Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیغذایی و دارویی

پودر لاغری اسلیم لست چیست؟ مزایا و عوارض آن

این روزها لاغر شدن به یکی از مهم‌ ترین دغده های انسان بدل شده است. از همین رو استفاده از محصولاتی چون پودر لاغری اسلیم لست رواج پیدا کرده است.

از آنجایی که با گسترش فضای مجازی، زندگی سلبریتی ها و مدل ها بیش از پیش زیر ذره بین قرار گرفته است، بسیاری از افراد سبک زندگی خود را به سبک زندگی این افراد نزدیک کرده اند. همین موضوع سبب شده تا معیارهای زیبایی تغییر کند و داشتن هیکلی موزن و متناسب، به آرزوی خیلی ها به خصوص قشر جوان بدل شود.

از همین رو برخی افراد که به دلیل مشغله کاری و یا سوخت و ساز پایین بدن، مانند دیگر افراد نمی توانند به راحتی وزن کم کنند، برای از بین بردن چربی های اضافی بدن خود به استفاده از داروهای لاغری روی آورده اند. برخی داروهای لاغری نتایج مطلوبی به همراه نداشته و خطرات جبران ناپذیری برای زندگی انسان رقم زده اند که از جمله آن ها می توان به قرص لاغری هربال اسلیمینگ اشاره کرد.

با این حال داروهایی نیز در بازار هستند که با عملکرد مناسب توانسته اند مجوز سازمان غذا و دارو را دریافت کنند. این داروها که از جمله آن ها می توان به پودر لاغری اسلیم لست اشاره کرد، در موارد بسیاری نتایج خوبی از خود به نمایش گذاشته و طرفداران زیادی دارند. امروز در جهان شیمی فیزیک قصد داریم تا شما را با این مکمل لاغری آشنا کنیم.

پودر لاغری اسلیم لست چیست؟ مزایا و عوارض آن
این مکمل برای افراد دیابتی نیز قابل استفاده خواهد بود.

پودر لاغری اسلیم لست چیست؟

پودر لاغری اسلیم لست یک مکمل غذایی است که با کاهش اشتها موجب کاهش وزن افراد می شود. این پودر لاغری از میزان زیادی فیبر، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی تشکیل شده است. وجود همین مواد مغذی سبب شده تا افراد در دوران رژیم غذایی با کمبود مواد مغذی و ویتامین رو به رو نشوند.

پودر لاغری اسلیم لست یکی از بهترین مکمل های لاغری موجود در بازار است که می تواند برای کاهش وزن یا جلوگیری از افزایش وزن به شما کمک کند.

عملکرد پودر لاغری اسلیم لست

همانطور که اشاره کردیم در ترکیبات این محصول فیبر وجود دارد. فیبر موجود در پودر لاغری اسلیم لست با خوردن آب حجیم شده و گنجایش معده را پر خواهد کرد. در نتیجه فرد با خوردن این پودر همراه با آب یا دیگر مایعات احساس سیری کرده و از ریزه خواری و پر خوری جلوگیری به عمل خواهد آورد. همین موضوع سبب می شود تا فرد در طول روز کالری کمتری دریافت کند. دریافت کالری کمتر یکی از مهم ترین روش های لاغری و کاهش وزن به شمار می رود.

همچنین در ترکیبات پودر لاغری اسلیم لست پروتئین هایی وجود دارد که محلول در آب هستند. یعنی به راحتی در آب حل شده و به همین سبب هضم آن ها نیز ساده است. این پروتئین می تواند نیاز روزانه بدن را تامین کند. از سوی دیگر این نوع پروتئین سبب تحریک ترشح گلوکاگون خواهد شد. شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که گلوکاگون چیست و ترشح آن چه فایده ای دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که گلوکاگون یک هورمون فعال کننده آنزیم فسفریلاز A در کبد است. این آنزیم گلیکوژن موجود در کبد را تجزیه می کند. از طریق این فعالیت، قند خون افزایش یافته و مرکز گرسنگی در مغز دیگر تحریم نخواهد شد.

انواع پودر لاغری اسلیم لست

پودر لاغری اسلیم لست در سه مدل به بازار عرضه می شود که هرکدام برای گروه خاصی از افراد مناسب است. در ادامه به انواع این پودر لاغری اشاره کردیم:

پودر اسلیم لست ۱

پودر اسلیم لست ۱ ساده ترین نوع این مکمل لاغری است. این نوع پودر برای افرادی مناسب است که بیماری خاصی ندارند و تنها می خواهند در کنار ورزش و تغذیه مناسب کاهش وزن داشته باشند. از این مکمل، جهت حفظ وزن بدن یا کاهش وزن استفاده می شود. در ترکیبات این پودر، هیچگونه افزودنی با خاصیت دارویی کاهش اشتها و پیشگیری از ابتلا به یبوست وجود ندارد.

این محصول با دارا بودن فیبر بالا از افزایش وزن و پر خوری افراد جلوگیری خواهد کرد. فیبر در حقیقت نوعی کربوهیدرات است که بدن انسان فاقد آنزیم تجزیه آن است.  در نتیجه این ماده غذایی بدون هضم شدن از سیستم گوارش انسان عبور خواهد کرد. همین ویژگی سبب می شود تا روده ها توسط فیبر پاکسازی شوند.

به گفته پزشکان متخصص، بانوان در طول روز باید ۲۵ گرم فیبر مصرف کنند. این میزان برای آقایان ۳۸ گرم اعلام شده است. ولی طبق آمار منتشر شده از مراکز بهداشت جهانی، افراد به طور متوسط و بدون در نظر گرفتن جنسیت، روزانه بین ۱۵ تا ۱۷ گرم فیبر مصرف می کنند.

بنابراین پودر لاغری اسلیم لست می تواند کمبود فیبر بدن را به خوبی جبران کند.

پودر لاغری اسلیم لست چیست؟ مزایا و عوارض آن
فیبر برای عملکرد صحیح روده ها واجب است.

پودر اسلیم لست ۲

پودر اسلیم لست ۲ یک مکمل فیبری و پروتئینی است. این مکمل لاغری برای کاهش وزن و کاهش چربی های مضر خون مانند کلسترول و تری گلیسیرید بسیار مفید است. پودر لاغری اسلیم لست دو، خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. این مکمل یک منبع غنی از ویتامین، پروتئین و مواد معدنی محسوب می شود.

پودر لاغری اسلیم لست دو، یک ویژگی جلب دارد. این پودر را می توان هم برای افزایش وزن و هم کاهش وزن مصرف کرد! به اصطلاح این پودر برای کنترل وزن مناسب است. اگر نیاز به افزایش وزن دارید و یا می خواهید وزن خود را کنترل کنید، «بخشی» از یک یا دو وعده غذایی خود را با این مکمل جایگزین کنید. این محصول همزمان با کاهش اشتهای کاذب و کاهش وزن چربی های بدن، باعث کاهش چربی خون خواهد شد.

علت کارکرد دوگانه این محصول، حضور پروتئین در آن است. جالب است بدانید افزایش پروتئین همواره سبب چربی سوزی بیشتر خواهد شد. ممکن است در ابتدای مصرف این محصول، با کاهش وزن مواجه شوید. اما بهتر است بدانید که در اولین دوره، وزن چربی های بدن شما در حال کاهش است. بعد از اینکه چربی های مضر بدن حذف شد، افزایش وزن از طریق افزایش پروتئین رخ خواهد داد که بهترین نوع افزایش وزن است و برای تناسب اندام بسیار مفید است.

پودر اسلیم لست ۳

پودر اسلیم لست ۳ برای بیماران دیابتی مناسب است. این محصول به کاهش وزن، کاهش اشتها، پیشگیری از ابتلا به یبوست کمک خواهد کرد. ویژگی منحصر به فرد این محصول، کاهش قند خون در بیماران دیابتی است.

روش مصرف پودر لاغری اسلیم لست

برای اینکه بتوانید از پودر لاغری اسلیم لست استفاده کنید از روش زیر کمک بگیرید. این روش برای هر سه نوع پودر مناسب است:

ابتدا یک پیمانه از پودر را درون لیوان بریزید.

سپس روی آن آب ولرم یا شیر کم چرب بریزید.

مواد را به خوبی مخلوط کنید.

قبل از استفاده این مخلوط  را ۲ تا ۳ ساعت در یخچال نگهداری کنید.

بهترین زمان مصرف این پودر نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی است.

عوارض پودر اسلیم لست

شما هیچ نوع مکمل لاغری پیدا نمی کنید که عوارضی در پی نداشته باشد. تمامی مکمل های لاغری به دلیل دستکاری فرایندهای طبیعی بدن ممکن است عوارضی از خود بروز دهند. به طور کلی پودر لاغری اسلیم لست در موارد شدید فرد مصرف کننده را دچار عوارض زیر خواهد کرد:

مشکلات کبدی

افزایش فشار خون

افزایش ضربان قلب

تهوع

خشکی دهان

تحریک پذیری بالا

پایین آمدن آستانه تحمل

اگر شما با مصرف پودر لاغری اسلیم لست دچار چنین مشکلاتی شدید بهتر است مصرف آن را قطع کنید.

پودر لاغری اسلیم لست چیست؟ مزایا و عوارض آن
این مکمل در سه مدل در بازار موجود است.

سوالات متداول در رابطه پودر لاغری اسلیم لست

مصرف این مکمل از چه سنی توصیه می شود؟

پودر لاغری اسلیم لست یکی از سالم ترین و کم خطر ترین مکمل های لاغری در بازار است. مصرف این مکمل از سن ۱۸ سالگی مجاز است.

اگر قصد تهیه آن را برای نوجوانان خود دارید بهتر است ابتدا با پزشک مشورت کنید.

آیا در دوران شیردهی می توان از این مکمل استفاده کرد؟

در صورتی که مادر به بیماری فنیل کتونوری مبتلا نباشد، استفاده از پودر لاغری اسلیم لست تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه مانعی ندارد.

عوارض این پودر چیست؟

تاکنون برای اسلیم لست عارضه سنگینی گزارش نشده است. تنها در صورتی که این مکمل را با آب کافی میل نکنید، احتمالا دچار یبوست خواهید شد.

البته مصرف این مکمل برای بیماران مبتلا به انسداد روده ممنوع است.

اسلیم لست می تواند جایگزین یک وعده غذایی شود؟

خیر زیرا این مکمل درشت مغذی ها و املاح مورد نیاز بدن را به طور کامل در خود ندارد.

پودر لاغری اسلیم لست چیست؟ مزایا و عوارض آن
این مکمل اگر در یخچال نکهداری سود برای جلوگیری از یبوست مناسب است.

مکملی برای جلوگیری از افزایش وزن

در این بخش به شرح ادامه سوالات متداول در رابطه با پودر لاغری اسلیم لست پرداختیم.

آیا مصرف اسلیم لست برای بیماران مبتلا به یبوست ممکن است؟

بله. ابتدا این پودر را با روش توضیح داده شده تهیه کنید و سه الی چهار ساعت قبل از مصرف در یخچال نگهداری کنید. در چنین شرایطی مصرف آن بلامانع است. استفاده از این پودر بلافاصله بعد از حل کردن در آب یا شیر عامل ایجاد یبوست است و نگداری از آن در یخچال این مشکل را برطرف خواهد کرد. به طور عادی مخلوط این مکمل با آب یا شیر را می توان ۱۲ ساعت در یخچال نگهداری کرد.

آیا مصرف اسلیم لست همراه با سایر مکمل های چربی سوز مجاز است؟

بله. اتفاقا استفاده از این محصول در کنار دیگر مکمل های چربی سوز نتایج مطلوب تری ارائه خواهد داد.

هر پیمانه اسلیم لست چه مقدار فیبر و پروتئین دارد؟

هر پیمانه از مکمل حاوی ۱۰ گرم پروتئین و ۱۰ گرم فیبر است.

تفاوت مکمل های اسلیم لست در چیست؟

اسلیم لست ۱: کاهش اشتها و کاهش وزن

لیپو اسلیم (اسلیم لست ۲): کاهش اشتها، کاهش وزن و کاهش چربی خون

گلیکو اسلیم (اسلیم لست ۳): کاهش اشتها، کاهش وزن، کاهش قند و چربی خون

قیمت پودر لاغری اسلیم لست چقدر است؟

قیمت این مکمل در بازار از ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود.

آیا واقعا پودر اسلیم لست لاغر میکنه

پودر اسلیم لست انواع مختلفی دارد و افراد مختلف می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. این پودر با مکانیسم های مختلف و افزودن فیبر به رژیم غذایی روند کاهش وزن را با کاهش گرسنگی و پیشگیری از یبوست بهبود می بخشد.

پودر لاغری اسلیم لست یک مکمل غذایی با فرمول سینرژیک است. این بدان معنی است که همه مواد با هم کار می کنند تا محصول ارزش بیشتری نسبت به هر ماده به صورت جداگانه دارد. در طول رژیم کاهش وزن، که هدف آن ایجاد کسری کالری است، بدن شما انرژی کمتری نسبت به مصرف انرژی دریافت می کند. این می تواند منجر به احساس خستگی و کمبود انرژی شود که برای زندگی روزمره شما مناسب نیست.

در طول رژیم، شما با کمبود کالری غذا می خورید، به این معنی که بدن شما انرژی کمتری نسبت به سوزاندن دریافت می کند و در نتیجه باعث خستگی احتمالی می شود. پودر لاغری این احساس را کاهش می دهد، به شما کمک می کند به رژیم غذایی خود پایبند باشید، روز خود را راحت تر سپری کنید و در مقابل وسوسه های غذایی ناسالم مقاومت کنید.

هنگامی که فعالیت های روزانه شما در طول رژیم غذایی شما ادامه یابد، این فوق العاده مفید است.کاهش وزن (خیلی سریع) (یا غذا خوردن ناکافی) می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تضعیف کند. پودر اسلیم لست از این وضعیت پیشگیری کرده و به شما امکان می دهد رژیم غذایی خود را با نشاط حفظ کنید.

این پودر لاغری عملکرد بدنی را در تمرینات متوالی کوتاه و با شدت بالا مانند طناب زدن یا دوی سرعت افزایش می دهد. شما می توانید بیشتر تحمل کنید، کالری بیشتری بسوزانید و سریعتر به اهداف خود برسید. مکمل لاغری اسلیم لست در صورت رعایت نکات گفته شده برای شما بسیار مفید است و کمک می کند راحت تر به وزن دلخواه خود برسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا