبیعی تری داشته باشند.

خرید کازئین صنعتی

کازئین یک افزودنی غذایی است که از کازئین، پروتئین شیر ساخته شده است. برای تولید کازئین صنعتی، پروتئین کازئین منعقد می شود و سپس با هیدروکسید سدیم، یک باز قوی ترکیب می شود. از کازئین صنعتی در صنعت گوشت، در صنعت نوشیدنی ، در صنعت داروسازی و در محصولات مراقبت شخصی به دلیل خواص عملکردی مانند تثبیت کنندگی، پایداری حرارتی، ویسکوزیته خوب،خاصیت چسبندگی قوی استفاده می شود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کازئینات سدیم GMS

نام انگلیسی Sodium Caseinate
نوع ماده نمک سدیم کازئین (پروتئین شیر)
سایر نام ها کازئین سدیم

کازئینات کلسیم چیست

کازئینات کلسیم از شیر بدون چربی تازه تهیه می شود. پروتئین های موجود در کشک با خنثی سازی محلول تولید می شوند. این کار با استفاده از یک ماده قلیایی حاوی کلسیم قبل از ادامه خشک کردن انجام می شود. افزودن کلسیم قلیایی باعث می شود کازئینات به دلیل ارزش غذایی آن بسیار کاربردی باشد. کازئینات کلسیم همچنین یک مکمل کلسیم است که معمولا به عنوان یک افزودنی غذایی برای غنی سازی مواد غذایی استفاده می شود. همچنین به عنوان امولسیفایر، قوام دهنده یا تثبیت کننده عمل می کند.

قیمت کازئینات سدیم

قیمت کازئینات سدیم به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع و کیفیت این محصول بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت این ترکیب می توانید به سایت های اینترنتی فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

کازئینات کلسیم چیست

کازئینات کلسیم یک پودر سفید، بدون بو و بدون مزه است که به عنوان یک افزودنی غذایی در ماست و شیر و نوشیدنی های مغذی استفاده می شود. کازئینات کلسیم به طور گسترده ای به عنوان مکمل غذایی، قوام دهنده، امولسیفایر و تثبیت کننده بافت در تولید مواد غذایی استفاده می شود. این ماده همچنین در صنعت داروسازی در تولید داروهای کاهنده فشار خون و قند خون به کار برده می شود.

پرسش های رایج در مورد کازئینات سدیم

چطور می توانم بهترین فروشنده کازئینات سدیم را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده کازئینات سدیم، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش کازئینات سدیم به طور مرتب بررسی می‌ شود.

سدیم کازئینات

سدیم کازئینات یک امولسیفایر و عامل غلیظ کننده عالی است که معمولا در صنایع غذایی برای بهبود احتباس چربی در غذاها و آب، جلوگیری از هم افزایی، کمک به توزیع یکنواخت مواد مختلف در فرآوری مواد غذایی و بهبود بافت استفاده می شود. طعم ملایم و با ثبات عالی، این ماده را برای استفاده در فرمولاسیون های حساس به طعم مانند پودرهای نوشیدنی با پروتئین بالا و پروتئین بارها و سوپ فوری مناسب می کند.

انواع کازئین

میسلار کازئین که نام « پروتئین قبل از خواب » را نیز به خود اختصاص داده است، معمولا قبل از خواب مصرف می ‌شود زیرا پروئین موجود در این کازئین به آهستگی جذب می شود. کازئینات یک منبع پروتئینی طبیعی و دیر هضم و کاملا محلول در آب است که خواص عملکردی بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

کازئین هیدروژنه بهترین منبع پروتئین کازئین بهینه در ترکیب با هیدرولیز است که قادر به ارائه عملکرد بهینه از نظر تغذیه برای ورزشکاران و به ویژه برای فرمولاسیون نوشیدنی بهینه شده است.

کازئین در بدنسازی

کازئین یک راه عالی برای کمک به تامین نیاز روزانه پروتئین در بدنسازی است و پروفایل کاملی از اسیدهای آمینه را ارائه می دهد. کازئین می تواند به حفظ توده عضلانی در طول دوره های رژیم غذایی در ورزشکارانی که در رشته بدنسازی فعالیت می کنند، کمک کند. یکی ازمهمترین مزایای استفاده از کازئین در بدنسازی این است که مصرف کازئین با ایجاد حس سیری در شما برای مدت طولانی تری باعث بالا نگه داشتن سطح انرژی شما در هنگام ورزش می شود.

مضرات کازئین

مصرف طولانی مدت کازئین همان چیزی است که گاهی اوقات می تواند عامل اصلی سوء هاضمه باشد. همچنین کازئین یک ماده مخاطی قوی است که امکان دارد به دلیل مصرف زیاد سیستم تنفسی شما مسدود یا تحریک شود. هنگامی که سیستم تنفسی مسدود می شود، بیشتر مستعد ابتلا به تب، سرماخوردگی، آنفولانزا و آسم هستید. همچنین کازئین می تواند باعث ایجاد حساسیت به لبنیات شود.

کازئین در کالباس

کازئین در کالباس به عنوان یک ماده غذایی افزودنی برای یکنواخت کردن توزیع چربی و افزایش خاصیت چسبندگی استفاده می شود و همچنین استفاده از این ماده در کالباس به عنوان یک امولسیفایر عمل می کند و طعم آن را بهبود می بخشد. کازئین پروتئین شیر است بنابراین افرادی که به این پروتئین حساسیت دارند باید از فرآورده های گوشتی که حاوی کازئین هستند اجتناب کنند.

وارد کننده کازئینات سدیم

وارد کننده کازئینات سدیم با توجه به نیاز مشتریان این پروتئین را با توجه به قیمت، ویژگی و همچنین برند درخواستی تهیه و بدست مصرف کنندگان می رسانند. این ماده به صورت یک پودر محلول در آب، حاوی پروتئین شیر و یک ماده افزودنی بی خطر و ایمن در سراسر دنیا استفاده می شود.

این پروتئین زود جذب از طریق ترکیب کازئین استخراج شده با هیدروکسید سدیم تولید و سپس برای تولید پودر کازئینات سدیم خشک می شود. البته در تمام مراحل تولید شکل و کیفیت پروتئین اصلی حفظ می شود. تفاوت اصلی کازئین تولیدی و کازئین طبیعی در این است که کازئین طبیعی شیر به سختی در مایعات حل می شود اما کازئین سنتتیک کاملا در انواع مایعات قابل انحلال است.

فروش کازئینات سدیم

کازئینات سدیم به عنوان پروتئین پنیر و به عنوان یک ماده مجاز با داشتن خواصی مانند ایجاد طعم و پایداری و بالا بردن ارزش غذایی محصولات در صنایع غذایی به فروش می رسد. این ماده محبوب پروتئینی با ظاهری پودر مانند و بی بو و بی مزه است که در مقایسه با سایر کازئینات مانند کلسیم و اسید کازئین از مقدار پروتئین بیشتری برخوردار است. به همین دلیل به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده مکمل های پروتئینی و نوشیدنی های انرژی زا به کار می رود و با کمک به افزایش کالری به ورزشکاران برای عملکرد بهتر کمک می کند.

کازئینات ایران

کازئینات ایران یک شرکت ایرانی با نام تجاری مانگا به عنوان تولید کننده انواع محصولات حاوی کازئین مانند کازئینات سدیم و کلسیم و انواع پودر آب پنیر شناخته می شود. این شرکت محصولات خود را با کیفیت بالا و با توجه به سفارش مشتریان آماده و به فروش می رساند. کازئینات سدیم یک ماده غذایی چند منظوره به همراه کازئینات کلسیم است که به عنوان عامل قوام دهنده و تثبیت‌ کننده محصولات غذایی تولیدی و یک ماده پروتئینی در صنایع غذایی باعث بالا بردن کیفیت محصولات و بهبود طعم و بوی آنها می شود.

فروش چسب کازئین

چسب کازئین یا خمیر ضد آب که از کازئین به عنوان یک پروتئین حیوانی و حل کردن آن در آمونیاک ساخته می شود به عنوان یک ماده پرکاربرد در نجاری ها و درودگری ها استفاده می شود. این ماده که در مقیاس صنعتی توسط تولید کنندگان تولید می شود برای انجام نازک کاری ها با توجه به قیمت تمام شده و نوسانات بازار به فروش می رسد. این ماده در صنعت از ضایعات بدست آمده از مواد لبنی به همراه فسفات و نیترات ها تولید می شود و به عنوان یک چسب با کیفیت بالا و قدرت اتصال کافی و مقاوم در برابر مواد قلیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد کازئین در صنعت

کازئین به عنوان یک ماده مجاز و افزودنی غذایی به عنوان عامل نگهدارنده و حجیم کننده در تولید محصولات غذایی و در صنعت دارو به عنوان یک عامل کاهنده دسترسی زیستی در برخی از داروها مورد استفاده قرار می گیرد. سدیم و کلسیم کازئینات اشکال پروتئینی بهبود یافته کازئین هستند که مصارف خوراکی دارند. همچنین این ماده در مصارف غیر خوراکی برای تولید پلاستیک ها و رنگ های قابل شستشو و تهیه جلای چرم استفاده می شود. دلیل استفاده از آن در این صنایع سرعت خشک شدن بالا و حلالیت نسبی آن است. علاوه بر این از کازئین برای تهیه چسب و آهار زدن کاغذ و پارچه نیز استفاده می شود.

قیمت کازئینات

قیمت کازئینات با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است انواع مختلفی از کازئینات برای اهداف مختلفی تولید و قیمت گذاری می شود. کازئینات پروتئینی است که در بسیاری از محصولات مختلف از غذا گرفته تا مواد شیمیایی یافت می شود. کازئینات غالب ترین پروتئین در شیر گاو است و همان چیزی است که به شیر ظاهر سفید شفاف می دهد و همچنین می توانید آن را در پنیر و بستنی پیدا کنید

خرید کازئینات

تولید کنندگان صنایع غذایی اغلب کازئینات را با توجه به کاربرد آن برای اهداف خاصی خریداری می کنند. این پروتئین را می توان به عنوان مکمل یا افزودنی برای غلیظ کردن، بافت و تثبیت محصولات غذایی یا برای اهداف شیمیایی استفاده کرد. کازئینات سدیم معمولا متداول ترین نوع کازئینات است که ترجیح داده می شود زیرا محلول در مایع است و به راحتی با سایر مواد مخلوط می شود.

فروش کازئینات

کازئینات معمولا در صنایع غذایی بیشترین کاربرد را دارد بنابراین طبیعی است که بیشترین میزان فروش تولید کنندگان این ماده افرادی هستند که در صنایع غذایی فعالیت می کنند. این پروتئین انواع مختلفی دارد و به دلیل خواص و ویژگی های خاصی که به عنوان یک ماده افزودنی در مواد غذایی از خود نشان می دهد یک ماده بسیار کاربردی در مواد غذایی مختلف است.

کاربرد کازئینات

مکمل پروتئین: به عنوان پودر پروتئین استفاده می شود زیرا منبع غنی از پروتئین با کیفیت بالا است و چون سرشار از پروتئین است به عنوان مکمل پروتئین برای ورزشکاران استفاده می شود.

افزودنی غذایی: در صنایع غذایی به عنوان افزودنی غذایی برای تغییر بافت و تثبیت بسیاری از انواع محصولات غذایی استفاده می شود.

 

قیمت کازئینات سدیم

قیمت این ترکیب با توجه به نوسانات بازار مشخص می شود زیرا این محصول نوعی از پروتئین است که از طریق شیر گاو تهیه می شود و حاوی مقادیر بالایی پروتئین است که در صنایعی مانند غذا و پزشکی استفاده می شود. این محصول در صنعت غذا به عنوان یک عامل امولسیون کننده و همچنین به دلیل قابلیت جذب بالا و قوام دهنده گی استفاده می شود. علاوه بر این نیز در صنعت تولید چسب و پلاستیک سازی، کاغذ سازی، صنعت نساجی و در صنایع الیاف بافی و تولید پارچه نیز استفاده می شود.

قیمت فروش کازئینات سدیم پگاه

کازئینات سدیم پگاه به صورت یک پودر سفید بدون طعم و بو است که قابلیت انحلال بالایی دارد و در صنایع مختلف استفاده می شود. این ماده می تواند به عنوان یک عامل نگهدارنده عمل کند. این محصول که حاوی ریز مغذی ها و آمینواسیدهای ضروری برای بدن است اغلب به عنوان مکمل و منبع پروتئین در داروخانه ها برای استفاده ورزشکاران در دسترس قرار گرفته است. علاوه بر این در صنایع غذایی برای بالا بردن کیفیت محصولات غذایی و بالابردن مدت نگهداری و برای ایجاد خواص و تشدید طعم به کار برده می شود.

قیمت خرید کازئینات کلسیم

کازئینات کلسیم به صورت یک پودر با مقدار بالایی از پروتئین و درصد کمی چربی است که ممکن است با توجه به فرمولاسیون، مقادیر متفاوتی از چربی و پروتئین در این محصول وجود داشته باشد. این ماده قابل انحلال در آب است و در صنایع غذایی در مواد تولیدی که نیاز به پراکندگی و حل شدن در آب دارند مانند قهوه فوری، پودرهای فوری و… به کار برده می شود. همچنین به عنوان یک ماده افزودنی برای استفاده ورزشکاران تجویز می شود زیرا می تواند برای ساخت عضله بسیار موثر باشد.

تولید کننده کازئینات سدیم

تولید کنندگان این محصول را به صورت یک محصول باکیفیت و یک ماده افزودنی مجاز با مقادیر مختلفی از پروتئین و چربی به بازار عرضه می کند. این ماده به عنوان یک پروتئین طبیعی به دلیل داشتن خواصی مانند متصل کنندگی، امولسیون کنندگی و همچنین به عنوان عامل غلیظ کننده که قابلیت انحلال در آب را دارد، استفاده می شود. این محصول در صنایع غذایی اغلب در محصولات فرآوری شده و پنیرها و به عنوان یک جانشین ارزان قیمت برای محصولاتی مانند خامه به کار برده می شود.

فروش کازئینات سدیم

کازئینات سدیم یک ماده خالص و فاقد طعم و بو است که به صورت یک پودر سفید مایل به زرد تولید و در بازار به فروش می رسد. این محصول هنگامی که در آب حل می شود به عنوان یک محلول خنثی در نظر گرفته می شود حاوی مقادیر بالایی پروتئین و مقدار بسیار کمی چربی است. این محصول نسبت به سایر کازئینات موجود در بازار حاوی مقدار پروتئین بیشتری است که به همین دلیل در صنایع غذایی و صنعت دارو سازی برای تولید مکمل و پودرهای پروتئینی مخصوص ورزشکاران به کار برده می شود.

فروش کازئینات ایران

کازئینات ایران به عنوان تنها تولید کننده کازئینات کلسیم و سدیم، پودر پنیر و انواع شیرخشک و محصولات لبنی در ایران و کشورهای آسیایی شناخته می شود. کازئینات کلسیم و سدیم دو پروتئین و افزودنی غذایی هستند که به عنوان قوام دهنده با خواص ژل کنندگی در صنعت مواد غذایی استفاده می شوند و موجب بالارفتن ارزش غذایی این محصولات تولیدی می شوند. علاوه بر این در هنگام تولید محصولات غذایی در فرآیند پردازش و نگهداری نیز برای بالا بردن خواص و کیفیت محصولات به کار برده می شوند.

فروش چسب کازئین

چسب کازئین از کازئین و نمک های سدیم و یک ماده قارچ کش به همراه افزودنی های مجاز تشکیل شده است و اغلب برای استفاده در نجاری به کار برده می شود. این چسب به عنوان یک چسب ضد آب در نظر گرفته نمی شود اما اگر مقداری آب آهک به آن اضافه شود کاملا ضد آب می شود و می تواند در مقابل رطوبت و عوامل طبیعی مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. بعد از کاربرد از این ماده برای ترمیم و رفع ایرادات می توان از موادی مانند سیلیکات سدیم و یا نمک های مس استفاده کرد.

کاربرد کازئین در صنعت

کازئین به دلیل داشتن ویژگی هایی مانند پایداری بالا، غیرسمی بودن، عامل امولسیفایر، خاصیت قوام دهندگی و قیمت ارزان به عنوان یک محصول پرمصرف برای استفاده در صنایع به شمار می رود. این ماده در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. این ترکیب در صنایعی مانند تولید چسب، تولید پلاستیک، کاغذ سازی به اشکال متفاوتی مانند پوشش ها، هیدروژل ها، امولسیون ها، ماده افزودنی خوراکی و فیلم ها استفاده می شود.

 

خرید کازئینات سدیم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کازئینات سدیم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کازئینات سدیم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کازئینات سدیم را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کازئینات سدیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا