Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید نیترات نقره | کاربرد نیترات نقره چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد نیترات نقره و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید نیترات نقره دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش نیترات نقره در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان نیترات نقره در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت نیترات نقره نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش نیترات نقره به روزرسانی می‌شود.

نیترات نقره ترکیبی معدنی با فرمول شیمیایی AgNO3 است که با حل کردن نقره در اسید نیتریک بدست می آید. نیترات نقره در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و پیش سازی برای بسیاری از ترکیبات نقره می باشد. نیترات نقره به صورت کریستال های بی رنگ یا سفید و بی بو موجود است که در معرض نور یا مواد آلی سیاه می شود. این ماده با رسیدن به دمای جوش تجزیه می شود.

این ماده از پیوند یونی بین کاتیون نقره (نقره +) و آنیون نیترات (NO3–) تشکیل شده است و با توجه به ماهیت یونی، به راحتی در آب حل می شود و در آب یون‌های تشکیل دهنده آن از هم جدا می شوند.

در ساخت فیلم های عکاسی و در آزمایشگاه ها به عنوان یک عامل رنگ آمیزی برای آشکار سازی پروتئین در ژل های PAGE و در اسکن میکروسکوپ الکترونی استفاده می شود.

این ماده پیشرو بسیاری از ترکیبات نقره از جمله ترکیبات نقره ای است که در عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد. در مقایسه با هالیدهای نقره ای که به دلیل حساسیت به نور در عکاسی استفاده می شوند، AgNO3 هنگام قرار گرفتن در معرض نور کاملاً پایدار است.

 

مراکز خرید و قیمت فروش نیترات نقره در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش نیترات نقره و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان نیترات نقره در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده نیترات نقره در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید نیترات نقره در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش نیترات نقره را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

خواص شیمیایی نیترات نقره + قیمت خرید و فروش نیترات نقره

خطر این ماده شیمیایی بیشتر به دلیل سمیت و خواص خورنده آن است. همچنین واکنش بین نیترات نقره و اتانول انفجاری است.
هنگامیکه این ماده تا دمای ۴۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم شود به طور کامل به اکسیژن، دی اکسید نیتروژن و نقره تجزیه می شود.
شایان ذکراست که نیترات‌های فلزی به‌طورکلی برای تولید اکسیدهای فلزی تجزیه می شوند ولی واکنش تجزیه نیترات نقره باعث تولید عنصر نقره می شود زیرا اکسید نقره حتی در دمای پایین تر از نیترات نقره تجزیه می شود.

کاربرد نیترات نقره

نیترات نقره در بسیاری از زمینه ها مانند زیست شناسی، سنتز شیمیایی و پزشکی کاربردهای گسترده ای دارد. این ترکیب بسیار پرکاربرد است زیرا یون نیترات را می توان با سایر لیگاند هایی که می توانند با نقره پیوند برقرار کنند، جایگزین کرد. بسیاری از مواد منفجره بر پایه نقره با واکنش رسوبی این ماده شیمیایی قابل تهیه هستند. در زمینه شیمی معدنی، هالیدها به کمک این ترکیب استخراج می شوند.

در شیمی تجزیه از این واکنش برای بررسی حضور آنیون‌های هالید مانند یونهای یدید، برمید یا کلرید استفاده می کند. مخلوط آلکن ها را می توان با کمک این ترکیب از هم جدا کرد زیرا کاتیون نقره به روش برگشت پذیر به آلکن ها متصل می شود.

نیترات نقره یک ماده شیمیایی معدنی با فعالیت ضدعفونی کننده است و به صورت پمادهای موضعی در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. بافت های آلوده اطراف زخم را می سوزاند و با ایجاد دلمه بر روی زخم های پوستی کوچک خونریزی را به سرعت متوقف می کند.

این ماده برای از بین زگیل یا تگ های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد اما برای از بین بردن زگیل تناسلی کاربردی ندارد. این ماده شیمیایی هنگامی که با غلظت ۰.۵ درصد از آب رقیق شود، می تواند به عنوان یک ضد عفونی کننده در بسیاری از مجموعه های پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.
محلول رقیق شده AgNO3 را می توان در چشم نوزادان متولد شده از مادران مبتلا به سوزاک چکاند تا کودک را از نابینایی محافظت می کند.

عوارض و خطرات نیترات نقره

این ماده شیمیایی به دلیل خاصیت خورنده عمدتا سمی محسوب می شود و در صورت بلع به صورت تصادفی می تواند باعث گاستروانتریت بالقوه کشنده و خونریزی دستگاه گوارش شود. این ماده برای پوست و لباس خورنده است بنابراین هنگام کار کردن با این ماده از تجهیزات حفاظتی استفاده کنید.

نیترات نقره را می توان با سالین ۰.۹% و قویتر خنثی کرد و سپس محل را با آب شستشو داد. این ترکیب به طور مستقیم تکثیر فیبروبلاست را کاهش می دهد، بنابراین استفاده طولانی مدت یا بیش از حد آن توصیه نمی شود.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های نیترات نقره

نام ماده نقره نیترات (Silver nitrate)
فرمول مولکولی AgNO3
جرم مولکولی ۱۶۹.۸۷ g/mol
چگالی ۴.۳۵ g/cm³
نقطه ذوب ۴۴۰ °C
نقطه جوش ۲۱۲ °C
دیگر نام ها Nitric acid silver(1+) salt

فروش نیترات نقره مرک آلمان

نیترات نقره مرک آلمان یکی از انواع این ماده شیمیایی است که به بازار عرضه می شود و به دلیل کیفیت بالا در انواع کاربردها در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید نیترات نقره صنعتی

نیترات نقره صنعتی یک ترکیب شیمیایی است که از ترکیب نقره با اسید نیتریک ساخته می شود. باتوجه به توانایی این ترکیب در تشکیل رسوب از هالیدهای نقره در هنگام پردازش با یون های هالید، در ساخت فیلم های عکاسی استفاده می شود. همچنین به طور گسترده در بسیاری از واکنش های سنتز آلی به روش های مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال، برای واکنش های محافظت زدایی و اکسیداسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فروش نیترات نقره پزشکی

نیترات‌نقره پزشکی یک ماده طبیعی و غیرآلی است که حلالیت بالایی در آب دارد. این ترکیب وقتی با آب به غلظت ۰.۵٪ رقیق می شود، به عنوان یک ضد عفونی کننده در بسیاری از کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. محلول رقیق شده AgNO 3 را می توان به چشم نوزادی که از مادری مبتلا به سوزاک متولد می شود، تزریق کرد. زیرا می تواند با باکتری های گنوکوکی مبارزه کند و از کودک در برابر ایجاد نابینایی محافظت می کند. نیترات نقره همچنین برای درمان و از بین بردن زگیل های ناخواسته در انسان استفاده می شود.

پرسش های رایج در مورد نیترات نقره

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت نیترات نقره چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت نیترات نقره، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

کاربرد نیترات نقره در پزشکی

نیترات‌نقره به دلیل داشتن خواص ضد میکروبی از قرن سیزدهم در کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. نیترات نقره به عنوان یک عامل سوزاننده استفاده می شود که به صورت چسب یا محلول در دسترس است. میله های اپلیکاتور که به عنوان میله های نیترات نقره یا مداد سواننده شناخته می شوند وسیله ای موثر و سریع برای تسریع روند لخته شدن برای رسیدن به هموستاز هستند. آنها برای زگیل های غیرتناسلی، وروکاس، منگوله هایی پوستی، اپیستاکسی قدامی (خون دماغ)، شکاف دهانه رحم یا اکتروپیون دهانه رحم پس از بیوپسی و کاربردهای دیگر استفاده می شود.

خرید نیترات نقره

خرید نیترات‌نقره به روش های مختلف امکان پذیر است. شما می توانید این ترکیب را از سایت های فروش ماده شیمیایی به راحتی تهیه نمایید.

فروش نیترات نقره

خرید و فروش این ماده شیمیایی بازار گسترده ای دارد. شما می توانید آن را به راحتی در گریدهای مختلف تهیه نمایید.

قیمت نیترات نقره

قیمت نیترات‌نقره به فاکتورهای مختلفی از جمله ایرانی یا خارجی بودن آن و همچنین گرید آن بستگی دارد. برای آگاهی از قیمت این ماده شیمیایی می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

نیترات نقره چیست + قیمت خرید و فروش

نیترات‌نقره نمکی است بی رنگ و یا به شکل کریستالی سفید و بی بو که وقتی در معرض نور یا هر ماده آلی قرار می گیرد، رنگ آن سیاه می شود. نیترات نقره با حرارت تجزیه می شود و نقره، دی اکسید نیتروژن و اکسیژن تشکیل می شود. این ترکیب بسیار محلول در آب و همچنین محلول در اتانول و استون است و پیش ساز سایر ترکیبات نقره نیز می باشد. از نظر تاریخی زمانی این ماده را سوزاننده قمری می نامیدند زیرا معتقد بودن که نقره مربوط به ماه است.

فروش نیترات نقره مایع

نیترات‌نقره مایع محلولی است که به طور گسترده در آزمایشگاه های صنعتی و موارد دیگر مانند آزمایش برای کلرید، در تولید مواد دارویی، به عنوان یک عامل التیام بخش و برای تهیه برخی مواد منفجره مبتنی بر نقره مانند فولمینات یا آزید یا استیلید نقره استفاده می شود. خالص ترین شکل نیترات نقره مایع می تواند بسیار خطرناک باشد و حتی باعث ایجاد لکه بر روی پوست شود. این ترکیب همچنین به راحتی می تواند در واکنش های جایگزینی شرکت کند.

خطرات نیترات نقره

نیترات نقره یک ماده شیمیایی سوزاننده است. از این رو این باعث تحریک می شود. هنگامی که برای مدت طولانی در پوست جذب می شود باعث تغییر رنگ مایل به خاکستری بافت ها می شود که به این پدیده آرژیری می گویند. در صورت استنشاق، این ماده باعث تحریک و آسیب به غشاهای مخاطی می شود. اگر نیترات نقره از طریق دهان وارد بدن شود، می تواند اثرات خطرناکی داشته باشد و گاهی باعث مرگ نیز می شود.

خرید نیترات نقره برای ضدعفونی

هنگامی که نیترات نقره در آب رقیق می شود، می توان از آن به عنوان یک ضد عفونی کننده استفاده کرد که اغلب در پزشکی از این خاصیت نیترات نقره برای ضدعفونی کردن استفاده می شود. در صنعت پزشکی به عنوان یک ضدباکتری و ضد میکروب ،هموستاتیک، مسکن و بر روی زخم ها به عنوان ضد عفونی کننده و التیام بخش استفاده می شود.

فروش قلم نیترات نقره

قلم نیترات‌نقره یک ماده شیمیایی طبیعی و غیر آلی با خواص ضد میکروبی است که از قرن سیزدهم در کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. به عنوان یک عامل سوزاننده استفاده می شود و به عنوان محلول یا چسب در دسترس است. میله های اپلیکاتور که به عنوان میله های نیترات نقره یا مداد سوزاننده شناخته می شوند، حاوی نیترات نقره و نیترات پتاسیم هستند. مارک های خاصی از میله های نیترات نقره وجود دارد که می توان آنها را خم کرد یا به آنها شکل داد تا دسترسی آسان به منطقه مورد نظر افزایش یابد.

خریدار نیترات نقره

نیترات‏‌نقره یک جامد بی رنگ تا شفاف بدون بو و با طعم فلزی تلخ است. در شکل خالص، این ترکیب تحت تأثیر نور قرار نمی‌گیرد، این ماده در صنایع مختلفی استفاده می شود. از آنجا که سوزاننده است، می تواند به عنوان یک ضد عفونی کننده عمل کند. در واقع یکی از قدیمی ترین کاربردهای نیترات نقره برای تمیز کردن زخم ها بود. یک نوع ترکیب نقره معروف به هالید نقره، معمولا با استفاده از نیترات‌نقره ساخته می شود. با این حال، مقادیر زیادی نیترات نقره برای انسان سمی است. افراد خریدار نیترات نقره می توانند این ماده شیمیایی را با گریدهای مختلف تهیه نمایند.

کاربردهای نیترات نقره

در ساخت بسیاری از مواد رنگی مانند رنگ و جوهر و برخی از انواع رنگ مو نیز نیترات نقره به کار برده شده است. در صنعت نساجی به عنوان نشانگر برای علامت گذاری روی پارچه استفاده می کنند. از این ماده می توان برای جداسازی آلکن های مختلف با جذب انتخابی استفاده کرد و پس از آن از آمونیاک برای آزادسازی آلکن آزاد استفاده کرد. همچنین برای شناسایی فیبرهای شبکه ای،اسیدهای نوکلئیک و پروتئین ها نیز استفاده می شود.

قیمت فروش تیترانت نیترات نقره

منظور از تیترانت یک واکنش گر است که به عنوان یک محلول مناسب با غلظت مشخص با یک آنالیت واکنش می دهد تا غلظت آن مشخص شود. تیترانت نیترات نقره به عنوان یک محصول استاندارد با غلظت ۰.۱ مولار اغلب برای تیتراسیون هالوژن ها و به ویژه کلر استفاده می شود.این ترکیب در کامپلکسومتری و تیتراسیون و حجم سنجی نیز قابل استفاده است و به کاربرده می شود. این محصول با نام تیترازول نقره نیز شناخته می شود و به صورت آمپول پلی اتیلن به بازار عرضه شده است و به عنوان یک محصول کاربردی و با کیفیت به فروش می رسد.

ظرفیت نیترات نقره

نیترات نقره به عنوان یک ترکیب معدنی بسیار محلول و سمی و به عنوان پایه همه کاره برای تولید ترکیبات نقره شناخته شده است. این ماده به راحتی به فلز نقره احیا می شود و ظرفیت آن نیز ۱ است. دلیل ۱ بودن ظرفیت هم این است که غلظت مولاریته و نرمالیته این ماده مشابه یکدیگر هستند. این ماده در سراسر دنیا در کاربردها و صنایع مختلف مانند صنعت آبکاری و عکاسی، پزشکی، در تولید و ساخت آئینه های نقره و سایر ترکیبات فلز نقره و تولید جوهرها و همچنین آئینه های معمولی و همچنین در صنایع نظامی و آزمایشگاه ها نیز قابل استفاده است.

 

خرید نیترات نقره

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید نیترات نقره از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید نیترات نقره، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان نیترات نقره را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید نیترات نقره با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا