Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید خاک تصفیه طلا | کاربرد خاک تصفیه طلا چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد خاک تصفیه طلا و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید خاک تصفیه طلا دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش خاک تصفیه طلا در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان خاک تصفیه طلا در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت خاک تصفیه طلا نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش خاک تصفیه طلا به روزرسانی می‌شود.

فلز طلا به دلیل پایداری و رسانندگی گرمایی و الکتریکی بالایی که دارد از گذشته های بسیار دور مورد توجه ویژه قرار دارد. از این رو، روش های مختلفی برای جداسازی خاک تصفیه طلا وجود دارد.

در گذشته جویندگان طلا از روش های ابتدایی برای جداسازی طلا از خاک و یا سنگ معدن آن استفاده می کردند. به مرور زمان و با پیشرفت علم، روش های نوین جایگزین روش های قدیمی و پر دردسر شد. در روش های جدید که در مقیاس صنعتی و خانگی قابل اجرا است از مواد مختلفی مانند اسید نیتریک، سیانید سدیم، سدیم هیدروکسید و … استفاده می شود.

در این مقاله از نشریه علمی جهان شیمی به معرفی و بررسی رایج ترین شیوه های جداسازی خاک تصفیه طلا می پردازیم.

 

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش خاک تصفیه طلا در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش خاک تصفیه طلا و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان خاک تصفیه طلا در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده خاک تصفیه طلا در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید خاک تصفیه طلا در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش خاک تصفیه طلا را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

دلایل ازشمندی فلز طلا

فلز طلا گران بها ترین فلز در میان فلزات موجود در طبیعت است. از دلایل ارزشمندی این فلز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رنگ ثابت

ثابت ماندن رنگ طلا به ساختار الکترونیکی اتم طلا بستگی دارد. اتم های موجود در این فلز، تابش الکترومغناطیسی را با طول موج های کمتر از ۵۶۰۰ آنگستروم جذب می کند. سپس این امواج را با طول موج های بزرگتر از ۵۶۰۰ آنگستروم بازتاب می کند. این طول موج در محدوده ی طول موج رنگ زرد است. به همین دلیل، این فلز به رنگ زرد دیده می شود.

ثبات شیمیایی

ثبات شیمیایی این فلز به دلیل ناپایداری نسبی ترکیباتی است که با اکسیژن و آب تشکیل می دهد. این ویژگی موجب می شود تا این فلز از فلزات نجیب، به وسیله ی اکسیداسیون سایر فلزات و جداسازی آن ها از طلای مذاب خالص سازی شود.

ثبات شیمیایی طلا
ثبات شیمیایی طلا

این فلز در چند حلال از جمله محلول های اکسید کننده مانند اسید کلریدریک و محلول سدیم سیانید رقیق حل می شود. طلا به دلیل تشکیل یون های پیچیده که بسیار پایدار است، به راحتی در این حلال ها حل می شود.

فلز طلا در دمای ۱۰۶۴ درجه سانتی گراد (۱۹۴۷ درجه فارنهایت) ذوب می شود. تراکم نسبتا زیاد این فلز (۱۹.۳ گرم در هر سانتیمتر مکعب) موجب می شود تا استخراج این ترکیب با کمک روش های استخراج پلاسر و روش های غلظت جاذبه بسیار موثر باشد.

میزان خلوص طلا در صنعت جواهر سازی

در صنعت جواهر سازی و زیورالات، میزان خلوص طلا بر اساس قیراط (عیار) بیان می شود. طلای خالص را در این صنعت با خلوص ۲۴ عیار معین می شود. از این رو، هر قیراط دارای ۴.۱۶۷ درصد طلا است. به همین دلیل، طلای ۱۸ عیار حاوی ۷۵ درصد طلا است.

کاربرد خاک تصفیه طلا

برای افزایش مقاومت این فلز، آلیاژ هایی نظیر نقره – طلا، نقره – طلا – مس، طلا – مس به آن افزوده می شود. به دلیل رسانایی بالای الکتریکی و مقاومت بالا در برابر خوردگی، از فلز طلا در ساخت تراشه های سیلیکونی، آبکاری، لحیم کاری و… استفاده می شود.

استخراج و جداسازی خاک تصفیه طلا

این کار در ۲ مرحله صورت می پذیرد.

مرحله اول کاربرد خاک تصفیه طلا

پیش از شروع انجام عملیات استخراج و جداسازی خاک تصفیه طلا، ابتدا سنگ معدن موجود را با کمک چکش و یا سایر ابزار های موجود خرد می کنند.

مرحله دوم کاربرد خاک تصفیه طلا

این مرحله شامل فرایند های آمالگاسیون و سیانیداسیون است.

فرایند آمالگاسیون در جداسازی خاک تصفیه طلا

طلا مانند نقره در جیوه محلول است. از این رو، آلیاژی به نام آمالگام تشکیل می دهد. این روش اغلب برای استخراج فلزاتی نظیر طلا و نقره مورد استفاده قرار می گیرد.

در فرایند آمالگاسیون سنگ معدن طلا از روی صفحات مسی پوشیده شده با جیوه عبور داده می شود. سپس سنگ معدن طلا و جیوه در ظرف های استوانه ای (ظروف آمالگام) با یکدیگر مخلوط می شوند.

فرایند آمالگاسیون در جداسازی خاک تصفیه طلا
فرایند آمالگاسیون در جداسازی خاک تصفیه طلا

علاوه بر این، می توان با روش سنگ زنی در توپ، میله و آسیاب، طلا را از سنگ معدن یا خاک آن جدا و سپس جیوه را به آسیاب اضافه کرد. عمل آسیاب تا جایی ادامه می یابد که فلز طلا به طور کامل در جیوه حل شود.

در این مرحله آمالگام که چگالتر از خاک تصیه طلا است جداسازی می شود. پس از شسشو و تصفیه این ماده، ناخالصی های موجود در آن حذف می گردد. سپس آملگام حرارت داده می شود تا جیوه تقطیر شده و مجددا مورد استفاده قرار گیرد.

نکته

جیوه به دلیل ایجاد مسمومیت در حین کار و آلودگی های محیط زیستی فراوان، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

فرایند سیانیداسیون در جداسازی خاک تصفیه طلا

استفاده از سیانید بیشتر از روش های دیگر موجب بازیابی و به دست آوردن طلا از سنگ یا خاک می شود. در فرایند سیانیداسیون، فلز طلا در محلول سیانید قلیایی اکسید و حل می شود.

عامل اکسید کننده ی به کار رفته در این فرایند، اکسیژن جو است. این اکسیژن در محلول سیانید سدیم وجود دارد و موجب حل شدن طلا و تشکیل سیانوریت سدیم و هیدروکسید سدیم می شود. واکنش سیانید سدیم و طلا را می توان به صورت واکنش زیر نشان داد.

۴Au + 8NaCN + 2H۲O + O۲ —-> 4NaAu(CN)۲ + ۴NaOH

پس از کامل شدن انحلال طلا، محلول حاصل از مواد جامد ناخالص موجود جداسازی می شود.

توجه

پیش از اضافه کردن دوغاب به سیانید لازم است برای جلوگیری از آزاد شدن گاز سیانید، pH به کمک آهک افزایش یافته و به حدود ۱۰ تا ۱۱ برسد.

روش شست و شو در فرایند سیانیداسیون طلا

سنگ معدنی که حاوی مقادیر بالای طلا (بیش از ۲۰ گرم طلا در هر تن سنگ معدن( است، سیانیداسیون با شست و شوی vat انجام می شود. این فرایند شامل نگه داشتن دوغاب سنگ معدن و حلال، در مخازن بزرگ مجهز به همزن برای چند ساعت است.

روش شست و شو در فرایند سیانیداسیون طلا
روش شست و شو در فرایند سیانیداسیون طلا

برای استخراج سنگ های معدن حاوی مقادیر کمتر طلا، هیپ لیچینگ مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش روی توده ی انباشته شده از سنگ معدن، محلول سیانید سدیم اسپری می شود. هنگامی که این ترکیب در سنگ فرو می رود، طلای موجود حل می شود.

یکی دیگر از روش های جداسازی، افزودن کربن فعال گرانوله به دوغاب سنگ در حین و یا بعد از اتمام حل شدن طلا است. طلای محلول به آسانی توسط کربن جذب می شود. به این طریق، طلا را از محلول خارج می کنند.

پس از این مرحله، طلا توسط یک محلول قوی از سیانید سدیم و سدیم هیدروکسید از ذرات کربن خارج می شود. سپس از طریق محلول الکتریکی با پشم فولادی یا با استفاده از فرآیند مریل- کرو Merrill-Crowe process به طور مستقیم از محلول بازیافت می شود.

در ادامه ی این فرایند، محلول طلا اکسیژن زدایی شده و از طریق فیلتر پرس عبور داده می شود. سپس محلول با پودر روی کاهش می یابد.

کاربرد تابه معدن کاری در جداسازی خاک تصفیه طلا

این تابه ها بر اساس سنگین تر بودن طلا در مقایسه با سایر مواد موجود در سنگ طراحی می شوند. با ریختن لایه ای از پودر روی این وسیله ذرات طلا در کف ظرف جمع می شوند.

سپس ظرفی را که از تابه بزرگتر است با آب پر کرده و تابه را به درون آن منتقل می کنند. تابه به آرامی تکان داده می شود تا پودر های سنگی غوطه ور شده و در نهایت قطعات طلا در ظرف باقی بماند.

کاربرد جیوه در جداسازی خاک تصفیه طلا

جیوه بدون واکنش با سنگ آمالگام تشکیل می دهد که نوعی آلیاژ است. هر چند این روش در مقایسه با سایر روش ها آسان تر به نظر می رسد اما، به دلیل سمی بودن و خطرناک بودن جیوه استفاده آن توصیه نمی شود.

کاربرد جیوه در جداسازی خاک تصفیه طلا
کاربرد جیوه در جداسازی خاک تصفیه طلا

از این رو، در صورت استفاده حتما باید نکات ایمنی به صورت کامل رعایت شوند. جداسازی آمالگام می تواند با استفاده از حرارت و یا برخی روش های دیگر صورت گیرد. در صورت استفاده از جیوه برای جداسازی طلا از سنگ، لازم نیست سنگ را کاملا به حالت پودری در آورد و تنها خرد کردن آن کافی است.

پس از تشکیل آمالگام آن را روی یک قطعه چرم طبیعی ریخته و سپس چرم را از کناره ها جمع و یک کیسه تهیه می کنند. سر کیسه را بسته و آن را می چرخانند تا جیوه های واکنش نداده از انتهای آن خارج شود. توصیه ی شود جیوه ها را با استفاده از یک مکنده جمع آوری و از تماس دست با آن خودداری کرد.

پس از آن، آمالگام را درون یک ظرف ریخته و روی حرارت قرار می دهند. برای جلوگیری از انتشار گازهای سمی جیوه روی آمالگام قطعاتی از سیب زمینی را به گونه ای قرار می دهند که کل سطح را بپوشاند. با حرارت دادن، جیوه به صورت گاز خارج شده و در نهایت فلز طلا جدا می شود.

کاربرد اسید در جداسازی خاک تصفیه طلا در خانه

روش استخراج طلا در خانه با اسید همانند روش کار استخراج طلا از ابزار آلات الکترونیکی است. در ابتدا خاک را در محلول تیزاب سلطانی حل و سپس فیلتر می کنند. پس از خنثی سازی با سولفامیک اسید یا اوره، به محلول حاصل سدیم متا بی سولفیت اضافه می کنند تا طلای موجود رسوب کند.

نکته

این روش در صنعت مورد استفاده قرار نمی گیرد زیرا ناخالصی های موجود بسیار زیاد است. از این رو، روش های دقیق تر با بازدهی بالاتر مورد نیاز است.

روش تصفیه طلا از خاک با استفاده از اسید

روش تصفیه طلا از خاک با استفاده از اسید
روش تصفیه طلا از خاک با استفاده از اسید

برای تصفیه طلا با اسید نیتریک، ابتدا اسید نیتریک را با اسید کلریدریک مخلوط می کنند تا تیزاب سلطانی تولید شود. سپس، باید طلا را از مواد متصل به آن حل، فیلتر و بازیابی کرد. این روش به تیزاب کاری معروف است.

هنگامی که این دو اسید روی طلا قرار می گیرند فرآیند انحلال آغاز می شود. با شروع انحلال طلا، مخلوط طلا و تیزاب سلطانی بسیار داغ می شود. یک شبانه روز زمان می دهند تا طلا کاملا در محلول حل شود. روز بعد، اسید را به وسیله ی یک قیف فیلتر صاف می کنند تا ذرات مواد نامطلوب حذف شوند.

این روند تا زمانی تکرار می شود که رنگ آبی شفاف، سبز شود. سپس اسید را به یک ظرف شیشه ای بزرگتر انتقال می دهند که می تواند مقدار زیادی مایع را در خود نگه دارد.

پیش از مخلوط کردن با اوره، یک لیتر آب را جوشانده و آن را از منبع حرارت خود خارج می کنند. مخلوط را به آرامی و با احتیاط داخل اسید سبز می ریزند تا کف کند. در این مرحله طلا جداسازی و تصفیه می شود.

نکات لازم در استفاده از اسید برای جدسازی خاک تصفیه طلا

  • هنگام کار با مواد مختلف درگیر در مراحل اولیه فرآیند پالایش و هنگام ذوب ذرات طلا در طول فرآیند بازیابی، باید بسیار مراقب بود.
  • حتما محلول را در یک بشر مطمئن و یا یک ظرف ذوب فلز ذوب شده مطمئن قرار دهید.
  • در تمام مراحل از تجهیزات ایمنی استفاده کنید. استفاده از عینک ایمنی، دستکش و پیش بند لاستیکی از مواردی است که حتما باید هنگام کار به آن توجه شود.
  • انتخاب محل کار با تهویه مناسب برای انجام این کار بسیار ضروری است.
  • توجه داشته باشید که پس از خنثی کردن اسیدها ابتدا آن ها را دور بریزید.
  • مراقب باشید به هیچ وجه بخار آزاد شده توسط اسید ها را استنشاق نکنید.

چگونه بفهمیم خاک طلا دارد

انسان ها در تمامی دوران زندگی خود همواره به دنبال یافتن طلا به عنوان یک فلز گران بها بوده اند و گذشت زمان و تجربه های موفق می توانستند با دقت در یک منطقه وجود و یا عدم وجود طلا را تشخیص دهند. اما امروز با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای بسیار دقیقی به افراد برای یافتن طلا کمک می کند.

فروش خاک تصفیه طلا

چندین نشانه وجود دارد که به اعتقاد زمین شناسان نشانه وجود طلا در خاک است به عنوان مثال در مناطقی که تنوع سنگ و خاک بسیار فراوان است و همچنین پوشش گیاهی و درختچه های متنوع دارد امکان وجود طلا بالا است. همچنین تغییر در سطح رنگ خاک نیز به عنوان نشانه ای از وجود طلا در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال خاک هایی که به رنگ سیاه هستند و یا خاکی که حاوی سنگ های ریز و سایر مواد معدنی باشد اغلب حاوی ذرات طلا است.

خاک طلا در کجا یافت میشود + قیمت خاک تصفیه طلا

تحقیقات نشان داده است که خاک حاوی طلا اغلب در اطراف معادن طلا و خاک های حاوی مواد معدنی و فلزات  مشاهده شده است. البته با توجه به نشانه ها و ویژگی های خاک و وجود آهن و کوارتز نیز می توان وجود و یا عدم وجود خاک طلا را تایید و یا رد کرد. علاوه براین وجود خاک های قرمز نیز می تواند یکی از نشانه های وجود خاک حاوی طلا باشد و همچنین در محلی که سنگ ها با ساختار مختلف در کنار هم قرار گرفته اند و بسیار سست و شکننده به نظر می رسند و اغلب در حال فرسایش هستند نیز شانس وجود طلا وجود دارد. البته امروزه با استفاده تجهیزات آزمایشگاهی می توان خاک حاوی طلا را مشخص کرد به عنوان مثال خاک هایی که به وسیله آزمایشات حاوی مواد معدنی و فلزات سنگین باشند اغلب حاوی خاک طلا هستند.

استخراج طلا از خاک سولفیدی و فروش خاک تصفیه طلا

خاک سولفیدی خاکی است که دارای کمترین میزان گوگرد و کمتر از ۲۰ درصد ذرات سیلیس است. روشی که با استفاده از آن بر روی این خاک می تواند به استخراج طلا کمک کند روش تیزاب سلطانی است. این محلول از ترکیب اسید نیتریک و اسید کلریدریک تهیه شده که می تواند طلا و پالادیوم و پلاتین را به راحتی در خود حل کند به همین در صنعت استخراج طلا به عنوان یک ماده کارآمد محبوبیت بالایی پیدا کرده است. البته این روش تنها برای نمونه های کوچک قابل استفاده است و برای روش های صنعتی قابل استفاده نیست. کارشناسان در هنگام بررسی خاک های سولفیدی علاوه بر استفاده از روش تیزاب سلطانی از روش تست کلرید قلع نیز برای بررسی و استخراج طلا استفاده می کنند.

روش جدید استخراج طلا از خاک و خرید خاک تصفیه طلا

جدیدترین روش استخراج طلا فیتوماینیگ نام دارد که در این روش از گیاهان برای استخراج طلا از خاک استفاده می شود. محققان با آزمایشهای متعدد به این نتیجه رسیدند که برخی از گیاهان قادرند ذرات این فلز گرانبها را از خاک استخراج کنند. به این صورت که این ذرات را از طریق ریشه ها و تغیظ آنها در برگ و جوانه از خاک جدا کرده و جذب می کنند. گیاهانی مانند خردل و آفتابگردان و تنباکو که دارای رشد سریع و برگ های متعددی هستند قابلیت جذب ذرات طلا را دارند. وقتی که این گیاه به بالاترین ارتفاع خود می رسد خاک را به همراه یک ماده شیمیایی برای حل شدن طلا آماده می کنند. وقتی که این گیاه به وسیله ریشه آب حاوی طلا را بالا می کشد آن را در یک زیست توده انباشته کرده و در نتیجه قابل برداشت می شود.

فروش خاک تصفیه طلا و جداسازی طلا از خاک در منزل

روش های مختلفی برای جداسازی طلا از خاک در منزل وجود دارد مانند استفاده از وایتکس یا هیپوکلریت سدیم و یا جوهر نمک و تیزاب سلطانی. به جز تیزاب سلطانی که یک روش کارآمد و شناخته شده است دو روش دیگر با قدرت کمتر می توانند تا حدودی طلا را در خود حل کنند. در روش تیزاب سلطانی به عنوان یک متد خانگی مقداری از نمونه خاک انتخاب شده را در این محلول حل کرده و سپس به وسیله کلرید قلع آزمایش و بررسی را انجام می دهند. در این روش مقدار طلای موجود در خاک تشخیص داده نمی شود ولی می توانید از عدم وجود و یا وجود طلا در خاک اطمینان حاصل کنید.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های خاک تصفیه طلا

کاربرد روش جدا سازی طلا از خاک
جداسازی طلا از خاک استفاده از تیزاب سلطانی یا تصفیه طلا با اسید نیتریک

جداسازی طلا از خاک با جوهر نمک

جوهر نمک به عنوان یک اسید خورنده برای استخراج طلا از خاک قابل استفاده است. به این صورت که خاک مورد نظر را درون ارلن ریخته و سپس مقداری جوهر نمک به آن اضافه می کنید. در مرحله بعد ارلن را روی حرارت قرار داده و همزمان مقداری آب اکسیژنه به آن اضافه می کنید. اجازه دهید واکنش در همین شرایط و با وجود حرارت ادامه پیدا کند و هنگامی که متوجه شدید که کاملا آب اکسیزنه یا پراکسید هیدروژن از محلول خارج شده است ارلن را از روی حرارت بدارید و مطمئن باشید که ذرات طلای موجود در خاک در محلول حل شده است. سپس باقیمانده درون ظرف را صاف کنید و جداسازی طلا از خاک را انجام دهید.

استخراج طلا از کوه

آمارها و تحقیقات نشان داده است که بیشترین مقدار استخراج طلا از کوه و سنگ های حاوی طلا متعلق به کشورهای چین، آفریقای جنوبی، استرالیا و همچنین آمریکا است. محققان با توجه به تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که طلاهایی که در سنگ ها وجود دارد غالبا به دلیل رسوب مواد معدنی از مایعات داغی است که در پوسته زمین جریان دارند. جداسازی طلاهای موجود در سنگ ها به عنوان اولین مرحله از استخراج طلا در نظر گرفته می شود. شرکت های حفاری ابتدا سنگ ها را به قطعات کوچک خرد کرده و سپس این سنگ های خرد شده را وارد غلطک های چرخان می کنند تا کاملا خرد شده و به پودر براق تبدیل شود و سپس به آن آب اضافه کرده تا شبیه خمیر شود. در ادامه به وسیله یک حلال شیمیایی طلا را استخراج می کنند.

کتاب استخراج طلا از سنگ

امروزه کتاب های متعددی در زمینه استخراج طلا با روش های گوناگون به بازار عرضه شده است که در این کتاب ها به بررسی و مبانی اصول استخراج طلا از معدن طلا و خاک طلا و سنگ های حاوی پرداخته شده است. علاوه بر این در این کتاب ها همچنین روش ها و واکنش های شیمیایی مورد استفاده در فرآیند استخراج نیز بررسی و معرفی شده است. روش های استخراج طلا از سنگ بطور کلی به دو روش فیزیکی و شیمیایی انجام می گیرد. در روش فیزیکی به وسیله تابه های معدن کاری این عمل انجام می گیرد و در روش شیمیایی از جیوه که بدون ایجاد واکنش با سنگ آمالگام تشکیل می دهد و همچنین به وسیله اسیدها انجام می شود.

پرسش های رایج در مورد خاک تصفیه طلا

خرید خاک تصفیه طلا در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان خاک تصفیه طلا متصل می ‌کند. برای خرید خاک تصفیه طلا تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

خرید خاک تصفیه طلا

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید خاک تصفیه طلا از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید خاک تصفیه طلا، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید خاک تصفیه طلا با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا