Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و قیمت آن

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم (Soprano Ice Platinum) یکی از انواع دستگاه های لیزر مو است. این دستگاه با استفاده از امواج لیزر و سایر تکنولوژی ها برای حذف موهای زائد بدن کاربرد دارد. سوپرانو آیس پلاتینیوم با به ‌کارگیری چندین طول موج لیزر، راه کاری مؤثر در از بین بردن مو به حساب می ‌آید. این دستگاه چند منظوره انتخابی مناسب برای افرادی است که قصد حذف موهای زائد تمام یا بخشی از بدن خود را دارند. به طور کلی لیزر پلاتینیوم اثربخشی قابل قبولی بر جا می گذارد.

شما می توانید با جستجو در این نشریه، اطلاعات جامعی در مورد دستگاه لیزر هایفو، دستگاه لیزر فرکشنال، لیزر IPL و لیزر تیتانیوم به دست آورید.

در این بخش از نشریه جهان شیمی فیزیک، به معرفی و بررسی ویژگی های دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم می پردازیم. لطفا با ماه همراه باشید.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم ساخت کجاست

 

این دستگاه از فناوری لیزر دایود با سه طول موج در یک دستگاه استفاده می کند. دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت آلما لیزر (Alma Co) طراحی و تولید شد. شرکت آلما لیزر با سابقه ۲۰ ساله در کشور چین قرار دارد. این شرکت در کشور های آلمان، ایالات متحده امریکا، هنگ کنگ، فلسطین اشغالی، هند و استرالیا دفتر دارد.

شرکت آلما لیزر انواع مختلفی از دستگاه‌ های لیزر را در کنار سایر ملزومات پزشکی طراحی و تولید می ‌کند. سوپرانو آیس پلاتینیوم یکی از پیشرفته ‌ترین دستگاه‌ های تولید شده توسط این شرکت در زمینه رفع مو های زائد بدن است.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و قیمت آن
دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و قیمت آن

مشخصات دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

پلاتینیوم از فناوری لیزر دایود با سه طول موج در یک دستگاه بهره مند اشت. در واقع فناوری گفته شده این امکان را به دستگاه می ‌دهد تا در طیفی گسترده از کاربرد های درمانی به کار رود. این سه طول موج شامل موارد زیر هستند.

لیزر الکساندرایت

طول موج ۷۵۵ نانومتری این لیزر بیشترین قابلیت جذب انرژی را ایجاد می کند. این فناوری برای گسترده ‌ترین طیف و رنگ مو، به ویژه برای موهای روشن و ظریف ایده ‌آل شده است.

فناوری SpeedTM

طول موج ۸۱۰ نانومتری آن برای نفوذ عمیق ‌تر در فولیکول مو بسیار مناسب است. این طول موج با پوشش دادن شعاع لکه ۲ سانتی ‌متری، توان در حد متوسط و سرعت تکرار بالا امکان درمان سریع تر را فراهم می‌ آورد.

لیزر Nd Yag

بیشترین نفوذ را در فولیکول مو طول موج ۱۰۶۴ دارد. این ویژگی لیزر یاگ را به انتخابی مناسب برای پوست‌ های سبزه ‌تر تبدیل می کند.

ویژگی دستگاه لیزر پلاتینیوم

همان طور که قبلا اشاره کردیم در این دستگاه از تکنولوژی های مختلفی استفاده می شود که با چند مورد از آنها آشنا می شویم.

سیستم خنک کننده

خنک کننده تماسی دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به راحتی به کاهش درد بیمار کمک خواهد کرد و لیزر موهای زائد را نسبت به دستگاه های قدیمی تر، قابل تحمل تر می کند. سیستم خنک کننده ICE در دستگاه لیزر پلاتینیوم، فناوری خنک کننده پیشرفته ای است که می تواند پوست را حین جلسه لیزر موهای زائد به مدت طولانی خنک نگه دارد. جایی که فولیکول های مو در اثر حرارت لیزر می سوزند تکنولوژی آیس از یاقوت کبود سرد برای کاهش خطر سوختگی سطح پوست و پایین آوردن دمای لایه درمی، استفاده می کند.

تکنولوژی سر مخروطی اپلیکاتور

فناوری سر مخروطی منحصر به فرد در اپلیکاتور لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم امکان تنظیم دو طول موج ۸۱۰ و ۱۰۶۴ نانومتری را دارد. این تکنولوژی برای نواحی که دسترسی به آنها با سر معمولی اپلیکاتور مشکل به نظر می رسد طراحی شده است.

طرح اپلیکاتور لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم قابلیت تعویض دارد و برای حفظ بهداشت بیماران همراه با هر دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم ۱۰ سری قابل تعویض نیز به اپراتور ها اهدا می گردد.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و قیمت آن
دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و قیمت آن

فناوری های دستگاه لیزر پلاتینیوم

فناوری Heat Buildup

دستگاه لیزر با افزایش تدریجی حرارت در لایه‌ های میانی پوست موجب آسیب دائمی به فولیکول‌ های مو می‌ شود. تابش پرتو های لیزر در این دستگاه به نحوی تنظیم شده است که لیزر پلاتینیوم بدون اینکه آسیبی به بافت‌ های پیرامون برساند، اثر خود را در حذف موهای زائد اعمال می‌ کند. بنابراین با استفاده از فناوری گرما اندوزی (Heat buildup) می‌ توانید از رفع مؤثر و ایمن ریشه مو های خود اطمینان پیدا کنید.

فناوری In-Motion

حرکت همیشگی اپلیکاتور بر روی سطح پوست قابلیت دیگری است که اثر بخشی و ایمنی هرچه بیشتر این ابزارها را گارانتی می‌ کند. به این ترتیب، تلفیق فناوری In-Motion و فناوری ICE در این دستگاه موجب پیشگیری از بروز سوختگی و درد در پوست گردیده و کارایی این دستگاه را ارتقا می بخشد.

فناوری این دستگاه امکان جذب و نفوذ بهینه امواج لیزر برای حذف مو های زائد را فراهم می‌ آورد. درمان رفع مو های زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم راه حلی فراگیر را برای رفع مو های ناخواسته نواحی مختلف بدن به ارمغان می‌ آورد.

تفاوت دستگاه لیزر سوپرانو آیس با سوپرانو آیس پلاتینیوم

 

هر دو سیستم موجب کاهش مؤثر و تقریبا بدون درد مو ها می ‌شوند. اما چیزی که باعث برتری سیستم جدید سوپرانو آیس پلاتینیوم بر نسخه‌ های پیشین آن می ‌شود، استفاده از سه طول موج لیزر به جای یک طول موج است.

دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم مجهز به اپلیکاتوری با نوک مخصوص صورت است. این اپلیکاتور امکان هدف قراردادن نواحی ظریف و ریز صورت، مانند فرو رفتگی های گوش‌ ها و سوراخ‌ های بینی را برای تکنسین لیزر درمانی فراهم می‌ سازد. در واقع این دستگاه استثنایی از پس کوچک ‌ترین نواحی نیز برخواهد آمد.

سیستم سوپرانو آيس انتخابی بسیار پرطرفدار برای کسی است که می‌ خواهد بدون درد و به طور مؤثر از شر موهای زائد خود راحت شود. این سیستم از ملزومات مختفی برخوردار است که به اپراتور امکان استفاده از فناوری ۸۱۰ نانومتری اسپید یا فناوری ۷۵۵ نانومتری الکس را می ‌دهد. طول موج فناوری Nd Yag در این دستگاه وجود ندارد و در نتیجه سوپرانو آیس برای پوست‌ ها و مو های تیره‌ تر انتخاب مناسبی نخواهد بود.

هم چنین، در هر زمان تنها امکان به کارگیری یک طول موج وجود خواهد داشت. این برخلاف پلاتینیوم است که از هر ۳ طول موج استفاده می ‌کند. سوپرانو آیس در کاهش رشد مجدد موها به خوبی پلاتینیوم عمل نمی ‌کند.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم با استفاده از چندین طول موج لیزر، راه حلی فوق العاده در انواع حذف مو به شمار می‌ آید. این دستگاه چند منظوره انتخابی مناسب برای افرادی است که قصد حذف موهای زائد تمام یا قسمتی از بدن خود را دارند.

 

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و قیمت آن
دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم چیست؟ معرفی، کاربرد و قیمت آن

خرید دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

 

در صورتی که قصد خرید جدید ترین و پیشرفته ‌ترین دستگاه لیزر مو های زائد برای مطب یا کلینیک زیبایی خود دارید، لازم است بعضی نکات را مد نظر قرار دهید. مهم‌ ترین موردی که باید در انتخاب و خرید دستگاه لیزر به آن توجه کنید، اصالت دستگاه است. در واقع داشتن تأییدیه‌ های بهداشتی و فروش آن توسط شرکت‌ های وارد کننده معتبر در عرصه تجارت تجهیزات پزشکی و زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به موجب شهرت یا محبوبیت بالای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم، پای متقلبان نیز به موضوع خرید و فروش آن باز شده است. اکنون در بسیاری از موارد مشاهده می ‌شود که دستگاه‌ های تقلبی به جای دستگاه اوریجینال ساخت شرکت آلما لیزر به فروش می ‌رسند.

لازم به ذکر است که حتما به نمایندگی‌ های رسمی فروش دستگاه‌ های لیزر سوپرانو مراجعه نموده و پس از اطمینان از اعتبار شرکت‌ های وارد کننده اقدام به خرید دستگاه لیزر نمایید. دستگاه‌ های سوپرانو را حتما با ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

تقاضای زیاد برای خرید و فروش تجهیزات پزشکی در عرصه زیبایی باعث می شود که دستگاه‌ های لیزر موهای زائد مانند دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم محبوبیت بالایی را در میان مدیران کلینیک‌ های زیبایی و مراجعان این مراکز داشته باشند. البته گاهی اوقات کلینیک‌ های لیزر درمانی دستگاه‌ های دست دوم را خریداری نموده و به این صورت هزینه‌ های خود را کمتر می‌ کنند.

دقت کنید که با ارزیابی اصالت دستگاه‌ های‌ خریداری شده، شما می ‌توانید به راحتی خود را از صرف هزینه ‌های غیر ضروری و ضرر مالی دور نگه دارید.

قیمت دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

قیمت دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به موارد بسیاری همچون مدل دستگاه، تعداد شات و ارزیابی خنک کنندگی لیزر دایود بستگی دارد. در حال حاضر در ایران حداقل قیمت برای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا