Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید گلوکز مایع | کاربرد گلوکز مایع چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد گلوکز مایع و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید گلوکز مایع دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش گلوکز مایع در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی گلوکز مایع در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت گلوکز مایع نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش گلوکز مایع به روزرسانی می‌شود.

گلوکز مایع که شربت ذرت نیز نامیده می شود، در صنعت شیرینی و نانوایی به عنوان شیرین کننده استفاده می شود. به حفظ نرمی مواد غذایی مانند نان، پودینگ و کیک کمک می کند. همچنین در تولید نوشیدنی های سرد استفاده می شود. از نشاسته ذرت با کیفیت بالا ساخته شده است. به صورت یک مایع شفاف غلیظ ظاهر می شود. کاربرد عمده آن در غذاهای تجاری به عنوان غلیظ کننده، شیرین کننده و مرطوب نگه داشتن غذاها است. اغلب در آب نبات ها، نوشابه ها، نوشیدنی های میوه ای و غیره استفاده می شود.

محلول آبی غلیظ خالص ساکاریدهای مغذی است که از هیدرولیز جزئی نشاسته خوراکی به دست می آید. این محصول دارای خواص رطوبت سنجی با ماهیت غیر کریستالیزه کننده می باشد که می تواند به محصول نهایی در حالت نرم و ماندگاری کمک کند. اغلب در آب نبات های سفت، مربا، ژله، کارامل، تافی، فرآورده های گوشتی و غیره استفاده می شود. در نشریه جهان شیمی فیزیک از گلوکز، فروکتوز مایع و شیرین کننده نئوتام مقالاتی منتشر شده است. در این مطلب شما را با گلوکز مایع آشنا میکنیم.

مراکز خرید و قیمت فروش گلوکز مایع در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش گلوکز مایع و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان گلوکز مایع در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده گلوکز مایع در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید گلوکز مایع در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش گلوکز مایع را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

گلوکز مایع چیست

گلوکز مایع به عنوان شیرین کننده، غلیظ کننده و عامل حفظ رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که متبلور نمی شود، اغلب برای تهیه آب نبات، آبجو، فوندانت و برخی از محصولات پخته شده از پیش ساخته شده و کنسرو شده استفاده می شود. گلوکز مایع متمایز از گلوکز است که یک کربوهیدرات ساده است و منبع انرژی مورد علاقه بدن و مغز شماست.

کاربرد گلوکز مایع

شربت با تجزیه مولکول های گلوکز در غذاهای نشاسته ای از طریق هیدرولیز ساخته می شود. این واکنش شیمیایی یک محصول غلیظ و شیرین با محتوای گلوکز بالا به دست می دهد.

اگرچه ذرت رایج ترین منبع است، اما می توان از سیب زمینی، جو، کاساوا و گندم نیز استفاده کرد. این ماده به صورت مایع غلیظ یا در دانه های جامد تولید می شود.

ویژگی های کاربر شربت گلوکز مایع

شربت گلوکز به طور کلی بدون چربی است، اما حاوی مقدار زیادی کالری است. شربت گلوکز ساخته شده از نشاسته ذرت حاوی مقدار کمی تیامین، روی و همچنین کلسیم است. گاهی اوقات قند گلوکز در تولید آبجو نیز استفاده می شود. قند گلوکز در خانه یک ماده بسیار رایج است که برای تهیه نوشیدنی لیموناد خانگی یا چای سرد استفاده می شود. بسیاری از سرآشپزهای کلاس جهانی از قند گلوکز برای طعم بهتر غذای خود استفاده می کنند. برای خرید گلوکز مایع می توانید به صورت اینترنتی از سایت های فروش مواد شیمیایی اقدام نمایید.

گلوکز مایع چیست و در کجا از آن استفاده میکنند؟
گلوکز مایع چیست و در کجا از آن استفاده میکنند؟

انواع اصلی گلوکز مایع و قیمت خرید آن ها

دو نوع اصلی گلوکز مایع که از نظر مشخصات و طعم کربوهیدرات متفاوت هستند عبارتند از:

شربت قنادی: این نوع گلوکز مایع که از طریق هیدرولیز اسیدی و تبدیل مداوم پردازش می‌شود، معمولا از ۱۹٪ گلوکز، ۱۴٪ مالتوز، ۱۱٪ مالتوتریوز و ۵۶٪ سایر کربوهیدراتها تشکیل شده است.

شربت گلوکز با مالتوز بالا: این نوع که با آنزیمی به نام آمیلاز ساخته شده است. ۵۰ تا ۷۰ درصد مالتوز دارد. به اندازه شکر سفره شیرین نیست و در خشک نگه داشتن غذاها بهتر عمل می کند.

موارد استفاده و کاربردهای خرید گلوکز مایع

در قنادی: گلوکز مایع یک محصول فوق العاده محبوب در صنعت شیرینی سازی است. جایگاه مهمی در تجارت شیرینی‌سازی دارد. به عنوان یک عامل طبی از تبلور جلوگیری می کند و در کاربردهای مختلف تا حدود چهل درصد به عنوان یک ماده ضروری مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که، گلوکز مایع یک ماده غیر متبلور است. معمولا در تولید شیرینی های همگن مانند شکلات ها و آدامس ها استفاده می شود. با این ماده کیفیت نگهدارنده و ماندگاری افزایش یافته و بافت صاف محصولات را تضمین می کند.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های گلوکز مایع

نام انگلیسی Glucose
ویژگی ها بادکا، چسبنده، روشن و بی‌بو
گلوکز مایع چیست و در کجا از آن استفاده میکنند؟
گلوکز مایع چیست و در کجا از آن استفاده میکنند؟

استفاده از گلوکز مایع + قیمت فروش گلوکز

سایر غذاها: گلوکز مایع برای جلوگیری از کریستال شدن قند در غذاهای فرآوری شده مانند میوه های کنسرو شده، مربا و ژله استفاده می شود. به حفظ غذا کمک می کند و غذا را از فاسد شدن نجات می دهد و در عین حال میزان شیرینی آن را افزایش نمی دهد. گلوکز مایع نقش خوبی در افزایش طعم آماده سازی غذا و پوشاندن شیرینی بیش از حد دارد. از آنجایی که به راحتی قابل هضم است، منبع انرژی فوری و یک ماده پرکاربرد در تهیه شربت های رایج است. در غذاهای کودک و شربت های کودک، گلوکز بیش از حد یک انتخاب مطلوب است زیرا منبع غنی از کربوهیدرات است.

محصولات نانوایی: گلوکز مایع کاربرد گسترده ای در محصولات نانوایی دارد. شیرینی، بدن و حجم بهینه را به این غذاها اضافه می کند و انتخابی ارجح در پر کردن خامه و پای است. علاوه بر این، کیفیت آن در جلوگیری از کریستالیزاسیون برای افزایش ماندگاری مفید است، در حالی که ویژگی های رطوبت سنجی و غیر کریستالیزه شدن به تازه نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی تری کمک می کند.

در بستنی: گلوکز مایع نقش مهمی در بستنی دارد. از کریستالیزه شدن بستنی ها جلوگیری می کند، بافتی صاف می بخشد و از ذوب شدن زودتر آن جلوگیری می کند. با جلوگیری از کریستالیزه شدن ساکارز، یک لمس دهانی نرم، خامه ای و شیرینی همگن به بستنی ارائه می کند. شربت گلوکز هیچ طعم نامطلوبی را اضافه نمی کند و جایگزین گلوکز مایع جایگزین عالی برای مواد جامد گران قیمت شیر ​​بدون چربی نیز می باشد.

داروها: گلوکز مایع به طور گسترده در تونیک های حاوی ویتامین و شربت های سرفه استفاده می شود. همچنین در قرص های ضد سرفه به عنوان یک ماده اصلی استفاده می شود. در دستیابی به شیرینی متعادل، قوام و احساس خوب دهان شربت گلوکز به عنوان یک ماده اصلی استفاده می شود.

در تنباکو: گلوکز مایع علاوه بر طعم دادن، بافت صافی به تنباکو می دهد. ماندگاری تنباکوی جویدنی را افزایش می‌دهد و به پانسمان تنباکوی سیگار نیز کمک می‌کند.

در محصولات چرمی: گلوکز مایع ظرافت، براقیت و وزن مناسب را در تکمیل چرم می افزاید. هنگامی که در دباغی استفاده می شود، ظاهری درخشان ارائه می دهد و انعطاف پذیری را برای چرم تمام شده فراهم می کند.

کاربردهای دیگر: گلوکز مایع در صنایع تخمیر و دم کردن کمک می کند و به عنوان نگهدارنده در پان ماسالا استفاده می شود. در چسب ها باعث افزایش پایداری و در ادکلن و عطرها به کنترل تبخیر کمک می کند. ممکن است گلوکز مایع را در فهرست مواد غذایی بسیاری از غذاهای بسته بندی شده مشاهده کرده باشید.

گلوکز مایع در مقابل شربت ذرت

این ماده از تجزیه نشاسته ذرت ساخته می شود. در حالی که شربت ذرت را می توان به طور دقیق شربت گلوکز نامید، همه شربت های گلوکز شربت ذرت نیستند – زیرا می توانند از منابع گیاهی دیگر مشتق شوند.

از نظر تغذیه ای، شربت های گلوکز و ذرت مشابه هستند و فواید سلامتی بسیار کمی دارند. هیچکدام حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین یا مواد معدنی نیستند.

آنها را می توان به جای یکدیگر در بسیاری از دستور العمل ها، از جمله محصولات پخته شده، آب نبات، دسرهای یخ زده، و لعاب استفاده کرد.

اثرات گلوکز مایع بر سلامتی

گلوکز مایع به حفظ و افزایش شیرینی غذاهای تجاری کمک می کند، که ممکن است جذابیت آنها را افزایش دهد. همچنین تولید آن بسیار ارزان است.

گلوکز مایع حاوی چربی یا پروتئین نیست اما در عوض منبع غلیظی از قند و کالری است. یک قاشق غذاخوری (۱۵ میلی‌لیتر) حاوی ۶۲ کالری و ۱۷ گرم کربوهیدرات است. تقریبا ۴ برابر بیشتر از مقدار موجود در شکر.

مصرف منظم این ماده ممکن است خطر چاقی، قند خون بالا، سلامت ضعیف دندان، فشار خون بالا و بیماری قلبی را افزایش دهد.

این ماده منبع غلیظ قند و کالری است که در درجه اول برای بهبود رضایت مصرف کننده استفاده می شود. ابتلا به بیماری های مختلف را افزایش میدهد.

گلوکز مایع چیست و در کجا از آن استفاده میکنند؟
گلوکز مایع چیست و در کجا از آن استفاده میکنند؟

نحوه اجتناب از گلوکز مایع

از آنجایی که خوردن منظم گلوکز مایع ممکن است به سلامتی شما آسیب برساند، احتمالا باید از آن اجتناب کنید. در اینجا چند نکته برای دور نگه داشتن این ماده از رژیم غذایی آورده شده است:

از غذاها و نوشیدنی های فرآوری شده خودداری کنید. این ماده اغلب در نوشابه‌ها، آب‌میوه‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی و همچنین آب نبات‌ها، میوه‌های کنسرو شده، نان‌ها و خوراکی‌های بسته‌بندی شده وجود دارد. بهتر است تا حد امکان غذاهای کامل بخرید.

لیست مواد تشکیل دهنده محصولات بسته بندی شده را بررسی کنید. در حالی که در حال خواندن برچسب هستید، مراقب سایر شیرین کننده های ناسالم مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا باشید.

به دنبال غذاهایی باشید که حاوی شیرین کننده های سالم تری هستند. برخی از غذاهای بسته بندی شده به جای این ماده از ملاس، استویا، زایلیتول، شربت یاکون یا اریتریتول استفاده می کنند. به نظر نمی رسد این شیرین کننده ها در مقادیر متوسط ​​مضر باشند.

این ماده یک ماده سالم نیست و باید تا حد امکان از مصرف آن اجتناب شود. شما می توانید مصرف خود را با خواندن برچسب مواد تشکیل دهنده و خرید غذاهای کامل تا حد امکان به حداقل برسانید.

پرسش های رایج در مورد گلوکز مایع

چطور می توانم بهترین فروشنده گلوکز مایع را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده گلوکز مایع، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش گلوکز مایع به طور مرتب بررسی می‌ شود.

کاربرد شربت گلوکز مایع

گلوکز مایع گاهی اوقات به عنوان شربت گلوکز شناخته می شود. مانند سایر اشکال قند، این ماده یک شیرین کننده مایع با تحمل و تطبیق پذیری خوب است. به طور گسترده در زمینه های محصول زیر استفاده می شود.

محصولات پخت: مانند شیرینی، ماکارون، کیک و غیره.

فرآورده های شیرینی پزی: مانند آب نبات، پاستیل، نوقا و غیره.

محصولات نوشیدنی: چای سرد، نوشیدنی ها و غیره.

در غذاهای کنسرو شده و لبنیات استفاده می شود.

این ماده دارای خاصیت بسیار ویژه ای است و می توان از آن برای مکمل ساکارز استفاده کرد، اما برخلاف ساکارز، این ماده حاوی فروکتوز نیست و شیرینی آن فقط نصف ساکارز است، گلوکز تشکیل کریستال های قند را هنگام درست کردن دسرها و آب نبات های یخ زده کنترل می کند.

 

 

شربت گلوکز مایع در محصولات مختلف چه ویژگی هایی دارد

در تولید شیرینی، این ماده در درجه اول بلورینگی را کنترل می کند تا نیازهای انواع مختلف شیرینی را برآورده کند.

در صنعت نانوایی، استفاده از این ماده برای کنترل خواص محصول به کیک امکان جذب آب، جلوگیری از خشک شدن و افزایش ماندگاری را می دهد.

در تولید بستنی، این ماده می تواند نرمی محصول، تشکیل کریستال و نقطه انجماد را کنترل کرده و محصول را صاف کند و کریستال یخ تولید نکند.

به طور معمول بافت، طعم، درخشندگی و ماندگاری طولانی‌تری را برای محصول فراهم می‌کند. این ماده کیک را نرم نگه می دارد و در عین حال شیرینی را اضافه می کند. علاوه بر این، این ماده از خشک شدن بیسکویت ها جلوگیری می کند و بیسکویت ها را ترد نگه می دارد و از کریستال شدن آب در بستنی جلوگیری می کند.

کاربرد گلوکز مایع

گلوکز مایع یا شربت گلوکز به عنوان یک ماده پرکاربرد در محصولات غذایی و نوشیدنی های بی شماری استفاده می شود و یکی از مهم ترین محصولات در ساکاریفیکاسیون است. شربت گلوکز با مواد دیگر مخلوط می شود و سپس به عنوان یک محیط نگهدارنده برای میوه و سبزیجات استفاده می شود.

بعد از شیرینی ‌پزی، استفاده از شربت گلوکز در نوشیدنی ‌ها محبوب‌ ترین کاربرد بعدی است. شربت گلوکز به عنوان منبع غلیظ قندها، شیرینی و طعم حیاتی را به آب میوه‌ ها، نوشیدنی ‌های گازدار و نوشیدنی ‌های ورزشی می ‌افزاید.

با این حال، تطبیق پذیری آن بیشتر از شیرینی و ویسکوزیته آن است. در واقع، خواص مرطوب کنندگی آن مهم ترین عامل در تبدیل شربت گلوکز به یک ماده ارزشمند برای صنایع مختلف است. به عنوان مثال، شربت گلوکز به محصولات پخته شده بسته بندی شده و همچنین مرباها و سس ها اضافه می شود تا از تبلور جلوگیری شود و به حفظ محصول کمک کند. به طور مشابه، به محصولات دارویی برای محافظت از ماندگاری آنها، معمولاً تا ۱۲ ماه اضافه می شود.

شیرینی با گلوکز مایع

شربت گلوکز یکی از همه کاره ترین محصولات قندی موجود است. در قنادی ها، نوشیدنی ها، نانوایی ها، سس ها و داروها یافت می شود. شربت های گلوکز به طور سنتی همان فرمول شربت قنادی هستند. ویسکوزیته شربت به این شیرینی ها حجم می دهد و به شیرین تر شدن و چسبندگی آنها کمک می کند.

مضرات خرید گلوکز مایع

اگرچه گلوکز مایع به طور کلی به عنوان یک مکمل بسیار ایمن و موثر در نظر گرفته می شود، می تواند عوارض جانبی جزئی داشته باشد. عوارض جانبی حاصل از آن ممکن است منجر به تورم حفره دهان، سفتی در قفسه سینه و واکنش های آلرژیک شدید مانند بثورات، خارش و کهیر شود. همچنین در صورت مصرف بیش از حد منجر به اضافه وزن خواهد شد.

قیمت فروش گلوکز مایع خوراکی

گلوکز مایع، یک ماده بسیار چسبناک است که در حال حاضر به طور گسترده ای به عنوان شیرین کننده در شیرینی پزی، نانوایی و سایر آماده سازی های غذایی استفاده می شود. این محصول برای اولین بار بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم به وجود آمد. خاصیت منحصر به فرد این محصول ویسکوزیته بالا، خاصیت چسبندگی و قابلیت کنترل شیرین کنندگی آن است که گلوکز مایع را به یک عامل خوب برای مصارف شیرینی پزی تبدیل می کند.

گلوکز مایع قیمت

گلوکز مایع یک ماده شیرین با بافتی مشابه عسل است که به عنوان یک شیرین کننده برای تهیه انواع شیرینی ها و نوشیدنی ها به بازار عرضه می شود و در اندازه های مختلف قیمت گذاری و به فروش می رسد. این ماده در صنعت نانوایی به منظور بالا بردن مدت ماندگاری محصولات و برای بالا بردن میزان کالری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در تهیه کیک و شیرینی و شکلات به ترد شدن محصولات و بالا بردن مدت زمان نگهداری و جلوگیری از کریستالی شدن شکلات ها کمک می کند. علاوه بر این در صنعت نوشیدنی ها نیز به عنوان یک طعم دهنده و ایجاد کننده ویسکوزیته استفاده می شود.

قیمت خرید جایگزین گلوکز مایع

گلوگز مایع به عنوان یک محصول گیاهی تصفیه شده از پلی ساکاریدها به عنوان یک ماده خوراکی در تهیه و تولید محصولاتی مانند انواع کیک و شیرینی و شکلات و… به کار برده می شود. اما گاهی بنابه دلایلی مانند عدم دسترسی به گلوکز می توانید از شربت ذرت که خواص مشترکی با گلوکز دارد به عنوان جایگزین استفاده کنید. این دو شیرین کننده گیاهی بوده و ماده تشکیل دهنده یکسانی دارند و حتی می توان در کاربردهای مشابه از هر دو استفاده کرد، تنها تفاوت این دو شیرین کننده این است که شربت ذرت شیرینی کمتری نسبت به گلوکز مایع دارد.

علت سفت شدن گلوکز مایع

گلوکز مایع به عنوان یک مایع شیرین به صورت خانگی و صنعتی قابل تهیه است. نوع خانگی این شیرین کننده از مخلوط کردن آب و شکر بر روی حرارت تهیه می شود که پس از رسیدن به نقطه جوش یک قاشق آبلیمو و یک قاشق آب سرد به آن اضافه می شود. زمانی که مایع قوام کافی پیدا کرد شعله را خاموش کرده و اجازه می دهیم گلوکز خانگی سرد شود. اگر گلوکز برای مدت طولانی بر روی حرارت بماند سفت خواهد شد. بنابراین پس از سرد شدن آن را در ظرف در بسته درون یخچال و یا کابینت نگهداری کنید. بطور کلی علت سفت شدن گلوکز مایع صنعتی عدم رعایت مراحل فرآیند تولید و یا حرارت بسیار زیاد است.

طرز تهیه گلوکز مایع

شربت گلوکز از طریق فرآیندی به نام هیدرولیز نشاسته به دست می آید، هیدرولیز اصطلاح علمی برای تجزیه است. به زبان ساده تر، هیدرولیز یک واکنش شیمیایی است که تصفیه کننده های گلوکز از آن برای تجزیه نشاسته استفاده می کنند و در نتیجه محلول غلیظی با محتوای گلوکز بالا تولید می کنند. دو روش هیدرولیز وجود دارد، هیدرولیز اسیدی و هیدرولیز آنزیمی. هر دو امروزه قابل قبول و پرکاربرد هستند.

در تاسیسات پالایش گلوکز، روش هیدرولیز اسیدی رایج تر است. این به معنای ترکیب گندم یا ذرت (نشاسته) با دی اکسید گوگرد (اسید) و آب و حرارت دادن مخلوط تحت فشار است. سپس اسید به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و نشاسته را به محلولی از دکستروز، مالتوز و ساکاریدهای بالاتر تبدیل می کند.

پس از هیدرولیز، شربت رقیق از یک فرآیند فیلتراسیون، تبادل یونی و بو زدایی عبور داده می شود تا ناخالصی های باقی مانده حذف شود و رنگ شفاف محلول و همچنین پایداری آن بهبود یابد. سپس، مرحله نهایی فرآیند تبخیر است. شربت رقیق باید در خلاء تبخیر شود تا غلظت آن افزایش یابد.

قیمت گلوکز مایع

تقاضای گلوکز مایع در صنایع فرآوری مواد غذایی در چند سال اخیر شاهد رشد قوی بوده است. این ماده عمدتا به عنوان یک عنصر کلیدی در غذاهای آماده تجاری برای افزایش طعم، بهبود رنگ، افزایش حجم و ایجاد بافتی صاف به غذا استفاده می شود. از آنجایی که گلوکز ذرت به جلوگیری از کریستال شدن قند کمک می کند، به طور گسترده در شیرینی پزی، مربا، میوه های کنسرو شده، بستنی، شربت ها، نوشیدنی ها، دسرهای لبنی، بیسکویت، شیرینی، غلات، سس کچاپ، سس ها، تقویت کننده های ویتامین و داروهای ضد سرفه استفاده می شود. قیمت آن نیز بر اساس کیفیت و مارک تولید کننده آن متفاوت است.

فروش گلوکز مایع

شربت گلوکز مایع شیرین‌ کننده‌ای است که پس از هیدرولیز مولکول گلوکز ساخته می ‌شود. معمولا ذرت، برنج، گندم و سیب ‌زمینی برای تهیه شربت گلوکز استفاده می‌ شود زیرا منبع غنی نشاسته هستند. شربت گلوکز برای تهیه دسر و آب نبات منجمد و برای تهیه مواد غذایی پخته شده برای افزودن شیرینی استفاده می شود. خرید و فروش گلوکز مایع در سراسر جهان بازار بسیار گسترده ای دارد.

گلوکز مایع یک شیرین کننده مایع است که اغلب در غذاهای تجاری برای بهبود طعم و ماندگاری استفاده می شود. با این حال، خوردن منظم این شربت ناسالم است، زیرا بسیار فرآوری شده و سرشار از کالری و قند است. به این ترتیب، بهتر است از این ماده اجتناب کنید. در عوض، به دنبال غذاهایی باشید که حاوی شیرین کننده های سالم تری هستند.

خرید گلوکز مایع

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید گلوکز مایع از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید گلوکز مایع، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان گلوکز مایع را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید گلوکز مایع با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا