Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیعمومی

قرص لاغري ويت لاس ۴ چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن

قرص لاغری ویت لاس ۴، یک محصول وارداتی ساخت کشور آمریکا، یکی از مکمل های کاهش دهنده وزن است. ترکیبات این مکمل بر پایه ترکیبات گیاهی مقابله کننده با چربی ها است. چای سبز، گارسینیا کامبوجیا، گلوکومانان و پروبیوتیک ها، فیبر های پروبیوتیک از جمله ترکیبات این مکمل لاغری محسوب می شوند. مصرف قرص لاغري ويت لاس ۴ (Weight loss 4 Tabs) می تواند در کنترل اشتها و دفع چربی های زاید بدن موثر باشد. اگر در کنار مصرف اين قرص لاغري ويت لاس ۴ تمرینات ورزشی روتین و رژیم غذایی سالم خود را داشته باشید، اثربخشی ان دو چندان می شود.

ما نيز در نشريه جهان شيمي فيزيک بر آن شديم تا به معرفي و بررسي موارد مصرف و عوارض قرص ويت لاس ۴ بپردازيم. هم چنين مقالاتي با عناوين زير در مورد انواع قرص هاي لاغري قابل مطالعه هستند.

قرص لاغری فلوفیت چیست و چه فوایدی دارد؟

مزایا و عوارض قرص لاغری فلوردو چیست؟

قرص لاغري Weight loss 4

قبلا اشاره کرديم که قرص لاغري ويت لاس ۴ داراي ترکيبات گياهي از جمله چاس سبز، گارسينيا کامبوجيا، گلوکومانان و پروبيوتيک ها است. در ادامه اين مقاله به ترکيبات اين قرص لاغري و ويژگي هاي هر يک از آنها اشاره مي کنيم:

چای سبز

چای سبز گیاهی چینی با قدمت چهار هزار ساله است. این گیاه در افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی، تنظیم قند خون و کاهش اشتها موثر محسوب می شود. وجود ماده ای به نام اپی گالو کاتچین کالات که یک ترکیب پلی فنولی در چای سبز است، باعث افزایش سلول های بدن و بالا رفتن حرارت درونی می شود. پلی فنول ها باعث دفع رادیکال های آزاد می شوند و جز آنتی اکسیدان های طبیعی هستند. عادت به نوشیدن چای سبز به تنظیم سوخت و ساز طبیعی بدن نیز کمک می کند.

گارسینیا کامبوجیا

گارسینیا یک میوه استوایی شبیه کدو تنبل، بومی هند و مناطق جنوب شرقی آسیا است. خواص بی نظیر این گیاه، به دلیل داشتن ماده هیدروکسی سیتریک اسید در پوست آن است. هیدروکسی سیتریک اسید، مانع جذب چربی در خون می شود. این ماده آنزیم سیترات لیاز را که چربی ساز است، مهار می کند. کلسیم، کرومیوم و پتاسیم از مواد معدنی موثر در کاهش وزن هستند که در این گیاه وجود دارند.

گلوکومانان

گلوکومانان از ریشه گیاه کنجاک یا سیب زمینی فیل به دست می آید. یک فیبر طبیعی محلول در آب است که از آن به عنوان یک مکمل تنظیم کننده وزن، سال های طولانی در ژاپن استفاده می شود. از ویژگی های بارز آن، توانایی جذب بالای آب است. به این صورت که مصرف همزمان آن با آب، در معده، حالت ژله ای ایجاد کرده و باعث احساس سیری می شود. تاثیر گذاری این محصولی زمانی است که حدود ۱۵ تا ۶۰ دقیقه قبل از غذا مصرف شود.

پروبیوتیک ها و فیبرهای پری بیوتیک

پروبیوتیک ها، باکتری های مفید روده، کمک کننده به عمل هضم هستند. مصرف منظم پروبیوتیک ها می تواند به کاهش وزن کمک کند. پره بیوتیک ها غذای پروبیوتیک ها هستند. اینولین نوعی فیبر پری بیوتیک کم کالری است. این ماده در آب محلول شده و با ایجاد حالت ژلاتینی در معده، به پر کردن حجم معده و کندتر شدن روند جذب غذا کمک می کند. مصرف این نوع فیبر، در سنین مختلف، باعث رفع یبوست نیز می شود. همچنین به کنترل سطح قند خون در دیابتی هاو کاهش جذب کلسترول موثر است.

قرص لاغري ويت لاس 4 چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن
قرص لاغري ويت لاس ۴ چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن

نحوه مصرف weight loss ۴

قرص لاغری ویت لاس ۴، در بسته بندی قوطی ۹۰ عددی در قوطی های پلاستیکی عرضه می شود. در باره نحوه مصرف، بهتر است روزی سه مرتبه، همراه غذا،هر بار یک قرص مصرف شود. در صورت تمایل به افزایش دوز دارو، با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. مصرف این قرص، با مکمل های دیگر مشکلی ایجاد نمی کند. محض احتیاط، اگر در حال استفاده از مکمل های دارویی دیگر هستید، قبل از مصرف این مکمل، به پزشک مراجعه و با تجویز پزشک خود، مصرف را شروع کنید. این مکمل غذایی، برای درمان یا پیشگیری بیماری خاصی تجویز نمی شود.

قرص لاغري ويت لاس 4 چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن
قرص لاغري ويت لاس ۴ چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن

قرص اکسیر لاغری

واقعیت این است که درحال حاضر، داروها و مکمل های زیادی با اشکال مختلف، قرص، شربت، کپسول و یا حتی داروهای دست ساز با عنوان قرص لاغری و کاهش وزن، در بازار مصرف وجود دارند. این محصولات گاهی برای تبلیغات کاذب با نام های اکسیر لاغری و معجزه درمان چاقی و نظیر این الفاظ، باعث جذب مشتری می شوند. در هنگام خرید هر نوع محصولی مسمم به دارو ی لاغری، ابتدا به نشان سلامت سازمان غذا و دارو وتاریخ انقضای آن توجه کنید. بهتر است از قبل درباره محصول مورد نظر، مطالعه داشته باشید.

عوارض استفاده از مکمل های غیر استاندارد می تواند برای بدن، نتیجه عکس داشته باشد. تقریبا تمام متخصصان تغذیه معتقدند مصرف مکمل های لاغری، بدون رعایت رژیم غذایی و تحرکات ورزشی، موثر نخواهد بود.

قرص لاغری زنیکال

قرص لاغری زنیکال یا ارلیستات، چربی بلاکر است. به این معنا که تا ۲۵ درصد مانع جذب چربی دریافتی در وعده غذایی می شود. مصرف حدود یکسال از این مکمل دارویی، همراه با ورزش و رژیم سالم، به کاهش وزن نرمال بدن کمک می کند. این دارو از کم عارضه ترین داروهای مکمل لاغری می شناسند. در نشریه جهان شیمی فیزیک به طور مجزا درباره خواص و ویژگی های دیگر این مکمل، مطلب تکمیلی ارائه شده است. در صورت تمایل می توانید نام این محصول را جهت کسب اطلاعات بیشتر، درقسمت جستجوی سایت وارد نمایید.

 

کپسول لاغری سوپرپلنت

کپسول لاغری سوپر پلنت، یک مکمل لاغری ایرانی، ساخت پژوهکشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی است. در ساخت این مکمل، از عصاره سرکه سیب و چای سبز استفاده شده است. کافئین موجود در چای سبز به چربی سوزی بدن کمک می کند. سرکه سیب موجود در این مکمل غذایی، به کم کردن اشتهاف بهبود عملکرد گوارش و سلامت روده ها کمک می کند. استفاده همزمان این دو ماده در مکمل لاغری سوپرلنت، تاثیرگذاری این محصول را تضمین می کند.

این کپسول را معمولا دو بار در روز، به همراه وعده های غذایی مصرف نمایید. دوازده هفته زمان مفید استفاده از این مکمل است. ممکن است به تجویز پزشک، طول دوره مصرف کم یا زیاد شود.

 

قرص لاغري ويت لاس 4 چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن
قرص لاغري ويت لاس ۴ چيست؟ نحوه مصرف و عوارض آن

عوارض قرص ويت لاس

مصرف قرص لاغري ویت لاس ۴، یکی از راه های کم کردن وزن در افراد چاق و مبتلا به اضافه وزن زیاد است. این کاهش وزن بایستی معقول و طبیعی و صرفا برای رسیدن به سلامت جسم باشد. متخصصان تغذیه معتقدند در روند درمان چاقی، کم کردن تنها ۵ تا ۱۰ درصد از کل وزن بدن، به سلامت عمومی کمک می کند. کاهش ناگهانی وزن، اثرات جبران ناپذیری خواهد داشت.

استفاده از بهترین مکمل های لاغری، اگر همراه با تغییر سبک زندگی و عادات غذایی و ورزش منظم نباشد، تاثیر طولانی مدت نخواهد داشت. درباره عوارض مصرف قرص لاغری ویت لاس ۴، مورد خاصی گزار ش نشده است. توصیه می شود زنان شيرده و باردار، بدون مشورت پزشک از مصرف آن خود داری کنند. اگر مبتلا به بیماری های مزمن هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید، به هیچ وجه مکمل های لاغری مانند قرص لاغري ويت لاس ۴ را خودسرانه استفاده نکنید.

خرید قرص ویت لاس

همانطور که گفته شد این محصول را شرکت داکتر سلکت درکشور آمریکا تولید می کند و یک مکمل وارداتی است. با توجه با این مساله، و وارداتی بودن محصول، ممکن است دسترسی همیشگی به آن امکان پذیر نباشد. اگر نتوانستید به صورت حضوری این مکمل را تهیه کنید، می توانید از طریق سایت های معتبر و داروخانه های آنلاین ثبت سفارش کرده و در انتظار موجود شدن بمانید. آخرین قیمت اعلام شده از قرص لاغري ويت لاس ۴ حدود ۱۸۰.۰۰۰ تومان است.

ناگفته نماند که نوسانات نرخ ارز و غیر مشخص بودن واردات منظم برخی محصولات، می تواند بر تغییر قیمت هاي انواع مکمل دارويي تا حد زیادی اثر بگذارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا